Ирц бүрдэхгүй байсаар чуулганы хуралдааныг хаалаа | News.MN

Ирц бүрдэхгүй байсаар чуулганы хуралдааныг хаалаа

LiveИрц бүрдэхгүй байсаар чуулганы хуралдааныг хаалаа

Ирц бүрдэхгүй байсаар чуулганы хуралдааныг хаалаа
11 : 31
2018-12-13

Ирц бүрдэхгүй байсаар чуулганы хуралдааныг хаалаа

Өнгөрсөн баасан гаригт УИХ-ын гишүүдийн олонхын саналаар УИХ-аас Засгийн газарт шаардлага хүргүүлсэн. Шаардлагын дагуу “Засгийн газрын гишүүд танхимд орж ирж чуулганыг хуралдуулах нөхцөл боломжийг хангаж өгнө үү гэдгийг УИХ-ын дарга М.Энхболд тодотгов.

Тус  шаардлагад "Яаралтай горимоор хэлэлцэх ХХААХҮ-ийн сайдыг томилох саналыг хэлэлцэх гэтэл Ерөнхий сайд та чуулганы нэгдсэн хуралдаандаа саналаа танилцуулахгүйгээс уг асуудлыг гишүүдийн саналын дагуу хойшлууллаа. Засгийн газраас өргөн мэдүүлсэн улс орны эдийн засаг төсөв санхүүтэй холбоотой саналыг хэлэлцэх асуудлыг Засгийн газрын хэд хэдэн гишүүн орхиж гарсны улмаас хэлэлцэх боломжгүй болсон. Та болон таны асуудал хэлэлцүүлэх ёстой 13 сайд,гишүүн чуулганы нэгдсэн хуралдаанд зориуд оролцохгүй байгаагаас валютын ханш, шатахууны үнэ, агаар орчны бохирдол, утааны асуудал зэрэг ард иргэдийн амьдрал ахуй, иргэдийн өмнө тулгамдаж байгаа даруй шийдвэрлэвэл зохих асуудлаар Ерөнхий сайдын хийдэг мэдээлэл, гишүүний асуулгын хариуг УИХ-аар сонсох ажиллагаа дөрвөн удаа хойшилсоор өдий хүрлээ. Ерөнхий сайд та өнөөдрийн /2018.12.07/ үдээс хойш хуралдаанд оролцож Мал аж ахуйн салбарыг хөгжүүлэх талаар төрөөс баримталж буй бодлогын хэрэгжилт, өвөлжилтийн бэлтгэл ажлын талаар мэдээлэл хийх ёстой. Ерөнхий сайд Үндсэн хуулийн дагуу танхимаа бүрдүүлэх хүрээнд өөрөө өргөн мэдүүлсэн Засгийн газрын гишүүн ХХААХҮ-ийн сайдыг томилуулах асуудлыг гурван долоо хоногийн турш хэлэлцүүлэхгүй байгаа нь хууль бус үйлдэл бөгөөд өнөөдөр Монгол Улс түүхэндээ анх удаа ХХААХҮ-ийн сайдгүйгээр мал тооллогын ажлыг эхлүүлж, өвөлжилт хүндэрч байгаа энэ үед энэ салбар эзгүйрч, улс орны стратегийн хүнс болох улаан буудайн нөөц бүрдүүлэх, тариаланчдад буудайгаа худалдаалах асуудал тодорхойгүй болсон. Нийт аж ахуйн эрхлэгчдийн 3/2-ийг эзэлж буй ЖДҮ эрхлэгчдийн дунд гарсан алдаа завхралыг цаг алдалгүй засч залруулах шаардлагатай байна.

Өмнө нь Ерөнхийлөгчийн хоригийг хэлэлцэхдээ хурлыг санаатайгаар гурван удаа тасалдуулсан. Засгийн газрын гишүүд УИХ-ын ирцийг бүрдүүлэхгүй байх, хуралдаанд оролцохгүй байгаагаас ЖДҮХС-тай холбоотой үүссэн асуудлуудыг шалгаж, санал дүгнэлт гаргах түр хороо байгуулах тогтоолын төсөл буюу иргэд олон түмний хүссэн хүлээж байгаа асуудлыг хэлэлцэх боломжгүй болж, хойшилж байна.

