Хотын дарга Су.Батболд ажлаа өглөө | News.MN

Хотын дарга Су.Батболд ажлаа өглөө

Хотын дарга Су.Батболд ажлаа өглөө

Хотын дарга Су.Батболд ажлаа өглөө

Нийслэлийн Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын захирагч Су.Батболд дөнгөж сая ажлаа хүлээлгэн өглөө. Ажлыг нь Нийслэлийн Засаг даргын орлогч Ж.Батбаясгалан хүлээн авч, үүрэг гүйцэтгэгчээр ажиллахаар болж байна. Дараагийн хотын дарга томилогдтол тэрбээр хотын даргын үүргийг түр орлох аж.

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх хотын дарга Су.Батболдыг агаарын бохирдлыг бууруулах зэрэг ажлыг дорвитой хийгээгүй гэж үзэн, хариуцлага тооцох саналыг өнгөрсөн сард гаргасан юм. Эл саналыг Нийслэлийн Иргэдийн Төлөөлөгчдийн хуралдаанаар хэлэлцэхээр болж, хуралдаан зарлагдсан ч УИХ дахь Ардчилсан намын бүлэг завсарлага авч байв. Төд удалгүй хотын дарга Су.Батболд чөлөөлөгдөх хүсэлтээ гаргаснаар Ерөнхий сайд саналаа татан авсан юм.

Ажлаа хүлээлгэн өгөхийн өмнө Нийслэлийн Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын захирагч Су.Батболд  “Миний бие Монгол төрийн төлөө 28 жил тасралтгүй ажилласан. Өнөөдрийн улс төрийн нөхцөл байдал болон олон хүчин зүйл шалтгааныг харгалзан үзээд үүрэгт ажлаасаа чөлөөлөгдөх хүсэлтээ өгсөн. Нийслэлийн хувьд ажил тогтвортой сайн байсан гэдгийг тэмдэглэн хэлмээр байна. Нийслэл өөрөө олон талт үйл ажиллагаа явуулдаг. Засгийн газрын ажлын 50 хувийг үүрч явдаг. Өнгөрсөн хугацаанд Нийслэлийн Засаг даргын үйл ажиллагааны мөрийн хөтөлбөр 60 гаруй хувьтай биелсэн.

Дээд түвшинд явагдаж байгаа улс төрийн тэмцэл НИТХ руу орох ёсгүй. Огцруулах бичгийн үндэслэл миний хийсэн ажилтай дүйцэхгүй байсан учраас өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдөх өргөдлөө өгсөн. Хамтран зүтгэж байсан та бүхэндээ баярлалаа. Бид бүхэн маш том зорилтууд тавьж, түүнийгээ хэрэгжүүлэхийн төлөө цаг наргүй ажиллаж байсан. Хамтран зүтгэгчид маань энэ ажлуудаа гүйцээнэ гэдэгт итгэлтэй байна. 2.6 жилийн хугацаанд хотын удирдлагын багийн бодлогыг ямагт дэмжиж, сайн муу санал шүүмжлэлээ харамгүй хэлж байсан нийслэлийн иргэддээ талархлаа. Нийслэл хот улс төржих талбар биш. Энд ажил буцалж, өрнөж байдаг газар учраас улстөрчийн хувьд шийдвэр гаргасан. Ирэх оны төсөв, үндсэн чиглэлийг НИТХ хуулийн хугацаанд баталсан учраас нийслэл хотод ганц хором, ганц өдөр ч ажил цалгардахгүй гэдэгт итгэж байна” гэлээ.

Онцолход, МАН 2012 оны сонгуульд үнэмлэхүй ялалт байгуулсны дараа Су.Батболдыг хотын даргаар томилж байв. Үндсэндээ 2.6 жилийн хугацаанд нийслэлийг удирдан ажилласан гэж хэлж болно. Энэ хугацаанд намынхантайгаа тэрсэлдэн байж, гаргасан шийдвэр нь зөвшөөрөлгүй газар барилга байшин барьж, хашаа хатгаж, явган хүний зам талбайг булаасан аж ахуйн нэгжүүдэд шаардлага хүргүүлж,  заасан хугацаанд зам, талбайг чөлөөлөхийг сануулж байв. Ийм зарчмаар “Туушин” зочид буудлаас эхлээд олон газрын нийтийн эзэмшлийн зам талбайг чөлөөлж чадсан. Энэ шийдвэр нийслэлийн иргэдийн талархлыг хамгийн ихээр хүлээсэн юм.

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ХахаХаха
6
ХарамсалтайХарамсалтай
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

56 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Z 2018-12-10 192.82.64.234

1-r asuudal hotiin agaariin bolon gazriin bohirdliig nen darui arilgamaar bn! ekologiin notstoi asuudal uuseed bn. Uildver bolon ger horoolliin utaa, auto teevriin utaanii asuudluudiig tsegtseleh heregtei baina. Niisleliin tsevereleh baiguulamj bolon ger horoolliin bohiriin asuudal, hog hayagdal-n asuudliin nen yaraltai bas tsegtselmeer baih yum. 2-rt zamiin tugjreliin asuudliig dorvitoi bagasgah heregtei baih yumaa! niitiin ezemshliin gazar bol tm chuhal asuudal bish bn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

зочин 2018-12-10 202.126.89.22

хотдоо төрж өссөн хүн л төрлөх хотдоо сэтгэл зүрхээ зориулж чадна.Батүүл үүнийг баталсан шүү.

erka 2018-12-10 103.26.195.141

Цөөн ч гэсэн нийтэд таалагдсаг хотын иргэдийн хүсэн хүлээсэн ажлуудыг маш гаргалгаатай үндэслэлтэй хийж суурийг нь маш сайн тавьж өгсөн шүү. Үүнээсилүү яахавдээ. Асуудалд бодитой хандаж зөв зүйтэй алхамуудыг хийсэгн шүү. Даанч ажиллах урам зоригийг нь хугалж ихээхэн шахалт ирж, ажлын үр дүнг нь үзэж чадсангүй. Нийслэлийн АН-йын_ бүлэг Цагаан толгойтын турхиралтаар хийсэн болгоныг үгүйсгэж харлуулсаар зорисондоо хүрлээдээ. Танарын энэ арга барил цагаан толгойттойгоо хамт удахгүй сарнин алга бола

Зочин 2018-12-10 203.217.138.1

Батболд дарга боломжийн ажиллаж байсан, явган хүний замыг чөлөөлөх ажил нь сайн байсан шүү, хотын даргаа иргэд өөрсдөө сонгодог больё.

Зочин 2018-12-10 103.9.90.131

ДАРААГИЙН УДИРДЛАГА НЬ ГАЗАР ЧӨЛӨӨЛӨЛТИЙГ ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭХ БАЙХОО, АМЖИЛТ....

Зочин 2018-12-10 106.186.208.29

Батболд дарга маш сайн ажилласан. Агаарын бохирдлыг 1,2 жилийн дотор илбийн юм шиг алга болгоно гэж байхгүй. Ямар ч ухаантан гарч ирсэн доод тал нь 5-10 жил шаардагдана. Манай Монголчууд нэг юмыг ойлгомоор юм. Юмны ашгийг, юмны үр дүнг өнөөдөр хийгээд шууд маргааш нь үзэх гээд байдаг. Амьдрал дээр бодит зүйл дээр хэзээ ч тийм байхгүй. Аливаа зүйлийг хийхэд хугацаа хэрэгтэй. Утааг тарьж байгаа хүмүүс нь Монголчууд бид өөрсдөө шүү дээ. Өөрөө утаа үйлдвэрлэж байж төр засгаас агаар цэвэршүүлж өг гэж

Иргэн 2018-12-10 202.126.89.85

Зөв шийдвэо гаргажээ. Хүрэлсүх шиг хүнтэй хамтран ажиллах хэцүү. Ажиллах хугацаандаа сайн ажилласаан. Амжилт, аз жаргөл хүсье.

Lavlaa 2018-12-10 64.119.27.233

Ard irgedeer togolchikh yum aa Utaa buuruulakh arga khemjee gedeg ni baakhan PR shahaa l baidag biz dee Ug ni jaakhan udaan ch gesen ajil khiikh khun baisan yum. Daraagiin dargiig hariya l daa

Irgen 2018-12-10 202.21.106.169

Batbaysgalan gej badamjunagin tuslah baisan hun boljdee odoo baahan tender nulina daa naadah chin. Hurdan solihgui bol

Зочин 2018-12-10 69.255.20.210

2012 onii conguulia? balairaad bai ene cetguulch

mjeedeee 2018-12-10 103.10.21.69

аз жаргалтай хотын даргыг яааж байгаа юм бэ.шоудаад,ч болсон байж байхгүй.дээ.Ээ өөрөө жаргах мөнгөө олсоон.Олзны бага нь амттай би явлаа баяртай утаат Улаанбаатарчуудаа.гэсэн ш д.

Зочин 2018-12-10 96.69.189.11

nktnu

Утаа бууруулаагүй, хурдан зайлдаа 2018-12-10 202.179.26.244

Энэ нөхөр ажлаа сайн хийсэн болоод л бид ингэж угаартаж үхэх гэж байгаан байна

ЗОЧИН 2018-12-10 202.9.43.43

Хийсэн бүтээсэн юмгүй идэхийн ихийг идээд явж бгаа бол ...Хариуцлагыг Хатуу тооцоорой...АТГ + НИТХ+МХЕГ

Зочин 2018-12-10 66.181.187.24

БАС ХОТЫН БҮСЭЭС МАЛЫГ ГАРГАСАН. УРЬД ХЭН Ч ЧАДААГҮЙ. АЖИЛ БАЙСАН ,

zochin 2018-12-10 2.243.121.72

Ovoo zorimog, yum hiih shinjtei baisan hunee yavuulchihlaa daa. Umnu ni dandaa hudlaa amalj, olnyg hoshgiruulah zamaar uursdiiguu duviilgudg baisan erhmuud ulsyn hurungiig huviin halaas ruugaa gulguulah, gazryn naimaa gegchiig gaaruulah ajil l sain hiitsgeej baisan baih.\nOdoo yamar amitan garch ireh yum bol doo?

zochin 2018-12-10 117.111.24.4

Ajliig ni xangalttai gej vneleed 30 xonogiin daraa ajliig ni abdag... Irgediin xural gej baidag uu ????

zochin 2018-12-10 117.111.24.4

Ajliig ni xangalttai gej vneleed 30 xonogiin daraa ajliig ni abdag... Irgediin xural gej baidag uu ????

Юу ч хийсэнгүй дээ 2018-12-10 64.119.18.8

Мөн яриваа. Юу ч хийхгүй байсан юм байж хотын тээврийг хар хэдэн сарампай автобус явж байгаа царай . Хотынхоо иргэдийг ийм хэмжээнд л авч үзэж байна шдээ дарга нар Машин байтугай явган хүн явах гарах гарцгүй хашаа хаалт хотоор дүүрэн . 3 дөрөвхнийг буулгаад юу ч болохгүй . Авто замын тэмлэгоэгээг Батүүл даргаас хойш 1 ч шинэчлээгүй одоо бүр юу ч харагдахаа болих дээрээ ирчихээд байхад хот таг суусаар.. Тоос шороог бол иргэд л уушиг амаараа цэвэрлэж байх шиг байна. Утаа бол алмйгаа алдсан

Зочин 2018-12-10 43.242.241.86

Төв аймгийнх байхаараа л Ми-ийн хүн болчдогиймуу ажлаа сайн хийж ард олондоо ээлтэй зүйлийг бүтээсэн болхоор нь огцруулж байгаа байхгүй юу жирийн иргэн ард түмэнд эерэг зүйл бүтээснээрээ бузар булай хууль бус зүйлтэй тэмцсэнээрээ энэ хүн ерөнхий сайдад таалагдахгүй дээрээ тулсан Монголд шударга юм алга даа ...яана даа дараагийн дарга нь утааг нүд ирмэхийн зуур байхгүй болгох болтугай л гэхээс дээ

Зочин 2018-12-10 64.119.21.49

Энэ хүн Миеэ- н нутгийн, төв аймгийн, малын дээд төгссөн, хэн хотын дарга байсан ч адилхан, гэнэт нар үүлний цаанаас гарахтай адил болохгүй нь ойлгомжтой. Гэхдээ энэ залуу Миеэ- гээ бодвол арай совесть- той, намын шийдвэрээ дагадаг хүн бна. Хуурай ах Миеэ- г одоо өргөдлөө өгөхөөр эь шууд намын гишүүнчлэлээс хасах хэрэгтэй- газрын наймаа, Эрдэнэт 49%, 60 тэрбум гээд л цуваж өгнө- шалгахад ч амар болно. Олон хоног төрийн ажлыг Энхболд нуай нацаалаа....

Иргэн 2018-12-10 64.119.26.83

Хүрэлсүхийн мангууг их гайхдаг?!! Утааг бууруулах зорилгоор нэг төгрөгч өгөхгүй өөрөө өвөртөлж суучихаад утаа бууруулсангүй гэж хээв нэг хуцаж байх юм?! Ё.Батболд ларга харинч аядуу тогтуун сайн ажиллаж байсаншдээ?! Залуу хүнд ирээдүй их бийдээ?!

Зочин 2018-12-10 202.9.42.240

Бас л аядуу тайван

Зочин 2018-12-10 202.179.24.147

odoo ter Mi ntr-teigee shorond mori malaa uyad jarga daa aduuchin baagii

Зочин 2018-12-10 202.72.245.206

АЛИМААГААС Ч ДОР ЁСТОЙ МАРЗАН АМЬТАН БАЙСАН ШҮҮ ЧИ ЮУ ГЭЖ Ч ШААЖ БАЙСАН УТАА Л ЧИНИЙ АЖИЛЫГ ДҮГНЭЭД БҮР ХАСАХ МУУ ДҮН ТАВИЛАА

Зочин 2018-12-10 64.119.21.171

Ажлаа яв цав хийж, амжилттай хэрэгжүүлж байсан Сундуйн Батболд явж, Хүрэлсүх, өвгөн Батуул нарын хууль бус шахалт биеллээ.

хаө 2018-12-10 112.72.12.12

Одоо юунд зовох вэ ар гэр амьжиргаа хар амиа хичээгээд юунд ч зовохгүй тайван амьдар энэ бохир улс төрөөс хол тайван амьдар холоос харж шоолсон шиг ээ явж байхгүй юу

хөа 2018-12-10 112.72.12.12

Нэмэгдэхүүний байр солиход нийлбэр өөрчлөгдөх биш дээ үүнээс олигтой хүн олдох уу

Зочин 2018-12-10 183.81.171.2

2012 онд үнэмлэхүй ялсан билүү

зочин 2018-12-10 64.119.16.72

Сүүлийн үед хийгээд эхэлсэн явган хүний зам чөлөөлөх аижл гэх мэтээ арай эртхэн эхлэх ёстой байлаа. Ажлаа өгөх болсон чинь л сайн ажил хийгээд эхлэв үү дээ, гэж хардаж болохор байсан шүү

60 ТЭРБУМЫН ГАР ХӨЛ ЯВЛАА 2018-12-10 66.181.181.41

Н.Энхбаярын бест долоогч байсан, дарааа нь Ми Энхболдын долоогч болсон. Нийслэлд явахгүй улстөр их хийсэн. Аль эрт зайлах байсан юм. Долоогч нараас сайн юм, ажлын үр дүн гарахгүй. Яаж удаан долоохоо л бодно...

Зочин 2018-12-10 104.238.62.99

Тэгээд чиний бөгсийг длоох уу????????

irgen 2018-12-10 66.181.191.130

Hotiig MANduulna geed MANihan chadahgui yum b.a

Зочин 2018-12-10 66.181.191.130

Hotiig MANduulna geed chadsangui dee

Хариуцлага 2018-12-10 202.179.25.0

Улс төрд орсон гээд байгаа УИХ гишүүд,иргэдийн төлөөлөгчдийн ихэнх нь хариуцлаггүй хүмүүс гэдэг нь мэдэгдээд байгаа. Ажлаа өгч байгаа шалтгаан нь хариуцлага асуудлаас зугатаж байгаа юм шиг санагдлаа. Учир нь ийм ороо бусгаа тогтворгүй үед эх орон ард иргэдээ бодож байгаа бол эхлүүлсэн ажлуудаа дуустал хийх хэрэгтэй. Та нарт түй ч гэх сэтгэл зүрх ална даа

Зочин 2018-12-10 202.131.245.243

Дараагийн хотын даргаар УИХ-ын гишүүн Х.Нямбаатарыг ухна топор томилно гээд байгаа шүү дээ.

зочин 2018-12-10 202.9.42.57

Их л хүлцэнгүй дуулгавартай өглөө дөө .... нэг учир байж дээ ...

Зочин 2018-12-10 104.238.62.99

Чи орооч???

Зочин 2018-12-10 119.40.99.30

Утааг хотын дарга ганцаар яаж бууруулах вэ дээ,

иргэн 2018-12-10 202.131.227.82

дараагийн хүн нь утааг маш сайн бууруулж ажиллах юм байна гэж ойлголоо

urgen 2018-12-10 64.119.21.29

Ene Hurelsukh er ni buruu buhen busdiikh gedeg uriatai umuu haacmshaa nuhur we. Zugeer ajlaa hiij bsan hurruu uscheed bg.JDY chidtaigaa temtseech.Utaamdaa arga hemjee awaachee .Hotiin darga ta 2 toi houlantai ni haruytslaga yarinshdee.

gerel 2018-12-10 202.5.198.39

батболд сайн ажилласан улс төр нөлөөллөө дөө БАТБОЛД САЙН АЖИЛЛСАН УЛС ТӨРӨӨС Л БОЛЛОО

Зочин 2018-12-10 202.179.24.31

На м гэж том эрсдэлтэй болж дээ залуу боловсон хүчний хувьд хэцүү л юм байна.

сөд 2018-12-10 202.21.106.124

ганц ажиллаж байсан хүнийг ингээд халчихлаа

Зочин 2018-12-10 66.181.161.38

Намд найдаж насыг барлаа

зочин 2018-12-10 202.70.41.114

үе үеийн нийслэлийн засаг дарга нар УБ хотын "утаатай" тэмцэж чадсан билүү. Ямар сайндаа Батүүлийг Утаанбаатар гэж нэрлэж байсан биз дээ. Хэнбэ гуйн ч гарч ирээд утаагүй хотболгож чадахгүй гэдэг нь ойлгомжтой. Өчнөөнөөрөө баригдаад байгаа орон сууцнууддаа гэр хороололын болоод, залуу гэр бүлүүдийг оруулах хэрэгтэй. дараагийн дарга нь ч мөн л шүүмжлүүлж, хэмлэгдэнэ дээ хөөрхий

zochin 2018-12-10 72.35.247.133

Засгийн газар ажлаа хийхгүй. Ажил хийж байгаа хотын дарга огцруулна. Манай улс бүр мөсөн сүйрч дээ. Одоо оронд нь бүр дор хүн томилох байх даа. Яанадаа энэ улс төрчид .

erh chuluu. 2018-12-10 202.9.45.202

ene ulsad bolj butej bgaa zuil garval Huukiin gaviya bolohgui butehgui zuil garval busdiin buruu boldog boloh ni dee.

Зочин 2018-12-10 202.9.42.89

Уб хотын хамгийн аз жаргалгуй хун су батболд уб хотын хамгийн найрсаг биш хун нь лаларбаатар одоо шинэ дарга нь хамгийн ямар хун болох бол

ТОПОР ОО ЧИ ХОНГИЛООС ГАРААД ИРДЭЭ ШҮДГҮЙ МУУЖГАЙ МИНЬ 2018-12-10 58.108.66.109

Топор сдааа минь хий хоосон 60 тэрбум, 30 гэрбүлтэй тэмцэж хонгилоор шаааж байхаар гарч ирээд энэ утаатайгаа тэмцээч ээ!!! Баримт нь байгаа ЖДҮЧИД ТЭЙГЭЭ ТЭМЦЭЭЧ ЭЭ ЛЛАР МИНЬ!!! АмДолларын ханш, барааны үнэ, бензин тосныхоо үнэтэй ТЭМЦ ХАР ЛЛАР МИНЬ!!!

Өөрт нь 2018-12-10 202.179.25.0

Яасан ч бүдүүлэг нөхөр вэ