90-ээд оныхон ирээдүйд тэтгэвэр авч чадахгүй | News.MN

90-ээд оныхон ирээдүйд тэтгэвэр авч чадахгүй

СЭДЭВ 360

90-ээд оныхон ирээдүйд тэтгэвэр авч чадахгүй

Иргэн та юуны төлөө нийгмийн даатгалын шимтгэл төлдөг вэ? Эрүүл саруул, эрч хүчтэй, ид хөдөлмөр эрхэлж байгаа үедээ мөнгөн хуримтлал үүсгэж, өвдөж зовж, өндөр насанд хүрсэн үедээ үүсгэсэн хуримтлалаа авахын тулд биш гэж үү? Үүний тулд нийгмийн даатгал байдаг. Нийгмийн даатгал бол иргэн таны ирээдүйд учирч болзошгүй эрсдэлд санхүүгийн баталгаа нь болоход гол амин сүнс нь оршиж байна. Гэтэл өнөөдөр ид хөдөлмөрлөж, нийгмийн даатгалын шимтгэл төлж буй 1.8 сая иргэн  ирээдүйд тэтгэврээ авч чадахгүйд хүрч болзошгүй байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
71
БурууБуруу
35
ХарамсалтайХарамсалтай
22
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ХахаХаха
6
ЗөвЗөв
6
ГайхмаарГайхмаар
4
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2018-12-07 66.181.160.107

АРД ТҮМНЭЭ УДИРДАЖ ЧАДАХГҮЙ ТӨР ЗАСАГТ АЖИЛЛАЖ БАЙГАА УЛС ТӨРЧДЫГ ХҮН АЛДАГ ХУУЛЬ НЬ БАЙВАЛ АЛАХ ЮМ САН.

Avatar

Зочин 2018-12-07 202.179.25.166

hh

Avatar

Гага 2018-12-07 202.21.111.98

90-ээд онынхны тэтгэвэрийг Эрдэнэ авч идсэн юм чинь

Avatar

Зочин 2018-12-07 202.21.111.98

90-ээд оныхоны тэтгэвэрийг Эрдэнэ авч идсэн юм чинь

Avatar

Gohino 2018-12-07 64.119.19.148

Bayrllaa 9p onii huuhduuddee haha gohino gohino

Avatar

Зочин 2018-12-07 202.9.42.86

ugaasa medeed niigmiin daatgal toldguushde

Avatar

иргэн 2018-12-07 84.14.109.146

чухал сэдэв хөндөж байгаа ч өрөөсгөл мэдээлэл байна. Ингэж гурилдаж болохгүй л дээ

Avatar

Зочин 2018-12-07 202.21.118.186

Энхбаярын үед энэ сангийн мөнгөнд хуулийг нь өөрчилж байгаад халдсан. \nЭнэ сангийн мөнгөнд гар хүрч болохгүй. Харин энэ сангаар баталгаа гаргаж ипотекийн зээл гэх мэт нийгэмд, олон нийтэд хэрэгтэй үйл ажиллагааг санхүүжүүлэх хэрэгтэй.\nБаялгийн сан гэж байгуулснаа бас зараад үрээд дуусгасан. иймэрхүү сангууд бол монгол улсын оршин тогтнох, эдийн засгийн хүчирхэг болох баталгаа байх ёстой.

Avatar

а 2018-12-07 124.158.112.3

Өгч чадахаа байсан юм бол одоо өгөх хэрэг байна уу. Одоо цалингаас авахаа л боличооч л дээ. Тэр хүн нь хуримтлал үүсгэд тэтгэвэрт гарсан хойноо хэрэглэе

Avatar

ард олон 2018-12-07 202.126.88.59

Арай чдээ тэгвэл ард түмэн иргэний дайн хийх хэрэгтэй идсэн С.Эрдэнийг нь одоо бариад шоронд хийх хэрэгтэйштээ

Avatar

ард олон 2018-12-07 202.126.88.59

Арай чдээ тэгвэл ард түмэн иргэний дайн хийх хэрэгтэй идсэн С.Эрдэнийг нь одоо бариад шоронд хийх хэрэгтэйштээ

Avatar

Зочин 2018-12-07 202.131.245.243

Харгис феодал Эрдэнэ ван хамаг мөнгийг нь зувчуулаад идчихсэн юм өө.

Avatar

Urgent 2018-12-07 139.5.217.162

Engiin arifmetik too bodoj chadahgui baij iim surjin nertei darjin medee bichiheesee ichih heregtei shdee, hun medehgui yumniihaa daisan gej ug baidag setguulch hun bainga medeegee nyagtalj baij gargah heregtei,

Avatar

Иргэн 2018-12-07 203.217.139.225

Нийгмийн даатгалын санд маш том шалгалт оруулах хэрэгтэй гэж учир мэдэх олон хүн ярьдаг юм шүү. Өмнөх сайд, дарга нар нь их л зувчуулсан мэдээ олон гарч байсан. ЖДҮ-ээс ч ноцтой байж болох юм

Avatar

df 2018-12-07 103.111.68.3

tiim bha 80 oniihniig hundetgeed eheltsen baisiin tetgever yamarch baisan avhiin bna ged tegeed baisan bnashde

Avatar

Зочин 2018-12-07 202.9.44.56

Gytsaad tarxi ygaagad bxii Oyu tolgoi 5 tolgoi strategiin bysad ordyyda zub ashigtai ajilllyylach malyyda ,,,,,tabiad tyyna ta myysainyyd ajilaa xiij tetgebree bvrdvvl geed bga myy?!?! Altan deer syysan boolyd yy ai????????

Avatar

oyun 2018-12-07 202.126.89.38

abch chadnaa tolj l bgaa yum chin abch chadna gol ni zub gazar hadgalj osgoj bh heregtei shuu malnuudaa .. onooniih shig ingej urelgen zagnal neg bankind tabiad tuuchih yum bol abch chadahgui yum bolnoo hudlaa sensats uusgej moroo ballah oroldlogo hiih yumaa ene tor uu setguulch uu NDaatgaliin nuhud muruu bulzaaruulj bnaaa

Avatar

H57 2018-12-07 122.201.22.222

Ardchilsan niigemd tetgevert naidaj amidarch bvl chi ch gavihgui l yavaan bn

Avatar

Зочин 2018-12-07 202.131.245.243

НД-ын сангийн хамаг мөнгийг нь зувчуулаад идчихсэн харгис феодал Эрдэнэ вангийн хамжлага уу, чи?

Avatar

Зочин 2018-12-07 66.181.161.16

Iim teneg yum bichij bhaa bolimior yum. Niigmiin daatgaliin naad zahiin medleg bhgui. Ugaasaa 1995 onoos l housh sand mungu mungun helbereer bhgui yavj irsen tiim togyoltsootoi shde. Bidmii odoo tulj bgaa mungu odoogiin nidnii uvuu emee aav eej avch bn. Yamar teneg setguulch vee

Avatar

Vol 2018-12-07 66.181.166.95

Сурталчилгааны чанартай л юм.

Avatar

Зочин 2018-12-07 183.177.106.67

хөөрхий 90-ээд оныхон хаха би ч 80-аад оных учраас юутай ч улсаас тэтгэвэр зулгаах л юм байна

Avatar

tt 2018-12-07 202.21.100.202

dd

Avatar

зочин 2018-12-07 202.131.245.69

ямар ч тооцоо судалгаагүй ийм дэмий цуурхал шиг юм тараахаа боль. өмнөх Засгийн газар төсөв нь дутаад НДШ-ийн орлогыг ашигладаг байсан гээ биз дээ. Одоо тэгээд Засгийн газар тэтгэвэрийн сан руу буцаагаад өрөө төлөх маягаар хийх хэрэгтэй. НДШ-ийн орлого, хуримтлалыг өсгөх олон арга дэлхийгээр нэг байна. Харин тэтгэврийн хэмжээг сарын цалингийнх нь 80-90 хувьтай тэнцүү тогтоодог болох нь зөв. ядаж хүмүүс сайн дураараа тэтгэвэртээ гарч залуус ажилтай болно.

Avatar

ахмад настан 2018-12-07 43.228.131.182

Хуцаад бай Тэгээд ахмадуудаа алчихаач 2035-2050 онд монгол энэ хэвээрээ байхгүй шүү дээ хурдацтай л хөгжиж байна Залуус та нар ажлаа л сайн хий

Avatar

зочин 2018-12-07 66.181.169.66

яацийнв тодорхой баримттай юм бичихэд яадгийн. Наад зах нь ажил хийж байгаа хүмүүс нийгмийн даатгалд төлж байгаа мөнгөө банкинд хүүтэй хадгалуулсан бол одоогийн тэтгэвэрийн хэмжээнээс хавьгүй их мөнгө төлөх ёстой. Миний мөнгийг хэн аваад байгааг тодруулсан бол дээр байхсан

Avatar

Хотын уугуул ЧД иргэн Бат 2018-12-07 202.179.25.92

Далдыг хардаг Далай лам шиг үнэн худал нь бүү мэд иймэрхүү олон түмнийг бухимдуулсан элдэв муу таамаг ярихаа больмоор байна. Эрхибиш улс орон муу ч гэсэн хөгжиж л байна. Учир нь олдох биз.

Avatar

зочин 2018-12-07 2.53.175.156

ядахдаа яагаад ? гэдэг шалтгааны нь бичээч тэнэг юм бичиж хумуусийг бухимдуулаад

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж