60 тэрбумын асуудлаар хэлэлцүүлэг хийнэ | News.MN

60 тэрбумын асуудлаар хэлэлцүүлэг хийнэ

60 тэрбумын асуудлаар хэлэлцүүлэг хийнэ

М.Энх

60 тэрбумын асуудлаар хэлэлцүүлэг хийнэ

УИХ-ын дарга М.Энхболд ирэх долоо хоногт 60 тэрбумтай холбоотой асуудлаар Төрийн байгуулалтын хороог хуралдуулах чиглэлийг өчигдөр чуулганы индэр дээрээс хэлсэн үгэндээ тодотгосон юм. Тэрбээр  “60 тэрбумын” гэх хэргээр Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны дарга ирэх 7 хоногт хэлэлцүүлгээ хий. Ёс зүйн дэд хороо ЖДҮХС-гийн асуудалтай нэр холбогдсон гишүүдийнхээ ёс зүйтэй холбоотой асуудлыг хэлэлц, дэд хороогоо хуралдуул. Хэрвээ дэд хорооны чинь ирц бүрддэггүй юм бол хуралд ирэхгүй байгаа хүмүүсээ чөлөөлж, өөр хүмүүсийг оруулж, үйл ажиллагаагаа явуулах нь зүйтэй. Улсын Их Хурлын даргын хувьд үүнийг үүрэг болгож байна гэсэн юм. УИХ-ын 2016 оны сонгуулийн өмнө Г.Доржзодовын дэлгэсэн бичлэгийн асуудал өнөөдөр МАН дотоод зодоонд багагүй шалтгаан болж буй. Тухайн үед  МАН-ын удирдлагууд эвлүүлэг гэдэг тайлбарыг өгч байсан. Харин өнөөдөр тус намын дарга У.Хүрэлсүхээс эхлээд Ц.Нямдорж нар эвлүүлэг биш гэж хэлснээрээ тэр үед яагаад тэд таг чимээгүй байсан бэ гэдэг асуулт тавихад хүргэж буй. Хэрэвзээ үнэхээр 60 тэрбумын сүлжээ үнэн бол өнөөдрийн эрх мэдэлд хүрсэн МАН-ын бүх гишүүд Ц.Нямдорж, Т.Аюурсайхан, Л.Оюун-Эрдэнэ нар ч үүнтэй холбогдох нь зайлшгүй юм.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
6
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

49 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-12-08 66.181.183.25

Танай сайт бол 60 тэрбумын сайт.

Avatar

Иргэн 2018-12-08 64.119.26.83

60-н тэрбум бол Хүрэлсүхтэнгүүдийн зохиосон 37-н оныг дуурайлгах зорилгоор шуугиан тарьж буй шинэ цагийн хилмэгдүүлэлтийн нэр томъёо?! Яамартай ч албаг тушаалын наймаа хийгдээгүй?! Харин УИХ.МАН-ын удирдлагуудын зүтгүүлчнээр томилогдсон рүмүүст асуудал байхыг үгүйсгэх аргагүй?! Тэдгээр нь М.Энхболдод ямарч хамахгүйшдээ?! Хамгийн гол нь жудагтай байх ёстой?!

Avatar

Зочин 2018-12-08 107.77.231.160

Хөлсний бичээч дуугүй байя

Avatar

Зочин 2018-12-08 66.181.179.193

ШУУРХАЙ ХУРДАН 60ТЭРБУМ ГАЗРЫН НАЙМААЧИНИЙГ ЗАЙЛУУЛАХ ЁСТОЙ НИЙТ АРД ТҮМНЭЭС АСУУ БҮГД Л ЗАЙЛУУЛАХ ЁСТОЙ ГЭЖ НЭГ ДУУГААР ХЭЛНЭ !

Avatar

Зочин 2018-12-08 202.72.245.206

ТӨВ ТАЛБАЙН МАШИНЫ ЗОГСООЛ БАЙГАА УРД ХЭСЭГ ГЭХЭД Л ЭНЭ НОВШЫНХ Ш ДЭЭ ЦАДАХГҮЙ БИРД ЧАДАРСАН ЖОГОРХОЙ БОЛЖЭЭ

Avatar

зочин 2018-12-08 103.57.94.38

М.Энхболд бол алсын муу санаатай,дотуур тамиртай,хятад аргатай,,хүний мөс чанараар үнэхээр арчаагүй амьтан байнадаа,хууль ёсыг удаа дараа зөрчиж байхдаа хууль гэж ганц ган хийхгүй байж буруудлаад ирэхлээрээ албатайгаа зууралдах болохоор яасан их хууль ярьдаг хулгайч вэ?Би ч бас олон жил ажилласаны хувьд хууль гадарлана,энэ этгээдийн хэн хэнийг мөнгөөр гаргасан нь сонин биш,ерөөсөө тэр 60 тэрбумын асуудлыг ярихад оролцсон нь л гэмт хэрэг юм шүүдээ,түргэн зайлуул

Avatar

Иргэн 2018-12-08 66.181.160.99

Аливаа юманд цаг хугацаа гэж байдаг, М.Энхболд гэх этгээдийн улс төрийн карьер дууссан гэдгийг өөрөө хэзээ ойлгох юм бол, улс төрчид нь шахаад иргэдийн дунд ч нэр хүнд нь өдөр ирэх бүр унаж байна. Иргэд дэмжихгүй бол улс төрч хүний улс төрийн амьдрал дуусаа гэсэн үг, мянга хууль дүрэм яриад явахгүй. Ядаж байхад ажил хийх бүх боломж өмнө нь энэ хүнд байсан, гэтэл өнөөдөр үлдсэн юм нь дандаа болохгүй бүтэхгүй муу юманд нэр нь хутгалдсанаас өөр юм алга!!!

Avatar

Зочин 2018-12-08 124.158.109.232

Энхболд одоо зайлаад өгөх хэрэгтэйшдээ, бичлэг үнэн үү үнэн, тийм юм ярьчихаад одоод дарга хийнэ гэдэг чинь утгагүй биз дээ, зүгээр л зайлаад өрчихгүй, эрх мэдлийн төлөө үхчих гээд дайраад байх юмаа

Avatar

шударга гишүүдийг бүх нийтээрээ дэмжиж байна 2018-12-08 150.129.143.200

ЭНХБОЛ М ҮНЭНд гнүйцэгдэж огцроно. ӨӨРИЙН хүслээр огцролгүй төрийн ажлыг гацаасан М. ЭНХБОЛДыг хууль гажуудуулагч хуулийн найз, дэмжигч нартай нь хатуу шийтгэх л үлдэнэ. ХУУЛЬ хэрэгжих ёстой. ОДОО ард түмнээ бодох цаг болсон.

Avatar

Зочин 2018-12-08 45.117.35.7

Энэ юу бичээд байгаа аалз вэч. Наад бичлэгт чинь нямдорж оюунэрдэнэ аюурсайхан хаана байна. Солиороод бүр аргаа барсан хужаагийншээс үү дээ чи.

Avatar

Зочин 2018-12-08 202.126.89.14

Доржзодов 60.0тэрбумын схемийн зохиогч юм бол төрийн эрх мэдлийг хуули бусаар авахыг санаачлагч, Энхболдод танилцуулахдаа бичлэг нууцаар санаатай хийсэн н гэмт хэрэг, бичлэгийг ашиглаад хэн нэг н төрийн эрх мэдлийг санаатай авах үйлдэл хийж байгааг төрийн эсрэг гэмт хэрэг гэхээс өөр хэлэх үг алга. !!!! Төр юугаа хийгээд энэ асуудлыг хуули хүчний байгууллагыг ажилд н оруулахгүй дүлэгнээд хуули зөрчөөд байгаа юм бэ??? Ажлаа хийцгээ!!??

Avatar

аа 2018-12-08 202.126.89.209

Доржзовдын цаад эзэд нь төрийн эрхийг хууль бусаар авахыг жинхэнэ санаархагчид шүүдээ.

Avatar

Зочин 2018-12-08 202.126.89.209

Доржзовдын цаад эзэд нь төрийн эрхийг хууль бусаар авахыг жинхэнэ санаархагчид шүүдээ.

Avatar

Зочин 2018-12-08 107.77.231.160

Хөлсний бичээч

Avatar

Зочин 2018-12-08 66.181.179.53

энэ аархал гуай наад ажилаа ѳгѳѳ тэр бичлэгийг арай үгүйсгэхггүй байгүй дээ

Avatar

Зочин 2018-12-08 202.126.89.14

Доржзодовын талаар хэлсэн болгоныг устгаад Хүрэлсүхийнхийг үлдээгээд байна!!!

Avatar

монгол хүн 2018-12-08 103.229.120.224

ард түмний төсөвт төлдөг мөнгөөр намаа санхүүжүүлж бие биенээ намнадаг арга хэрэгсэл болгож бхаар ард түмний хүүхдүүд идэх хоолгүй өмсөх хувцамгүй хүиүүжих цэцэрлэггүй өвдөөд хэвтэж эмчлүүлэх эмнэлэггүй бна төсвийн мөнгөөр тоголж илэж ууж цуслахаа боль Энхболд үайл чи өмхий хчиад цустай хүн хэзээ ч монголыг өрөвдөхгүй

Avatar

ард түмэн 2018-12-08 103.229.120.224

Ми Энхболд ганц 60 тэрбум ч бтш газрын наймаа 25 давхар барилга гээд холбогдоогүй гэмт хэрэг байхгүй ш дээ зүгээр л зайлуул

Avatar

ард түмэн 2018-12-08 103.229.120.224

Ми овогт х***а Энхболд ширэн нүүрлэчээд ямар гүргэр юм бэ албан тушаалд аминаасаа илүү хайртай хүн ард тшмний төлөө ажиллах уу зөвхөн өөрийгөө л бодоол ичих нүүргүй ширэн нүүрлээл чичирч дайраад бхийн новшийн мэлгэр

Avatar

Зочин 2018-12-08 73.172.92.192

Mi E OVOGT YDAXGYI NYTAG BYTSAX NI EE

Avatar

ПАРТИЗАН 2018-12-08 103.229.123.5

ЭНЭ БОЛ ХИЙСЭН ҮЙЛИЙН ҮР НЬ БОЛОВСОРЧ БАЙГАА НЬ ШҮҮДЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-12-08 5.77.28.30

2016 онд агентлагийн мэрэгжилтэн болоход 30 сая гэж байсан нь үнэн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-12-08 5.77.28.30

2016 онд агентлагийн мэрэгжилтэн болоход 30 сая гэж байсан нь үнэн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-12-08 5.77.28.30

2016 онд агентлагийн мэрэгжилтэн болоход 30 сая гэж байсан нь үнэн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-12-08 5.77.28.30

2016 онд агентлагийн мэрэгжилтэн болоход 30 сая гэж байсан нь үнэн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-12-08 5.77.28.30

2016 онд агентлагийн мэрэгжилтэн болоход 30 сая гэж байсан нь үнэн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-12-08 5.77.28.30

2016 онд агентлагийн мэрэгжилтэн болоход 30 сая гэж байсан нь үнэн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-12-08 5.77.28.30

2016 онд агентлагийн мэрэгжилтэн болоход 30 сая гэж байсан нь үнэн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-12-08 5.77.28.30

2016 онд агентлагийн мэрэгжилтэн болоход 30 сая гэж байсан нь үнэн шүү дээ.

Avatar

Хүүк 2018-12-08 66.181.160.43

60 тэрбумын хэрэг бол төрийн эрхийг хууль бусаар, луйврын аргаар авсан бохир үйлдэл. Одоо ч МАН-ын салбар бүрийн удирдлагууд энэ аргаар мөнгө идсээр л байна

Avatar

зочин 2018-12-08 64.119.24.113

цаана чинь Ерөнхийлөгчийг огцруулах асуудлыг хөндөнө гэнээ.

Avatar

Зочин 2018-12-08 59.153.112.54

Доржийг-зодов нэртэй нөхөр нөгөө 1 нэр хэн билээ ( 2 иргэний үнэмлэхтэй) Монголын төрд маш их тарьж байна даа АН энэ схем танилцуулаад мөнгө нэхсэн мөнгө өгөхгүй болох.р нь МАН.д танилцуулан дуу хоолойг нь эвлүүлэн бичлэг хийж Жензод зарж Женко Хэро өгч улам төгс болгон гаргаж ирсэн түүхтэй 60 тэрбум Бодит юм бол шүүх прокурор нь Женкол бн цагдаа тагнуул нь Топорт бн бүхий л хүчиний байгуулгууд энэ 2 нөхөрт байгаан байж юу гээд худлаа шоудаад бдг байнаа Худлаа зохиомол юм санагдаад байхын

Avatar

Зочин 2018-12-08 107.77.231.160

Хөлсний бичээч байна даа чи. Дуугүй бай!

Avatar

Зочин 2018-12-08 103.229.120.211

60 тэрбум төрийн эсрэг гэмт хэрэг

Avatar

Зочин 2018-12-08 64.119.21.171

60 тэрбумын гэх хоосон хэрэг зохиож нийгэмд тарааж өрсөлдөгч намаа гүжирдсэн, Ерөнхийлөгчийн сонгуульд үүгээрээ ялсан: Монгол дахь харгис хүчний гол төлөөлөл АН-ыг тарааж зохиолчдыг нь, эзэдтэй нь шоронд илгээх ёстой.Хэн ч сонгуулийн үеэр саналаа сонсгоё гэхээр сонсох л болно.Энэ үлгэрийг өөрийн нь нам дахь нэр төр хөөцөлдөгчид мөн л Энхболдын эсрэг ашиглаж байна. Харин ч М.Энхболд хэрэгжүүлээгүй, сонгуульд шударгаар оролцсон гавьяатай билээ

Avatar

Зочин 2018-12-08 202.72.245.206

ЭНГИЙН МЯНГАН ХҮН САЯ ЖИЛЭЭР ШОРОНД ОРОХООР ТИЙМ АЙМШИГТАЙ ОЛОН ГЭМТ ХЭРЭГ ХИЙСЭН ГАЙТАЙ н**ш ЗАЙЛ

Avatar

Одоо яая гэхэв 2018-12-08 202.126.89.58

3 сая малаа зохицуулаад аргалаад байдаг теором нь жоохон доголдчлоо. Арай өөр теором бодож олоо, өгөх ёстой хүндээ мөнгийн сайн өгдөг юм ш дээ. Мэргэжил мэргэжлийн хүний үг сонс, гэхдээ монголд амьдарч байгаа хүмүүсийнхээ

Avatar

ҮХТ 2018-12-08 203.169.50.111

Өдий удаан хугацаанд Энхболдтонгууд бодон гахай шиг хуяглан хууль хүчний байгууллагынханаар хамгаалуулж, бүх баримтаа устгаж амжсан биз. Ер нь хэрэгжсэн ч бай, хэрэгжээгүй ч бай ийм яриа болсон нь ёс зүйгүй учраас М. Э өргөдлөө өгч огцрох бүрэн үндэстэй. Мөн УИХ-ын 19 гишүүний гарын үсэгтэй шаардлагыг байнгын хороо, УИХ-аар хэлэлцүүлэлгүй нь Үндсэн хууль зөрчсөн үйлдэл тул огцрох 2 дахь үндэслэл мөн.

Avatar

Зочин 2018-12-08 202.126.89.26

Элбэгдоржийн сайт Энхболдыг өмөөрч бичихээ больчихоо ч

Avatar

Зочин 2018-12-08 66.181.176.52

МИЕЭ ИЧЭЭЧ ! ӨӨРИЙН ЧИНЬ ДУУ ХООЛОЙГ МОНГОЛЧУУД БҮГД ТАНИНА.ЗӨВХӨН ЯРЬСАНЫХАА ТӨЛӨӨ ХАРИУЦЛАГАА ХҮЛЭЭГЭЭД СУУДЛАА ЧӨЛӨӨЛЧИХ. ЧИ МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ ХЯМРУУЛЖ БАЙГАА ЧИН Ь ХЭНИЙЗАХИАЛГА ЮМ БЭ? ЦЭВЭР МОНГОЛ ХҮН БОЛ УЛС ОРОН ТӨРӨӨ ХЯМРААХГҮЙ БАЙСАН. ЦААНАА ЯМАР НЭГ ЗОРИЛГОТОЙ..

Avatar

Зочин 2018-12-08 202.21.106.130

60 тэрбум дээрээс шидсэн чулуу.МАН-ыг сайхан чулуу хөөлгөж байх шив.

Avatar

зочин 2018-12-08 182.160.38.154

Энэ сэдвээр хэлэлцүүлэг хийж цаг заваа барж байхаар одоо байгаа 180000 төрийн албан хаагчийг 100000 болгож цомхотго /цагдаа доторч цомхотгох орон тоо зөндөө байгаа/ тэгэхээр аяндаа сайхан бужигнаад ирнэ. хаана хэнийг цомхотгохоо ард түмэн мэдэж байгаа. Намд төрөөс өгдөг мөнгийг зогсоочих. АН МАН намын 360 сум 21 аймаг УБ – д байгаа намын үүрүүдийг татан буулгачих.

Avatar

Зочин 2018-12-08 182.160.38.154

60 тэрбумаар бие биенээ битгий барьж ид. Монгол улсын тогтолцоны нэг л гажуудлыг засахын оронд ингээд бид хол явахгүй ээ. Өнөөдөр төрийн байгууллага нам, танил тал, ах дүү нарын 4 жилийн сүлжээ болсон. Сонгууль мөнгөөр явдаг болсон. Үүний үр дүн төрийн бүх шатны байгууллагын даац хэтэрч үлэмж томорлоо. Хурган дарга нарын тоо өслөө. Сүүлийн жилүүдэд даатгалын байгууллага дотор шат дамжлага ихсэж дарганцаруудын байгууллага болжээ. Төрийн дээд албан тушаалтнуудын мэлмийг мөнгө таглачихаж..

Avatar