УИХ-ын 22 гишүүн бүрэн эрхээсээ түдгэлзэж, шалгуулахаа мэдэгдлээ | News.MN

УИХ-ын 22 гишүүн бүрэн эрхээсээ түдгэлзэж, шалгуулахаа мэдэгдлээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.12.11-нд нийтлэгдсэн

УИХ-ын 22 гишүүн бүрэн эрхээсээ түдгэлзэж, шалгуулахаа мэдэгдлээ

УИХ-ын 22 гишүүн бүрэн эрхээсээ түдгэлзэж, шалгуулахаа мэдэгдлээ

УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяр, Д.Хаянхярваа, Ж.Бат-Эрдэнэ, М.Билэгт, Н.Амарзаяа, А.Ундраа, Ж.Мөнхбат, Л.Энх-Амгалан нарын гишүүд өнөөдөр /2018.12.11/ мэдээлэл хийлээ.

УИХ-ын гишүүн Ж.БАТ-ЭРДЭНЭ:

-ЖДҮХС-ийн зээлийг Засгийн газрын гишүүн, УИХ-ын гишүүн, эрх мэдэл бүхий хүмүүс авсан нь ёс зүйгүй үйлдэл болсон. Зээл авсан ёс зүйгүй ажиллагаа сүүлийн үед бүдгэрэх хандлагатай байгаа. Энэ асуудлыг бид ёс зүйн болон хууль эрх зүйн үндэслэлээр шалгах ёстой. УИХ-ын нэр бүхий 20 гишүүн гарын үсэг зурж, хуулийг чандлан сахих үүднээс ЖДҮ-тэй холбоотой УИХ-ын нэр бүхий гишүүд бүрэн эрхээсээ татгалзаж, шалгуулахад бэлэн байгаа гэдгээ албан ёсоор зарлаж байна. Бидний энэхүү асуудлыг УИХ-ын бусад гишүүд дэмжихийг хүсч байна. Бид саналаа УИХ-ын Ёс зүйн дэд хорооны дарга С.Бямбацогтод гардуулж байна.

Одоогоор УИХ-ын 22 гишүүн бүрэн эрхээсээ түдгэлзэж, шалгуулахаар нэгдсэн байгаа бөгөөд гарын үсгээ зурж, УИХ-ын Ёс зүйн дэд хороонд өгөх юм байна.

Үүний дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө

-Нийслэлийн прокурорын байгууллагаас нэр бүхий гишүүдийн бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх асуудал оруулж ирэх гэж байгаа гэсэн мэдээлэл байна. Энэ талаар мэдээлэл байна уу?

УИХ-ын гишүүн Ж.МӨНХБАТ: Одоогоор прокурорын байгууллагаас ямар хүмүүсийг оруулж ирэх талаар мэдээлэлгүй байна. Нийслэлийн Ерөнхий прокурорын газраас нэр бүхий гурван гишүүний асуудлыг нэмэлт мөрдөн байцаалтад буцаасан гэх мэдээлэл бий. Бидний хувьд бусад УИХ-ын гишүүдээ уриалж, бүрэн эрхээсээ түр түдгэлзэж, шалгуулахыг хүсч, уриалж байна.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
35
ЗөвЗөв
14
ХахаХаха
11
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

101 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-12-11 66.181.179.145

Монголчууд Ардын намд дэндүү олон суудал өгсөн ,тэгээд л яс булаалдсан ноход шиг хоорондоо хэмлэлдээд байгаа юм Нэг үг байдаг даа нэг бараар удирдуулсан 100 хонь бүгдийг дийлнэ харин нэг хониор удирдуулсан 100 бар юуг ч дийлэхгүй гэдэг 65 уулаа лидер болох гэж хоорондоо "алалцаад" байгаа хэрэг

Avatar

иргэн 2018-12-11 202.179.26.224

Худлаа Наадуул чинь анхнаасаа Ард иргэд ээ Хулхидаж хуурч мэхэлж Олонхи болцгоосон одоо тэрнийхээ Горыг амсацгааж байгаа юм МАН-ынхан Та нар жаахан ч гэсэн Жудагтай байгаа ч Үйл хөдлөл хэлж байгаа чинь дандаа Худлаа хулхи байх юм Ард иргэдийнхээ Доог тохуу болж Гүйцлээ ш дээ Та нар

Avatar

Та хэд болон Та нарын ард байгаа МАНАН М.Энхболдоос л Монгол Төр эхлээд салах учиртай 2018-12-11 103.57.95.208

Та хэд болон Та нарын ард байгаа МАНАН М.Энхболдоос л Монгол Төр эхлээд салах учиртай. Яасан амь бөхтэй зууралдаж байнаа. Зайлаад Төрийг цэвэрлээд, Ард түмнийг амраагаад, өг.

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.126.88.37

НОМГҮЙБАЯР , ХАЯНХАРВАА , МӨНХБАТ НАР БОЛ МИЕЭ-ГИЙН МАН-ЫН ЭРХ МЭДЭЛ МӨРӨӨДӨГЧ ҮХЭРҮҮД !!! БУСАД НЬ ДАГАН БАЯСАГЧ БЯЛДУУЧУУД !!! ШААРУУД !!!

Avatar

зочин 2018-12-11 37.73.189.109

Манай намын идээ бээр үүд эд нар шүү бүгд том хулгай нар шүү

Avatar

МУ-н иргэн 2018-12-11 202.179.24.241

Харьцангүй ямар нэг гэм хийгээгүй байж гишүүнээсээ түдгэлзэж шалгуулна гэж байж боломгүй л юм. Өмнөх ажлаа барахгүй завгүй ачаалал их хуулийнханд төвөг удахын нэмэр биш үү?!

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.179.27.144

Шинэ жилийн шог гараа юу? Бусад нь дэмжихгүй гэдгийг мэдэж байгаа учир ингэж жүжиг тоглож бгаа юм.Яг шалгуулаад эхэлбэл тэр нэг төөрсөн хоёр гараас бусад нь дээлээ нөмөрнө

Avatar

Fantomas 2018-12-11 59.153.114.180

Nuguu temtsliin hurtsyn hurts helbert shiljine gedeg yu bolson be? Bitgii tegj hudlaa
bult userch baigaacb oyunerdenee!

Avatar

ZOCNIN 2018-12-11 69.76.229.35

SHALGAH BISHEE ENE 22HUNIIG SHUUD SHORONLUU YVII GEED BAGAAM BISHUU BAYR HURGEEOORSDOO INGEEDEL HEDEN JIL SUUHAA MEDEJ BAIGAAMUU JILII CNINI HARIN ARAAS CNINI HELEED OGNOO

Avatar

zocnin 2018-12-11 69.76.229.35

IHLEED M,ENHBOLDOO OGTSRUULCNIH DARAA NI TA BUGDIIG A,T,G, AAR SHALGUUL DARAANI SHALGAH AJIL IH BNAA

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.126.89.100

түдгэлзээд биш татгалзах хэрэгтэй. тэртэй тэргүй өөрсдийн чинь төлөөлөлийн хүмүүс чинь хуульд байгаа биз дээ.уул нь Энхболд огцроод хууль прокроорууд шинэчлэгдсэний дараа шалгуулах хэрэгтэй.тэгвэл үнэн мөн нь шийдэгдэх байх

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.126.89.53

Шалгуулна гэж юу яриад байнаа.Шалдаг хэд нь та нарын гар хөлүүд шүү дээ.Ийм жүжгийг 28 жил үзлээ. Одоо энэ жүжгийг 7 буудлын Долгор эмээ ч үнэмшихгүй.Та нар ханаж цаддаггүй хулгайч нар гэдгийг 8 настай балчираас 80 настай буурайчууд ч мэдэж байгаа.

Avatar

chimgee 2018-12-11 203.91.115.37

ed nar chini odoo erh medel alban tushaaliin toloo buur soliorchihjee yamar zuu naslah bishdee monhroh ch bishdee yuundaa ingej muuhai ulstorjij uhen hatan temtseldene ve zugeer l eruul enh eleg buten baihaas iluu jargal baidag gejuu yamar muuhai humuus ve eden dotor 9 nas togtson avgaichuud mon nas togtson ovgochuud ihenh ni b bugd amidral tuulsan ur huuhed ach zeegee uzsen humuus baina ta nar odoo naad muuhai jujgee boliochee durgui hurch b

Avatar

zocnin 2018-12-11 69.76.229.35

ASGUIDEE A,T,GAZARAAR SHALGUULCNIH ES DED HOROOGOOR ESCNILOOL GARAH GEJ GURILDAH GEJ BODOJ BNA ED NARAAS HULGAI GARAHGUI LUIVARCNIN GEDEGTEI BUREN ITGELTEI BNA

Avatar

РАВДАН 2018-12-11 66.181.160.75

ЭД НАР ИЧДДЭГГҮЙ ИДЭЭД ЦАДДАГГҮЙ БОЛСОН ГЭДЭГ НЬ ҮНЭН БАЙНА. ХОРИН ХЭДҮҮЛЭЭ ГОЗОЙЖУУГААД ГОШГОРОЛДОЖ ГЭНЭ. ХӨӨРХИЙ ХОШИН ШОГИЙНХНЫ ХООЛЫГ БУЛААЖ ИДЭХДЭЭ ТУЛСАН ХОВДОГ ШУНАХАЙ МАНгарууд ЮМДАА ТА НАР. УУГ НЬ Ч ХОШИН УРЛАГИЙНХНЫГ ДАГУУЛАХГҮЙ АВЬЯАСЛАГ ГОШГОРОЛДЖИЙШД.