Хуульд заагаагүй үндэслэлээр УИХ-ын гишүүн бөгөөд Засгийн газрын гишүүн чуулганы хуралдаанд оролцохгүй байх үндэслэл байхгүй. Монгол Улсын Үндсэн хуулиар Засгийн газар бол УИХ-аас томилогдсон Ерөнхий сайд, гишүүдээс бүрддэг бөгөөд Үндсэн хууль, төрийн хууль биелүүлэх үндсэн чиг үүрэгтэй үйл ажиллагаагаа УИХ-д тайлагнах ёстой. Засгийн газар Үндсэн хуульд заасан хууль, үндсэн зарчмыг зөрчих, төрийн эрх дээд байгууллагын үйл ажиллагааг тасалдуулах гэсэн хууль бус зохион байгуулалттай арга хэмжээ авах ёсгүй.

Иймд Монгол Улсын Ерөнхий сайд таныг Засгийн газрын гишүүдийг Монгол Улсын Үндсэн хууль, УИХ-ын тухай хууль, УИХ-ын чуулганы Дэгийн тухай хуулиар хүлээсэн үүргээ биелүүлж, төрийн эрх барих, хууль тогтоох дээд байгууллагын үйл ажиллагааг хууль бусаар тасалдуулах гэсэн үйл ажиллагаагаа 2018 оны арванхоёрдугаар сарын 07-ны өдөр зогсоож, байнгын, түр болон чуулганы нэгдсэн хуралдаанд оролцохыг шаардаж байна. Танай Засгийн газрын гишүүд Үндсэн хууль, УИХ-ын тухай хууль, УИХ-ын чуулганы Дэгийн тухай хуулиар хүлээсэн үүргээ биелүүлээгүйн улмаас Үндсэн хууль болон бусад хууль тогтоомж зөрчсөн асуудлаас үүдэн гарах аливаа хариуцлагыг танай Засгийн газрын болон УИХ-ын гишүүний албан тушаалыг давхар хашиж байгаа гишүүд сайд нар давхар хүлээх болно гэдгийг хатуу анхааруулж байгааг мэдэгдье” гэснийг уншиж танилцуулав.

Үүний дараа 20 орчим  минут гишүүдийг танхимд орж ирэхийг нь  хүлээсэн ч ирц бүрдэлгүй байсаар пүрэв гаригийн чуулганы хуралдааныг өндөрлүүллээ. Пүрэв гаригийн чуулганы хуралдаанд  37 гишүүн ирсэн юм.

10 : 54
2018-12-13

Чуулганы ирц бас л бүрдэхгүй байна

УИХ-ын чуулганы Пүрэв гаригийн хуралдаан 10.00 цагт товлогдсон ч одоогоор эхлээгүй байна. Чуулганаар хэд хэдэн асуудал хэлэлцэхээр төлөвлөжээ. Тухайлбал, Засгийн газраас нэн яаралтай дэгээр өргөн мэдүүлсэн Ашигт малтмалын тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төсөл, ХХААХҮ-ийн сайдыг томилох, ЗТХ-ийн сайдыг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлөх, БСШУС-ын сайдыг огцруулах тухай Ерөнхий сайдын санал, Нотариатын тухай, Эрүүл мэндийн тухай, Шуудангийн тухай, Хэмжил зүйн тухай, Сэргээгдэх эрчим хүчний тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг хэлэлцэх юм. Түүнчлэн ирэх оны 01 дүгээр сараас хэрэгжиж эхлэх Төрийн албаны тухай хуультай холбоотой УИХ-ын дөрвөн тогтоолын төслийг хэлэлцэхээр товлосон.

Одоогоор  33 гишүүн чуулганы хуралдаандаа орж ирээд байгаа тул МАН-ын бүлгийн дарга Д.Тогтохсүрэнг бүлгийн гишүүдийнхээ ирцийг бүрдүүлэхийг УИХ-ын дарга М.Энхболд даалгалаа.

Мөн УИХ-ын байнгын хорооны дарга, зарим сайд нар чуулганы хуралдаандаа орж ирээгүй байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

57 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-12-13 192.82.65.224

bugdeeree ogtsor doo gishuud min. DARGA chin ta nariig tataj unah gej bgaa yum bna.. Uher nudenteegee zailstgaa

Avatar

Зочин 2018-12-13 66.181.183.76

ҮНЭХЭЭР ЖЕНКО, ТОПОР ЗЭРЭГ ТӨР БУСНИУЛАГЧДЫН АЛБАН ТУШААЛТАЙ ТЭНЦЭХ УИХ, ТҮҮНИЙ УДИРДЛГА ГЭЖ БАЙХГҮЙ

Avatar

Зочин 2018-12-13 202.9.43.136

М.Энхболдыг дэмжсэндээ биш М.Энхболд Х.Баттулга У.Хүрэлсүхийн амьдрал бол хэмжээлшгүй баян цатгалан үнэн.Энэ хүмүүсийн баяжсан түүх ядуу ард түмний зовлон дээр дөрөөлсөн үнэн. М.Энхболдыг огцруулж болно шийтгэж болно гэхдээ зөвхөн хуулийн хүрээнд сайн. У.Хүрэлсүх түүний нөхөд хэтэрхий нэг хүнийг дэндүү ганцаардуулж байгаа энэ цаг үед түүнийг дэмжиж байгаа 27 гишүүний талд зогсох хэрэгтэй. Хамгийн сайн арга бол УИХ тарах хэрэгтэй.

Avatar

зочин 2018-12-13 202.9.43.57

Ардчилалд суралцсаар л байна ...

Avatar

Зочин 2018-12-13 66.181.179.180

НЭГ ХҮНИЙ АЛБАН ТУШААЛТАЙ ТЭНЦЭХ УИХ БАЙХГҮЙ...

Avatar

Зочин 2018-12-13 66.181.183.76

Мартсанаас мал мэнд үү, гэгчээр нөгөө Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд хоёр нь хаачсан бэ. Хажууд нь гэмт хэргийн бүлэглэл төрийг нурааж, монгол төрийн зүтгэлтэн, төрийн дээд байгууллагын тэргүүн М.Энхболдыг доромжлон дээрэлхэж, амь насанд нь халдах нь халаггүй авирлаж байхад дүлий дүмбэ, сайн байна гэсэн шиг ард нь суугаад байх юм. Та гал асааж болохгүй, түргэн унтраа, Монголын ард түмэнд та маш их өртэй шүү!

Avatar

Зочин 2018-12-13 66.181.179.180

НЭГ ХҮНИЙ АЛБАН ТУШААЛТАЙ ТЭНЦЭХ УИХ БАЙХГҮЙ...

Avatar

М 2018-12-13 203.91.114.244

Энхболдыг дэмжээд байгаа гаруудыг ойлгодоггүй ээ. Хэдэн төг авсан юм бол доо. МАНАН бүлэглэл байдаг нь өдрөөс өдөрт тодорхой болоод байхад, тэр бүлэглэлийг МИЕЭ хамгаалаад минчийгээд, улайгаад, гүрийгээд суугаад байхад, суудлаа өгчихвөл бүх систем нь нурчих гээд байхад доор нөхдүүд хамгаалаад бичээд л байх юм.

Avatar

Irgen 2018-12-13 174.215.50.98

Harin esregeeree ulsiin hurliin dargiig ungah geed bgaa nuhduudiig yuruusuu oilgohgui yum.ih hurliin dargiig unagachihaar niigemd shudarga yos togtono gej shaagaad bh yum.bugdeeree ogzorooch maluudaa.Ulsiin ih hirliig taraah munhbatiin sanaliig demjizgeeye.

Avatar

Зочин 2018-12-13 202.21.101.130

ОНИГООТОЙ ГАРУУД ЮМ АА

Avatar

Зочин 2018-12-13 64.119.22.127

ЛООХОЙ Миеэ маргааш орооноосоо чирэгдэж шалны алчуур болж хоогдоно. гое шаасан стильтэй шаалаа

Avatar

зочин 2018-12-13 37.73.129.123

ТарцгааТарцгаа ацнууд Эсвэл Энхболдоо хятадруу хөө хахахаха

Avatar

Зочин 2018-12-13 202.126.89.240

Pizdaa nar ingej baigaad ulsaa sunuuh n dee

Avatar

Зочин 2018-12-13 66.181.179.180

НЭГ ХҮНИЙ АЛБАН ТУШААЛТАЙ ТЭНЦЭХ УИХ БАЙХГҮЙ...

Avatar

АЦДАКНУУД АА АЖЛАА ХИЙХГҮЙ БОЛ ЗАЙЛЦГААА 2018-12-13 58.108.66.109

ЖДҮЧИД БОЛОН ЖЮДОЧИД, БУСАД ТӨРИЙН БУЗАРУУДЫГ ДЭС ДАРААТАЙ БҮГДИЙГ НЬ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ, МОНГОЛЫН ЯДУУС ЭНЭ ЛЛАРУУДААС ХАРИУГАА АВАХ ХЭРЭГТЭЙ! ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ ХЭРЭГТЭЙ!!! ТЭГЭЖ ЧАДВААС БИД ЦААШИД ХӨГЖИХ БОЛНО!!! ЭС ЧАДВАЛ ЭДНИЙ ДАРААГИЙН ЗАЛГАМЖ ХУЛГАЙЧ НАР, ЦҮНХ БАРИГЧ НАР ЭНЭ УЛСЫГ НЭГ МӨР ВЕНЕСУЭЛ БОЛГОЖ ХАЯНА... СЭРЦГЭЭ МОНГОЛЧУУД АА!!!

Avatar

атармаа 2018-12-13 203.91.115.251

хүрэлсүх болиочээ. төрөөр битгий тоглоод тэнэгтээд бай

Avatar

Атармаа 2018-12-13 203.91.115.251

ХҮРЭЛСҮХ ИЙМ Л ЮМ ХИЙНЭ ДЭЭ. САНААТАЙГААР УИХ АЖЛЫГ ГАЦААЖ БАЙНА. ИЧЭЭСЭЭ

Avatar

Зочин 2018-12-13 112.72.11.105

Энэ гишүүд одоо өөрсдийгөө юу гэж бодсон сүгнүүд вэ жирийн иргэн ажлаа ингэж их тасалсан бол өдийд ажлаасаа халагдчихсан байгаа ш дээ тэгэхэд та нар татвар төлөгчидийн мөнгөөр өөрсдөө туслахаа зөвлөхөө бас бие төлөөлөгчөө цалинжуулж байж арай ч дээ энэ шудрага ёс хариуцлага мөн үү гэж та нараас асууж байна иргэн хүн

Avatar

Зочин 2018-12-13 202.72.245.198

ХУРЛАА Ч ЦУГЛУУЛААД ХУРАЛДУУЛЧИХАЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙЖ ХУРАЛ ДАРГАЛНА ГЭЭД МЭЛИЙГЭЭД СУУГААД БАЙДАГ НЬ ЯМАР ИНЭЭДТЭЙ ЭМГЭНЭЛТЭЙ ЮМ БЭ?

Avatar

М.Энхболдоо бүү огцор эцсийн өдөр хүртэл үзээрэй таны талд шүү шаардлагатай бол гудамжинд гарч дэмжинэ 2018-12-13 202.9.43.136

Оюун-Эрдэнэ Монголын төрийг хууль аргаар авах оролдлого хэтэрч байна хэний далгавар ямар хатгаасаар Монгорын төрийг хүчгүйдүүлэх оролдлого хийж байгааг хүчний байгуулга яагаад анхаарахгүй байгаа юм вэ. М.Энхболд энэ хорвоогийн хамгийн муу хүн байж болно гэхдээ хуулийн хүрээнд огцруулах хэрэгтэй шүү дээ. Х.Баттулга У.Хүрэлсүх түүний гар хөл бологч Оюун-Эрдэнэ Аюурсайхан нэг хүнийг дэндүү олон талаас нь дээрэлхэн дарамталж байна

Avatar

Зочин 2018-12-13 103.26.193.128

Ми овогт огцор

Avatar

Зочин 2018-12-13 202.179.25.47

ЗАРЦ ОЮУН-ЭРДЭНЭ МИНЬ АРД ИРГЭДИЙГ ХЭТЭРХИЙ БАСАМЖЛАН ДОРОМЖИЛЖ БАЙНА. \nАН-ЫН БАТЗАНДАН, БОЛД, НӨГӨӨ ХЭН БИЛЭЭ НЭГ ХАСАГ ГУРАВ, ЭРГҮҮ ЖАВХЛАН НАРТ СЭГСЭЛЗҮҮР УХНА ЮУ АМЛААД УРВУУЛСН ЮМ БОЛ БОДВОЛ МӨНГӨ, АЛБАН ТУШААЛ Л БАЙХ, ЭНЭ ГУРАВ ОДОО МАН-Д ЭЛСЭХ БАЙХДАА. ЭНЭ МЭТ ЛУЙВАРЧИД, МОНГОЛЫН Р ТӨРИЙГ САМАРЧ БАЙНА ЭНХБОЛД, УХНА 2-УУЛАА ОГЦОР ХЭН НЬ Ч ХЭРЭГГҮЙ.............

