Ирцээ бүрдүүлж чадахгүй эрх баригчдад хариуцлага тооцъё | News.MN

Ирцээ бүрдүүлж чадахгүй эрх баригчдад хариуцлага тооцъё

Ирцээ бүрдүүлж чадахгүй эрх баригчдад хариуцлага тооцъё

Ирцээ бүрдүүлж чадахгүй эрх баригчдад хариуцлага тооцъё

УИХ-ын үйл ажиллагаа сүүлийн 14 хоног тасалдаж, гацав. Өнөөдөр л гэхэд хоёр байнгын хороо болон нэг дэд хороо хуралдахаар зарлагдсан ч гишүүдийн ирц хүрээгүйгээс мөн л хуралдаж чадсангүй. Яг ийм байдалтайгаар хоёр ч долоо хоногийг ардаа үдэж буй эрх баригчид энэ үйлдлээ хэзээ таслан зогсоох вэ.

Засгийн газраас Боловсрол, соёл, шинжлэх ухааны сайд Ц.Цогзолмаа, Зам тээврийн, хөгжлийн сайд Я.Содбаатар нарыг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлөх асуудлыг УИХ-д оруулж ирсэн. Ц.Цогзолмаа сайдыг огцруулах асуудлын хуулийн дагуу холбогдох байнгын хороо нь хэлэлцэж, огцруулахыг дэмжсэн байгаа. Тэгвэл өнөөдөр УИХ-ын Эдийн засгийн байнгын хорооны хуралдаанаар Зам тээврийн, хөгжлийн сайд Я.Содбаатарыг чөлөөлөх асуудлыг хэлэлцэх байсан ч байнгын хорооны дарга Д.Дамба-Очир, АН-ын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат нараас өөр гишүүн хуралдаа ирсэнгүй.

Хуулийн дагуу чуулганы хуралдаанаар хэлэлцэх асуудлын жагсаалтыг холбогдох байнгын хороодоор хэлэлцүүлэх ёстой. Гэвч 34/40-өөрөө талцаж, УИХ-ын үйл ажиллагааг доголдуулж байгаа гишүүдэд ёс зүйн болоод бусад хариуцлага тооцох хууль эрх зүйн зохицуулалт байхгүйгээс өнөөдөр хэн дуртай нь хуралдаа суухгүй, УИХ-ын үйл ажиллагааг тасалдуулж байна.  Угтаа бол УИХ-ын гишүүн нь хууль тогтоох дээд байгууллагад ард түмнийг төлөөлөх эрхтэй гэж цаасан дээр бичсэн тодоос тод хууль бий. Иймэрхүү байдлаар ирцээ ч бүрдүүлж чадахгүй, хурлаа хийж чадахгүй, төрийн ажлыг гацаасаар байгаа нь хэнд ашигтай, хэнд хохиролтой вэ.  Улстөржилтөө зогсоож, ард түмнийхээ өмнө хүлээсэн үүргээ биелүүлэх, ирцээ бүрдүүлж, хурлаа хийхийг эрх баригчдаас нэхье, сонгогчдоо.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-12-12 178.250.91.90

Миеэгээс ганц болж бн даа. Одоо өргөдлөө өгөөд амар жимэр суумаар юм даа.

Avatar

lodon 2018-12-12 98.237.202.230

hurelsuh ingeh gej 100% davhar deeltei ZG baiguulsan mongoliin putin bolno gej ouyn erdene gedeg zuudag nohopitoi davhij yavaa huuramch hurandaa

Avatar

Зочин 2018-12-12 202.72.245.198

БҮЛЭГЛЭЛҮҮД ЗОДОЛДОЖ БАЙГАА НЬ ҮНЭН НЬ Л ДЭЭ ГЭХДЭЭ ХУРАЛ БОЛОХГҮЙ БАЙГАА НЬ ГАРЦААГҮЙ ЭНХБОЛД АЖИЛ АА ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙГААГ Л ИЛТГЭНЭ ХААНА Ч ТЭР АЖИЛ АА ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛ ХАЛАГДАХ ЁСТОЙ ИРГЭДЭД ТА НАРЫН ЭЛДЭВ ТООЦОО ПАДЛИЙ Ч АЛГА ОГЦРООД УИХ АА АЖИЛД НЬ ОРУУЛ ТЭГЭЭД БОЛОХГҮЙ БОЛ ТАР

Avatar

Тэнэг гаруудад 2018-12-12 202.126.88.50

Үнэхээр МАНАН байна ч гэх шиг тэнэг гарууд шүү. Энколдыгоо зайлуулж АТГ-ын даргыг солиод женкогийн төмөр замын аж үйлдвэрийн паркийн хэрэг, ЖДҮ завшсан сайд нарын хэргийг дарах гэж үхэн хатан зүтгэж байгааг ойлгодоггүй юм уу. Баатаар Оюун-эрдэнэ нар мөнгөөр зодож гүтгэлэг явуулаад байгааг ойлгохгүй тэнэг гарууд шүү

Avatar

Zochin 2018-12-12 66.181.185.71

Jenkogiin Hookeriin namiig tatan buulgaj ene hurliig taraa. Ugaasaa zasaglaj chadahgui ni todorhoi bolson

Avatar

Irgen 2018-12-12 66.181.177.96

MANig tatan buulgah heregtei

Avatar

зочин 2018-12-12 139.5.216.190

Энхболд огцорчихвол бүх юм хэвийн болно.

Avatar

Зочин 2018-12-12 139.5.218.142

Бид одоо шинэ МАНАН-гийн боолчлол дунд орох гэж байна. Хүрэлсүх, Баттулга, Батзандан, Болд, Оюун-Эрдэнэ, Содбаатар, сахал Эрдэнэбилэг, Аюурсайхан гэсэн шинэ МАНАН-гийн тоглолт эхэллээ. дээ. Бил чинь ямар үйлтэй улс вэ

Avatar

МАНАН СӨНӨЖ ДАЛД ОР 2018-12-12 103.57.95.208

МАНАН далд ор

Avatar

МИЕЭ - ЭЛБЭГДОРЖ ХОЁР ГЭЖ ХОЁР ЛУЙВАРЧИН МАНАН - Г ОЛОН ЖИЛИЙН ӨМНӨӨС БАЙГУУЛСАН ХУЛГАЙЧУУД !!! 2018-12-12 202.126.89.211

МАНАН ГЭДЭГ ЧИНЬ МИЕЭ - ЭЛБЭГДОРЖ ШҮҮ ДЭЭ !!! МАНАН -ГЫН МАНГАРАА !!!

Avatar

Тэнэг гаруудад 2018-12-12 202.126.88.50

Үнэхээр МАНАН байна ч гэх шиг тэнэг гарууд шүү. Энколдыгоо зайлуулж АТГ-ын даргыг солиод женкогийн төмөр замын аж үйлдвэрийн паркийн хэрэг, ЖДҮ завшсан сайд нарын хэргийг дарах гэж үхэн хатан зүтгэж байгааг ойлгодоггүй юм уу. Баатаар Оюун-эрдэнэ нар мөнгөөр зодож гүтгэлэг явуулаад байгааг ойлгохгүй тэнэг гарууд шүү

Avatar

Зочин 2018-12-12 223.104.178.157

Үнэхээр МАНАН байдаг гэдэгт эргэлзэх хэрэггүй боллоо. Яахаараа улсын ерөнхий прокурор нь 4 сая ам долларын авилгал авсан баримт нь байсаар байтал төрийн эрхийг ээлжлэн барьдаг МАН, АН хоёр өдий болтол нүдэн балай чихэн дүлий байдаг байнаа. Ийм юмыг ил гаргаад шийдэж чадахгүй ёстой хэрэг алга. Дорлигжав угаасаа шуналтай. Нямдоржийн хамгаалалтад эрдэж эрдэнэтээс идсэн 800 мянган ам долларын хэргээ хэрэгсэхгүй болгуулсан. Ер нь ч Нямдорж энэ 2-ын Эрдэнэтээс идсэн уусан, бизнесийнхнээс айлгаж дарамт

Avatar

Зов 2018-12-12 122.201.31.164

УИХ Тарна

Avatar

Сонгогч 2018-12-12 64.119.20.19

МАН-ыг татан буулгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-12-12 202.126.89.211

УБ- БАНК , УБ- ДААТАЛ , УБ-САН , ЭРДЭНЭТИЙН 49% , 60 -ТЭРБУМ , УБ - ЫН ГАЗРУУДЫГЛУЙВАРДСАН ХЭРГҮҮДДЭЭ ХАВТАСТ ХЭРГЭЭ ҮҮСГЭЭД ДАРАА НЬ ОЛОН ЮМ ЯРЬ !!! ЭНЭ ХҮН ХАМГИЙН ТОМ ХУЛГАЙЧ ШҮҮ !!! ӨӨР АЛТНЫ ОРДУУД Ч ЯРИГДАНА !!!

Avatar

зочин 2018-12-12 66.181.181.187

хохь ншдээ. яах гэж сонгосон юм. сонгочихоод одоо битгий орилоод байцгаа

Avatar

Байгал 2018-12-12 66.181.185.68

М.Энхболд, Нямтайшир нарт зөвлөөд байгаа Ерөнхий сайд байсан Д.Содном өвгөнд бас хариуцлага тооцоочээ. Тэр өвгөн далдаас удирдаад байна.

Avatar

болдоо 2018-12-12 202.179.27.22

65 суудал өгч далдганасан нь бид ш дээ, том сургамж, дараагийн удаа хариуцлагатай сонголтоо хийдэг болно.

Avatar

Иргэн 2018-12-12 64.119.25.24

Хүрэлсүх, Тогтохсүрэн нарт хариуцлага тооцох цаг болжээ?!

Avatar

Ард 2018-12-12 202.72.245.122

Одоо мафи-олигархи МАНАН сүлжээ ялахуу эсвэл ард түмэн ялахуу гэсэн үхэх сэхэхийн төлөө тэмцэл явагдаж байна. Ард түмнийг төлөөлөл Батзандан, Оюунэрдэнэ, Аюурсайхан, Болд нарыг бүх хүчээрээ дэмжие. Энэ Эрдэнэ бол ТАНАН-гийн гар хөл шүү

Avatar

Зочин 2018-12-12 59.153.85.135

энхболд л гацаагаад байгаа юм биш үү. тарж энхболдыг суудлаас нь буулгах юм байна даа

Avatar

Irgen 2018-12-12 202.131.236.170

Enkhbold odoo boloo ym bishu suudlaasaa buugaad ogchoochee. Zawkhral dund chin ajil yawagdahgui baigaag naad bondgor chin oilgohgui baina uu, huuhed nohoin doog bolj duuslaa enkhboldoo. Humuus ajilaa hiimeer baina.

Avatar

оьхс 2018-12-12 182.160.37.12

65 дампууг хэн сонголооо эцсийн эцэст утаа тамдаа шат

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж