Шинэ МАНАН мэндлэв | News.MN
Шинэ МАНАН мэндлэв

Өнгөрч буй долоо хоногт өрнөсөн онцлох үйл явдлыг “Долоо хоногийн тойм” буландаа онцолж байна.


Засгийн газрыг хамгаалах зорилготой шинэ МАНАН “мэндэллээ”. МАНАН-г МАН-ын бүлгийн гишүүн Т.Аюурсайхан, Л.Оюун-Эрдэнэ, Б.Энх-Амгалан, УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн гишүүн Л.Болд, намаасаа хөөгдөөд байгаа Ж.Батзандан нар бүрдүүлж байна. Тэд УИХ-ын дарга М.Энхболдыг огцрохыг шаардаж, өнгөрсөн пүрэв гаригт чуулганы танхимын үүдэнд суулт хийсэн. МАН, АН-аас бүрдсэн энэхүү “бүлэглэл”-ийг 2008 оны УИХ-ын сонгуулийн дараа Ерөнхий сайд асан С.Баяр, Н.Алтанхуяг нарын байгуулсан МАНАН-гийн Засгийн газрын хоёр дахь үе гэж үзэж байна.

МАНАН-гаас тавьсан шаардлагыг Засгийн газрыг хамгаалж кноп дарсан бүх л УИХ, Засгийн газрын гишүүд дэмжсэнээр хоёр өдрийн турш чуулганы үйл ажиллагаа тасалдав. Үүнээс болж Хүнс хөдөө аж ахуй, хөнгөн үйлдвэрийн сайдыг томилж чадсангүй хойшилж, дахин хэдэн ч өдөр тус салбар эзгүйдэхийг хэлж мэдэхээргүй боллоо. Хамгийн ноцтой нь, сайдыг нь томилоод өгье гэхэд Ерөнхий сайд чуулганы хуралдаанд оролцоогүй нь зөрчлийг улам хурцатгаж, Засаг ч үгүй болох вий гэдэг болгоомжлол руу хөтөлж байна. Учир нь УИХ дахь МАН-ын бүлгийн Д.Хаянхярваа тэргүүтэй 27 гишүүн тэсвэр алдаж, бүлгээсээ гарсан нөхцөлд Засгийн газар чадамжгүй болох эрсдэл бий.

Гэхдээ энэхүү 27 гишүүний төлөөлөл өнгөрсөн баасан гаригт Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхэд шаардлага хүргүүлж, танхимаа бүрэн бүтэн болгож, парламентын үйл ажиллагааг тасалдуулахгүй байхын төлөө ажиллахыг шаардлаа.

АН гурван гишүүндээ хариуцлага тооцов

Ардчилсан намын Үндсэн дүрмийн хороо өнгөрсөн даваа гаригт хуралдаж, УИХ-ын гишүүн Ж.Батзанданг намаас хөөж, Л.Болд, Д.Мурат нарыг 2020 оны сонгуульд нэр дэвшүүлэхгүй, өнжөөх шийдвэр гаргав. Эл шийдвэрийг УИХ-ын гишүүн Л.Болд эсэргүүцэж, бүлгээсээ гарах саналыг УИХ дахь Ардчилсан намын бүлэгт хүргэсэн ч бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат эл саналыг УИХ-д хүргэхгүй гэдгээ мэдэгдээд байгаа. Энэ бол Ардчилсан нам УИХ-д бүлэгтэйээ үлдэх алхам юм.

Ардчилсан намын Үндсэн дүрмийн хорооноос дээрх шийдвэрийг гаргасан нь Засгийн газрыг өмгөөлж, Жижиг, дунд үйлдвэрлэлийг хөгжүүлэх сангаас зээл авсан гишүүдийг хамгаалсан явдалд нь хариуцлага тооцсон хэрэг юм.

УИХ-д хэд, хэдэн удаа АН-ын нэрээр өрсөлдөн сонгогдсон Л.Болд гишүүний Засгийн газрыг хамгаалж, ЖДҮ-ийн “хуйлгайч” нарыг өмгөөлсөн шийдлийг нь УИХ-ын гишүүн асан Ц.Оюунгэрэл нар шүүмжилж, “Хэрэв би Л.Болдын оронд УИХ-ын гишүүн байсан бол ЖДҮ-тэй тултал тэмцэх байлаа” гэж байр сууриа илэрхийлсэн юм.

Гурван гишүүнийг яллагдагчаар татах уу?

Авлигын эсрэг олон улсын өдөр өнгөрч буй долоо хоногт тохиож, Авлигатай тэмцэх газраас гурван өдөр дараалан хэлэлцүүлэг зохион байгууллаа.

Энэ үеэр дуулиан дагуулсан бас нэг асуудал нь Жижиг, дунд үйлдвэрлэлийг хөгжүүлэх сангаас хамаарал бүхий компанидаа зээл авсан нэр бүхий гурван гишүүнийг яллагдагчаар татах асуудлыг УИХ-д оруулах нь гэх дуулиан байв. Гэвч эл асуудалд Авлигатай тэмцэх газраас тодорхой тайлбар хийсэнгүй. Хуулиараа энэ асуудлыг улсын ерөнхий прокурор УИХ-д оруулдаг. АТГ нь ЖДҮ-ийг хөгжүүлэх сангийн зээлтэй холбоотой асуудлаар УИХ-ын гишүүн, Хүнс хөдөө аж ахуйн сайд асан Б.Батзоригоос өөр хүнээс мэдүүлэг аваагүй гэж мэдэгдэв.

Иймээс Засгийн газрыг дэнжигнүүлж, хоёр ч сайдыг албан тушаалаас нь чөлөөлөхөд хүргээд байгаа ЖДҮ-ийг хөгжүүлэх сангийн зээлтэй холбоотой асуудлаар энэ долоо хоногт нэр бүхий гурван гишүүнийг яллагдагчаар татах эсэх асуудал УИХ-д тавигдах уу гэдэг нь анхаарал татсан асуудал болж байна.

ЭХЭМҮТ-ийн захирал Ш.Энхтөр хариуцлага хүлээнэ

Эх хүүхдийн эрүүл мэндийн үндэсний төв (ЭХЭМҮТ)-ийн гадаа энэ сарын 3-нд 23.00 цагийн орчимд 26 настай эмэгтэй төрсөнд  тус төвийн захирал Ш.Энхтөр хариуцлага хүлээж, чөлөөлөгдөх болов.

Болсон үйл явдлыг харсан эмэгтэйн бичсэнээр дээрх эмэгтэй тус төвийн Хүүхдийн тасагт орж ирээд төрөх гэж байгаагаа хэлсэн. Гэвч бүртгэл хөтөлдөг хүлээн авахынх нь сувилагч “Манайх төрүүлдэг нь биш” гэж хэлээд гаргасан. Удалгүй эмэгтэй эмнэлгийн гадаа нь төрсөн. Хөхөө өвлийн хүйтнээр эмнэлгийн гадаа хүнээ төрүүлсэн нь энэ салбарт хариуцлага, хүн чанар гээд олон зүйл доод шатанд дутагдаж байгааг харуулсан үйл явдал болов. Мөн шинжлэх ухааны хөгжил дэвшлийн хүчинд хэзээ төрөхийг нь өдөртэй нь бараг хэлдэг болсон цаг үед дээрх эмэгтэй хариуцлагагүй хандав уу гэдэг асуудал ч сөхөгдөж байна. Юутай ч энэхүү үйл явдал хаа, хаанаа хариуцлагатай байхыг сануулсан том сургамж боллоо.

Эрүүл мэндийн яамнаас болсон хэрэг явдалд хэн буруутай вэ гэдгийг нягтлахын тулд ажлын хэсэг байгуулан ажиллаж байгаа. Гэвч ажлын хэсгийн дүгнэлт гарахаас урьтаад ЭХЭМҮТ-ийн захирал чөлөөлөгдөхөө мэдэгдсэн юм.

 

Г.ХОРОЛ

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
28
ЗөвЗөв
10
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

116 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

mgl 2018-12-09 202.179.11.230

Uls eh orond heregtei manan uuslee.

Avatar

зочин 2018-12-09 203.91.118.247

МИеэ, Эбэ нар сандарч эхэлж байгаа шинж шүү, ийм захиалгат гүтгэлэг явуулна гэдэг чинь,, МАНАН, 60 тэрбумын дээрэмчдээс салцгаач,, түмэн олон минь ээ,

Avatar

Иргэн 2018-12-09 103.212.118.249

Хөлсний бичээчдийн нийтлэлүүд ар араасаа гарах болжээ.\nМАНАН амь тавих дөхөхдөө мөнгийг ч цацаж байна даа.

Avatar

Зочин 2018-12-09 103.111.68.3

ХОРОЛ ГЭЖ ҮНЭЭ САЙН ХӨХӨЖ БАЙНА ДАА.

Avatar

зочин 2018-12-09 122.201.25.46

Манангаас мананд, утаанаас утаанд, чанарын ялгаатай гээд байгаа шүү.

Avatar

ЗОЧИН 2018-12-09 202.70.33.242

ХҮЙТЭН НОЙТОН УТАА УНИАР ДУУ ЧИМЭНЭЭС БОЛООД ГЭНЭТ ТӨРӨХ ГЭЭД ӨВДСӨН БАЙЖ БОЛНШД ТЭР МУУ ХҮН ЧАНАРГҮЙ СУВИЛАГЧ ЭМЧ НАРЫГ АЖИЛААС НЬ ХАЛ

Avatar

Зочин 2018-12-09 120.152.172.218

Setguulch bihsen gehed itgemeergui yum, zahialgiin hov jiv shig sanagdlaa

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.186.27

Хуучин МАНАН байж ядаж байна даа.

Avatar

Лу.Болд 2018-12-09 66.181.187.203

Лу.Болд – Хайраа би 30 гэр бүл мөн үү\nХүрэлсүх- Чи мөн шүү дээ чамайг а**а шүү надад саналаа өгөөрэй\nЭнийг онигоо гэх үү юу гэх юм вэ???????????????????????????????

Avatar

Монгол 2018-12-09 103.212.119.164

Хүзүүгүй чөтгөр юуч гэж гүтгэнэ одоо чи дууссан

Avatar

зочин 2018-12-09 202.9.45.206

Шинэ МАНАН гэж нэрлээд яг яах гэсэн юм бол доо…

Avatar

Зочин 2018-12-09 202.21.106.164

Бие биенийгээ Оюука,Топор ах гээд л өхөөрдөөд байдаг юм биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.186.27

Хуучин хулгайч нарын өгсөн нэр байж таараасай. Монгол түмэн эвтэй байхад юунд нь дургүйцдэг юм бол доо. Гадныхан бол дургүйцэх нь аргагүй… Тэдний гар хөл болсон монголчууд бас байна шүү.

Avatar

Zochin 2018-12-09 66.181.178.173

Ene khedestoi sonin khumuus shuu oor aymar negen shaltgaan bgaa shuu dee ed nart ankhaaraarai ard tumen mini bitgii ed nariid demjee

Avatar

Bold 2018-12-09 66.181.178.173

Ene khumuus shine manan uisgej negdej bna shuu dee ed nar tiim tseber khumuus bish shuu ard tumen medekhed iluudekhgui shuu dee

Avatar

зочин 2018-12-09 37.73.214.128

Энэ зөв юмны эхлэл шүү эд хулгай хийх гэж нэгдээгүй байх шүүү

Avatar

Цэцэг 2018-12-09 202.126.89.140

Ялангуяа энэ Оюун-Эрдэнэ гэдэг Баттулгын гатнуул их муухай юм хийж байгаа хундээ. Наанаа худлаа шудрага царайлчихаад цаанаа Баттулга Хурэлсух нарын шинэ МАНАН-гийн зуучлагч болсон янзын золиг байгаа юм даа!

Avatar

Зочин 2018-12-09 103.57.92.103

Oyun-Erdene MAH aas ner devshij baihdaa l ih zuv yum yarij baisan. Turuuchiin songuuliar jaal yum unshij, yumiig ih tungaasan yum bna gej bodogdson

Avatar

Zochin 2018-12-09 66.181.161.43

Neeree manan bnshd

Avatar

Терд тэрсэлсэн 4 хулгайч 2018-12-09 66.181.176.98

Эд нар Ундсэн хуулийн бус аргаар Терийн эрхийг авах гэж оролдож байна. Яг о’крайны нео нацистууд шиг дайрч, давшилж байна.

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.176.98

Жинхэнэ нео МАНАН.

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.179.53

урсгал ус буцаж урсдаггүйтэй адил шоохууз лоохууз болж дээ тэр ААРХАЛ гэээд бичлэгийг үзэж байхад гэмгүй л юм цаг солигдож байна даа яалтай ч билээ

Avatar

Иргэн 2018-12-09 59.153.114.106

Энэ дөрөвийг итгэхэд бэрх амьтад?! М.Энхболд дарга руу хууль бус дайралт хийж баахан дохиож яриад байгаа нь ямар увайгүй хүмүүс болохыг нь харуулаад байгаа вм?! 60-н тэрбум чинь шинэ цагийн хилмэгдүүлэлтийн нэр томъёлол буюу 37-оны "Лхүмбийн хэрэг" гэдэгтэй агаар нэг асуудалшдээ?! Харин ЖДҮ бол жинхэнэ зохион байгуулалттай бүлэг гэмт хэрэгшдээ?! Тэрийг хамгаалахын тулд эд нар зогсож байгаа нь эрээ цээрээ алдсан асуудал?! Тэдэнд бүү итгэ!!

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.179.193

ЗӨВ ЗАВ 100/ХУВЬ ДЭМЖИЖ БНА НИЙТ АРД ТҮМНИЙ МААС АМЖИЛТ ХҮСЬЕ ! ШУДАРГА ШУЛУУН ГИШҮҮД БАЯР ДАХИН ДАХИН ХҮРГЭЁ! БАТЗАНДАН ОЮУН-ЭРДЭНЭ БОЛД АЮУРСАЙХАН ЭНХАМГАЛАН ДЭМЖИЖ БАЙГАА ШУДАРГА ГИШҮҮНЭЭ АМЖИЛТ

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.179.193

ЗӨВ ЗАВ 100/ХУВЬ ДЭМЖИЖ БНА НИЙТ АРД ТҮМНИЙ МААС АМЖИЛТ ХҮСЬЕ ! ШУДАРГА ШУЛУУН ГИШҮҮД БАЯР ДАХИН ДАХИН ХҮРГЭЁ! БАТЗАНДАН ОЮУН-ЭРДЭНЭ БОЛД АЮУРСАЙХАН ЭНХАМГАЛАН ДЭМЖИЖ БАЙГАА ШУДАРГА ГИШҮҮНЭЭ АМЖИЛТ

Avatar

Аялах эрхийн бичиг 2018-12-09 64.119.16.95

Та байгууллагынхаа оны шилдэг ажилтан эсвэл сугалааны супер азтангаа юугаар шагнахаа шийдээгvй байгаа бол манай аяллын "Эрхийн бичиг"-ийг сонгоорой.\nМөн гэр бүл найз нөхөддөө барих Шинэ жилийн хамгийн тансаг бэлэг бол Азийн Лас Вегас хэмээх үзэсгэлэнт Манжуур хот, Сибирийн цэнхэр нүд Байгал нуур, дэлхийд нууц нь тайлагдаагүй амьд бурхан Итгэлт хамбад мөргөн Улаан Уд хотоор аялах эрхийн бичгүүдээс сонголтоо хийгээрэй. \n\n99173707, 85657070, 94173707\n\nАзийн аялал ХХК

Avatar

Сүүл - 2018-12-09 182.160.36.51

– ийн үеийн нийтлэлийн гарчгууд " Эзэн " – ээ илчлээд байна шүү! Окоопондоо уйдаа юм уу?

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.183.210

Энэ сэтгүүлч нэртэй усан толгойт зайл даа. Хөлсний бичээч хогийн шаар минь монголчууд тэнэг биш шүү. Долоон уулын цаагуур үхэж далд ор хар мал минь. Ард түмэн шудрага ёсийг хүсч байгаа тул энэ залуусын талд байна. Дэмжинэ

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.176.98

Чи ард тумэн юм уу?

Avatar

Зочин 2018-12-09 202.21.106.134

Энэ 4 залууг дэмжиж байгаа шүү

Avatar

run 2018-12-09 103.57.94.252

Setguulch mash zov onzogoos bichsen bna

Avatar

Jghc 2018-12-09 202.9.42.37

Ene sait hedeer hudaldagdsan yum boloo 60 terbumaar hudaldagdsan yum bn mongolchuudiin tamiin togoonii ulger ene avgaig dairsan bn duu ni tatvaraas eniig tsugluulj bgaa

Avatar

Зочин 2018-12-09 64.119.16.43

ТӨРӨӨС ТӨРСӨН $ ТЭРБУМТАН ХОВДОГДОРЖИЙН САЙТ

Avatar

Zochin 2018-12-09 122.201.31.141

Zakhigat bichver b.na. Enkhbold z**l

Avatar

Цэцэг 2018-12-09 202.126.89.140

Манан-2. Иймхэн юмыг ойлгохгуй муу оркууд. Баттулгын бууны нохой Оюун-Эрдэнэ Аюурсайхан,Энх-Амгалан нарыг элсуулчихсэн.Одоо цаашаагаа элсуулэх ажлаа ургэлжлуулж буй!

Avatar

irgen 2018-12-09 66.181.161.101

yun shine manan mendleh ve, shudarga zaluuchuud garch ard tumen demjij bgaa shu.. edgeer zaluusiig demjij bnaa

Avatar

Цэнд 2018-12-09 202.126.89.140

Нээх худлаа шудрага царайлсан баагийнууд. Том мунгуний ард гарч хяналтаа тавих гэсэн МАНАН-2. Одоо эд нар MCS-ийг намнах ажиллагаа явуулна. Хувийн хэвшлийн том татвар тулугч ажлын байр бий бологчдын эсрэг уйл ажиллагаа явуулж поп-дож буйг нь сайн анзаараарай. Энэ Оюун-Эрдэнэ гэж аймаар зальтай нухур.Энэ аль хэзээний намаасаа урваад Баттулга Хурэлсух хоерын хооронд шуудан зуугч хийж буй этгээдийг сайн ажиглаж сэрэмжтэй байх хэрэгтэй.

Avatar

irgen 2018-12-09 66.181.161.101

yun shine manan mendleh ve, shudarga zaluuchuud garch ard tumen demjij bgaa shu.. edgeer zaluusiig demjij bnaa

Avatar

irgen 2018-12-09 66.181.161.101

yun shine manan mendleh ve, shudarga zaluuchuud garch ard tumen demjij bgaa shu.. edgeer zaluusiig demjij bnaa

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.161.101

yun shine manan mendleh ve, shudarga zaluuchuud garch ard tumen demjij bgaa shu.. edgeer zaluusiig demjij bnaa

Avatar

Иргэн 2018-12-09 150.129.143.80

МАНЖЕН болсон шүү дээ

Avatar

Орк 2018-12-09 103.26.193.121

Шинэ МАНАН мэндлэв

Avatar

mgl 2018-12-09 202.9.43.164

Ted shudarga zuv turiin tuluu baina. Amjilt husiye, bid demjij baina.

Avatar

зочин 2018-12-09 59.153.115.190

ШИНЭ ФАШИСТ МАНАН ҮҮСЭВ гэж гарчиг тавьсан бол зөв болох байлаа

Avatar

зочин 2018-12-09 139.5.216.190

Шинэ МАНАН биш харин шударга бус МАНАНг устгахын төлөө тэмцэж бна,амжилт хүсэе.

Avatar

зочин 2018-12-09 59.153.115.190

ха ха ха энэ хэд устгах юм гэнээ, мөн мөрөөдөв өө, ШИНЭ ФАШИСТ МАНАН үүсэв гэж гарчиг тавьсан бол зөв болох байлаа

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.160.127

Ийм юм бичиж байгаа хүн өрөвдөлтэй ч юм аа. Тархи нь тагтааных шиг жижигхэн байнаа.

Avatar

зочин 2018-12-09 59.153.115.190

харин та нарын тархи бүр хатингар болчихсон байна

Avatar

59,153115,190 хариулав 2018-12-09 66.181.160.35

Хөлдүү тархиндаа бэлгэвч угал. Байнга бэлгэвч хэрэглэж бай өөр шиг чинь хүмүүс дахиж бүү төрөг.

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.160.127

Энэ сэтгүүлч нэг бол маанаг, үгүй бол Миеэгийн б**в долоогч 2 нүрртэй урвагч хятадын эрлийзгэдэг нь тодорхой байна даа. Хоролмаагийн Хорол хулгайчаа

Avatar

Зочин 2018-12-09 103.212.116.108

б**в хөхөгч гээ

Avatar

Зочин 2018-12-09 202.9.44.172

manan mafi luibarchid bdga batallaa,garchignaas l oilgomjtoi temtsegch nart bas nyalzaax gej bna

Avatar

Zochin 2018-12-09 202.21.106.115

Мафижсан төрийн бүлэглэлийг МАНАН гэж нэрлээд байгаа ухаантай. Түүнээс биш шударга ёсны төлөө тэмцэж МАН болон АН-ын гишүүдийг МАНАН гээд байгаа юм биш л дээ. Монголын төрийг, эдийн засгийг, ёс суртахууныг, авилгыг ямар түвшинд хүргэчихээд байгааг ойлгодоггүй сэтгүүлч бас л олон байх юм даа. Ёроолдоо хүрэх болоогүй байна гэсэн үг үү, эсвэл эх орноо сүйрсэний дараа ойлгох юм болов уу:

Avatar

Зочин 2018-12-09 139.5.217.28

ийм нийтлэл цацагдаж байна гэхээр М:Энхболд одоохондоо бууж өгөх ямар ч бодолгүй байгаа юм байна гэж ойлгогдлоо.

Avatar

зочин 2018-12-09 59.153.115.190

ха ха ха Энхболдыг бууж өгнө гэж мөрөөдөөд байна уу. кккккккккккк. Боловсрол, мэдлэггүй фашист шинжтэй Баттулга, Хүрэлсүхийн тавиулууд

Avatar

7777777777777777777 хахаха 2018-12-09 66.181.160.35

Тиймээ танай ах их буянтай хүн шүү Чам мэтийн золбин гаруудад хонгийн хоолыг нь өгөөд. Гараараа биш нөгөөдхөөрөө чамайг хөдөлгөж байна шүү дээ Өрөвдөлтэй турсаг

Avatar

иргэн 2018-12-09 202.179.26.166

Хэн юу гэж Бичиж шүүмжлэх нь огт падлийгүй Бидний хэдэн найзууд Оюун-Эрдэнэ Батзандан нарын Тэмцлийг Дэмжиж байна ямарч байсан эдгээр Залуус МАНАН Бүлэглэлийг хүчтэй Шүүмжилж МЭнхболдын муу муухайг үйлдүүдыг \n зоригтой гаргаж Эсэргүүцэж байгаад нь Дэмжиж байна одоо Залуус бидэнд Тэмцэх цаг иржээ

Avatar

Зочин 2018-12-09 202.9.42.112

Оюун-Эрдэнэ гэдэг нөхөр чинь сайхан харвардын сургуульп лекц сонсон юм шиг байнаа юм хууль дээдлэх ёс мэдэхгүй үндсэн хуулийн бус замаар төрийн эргэлт хийхийг санаархагч этгээд шүү дээ. МАН-н жирийн гишүүд дэмжигч нар минь энэ хүн МАН-г задлах эзний даалгаварыг биелүүлж байгаа хутган үймүүлэгч шүү

Avatar

Зочин 2018-12-09 182.160.39.32

Хулгай луйвар хийхгүй цэвэр гишүүн УИХ – д хоёрхон бий. 1. МӨНХБААТАР, / МАН / 2. САНЖМЯТАВ / АН /…. Ялангуяа МӨНХБААТАР бол ёстой хиргүй тийм цэвэр ариунаараа байгаа нь нүүрэн дээр нь харагддаг. Бусад нь бол бохир бохир…. Энэ Оюун эрдэнэ, Аюурсайхан ….. нар бол маш бохир бохир…. хамгийн гол нь нүүрэн дээр нь бичигдсэн байдаг.

Avatar

Зочин 2018-12-09 202.9.44.172

caixan s*****g gary

Avatar

ХУДАЛДАГДСАН NEWS.MN ИЧИГ ИЧИГ 2018-12-09 66.181.181.225

Монголын Төрийг идээ бээрээс цэвэрлэх Ард түмний хүсэл зоригийн эсрэг ЯАЖ ИНГЭЖ ҮНЭНИЙГ ГУЙВУУЛЖ бичиж ЧАДАЖ БАЙНАА. Худалдагдсан NEWS.MN ичиг ичиг. Бузар МАНАН хамгаалагч NEWS.MN ичиг ичиг. Зайл

Avatar

A 2018-12-09 113.154.64.245

News.mn, eagle.tv амундра -> эбэ. Ойлгомжтойшд

Avatar

fakenews.mn 2018-12-09 66.181.160.35

угаасаа иймэрхүү сайт сэтгүүлч нар байдаг шүү дээ. Хоногын хоолныхоо төлөө албан тушаалын төлөө хэний ч өвөрт орж хэнийч б**с үнсэж чадах хүмүүс ,Хулхи дипломоо энгэртээ тэврээд өлөб долиб хийдэг хүмүүс ихэнх нь сэтгүүлч болчоод байгаа юм даа. Өөр чадах зүйл юу ч байхгүй болохоор тэр . Хэдэн үг холбож сурсан нь эд нарын хувьд боловсрол нь Ичмээр гөлөгнүүд

Avatar

irgen 2018-12-09 183.107.187.188

News.mn enkh60ld elbegee nariin site gedegee bainga batlah yumaa medeeniih ni aguulga burees harahad dandaa talig barisan ungu aystai olni tarhiig ugaah oroldlogoti medeelel taraaj bhin inge bhaar haagdsan ni deer

Avatar

Зочин 2018-12-09 64.119.23.223

RSD

Avatar

Зочин 2018-12-09 64.119.23.223

SDAAAAKA TARBAGDORJIIN SAIN NEWS.MN ZAILMOI

Avatar

news.mn 2018-12-09 64.119.23.223

SDAAAA TARBAGIIN SAIT NEWS.MN z**l DAHIJ OROHGUI TANAI SAITRUU

Avatar

Зочин 2018-12-09 122.201.24.228

ТӨРӨӨС ТӨРСӨН АНХНЫ ТЭРБУМТАН ХОВДОГДОРЖЫН САЙТ .

Avatar

Зочин 2018-12-09 203.217.138.2

4 хөн гишүүн МАНАН болно гэж байхгүй, сэтгүүлчид та нар шударга үнэний төлөө тэмц, мөнгөнд худалдагдахаас ия.

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.160.99

Танай Элбэг, Миеэ, сахал Эрдэнэбилэг, Хурц нарын бүлэглэл Эрдэнэт, Дарханы төмөрлөг, Хөтөлийн цемент, шохойн үйлдвэр, Монголросцветмет, Багануурыг төрөөс хууль бусаар хувьчилж идээд цадаагүй бололтой, сая Сентарра гоулдыг Ноён уул нэрээр хэдэн рекетчидээ турхирч, Захиргаан шүүх дээр ерөнхий шүүгч М.Батсууриар лицензийг нь цуцлуулж шүүх дээр 3 жил гацаагаад араг буюу Монголд ажиллаж чадахгүй юм байна гээд 70 тонн алтаа 1 тонн алтны үнээр өгөөд гарах шив. Одоо Оюутолгой, Тавантолгойг хусах үлдлээ!

Avatar

Иргэн 2018-12-09 66.181.160.99

Харин ч Элбэгээ, Миеэ, Сахал Эрдэнэбилэг нарын улс төр, эдийн засгийн мафи болсон МАНАН-г арилгах байх шүү, та нар Эрдэнэт, Дарханы төмөрлөгийн үйлдвэр, Хөтөлийн цемент, шохойн үйлдвэр, Монголросцветмет, Багануур гээд төрийн өмчит бүх уул уурхайн компанийг хууль бусаар хувьчилж идлээ, энэ 4 гишүүн та нарын гар хөл болсон хөрөнгөжсөн хурандаа нарын үлдэгдэл АТГ-ын Энхжаргал, Улсын ерөнхий прокурор М.Энх-амгалан нараас айхааргүй цэвэр байх шүү!!!

Avatar

иргэн 2018-12-09 66.181.160.99

Харин ч МАНАН-г арилгах байх шүү, танай сайт Тарвагадоржийнх гэдгийг бүгд мэдэж байгаа шүү, эдгээр гишүүд хуулийн байгууллагаар ухаад гарах юмгүй хамгийн цэвэрхэн улс төрчид байх шүү, танай Элбэгээ, Энхболд нар шиг далдуур сэм хуйвалдаж сахал Эрдэнэбилэг гэгчид Эрдэнэт, Дарханы төмөрлөг, Хөтөлийн цемент шохойн үйлдвэр, Монголросцветмет, Багануурыг авч өгчихөөд Сентарра гоулдын 70 тонн алтыг Ноён уулаар дарамталж, захиргааны шүүхээр гацааж дээрэмдээгүй шүү!!!

Avatar

erka 2018-12-09 64.119.21.49

үнэхээр мангуугийн бичсэн мэдээ л бн. Одоо улс төр тултлаа явах нь дээ хөө. энхболд гуай ӨРГӨДЛӨӨ өгөх цаг нь болждээ хөө. Та ч бас үндсэн хуулийн бус аргаар төрийнэргэлт хийх гэж оролдсон шүүдээ. Элбэгийн өгсөн ярилцлага шиг юмыг ард түмэн үзсэн л байхдаа үнэхээр элбэгэ аргаа барж бн даа.ХӨӨРХИЙ яана даа. Өөрийн шидсэн чулуу өөрийн толгой дээр гэж……

Avatar

бага 2018-12-09 64.119.18.148

Юунд нь айгаав.

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.179.53

монгол улсын хувьсан ѳѳрчлѳгдѳх явцыг залуучууд эхлүүлэн амжилтанд хүрсэн байдаг залуусын үе ирсэн амжилт хүсье энэ хэдэн хѳгшин авилгачидад амьдралаа даатгалттай биш

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.160.2

Хөлсний бичээчид гэж байдаг бололтой юм.гаруудын тархийг ч сайн угааадаг юм бн.Үр дүнтэй болоод тархиа угаалгаснууд нь энд шаагилдаад байж бн.Ихэнхи нь энэ бичсэн юмандаа тархи нь эргүүтээд хог хэвээрээ дуусна.тодорхой цаг хугацаанд нийгмийн давж туулах үзэгдэл юм бн

Avatar

Зочин 2018-12-09 182.160.39.244

тарвагадорж миеэ хоёр асар их мөнгө цацаж эхэллээ. ард нь эм си эс гэж мөнгөний хамууд нь байна. МАНАН сөнөж байна

Avatar

Зочин 2018-12-09 122.201.24.183

ЭНХБОЛДЫН БӨГСНИЙ АЛЧУУРУУД ЗАЛУУСЫГ БҮҮ ГУТАА

Avatar

Зочин 2018-12-09 202.9.42.54

ШИНЭ МАНАН ГЭЖ ХУДЛАА ТӨӨРӨЛДҮҮЛЭХ ОРОЛДЛОГО БИЧСЭН БАЙНА

Avatar

Zochin 2018-12-09 182.160.39.231

Үгүй байхаа

Avatar

Turuu 2018-12-09 202.9.43.253

news.mn-g unshihaa boliloo,shudarga zuilsiig demjij baigaa humuusiig doromjildog hudaldagdsan,doloogch site boljee!

Avatar

зочин 2018-12-09 103.57.94.38

Энэ бол шинэ манан биш,нам харгалзахгүй эх орон ард түмнээ гэсэн залуу үе маань гарч ирж байгаа нь энэ,ер нь ийм улсын үзэл бодол хүсэл эрмэлзлийг нухчин дарах гэсэн улс төрийн нам нэртэй харгис бүлэглэлийн үйл ажиллагааг зогсоож төрийн толгой дээр шээс алдсан нам нэртэй бүлэглэлийг төрөөс зайлуулаж шаардлагатай бол устгасан ч гарзгүй эд,харин өргөн бариад дарагдсан шинэ дүрмээр бол байж болох л юм

Avatar

хуульч 2018-12-09 202.9.43.92

МӨНГӨНИЙ ШУНАЛ ГЭХҮҮ ДЭЭ ??? НАМ БОЛЖ ТОГЛОВОЛ ТҮҮНДЭЭ ЗАХИРАГДАЖ СУРАХ УЧИРТАЙ Л ДАА ???? ТИЙМ БИШ БОЛОХООР ШИНЭ МАНАН ҮҮСЧ МАНАН ХУВИЙН ТОГЛОЛТ БОЛООД БАЙГАА ЮМ ,,,ХА,,ХА,,ХА ????

Avatar

Mongol hvn 2018-12-09 59.153.112.167

намын үгээр юу хий гэснийг нь хий гэж би лав сонгуульд санал өгдөггүй миний болон бидний үнэн дуу хоолой хол гэж саналаа өгдөг юм хуульч гуй чам шиг ийм юмнууд хаа сайгүй байдаг юмдаа

Avatar

Зочин 2018-12-09 202.72.245.206

яЯЭЛДЭВЭЭР ХОЧИЛЖ ЭРГҮҮ МЭЛГЭРЭЭ ХАМГААЛАХ ГЭЭД НЭМЭРГҮЙ ЭЭ ГАЛТ ТЭРЭГ НЭГЭНТ ХӨДӨЛСӨН ГАМШИГТ ГАМИН ГАЙД ГАРАХ НЬ НЭГЭНТ ТОДОРХОЙ БОЛСОН

Avatar

иргэд олон түмэн 2018-12-09 103.57.94.38

Залуучууддаа их баярлаж байна,монгол төрийг бузарлаж монголчуудыг доромжилсон МИ-г дарж төрөөс гар хөл болсон луйварчидтай нь түргэн зайлуулахыг хүсэн ерөөе

Avatar

АХ 2018-12-09 202.9.43.92

ХЯТАДЫН НУУЦ ҮЗЭЛ СУРТАЛ ЯВЖ БИДНИЙГЭЭ ХООРОНД НЬ АЛАЛЦУУЛАХ НЭЭ ДЭЭ,,,??? ҮҮНИЙГ х** ГЭДЭГ ЮМ,,,???

Avatar

зочин 2018-12-09 202.179.24.203

ГИШҮҮДИЙГ ГҮЖИРДЭХЭЭ БОЛИОРОЙ, ЭНЭ БИЧСЭН ХҮНИЙГ ШҮҮХЭД ӨГӨХ ХЭРЭГТЭЙ АМНЫХАА ЗОРГООР ХУЦАХГҮЙ ШҮҮ.

Avatar

зочин 2018-12-09 59.153.115.190

ха ха ха кккккк хо хох . Хүрэлсүх, Баттулгын угаадас долоогчид

Avatar

zochin 2018-12-09 202.179.27.199

ene zurgan deer baigaa zaluuchuudiig demjij baigaa , ta nar duunduur n b** chudlaa yrichaa bolj uz. Eniig bichsen chumuus ingej il todoor Enchboldiig chuumjilj chaddag baisan umuu???

Avatar

МАНАН СӨНӨЖ ДАЛД ОР 2018-12-09 66.181.181.225

Нам дамнасасан олигархи бүлэглэл МАНАН сөнөж мөхөж, Монголын Төр цэвэрлэгдэж, Ард түмний зоо нуруу тэнийх цаг ирлээ.

Avatar

Зочин 2018-12-09 202.21.106.130

МИ, Эби гийн МАНАН систем нугасаа таслуулах үе ирлээ дээ. одоо дахин МАНАН Монголд үүсэхгүй ээ МАНАН гын шарууд атаархах хэрэггүй хаха.

Avatar

Зочин 2018-12-09 150.129.140.97

ОЮУНГЭРЭЛ ЭЛБЭГДОРЖТОЙГОО ТУЛТАЛ НЬ ТЭМЦЭХ НЬ ЯААСИЙН.ККККК

Avatar

Зочин 2018-12-09 49.0.219.108

ҮНЭХЭЭР ШУДРАГА ҮНЭНИЙГ ХАРЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙНА УУ ДЭЭРЭЭСЭЭ ДАРАМТЛУУЛААД БАЙНА УУ ГАЙХАЛТАЙ

Avatar

БОТБОЛД 2018-12-09 49.0.219.108

ЯАЖ ИНГЭЖ БИЧИЖ ЧАДАЖ БАЙНА АА БИ УГ Н ХАМГИЙН ТҮРҮҮНД ТАНАЙХ РУУ ОРЖ МЭДЭЭ ХАРДАГ ЮМСАН СОНИН САНАГДЧИХЛАА

Avatar

Зочин 2018-12-09 150.129.140.97

Хөлсний сайт. М.Энхболд, Ц.Элбэгдорж зэрэг жинхэнэ мананг бичихгүй бж эсрэг тэмцэж бгаа нөхдийг манан гэчихжээ. М.Э-с хэдэн төгрөг авдаг вэ? Итгэл үнэмшил гэж бна уу танай рeдакцид

Avatar

Зочин 2018-12-09 120.152.172.218

Yag unen, bu gutchihlaa, mungu l baival uls oron hamaagui yum bn

Avatar

Иргэн 2018-12-09 66.181.188.33

ОЮУН-ЭРДЭНЭ МӨН Л ХҮН ЧАНАР САЙТАЙ ЮМ ДАА М.ЭНХБОЛДТОЙ НАМЫН ДАРГА, НАРИЙН БИЧГИЙН ДАРГА ГЭЭД ХАМТ АЖИЛЛАЖ БАЙСАН ШҮҮ ДЭЭ. АЛБАН ТУШААЛ ӨГӨӨГҮЙД ИХ ХОНЗОГНОЖ БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2018-12-09 150.129.142.217

Хөлсний сайт. М.Энхболд, Ц.Элбэгдорж зэрэг жинхэнэ мананг бичихгүй бж эсрэг тэмцэж бгаа нөхдийг манан гэчихжээ. М.Э-с хэдэн төгрөг авдаг вэ? Итгэл үнэмшил гэж бна уу танай рeдакцид

Avatar

Зочин 2018-12-09 66.181.160.97

Яагаад шинэ манан гээд байгаа юм бол доо. АН МАН -ын гишүүд хамтраад асуудал шийдвэл манан болчихоод байгаа юм уу.

Avatar

zochin 2018-12-09 150.129.143.80

miegiin bugsnii alchuurnuud iim yum bichikhee boli . tsaadakh chini alban tushaalguy bolood ta naryg shuud oo uruuniikhuu khogiin sawand khayachikhna shuu dee, uursdiin khucheer amidartsgaa, busdyn gar khul bolji amidrakh chini ikh l muukhay daa

Avatar

Зочин 2018-12-09 73.172.92.192

sonin.mn bolon news.mn site yyd manan giin media yum baina. tiim ychraas endees medeelel avaxaa bolitsgooe.F togloomin media baina shyy xymyysee

Avatar

zocnin 2018-12-09 69.76.229.35

M,ENHBOLDIIN NUSNII ALCNUURNUUD BOOJ UHEHNUU ED NAR CNINI SAINAAR TUUHEND DURSAGDANA M,ENHBOLD CNINI MUUGAAR DURSAGDAH BAIHDAA M,ENHBOLDOO ODOO ZUGEEREL ZAILAAD OGOOCNEE

Avatar

Иргэн 2018-12-09 202.126.89.206

Үнэхээр тэгэж харагдаж бг. Энэ 4 бүгд ардаа нүүрстэй алтай банктай. Бас ЖДҮ чин сайд нар бид жоохон та нар их идсэн гээд ичих ч үгүй ярьж бн лээ. Хурлыг гацааж бг хүмүүс эд нар л шүү дээ. Одоо бид 30 гэр бүл идье. Та нар хойшоо бай л гэж бн. Ард түмнийг монгол ялна гэж хөөрүүлээд араар нь хулгайгаа хийх ажил л хийж бн. Эд нарт Монгол улс өрөнд орох нь хамаагүй бололтой. Байдал хэцүүдэхэд баахан мөнгө тоншиж аваад гадаад руу зугтах байхдаа!!!!\’

Avatar

Зочин 2018-12-09 202.126.89.206

Үнэхээр тэгэж харагдаж бг. Энэ 4 бүгд ардаа нүүрстэй алтай банктай. Бас ЖДҮ чин сайд нар бид жоохон та нар их идсэн гээд ичих ч үгүй ярьж бн лээ. Хурлыг гацааж бг хүмүүс эд нар л шүү дээ. Одоо бид 30 гэр бүл идье. Та нар хойшоо бай л гэж бн. Ард түмнийг монгол ялна гэж хөөрүүлээд араар нь хулгайгаа хийх ажил л хийж бн. Эд нарт Монгол улс өрөнд орох нь хамаагүй бололтой. Байдал хэцүүдэхэд баахан мөнгө тоншиж аваад гадаад руу зугтах байхдаа!!!!\’

Avatar

шороотын Цэвээн 2018-12-09 64.119.17.166

рагаа барсан хар пиарыг хөлсний хошного долоогч,баас идэгч нар хийж байх шив дээ….ГЭсэн ч үнэн эрт орой хэзээд ялдаг жөмтөй юм…….МИегийнхэн одоо больмоор юм дөө

Avatar

Зочин 2018-12-09 182.160.2.213

Оюун -эрдэнэ Учрал нарыг ерөнхий сайд болох нөхөр гэж харж байлаа. Гэтэл шуналдаа хөтлөгдөж шог үзэгдэл рүүгээ оржээ. Аав ах нар маань авсан болохоос бид хоёр авсиймуу? гэж шогтож эхэллээ.

Avatar

Haha 2018-12-09 103.26.194.154

heden sar jiliin daraa en 4 negnee muultsan suuj bh bhdaa kskakaak

Avatar

Дөөк 2018-12-09 202.9.43.39

Үхсэн нохой оцгор нэмэгдэхүүний байрыг солиод нийлбэрийн дүн өөрчлөгддөггүй юм. Эргүү самрагчид сармагчин нар минь ээ.

Avatar

иргэн 2018-12-09 203.217.138.1

Хуусмаа голсон хүүхдүүд ээ гэж…

Avatar

иргэн 2018-12-09 203.217.138.1

Хусам

Avatar

Зочин 2018-12-09 202.9.43.24

Ёстой солиотой мэдээ

Avatar

TEMTSEGCHDIIG DEMJIJ BGAA SHUU 2018-12-09 59.153.114.219

MANANgiin luivarchdiin esreg temtseh heniig ch yu ch gej nerlesen yahav, gol n MANANg zailuulah l chuhal

Avatar

Зочин 2018-12-09 150.129.142.250

БvЛГЭЭС ГАРВАЛ ГАРНА БИЗ УГААСАА ЯЛГАРЧ БАЙГАА 27

Avatar

Жирийн Ард 2018-12-09 203.91.115.45

МАНАН -г МАНАН л арилгана. Өөр юу ч дийлэхгүй.

Avatar

Зочин 2018-12-09 64.119.24.165

Tegej bodohgui baina bidnii ireedu ur huuhdiin toloo mongo huulegchdiin esreg temcej baina amjilt

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж