Элчин сайд Г.Ганболд: Туслалцаа л үзүүлж байсан | News.MN

Элчин сайд Г.Ганболд: Туслалцаа л үзүүлж байсан

Элчин сайд Г.Ганболд: Туслалцаа л үзүүлж байсан

УИХ-ын даргын ажлын албаны твиттер хаягаас өнөөдөр 11.00 цагийн орчимд дараах ноцтой мэдээллийг олон нийтэд хүргэсэн юм.

Энэ нь ”УИХ-ын даргын ажлын албанд ийм бичлэг ирлээ. Энэтхэгт охиноо эмчлүүлж буй бүсгүй Элчин сайд дээр тусламж гуйхаар очиход гэдэс рүү нь тийрээд машиндаа суугаад явсан гэнэ. Энэ үнэн бол иргэддээ туслах ёстой Элчин сайд ийм хүний үнэргүй байж болох уу ‼ ГХЯ анхаарна уу @TsogtbaatarD” гэсэн байлаа.

Уг бичлэгийг сонсоход “Энэтхэг улс дахь Монгол Улсын Элчин сайдын яамны гаднаас энэхүү бичлэгийг хийж байна. Бид энд ирээд дөрвөн сар болж байна. Хүүхдээ эмчлүүлээд нутаг буцах гэтэл баахан асуудал тулгарч бид хоёр үнэхээр аргагүйдээд байна. Өнөөдөр би эрчимт эмчилгээний өрөөнд охиноо сахиж эхнэрээ ЭСЯ руу явуулсан. Гэтэл Элчин сайд Г.Ганболд гарч ирээд миний ханийн цээж рүү нь болон ходоод, сав руу нь өшиглөөд машиндаа суугаад явсан байна. Машинд нь түүний гэргий болон туслах Энхболд нь сууж байжээ. Мөн жолооч нь байсан байна. Бид одоо яах ёстой вэ. Энэ асуудлыг шийдвэрлэж өгөх хүн байна уу” гэж ярьжээ.

ЭСЯ-ны хашааны гадна уйлж суугаа эмэгтэйг Г.Оюун гэдэг бөгөөд уг бичлэгт ярихдаа “Би туслах Энхболдод нь хандаж танай төлөөлөгч, Элчин сайд хоёр надад тусалж чадахгүй байна. Та надад туслаач гэсэн. Гэтэл “Чи юу гээд байгаа юм бэ. Би чамд яаж туслах ёстой юм бэ гэсэн. Дараа нь сайд эхнэрийнхээ хамт гарч ирсэн. Машинд сайд, түүний эхнэр, туслах, жолооч, бас нэг эмэгтэй суусан. Тэгэхээр нь би машины хойд талын хаалгыг онгойлгоод “Сайдаа та надад туслаач дээ” гэхэд сайд ходоод руу өшиглөөд жийж унагаасан” гээд асгартал уйлж байв.

Тэрбээр “Миний хүүхдэд одоо нэг минут ч үнэтэй байна. Тархи нь үхжиж байна. Зүрхний хагалгаа хийлгэсэн боловч асуудал үүсээд байна. Эмч нарын буруугаас бактери ороод улам хүндэрсэн. Бие нь дээрдэхгүй дөрвөн сар боллоо. Хүний нутагт үнэхээр хэцүү байна. Намайг зодож байхыг олон хүн харсан. Энд камерууд байна. Би сайдыг дахиад гарч ирэхээр нь “Элчин сайд аа, та яагаад зодож байгаа юм бэ. Би хүүхдийнхээ төлөө л явж байна. Эмэгтэй хүн, эх хүний хувьд танаас тусламж гуйж байна” гээд бичлэг тасалдав.

Үүний дараа Гадаад харилцааны сайд Д.Цогтбаатар өөрт нь хаягласан постод хариу өгөхдөө “Ийм ноцтой зүйлийн гэрч болсон бол ГХЯ дээр одоо шууд очоод мэдэгдэх хэрэгтэй байна. Манайхан таныг хүлээгээд авна. Хэлсэн байгаа. Бас цагдаад мэдэгдэх. Таны туслалцаа бидэнд хэрэгтэй байна” гэжээ. Тэрбээр Япон улсыг зорьсон байгаа тул цахим хуудсаараа дамжуулан дээрх тайлбар хийсэн юм.

Энэ асуудлын үнэн бодит байдлыг тус ЭСЯ-ны камерын бичлэгээс л бататган харж болох бололтой.

Бидэнд сүүлд ирүүлсэн эх сурвалжийн мэдээлснээр эл асуудалтай холбогдуулан Гадаад харилцааны яамнаас ажлын хэсэг гарч, хэрэг явдлыг тодруулахаар ажиллаж эхэлжээ. Мөн Элчин сайд Г.Ганболдод зодуулсан гэх Г.Оюуны ар гэрийнхэнтэй Гадаад харилцааны яамныхан уулзсан аж. Харин Элчин сайд Г.Ганболд "Г.Оюунд бүх л талаар тусалж, дэмжиж байсан. Гар хүрсэн зүйл байхгүй" гэдэг тайлбарыг өгөөд буй юм байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
БурууБуруу
9
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

81 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Нэргүй 2018-12-12 64.119.16.233

Сайдаа\nМонгол улсын дипломат ёс гэж байна уу? Захын танхай этгээд ЭСЯам руу чинь довтлоод ЭС руу чинь, машин руу нь дайраад ажил албанд нь саад учруулаад байх нь зөв үү? Дипломат ажилтан, энэ Монгол улсын бүрэн эрхэт байгууллага захын айлын үүдний өрөө шиг болж байгаа юм биш үү?

L.Bold 2018-12-12 88.178.29.196

Erni MGLiin elchinguud irgedee tusalj chaddaggui ix zantai yarvaisan mash xund surtaltai xuglaa yarisan nexduud bdg ni unen shuu

yaandaa zailuul 2018-12-12 110.9.175.32

Oorsdoo huntei zov hariltsaj yarij surchihaad daraa n hun gutgeh heregtei. . albatai yum shig aimar humuus ikh bolson yaandaa

Зочин 2018-12-12 203.169.49.109

МиЭ-д явуулсан нь сонин юм аа... худал үнэн сенсац дэгдээж жаахан ч гэсэн амсхийх гэсэн юм байх даа...

Зочин 2018-12-12 103.14.38.130

Элчин сайд Г.Ганболд мэргэжлийн дипломат, ажиллаж байсан улс орнуудад нь байсан иргэд үнэнийг хэлээд өгөх байхаа. Хэзээ ч хүнд гар хүрэх нь бүү хэл ширүүн ч харьцахгүй хүн. Өвчин зовлонд нервтсэн хүний болчимгүй л үйлдэл харагдсан даа тэр бичлэг, хүний тус дэмийг ингэж харлуулдаг хүмүүс олон болж байгаа нь харамсалтай. Үйлийн үр эргэнэ шүү дээ. Үүнд итгээд хүнийг доромжлоод зүхээд байгаа хүмүүс бүр ч аймаар санагдаж байнаа.

Зураач Лондон 2018-12-12 90.207.142.74

Ганблдыг мэднэ. Лондонд элчин зөвлөх байсан. Төлөв даруу номын хүн .\nИйм юм хийх хүн биш сэн.

Зочин 2018-12-12 64.119.19.182

Энэ зарим нэг овилгогүй улсууд хүн болгон руу дарч үзэн ядаж үх хат хужаа огцор бөгс долоогч гэж доромжлохоо больж үз! Та нар хүний төлөө амьдарч бгаа юу? Зовлонгоо өөрсдөө үүрцгээ! Хэнд ч зовлон ирдэг гэмгүй хүнийг , төрөө буруутгаад гоншигноод бг чинь харин огт таалагдахгүй бна. Залилан хийгээд сурчихсан улайндаа гарчихсан новшнууд ч бгаа юм уу хэн мэдлээ. Зүгээр гэмгүй хүнийг хэрэгт хийж бас л хүний мууг үзэх гэж бгаа ч юм билүү! Сайн шалгаж арга хэмжээ авах хэрэгтэй.

Зочин 2018-12-12 202.126.89.211

Гадаадад золбинтож явж байгаа ОРКууд хэцүү шүү !!! Хүнийг хэлмэгдүүлнэ !!! Хэрэв худлаа хүнийг хэлмэгдүүлсэн бол өөрсдийг нь ялла !!!

Zochin 2018-12-12 139.5.216.134

Elchingiin gadaa zogsooj bhr, dotogsh n oruulchihgui de! Hunii gazar, hetsuu hund ued elchingee l zorihgui, uur haashaa yavhav de?!

Зочин 2018-12-12 202.70.34.70

Өөх өгсөн хүнд нохой өшөөтэй гэж юутай үнэн үг вэ? Хүүхдийг нь эмчлүүлэхэд нь тусалсны төлөө тусаллаа гэж заналхийлж дү үзүүлдэг. Ямар учиртай юм болоо. Ёстой тэнэг гэхэд хэлэхэд ч багадах авгай байна. Тэр бичлэг дээр энэ авгай хүчээр уйлах гэж оролдоод ярвайгаад байсан юмаа Нөхрийнх нь дуу хоолой нь нэг л өөртөө итгэлгүй, шийдэмжгий бус хачин юм дуугараад байсан. Энэ авгай нөхрийн тэнэглэсэн үйлдэл хүүхдэд нь яаж тусах болоо.

ок 2018-12-12 103.212.119.179

ийм зүйр үг байхгүй

Зочин 2018-12-12 66.181.191.224

Харахаас тавилттай шаах юмаа

Билэг 2018-12-12 150.129.142.25

Хүний нутагт явж байж ажил амьдралаа төлөвлөж авч явж чаддаггүй, хүний төлөө амьдарч байгаа аятай аашлах хүмүүс олон болжээ. өөрсдийн бурууг ойлгохгүй бас мэдэхгүй байж хүн дураараа гүтгэнэ. Ийм хүмүүсийг ёстой хохь нь гэж л хэлнэ.

zochin 2018-12-12 69.255.20.210

yamar ch tohioldold hunii nutagt elchingiinhee gadaa uilaad iim bichleg hiigeed cuuj baidag henii ch huceh acuudal bish shuu dee. Negent l Mongol ulciig tuluulj cuugaa elchin um chini ehner huuhdee huleelgeed irgendee tuslah ectoi sh dee. Ajlaa hiigeechee elchin Ganbold TA. Ehnerteigee ajliin tsagaar gaduur zugaal gej mashin jolooch tanid garga uguugyi baih shuu.

Зочин 2018-12-12 202.9.43.97

Г.Ганболд сайд Монгол руу нисэх тийз болон бусад зардлыг нь даагаад 10к доллар шийдэж Гэтэл хүүхэн дахиад энэтхэг эмч авч явах зардал нэхэж. Зайлуул ядуу орны элчингийн төсөв хязгаартай шдээ. Чи байсан бол өөрөөсөө мөнгө гаргаад шийдэх бсн бх тиймүү. Насаараа дипломат албанд зүтгэсэн хүн бусдыг зодно гэж юу бхв дээ.

зочин 2018-12-12 182.160.35.46

Монголчууд элчин сайдын яамнхаа гадаа,өөрийн газар нутгийнхаа гадаа хойд солонгосын дүрвэгсэд шиг цементэн дээр суугаад хүлээдэг ард түмэн биш шүү,гадаад хэргийн яаманд хувьсгал хийх цаг болсон

Uls tur 2018-12-12 202.9.42.8

Yamar tuslah albatai yumuu. Ongozond hurtel suulgaj bn. Yavahgui gej buugaad odoo yah geed bgaan boloo. Elchin bol ehnerteigee nairamdal harilzaanii toloo uuj ideed yavdiinshd. Harin tatvar tologchdiin mongoor oorsdoo uil ajillagaagaa yavuulj bn 41.000$ ih mungu shdee. Bainga tuslah estoi yumuu. Arai denduu yumaa

зочин 2018-12-12 182.160.35.46

Яамны камерийн бичлэгт юу ч байхгүй хэдийнээ устгасан байгаа,харин энэтхэгийн талын хамгаалалтын камер,тухайн өдрийн харуулын рапорт тэмдэглэлд бол байгаа байхаа

Хэхэ 2018-12-12 66.181.181.81

Угаасаа юу ч болоогүы юм чинь юу байдаг юм

зочин 2018-12-12 182.160.35.46

Энэ дашрамд хэлэхэд Гадаадад сууж байгаа элчин сайд, тэдний ажилтнуудын зүгээс гадаадад сууж буй иргэдээ доромжилсон тохиолдлууудыг интернет болон фейсбоокээр бүртгэл явуулж тэднийг татвал ямар вэ? ямарч дипломатын ёс жаяг мэдэхгүй дандаа дарга нарын ар өврийн хаалганы нөхдүүд,ах дүү төрөл төрөгсөд байгаа даа

зочин 2018-12-12 182.160.35.46

Элчин сайдын яамны газар нутаг бол монгол улсын газар нутаг,яагаад ядарсан монголчууд газар нутагтаа орж чадахгүй ,түгжээтэй хашааны гадна хойд солонгосын дүрвэгч шиг суух ёстой билээ.3 сая монгол иргэн байхгүй бол монгол улс гэж байхгүй, элчин сайдын байгаа хашаа бол ганболдын хувийн хашаа байшин биш,3 сая иргэн эзэмших хашаа шүү,асуудал үүнээс л эхлээд байгаа юм ,иргэнээ малаас доор үздэгийн гай,Үүнийг бүх элчин сайд,элчин сайдын ажилтнууд ойлгох цаг болсон,3 сая иргэний хүчинд элчин сууж байг

Uls tur 2018-12-12 202.9.42.8

Kkkk. Ooroo gadaa suuj bgaad yariad bgaan. Dotor or gj helseen

Зочин 2018-12-12 103.26.193.34

Saihan shaajiinaaa, ene 2t yamar asuudal garaad heneer tusluulah geed bgaan? Eruul mendiin uilchilgee muu gej gomdol gargahad ni tuslah uu? Esvel harih zardal deer ni tuslah yumuu? Yund elchingiin tus hereg bolchiv?

Клара 2018-12-12 202.126.89.189

Яаж ч өвдөж зовж ядарч зүдэрсэн үнэнээрээ л байгаарай даа.хүн гүтгэж доромжиллоо гээд юу өөрчлөгдөх вэ. Хэл ам үүсгэж, хэрүүл шуугиан тарихаас цээрлэдэггүй бил үү.

Lavlaa 2018-12-12 64.119.26.105

Elchingiin khashaanii gadna Enetkheg ulsiin nutagt bolson khereg baina Unekheer gomdoltoi shudraga bus zoduulj nuduulsen khereg bolson gej uzej baival unen muniig Enetkhegiin khuuli sakhiulagch nar ch olj bolokh l yum Kharuul khamgaalalt ni ch ene uil yavdliig kharsan l bailgui aan

Нэхий 2018-12-12 66.181.177.241

Энэ үнэн мөн нь олдох биз ээ. Бухимдаад гүтгэсэн байх. Ер нь шөл цай зөөлгөөд байсан юм байна. Элчин сайд юу гэж өөрийгөө ингэж цусгүй алах ьэ дээ ккк

Unen shde 2018-12-12 202.9.42.52

Hudlaa shuu europd bgaa dhn aash muutai lailarin DIp ajiltnuudaa awaachee utsaa ch awku buun ih zan

Зочин 2018-12-12 66.181.161.1

Зодсон гэх бичлэг байхгүй бнш тээ. Эрэгтэй нь ээрч муураад худал яриад л бн. Баримтаар нотолсоныхоо дараа хүнийг шүүх хэрэгтэй. Ж.мөнхбатын дүү биш биз. Мөнхбаттай адилхан зүйл яриад бн

zochin 2018-12-12 122.201.31.77

lol tulburteiu commentchid ih boljee

Би 2018-12-12 103.26.194.85

Онгоцонд суулгаад гар дээр нь 900 ам доллар тавиад явуулах гэсэн чинь онгоцонд бөөн асуудал үүсгээд олон улсын нислэг 2 цаг саатуулаад хөөгдөөд буучихсан гээ биздээ. Эмнэлэг энэ тэрд нь туслаад элчингийхэн хэрээрээ л тус болсон байна лээ шдээ. Өөрсдөө их асуудалтай залуус билээ. Байнга л элдэв болох болохгүй юм нэхэж явдаг гэсэн.

Зочин 2018-12-12 66.181.161.46

Zodoogui bol hun gutgehgui bizder

Zagdaa 2018-12-12 87.79.254.77

Ugaasaa iimerhuu haritsdag shuu dee elchingiin gazaruud hamar deer baas turhsen ymshig zagnan huleej avahgui huuj tuun gadaad Hun harhaarai doli userch barag bugsuniin doloon ter tusmaa evrobiin elchinguud suugaa garuud unheer hund surtaltai naanaas tuuj avchirsan lalaruud ym zan hariltsaa unheer novsh

Зочин 2018-12-12 103.212.119.123

Тэр элчин сайд бодит байдлыг ярьсан шүү дээ. Болсон явдлаар бол тэр эмэгтэйн буруу байсан юм байна. Манайхан болсон хойно хүний төлөө энэ хорвоод амьдарч байгаа юм шиг бүдүүлэг аашилсан юм байна ш дээ. Элчин сайдын яамнаас бүх л бололцоогоороо туслаад байхад тэдний эрх мэдлээс хэтэрсэн юм шаардаж балайрсан вм шив дээ.

Зочин 2018-12-12 66.181.190.228

ГАДААД ОРОНД СУУГАА ЭЛЧИН САЙД ЯМАРЧ ТОХИОЛДОЛД ИРГЭДЭЭ ХҮЛЭЭН АВЧ АСУУДЛЫГ ШИЙДЭХЭД НЬ ТУСЛАХ ЁСТОЙ ИЙМ ҮҮРЭГТЭЙ. ЯАГААД ЭНЭ ЭМЭГТЭЙГ ДОТОГШ ОРУУЛАХГҮЙ ХАШААНЫХАА ГАДАА БАЙЛГАЖ БАЙГАА ЮМ БЭ ГЭДГЭЭС Л АСУУДАЛ ЭХЛЭНЭ ШҮҮДЭЭ. ХЭРЭВ АСУУДАЛ ҮНЭН БОЛ ЯМАРЧ АСУУДАЛГҮЙ БУЦААН ТАТАЖ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОЖ ДЕПЛОМАТ АЛБАНААС ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Зочин 2018-12-12 103.14.38.238

tuslaad bhd bain2 irj iluu zuil neheedbhd uur yahestoin buur davartsan

Yuy 2018-12-12 64.119.23.27

Gui odoo yana daa hunii nutagt huurhii mine uuriin ulsiinhaa tug hee hyartai haalganii uudend suuchihsan uilaad ,,,,,,, ugaas ene jil shineer elchin saidaar yawsan humuus ihenh baliar hudalch hulgaich husrii tsaraitai , yalanguya ter bat hen gd bailaa ? Yoooy ter bol buur udmaaraa setgetsiin uvchtei urgelj busdiin huvi zayag buzarlaj gutgej gujirdej hunii hool bulaaj iddeg bug chutgur segnuud shd yaj tiim undur alband tushaald ochson n oilgomjtoi !! Aimaariin ,

уншигч 2018-12-12 139.5.216.214

Энэ элчинг таньдаг эсвэл уулзсан хүн бол энэ нэвтрүүлэгт огт үнэмшихгүй л гэж бодож байна

Зочин 2018-12-12 66.181.160.124

Элчин сайд Ганболд хүн зодох хүн биш дээ, сайн шалгаарай түүнийг номхон дөлгөөн хүн гэдгийг хамт олон нь хэлнэ дээ нэг л учир байна

Зочин 2018-12-12 203.91.112.198

манай элчингүүд хэзээл ядарсан иргэддээ үйлчилж байлаа тийрэх салаавч өгөх бол ердийн асуудал

Зочин 2018-12-12 203.91.112.198

зодсонч бай үгүй ч бай өөрийн орны иргэнийг хүлээж аваад асуудлыг шийдэх естой

Ёс зүй 2018-12-12 62.204.140.14

Энэ асуудлаар асуудал болгоод бүх элчин сайд нартаа ёс зүй ёс суртахуунтай байхад нь хатуу анхааруулга өгөх хэрэгтэй ш дээ. Энэ хүмүүс улс орноо төлөөлж, иргэдийнхээ эрх ашгийг хамгаалах үүрэгтэй биз дээ. Элчин сайд гээд л тусгай эрх ямба эдлээд л ажил үүргээ умартаж байгаа бол татах хэрэгтэй. Мэдээж огт ул суурьгүй асуудал бол биш л байх. Ер нь элчин сайд нар нь архи уудаг, өвтэй эмчлүүлдэг гээд зөндөө дам яриа байдаг шдээ. Сайд нь асуудлаа дорвитой шийдэж, ажиллаж чаддаг хүнээ ажиллуулмаар юм

Зочин 2018-12-12 104.200.142.238

Za bi Ganboldiig sain medne tegeh hun bisch harin ene 2 bol jinhen mongoliig gutaaj hun doromjilj sursan humuus bna zovlongoon chin oilgoson bna gehdee ta 2 arai denduu hudlaa medeelel taraaj bna

zochin 2018-12-12 66.181.176.138

Ganbold tiim hun bishee

Зочин 2018-12-12 112.72.12.9

Энэ үнэн бол ганболд чи баас болноо. Хэрэв гүтгэсэн бол эд хариуцлагаа хүлээнэ.

Зочин 2018-12-12 202.179.31.56

ЮУН ТӨЛӨӨ ЭЛЧИН БИЛЭЭ. Х АРУУЛ Х АМГААЛАЛТ ХЯНАЛТЫНХАА КАМЕРИЙН БИЧЛЭГЭЭР Л ҮНЭН МӨНӨӨ ШҮҮЛГЭЖ ДЭЭ. НЭГ БИЧЛЭГ ЯВЖ БАЙСНАА CD ҮСЭРЧ БАЙГАА АЯТАЙ КАДР СОЛИГДООЛ ЯВЧУУЛ ОНИГ ШҮҮ.

Зочин 2018-12-12 202.21.105.26

Аргаа бараад бачимдсан эцэг эхийн жоохон бодлогогүй үйлдвэл байхаа. Үхтэл үр харам гэж. Гэхдээ манай элчингийхэн ч гэж. Хүлээж аваад аятайхан уулзаад, шийдвэрлэх талаас нь туслаад өгөхгүй, асуудлаас зугтааж явсаар ийм байдалд хүрч байгаам даа.

Зочин 2018-12-12 202.179.31.56

ЕР НЬ ЭНЭ ЭЛЧИН МЭЛЧИН ТӨРИЙН ДЭЭГҮҮР АЛБАНЫХАН ГАЗРЫН ХӨРСНӨӨС ТАСРААД ХҮН ТӨРЛӨӨС ЖООХОН АНГИ БОЛЧИХСОН БАЙХ ЮМ ЧИНЬ МАНИУСЫН ЗОВЛОН БОЛ ЗҮГЭЭР Л ЭХНЭРИЙНХ НЬ ҮГЛЭЖ ЯНШИХААС ЦААШ ШҮҮ ДЭЭ.

Зочин 2018-12-12 202.179.31.56

ЗА ТЭГЭЭД ЯГ ТЭР ЦАГ ҮЕИЙНХ НЬ КАМЕРИЙН БИЧЛЭГ БАЙХГҮЙ ТАСАЛДСАН У С ТСАН БАЙЖ ГОШ ЮМ БОЛНОО. ТЭР ЦАГ ҮЕИЙН БИЧЛЭГ ОРИГООРОО ОЛДОХГҮЙ БОЛ З О ДСОН НЬ ШУУД ҮНЭН Л БОЛЖ ТААРНА. ТАСРАЛТГҮЙ ХИЙСЭН БИЧЛЭГ БАЙХ ЁСТОЙ ЭЛЧИНГИЙН ҮҮДНИЙ БИЧЛЭГ. ХЭН Ч ХЭЗЭЭ Ч ЭЛЧИНГИЙН ҮҮДЭНД Х А ЛДЛАГА ХИЙЖ БОЛНО. ТЭРИЙГ Л БИЧИХ ГЭЖ О Т ОЖ С АХИЖ БАЙГАА КАМЕРУУД ШҮҮ ДЭЭ.

Галсан 2018-12-12 213.55.176.186

Бичлэг нь баримтгүй, гүтгэсэн л юм байна шүү дээ!

ganaa 2018-12-12 66.181.179.27

ene hun bol mongoliin jinhen diplomatudiin neg. ariin haalgani gar bishee. Iimerhu yum hiih hun bish. ih taivan hun shde. ingej huniig zodood baih hun bishee.

zochin 2018-12-12 122.201.19.66

Mongol humuus hunii nutagt biy biyendee tusalj l baidag. MANANgiin hulgaich nariin hamsaatnuud ym chini hun zodoh ni bitgii hel alj ch magadgui... Shudarga ys gej baidag bol ene saidiig erguulen tataj shorond hiih heregetei.

zochin 2018-12-12 122.201.25.154

ene elchin saidiigee halj zailuul archiagui ajilaa ch hiij chadahgui!!! hun mun uu muu har avilgachid munguteig n haraad sursan gar bn hurdan dald oruul uuruu huuhedgui yum bn ldaa archiagui sug be

Zochin 2018-12-12 103.229.123.95

Barimt notolgootoi ym hiigeechee. Camera-iin bichleg ntr-iig ni tawiachee. Yag jujig togolj bgaa met sanagdaj bn

Зочин 2018-12-12 66.181.190.24

Уг нь ч арай ч тийм хүн биш дээ.хаана хаанаа юм байгаа байхаа.дээрээс нь айлын нохой хуцсан ч л бараг М.Энхболдтой холбоотой нохой байсан уу гэхийн наагуур болжээ

Зочин 2018-12-12 103.10.23.114

Ганболд нь бас Энхболдын хүн юмуу?

уншигч 2018-12-12 64.119.17.160

хүний нутагт аргаа барсан 2 яаж ирэх нь тодорхой бус байгаа юм биш үү? Эрхэм сайдаа !!!. Элчин сайд бол элэг нэгт монголчуудынхаа төлөө ажиллах ёстой баймаар. Гэтэл улс төрийн шагналаар элчин сайд, дипломат ажилтан болцгооц байгааг болиулах цаг ирлээ. Увайгүй элчинг татаж хариуцлага тооцоо. Энд ирээд ард түмнээсээ уучлал гуйх ёстой. Болсон үйл явдалд маш эгдүйцэж байна.

Зочин 2018-12-12 64.119.17.160

хүний нутагт аргаа барсан 2 яаж ирэх нь тодорхой бус байгаа юм биш үү? Эрхэм сайдаа !!!. Элчин сайд бол элэг нэгт монголчуудынхаа төлөө ажиллах ёстой баймаар. Гэтэл улс төрийн шагналаар элчин сайд, дипломат ажилтан болцгооц байгааг болиулах цаг ирлээ. Увайгүй элчинг татаж хариуцлага тооцоо. Энд ирээд ард түмнээсээ уучлал гуйх ёстой. Болсон үйл явдалд маш эгдүйцэж байна.

Зочин 2018-12-12 183.177.106.67

hun jiij unagaadg elchin saidiin buruu. udahgui hariutslga tootsoh biz. ghdee ene eh hun uuriin ymar neg hariutslgagui baidlaas bolj l huuhdiinhee eruul mendiig dorduulsn bh tegcheed busad humuus zaaval tuslah yostoi ym shg l aashilj guilga guij bnshd. orchin uyd huuhdiinhee naad zahiin heregtseeg hangah sanhuugiin(uuruu ch eruul mendiin) ymarch asuudalgui bolchood huuhed toruulj usguj humuujleh yostoi gesen ymar ch oilgolt bolovsrol medleg baihgui iim humuus zunduu.

Зочин 2018-12-12 192.168.129.233

chi owching helj irdeg gj bodoo yu teneg ym yrij suuhiin tgsenees garj naad agaariin bohirdoltoigoo temts chamd ingej hvnees guih tsag irjel taaraaa ter vyed ni chi end bichsen ymaa bodno biz

Бат-Энх 2018-12-12 202.179.25.147

Сэтгүүлч Ханддолгорын золгүй үхэлд холбогдсон нөгөө Г.Ганболд сайд мөн байх шив дээ. Олон хавар нэгэндээ гэж Ханддолгорын ээжид дээрэнгүй хандаж хөөж гаргаж нулимсаар нь жаргал хийсэн Ганболд, Машбадрах хоёрыг хариуцлагад татах цаг болсон. Ийм юманд хүрэх гээд байж дээ

Зочин 2018-12-12 122.177.71.208

Гаальд ажилладаг байсан Болорчулуун гэдэг хүүхнийг ДОХ-той гэж бичээд түүүнээс болж нөхөр нь эхнэрээ хөнөөж 2 өнчин хүүхэд хоцроход хүргэсэн "сэтгүүлч" мөн үү?

Зочин 2018-12-12 202.179.25.147

huurhii duu argaa baraad l elchin deer ochison ba shuu dee ug ni tuslaj chadahgui ch gesen uulzaad uchir yavdalyg ni sonsood hun yosoor handsan bol ene ohin ingej uneheer\n uilahgui l baisan baih ene bol hun chanaryn asuudal shuu dee

Зочин 2018-12-12 103.26.192.43

Minii bodloor hudlaa bhaar l bna daa. Huniig hamaagui gutgej bolohgui. uursduu ochij emchluulsen bol ter enetheg emch nartaa naad showgaa uzuuleh heregtei. Huuhded ni haramsaltai bna,

Зочин 2018-12-12 202.126.89.211

Учир начирыг нь олохгүй юм бол бичлэг гэх юманд итгэхэд хэцүү л юм байна !!!

Зочин 2018-12-12 87.78.127.203

Gadaad bgaa Buh elchin saidiin yam er ni iimerhii hairtsaitai hamar deer baas turhsen ymshig zagnan huleej avahgui huuj tuun gadaad Hun harhaarai doli userch barag bugsuniin doloon haasan murtluu huleej avan mongolchuudaa bolhoor tsainii tsag enuugeer bithii ergldeed yvaad bai geed huuj tuun ter tusmaa evrobiin elchinguud novshiin haritsatai dood garuud unheer butehgui

Ххро 2018-12-12 66.181.161.67

Ми энхболдын дүү Архангайн Ж.мөнхбатын туслах нь зодуулдаг арга бн шүү дээ

Хэхэ 2018-12-12 66.181.161.67

Бичлэг дээр тийм юм байхгүй бн. Хүн болгон л уйлаад зодууллаа гээд байвал юу болох вэ. Баримтгүй гүтгэлэг л бн. ЖМөнхбатын арга бн

Зочин 2018-12-12 122.201.24.97

Itgehgui bna. Hun zodoh hun bish. Hun gutgehee bolioch.

ММ 2018-12-12 202.179.31.79

Энэ элчин сайд нэртэй сүг 60 тэрбумын сүлжээгээр томилогдсон МАНАН-гийн хулгайч байж таарна. Тэр Хурц гэдэг Энхболд, Элбэгдоржийн мафийн бүлгийн нэг толгойлогч элчин сайдаар Солонгос явсан уу. Очихоор нь Солонгост байгаа Монголчууд хөөж явуулах хэрэгтэй. Шорондоо байж байвал таарна.

Зочин 2018-12-12 103.212.118.116

Энэ одоо юү болж байнаа. Монгол гэдэг тусгаар улсыг төлөөлж Энэтхэг Улсад\nсуугаа Элчин сайд ийм хүнлэг биш авир гаргасан бол Элчин сайдыг шууд хөө.\nТэр бүү хэл төрд бүү ойртуул. Энэ эмэгтэй маш уй гашуутай уйлаад ярьж байна.

Хамссаниан 2018-12-12 192.82.64.153

Ганболд хүн зодох хүн биш гэнээ дурак чинь хамсаатан уу Монгол хүнээ гэсэн төр байна уу

Аххх 2018-12-12 202.126.89.216

Үхтэл үр харам

Рмхр 2018-12-12 202.126.89.216

Манай элчин консулын үнэн нүүр царай дарга нар ирсэн бол яаж далбаганаж гүйх билээ

Зочин 2018-12-12 66.181.171.34

Оркууд осолтой доо

зочин 2018-12-12 66.181.166.196

Элчингийн камерийн бичлэг одоо олдохгүй дээ, аль хэдийн устгаа биз

Эрдэнэ 2018-12-12 150.129.142.25

Ганболд бол хүн зодох хүн биш ээ. Жинхэнэ дипломатч хүн шүү.

Irgen 2018-12-12 64.119.18.98

Naad nowahin elchin nerte luiwarchin chin yuch gj uuriguu umuurnu mungu ugnu biti buuj uguurei vnen tsaraign delgeed ug

Nyamka 2018-12-12 66.181.189.136

Хамгийн гол нь тэр бичлэгийг уётгахаас нь өмнө баримтжуулж авах хэрэгтэй дээ! Хувь хүнийхээ зүгээс ийм явдал болсон гэдэгт тун их эргэлзэж байна. Наад Ганболдыг чинь жаахан гадарлахын хувьд ийм зүйл хийх нь байтугай л хүн дээ уг нь......! Одоо л тийм болчихоогүй юм бол!!!! Бичлэг л эцсийн дүгнэлт юм даа.

нэг монгол 2018-12-12 103.26.194.209

Монголдоо л байж байсан бол юу боллоо гэж тэр нѳхѳрт ѳшиглүүлж байх вэ дээ. Мѳнгѳ цаас чинь хүрэхгүй байсан юм бол яах гэж тэр үмхий Энэтхэгрүү явсан...