Т.Баярхүү: Зээл авч чадаагүй 800 гаруй аж ахуй нэгжийг АТГ шалгаж байна | News.MN

Т.Баярхүү: Зээл авч чадаагүй 800 гаруй аж ахуй нэгжийг АТГ шалгаж байна

Хуучирсан мэдээ: 2018.12.06-нд нийтлэгдсэн

Т.Баярхүү: Зээл авч чадаагүй 800 гаруй аж ахуй нэгжийг АТГ шалгаж байна

Т.Баярхүү: Зээл авч чадаагүй 800 гаруй аж ахуй нэгжийг АТГ шалгаж байна

Авлигатай тэмцэх газрын /АТГ/  урьдчилан сэргийлэх, соён гэгээрүүлэх  хэлтсийн дарга Т.Баярхүүгээс Жижиг, дунд үйлдвэрийг хөгжүүлэх санд /ЖДҮХС/  хийж байгаа  шалгалтын ажиллагааны талаар тодрууллаа.

-ЖДҮХС-д хийж байгаа шалгалтын ажиллагаа ямар шатанд явна вэ?

-Шалгалт гэдгийг ялгаж салгаж ойлгох хэрэгтэй. Эрүүгийн хэрэг үүсээд хэрэг бүртгэлтийн хэрэг нээгээд мөрдөн шалгах ажиллагаа явагдаж байгаа ажил  нэг тусдаа. Харин нөгөө талдаа ЖДҮХС-ийн зээлд  шалгараагүй үлдсэн 800 гаруй аж ахуй  нэгж дээр дүн шинжилгээний ажил хийгдэж байгаа.  Тэдгээр 800 гаруй аж ахуй нэгж үнэхээр төслийн шаардлага хангахгүй байсан уу аль эсвэл  материал нь дутуу байсан эсэх шалгалтыг 2-3 төрлөөр  харьцуулан хийж байна. Ингэхдээ шаардлага хангасан 222 төслийг зээл авч чадаагүй төслүүдтэй харьцуулан  авлигал болон  хууль бус асуудлууд байгаа эсэхийг  шалгаж байна. Нэг ёсондоо хэрэг бүртгэлд мөрдөн байцаах ажиллагаанаас тусдаа зээл аваагүй 800 гаруй аж ахуй нэгж дээр дүн шинжилгээний ажил хийгдэж байна гэсэн үг.

-Тэгвэл ЖДҮ-д нэр холбогдсон албан тушаалтнуудад ямар хариуцлага тооцсон бэ?

-Энэ хэрэгт холбогдсон албан тушаалтнуудад одоогоор хуулийн хариуцлага хүлээлгээгүй. Хэрэг бүртгэл нээгээд мөрдөн шалгах ажиллагаа явж байгаа.

Э.БУРАМ 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2018-12-06 202.21.106.145

Хаха одоо юу гэж ойлгох бэ энэ балай хэдэн морь унасан толгойгүй ллаларууд харахаар бөөлжис баас шээсний бүгд хүрэх юм ллалар

Avatar

Хүчитхар 2018-12-06 202.9.43.115

Өөрсдөө зээл авч чадаагүйдээ хорсч УИХ-ын гишүүдийн нэр төрд халдаж гутаан доромжилж, үндэсний аюулгүй байдалд аюул занал учруулсан 800 аж ахйн нэгжийн захирлуудыг хатуу чанга шийтгэбэл зохино. Тэд бол Монголын жинхэнэ дайснууд.

Avatar

Зочин 2018-12-06 66.181.183.17

Авч чадаагүй амьтад яах вэ чадсан нь яаж чадсаныг шалгах биш үү.

Avatar

зочин 2018-12-06 202.170.80.25

Авч чадаагүй нь харин хамаатай болчоод байшд.

Нөгөө авсан мань гаруудыг шалгахаар бүх юм нь зүгээр харагдаад байдаг. аваагүй байгаа гартай харьцуулж харах хэрэг гараад байгаам бишүү

Avatar

зочин 2018-12-06 66.181.180.238

ЖДҮ гээс зээл авсан гэмт хэрэгтнүүд жинхэн ЖДҮ гийн төслийг өөрийн болгож ашигласан байгаа.Өөрсдөө төсөл бичих чадваргүй хулгайчууд байгаа.

Avatar

Зочин 2018-12-06 123.243.254.136

Тэр эмэгтэй гэшүүн бас ж.энхбаяр сумяабазар нар ард түмнийг жинхэнэ шулж байгаа шүү

Avatar

Zochin 2018-12-06 123.243.254.136

Za shudraga ys ard tumen gj yariad baidag odoo harii ter olon saiduudaa saidaasn buulgaarai ter sumya gj ard tumniig bankaaraa shulj bgaa shuu nuguu avgai shig

Avatar

Зочин 2018-12-06 202.9.44.196

Хаха мэдээж. Бичиг баримт дутуу зээлийн шалгаруулал анд тэнцэхээргүй байсан л нэж авна шдээ эд нар хүртэл монголчуудыгаа мод бариулчих гээд л үзээд байхымаа

Avatar

Зочин 2018-12-06 202.70.43.214

Ийм мэдээлэл сонсохоор үнэхээр хэлэх үг олдохгүй бухимдах юм. Яахаараа хүмүүсийг ийм тэнэг юм шиг боддог байна аа. Энэ мэдээ үнэн болоод энэ ажил хэрэгжиж байгаа бол юу ч хэлэхэв дээ…

Avatar

зочин 2018-12-06 202.170.80.25

АТГ шалгаж байгаа юм уу? эсвэл тэдний мэдээллээр шалгалт эхлээд, үнэхээр баримт материалын ялгааг харьцуулж байгаа юм уу? Ядаж байхад сэтгүүлч мэдээний гарчигаа сүр оруулах гээд буруу өгөв үү?? мэдээг уншихаар харьцуулалт хийж байна гэх ухаантай юм шиг. Гарчигийг нь харахаад тэр 800-г шалгаад байцаагаад эхэлж байгаа юм шиг…

Avatar

Пцужэнг 2018-12-06 45.51.187.42

Энэ 800-аас болж ЖДҮийн хэрэг эхэлсэн гэж дүн шинжилгээ нэртэй залхаах мөрдөх ажиллагаа эхэлжээ!!!

Avatar

Иргэн Б 2018-12-06 131.175.41.28

Ийм ойлгомжтой асуудлыг ингэж самрах юм уу. Ихэнхи нь хуулийн шалгуураас давсан, том компаниуд байхад. эсвэл гүйлгээг нь харахад л илрэх асуудлыг шалгасан болоод замхаруулах гээд байна. Энэ байгууллагын улстөрчдөөс хамааралгүй болгох хэрэгтэй байна.

Avatar

Б 2018-12-06 131.175.41.28

Ийм ойлгомжтой асуудлыг ингэж самрах юм уу. Ихэнхи нь хуулийн шалгуураас давсан, том компаниуд байхад. эсвэл гүйлгээг нь харахад л илрэх асуудлыг шалгасан болоод замхаруулах гээд байна. Энэ байгууллагын улстөрчдөөс хамааралгүй болгох хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2018-12-06 131.175.41.28

Ийм ойлгомжтой асуудлыг ингэж самрах юм уу. Ихэнхи нь хуулийн шалгуураас давсан, том компаниуд байхад. эсвэл гүйлгээг нь харахад л илрэх асуудлыг шалгасан болоод замхаруулах гээд байна. Энэ байгууллагын улстөрчдөөс хамааралгүй болгох хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2018-12-06 202.21.102.226

Cham shig troll l uls turjuuleed bna. bas chinii songoltoor tolgoi deer chin garsan humuus

Avatar

Зочин 2018-12-06 202.21.102.226

Dun shinjilgeenii ajil hiij bna geheer shalgaj bn gej oilgodog erguu dagznuud bh yumaa

Avatar

Иргэн 2018-12-06 103.57.92.175

Энэ АТГ гэж ёстой хэрэггүй газар байна даа.

Avatar

Зочин 2018-12-06 66.181.187.64

Их зөв байна.
Авилгаа хэнд өгөхөө мэдэхгүй тэнэг юмнууд.
Авилагчдын гар дээр хэдэн бор юм өгч чадахгүй гүрийдэг амьтад, аягүй бол та нарт ч өгч чадахгүй хоосон хоцорно харж л байгаарай.

Avatar

Зочин 2018-12-06 202.72.245.194

АА ЭНЭ 800 ААН МАТААД ЖДҮГИЙН ХЭРГИЙГ ИЛРҮҮЛСЭН УЧИР ШАЛГАЖ БАЙГАА ЮМ УУ ЗӨВ ЗӨВ ДАХИЖ МАТАХГҮЙ БОЛТОЛ НЬ МУШГИАД ӨГ

Avatar

Зочин 2018-12-06 66.181.179.114

МОНГОЛ УЛСЫН ЭРҮҮГИЙН ХУУЛЬД ХЭН НЬ ХУУЛЬ ЗӨРЧИЖ ЯМАР Ч ГЭМТ ХЭРЭГ ӨДҮҮЛЖ ҮЙЛДСЭН ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭХГҮЙ МУЛТАРНА, ЯМАР НЬ ХУУЛЬ ЗӨРЧВӨЛ ТӨРИЙН ХУУЛИЙН ХАТУУ ХАРИУЦЛАГЫГ ЧАНДЛУУЛАН ХҮЛЭЭНЭ ГЭЖ ЗААСАН БАЙДАГ ЮМ БЭ. !!!!??? ҮНЭНДЭЭ ТЭВЧЭЭРИЙН ХҮЛЭЭС АЛДАРЧ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2018-12-06 202.170.84.188

Тэнэгтээрэй. зээл авч чадаагүйг нь шалгах ямар ч шаардлага байхгүй, зүгээр л харьцуулж тодруулж байна гэж ярь!!! Зээл авсанууд чинь бүгд хэнд хамаатандаа холбоотондоо өгсөн нь тодорхой байхад юуг нь бас шалгаад байгаан… ийм тодорхой юмыг шийдвэртэй хатуухан шийтгэ

Avatar

Irqen 2018-12-06 66.181.178.141

Saiduud n iim baihad zasgiin qazar buuna bizdee

Avatar

ми 2018-12-06 202.70.47.134

Мөрдөн шалгах ажиллагаа явж байна эсвэл удаж байна гэхээр л бид бас авилгалаа хоорондоо тохирч байна гэж ойлгогдож сонсогдож байна.

Avatar

bh 2018-12-06 66.181.170.229

ene baiguullagiig taraah heregtei yasan uls torjdog yum beee

Avatar