Төрийн үймээн зогстол ам.долларын ханш өснө | News.MN

Төрийн үймээн зогстол ам.долларын ханш өснө

Хуучирсан мэдээ: 2018.11.30-нд нийтлэгдсэн

Төрийн үймээн зогстол ам.долларын ханш өснө

 

"Найман шарга” валют арилжааны төвд өчигдөр /2018.11.29/ оройны байдлаар ам.долларыг 2630 төгрөгөөр худалдан авч, 2635 төгрөгөөр зарж байна.

Төвийн хамгийн захын арилжааны хэсэгт ортол эрэгтэй, эмэгтэй хоёр ажилтан байсан юм. Эрэгтэй ажилтнаас ам.долларын ханшийн талаар лавлахад “Долларын ханш өсөөд хоёр хонож байна. Ханшийн өсөлтийн талаар бид юугаа мэдэх вэ дээ. Цаанаасаа өгсөн үнийн дагуу л валютаа авдаг. Төр засаг нь үймэлдээд долларын ханш мантай байх шиг байна. Тэднийг ажлаа хий гэж хэл. Тэр болтол энэ үнэ өссөөр байх байлгүй. “Доллар авна” гэж орилсон хүмүүс л байх боллоо” гэсэн юм.

АРИЛЖААНЫ БАНКУУДАД АМ.ДОЛЛАР 2630-2632 ТӨГРӨГ

Харин Монголбанк өчигдөр ам.долларын ханшийг 2618 төгрөгөөр хаав. Бусад арилжааны банкуудад ам.долларын ханшийг сонирхуулъя.

Банк Авах Зарах
Хас 2620 2632
Төрийн банк 2618 2631
Голомт 2618 2631
ХААН 2618 2630
Худалдаа хөгжил 2618 2625

ЭНЭ САРД 212.3 САЯ АМ.ДОЛЛАР НИЙЛҮҮЛСЭН Ч ХАНШ ТАСРАЛТГҮЙ ӨСӨВ

Төв банк энэ сарын 22-нд 2591.93 төгрөгийн ханштайгаар 30.5 сая ам.доллар нийлүүлсэн юм. Ингэснээр Төв банк нь арваннэгдүгээр сард 212.3 сая ам.доллар нийлүүлээд байгаа юм. Гэвч валютын ханш тасралтгүй өссөөр байна. Валютын ханшийн энэ сарын өсөлтийг графикаар харуулъя.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-30 203.91.115.39

хэрэгтэй хэрэггүй хог оруулж ирж зардаг бүхэл бүтэн систем бий болгоод хаячихсан болохоор энэ бол хэзээ ч шийдэгдэхгүй.годнаас оруулж ирж байгаа хогнуудад өндөр татвар тогтоох хэрэгтэй.өөр ямарч арга байхгүй.мөнгө сангийн бодлогоор валютын ханшид нөлөөлнө гэдэг үлгэрээ одоо зогсоох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-11-30 202.21.96.212

ИЙМ УЛС ТӨРИЙН ҮЙМЭЭН БОЛЖ БАЙХАД ТӨГРӨГИЙН ХАНШАА ЗОХИЦУУЛАХ ҮҮРЭГТЭЙ НЭГ Л БАЙГУУЛЛАГА БИЙ. ТЭР НЬ МОНГОЛ БАНК. ГЭТЭЛ УИХ-ЗГ ХЭРҮҮЛИЙГ ЗҮГЭЭР АЖИГЛААД, ЮУ Ч ХИЙХГҮЙ СУУЖ БАЙНА ТЭР БАЯРТСАЙХАН. АЖЛАА МЭДЭХГҮЙ НӨХӨР ТӨВ БАНКИН ДЭЭР ТАВЬЧИХСАНЫ ГАЙ ЭНЭ.

Avatar

Зочин 2018-11-30 103.212.117.220

Топорыг зайлууляа

Avatar

irgen 2018-11-30 103.212.118.191

аятайхан хадаас хийчдэг юм шиг өмхий ногоон цаасаар юу оруулж ирээд ханш нь өсөөд байдаг байна аа анусийн б**с долоогчдийн хийж байгаа ажил

Avatar

Зочин 2018-11-30 124.41.67.231

хэхэ хадаас авдаг болохоор үнэ нь өсөөд байхгүй юу

Avatar

Энх60тэрбум 2018-11-30 49.0.212.11

Тэнэг минь тэгвэл чи рубль аваад гадаадад яваад үз л дээ, хаана ч сольж өгдөггүй л байхгүй юу

Avatar

Зочин 2018-11-30 66.181.179.92

"Төрийн үймээн зогстол долларын ханш өснө" биш ээ!!! Харин "Төрийн үймээн зогстол төгрөгийн ханш суларна"!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-30 66.181.179.92

Доллар байдаг байрандаа л байж байгаа, харин төгрөг маань шальчийгаад сулраад унаад байгаа юм шдээ!!!! Төгрөг байсан байрандаа байхад доллар биднийг орихж дээшээ нисээд байгаа юм биш шүү дээ!!!

Avatar

Зочин 2018-11-30 103.9.90.131

Төв банк 11-27-д ямарч доллар заралгүй ханшийгхөөргөдсөн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-11-30 180.149.65.2

энэ улс орноор үнэхээр тоглож байнаа баяртсайхан гээд нэг нөхөр ханш алдсаны хариуцлага хүлээж зайлаач ээ чадахгүй юм бол яах гэж ийм алба хашдаг байна аа

Avatar

Зочин 2018-11-30 175.38.106.143

Топортой хамт зайлуулах хэрэгтэй…

Avatar

Зочин 2018-11-30 180.149.65.2

монгол банк тэр баярсайхан энэ тэр хаана байна аа

Avatar

Зочин 2018-11-30 66.181.180.125

монгол улс 30 гэр бүлийн гарт орсон нь батлагдаж байна.тэр манан толгойтой 30 гэр бүл бол ихэнх нь ман ыг түшсэн .2012 онд уих д ан ялахад доллар маргаашнаас нь цөм өссөн.бүр албаар өсгөж байгаа юм шиг өссөн.одоо 60 тэр бумын унах сэхэх ноцолдоон дээр бас шантаажилж байгаа юм шиг өсч байна.өсөх биш өсгөөд байдаг юм бишүү.мрнголын ард түмнээр тоглоод байгаа юм бишүү

Avatar

Энх60тэрбум 2018-11-30 49.0.212.11

Битгий худлаа ярь 2016 оны зун л 1700 гарантай байснаа 2000 гараад явчихсан ш дээ, та нарын үхэн хатан өмөөрч сонгож гаргаж ирсэн нам засаг чинь шүү дээ, одоо байж байгаагаа хар, хохь чинь

Avatar

Ард түмний итгэл хагас жилийн өмнө алга болсон шдээ топор оо 2018-11-30 175.38.106.143

Сдааа юм дааа, топор жонхуу 2-ын буянд венесуэлийг удахгүй гүйцэд түрүүлэх нь…

Avatar

Зочин 2018-11-30 139.5.216.144

Чиний төлж байгаа татварын мөнгийг хүүгүй аваад чамд буцаагаад өндөр хүүгээр зээлж байгаа нь дэмжээд бид хараад л байж байх уу. Ядарсан ард түмэн л ББСБ-аас өндөр хүүтэй зээл авдаг болхоос энэ УИХ, Засгийн газрын гишүүд чинь авдаггүй юм.Ард түмнээ яасан их доромжилдог юм бэ.Хулгайчууд уучилал гуйгаад л болоо юу. ЖДҮДС-гийн хулгайчидаас болж хичнээн жинхэнэ ждүчид боломжоо алдаж, хичнээн иргэд өрөнд орж орон гэрээ хураалгаж гудамжинд гарч байгааг мэдэж байна уу. Хүрэлсүх огцор

Avatar

Зочин 2018-11-30 139.5.216.144

Чиний төлж байгаа татварын мөнгийг хүүгүй аваад чамд буцаагаад өндөр хүүгээр зээлж байгаа нь дэмжээд бид хараад л байж байх уу. Ядарсан ард түмэн л ББСБ-аас өндөр хүүтэй зээл авдаг болхоос энэ УИХ, Засгийн газрын гишүүд чинь авдаггүй юм.Ард түмнээ яасан их доромжилдог юм бэ.Хулгайчууд уучилал гуйгаад л болоо юу. ЖДҮДС-гийн хулгайчидаас болж хичнээн жинхэнэ ждүчид боломжоо алдаж, хичнээн иргэд өрөнд орж орон гэрээ хураалгаж гудамжинд гарч байгааг мэдэж байна уу.

Avatar

Зочин 2018-11-30 182.160.33.194

ми овогт оо? одоо болио? огцроод тарвагаа аваад 461 рүү маарш. тарвагадорж гутлаа углаад зангиагаа нүүрэндээ зүүгээд таныг хүлээгээд байна.

Avatar

Uhna Ogtsor 2018-11-30 66.181.167.194

Атигар тарвага Элбэг х***а ми овогт 2 биш харин төвд жанхуу, жанхуугийн барлаг дэслэгч ухна 2 яг одоогоор МАНАН-г удирдаж байна. Юун х***а миеэ вэ? жанхуу өөрийн боол ухныг бэлгэвч шиг хэрэглээд хаяж байхад даа. Иймхэн юмыг ойлгохгүй байгаа юм уу? Ухныг огцруулна гэдэг нь ми-г дэмжиж байна гэсэн үг огт биш. Харин ч эд нар өөрсдийн эдсэн уусныг улайрсандаа гаргаж ирэх давуу талтай. Ухна яг яаж гарч ирсэн яг тэр нь шигээ огцрох болно….

Avatar