Ц.Мөнх-Оргил гишүүний “юүдэнтэй цамц” | News.MN

Ц.Мөнх-Оргил гишүүний “юүдэнтэй цамц”

Ц.Мөнх-Оргил гишүүний “юүдэнтэй цамц”

Ц.Мөнх-Оргил гишүүний “юүдэнтэй цамц”

Нийгмийн бодлого, боловсрол, соёл, шинжлэх ухааны байнгын хорооны хуралдаанаар Засгийн газрын гишүүн, БСШУС-ын сайд Ц.Цогзолмааг огцруулах тухай асуудлыг хэлэлцэв. Хуралдаанд суусан УИХ-ын гишүүн Ц.Мөнх-Оргилын үг хэлэхээс илүүтэй өмссөн хувцсыг нь иргэд шүүмжилж эхлэв. Төрийн ордонд орох иргэдийн хувцсыг заасан журамтай ч энэ удаа гишүүн хайнга хандсан уу гэдэг асуулт гарч ирлээ.

Давхар дээлээ болиод давхар цамц өмссөн байна гэж хэлэх нэгэн байхад хаа сайгүй л зуданд нэрвэгдсэн улс, наад малгайтай цамцаа тайлдаа Төрийн түшээ гэж иргэд шүүмжлэлийн үгийг бичиж эхлэв.

Ц.Цогзолмаа сайдыг огцруулах тухай асуудлыг хэлэлцэх хуралдаанаар Ц.Мөнх-Оргил гишүүн юүдэнтэй цамцаар гангарч, ер бусын нэгэн загварыг үзүүлээд авлаа.

Ч.ШАРХҮҮ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
2
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-12-11 103.212.119.222

Хэн ямар хувцас өмсөх нь тэр хүний өөрийнх нь мэдэх асуудал боловч ,хаана хэний нүүр царай болж яваа билээдээ .Хичээж хүндлэх хэрэгтэй . Мөнх-Оргил сайхан төрхтэй хүн . Хувцас ийм байгаа нь гэнэтийн биш болж байгаан харагдаж ажиглагдаж байгаа . Эхнэр нь гэж хүн туслах хэрэгтэй . Энэ чинь бусдыг хүндэлдэггүй арчаагүй эхнэрийн төрх мэт харагдаж байна

Avatar

Зочин 2018-12-11 203.91.115.37

костюмаа тайлчихсан бол бараг л зохих бсан байж магадгүй.

Avatar

Зочин 2018-12-11 66.181.181.79

Н.Энхбаярыг барихад л ийм хувцастай явж байсан. Хүн шантаажлах Ажлаа хийж яваад шууд орж иржээ.

Avatar

Tuk 2018-12-11 66.181.160.91

САНААТАЙ НӨХӨР 2008/07/01 НИЙ 5 ХҮН АЛСАН ХЭРЭГ ҮРГЭЛЖ ЦЭЭЖИН ДОТОР НЬ ЯВДАГ БОЛОЛТОЙ. ТИЙМДЭЭ ХЭЗЭЭ НЭГ ЦАГТ НЭГ ХУДГИЙН ШОРОНД ОРНО ГЭЭД ИЙМ НЭМНЭЭТЭЙ ЯВДАГ ГЭНЭ

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.179.27.236

ажлаа хийж байвал тэр өмсөж зүүх лий байхгүй эээ

Avatar

7 sariin 1 nii a*******n 2018-12-11 66.181.161.30

olon xun alj toglson do muu xulgaich olon jil tor barij bn gj chimeegui xulgai luivar xiij sursan g**** de ene songuuliar lyivar xiij garsan muu g*** danda buruu takd ex irnii esreg yvna say l gexed mie enxboldiin takd omoorch dolooj uxexnee zailj dald orooeoi

Avatar

Үнэн мал юм аа 2018-12-11 66.181.178.21

Юу ч гэхэв, үнэн мал юм аа. Нэмнээтэйгээ орж суугаарай, муу мал аа. 7 -р сарын 1-нд С.Баяр та хоёрт алуулсан 5 залуугийн сүнс чамайг мөнх дагах болно

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.179.27.48

Зөнөг өвгөн. Цусан толботой цамц илүү зохино.

Avatar

Зочин 2018-12-11 64.119.19.12

Таны ойр дотны чинь хэн нэгэн өөрт чинь зөөлхөн хандаж, хичнээн уур нь хүрч бухимдсан ч бууж өгч, танд хэлэх үгээ бодож байгаа бол энэ хүн сул дорой биш, харин ч чамайг л хүндэлж байгаа хүчирхэг ухаан нь юмаа гэж..,

Avatar

ЗОЧИН 2018-12-11 64.119.26.203

ОДОО ЦОНХООР ШЭЭЖ АРД ТҮМНЭЭ ДОРОМЖЛОХ ҮЛДЖЭЭ, ГИШҮҮНЭЭ.

Avatar

зочин 2018-12-11 49.0.218.52

Гоё л байна. зохиж байна.

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.179.25.131

Hurlaa hurdan taraagaad golfi toglohoor yarchee. Buur german nisch toglodog gesen baihaa.

Avatar

Зочин 2018-12-11 66.181.161.38

Олон хүнийг буудаж алсан хүн шдэ чи түүхийн хуудаснаас арчигдахгүй шүү

Avatar

zochin 2018-12-11 202.131.230.238

harin baigaaraa baodag tsuun gishyydiin neg shyy. ene hynii hemjeend setgej ajillaad daraa ni olon yum yari

Avatar

zochin 2018-12-11 202.179.26.105

7 sariin 1 olon chun buuduulj nas barsan ,ene chun yagaad chorond baidaggui, ene tend M.Enchboldiig omoorood yvdag um?,mundag surguul togsson n unen umuu??? mongoliin chuul yagaad dampuuraad baigaa um ? tegvel ???

Avatar

зочин 2018-12-11 66.181.166.196

Энэ балайг Баяртай нь цуг 7 сарын 1-ний хэргээр яллах хэрэгтэй, аягүй бол сэтгэцийн өвчтэй гээд ялаас мултрах санаатай шүү

Avatar

unen 2018-12-11 66.181.179.109

Huulia murd!!!!!

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.9.44.199

гишүүнээ юу хэрэглээд байгамдээ

Avatar

Зочин 2018-12-11 103.206.195.166

Мөнх оргилоо Ичиж амьдраарай. МАНАН-д хэт их гүн орсон хүн юм даа.

Avatar

zochin 2018-12-11 64.119.26.134

% hunii amind hurchiheed ichigui neeh tsever hun shig aashildagaa bolimooroo

Avatar

zochin 2018-12-11 43.228.130.186

ene hun chin zaluu bizdee. ymar ih utluu ve. bur jartai hun shig haragdaj baina. uvduugui bizdee

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.21.106.109

M\nМөнхоргил өвөө тэнэг бнааа. Хаха. Өөр өмсөх цамц олдоогүй юм бх даа

Avatar

зочин 2018-12-11 202.21.127.170

хууль зүйн сайд байсан гишүүн журмаа мэдэхийн дээдээр мэдэх хүн дээ, би?нь өвдөөд халуурч байсийн болуу өрөө нь хүйтэн халаалт муу байсийн болуу шинэ цамцаа гайхуулия гэсийн болуу этгээд ааш гаргаж байгаан болуу, таашгүй ээ өөрөө тайлбарлаж дээ

Avatar

Иргэн 2018-12-11 103.26.195.122

МӨНХ-ОРГИЛ ОО, ЧИ ИЧЭЭЧ НАМ ДАМЖСАН, УЛС ТӨРИЙН я***н

Avatar

уншигч 2018-12-11 103.11.195.19

Иргэн хүн юүдэнтэй цамц өмсөөд очвол чухал ажилтай эсэхээс үл хамааран хөөгдөөд буцах байлаа. УИХ-ын гишүүн бол болно. Бүх амьтан тэгш эрхтэй, гэхдээ гахайнууд илүү тэгш эрхтэй.

Avatar

Зочин 2018-12-11 43.228.131.45

ТЭНЭГ МАНГАР МИЕЭГИЙН БУУНЫ НОХОЙ БОЛСОН ӨӨРИЙН ГЭСЭН ТОЛГОЙГҮЙ ТЭНЭГ НЭР ТӨРӨӨ БААСТАЙ ХУТГАСАН

Avatar

Зочин 2018-12-11 64.119.21.2

ЭНэ чинь Балай болжээ

Avatar

Зочин 2018-12-11 58.108.66.109

ХОВ БАЗАЖ МЭДЭЖ БЭЛДЭХЭЭР ЮУ ГЭЖ ХЭЛСЭНИЙГ НЬ ОЛЖ МЭДЭЭД МЭДЭЭ БЭЛДЭЭЧ ЭЭ… НЭГ ЮМ ХЭЛЭХ ГЭЭД БАЙГАМ БИШ ҮҮ?

Avatar

Зочин 2018-12-11 202.72.245.204

ЭЭМЭЭСИЙН ЭЗЭНДЭЭ ЭРГҮҮТТЭЛЭЭ ЗАГНУУЛААД СУУЖ БАЙХДАА ТААРСАН АМЬТАН Ш ДЭЭ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж