Гадаадад суралцах Төрийн сангийн зээл хэнд олддог вэ? | News.MN

Гадаадад суралцах Төрийн сангийн зээл хэнд олддог вэ?

Хуучирсан мэдээ: 2018.12.12-нд нийтлэгдсэн

Гадаадад суралцах Төрийн сангийн зээл хэнд олддог вэ?

Гадаадад суралцах Төрийн сангийн зээл хэнд олддог вэ?

Жижиг дунд үйлдвэрийг хөгжүүлэх сан тойрсон дуулиан өнөө ч үргэлжилсээр байна. Тэрбум, тэрбум төгрөгийн зээл авсан гишүүдтэй хариуцлага тооцохыг иргэд сануулсаар. Засгийн газрын 27 тусгай санг шалгаж, татан буулгах асуудал ч мөн яригдаж буй. Тэдгээр 27 сангийн нэг Төрийн сангийн зээлээр гадаадад сурсан улстөрч, урлаг спортынхон болон тэдний үр хүүхдүүдийн талаарх мэдээллийг хүргэе. 


УИХ-ын гишүүн А.УНДРАА- Хойд Каролайнагийн их сургууль

УИХ-ын гишүүн Б.САРАНЧИМЭГ- Гавайн Пасификийн сургууль

Шадар сайд Ө.Энхтүвшингийн хүү ЗОЛБОО- Индианагийн их сургууль 

Хууль зүй, дотоод хэргийн дэд сайд Б.ЭНХБАЯР Хойд Виржинийн их сургууль

Монголбанкны ерөнхийлөгч Н.Баяртсайханы охин ХУЛАН- Калифорнийн их сургууль

УИХ-ын гишүүн Ц.Өөлдийн хүү МӨНХБАТ- Обирины  их сургууль

Ерөнхийлөгч асан Н.Энхбаярын хадам дүү О. АЛТАН-Калифорнийн их сургууль

Ерөнхийлөгч асан Н.Энхбаярын хадам дүү О.МИЧИД-Сан Франциско

УИХ-ын гишүүн асан Ц.Оюунгэрэлийн дүү Ц.ОЮУНБИЛЭГ-Бостоны их сургууль

МАН-ын гишүүн Р.Содхүүгийн охин С.ГЭРЭЛМАА- Стрэйер их сургууль

Сангийн сайд асан С.Баярцогтын дүү С. БАЯРХИШИГ- Брижпортын их сургууль

Сангийн сайд асан С.Баярцогтын дүү С.БАЯРМАА-Колорадогийн их сургууль

Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэгийн дүү Ч.ТӨГССАЙХАН- Колорадогийн  их сургууль

УИХ-ын гишүүн асан Б.Батбаярын хүү БАТБИЛЭГ-Боро Манхэттэн НУКоллеж

ХҮН-ын дарга асан С.БОРГИЛ- Колорадогийн их сургууль

ХҮН-ын гишүүн Т.БАТ-ОРГИЛ-Колумбын их сургууль

Жүжигчин Н.Сувдын хүү Т.МӨНХ-ОРГИЛ- Редфордын ИС хөгжмийн менежер

Урлагийн гавьяат зүтгэлтэн И.Нямгаваагийн охин ЛЯНХУА-Колумбын кино коллеж урлаг судлал

Урлагийн гавьяат зүтгэлтэн И.Нямгаваагийн охин САРНАЙ- Колумбын кино коллеж

Уул уурхайн Төрийн нарийн асан, МАН-ын гишүүн Д.СҮРЭНХОР-Колорадогийн  их сургууль

Нарантрейдийн ТУЗ-ийн дарга С.Болдхэтийн охин ХУЛАН-Нью-Йоркийн их сургууль

“Иргэний шударга шүүх” ТББ-ын тэргүүн Х.БАТ-ЯЛАЛТ-Оклахомагийн  их сургууль

Монголбанкны ерөнхийлөгч асан Пүрэвдоржийн хүү ХАНГАЛ- Маастрихтын удирдлагын сургууль

Б.БАТ

Үргэлжлэл бий.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
31
БурууБуруу
5
ГайхмаарГайхмаар
3
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2018-12-12 66.181.190.112

Гадаадад тэр гаднын багшийн юу хий,сур гэснийг сурна шүү дээ.Тэр сурсан орчин үеийн юм нь монголд огт хэрэггүй. Тэр хүнийг хэн ч ажилд авахгүй, Ингээд буцаж явах буюу насаараа гадаадад сууж үр хүүхдүүд нь тэнд үлдэж тэнд ажиллахаас өөр аргагүй болдог.Мэдээж хэрэг тэндээ тэдэнд бас олигтой ажил өгөхгүй ,туж л хамгийн хэцүү хүнд ажилд нь нухлагддаг.Ингээд ээж,аав,ах дүү садантайгаа уулзаж чадахгүй .монголчууд олон байна шүү дээ. Гадаадад сурдагийн муу тал нь энэ . Хүн нас ахихаар нутгаа санадаг.

