"Төрдөггүй" Төрийн нарийнууд, тогтдоггүй сайд нар | News.MN

"Төрдөггүй" Төрийн нарийнууд, тогтдоггүй сайд нар

САЙД НАРЫН ТОМИЛГОО

"Төрдөггүй" Төрийн нарийнууд, тогтдоггүй сайд нар

"Төрдөггүй" Төрийн нарийнууд, тогтдоггүй сайд нар

News агентлаг долоо хоног бүрийн пүрэв гариг “Яам, Тамгын газраар сонин юу байна” буланг хүргэдэг билээ. Бид энэ удаад сайдыг нь чөлөөлж буй яамдыг онцолж байна.


Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн Засгийн газрын томилгоо өнөө хэр үргэлжилж байна. Ялангуяа түүний Засгийн газарт “үйлтэй” нэг яам бий. Хүн амины хэргийн гуншин зүүсэн Зам тээврийн, хөгжлийн яам /ЗТХЯ/-ны хоёрдахь сайд нь дахин чөлөөлөгдөхөөр болов. У.Хүрэлсүхийн Засгаас анх тус яамны сайдаар УИХ-ын гишүүн Ж.Бат-Эрдэнэ очсон ч тэрбээр өнгөрсөн наймдугаар сард өөрийн хүсэлтээр ажлаа өгсөн юм. Дараагийн сайдыг томилох гэж намрын чуулгантай залгуулж дуншсаны эцэст УИХ-ын гишүүн Я.Содбаатарыг ЗТХ-ийн сайдаар томилсон. Гэвч хоёрхон сарын настай томилгоо байв. Ард түмэн У.Хүрэлсүх Ерөнхий сайдаас ЖДҮ-чин сайд нартаа хариуцлага тооцохыг шаардсан тул Я.Содбаатар сайдын албан тушаалаа өгөхөд хүргэсэн нь энэ.

Ийн очсон сайд нь тогтдоггүй ЗТХЯ-ны дараагийн томилгоо удахгүй УИХ-аар орох бөгөөд У.Хүрэлсүх тус яамны сайдаар хэнийг томилох уу гэдэг дээр тохиролцоогоо хийж буй. Ерөнхий сайдын энэ удаагийн сонголт гаднаас гэхээсээ илүү давхар дээлтэй сайдтай болох сонирхол бий нь ойлгомжтой. Улс төрийн хүрээнээс сонсогдож буй албан бус мэдээгээр ЗТХ-ийн сайдад Б.Энх-Амгалангийн нэр сонсогдож байна. Хамгийн анх тус яамны сайдаар Я.Содбаатарыг томилохоор яригдах үед ч Б.Энх-Амгалангийн нэр яригдаж байсан билээ.

Түүнчлэн энэ Засгийн газарт төрдөггүй Төрийн нарийнууд ч цөөнгүй бий. Тухайлбал, ЗТХ-ийн яам, ХХААХҮ-ийн яам, Эрүүл мэндийн яам Төрийн нарийн бичгийн даргын үүрэг гүйцэтгэгчтэйгээр төрийн ажлыг явуулж байна. Тус яамдын Төрийн нарийн бичгийн дарга нарыг хэзээ жинхлэх нь мөн л тодорхойгүй байна. Засгийн газраас  захиалсны дагуу ЗТХЯ болон Эрүүл мэндийн яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга нарыг сонгон шалгаруулалтыг зарласан байгаа гэнэ. Харин ХХААХҮЯ-ны Төрийн нарийн бичгийн даргын сонгон шалгарлуулалт зарлах захиалга Төрийн албаны зөвлөлд ирээгүй байгаа юм байна.

ХХААХҮ-ийн сайдын суудал мөн л эзэнгүй байгаа. Тус яамны сайд Б.Батзориг өнөөх ЖДҮ-д мөн л холбогдсон тул албан тушаалаас нь чөлөөлсөн. Ингэхдээ шинэ сайдын нэр хэдийнээ тодорхой болсон. Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх УИХ-ын гишүүн Ч.Улааныг Хүнс, хөдөө аж ахуй, хөнгөн үйлдвэрийн сайдаар томилох саналыг гаргаж энэ дагуу УИХ-дахь МАН-ын бүлэг болон Байгаль орчин, хүнс, хөдөө аж ахуйн байнгын хорооны хуралдаанаараа хэлэлцэж дэмжсэн. Улмаар чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар хэлэлцэж шийдвэрлэхээр төлөвлөөд байсан ч Засгийн газрыг огцруулах асуудлыг өнгөрсөн долоо хоногт хэлэлцсэн тул Засгийн газрын гишүүнийг томилуулах асуудал түр хойшлогдсон юм. Тиймээс өнөөдөр уг томилгоог УИХ-ын нэгдсэн чуулганаар оруулж магадгүй гэсэн хүлээлт байна.

Мөн сайд нь чөлөөлөгдөж байгаа дараагийн яам бол БСШУСЯ юм. БСШУСЯ-ны сайд Ц.Цогзолмаа Засгаа огцруулахад кноп дарсан үйлдэл нь Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхэд гэлтгүй олон нийтийг ч гайхшруулсан. Гэвч Засгийн газрыг 40 гишүүн огцруулалгүй үлдээсэн тул Ц.Цогзолмаа сайдаасаа огцрох өргөдлөө өгөх нь ойлгомжтой. Энэ ч дагуу тэрбээр үзэл бодолдоо үнэнч үлдэж, ажлаа өгөхөөр болсон. Ц.Цогзолмаагийн оронд тус яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга Б.Баярсайхан мөн УИХ-ын гишүүн М.Оюунчимэг нар горилж суугаа сурагтай. Түүнчлэн нөхдөө "худалдсан" Г.Мөнхцэцэг очих тохироогоо аль эрт хийсэн гэх. Тэрбээр Засгийн огцруулна гэж гарын үсэг зурсан хэрнээ УИХ-ын чуулганаар хэлэлцэх үед гадаад явсан нь У.Хүрэлсүх боловсролын салбарыг атгуулахаар тохиролцсон гэсэн яриа улс төрийн хүрээнээс сонсогдож байгаа юм. Ийнхүү гуравдугаар ээлжийнхэн хоолонд орохоор гутлаа тослож сууна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Ард 2018-12-06 202.72.245.122

Одоо мафи-олигархи МАНАН сүлжээ ялахуу эсвэл ард түмэн ялахуу гэсэн үхэх сэхэхийн төлөө тэмцэл явагдаж байна. Ард түмнийг төлөөлж байгаа Батзандан, Оюунэрдэнэ, Аюурсайхан, Болд нарыг бүх хүчээрээ ард түмэн дэмжсэн цагт л Монгол ялна. Тэдгээр залуусаа МАНАН-гийн уяаны нохдоос бид хамгаалах ёстой

Зочин 2018-12-06 66.181.191.203

Доктор гэж нэг сэдэвт зохиол интернет ашиглан бичсэн хүнийг хаа газар албан тушаалд тавьдаг аа больё. Байгууллага удирдана гэдэг өөр шинжлэх ухаан.

Зочин 2018-12-06 202.21.106.127

bugdl hulgaich idej uusan nowshnuudaar duurchihsen ym chin bugd ogtsoroo

ЛДБАТДУЛАМ 2018-12-06 66.181.160.60

Боловсролын сайдад тулгуур шинжлэх ухааны гүн бат мэдлэгтэй докторын зэрэгтэй ядахнаа 5 аас дээш жил багшилсан хүнийг томилбол монголын боловсрол өнөөгийн сэхээн амьруулах тасгаас гарч энгийн тасагт шилжиж улмаар илааршина.

Зочин 2018-12-06 112.72.15.78

УИХ-ын гишүүдээр 100% сайдуудыг томилсон нь анхнаасаа буруу зүйл. Эцэстээ ийм зүйлд хүрэх гэсэн юм байна л даа. Сайдуудыг 100% УИХ-ын гишүүдээс болгосноор энэ ИХ-д нам доторх эрх мэдлийн төлөө тэмцэл эхэлсэн. Ингэж Засаг төр бужигнаж байхыг харсангүй ээ. Энэ арай дэндүү эрх мэдлийн төлөө ТЭМЦЭЛ байнаа

Зочин 2018-12-06 202.126.89.245

Цогзолмаа шиг шударга түшээд олон байгаасай Ийм урвагч нар юу бүтээх вэОюунчимэг яаж энэ том айлыг толгойлох юм болоо МАНгарууд ч 2020 онд шалбааганд унах нь тодорхой боллоо доо

Зочин 2018-12-06 202.126.89.245

Цогзолмаа шиг шударга түшээд олон байгаасай Ийм урвагч нар юу бүтээх вэОюунчимэг яаж энэ том айлыг толгойлох юм болоо МАНгарууд ч 2020 онд шалбааганд унах нь тодорхой боллоо доо

Зочин 2018-12-06 66.181.182.135

Шударга зарчмаар бол, т.е. Чингис хааны зарчмаар бол Цогзолмаа шиг хүн л төр, ард түмэнд хэрэгтэй, нөгөө Оюун-Эрдэнэ, Аюурсайхан нарын Дамбийжаагийн тоодгоруудыг болүтэр түргэн зайлуудбал зохино.

Иргэн 2018-12-06 66.181.182.145

Дан дээлтэй сөйдууд батал

Зочин 2018-12-06 66.181.182.145

Малын хөлийнтатварбг чмаа, адужнд маш өндөр тогтоо

Зочин 2018-12-06 66.181.161.33

Малчдаас өндөр татвар авч малын тоог бууруулахгүй бол бэлчээрийн даац байхгүй боллоо мянгат малчид тодруулдагийг болих хэрэгтэй малаа зах зээлд борлуулахгүй байгаа учир махны үнэ өндөр байна

zochin 2018-12-06 122.201.23.226

enkhamgalan l lav bishshuu. buur buruugaar erguulne.

Ардын хүү Хүүк 2018-12-06 103.111.68.3

Төрийн толгойд гарсан идээт бээрт хатгины толгой МАНАН гэсэн 15 толгойтой 2 атгаалжийн хар мангасын нэг Миеэ Элбэгээ 2-ын толгойг тасдаж байж. Л.Энх-Амгалан, Бадамжуна, Хурц, Эрдэнэ, Эрдэнэбат, Мөнхбат Хаянхярваа гэх мэт Монголын төрийг хувааж залгиж байгаа 30 гэр бүл зайлуулагдана. Миеэгийн дараа өөрөө гэдгээ мэдээд тэр Тарвагадорж Ам нээвэлд орж ахин бахин ард түмнийг хошгируулахыг оролдож байна.

иргэн 2018-12-06 202.9.42.155

Энэ томилгоонууд Засгийн газрын цаашдын ажлын арга барил, өөрчлөот шинэчлэлт хэр байх вэ гэдгээ ард түмэн, сонгогч олондоо харуулах том хариуцлага болж харагдана. Мэргэжлийн Засгийн газар яамдуудыг мэргэжлийн дадлага туршлагатай хүмүүсээр удирдуулах нь уу аль эсвэл бас л давхар дээлний томилгоо юу гэдэг нь олны хүлээсэн асуултын хариу болно.

Ард 2018-12-06 202.72.245.122

Батзандан, Болд нар бол жинхэнэ эх орончид гэдгийг эрүүл ухаантай жирийн хүн бүр мэдэж байгаа. МАНАН+олигархуудын зуудаг ноход та нар тэднийг бүү боорло. Та нар эзэдтэйгээ хамт түүхийн эргүүлгэнд орж хумсын тоос болноо гайгүй. АН-ын жирийн гишүүдэд зөвлөхөд Эрдэнэ, Эрдэнэбат нараасаа эртхэн салахгүй бол нам чинь булшлагдлаа шүү

Zochin 2018-12-06 172.58.139.172

Tekhnikkum tugssun shudenz Amraagiin egch said bolvol mongoliin bolovsrol haashaa yavah bol doo huurhii Hurelsukh erkhbish medej bgaa bailgui dee

Zochin 2018-12-06 126.161.189.118

Yamar neg huviin ashig sonirholgui chin setgeleesee ene salbaruudiig uud tatah medleg turshlaga gol ni setgeltei humuus taviarai

Zochin 2018-12-06 126.161.189.118

Er ni yagaad salbartaa olon jil ajillasan salbaraa meddeg, gadaad Dotoodod sursan salbaraa hugjuuleh chin setgeltei salbartaa l tanigdsan mundag humuusiig said Turiin nariin did tavij boldoggui yum be? Songon shalgaruulalt hiij ene salbart ene hugatsaand Yu hiih gej bna gedgiig ni uzej harj baigaad tavij boldoggui ene heden gishuud en teriig yariad baidag yum bee? Tomoor ni haraad hunee songoj bolmooor yum daa, shudarga songoltuud hiine gej huleej bna

zochin 2018-12-06 43.243.161.23

Ene Magnaisuren gej yamar nuhur bnaa. Barilgiinhan bugd l am muutai baihiin unen l yum bna. Ene metiin humuusiig turuus hol bailgah heregtei dee. Bugd luivarchid

Zochin 2018-12-06 130.149.80.199

Барилга, хот байгуулалтын яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Магнайсүрэнг АТГ хэзээ шалгаж, Хүрэлсүх сайд хэзээ хариуцлага тооцох вэ? Өөрийн эхнэрийн эгчийн хүүхдийг яамны харъяа төслөөс сул цалин өгч улсад 30 гаруй сая төгрөгийн хохирол учруулсан. Яамны бүх тендерийг авилгал авч шалгаруулсан. Барилгын тусгай зөвшөөрлийг Барилгын үндэсний ассоциацид мөнгөөр эрхийг шилжүүлсэн гээд энэ луйварчин, авилгачин нөхөртөө арга хэмжээ аваачээ Хүрэлсүх сайдаа барилгын салбарыг самраад дууслаа !!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-12-06 130.149.80.199

Барилга, хот байгуулалтын яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Магнайсүрэнг АТГ хэзээ шалгаж, Хүрэлсүх сайд хэзээ хариуцлага тооцох вэ? Өөрийн эхнэрийн эгчийн хүүхдийг яамны харъяа төслөөс сул цалин өгч улсад 30 гаруй сая төгрөгийн хохирол учруулсан. Яамны бүх тендерийг авилгал авч шалгаруулсан. Барилгын тусгай зөвшөөрлийг Барилгын үндэсний ассоциацид мөнгөөр эрхийг шилжүүлсэн гээд энэ луйварчин, авилгачин нөхөртөө арга хэмжээ аваачээ Хүрэлсүх сайдаа барилгын салбарыг самраад дууслаа !!!!!!!!!!!!

Магнайүсүрэн гэдэг том төрийн нарийн бичгийн даргадаа хариуцлага тооцно уу Хүрэлсүх сайдаа 2018-12-06 130.149.80.199

Барилга, хот байгуулалтын яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Магнайсүрэнг АТГ хэзээ шалгаж, Хүрэлсүх сайд хэзээ хариуцлага тооцох вэ? Өөрийн эхнэрийн эгчийн хүүхдийг яамны харъяа төслөөс сул цалин өгч улсад 30 гаруй сая төгрөгийн хохирол учруулсан. Яамны бүх тендерийг авилгал авч шалгаруулсан. Барилгын тусгай зөвшөөрлийг Барилгын үндэсний ассоциацид мөнгөөр эрхийг шилжүүлсэн гээд энэ луйварчин, авилгачин нөхөртөө арга хэмжээ аваачээ Хүрэлсүх сайдаа барилгын салбарыг самраад дууслаа !!!!!!!!!!!!

Зочин 2018-12-06 66.181.190.235

ЖДҮ-тэй нэр холбогдсон бусад сайд нартайгаа хамт бүгдийг нь нэгмөсөн зэрэг явуулаад Засгаа цэвэрлэсэн шиг цэвэрлээ! Тэгээд мэргэжлийн чадвартай хүмүүсээр танхимаа нэг мөр бүрдүүл. Ингэж байж энэ засаг төрд шинэ цус сэлбэнэ.

зочин 2018-12-06 203.91.118.247

Ерөнхий сайд сайн ажиллаж байгаа эдийн засаг өсөж, улс оронд мөнгө авчирах том төслүүдээ эхлүүллээ, энэ бол том амжилт шүү, \nИргэдийн амьдрал ахуй худалдан авалт сайжирах шинж орж байна,,, Ан-ын новшнууд арай дэндүү доор аваачиж сүйтгэж хаясан л даа,

Зочин 2018-12-06 103.111.68.3

Энхамгалан гэж мэргэжлийн бус сайдтай болвол агаарын тээвэр, авто тээврийнхэн ажил хаяна шүү Хүрэлсүхээ, эртхэн хэлчихье харин.

Зочин 2018-12-06 202.179.24.190

Ч.Улааныг ХХААХҮ-ийн сайдаар томилох маш зүйтэй. Харин бусад 2 яамны сайдад давхар дээлгүй, УИХ-ын гишүүн биш хүнийг томилох хэрэгтэй байна. Энэ хужаа царайлсан Б.Энх-Амгалан гэх нөхрийг зайлуулач ээ. Саяын чуулганыг үеэр хошуугаа цорвойлгож унжуулчихаад их ч цор цор хийсэн дээ. Энэ новшоор яах гэсэн бэ....MCS-ийн бууны нохой...