Avatar

Зочин 2018-12-13 192.82.64.153

хуралаа удирдаж чадахгүй бол ажлаа ӨГДӨӨ

Avatar

Зочин 2018-12-13 202.9.42.42

Эдгээр зүйлүүдийн гол зангилаа женко шүү дэ. Энэ хүн өөрөө эзэн сууж байж хийсэн хэргүүд улсад 25 жил учруулсан хохиролууд нь бүгд ил гарч балрах гээд төрийг атгах гэж улайрч нусан бурантгуудыг өгөөшөө болгон ашиглаж дарвалзаж бгаан. Оюунэрдэнэ тийм шударга юм бол энхболдын сурталчилгаанд улыг нь долоох шахаад яваа биздэ. Бүгд жүжигчид бүгд адилхан МАНАН байж хэн нь хэнийгээ гэх гээд тэнэгтээд улсын хөгжлийг урууруу нь татаад бга дуракууд вэ???!!!

Avatar

Иргэн 2018-12-13 202.170.70.70

Угаасаа сүйрүүлчихсэн байгаа улсыг чинь наад ЖЕНКО, ТОПОР НАРЫН ЗАРЦ ГЭЭД БАЙГАА ОЮУН-ЭРДЭНЭ нарын нөхдүүд аврах гээд байгаа юм бишүү. ЭНХБОЛДЫГОО ЯВУУЛЧИХААД эд нарыг яаж МОНГОЛЫГ ӨӨРЧИЛӨХИЙГ ХАРАХ ганцхан найдвар үлдсэн гэдгийг хүн бүр ойлгож байгаа.

Avatar

СЭРСЭН ТАЛЫН АЯЛГУУ... 2018-12-13 58.108.66.109

ЖДҮЧИД БОЛОН ЖЮДОЧИД, БУСАД ТӨРИЙН БУЗАРУУДЫГ ДЭС ДАРААТАЙ БҮГДИЙГ НЬ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ, МОНГОЛЫН ЯДУУС ЭНЭ ЛЛАРУУДААС ХАРИУГАА АВАХ ХЭРЭГТЭЙ! ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ ХЭРЭГТЭЙ!!! ТЭГЭЖ ЧАДВААС БИД ЦААШИД ХӨГЖИХ БОЛНО!!! ЭС ЧАДВАЛ ЭДНИЙ ДАРААГИЙН ЗАЛГАМЖ ХУЛГАЙЧ НАР, ЦҮНХ БАРИГЧ НАР ЭНЭ УЛСЫГ НЭГ МӨР ВЕНЕСУЭЛ БОЛГОЖ ХАЯНА... СЭРЦГЭЭ МОНГОЛЧУУД АА!!

Avatar

Төрөөс төрсөн тэрбумтан огцор 2018-12-13 103.57.95.208

М.Энхболд тэнэг болоод суудлаа өгөхгүй гүрийгээд байгаа юм биш, МАНАН бүлгийг нэгтгэн удирдах өөр хүн МАН-д байхгүй болоод зүтгээд байгаа юм. Өөрөөр хэлбэл М.Энхболд суудлаа өгөх л юм бол МАН болон төр, намыг бүхэлд нь тогтоож, торгоож буй сүлжээ бүхэлдээ эвдэрчих гээд болж өгөхгүй байгаа юм

Avatar

Иргэн 2018-12-13 202.126.89.210

Өчигдөр Арслангий цаг нэвтрүүлэг үзлээ. УИХ даргыг унагаж чадвал монголын 100 баячууд 2-р байранд ордог ерөнхийлөгчийн маань 800 тэрбумын асуудал алга болно. Ийм учраас Оюунэрдэнэ нар улайран зүтгээд бн гэж ойлголоо. Энхболд даргаас өөр үүний эсрэг зоригтой тэмцэх удирдагч байхгүй бг нь төрийг ингэж гацааж бн. Бүр хууль тогтоодог гишүүд хуулиа зөрчинө гэдэг чинь юу болоод бн аа!!!!!

Avatar

Иргэн 2018-12-13 202.126.89.210

Өчигдөр Арслангий цаг нэвтрүүлэг үзлээ. УИХ даргыг унагаж чадвал монголын 100 баячууд 2-р байранд ордог ерөнхийлөгчийн маань 800 тэрбумын асуудал алга болно. Ийм учраас Оюунэрдэнэ нар улайран зүтгээд бн .Монголчуудын хятад хүнийг үздэггүй тэр үзэл дээр дулдуйдан луйвар булхайгаа нуун дарагдуулж бн гэж ойлголоо. Энхболд даргаас өөр үүний эсрэг зоригтой тэмцэх удирдагч байхгүй бг нь төрийг ингэж гацааж бн. Бүр хууль тогтоодог гишүүд хуулиа зөрчинө гэдэг чинь юу болоод бн аа!!!!!

Avatar

Зочин 2018-12-13 66.181.183.76

ЖЕНКО, ТОПОР НАРЫН ЗАРЦ ОЮУН-ЭРДЭНЭ МЭТ ХОГИЙН ЮМНУУД ХУУЛИЙГ УЛАНДАА ГИШГЭЖ АРД ТҮМНИЙГ ДОРОМЖИЛЖ БАЙНА. АН-ЫН ГУРАВ, ХАХУУЛЬ АМССАН ЭРГҮҮ ЖАВХЛАН НАРААС БОЛЖ, МОНГОЛЫН ТҮҮХЭНД ГАРААГҮЙ ИЙМ ЗАСГИЙН ГАЗАР ТӨРИЙГ САМАРЧ БАЙНА. М.ЭНХБОЛД МИНЬ ӨӨРИЙГӨӨ БОДОЖ ОГЦОРЧ БОЛОХГҮЙ, УЛС АРД ТҮМНЭЭ БОДООД БҮҮ ОГЦОР. ХАРИН ЗАСГИЙН ГАЗРЫГ ОГЦРУУЛАХ АРГА ХЭМЖЭЭ АВ. бОЛОХГҮЙ ЕРӨНХИЙЛӨГЧТЭЙ ЗӨВШИЛЦОЖ ЭНЭ УИХ-ЫГ ТАРАА

Avatar

zochin 2018-12-13 119.40.98.42

1 hunees bolj bna shdee ter ih hurliin darga ajlaa ugchihvul bolo yum bishuu

Avatar

zochin 2018-12-13 119.40.98.42

zochin

Avatar

зочин 2018-12-13 202.179.24.142

Заснийн эазрыг огцоруулахаас өөр аргагүй болжээ. Төр ийм арчаагүй болох гэж.

Avatar

Зочин 2018-12-13 202.179.24.142

Заснийн эазрыг огцоруулахаас өөр аргагүй болжээ. Төр ийм арчаагүй болох гэж.

Avatar

Зочин 2018-12-13 202.72.245.198

ӨӨ ЭНЭ АМЬТАН СУУДЛААСАА Л БУУВАЛ ҮХЭХ НЬ ҮНЭН ЮМ БАЙНА Л ДАА. ӨТ ХҮРТЭЛ ҮХЭХГҮЙ ГЭЭД АРВАЛЗДАГ Ш ДЭЭ. ГЭХДЭЭ ӨТ БОЛЖ ӨРГӨН ОЛНЫ АМЬДРАЛЫГ ГАЦААХ ЭРХ ЭНЭ АМЬТАНД БАЙХГҮЙ ШҮҮ. АРД ОЛНЫ УУРЫГ ХҮРГЭЭЛ БҮР ДОЛООН ДОР ЮМ БОЛОВ ДОО

Avatar

Зочин 2018-12-13 202.5.206.61

Улсын их хурал тар тар

Avatar

Зочин 2018-12-13 202.131.227.50

тарчихсан юм бишүү

Avatar

зочин 2018-12-13 103.212.116.75

өө сая л ЗГ унах ёстой байж. ЭНхболд огцорвол төр сөнөнө

Avatar

Зочин 2018-12-13 103.212.116.75

өө сая л ЗГ унах ёстой байж. ЭНхболд огцорвол төр сөнөнө

Avatar

зочин 2018-12-13 66.181.186.99

Энхболд ажлаа өгч болохгүй наад жeнко, топор хоёр чинь энэ улс орныг сүйрүүлэх гээд байна шүү. Хүрэлсүх гэж худлаа дүр эсгэсэн хулгайч, ж eнко нь цагаандаа гарсан дээрэмчин гэдгийг ойлгохгүй байгаа юмуу, зарим нь зориуд улс орноо гитлeрийн замаар оруулах гээд байгаа юмуу

Avatar

МАНАН сөнөтүгэй 2018-12-13 103.57.95.208

МАНАН бол систем гэдгийг манайхан бүүр түүр ойлгодог боловч энэ нь улс орныг бүхэлд нь ороож хэрсэн, маш нарийн механизм бүхий аварга том сүлжээнээс бүрддэг гэдгийг цаг ямагт мартдаг. Гэтэл МАНАН систем энэхүү сүлжээнийхээ ачаар амь бөхтэй оршин тогтож байдаг.

Avatar

М.Энхболд огцорч зайл 2018-12-13 103.57.95.208

М.Энхболд тэнэг болоод суудлаа өгөхгүй гүрийгээд байгаа юм биш, МАНАН бүлгийг нэгтгэн удирдах өөр хүн МАН-д байхгүй болоод зүтгээд байгаа юм. Өөрөөр хэлбэл М.Энхболд суудлаа өгөх л юм бол МАН болон төр, намыг бүхэлд нь тогтоож, торгоож буй сүлжээ бүхэлдээ эвдэрчих гээд болж өгөхгүй байгаа юм

Avatar

М.Энхболд одоо болоошш дээ Огцор 2018-12-13 103.57.95.208

МАНАН бол систем гэдгийг манайхан бүүр түүр ойлгодог боловч энэ нь улс орныг бүхэлд нь ороож хэрсэн, маш нарийн механизм бүхий аварга том сүлжээнээс бүрддэг гэдгийг цаг ямагт мартдаг. Гэтэл МАНАН систем энэхүү сүлжээнийхээ ачаар амь бөхтэй оршин тогтож байдаг.

Avatar

Ширэн нүүрт М.Энхболд огцор 2018-12-13 103.57.95.208

М.Энхболд нарын МАНАН бүлэглэлийн Монголын Ард түмэнд учруулсан гай чинь хязгаараас давсан. Өргөдлөө өгөөд зайл

Avatar

Зочин 2018-12-13 119.40.98.10

МАН-ын бүлгийн дарга Д.Тогтохсүрэн ажиллаа өг. Хэдэн гишүүнийхээ эв нэгдэл, ажил төрлийг зохицуулж чаддаггүй хүн огцор.

Avatar

Ухаан нь хүркү урт гартад 2018-12-13 202.126.88.44

Хөөе тэнэгээ ганц хүн зохицуулахгүй бүхэл бүтэн мафижсан бүлэглэлийн асуудал айнн

Avatar

Иргэн 2018-12-13 103.212.118.249

Энхболдоо зайлаачээээ

Avatar

зочин 2018-12-13 66.181.184.140

Энхболдоо асуудал чамд байна ажлаа өгөө

Avatar

zochin 2018-12-13 150.129.143.80

ene enkhbold geji unekheer duurchikhsen tsaychikhsan durak baynaa ,

Avatar

Zochin 2018-12-13 122.201.21.223

Tarj bgam bishuu ene yanzaara

Avatar

зочин 2018-12-13 103.26.192.43

Цалинг нь хасаад , олон хоног ажлаа тасалсан бол халаачээ...

Avatar

Demjigch bish bolloo 2018-12-13 122.201.24.208

Enkhbold darga ajilaa ogooch

Avatar

хэлээд юу гэхэв 2018-12-13 202.9.45.42

хѳѳрхийдѳѳ давхар дээлний гор ч гарч байна даа!!! уг нь давхар дээлгүй больё л гээд байсан санагдах юм

Avatar

Зочин 2018-12-13 202.21.111.20

Гитлер шиг юм болох нь дээ. Харин ч Хүүк-Гитлерийг төрүүлэхгүйн төлөө ажлаа л өгч болохгүй шүү. ЖДҮ-гийн сүрэг хулгайч бантахаараа улсаараа төрийн институцаараа тоглоно гэж байхгүй.

Avatar

Зочин 2018-12-13 202.9.44.170

huraldaas uuhgui bgaa garuudiin neriig udur bolgon olon niited zarlaj bh hereghtei.ajlaa hiihgui bgaa novshnuudiig ireh songuuliar ushigluud yavuulahaa songogchid mediye.

Avatar

ичээсэй 2018-12-13 202.21.117.194

enkhboldygoo buulgaj chadhguidee ushuurhdug .. ed nar er n yamar dampuu garuud vee ...

Avatar