Avatar

Зочин 2018-12-12 202.9.40.38

YUn har baraan talaas n yridin

Avatar

Зочин 2018-12-12 103.9.90.98

жирийн ажилчин сэхээтэн, малчны хүүхдүүдийн нэрс даанч алга даа, маш их хармсалтай, дандаа төрийн томчуудын шахааснууд, эдгээр төрийн зардлаар гадаадад сурсан нөхдүүд үнэхээр сонгон шалгаруулалтанд тэнцэж шалгуулсан нь үнэн үү, тэгээд улс орныхоо хөгжил дэвшилд оруулсан хувь нэмэр нь одоо байна уу, юу сурсан бэ, юу хийсэн бүтээсэн юм бэ, тэр өндөр хөгжилтэй орны үрийг суулгасан, соёолуулж эх орноо хөгжүүлсэн юм байна уу, эх орноо гэсэн сэтгэл байна уу,

Avatar

zochin 2018-12-12 49.0.140.68

Bat yalalt hurtel ain haha

Avatar

Зочин 2018-12-12 202.21.107.56

ed naraas gadna aimag sumd oor yuyuni ch ble sangiin mongoor chn aimgiin darga nar n huuheduud hurtel surj bn nuden der ch haragdaj oorinhoo gawyagar ywtsin yum shg tende ochij uuj idej tansaglasnaa bnga storydoj zurag horgoo tawidagshd yer n

Avatar

hudulmuruuruu amidarch yawaa negen 2018-12-12 104.248.208.109

nowshiin olon humuus shu bayan yum bj olontool ardiin huuhduudiin bolomjiig humsalj bh yum usan tolgoin gadaad yawj suraad arhi tamhinas iluu setgej chadku bj bgd irgej ireed ulsaas mongo hulgailj amidrah yumdo nowshiin niigem suirtsen uls

Avatar

жирийн иргэдэд олдохгүй 2018-12-12 120.152.172.218

жүжигчин Сувдын 2 хүү, ХҮН намын Бат-Оргил, Мөнх-Оргил байна, сайхан юмоо гэр бүлээрээ, бас Нмягаваагийн хүүхдүүд

Avatar

Зочин 2018-12-12 120.152.172.218

жүжигчин Сувдын 2 хүү, ХҮН намын Бат-Оргил, Мөнх-Оргил байна, сайхан юмоо гэр бүлээрээ, бас Нмягаваагийн хүүхдүүд

Avatar

Zochi 2018-12-12 45.117.35.21

Zandanshatar ooroo bas huuhed ni

Avatar

Unknown 2018-12-12 49.195.179.40

bi Australia-n undesnii ih surguuli-d mongold mash heregtseetei howor mergejileer surdag.Jiliin tulbur ni $44,000
Bi ar gereesee mungu avdaggui,ene tulburiig tuluh chadamjtai ch hun bailgui.Tulburuu oloh gej noir hoolgui surahiin hajuugar ajillana gedeg mash hetsuu yadargaa gedgiig yasandaa shingetel mederch bn.Tegehed ene mundag bayan humuus bidnii bolomjuudiig urgelj humsalj bdag haramsaltai.

Avatar

ээж 2018-12-12 202.131.225.150

Миний охин АНУ-ын 100 топ сургуулийн хоёр их сургуульд тэнцсэн ч тэтгэлэгтэй сурах гээд чадаагүй. Жирийн бидний хүүхдүүдэд тэр тэтгэлэг гээч нь олдох ч үгүй юм билээ. Охиныхоо урамыг ирээдүйн хүсэл зорилгыг бодож өөрсдийнхөө хувийн зардлаар сургаж байна. Бас л чанга байдгийн байнаа.

Avatar

Bundgur 2018-12-12 202.131.225.150

Bid ur huuhdiinhee sain saihnii tuluu uchnuun l yabj baina. Tegehed ene muusainuudiin huuhduud onc goid tarhi tolgoitoi ulsuud uu. Yag yuman deeree shalgalt ch uguugui yabj baigaa daa. Icheesisei.

Avatar

Зочин 2018-12-12 202.9.42.37

Эдгээр нь мөн мэдээлэлд ойрхоноороо, эрх мэдэлтэйгээрээ авсан биз, ИНГЭЭД БАЙХ НЬ ЗӨВ ҮҮ. ДУУ ЗҮДҮҮ БАЙДГААРАА МЭРИЙЖ БАЙГАА ХӨӨРХИЙЛӨЛТЭЙ ОХИД ХӨВГҮҮД БАЙГАА ШҮҮДЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-12-12 103.87.255.42

ЭНЭ БАЯРТСАЙХАН НЭЭРЭЭ ХААНА ИДЭЖ УУХ БОЛОМЖ БАЙНА БҮГД ДЭЭРНЬ НЭР НЬ ЯВЖ БАЙХЮМАА. ОДОО БОЛЬЧОЧЧ ХАЙРАН УЛСЫНТӨВБАНКНЫ НЭРИЙГ ХӨӨТЭЙ ХУТГАСАН ИЙМ ЛЭЙВАРЧИН ҮЗСЭНГҮЙ, ХУДЛАА ШУДРАГА ЦАРИАЛСАН ХӨМХИЙ ЗУУГЧ

Avatar

БАЯРТСАЙХАН ЕЭЕЭ БӨӨВӨӨ 2018-12-12 103.87.255.42

ЭНЭ БАЯРТСАЙХАН НЭЭРЭЭ ХААНА ИДЭЖ УУХ БОЛОМЖ БАЙНА БҮГД ДЭЭРНЬ НЭР НЬ ЯВЖ БАЙХЮМАА. ОДОО БОЛЬЧОЧЧ ХАЙРАН УЛСЫНТӨВБАНКНЫ НЭРИЙГ ХӨӨТЭЙ ХУТГАСАН ИЙМ ЛЭЙВАРЧИН ҮЗСЭНГҮЙ, ХУДЛАА ШУДРАГА ЦАРИАЛСАН ХӨМХИЙ ЗУУГЧ

Avatar

БАЯРТСАЙХАН ЕЭЕЭ БӨӨВӨӨ 2018-12-12 103.87.255.42

ЭНЭ БАЯРТСАЙХАН НЭЭРЭЭ ХААНА ИДЭЖ УУХ БОЛОМЖ ЮУ БАЙНА БҮГД ДЭЭР НЬ НЭРНЬ ЯВЖ БАЙХ ЮМАА, ОДОО БОЛЬЧООЧ, ТӨВБАНКНЫ НЭРИЙГ Ч ХӨӨТЭЙ ХУТГАЖ ДУУСЛААХӨӨРХИЙ

Монголбанкны ерөнхийлөгч Н.Баяртсайханы охин ХУЛАН- Калифорнийн их сургууль

Avatar

Зочин 2018-12-12 202.72.245.198

ЯГ ҮНЭНДЭЭ МАНАНГИЙН 60 ТЭРБУМЫН ЖДҮДЧИДИЙН ХУЛГАЙЧИД Л АВЧИХДАГ ЮМ Ш ДЭЭ ҮНЭГҮЙ ЮМАНД НУГАСГҮЙ ШУНАЛТАЙ АДЦИПНУУД ШҮҮ НААД ЖАГСААЛТ ЧИНЬ МАШ ДУТУУ БАЙНА

Avatar

Sudal 2018-12-12 202.179.25.86

Yag unendee ene tetgelegiin duremnd delhiid TOP 100d ordog surguulid orson bol tetgeleg ugnu gsn bdg. TOP 20 n surguulid orvol hussen mergejleerei 100% tetgeleg avna gsn baidag. Ed nar zarim n ariin haalagdaj avsan baidag bj magadgui tghde orj chadval hench avj bolhoor baidag. Ardiin huuhed ch avj boldog tetgeleg avjij ch baisan. Tiimes mongolchuuda johoon umiig sudalchaad amaa neej baiyaa. Said hunii ger bul zaaval um hij bolku mungu idlee gej sudlaagui baij baij haraah n buruu gej uzej bn.

Avatar

tata 2018-12-12 202.55.191.130

pyaldaga b**s doloogch

Avatar

sudal 2018-12-12 202.179.25.86

bi b**s doloogch bishee bi jiriin l ardiin hun. bi uuruu ene tetgelegiig avad yvsan bolhoor helj bnlda. Hamgiin gol ni ene tetgeleg chin kvottoi tiimes hun bolgon avj chadahgui. Husel buh um l bolno uruu l hicheeh heregtei. Mongolchuud umig belenchled surchihsan darga boloh durtai ulsuudlda amluun hooliin hiiged gar deer ni mungu taviulhiig husdeg. h**** IDSEN NAAD HAR UGZUGUU HUDULGUUD AJILAA HIILDEE. tgul bolku butku um gej ugui hicheevel bolno aandaa.

Avatar

Зочин 2018-12-12 120.152.172.218

сургуулийн шаардлагыг нь хагасан байж болно, гэхдээ тэгэлэг өгөөгүй нөхцөлд өөрөө төлбөрөө төлөх ёстой байдаг, энэ хүмүүс төлбөрөө төрийн мөнгөнөөс төлүүлсэн гэж харагдаж байна

Avatar

bold 2018-12-12 202.170.80.25

humsalj hulgailj idej uuj boloh buh nuh suveer l ur huuhed hamaatan sadnaa daguulaad orson bh um daa. Odortoo haana uy bna geed l nuh haij suudag bh ene toriin tusheed nertei hulgaichuud.

Avatar

Зочин 2018-12-12 192.82.64.153

Ичдэггүй булайнууд мөнгөний туламнууд

Avatar

иргэн 2018-12-12 202.179.27.157

Саранчимэгийн мөнгииг нөгөө Наранхүү нь хэд нугалаад төлөөч,Нямгаваа бүхэл бүтэн театр зарсан биз дээ Энэ улс орон арай л бна даа

Avatar

Зочин 2018-12-12 103.26.194.96

Япон улс Мэйжийн хувьсгалын дараа хамгийн толгой сайтай залуусаа Америк, Европын дээд сургуульд явуулж сургасан, тэд нь эргэж ирээд ус орноо орчин үеийн өндөр хөгжилтэй улс болгосон! Тэд яаж зөв хүнээ шилж сонгож явуулдаг байсныг судалмаар? Гэвч манайхан хэцүү улс шүү дээ!!! Гадны сайн туршлага нутагшихад хэцүү, үнэхээр хүнд гарууд!!! Түүхэндээ ч тийм л байсан юм билээ дээ!!!

Avatar

иргэн 2018-12-12 202.179.27.157

Сургуулийн шалгуурыг нь даваад элсэх болсон ч тэтгэлэг байхгүй,мөнгөө төлөөд сурах боломжгүй хүүхдүүдийн боломжийг хааж сурчихаад эргээд улс орондоо нэмэргүй бүр үе удмаараа Монголын ард түмний татварын мөнгийг хулгайлаад сууж байна. Эргэн төлүүлж хариуцлага тооц

Avatar

bgj 2018-12-12 202.131.225.5

Нарантрейдийн Болдхэт мөнгөгөгүй бишдээ, хүүхдээ сургачих хөрөнгө байгаадаа заавал төрийн сангаас мөнгө авах хэрэг байсан байндаа кккк өөр нэг толгой сайтай хүүхэд сурсан бол хэрэгтэй байждээ, ичмээр юм

Avatar

hahaha 2018-12-12 139.5.218.98

Өөлдийн хүү А.Мөнхбат гэхийн Ө. Мөнхбат бишүү ккк

Avatar

Зочин 2018-12-12 59.153.113.222

Цөөхөн хүн сургуульдаа сурсан төгссөн юм байна Бүүр цөөн нь төгсөөд эргэж ирсэн юм байна Бат-оргил мэтийн

Avatar

Зосин 2018-12-12 66.181.161.30

Хулгайч нар 2020 Сонгуульд бүү гаргаарай

Avatar

Зочин 2018-12-12 103.212.116.245

Ядуучууд, хөдөөний, жижиг дунд үйлдвэрлэл хөгжүүлэгчдийн боловсрол, мэдлэг дутаад шуналаа дарж чаддаггүй юмаа гэхэд Болдхэт хүүхдээ төлбөрийг нь төлөөд сургачихаж болоогүй юм байхдаа. Болдхэт л ичмээр байна. Бусад нь ойлгомжтой, нямгаваа, баярцогтыг хараарай. Боломжийг ашиглаад аав ээжийгээ америкт оюутнаар аваачих боломжийг алдсан юм шиг санагддаг байхдаа хөөрхий. Заримынх нь дүү нар, хүүхдүүдийг дутуу бичцийн бишүү. Дараагийнхад нь гарах юмуу.

Avatar

Зочин 2018-12-12 202.126.89.215

UNDARMA SARANGEREL SUKA NAR ZELE TULECH

Avatar

Үхэрнүүдэд 2018-12-12 58.187.167.145

Өмхий үхэр монголчууд та нар хэлэх үгээ ил тод шударгаар хэлж чадахгүй бол утас, компьютерийн цаанаас битгий мөөрөлдөцгөөж бай.

Avatar

Zochin. 2018-12-12 64.119.17.21

Oorsdoo hulgai hiij bayjchihaad huuhdiinhee surguuliin tolboriig tolj chaddaggui ard tumneer toluuldeg. Deer ni hulgain mongoor surguulid orsonchuudaas ni mongol ulsdaa yamarch ashig tus baihgui iimees bugdiig ni aldangi, dolloriin hanshtai huutei yutai ni toluulj ulsiig hohirolgui bolgohiig shaardaya!.
Zahiin malchin tarialanchin ajilchin aav eej heniig ch tsaraichlahgui ur huuhdee tejeegeed tolboriig ni tolood bolood baihad ed nar estoi ichdeggui oort ni gyaltaih buh yum ni hulgainh.

Avatar

Зочин 2018-12-12 124.158.90.27

ЭНЭ л******д ЧИНЬ ОЧООД СУРЧ ЧАДДАГГҮЙ ТӨГСӨӨД ЭХ ОРОНДОО ИРДЭГГҮЙ ХОГИЙН БАНАНА ГАРУУД ШҮҮ.

ЭГЭЛ АРДЫН ХЭДЭН ХҮҮХДИЙГ СУРГАСАН БОЛ ГЯЛАЛЗТАЛ СУРНА ДАА

ХОГИЙН НИЙГЭМ ЭНЭ НОВШНУУДЫГ УСТГА

Avatar

1 2018-12-12 43.243.161.23

Хүрэлсүхээ ЖДҮ-чидтэйгээ хариуцлагаа тооцвол тооцсон шиг тооц. Барилгын хөгжлийн төв ТӨҮГ-ын Ц.Амарсанаа гэж Эрчим хүчний сайд Даваасүрэнгийн цүнх баригч барилгын салбарын гол байгууллагыг самраад дууслаа хөөе. Ажлаа өгөхөөсөө өмнө гээд дандаа хууль бус зүйл хийж байгууллагын мөнгийг ийш тийш нь гаргаад алж өгч байна гээд шударга ажилтнууд нь мэдээлэл өгөөд байна. Энэ ЖДҮ-чид чинь очсон газар болгоноо самарч байна. Ингээл толгойг нь илээд байх уу Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Хүрэлсүхээ ЖДҮ-чидийнхээ толгойг илээд л мэргэжлийн салбарууд дампуураад л байх уу? 2018-12-12 43.243.161.23

Хүрэлсүхээ ЖДҮ-чидтэйгээ хариуцлагаа тооцвол тооцсон шиг тооц. Барилгын хөгжлийн төв ТӨҮГ-ын Ц.Амарсанаа гэж Эрчим хүчний сайд Даваасүрэнгийн цүнх баригч барилгын салбарын гол байгууллагыг самраад дууслаа хөөе. Ажлаа өгөхөөсөө өмнө гээд дандаа хууль бус зүйл хийж байгууллагын мөнгийг ийш тийш нь гаргаад алж өгч байна гээд шударга ажилтнууд нь мэдээлэл өгөөд байна. Энэ ЖДҮ-чид чинь очсон газар болгоноо самарч байна. Ингээл толгойг нь илээд байх уу Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

ЖДҮ-чин Ц.Амарсанаа зайлаарай 2018-12-12 43.243.161.23

Хүрэлсүхээ ЖДҮ-чидтэйгээ хариуцлагаа тооцвол тооцсон шиг тооц. Барилгын хөгжлийн төв ТӨҮГ-ын Ц.Амарсанаа гэж Эрчим хүчний сайд Даваасүрэнгийн цүнх баригч барилгын салбарын гол байгууллагыг самраад дууслаа хөөе. Ажлаа өгөхөөсөө өмнө гээд дандаа хууль бус зүйл хийж байгууллагын мөнгийг ийш тийш нь гаргаад алж өгч байна гээд шударга ажилтнууд нь мэдээлэл өгөөд байна. Энэ ЖДҮ-чид чинь очсон газар болгоноо самарч байна. Ингээл толгойг нь илээд байх уу Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

ардын хүүхэд 2018-12-12 119.40.99.30

Дандаа баячууд улс төрчид жүжигчидийн хүүхдүүд, энэ Нямгаваа найруулагчийн эхний эхнэрийн 2 охин хар багаасаа ээжтэйгээ америк аавтай америкт амьдраад иргэншил авчаад яахаараа Монгол улсын төрөөс төлбөрөө төлүүлдэг юм бэ, одоо 2лаа америк нөхөртэй баян цатгалан амьдардаг, энэ 2оос төлбөрийг нь алданг тооцоод буцааж ав, энэ Сувдын 2 хүү зээлээ төлнө үү, хэдэн саяар нь л олж байгаа биз дээ, хөгжмийн том студитэй, Баярцогт оффшорын мөнгөнөөсөө дүү нарынхаа зээлийн төл, ардын хүүхдүүд хөөрхий

Avatar

Zochin 2018-12-12 64.119.17.21

Aav ni aviyastai baival huuhduud ni mal baidag yum oo. Ene ohiduud ni ichij amidrah heregtei!

Avatar

Зочин 2018-12-12 59.153.113.248

erdem suraal biz de pisda chin. Chamaas iluu bolovsrol olood deer amidarch bgaad ataarkhaj uhlee yu. chinii huvi tavilang chi songoogui. hen ch ezeg ekhee songoj turduggyu Mongol **** guai.

Avatar

Hawks 2018-12-12 202.170.80.25

Чи чинь харин сэтгэцийн эмгэгтэй нөхөр байна даа. Өөрөө бас нэг албан тушаалтны улсын мөнгөөр сургуульд явсан хүн үү? Чам мэт бас дээрх жагсаасан өлөн хүмүүс олон байнаа. Яаваандаа шалгараад зайлцгаана биз

Avatar

Gashuun unen 2018-12-12 64.119.17.21

Chamd hulgaich aav zayasnaas bish erdem surdag tolgoi zayagaagui l baina harvaas. Aav eejee songoj tordoggui ni unen ch chi hulgaich aaviinhaa mongonoos tatgalzaj shudarga amidrah erh baisan ch chi chadaagui har moriig ni dagaad sanjiganaj yavna. Udahgui nudeer chini garah nuglee edleed "busdaas deer amidrah" tsag chini irne, hen ch ooriinhoo tarisan tavilangaasaa zugataj chadahgui!

Avatar

Зочин 2018-12-12 202.21.106.109

Зөв юм гаргаж, одоо цааш нь үргэлжлүүлж гаргаарай, ард түмэн мэдэж байх ёстой

Avatar

Баясгалан 2018-12-12 112.72.11.107

Н.Батбаярын охин төрийн сангийн зээлээс нэг ч төгрөг аваагүй, тэгээд ч Колорадогийн их сургууль төгсөөгүй. Гүтгэлэг тараахаа зогсооно уу, байнга гүтгэж доромжлуулаад бүр залхаж байна.

Avatar

Иргэн 2018-12-12 202.72.244.219

Үргэлжлэлийг яаралтай гаргах хэрэгтэй. Борчуудад хамгийн гол нь үнэн зөв мэдээлэл хэрэгтэй.Монголын ард түмэнд тэнэг биш. Яахыгаа мэднэ. Ард түмний нүдийг нээж өгч байгаа танай сайтад талархаж байна.

Avatar

зочин 2018-12-12 119.40.98.162

ИЙМ Л БАЛИАР НИЙГЭМД БИД АМЬДРАЧ БАЙНА ДАА.ЭНЭ НОВШНУУДААР ТӨЛСӨН СУРГАЛТЫН ТӨЛБӨРИЙГ ТӨЛҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ Ш ДЭЭ,ХАРДАА ЭГЭЛ ЖИРИЙН ИРГЭДИЙН НЭГЧ ХҮҮХЭД БАЙХГҮЙ БАЙГАА БИЗДЭЭ. ЭНД НАР ИРЭЭД ЮУ БҮТЭЭЧ ЧАДАХГҮЙ Ш ДЭЭ.ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ ХЭРЭГТЭЙ АТГ-ЭЭР ШАЛГУУЛ ЛУЙВАРЧИД…….

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж