Ерөнхий сайд эх орондоо ирлээ | News.MN

Ерөнхий сайд эх орондоо ирлээ

Ерөнхий сайд эх орондоо ирлээ

Ерөнхий сайд эх орондоо ирлээ

Япон улсын Ерөнхий сайд Шинзо Абегийн урилгаар тус улсад энэ сарын 12-15-ны өдрүүдэд албан ёсны айлчлал хийгээд ирсэн Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх өчигдөр эх орондоо ирлээ. Тэрбээр Ерөнхий сайд болсноосоо хойш жилийн хугацаанд БНСУ, БНХАУ, АНУ, Япон зэрэг улсын албан ёсны айлчлал хийгээд байгаа юм.

Японд хийсэн түүний албан ёсны айлчлал амжилттай болсон бөгөөд хоёр улс цаашдаа эдийн засаг, улс төр, гадаад худалдаа, байгаль орчинх, соёл урлаг зэрэг олон салбарт хамтын ажиллагаагаа өргөжүүлэхэд санал нэгдсэн  байна.  Түүнийг Японы Ерөнхий сайд Шинзо Абе найрсгаар хүлээн авсан эерэг мэдээллүүд Японы хэвлэлээр цацагджээ. Харин Монголд түүний хийх ёстой олон ажил хүлээгдэж байгаа бөгөөд танхимынх нь гурван сайдын асуудал өнөө ч УИХ-д ороогүй хэвээр байгаа юм.  Түүнчлэн  УИХ-ын чуулган, байнгын хороодын хуралдааны ирц бүрдэхгүй төрийн ажил бүхэлдээ гацсан. Тиймээс эрх барьж байгаа намын даргын хувьд У.Хүрэлсүхийг Монголын төрийн дээд байгууллагыг гацаанаас гаргах болов уу гэсэн хүлээлт улс төрд төдийгүй нийгэмд байна.

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
7
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-12-16 66.181.183.76

МАНАН-ИЙН УДИРДЛАГЫГ ГАРТАА АВСАН БАТТУЛГА ЖДҮ-ЧИН ЗАСГИЙН ГАЗРЫГ ОГЦРУУЛАХ АСУУДЛЫГ ХОЙШ ТАВЬЖ, ШУДАРГА, НОМХОН ДАРУУГААСАА БОЛЖ ГАНЦААРДАЖ БАЙГАА М.ЭНХБОЛДЫГ ХУУЛЬ БУСААР АЛБАН ТУШААЛААС НЬ БУУЛГАХААР ЗҮТГЭЖ БАЙГАА БОЛОЛТОЙ. ЭНЭ БҮЛЭГЛИЙН АЖИЛД ГОЛ СААД БОЛЖ БАЙГАА ТӨРИЙН УДИРДАГЧ БОЛ М.ЭНХБОЛД МӨӨН ГЭДЭГ НЬ ӨДРӨӨС ӨДӨРТ ТОДОРХОЙ БОЛСООР БАЙНА

Avatar

борхүү. 2018-12-16 202.9.43.19

Ямарч ач холбогдолгүй тээжуж яваад ирэв үү.

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.9.43.19

тэнэж:

Avatar

зочин 2018-12-16 122.201.22.249

энэ хавраас их юм ѳѳрчлѳгдѳх байх ямарч гэсэн гэр хорооллын эрчим хүчийг нэмж л байна шатхууны үйлдвэрийн ажил нь ч бас болж л байна харин улс тѳр нь яяадаг юм бэ энэ их хурлын дарга ч жинхэнэ шавар хаах биз

Avatar

Зочин 2018-12-16 122.201.22.249

энэ хавраас их юм ѳѳрчлѳгдѳх байх ямарч гэсэн гэр хорооллын эрчим хүчийг нэмж л байна шатхууны үйлдвэрийн ажил нь ч бас болж л байна харин улс тѳр нь яяадаг юм бэ энэ их хурлын дарга ч жинхэнэ шавар хаах биз

Avatar

гобо 2018-12-16 202.9.42.10

шаагаад хусдаг ерөнхий сайд маань япон шаачаад ирүү

Avatar

ард түмэн 2018-12-16 139.5.217.122

элбэгдорж энхболд бадамжунайн хонгилыг нураая

Avatar

монгол хүн 2018-12-16 139.5.217.122

энхболд л зайлчвал болох гээд бна да

Avatar

Зочин 2018-12-16 103.10.21.110

Намаар айлгаж , ЗГ ын давхар дээлтэй гишүүдээ барьцаалан УИХ ыг бойкотлож байгаа наад улстөрөө одоо болиосой. ЗГ чинь үлдлээ. Одоо өөр яах гээв. Энхболдыг зайлууллаа гээд УИХ д юу өөрчлөгдөх юм бэ. Хүссэн хууль бүрийг чинь батлаад гаргаад л өгч бгаа бус уу.Ард түмнээ талцуулахаа одоо боль. Жонхуугийн хорт явуулганд автахаа зонсоо.

Avatar

ikhbayar 2018-12-16 182.160.36.232

selmend durtai hund zoriulj selemtei zurag tavijee kkkkkkkk

Avatar

Зочин 2018-12-16 59.153.115.9

Ядоны Ерөнхий сайд Шинзо Абе

Avatar

erh chuluu. 2018-12-16 202.9.45.146

gaduur donshuuchlah yaah ve odoo ajlaa hii.ene uls orond chini bolj bgaa yum neg alga.ugaadasnii heden g7ulguu ajiliig hiilgeech.oyun erdene gej esuschin gar uls orniig samarch hayah ismeliin hoid dur bolchood yavna.

Avatar

иргэн 2018-12-16 139.5.217.138

Татвар төлөгчдийн мөнгөнөөс яг хэдэн төгрөг гаргөж явснаа тайлбарлаарй.

Avatar

Зочин 2018-12-16 66.181.161.15

Муу АН ын лалрууд эбэ женко нар ерөнхийлөгч болсон хаыран 12 жилд монгол юу болов. Өс хонзон өшөө авалт, сүрдүүлэг, худал гүтгэлэг, өгөөш, хагарал бутрал дээд цэгтээ хүрсэн. МАН ын болоод бусад мөнгөнд дуртай хөнгөхөөн өөртөө уусгачих эргүү гажиг оюунэрдэн аюурсайхан болд хүрэлсүх доржзодов баасан эмээ мөнхбаясгалан зэргийг аль эртнээс нэгдүүлж их хэмжээний мөнгө хаясан гсээн новшнууд!!

Avatar

Зочин 2018-12-16 66.181.183.76

Хүрэлсүхээ чамайг ийм болчимгүй хүн байсан гэдэгт одоо ч итгэхгүй байна. Чамайг даган баясагчид чинь намаар барахгүй төрийг самарч байна.Чиний ар өвөрт хэн хэн байгааг ард түмэн мэддэг боллоо. Тэр Оюун-Эрдэнэ нарын хэрээнүүд хэн болохоо харууллаа. Хүнийг ханилж нөхөрлөсөнөөр нь дүгнэдэг нь зуун хувь үнэн байдаг юм. НААД ЗАСГИЙН ГАЗАРТ ОРОГНОЖ НУУГДААД БАЙГАА ЖДҮ-ЧИД, САЙДЫН СУУДЛАА АЛДАХААС АЙГААД БАЙГАА нөхдийг үтэр түргэн зайлуулж шийдвэртэй арга хэмжээ авахгүй бол юу болохыг мэдэрч шуурхай

Avatar

Зочин 2018-12-16 202.9.44.187

тѳриин ажлаа сайн хииж зорьсон зортдоо хүрээрэй амжилт

Avatar

Зочин 2018-12-16 66.181.181.15

Хүрэлсүхийн хөлсний сэтгэгдэл бичигчид арай дэндлээ Танай Хүрэлсүх Оюун-Эрдэнэ нар УИХ-ын дарга руу Монголын Төр рүү шүлс үсчүүлэн жүжиг тоглож байгаад хойгуураа Баттулгын Төмөр замтай холбоотой 280 сая долларын асуудлыг Шүүхээр хүчингүй болгож амжлаа. Маш том луйвар. Юун 60 тэрбум. 700 гаруй тэрбумын асуудал алга болов. Оюун-Эрдэнэ хулхи улс төрийнхөө 1-р ангиа амжилттай дуусгав. Хүрэлсүх үүниййнхээ төлөө өөрөө Ерөнхийлөгч болсон тохиолдолд Баттулгыг хамгаалах, оролдохгүй гэрээ хийсэн юм,

Avatar

Zochin 2018-12-16 202.126.89.45

Erunkhii said Ta uls ornoo boldohgyi erh ashig bodood bgaa yum shig sanagdah bolloo. Ajilaa hiigeech ee. TA 1. UTAA, TUGRUG-iin unaltaa zogsoohgyi bol Bidnii tsalin, Bidnii tulsun tatvar yu ch ygyi bolloo. 2. Ta Uul Uurkhain saidiig Solij shatahuunii yniig usultiig zohitsuul. 3 Uul uurkhain saidad mergejliin hyn tavij IPO hiilgeechdee Sumyibazar bol zygeer l dyygiinhee nuluund uls turd orson bolovsrolgyi nuhur. Esvel Ta byhen pitness chingyyd gej oilgogdohoor bna shyy

Avatar

зочин 2018-12-16 66.181.181.68

Дотоодын асуудлуудаа цэгцлэхгүй байж гадаад айлчлал гээд яваад байх юм. Эсвэл Японд очиж иргүй сэлэмээ ирлүүлсэн юмуу ? Маргаашаас эхлээд "Цэвэрлэгээгээ" эхлэх байгаадаа.

Avatar

зочин 2018-12-16 66.181.191.93

Ардын намын амыг барих хүн энэ мулгуу Хүрэлсүх байждээ хөөрхий.Алаад өгнө ,шаана,хусаад хаяна хэлж байгаа үг нь хүртэл олхиогүй зэрлэг танхай энэ амьтаныг төрөөс зайлуулахгүй л бол монголын төр төр биш болж байнадаа

Avatar

Зочин 2018-12-16 182.160.37.21

миеэ л төрийг гацаагаад бугшаад байгаа юм шүү дээ. ард нь тарвага нуугдчихсан.

Avatar

Зочин 2018-12-16 203.91.115.37

Энэ утаа арай дэндүү байна. Ерөнхий сайдаа Хөлсний коментчдоороо элий балай юм бичүүлж байхаар утаа бууруулах ажил хий л дээ

Avatar

Зочин 2018-12-16 203.91.115.40

ийм зураг тавихгүйээ,өч төчнөөн кадр дарсан байлгүй дээ.арай л мэдрэмжгүй юмаа

Avatar

Unrn 2018-12-16 202.126.89.171

Hii tenesen tolgoigui hog zail

Avatar

zochin 2018-12-16 202.179.25.110

talch uned orood, utaandaa chordood yaach be??? ESaidaa ???

Avatar

Талч 2018-12-16 64.119.27.68

Талч үнэд ороод, утаандаа чордоод яаач бэ? ЭСайдаа ??? Юуугаан бичээд байгаа галзуу вэ?

Avatar

Зочин 2018-12-16 203.91.115.37

Галзуу элий балай новшоо Чи хөлсний бичээчээ !!!!!! " Юуугаан " гэдэг үг монгол хэлний үгийн санд байхгүй шүү , маанаг минь

Avatar

Нохой 7 2018-12-16 64.119.27.68

Чи ойлгосон болоод энд мэдрэлтсийн бишийм бишүү?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж