Оросын алдартай эсэргүү таалал төгслөө | News.MN

Оросын алдартай эсэргүү таалал төгслөө

Оросын алдартай эсэргүү таалал төгслөө

Оросын алдартай эсэргүү таалал төгслөө

ОХУ-ын хүний эрхийн төлөө тэмцэгч, эсэргүү Людмила Алексеева Москва хотын эмнэлэгт өчигдөр (арванхоёрдугаар сарын 8) таалал төгслөө. Зөвлөлт засгийн үеэс л ОХУ дахь хүний эрхийн зөрчлийн эсрэг тэмцэж, улс төрийн хоригдлуудыг суллахыг шаардаж ирсэн тэрээр 91 насандаа таалал төгсчээ. Людмила Алексеева таалал төгссөн нь хүний эрхийн төлөөх тэмцэлд том гарз болсныг ОХУ-ын хүний эрхийн зөвлөлийн тэргүүн Михайл Федетов мэдэгджээ.

Зөөлөн зан ааштай ч үзэл бодолдоо тууштай Людмила Алексеева хуучин ЗХУ-ын Сталины дэглэмийн үед төрж өссөн ба 1960-1970 оны хооронд Оросын хамгийн эртний хүний эрхийн төлөөх Москва Хельсинский группыг үүсгэн байгуулагчдын нэг юм. Тэрээр 1977 онд эх орноосоо хөөгдсөн ч ЗХУ-ыг  задарсны дараа 1993 онд эх орондоо эргэн иржээ.

Хүний эрхийн төлөө тэмцэгч  хоёр хүү, таван ач зээ, гурван зээнцэртэй аж.

Эх сурвалж: Associated Press

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2018-12-09 202.21.106.157

Энэ хүмүүс чин яасан урт насалдаг болоо вэ? Саяхан Буш 94 насандаа таалал төгссөн. Энэ эмээ 91 насандаа. Эрдэмтэд 2050 онд том нээлт хийж хүмүүс 200-300 нас насалдаг болно гэсэн нь үнэн болтой. Энэ дээр үеийн хүмүүс дайн тулаан, өлсгөлөн гээд элдэв юм үзсэн хүмүүс ингэж урс наслах гэж

ыыыы 2018-12-09 64.119.19.99

михаил федотов гээч

Зочин 2018-12-09 66.181.182.181

анусын тавиул анусаас санхүүждэг ЗӨВЛӨЛТИЙГ ЭСЭРГҮҮЦЭГЧ эсэргүү байсан нь үнээн сэтгүүлч харин ч үнэнээр нь бичсэн бна

Монгол 2018-12-09 202.179.24.15

Энд юун орос цохиж явна вэ?? Тоон дотор үсэг цохиж явна гэгчээр чи монголын сошиалд үхсэнээ хийж яваа нөхөр вэ? Харьж шараа тайлаад унт чи!!!

Зочин 2018-12-09 202.131.245.243

Ай данжаад аа, мантуугаа гударсан уу?

РАВДАН 2018-12-09 66.181.160.100

КҮЭЭ ЭНЭ БАЛТ ВАН ШОНХ НАР ХААЧЧИХВАА?

Зочин 2018-12-09 202.126.89.140

Людмила Алексеевна гээд л нээх мэдэмхийрээд л бичдэг юм. Овог нь хэн юм бэ?

Зочин 2018-12-09 103.57.95.69

Овог нь: АЛЕКСЕЕВА. Нэр нь: Людмила. Эцэг нь : Михаил. Нэрийнх нь ард эцгийнх нь нэрийг холбож хэлвэл Михайловна гэж авгайлсан нэр нь болдог. Өөрөөр хэлвэл Михаилын охин Людмила юм. Манай сэтгүүлчийн Людмила Алексеевна гэж бичсэнээр Алексей гэдэг хүний охин Людмила болж таараад байна.

иргэн 2018-12-09 103.57.95.69

Людмила Михайловна АЛЕКСЕЕВА - ЗХУ болон ОХУ-ын үеийн хүний эрхийн төлөө тэмцэгч эмэгтэй байв. Анх зөвлөлтийн зохиолчдын бүтээлээ чөлөөтэй бичих эрхийн төлөө тэмцэж гарч исэн. 1977-1993 онд АНУ-д цагаачлан амьдарсан. ОХУ-ын Хүний эрхийг хамгаалалах хорооны гишүүн асан. Касъянов, Каспаров г .м. хүмүүстэй хамтран ажиллахаас сүүлд татгалзсан., АНУ-ын иргэншилтэй, түүний хүний эрхийн төлөө тэмцэл хийж байсан байгууллагыг нь АНУ-аас санхүүжүүлж ирсэнийг оросууд шүүмжилдэг байсан аж...

Bold o 2018-12-09 223.62.172.197

Ene Ravdan hu.jaa haanaas garaad irev ee..urd horshid ochij uzel surtal zaalgaj bgaad irsen uu..🦍🦍🦍

РАВДАН 2018-12-09 66.181.160.100

БОЛДОО БООРЦОГ БОЛСОН МАНТУУ ХУЖААГИЙН ХУУШУУР ХУЛГАНЫ НҮХ

Зочин 2018-12-09 66.181.184.155

Алексеева юм уу овог отчество хоерыг ялгадаггуй

Ovgon 2018-12-09 103.57.92.136

Ha ha ha tanai ravsal bat metiin orosiin zulbasaguud chin uzegdee boliod udaj bgaa shde, putler chin mongo ogch chadahgui bolonguut l bugd alga bolson. Harin chi muu ravdangiin nereer her hol yavah yum boldoo. Manai he he ch yahav mongol hun yum bolohoor haaya guij l yavaa haragddag yum.

Зочин 2018-12-09 150.129.141.249

"Эсэргүү" гэдэг чинь коммунистуудын өгсөн хоч нэр шүү дээ!!! "Хувьсгалын эсэргүү" буюу "Контрареволюции" гэдэг байсан! Алексеева бол хүний эрхийн төлөө буюу зөв үйлсийн төлөө тэмцэгч! Харин эсэргүү гэдэг нь буруу үйл хийдэг хүн гэсэн ёж утгатай үг!!!

РАВДАН 2018-12-09 66.181.160.112

ХААНА БАЙНА А РАВСАЛАА ТОМ ҮСГЭЭ БАТТАА БООРЦОГ БОЛДОО ХОТЫН ЗАЛУУ. БҮГДЭЭРЭЭ ШИНЭ ЭРИНИЙГ ЗӨГНӨН БИЧИЦГЭЭЕ.

Ovgon 2018-12-09 103.57.92.136

ta nariin zognoh gej yu baihavde kkkk. Ulaan orosuud hezee zonchid itgedeg bopson yum boldooo, argaa barj yavaa yum bna da hoorhiis kkk

иргэн 2018-12-09 202.179.26.166

ккк манайхан Оросуудыг нээрээ дэндүү мэднэ шүү дор бүрдээ л тэр нь тийм \n энэ нь тийм гээд л Нэр овгийн нь хүртэл Зөв буруу бичсэнийг Шүүмжлээд л хэр баргийн Мэдлэг маруухан Сэтгүүлч Оросуудын талаар Нийтлэл энэ тэр бичих юм бол сайн бодож байж Судлаж байж бичихгүй болуу Хөгөө чирж Онигоонд орох нь

Ovgon 2018-12-09 103.57.92.136

Aali ert chad bolson ravdan garaad irehiin. Orosuin fsb-iinhen mongolruu yavuulj bgaa tagnuuluuddaa dandaa ravdan gedeg nuuts ner hairaldag yum uu haashaa yum kkk.

РАВДАН 2018-12-09 66.181.160.112

АА ЧАМ МУУГ ТЭГЖ БАЯРЛУУЛНА ГЭЖ ЮУ БАЙХ ВЭ? ЧАМД ЕР НЬ ХААНА ЮУ ХИЙЖ БАЙСНАА ТАЙЛАГНААД БАЙХ НЬ Ч ХААШАЙН. ЧИ ӨӨРИЙГӨӨ Л ХИЧЭЭ ШИМНУУСГАА. ӨЛӨГ-ЧИН МИНЬ ЧИНИЙ НӨГӨӨ ГУДАМЖНААС ОЛООД ӨӨД НЬ ТАТАЖ АМРАГ ХАНИА БОЛГОСОН АЦДААНК ХЭХЭ ЧИНЬ ХААНА БАЙГААМБАА. ГАРААСАА ХӨТЛӨХ АЛАГ БӨГСМАНИН ЧИНЬ ХААНА БАЙГААМБЭЭ? ХАЯАД ЯВСАН БИЗЭЭ ЧАМАЙГ.

бт 2018-12-09 112.72.12.7

Оросууд олон улс үндэстнийг өөртөө хүчээр нэгтгээд Зөвлөлт гэх хаа ч байхгүй нэр хаяг зүүгээд 70 жил тарчлан тэвчсэн ч жам ёсоороо гольдролдоо орсон юм шүү. Энэ хөгшин шиг Зөвлөлт дэглэмийг эсэргүүцэгчид 200 сая гаруйгаараа 1992 он хүртэл байсан. Одоо тэд үндэснийхээ баатарууд юм.

Осор 2018-12-09 213.87.150.57

Энэ сэтгүүлч охин бичиж байгаа зүйлдээ жаахан өөриймсөг хандмаар юм даа! \n\nЛюдмила Михайловна Алексеева\nУчастница правозащитного движения. \n\nОросын алдартай эсэргүү таалал төгслөө гэнээ

зочин 2018-12-09 66.181.160.126

Овог нь Алексеева байхгүй юу да. Боловсролгүй л сэтгүүлч байна даа хөөрхий

zochin 2018-12-09 66.181.160.126

Овгийн бичээчээ. Юун Людмила Алексеевна вэ? Тийм нэртэй хүн Оросод хэдэг зуун мянга байгаа шдээ. Тэнэг сэтгүүлч вэ

РАВДАН 2018-12-09 66.181.160.112

ЗӨВЛӨЛТҮҮД БОЛ ҮНЭНДЭЭ ОРОСУУД Л ЮМАШД.

РАВДАН 2018-12-09 66.181.160.112

ЭНЭ ДЭЛХИЙН ХАМГИЙН АНХНЫ 007 БОЛ ПОЛЬШИЙН ТАЙЖ Ф.Э.ДЗЕРЖИНСКИЙ БАЙЛӨӨ. ХАМГИЙН СҮҮЛЧИЙН 007 БОЛ ОРОСЫН ЖҮҮД АНДРОПОВ БАЙЛӨӨ. ЭНЭХҮҮ 007 ГЭДЭГ ДУГААРЫГ АМЕРИКИЙН ТЕХНОЛОГИЙН БЕЛЛ ХЭМЭЭХ КОМПАНИ ЗӨВЛӨЛТ ЗАСГИЙН ГАЗРЫН БАЙР БОЛОХ КРЕМЛЬД АНХНЫ АТС ТАВИХДАА Ф.Э.ДЗЕРЖИНСКИЙД ӨГСӨН ЮМ. 001 БОЛ МЭДЭЭЖ ХҮН БҮХНИЙ БАГШ ХҮНДЭТ ЛЕНИН БАГШ БАЙЛӨӨ. АНУСУУД ЗҮГЭЭР Ч НЭГ АТС БАРИАД ӨГЧИХСӨНГҮЙ. 007-Н УТСЫГ АНГЛИ АМЕРИКИЙН ТӨЛӨӨЛӨГЧ ЛОККАРТЫН УТАСТАЙ ХОЛБОЧИХСОНЫГ ЯАНОО.

РАВДАН 2018-12-09 66.181.160.112

ЭНЭ ДИССИДЕНТ АНДРОПОВТ АЛУУЛЧИХААГҮЙ НЬ ИХ ЮМ ШҮҮ.

Зочин 2018-12-09 66.181.160.112

ДИССИДЕНТ.