Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хоёр сайдын асуудлыг УИХ-аар хэлэлцэх нь зүйтэй гэв | News.MN

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хоёр сайдын асуудлыг УИХ-аар хэлэлцэх нь зүйтэй гэв

САЙД НАРЫН ТОМИЛГОО

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хоёр сайдын асуудлыг УИХ-аар хэлэлцэх нь зүйтэй гэв

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хоёр сайдын асуудлыг УИХ-аар хэлэлцэх нь зүйтэй гэв

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга өнөөдөр Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхээс ирүүлсэн зарим сайдыг үүрэгт ажлаас нь огцруулах болон үүрэгт ажлаас нь чөлөөлөх тухай зөвшилцөхөөр ирүүлсэн албан бичигт тус тус хариу илгээв.

1. Зөвшилцөх саналын тухай албан бичигт:

“Монгол Улсын Засгийн газрын гишүүн-Боловсрол, соёл, шинжлэх ухаан, спортын сайд Цэдэнбалын Цогзолмааг Засгийн газрын тухай хуулийн 17 дугаар зүйлийн 3, 24 дүгээр зүйлийн 4 дэх хэсэгт заасныг тус тус зөрчсөн гэж үзэж, үүрэгт ажлаас нь огцруулах асуудлыг зөвшилцөхөөр ирүүлсэн Таны 2018 оны 12 дугаар сарын 03-ны өдрийн ЗГ-1/198 дугаартай албан бичгийг хүлээн авч холбогдох материалуудтай танилцлаа.

Уг асуудлыг Монгол Улсын Үндсэн хуулийн Гучин есдүгээр зүйлийн 2 дахь хэсэг, Монгол Улсын Засгийн газрын тухай хуулийн 23 дугаар зүйлийн 1 дэх хэсгийн 1 дэх заалтад заасны дагуу Улсын Их Хуралд өргөн мэдүүлж хэлэлцүүлэх нь зүйтэй байна” гэжээ.

2. Зөвшилцөх саналын тухай албан бичигт

“Монгол Улсын Засгийн газрын гишүүн-Зам, тээврийн хөгжлийн сайд Янгугийн Содбаатарыг хүсэлтийнх нь дагуу үүрэгт ажлаас нь чөлөөлөх асуудлыг зөвшилцөхөөр ирүүлсэн Таны 2018 оны 12 дугаар сарын 03-ны өдрийн ЗГ-1/197 дугаартай албан бичгийг хүлээн авч холбогдох материалуудтай танилцлаа.

Уг асуудлыг Монгол Улсын Үндсэн хуулийн Гучин есдүгээр зүйлийн 2 дахь хэсэг, Монгол Улсын Засгийн газрын тухай хуулийн 23 дугаар зүйлийн 1 дэх хэсгийн 1 дэх заалтад заасны дагуу Улсын Их Хуралд өргөн мэдүүлж хэлэлцүүлэх нь зүйтэй байна” гэжээ.

Эх сурвалж: PRESIDENT.MN

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ЗөвЗөв
5
ХахаХаха
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЖЕНКО 2018-12-03 139.5.217.31

ЖЕНКО ЭЛБЭГИЙГ БОДВОЛ УДАМ ДАМЖИН НУТАГЛАСАН НУТАГТАЙ, САЛАА МӨЧИР ИХ АХ ДҮҮСТЭЙНА ХҮН БУРУУ ҮЙЛ ИХ ХИЙХГҮЙ БАЙХАА. ЭЛБЭГ БОЛ ЮУ Ч БОДОХГҮЙ УЛСЫГ МИНЬ ХҮН АРДТАЙ НЬ ХУДАЛДАНА. МАНАН ИЙН ГАР ХӨЛҮҮД ЖАНХУУ МАНХУУ ГЭЭД НЭМЭРГҮЙ.

Avatar

Зочин 2018-12-03 66.181.171.34

Жанхүү гэдэг чинь Женко юм уу. Өөр хүнийг хэлээд байна уу.

Avatar

mgl 2018-12-03 202.9.43.212

Baatarbileg chini Enkhboldiig hamgaalaad baisan, yahaaraa said boldog baina. Iim hachin yum hiigeed baival!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-12-03 43.228.131.206

Бузрын хорчин Жан Хуй төрөөс зайлсан цагт төр цэвэршинэ

Avatar

Зочин 2018-12-03 202.72.245.209

ЗА ЭХНИЙ 2 ЯВЛАА ОДОО 2 ХОЁРООР НЬ ЯВУУЛААД БАЙНА ДАА ДАРААГИЙН 2 ХЭН БЭ ГЭДЭГ АСУУЛТ ХАРИУЛТЫН УРАЛДААН ЗАРЛАЖ БАЙНА

Avatar

Hfhh 2018-12-03 103.26.193.224

Ene dunkhuu teneg gar heseg chimeegui baisan yumsan, dakhiad garaad irsen uu. Hiikh yum oldokhgui hetsuu baigaa baikhdaa. Teneg gar shuu .

Avatar

зочин 2018-12-03 64.119.20.32

Цогзолмаа хэмээх урвагчыг нэн даруу хөөж явуул.

Avatar

tamhichin 2018-12-03 182.160.39.136

sharing

Avatar

Emnelguud gamshig bolj bn 2018-12-03 64.119.18.2

Sarangereliig bas halaarai

Avatar

жанхуу 2018-12-03 144.217.80.80

зайл тэгэх үү хэзээ огцрох гэж байна даа

Avatar

Зочин 2018-12-03 66.181.188.103

Энэ нөхрийг хурдан зайлуулаасай

Avatar

KUWKJH 2018-12-03 64.119.26.121

Я.Содбаатар гишүүний авга эгч залилангийн хэргээр шалгагдаж байгаа

https://www.youtube.com/watch?v=GGoODFGQJkU&t

Avatar

БӨӨ БАТАА 2018-12-03 103.240.240.73

ЖОНХУУРУУЛСАН ХҮН УЛАМ Л ЖОНХУУРУУЛНА

Avatar

Зочин 2018-12-03 202.9.42.41

Аймшиг энууний хажууд элбэгдорж бол хуний хайлан

Avatar

Зочин 2018-12-03 103.26.194.135

янгуг гэдэг чинь даллага авахуулах гэсэн түвд үг. монголчуудын 80 хувь нь түвд нэртэй. мэдэхгүй зүйлээ битгий ярьж бай залуусаа

Avatar

Зочин 2018-12-03 202.70.38.18

Улс орны эв нэгдэл, үндэсний аюулгүй байдалд онц ноцтой үйл явдал болж байхад гүлдийгээд яс хаяад сууж буй ерөнхийлөгч гэж байх уу?!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-12-03 59.153.114.124

Оронд нь 2 ЖДҮс томилогдох уу

Avatar

Зочин 2018-12-03 66.181.186.117

Who is Yang ? Kk

Avatar

Зочин 2018-12-03 66.181.160.83

Hurelsuh shadar said bhdaa J.Erdenebatiin zasgiinhaa esreg hor nairauullj gariin user zursan gar.Eniig nam ni ter uedee yariagui.Namiin hyanaltiin zuvlul.udirdah zuvlul gej shal hudlaa malnuud bn.

Avatar

Зочин 2018-12-03 202.9.41.122

Цогзальмаа Хүрэлсүхийг огцруулаад дараагийн засагт үлдэнэ гэж том андуурч одоо зайлж үз Содбаатар бас сод хулгайч байж

Avatar

Зочин 2018-12-03 202.9.41.196

Янгуг гэдэг чинь Монгол нэр үү

Avatar

Санаа 2018-12-03 103.212.117.192

Сумьяабазар, Нямбаатар нараа яах вэ Ерөнхийлөгч өө???? Хумслаад л байж л байг уу.

Avatar

Санаа 2018-12-03 103.212.117.192

Сумьяабазар, Нямбаатар нараа яах вэ Ерөнхийлөгч өө???? Хулгай луйвараа хийж л байг уу.

Avatar

Зочин 2018-12-03 103.212.116.225

Содбаатар гишүүн баахан томорж байнаа. ЖДҮ ээс зээл авсан нь зөв байсан юм биш үү зүгээр далд ор.

Avatar

Анхаа 2018-12-03 49.0.135.177

Юуг нь хэлэлцдэг юм буцаад хоёр нохойд яс хаяаад өгчих юм. Улс орноо бодвол та ОК л гэл дээ.

Avatar

Nam bus irgen 2018-12-03 103.57.95.36

Yugii ni heleltsdeg yum.

Avatar

Зочин 2018-12-03 202.21.106.102

Женкод бараг хамаагүй МАН доторхи асуудал штээ. Еөк юм болохоор нэг юм чихэнд нь дуулгаа биз

Avatar