Avatar

Bathurel 2018-12-11 66.181.160.33

Ene Monhbat Baterdene bysadiig ni haraachee ene jujigt yag itgeech!Hoshin shogiinhon ed naraas syraltsah um ih bn

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.126.89.49

shalguulsan bolood husaad arillahgui ner toroo hamgaalj uldej chadhuu daa

Avatar

Хүннү 2018-12-11 202.179.24.232

Бат-Эрдэнэ их дугардаг болжээ ЗТЯ-ны сайд байхдаа ингэж дугарч байхгүй дээ. Тэгсэн бол тэнд аллага болохгүй байсан юм. Уул нь дугардаг л юм байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2018-12-11 211.36.140.205

Ми суудалтайгаа зууралдаж байгаа цагт энэ хулгайчууд бүгд цэвэр мултрах юм биш үү. Монголын шүүх цагдаа худалдагдсан эсэхийг харж л байя.

Avatar

zochin 2018-12-11 182.160.40.144

jujig togolchih yumaa mongolchuudiig erguu gej boddog bololtoi

Avatar

Зочин 2018-12-11 103.212.116.60

27 долдой буюу дээрэсчдийн гар хөл бологч нар хамгийн аюултай дайсангууд шүү.

Avatar

Bold o 2018-12-11 223.62.202.161

Bo..g doloogch Ravdan guai bayarlah boloogui shuu …Tsolmon ajaa maamaag hezee ch deesh ni gargahfui gedgee Mongolchuud muuhan mednee..bino .Barsbold ..

Avatar

РАВДАН 2018-12-11 66.181.160.75

БОЛДОО БООРЦОГ БОЛСОН МАНТУУ х*******н ХУУШУУР ХУЛГАНЫ НҮХЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-12-11 59.153.113.86

JDUchin hediig shalgah heregtei shuu, mungiig tegshitgej huvaaj avsan ni todorhoi biz dee.

Avatar

Зочин 2018-12-11 103.212.117.133

ЗАЙЛАХДАА С.ЭРДЭНЭ Д.ЭРДЭНЭБАТ ГЭЭД 2 ОЛБИЙСОН ХОГНУУДАА МАРТВАА

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.21.106.145

Энхболд дарга огцрохгүй байсан нь зүгээр юм байна.Ер нь их зөв тал руугаа явж байна. Наад ЖДҮ тэйгээ тэмцвэл тэмцсэн шиг тэмц. Хүрэлсүхээс айх юм юу ч байхгүй.

Avatar

Зочин 2018-12-11 103.111.68.3

ТИЙМЭЭ ХЯТАДАД АМАРХАН УУСНА ТЭЭ? МУУ ӨГӨР х***а

Avatar

Zoogii 2018-12-11 122.201.21.223

Yadtsan show hiichihiimaa….

Avatar

Зочин 2018-12-11 103.212.116.60

Шалгуулна шалга гэх мэт ШОУ яах вэ !!!! Монголд болж байгаа нэг ч юм байхгүй. Та нар тийм шудрага сайн сайхан хүмүүс биш.Бүх муу муухай шүгэлсэн амилсан чөтгөрүүд.Энэ оронд төрсөн л бол ийм муухай байж таарахгүй. Заавал ингэж гадны гар хөл болох хэрэггүй л байхгүй юу. Маш сул дорой хүмүүс ингэж долдой болдог. НАДАД юу ч байхгүй гэхдээ би гэзээ ч долдой болохгүй. Архангайн хэдэн тангад эрлийзүүд ингэж болохгүй.

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.72.245.204

ТҮДГЭЛЗЭХ БИШ ЭЭ ТАТГАЛЗААД ЗАЙЛЧИХ ТА НАРЫН ТЭНЭГ ӨЧҮҮХЭН ЗАЛИЙГ ЧИНЬ СОНСООД ШААХАЙ МИНЬ ХҮРТЭЛ ЭЛЭГ НЬ ХӨШТӨЛ ИНЭЭГЭЭЛ СҮЙД

Avatar

Энхболд Эби нарын боовыг хөхөөс буцахгүй гарууд 2018-12-11 86.45.126.60

Энхболд Эби нарын боовыг хөхөөс буцахгүй гарууд

Avatar

Зочин 2018-12-11 103.111.68.3

ЮУ БУЦАХГҮЙ ГЭЖ, ДАНДАА Л ХӨХДӨГ ШДЭЭ

Avatar

РАВДАН 2018-12-11 66.181.160.75

ААН ЯМБАР ГОЁЫМБЭЭ. ӨӨРИЙГӨӨ Ч БАЛЛАХ ӨРӨӨЛИЙГ Ч БАЛЛАХ ҮНЭЭРИЙН ИХ ХҮЧИЙГ ҮРЭЛСҮ ОЛЖЭЭ. а**с НАМЫГ АМЬТАН БОЛГООД МАНУУС НАМЫГ МАНГАР БОЛГООД ЭЦЭС СҮҮЛДЭЭ ӨӨРӨӨ ЧИРЭГДЭХ ҮНЭЭР ИХ ХҮЧТЭЙ БОЛЖЭЭ ҮРЭЛСҮ. ЗИАК ИНГЭЖУУГААД НОХОЙН БААСАН ДЭЭР НАР МАНДУУЛААД НАМБАРЫН ЭНХБАЯРЫГАА МОНГОЛЫГ ЗАХИРАГЧ БОЛГОХ НАЙРТАЙ САЙХАН ЦАГ АЙСУЙ. ЭНХБАЯРАА ЧИ ШҮҮ. МОНГОЛЧУУДАА ЭНХБАЯРЫН ТУГИЙН ДООР ЭВЛЭЛДЭН НЭГДЭГТҮН.

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.126.88.37

МИЕЭГ ДАГАЖ БАЯСДАГ ХАМГИЙН ХОГЫН ШААРУУД БАЙНА !!! МАНАНГАА НЭГ МӨСӨН УСТАГАЧИХ !!!

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.179.25.131

УИХ хуралдаж чадахгүй байгаа юм чинь гишүүд цалингаа авсаар байх уу??? эрхээсээ түдгэлзэж буй гишүүд бас цалингаа аваад амраад байх уу? Бид нарын татварын мөнгөөр үү???

• Хариу бичих • Шэйрлэх
202.179.25.131Зочин • Дөнгөж сая
ЖДУ бол юу ч биш шдээ. Дөнгөж нэг хэсэг нь. Ингээд л өнгөрмөөр байгаа байх л даа. Төрийн албанд насаараа байгаад тэрбут, тэрбумаар хөрөнгөтэй болсон бүх хүмүүсийг ЯАХ ВЭ?????? ЭНХБОЛД, ТҮҮНИЙ ЭХНЭР – ЖИШЭЭ НЬ

Avatar

zochin 2018-12-11 66.181.184.179

Ih hurliig taraah heregtei hudal shou bitgii hiigeed bai

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.9.43.65

Ждучидийг огцруулж шалгуулья гэж уриалж байхад энэ доорх комментувд юу вэ ард тумэн гээд байсан чинь ждучидийн ах дуу авгай хуухдууд байсан байна ард тумэн хаана байнаа одоо бугдээрээ дуугараарай ждучидийг огцруулж хуулийн байгуулагаар шалгуулья дэмжихуу

Avatar

Зочин 2018-12-11 103.111.68.3

ЭХЛЭЭД КОНЦЕС, ОРД ГАЗАР, 7 САЫН 1, 60 ТЭРБҮМ ГЭЭД Л ЗӨНДӨӨ АЖИЛ БАЙНА, ДАРАА Нь ЖДҮ ГЭДЭГ ЖИЖИГ ЗАГАСЫГ

Avatar

АЛИА САЛБАДАЙ НАРАА БОЛЬЧИХ ТЭХҮҮ. 2018-12-11 103.57.95.208

МАНАН-гийн бүлэглэлийг хамгаалж үхлээ юу та нар. Нэртэйгээр Ь бүгдээрээ үхчихээч дээ, чадахгүй ш дээ. Энэ хошин жүжгийг чинь Ард түмэн үнэндээ хүлээж авахгүй. Та нар нам дамнасан Монгол улсыг сүйрүүлсэн МАНАН бүлэглэлийг хамгаалж ЖДҮ-гээр шоудаад бүтэхгүй. Монголын Ард түмэн эхлээд МАНАН бүлэглэлээс САЛНА. Дараа нь ЖДҮ-чдэд хариуцлага тооцно.

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.21.106.145

Зөв зөв.ЖДҮ-чидийг чирээд шалгуулцгаа. Цогзолмаа Содбаатарыг гоё чирсэн ш дээ.

Avatar

Ми овогтынхон 2018-12-11 202.179.24.7

ККК.МИ ОВОГТЫНХОН Ч АЛИАГАА АЛДАЖ БАЙНА ДАА

Avatar

ард түмэн 2018-12-11 202.180.216.19

Б.Ундармаа энэ 22 дотор байгаа гэж найдаж байна

Avatar

Зочин 2018-12-11 103.26.194.96

АТГ, УЕПГ-ын дарга нар хэвээр байгаа цагт эднийг хэн ч яах ч үгүй л дээ!!! Тэрийгээ мэдээд ийм пээдгэр байгаа юм!!!

Avatar

Дорж 2018-12-11 2.132.233.153

Бүдийг нь солих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-12-11 185.104.120.3

Эдний зөв. Тэгээд ч эд ЖДҮ-тэй холбогдоогүй гишүүд байна. Жинхэнэ ЖДҮ-чид чинь Хүрэлсүхийг өмөөрсөн Оюунэрдэнэ мэтийн гарууд шүү дээ. Зөв зөв. Дэмжиж байна

Avatar

ААК 2018-12-11 103.9.90.131

ЖҮЖИГ, ОДОО ЗОГСОО, БҮҮР УЛАНГАССАН БАЙНА Ш ДЭЭ, БОЛЬЖ ҮЗ, ТА НАРААР МОНГОЛ ДУТАХГҮЙ,,,

Avatar

Монголын эрх ашиг 2018-12-11 112.72.11.116

Ашгүй ашгүй өөрсдөө саналаа өгч байгаа бол бушуухан шиг түдгэлзүүлээд шалгахад харин ч сайн юм болно. Бүгд но той,ноц той, нэг л шударга үнэн ярьсан юмнууд тэр гарын үсэг зурсан гишүүнцэрүүдийг хараарай

Avatar

mongol 2018-12-11 103.10.23.218

жүжиг тавьж байхад хүмүүс итгээд байгаа нь эмгэнэл, энэ байдлаараа эднийг дахиад сонгох тэнэг хүмүүс их байна даа…

Avatar

mgl 2018-12-11 202.9.43.68

Болж байна, яг үүгээр далимдуулаад МАНАН-г бут цохьё.

Avatar

ehleed tudgelzeed ugchih 2018-12-11 66.181.168.8

daraa ni shalgaj boloh bailgui de

Avatar

Зочин 2018-12-11 45.117.35.7

МАНАН болон олигархиуд яг л ялгарлаа одоо эд нарыг баривчлаад шоронд хйтж байгаад шалгах ёстой шүү. Одоо эд нартай нялуурхаа болио. Хүрэлсүх чамайг иргэд харж байгаа шүү.

Avatar

зочин 2018-12-11 139.5.219.21

ха ха ха яг Хүрэлсүхтэй таарсан усан толгой шар хадны шизо

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.72.245.204

ЯМАР ӨРӨВДӨЛТЭЙ ЮМ БЭ ЗАСАГ ОГЦРУУЛАХАД САНАЛ ХУРААЛТАНД ЖДҮ ГИШҮҮД БИТГИЙ ОРОЛЦООЧ ГЭЭД Л ГУЙГААД БАЙСАН ОДОО БАС ИНГЭЖ ГУЙГААД Л ЯМАР Ч ГЭНЭН ТЭНЭГ ҮЙЛДЛҮҮД ВЭ ДЭЭ НӨГӨӨДҮҮЛ НЬ ГУЙСНААР НЬ БОЛООД ҮХЦГЭЭХ ЮМ БАЙХДАА АРАЙ ҮР ДҮНТЭЙ ЮМ БОДОЖ ОЛЧИХ УХААНТАЙ ТОЛГОЙ ТА НАР ДУНД АЛГА Л ДАА НӨГӨӨ АЙМШИГТ ДОН КОРЛЕОНЕНУУД ЗУГТСАН НЬ ҮНЭН БАЙХ НЬ ЭЭ ЭД ҮХЛИЙН ИРМЭГТ ИРЧИХСЭН САМУУН БАЙДАЛД БАЙГАА ЮМ БНА Л ДАА

Avatar

Ksa 2018-12-11 202.126.89.52

Уг нь эдгээр хог шаарнууд нь нэг талдаа тунарчихаад байгаа юм даа.

Avatar

Зочин 2018-12-11 122.201.22.237

юүгий нь шалгахим? авчаад аваагүй гэж үү? авсан баримт бна. арай устгачаад тэгээд бгаам уу?

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.9.44.148

Yamar Xoroo nairyylchixad yngas aldanab?!!!!?Exleed Mie ge zailyylj baij bolno shvv

Avatar

Зочин 2018-12-11 139.5.216.183

ЭД ЭХЛЭЭД "60 ТЭРБУМААР" ШАЛГУУЛАХ ЁСТОЙ!!!

Avatar

сонгогч 2018-12-11 202.72.245.122

УИХ-ЫН ЭРХЭМ ГИШҮҮД ЭЭ, ХОШИН ШОГИЙН ҮЗҮҮЛБЭРЭЭСЭЭ ХЭЗЭЭ ТАТГАЛЗАХ ЮМ БЭ? МУУР ХУЛГАНА БОЛЖ ТОГЛОХОО ЗОГСООЖ АЖЛАА ХИЙВЭЛ ЯАСАН ЮМ БЭ? ҮНЭХЭЭР ХИЙХ АЖИЛГҮЙ БОЛ БҮРЭН БҮРЭЛДЭХҮҮНЭЭРЭЭ ОГЦОРЧ АМАР САЙХАНДАА ЖАРГААЧЭЭ, ТА НАРЫН БАЙГАА БАЙДЛЫГ ХАРААД СУУХ АРД ОЛНЫ ТЭВЧЭЭР, ТЭСВЭР БАРАГДАЖ ДУУСЛАА. Ж.МӨНХБАТ ТА ХЭЛСЭН ЯРЬСАНАА МАРТААГҮЙ БОЛ "ТҮДГЭЛЗЭХ" БИШ "ОГЦРОХ" ТУХАЙГАА БИЧИЖ ГАРЫН ҮСГЭЭ ЦУГЛУУЛААЧ ЭЭ.

Avatar

Иргэн 2018-12-11 202.126.89.62

УИХ тарсан нь дээр дээ

Avatar

Зочин 2018-12-11 49.0.149.20

ЭБИ МИЕЭ ХОЁРТОЙГОО ЗАЙЛЦГАА

Avatar

Зочин 2018-12-11 182.160.39.62

миеэгийн ямаанууд миеэгээ хамгаалж хамт үхэхдээ үхэр буугаа тавьж байна

Avatar

Зочин 2018-12-11 66.181.179.53

хамтдаа үхэцгээе арыг нь элбэгдорж .энхболд нарт даатгья ирэх сонгуулиар энхболд сольж холиод биднийгээ авах биз гэж байгаа юм байна хүнийх нь тоо хүрэхгүй бол шоу болоод үлднэ би зѳв ойлгож үү

Avatar

Зочин 2018-12-11 43.228.129.150

жүжиг, хуулийнхан М.Энхболдын талд байхад энэ хэд үнэнээр шалгагдах уу. Дэндүү ичгэвтэр юм. Зүгээр л суудлаасаа бүгдээрээ огцроосой. Яг үнэндээ жинхэнэ төрийн түшээ хүн энэ парламент болон засагт ч байхгүй. Тэгж харагддаг. Монголын ард түмэн бид төрийн үйлчилгээг авч чадахаа байсан. Төр ард түмнээ зохион байгуулж чадахаа байсан. Төрийн ажи огт явахгүй байна. Зөвхөн идэж уудаг хүмүүст үйлчилдэг бүхэл бүтэн төрийн аппарат ажиллаж байна. Дэндүү гунигтэй.

Avatar

Миеэгийн хэд 2018-12-11 103.111.68.3

Хамгийн гол нь та нарын бусад хэрэг чинь дэндүү аймаар ш дээ. Юмтай байяр гэхэд л үе удмаараа Монголын төрөөс хэдийг гуссан бэ. ЖДҮ-г тоохооргүй гарууд л бна даа. дандаа өрөмийг нь авдаг гарууд ш дээ.

Avatar

Зочин 2018-12-11 43.242.243.136

…"Тэрэлжийн тунхаг"-аар тависан , дараа нь тэрээр энэ онд УИХ дахь Намын бүлгээ "З2:З3" нь хуваасан , одоо энэ нөхөр Их хуралд бойкот хийн Төрийн ажлыг гацааж байна !У.Хүрэлсүхийн балгаар сөрөг хүчин Ардчилсан нам Парламентад бүлэггүй болсон, Парламентад хүчтэй сөрөг хүчин зайлшгүй хэрэгтэй . Тэгэхээр У.Хүрэлсүх гэдэг энэ боловсролгүй ,мэдлэггүй , ноён нуруугүй бүр тэнэг ч гэж хэлж болохоор нөхрөөр Монголын Төрийг тоглуулаад байх хэрэг үү ?

Avatar

Зочин 2018-12-11 185.104.120.3

Хүүк шиг хулгайч төрийн ажил мэддэг болсон гэхээр Монголын төр ч эмгэнэлт жүжгийн тайз болж дээ хөөрхий. Хүүк өөрийгөө хамгийн рейтингтэй улс төрч гэж мөрөөдсөнөө мөөрч яваа бол хошин шогийн пэндгэр Ононгоос ч шогийн шог онигоо шүү гээд хэлчихэе.

Avatar

Зочин 2018-12-11 103.111.68.3

МЭДДЭГ Ч МЭДДЭГҮЙ Ч МИЙЕЭ ОВОГТОНЫГ МОНГОЛЫН ТӨРӨӨС ЗАЙЛУУЛАХ БАЙЛГҮЙ.

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.131.242.254

Маш зөв. ЖДҮ-гийн хулгай луйвар нь ил болмогц Хүрэлсүх өнгөрсөн баларсан 60 тэрбумаар М.Энхболд руу сөрөн базаа хийж, ЖДҮ-г мартуулах тактик барьж байгаа. Оюун-Эрдэнэ, Содбаатар нар эд нараас үлгэр авч, гишүүнээсээ түтгэлзэж шалгуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-12-11 192.82.65.119

Ungursun balarsan vesen yum bhgui shuu!

Avatar

Зочин 2018-12-11 112.72.11.119

Бөөнөөрөө шалгуулахна гэж худлаа шудрага дүрд тоглох нь л дээ шалгуулсан зүв зүгээр ямарч гэмгүй бид нар гэж заллих нь л дээ худлаа сенсацлаж шалгуулсан болж өнгөрөөх гэж бгаа юм ээлжит хууралт шүү

Avatar

zochin 2018-12-11 202.126.89.179

ashgvi 22 urvagch zailaarai

Avatar

Очир 2018-12-11 202.21.112.37

худалдагчсан хууль шүүхийнхнээр шалгуулсан нэр зүүгээд буцаад залрана гэж найдаж байна уу. тийм юм байхгүй. тэр

Avatar

Батхүрэл4 2018-12-11 66.181.160.33

Ene hyamdhan jujigt itgene gej bodoj bga um bhdaa lalryyd

Avatar

ММ 2018-12-11 202.179.31.34

сайхан жүжиг тавих юмдаа. Хулгай хийхээс өөр юм мэдэхгүй тэнэг шаарнууд

Avatar

Зочин 2018-12-11 203.217.139.225

Их Хурал нь гишүүнээ шалгана гэж биднийгээ хуурах санаа. Тараах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-12-11 103.111.68.3

КОНЦЕССЭЭ ШАЛГУУЛНА ДАА ЯАНДАА МӨӨГИЙ

Avatar

Зочин 2018-12-11 43.242.243.136

Монголын улс төрийн ууган хүчин болох МАН (МАХН)-ын 100 жилийн ой тун удахгүй тохионо Зарим түүхчидийн үзэж буйгаар Хүрээний 2 бүлгэм нэгдсэн 1920 -06-35-ны өдрийг тус Нам мэндэлсэн өдөр гэж үздэг , 1921-03-01 нд Оросын Дээд шивээ-д анхны их хурлаа хийж үүсгэн байгуулагдсан гэж ч үздэг хэсэг байдаг юм билээ . Гэтэл өнөөдөр энэ Нам цаашид орших эс оршихдоо тулаад байгаа нь тун харамсалтай МАХН (МАН)-ын 2 хуваагдах эхийг одоогийн Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх тухайн үед Намын Генсек байхдаа

Avatar

irgen 2018-12-11 202.21.118.174

Enhboldoo buulgaj baigaad shalguulah heregtei

Avatar

Зочин 2018-12-11 64.119.22.121

Зөв зөв. Авсан бол авсан, үгүй бол ажлаа хийгээд тэмц

Avatar

М.Энхболдоо буулгаж байгаад бүгд шалгуул. 2018-12-11 66.181.187.52

Ингэж байж шударгаар шалгагдана гэж ойлгож байгаа шүү

Avatar

z**l 2018-12-11 66.181.187.52

Эд нарыг тэгээд хэн шалгах уу.Нөгөө хонгил уу.Ард түмнээрээ тоглож байж алуулваа та нар.

Avatar

zochin 2018-12-11 59.153.115.157

Хүрэлсүх хамт хулгай хийсэн ЖДҮ-гийн хулгайч нартайгаа хамт шалгуулахыг шаардаж байна

Avatar

ЖДҮ-чидийг өршөөж болохгүй 2018-12-11 43.243.161.23

Хүрэлсүхээ больж үз ийм болхоор чинь л ард түмэн чамд дургүйцээд байна. Ингээл Содбаатарыг хамгаалдаг. Нөгөө талын хүнээ болхоор явуулчихдаг, өөрийн талын хүнээ болохоор толгойг нь илээд өнгөрдөг ийм байж болохгүй дээ. Барилгын хөгжлийн төв ТӨҮГ-ын захирал Ц.Амарсанаа чинь одоо баахан хууль бус үйлдэл хийгээд янз бүрийн ашиг сонирхлын зөрчилтэй юман дээр гарын үсэг зураад сууж байна гээд жирийн мэргэжилтнүүд нь хэлж байна. ЖДҮ-чин Ц.Амарсанаа-даа хэзээ хариуцлага тооцох вэ?

Avatar

Зочин 2018-12-11 64.119.21.2

Зөв,Хүн сүгнүүд Тарсан нь дээр

Avatar

Зочин 2018-12-11 66.181.191.198

ЖДҮ-гээс хулгай хийсэн хүмүүс одоо бүүр гавьяа байгуулчихсан юм бишүү. Ард түмний мөнгийг зүгээр хулгайж аваад буцаагаад ББСБ-аараа өндөр хүүгээр хүүлж байгаа хулгайчуудыг шийтгэ гэж байгаа нь буруу юм уу. Тэгвэл яашиг зүгээр Хүрэлсүхийн хулгайчууд бүгдээрээ дахиад сайн хулгай хийгээд бай гэх юм уу. Хулгай хийж байгаа нь буруутан биш хулгайг шалга гэж байгаа нь буруутан болох шинжтэй шүү. Хүрэлсүхийг хамгаалаад байсан нөхдүүдэд хэлэхэд Хохь чинь ээ.Утаандаа адилдаа хордоод байж бай

Avatar

Зочин 2018-12-11 66.181.161.44

Оюун-Эрдэнэ Аюурсайхан ГДЕ ? ? ?

Avatar

Зочин 2018-12-11 45.117.35.203

Нэг мөсөн тарчихаач.

Avatar

Зочин 2018-12-11 66.181.161.44

Маш зөв бусад нь дэмжээд бүгд түтгэлзэх хэрэгтэй. Намын дарга Ерөнхий сайд манлайлах хэрэгтэй байна.

Avatar

Ц.Амарсанаадаа арга хэмжээ аваачээ баахан хууль бус юм хийгээд байна гэнэ Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!!!!!! 2018-12-11 185.220.102.8

Хүрэлсүхээ больж үз ийм болхоор чинь л ард түмэн чамд дургүйцээд байна. Ингээл Содбаатарыг хамгаалдаг. Нөгөө талын хүнээ болхоор явуулчихдаг, өөрийн талын хүнээ болохоор толгойг нь илээд өнгөрдөг ийм байж болохгүй дээ. Барилгын хөгжлийн төв ТӨҮГ-ын захирал Ц.Амарсанаа чинь одоо баахан хууль бус үйлдэл хийгээд янз бүрийн ашиг сонирхлын зөрчилтэй юман дээр гарын үсэг зураад сууж байна гээд жирийн мэргэжилтнүүд нь хэлж байна. ЖДҮ-чин Ц.Амарсанаа-даа хэзээ хариуцлага тооцох вэ?

Avatar

ЖДҮ-чид бүрэн эрхээсээ татгалзаад шалгуул 2018-12-11 185.220.102.8

Маш зөв. Ингээл бүгд шалгуулчих хэрэгтэй. Хуулийн өмнө бүгд тэгш эрхтэй байх ёстой. Үнэхээр л ямар нэг асуудалгүй шударга юм бол одоо Оюун-Эрдэнэ, Аюурсайхан, Содбаатар, Ундармаа, Оюундарь, Цэрэнбат, Солтан гээд л …. бүгд сайхан шалгуулчих ард түмэн чинь харж байна. Бүгд гарын үсгээ зураарай даа айх юм байхгүй биз дээ манай шударга гишүүдэд

Avatar

би 2018-12-11 103.26.195.10

хэн шалгах юм

Avatar

ТОПОР УТААНААС ЗУГТААГААД ХОНГИЛД ОРСОН УУ? ЯПОН ЯВСАН УУ??? 2018-12-11 58.108.66.109

УТААНД ИРГЭД УГААРТАЖ БАЙГАА ГАМШИГ, ЖДҮЧИД ЗЭЭЛ АВЧ МӨНГӨ УГААЖ, ХҮҮЛСЭН НЬ БАРИМТААР НОТЛОГДОЖ БАЙГАА, АМДОЛЛАРЫН ХАНШ, БАРАА ХҮНСНИЙ, БЕНЗИНИЙ ҮНЭ ЗЭРЭГ БОДИТОЙ ХИЙХ АЖИЛ БАЙСААР БАЙТАЛ ШҮДГҮЙ АРСЛАНГИЙН ГОМДОЛ НЭХЭЖ ХИЙ ХООСОН 60 ТЭРБУМ, 30 ГЭРБҮЛТЭЙГЭЭ ТЭМЦЭХ ЭЭ БОЛИОЧ ЭЭ СҮРДАНЗАН МИНЬ… ОДОО АЖЛАА Л ОЛИГТОЙ ХИЙЛДЭЭ ***р МЭЭЭНЬ

Avatar

би 2018-12-11 103.26.195.10

улс лрны эдийн засаг засгийн газрын гарт биш энэ хэдэн олигархуудын гарт байдгийг мэдэхгүйдээ бичээд байна уу? мэддэг мѳртлѳѳ ширлээд байна уу чи муу харх минь

Avatar

ЖДҮ-чиддээ хариуцлага тооц Хүрэлсүхээ 2018-12-11 185.220.102.8

Хүрэлсүхээ больж үз ийм болхоор чинь л ард түмэн чамд дургүйцээд байна. Ингээл Содбаатарыг хамгаалдаг. Нөгөө талын хүнээ болхоор явуулчихдаг, өөрийн талын хүнээ болохоор толгойг нь илээд өнгөрдөг ийм байж болохгүй дээ. Барилгын хөгжлийн төв ТӨҮГ-ын захирал Ц.Амарсанаа чинь одоо баахан хууль бус үйлдэл хийгээд янз бүрийн ашиг сонирхлын зөрчилтэй юман дээр гарын үсэг зураад сууж байна гээд жирийн мэргэжилтнүүд нь хэлж байна. ЖДҮ-чин Ц.Амарсанаа-даа хэзээ хариуцлага тооцох вэ?

Avatar

зочин 2018-12-11 139.5.216.214

Нөгөө шударга Оюун-Эрдэнэ, Аюурсайхан нар зураад шалгуулчихгүй юм байх даа

Avatar

хө 2018-12-11 202.72.247.14

Сайхан шоудаж байнаа хогийн хулгайчууд

Avatar

Зочин 2018-12-11 58.108.66.109

Шалгуулья гэхэд шоудаад бх юу байна? Бүгд шалгуулаад цэвэр үлдсэн нь ажлаа хийгээд, бусдыг нь огцруулж шоронд хийвэл таарна

Avatar

би 2018-12-11 103.26.195.10

хэн шалгах юм

Avatar

Зочин 2018-12-11 103.111.68.3

МИЙЁО ОВОГТ ШАЛГАААНА

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.21.106.145

Энэ бол шоу биш.Ингэх л хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.21.106.145

Энэ бол шоу биш.Ингэх л хэрэгтэй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж