У.Хүрэлсүх: Засгаа унагаая гэсэн бодолтой хүн цөөхөн байх | News.MN

У.Хүрэлсүх: Засгаа унагаая гэсэн бодолтой хүн цөөхөн байх

Хуучирсан мэдээ: 2018.11.28-нд нийтлэгдсэн

У.Хүрэлсүх: Засгаа унагаая гэсэн бодолтой хүн цөөхөн байх

У.Хүрэлсүх: Засгаа унагаая гэсэн бодолтой хүн цөөхөн байх

Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх парламентад суудалгүй улс төрийн намуудын төлөөллийг хүлээн авч уулзлаа. Уулзалтын үеэр улс төрийн намуудын төлөөлөл Монгол Улсын нийгэм, эдийн засаг, улс төр, иргэдийн амьдралын талаар гомдол шүүмжлэл өрнүүлэхийн зэрэгцээ улс оронд болж буй үйл явдлын талаар байр сууриа илэрхийлсэн юм. 

 Тэд  "Улаанбаатар хотод хүн амын тал нь амьдарч байна. Гэтэл агаарын бохирдол хамгийн том асуудал болсон. Үндэсний аюулгүй байдалд энэ нь маш их нөлөөлж байна. Иргэдийн амьдрал маш муу байна. Улс төрийн намуудад сэхээтэн хүмүүс цөөрсөн байна. Сүүлийн жилүүдэд Монголын гадаад харилцаа доголдож ирсэн. ҮАБЗ-ийн гишүүн, Монгол Улсын Ерөнхий сайд, эрх барьж байгаа намын дарга У.Хүрэлсүх та энэ асуудлыг өөрчилье засъя гэж зориглож байгааг дэмжинэ. Танд алдаа дутагдал байсан ч хамаагүй. Өөрчлөлт шинэчлэлт хийж байгаа хүмүүсийг эргэж буцахгүйгээр дэмжинэ.  Үндсэн хуулийг өөрчлөхийг дэмжинэ. Гэхдээ өнөөгийн энэ парламентаар битгий хэлэлцүүлээч ээ.  Улс төрийн намуудад намын хатуу гишүүнчлэлийн хүрээг багасгаж, өөрчлөлт хийе. Мөн Сонгуулийн тухай хуульд өөрчлөлт хийе. Хандив цуглуулж, сонгууль хийхгүй улсын мөнгөөр хийе. Сонгуулийн хуулийг долоон удаа өөрчилсөн. Улс төрийн намууд эвлэлдэн нэгдэж, сонгуульд оролцохыг дандаа хаадаг. Жижиг намуудад эвлэлдэн нэгдэх боломж гаргаж өгөөч ээ. Улс төрийн 14 намаас 9 намын төлөөлөл орж ирж тантай уулзаж байна" гэв. Түүнчлэн тэд "Ард түмний ихэнх нь У.Хүрэлсүх таны талд байна. Тиймээс нийгмийг өөрчилье. Засгийн газрыг унагаая гэдэг танай намын асуудал биш. Монгол үндэстний талцал хагарал болж магадгүй байна. Замын цагдаад ажиллаж байсан Заншир хурандаа Ерөнхий сайдад хэлээрэй, хэрвээ засаг унах бол бид босно шүү гэсэн. Гадна дотны дайсан биднийг хоорондоо талцаж, зодолдоосой гэж хүсч байна.  Ингэхэд та Засгийн газраа авч үлдэж чадах уу. Үүнд хариулт өгөөч" гэлээ.

Ерөнхий сайд У.ХҮРЭЛСҮХ:

-Намайг дэмжиж байгаад баяртай байна. Монгол Улс хэрхэн яаж хөгжих, ямар замаар явах вэ, бид нарын өнөөгийн байдал ард түмэнд таалагдаж байна уу гэдгийг хэлэлцэх завшаан тохиолдож байна. МАН бол Монголын ууган нам. Монголын ууган намын дарга би. Монгол Улсын Ерөнхий сайд хүн. Монголын язгуур эрх ашгийн төлөө МАН нэгдэж чадахгүй бол ардын нам биш, олигархийн нам. Та бид нар хамтдаа тэмцэж, хамтдаа амьдарсан хүмүүс. Урьд нь би дандаа Шадар сайдын ажил хийж ирсэн. Одоо Ерөнхий сайд хийж байна. Айлаар зүйрлэж хэлбэл, ээжийн ажил хийж байна. Надад хоёр зам байна. Монгол орон, үр хүүхэд, хөгжил дэвшлийн төлөө, шударга нийгмийн төлөө тэмцэнэ. Эсвэл энэ дотроо живээд хэд гурван хүний суудлыг тавтай сайхан суулгах асуудал хөндөгдөж байгаа. Шинэчлэх процесс бол мөнхийн зүйл. Ард түмний амьдрал хүсэл мөрөөдөл ондоо болсон. Засч, залруулах зүйл маш их байна.  Нэг бугалган дор хамтдаа зүтгэе гэсэнд чин сэтгэлээсээ баярлаж байна. Та бүхэн сэтгэлээрээ, үзэл бодлоороо намайг дэмжихээс илүү том дэмжлэг надад алга. Та бүхэн улс төрийн намын төлөөлөл биш, ард түмний төлөөлөл. Засгийн газрын хувь заяаг маргааш нөгөөдөр шийдэгдэх байх.  Ард түмэн маань эхлүүлсэн ажлаа дуусгаасай гэж бодож байгаа болохоос засгаа унагаая гэсэн бодолтой хүн цөөхөн байх. Ард түмний өргөн дэмжлэг дээр байгаа Засгийн газрыг толгойлж байна, би. Тийм учраас Монголын парламент үүнийг зөвөөр олж харах байх. Нэг хоёр хоногийн дараа түүхэн шийдвэр гарах гэж байна. Үндсэн хуулийг өөрчлөх нь зөв. Энэ Үндсэн хууль бол бидэнд олон зүйл өгсөн. Би парламентын засаглалыг дэмждэг хүн. Тиймээс үүнийг өөрчлөх нь зөв.

Т.НОМИН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ЗөвЗөв
13
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

134 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-28 43.228.131.45

Монголын олон нийт Хүрэлсүх дарга Таныг дэмжиж байгаа шүү Энэ доор миеэгийн хөлсний бичээчид юу гэх нь хамаагүй Монголын газар шороо байгалийн баялгийг худалдаж идсэн, Төрөөс төрсөн тэрбумтан олигарх, тэдгээрийн төрд шургалсан хулгайч луйварчин авилгачин эхнэр амраг садан төрөл үр төлийг нь одоо л зогсоохгүй бол бидний ирээдүй хойч үе МАНАНгийн мафийн балгийг хангалттай амслаа

Avatar

Зочин 2018-11-28 43.228.131.45

Хүрэлсүх төрийг авилгач луйварчдаас цэвэрлэх агуу үйл хэргээрээ Монголын түүхэнд үеэс үед дуурсагдан тэмдэглэгдэх болно БИД ХҮРЭЛСҮХИЙГ ДЭМЖИЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2018-11-28 43.228.131.45

Монголын төрд шургалсан МАНАНгийн мафижсан бүлэглэлийг одоо л зайлуулж очуулах газарт нь очуулж яллах ёстойг яллаж үхүүлэх ёстойг нь үхүүлэхгүй бол бидний эх орон авилгачдын хөлд үрэгдэж дууслаа Ямар азаар Хүрэлсүх гэдэг эх оронч гаэрч ирэв ээ

Avatar

Зочин 2018-11-28 194.223.71.72

Iim es surtakhuungui uurtai buduuleg khun yaj uls ornoo avch yavakh ve oortoo dugnelt khiigeed ogtsorson deeree.

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.161.56

Ээж та эр нухруу хуурч сольсон /умнух Засгаа унагаасан/ ур хуухдуудээ хулгайч болгон хумуужуулсэн /сайд нар, намын гишууд нь ЖДУ чин/, урд хойд эцгийн хуухдууд нь зодолдож байнга хэл ам татсан, хэруул шуугиан тасрахгуй /нам нь хагарсан/ эр нухруусуу далдуур банзалдаж хуурсан /Баттулгатай хуйвалдсан/, хулгайч хуухдуудээ умгуулж худлаа хашгирч гараа савчсан ийм л ээж бнадаа. Эх нь хээр алаг бол хуухэд нь шийр алаг байдаг тул энэ гэр бул салсан нь дээр.

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.161.56

Энэ хэн ч мэдэхгуй, ядаж УИХ-д ганц суудалгуй, худлаа ард тумний нэр барьсан наманцар гээч нар юу вэ? Та нар хоцорч уз хошногуудаа. ЖДУ-чин нарыг умгуулж, ЖДУ-чин туруулсун Засгийг огцруулахгуй гэнэ уу? Жирэмсэн эмийн шээх газраас хол явж узээгуй богинохон бодож. Турийн эрхийг тендер, ЖДУ зээлээр хахуулдаж хууль бусаар авсан Хурэлсухийг харин зайлуулснаар, ЖДУ-члийг ялласнаар шударга ес тогтохыг ард тумэн хусч байна малнуудаа!!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.161.56

Хулгайч гэж хэн бэ? Эзэнд нь мэдэгдэлгугээр эд зуйл, хурунгийг нууцаар авахыг нь хэлдэг. Хулгай хийсэн хунийг гэмт хэрэг уйлдсэн гээд ялладаг. ЖДУ- чин тэгвэл хэн бэ? Ард тумний хурунгийг тэдэнд мэдэгдэлгуй бур тодруулбал: УИХ ЖДУ эрхэлдэг ард иргэдэд уг гэж хувиарласан хурунгийг тэдэнд мэдэгдэлгуй нууцаар албан тушаалаа ашиглан хулгайлж авчээ. Эд гэмт хэрэг уйлдсэн уу? Ял хулээх уу? Бур 3%-ийг 36% болгоод ард тумнийг шулж, урунд оруулсан. Энэ шударга ес уу? Энэ умгуулж хамгаалах ариун явдал уу?

Avatar

zochin 2018-11-28 103.57.93.160

Enkhbayariig esreg hor nairuulj huzuugui yerunhiilugch gargaj ireed namaa huvaasan jonhuug demjeed Enkhboldiig unagaaj namaa butargalaa holionii huudii mine ogtsor ard tumen chamaig gishuun ch bolgoogui shuu yamar huniig ni bid bas medeed bdgiin bidnii neriig barihaa bolij uz

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.21.106.168

Хүрэлсүх ингэж намаа 2 хувааж байхаар ЖДҮ -чин сайд нарыгаа огцруулаад,их хурлаас татах хүртэл асуудал тавиад ,их хурлаас нь түтгэлзүүлээд прокурор руу шалгуул гээд явуулсан бол их л нэр хүнд нь өсөж хүмүүс итгэх байлаа.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.9.42.19

ЗГ -ыг огцруулах хэрэгтэй.Хүн амьтаны амьдрал доройтоод л байна шүү дээ.Тэр муу Мие Хаяхаа энд ямар пад байнаа.

Avatar

ааа 2018-11-28 202.21.106.146

байлгүй яахав найзаа. хэдэн дарга солигдох яршиг л бн ккккк

Avatar

miye z**l 2018-11-28 45.56.153.110

Miye zailah heregtei

Avatar

Зочин 2018-11-28 45.56.153.110

Miye zailah heregtei

Avatar

Зочин 2018-11-28 104.238.46.230

yamar ch baisan odoo zasag unagadag tsag bish

Avatar

Зочин 2018-11-28 59.153.112.153

Хүрэлсүх чи үхэх биш амид сэрүүн Монголоо хөгжүүлэх ёстой!!!

Avatar

х 2018-11-28 43.242.243.64

Тэр Занашир гэж здаак хэний төлөө хаашаа босох гээд байгаа юм бэ? Энэ Хүрэлсүхий үед төгрөгийн ханш унаад, бензин, түүнийг дагаж барааны үнэ өсөөд амьдрал дордоод харин ч ард түмэн энэ Засгийн газрын эсрэг босох байх шүү.

Avatar

Комиссар 2018-11-28 202.9.40.187

Хэн таныг дагахгүйэ

Avatar

зочин 2018-11-28 103.57.92.25

66.181.178.196-д Та андуурчээ. Талбай дээр гараад ЗГ – г унгая гээд хашгираад үздээ. Таныг дэмжих хүн гарахгүй л бол уу?

Avatar

Зочин 2018-11-28 59.153.112.153

:ЖДҮ-г хулгай хийгээд байх юм байна.Бусад намууд дэмжээд байх юм байна.Төрийг тогтвортой байлгах талаар намууд яагаад ярилцахгүй,засгийн тухай яриад байнаа???

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.178.196

Жанхуугийн хямд барлаг болох Маанаг ухна эзнийгээ дууриагаад бас муу юм их суржээ. Чамд Тагнуул, цагдаа байна, чиний эзэн болох төвд жанхууд АТГ, Шүүх, Прокурор, ҮАБЗ бүгд л байна. Наад ми-гээ тэгээд одоог хүртэл огцруулаад шоронд хийхгүй юугаа хийж байсан юм бэ? Яг үнэндээ одоогийн мөрдөгдөж байгаа хуулиар УИХ-ын гишүүнийг түдгэлзүүлэх эрх УИХ-д өөрт нь байгаа. УИХ-ын даргыг буцаагаад огцруулах эрх УИХ-д өөрт нь байхгүй. Хуулиараа байхгүй. Жанхуу та 2-рт бол Херо-гоор баримтат кино хийлгээд ми-

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.178.196

ард түмний 80 гаруй хувь нь унаая гэсэн саналтай бна. ТББХорооны хурал таныг хэн вэ гэдгийг тод томруун харуулчихлаа яг үнэндээ хуулиа ойлгодоггүй ойдгохыг хүсдэггүй хоосон толгой нахал нөхөр, цэргийн нэг ангийн захирагч байхад бүр хангалттай нөхөр бна. захирагч ч хийж чадахааргүй харагдаж бнаа.

Avatar

том булчин 2018-11-28 66.181.161.75

tiim bh shig bn l geed toti shig davtaj bainaa yamar zun sovingooroo medreed bnaa buh yum chinii tald baigaag …

Avatar

том булчин 2018-11-28 66.181.161.75

tiim bh shig bn l geed toti shig davtaj bainaa yamar zun sovingooroo medreed bnaa buh yum chinii tald baigaag …

Avatar

baha 2018-11-28 66.181.161.75

tiim bh shig bn l geed toti shig davtaj bainaa yamar zun sovingooroo medreed bnaa buh yum chinii tald baigaag …

Avatar

baha 2018-11-28 66.181.161.75

tiim bh shig bn l geed toti shig davtaj bainaa yamar zun sovingooroo medreed bnaa buh yum chinii tald baigaag

Avatar

Зочин 2018-11-28 58.108.90.214

Гуцаад байлгүй хурдан зайлаараа топор оо

Avatar

Ард түмэн ЗГ огцрохын эсрэг бна. Ард түмэн ШУДАРГА ЁСЫГ хүсэж байна 2018-11-28 103.212.116.85

Засаг огцруулж хэрэггүй. Газрын наймаачид, авилгачид, албан тушаал зарагчдын бүлэглэл Зайлаад өг. Монгол улсад тарьсан гайгаараа Үхсэн ч багадахаар нүгэлтэй хүмүүс бол М.Энхболд, Бадамшунал нарын өнгө мөнгөний бүлэглэл.

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.187.141

Чи ард тумэн юм уу? Ккккккк

Avatar

Зочин 2018-11-28 139.5.218.62

Хүрэлсүх яагаад сандраад байнаа.Айсан хүн адуу хөөнө гэж ардын зүйр үг байдаг.Унах нь мэдэгдээд байгаа боловуу. Намын ахмадууд гээд 6-7 хөгшин авчирсан зурагтаар яуруллаа. Нөгөө ЖДҮ-чингүүд нь гуйж гувшиж олж ирснээс зайлахгүй. Өөр намд урвасан хүн гол рольд тоглож ярьж байх юм. Намын Ахмадын холбооны удидлага, зөвлөлийн гишүүд нь алга байна лээ, ацан шалаанд орсон байхаа көөркийс.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.21.106.166

Хүрэлсүх даргыг дэмжиж олон нийт дэмжиж байгаа шүү

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Чи олон нийт биш л дээ. Гах гах гах гах гах гах

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.21.106.166

БИ БОЛ УИХ-ЫН ХАЯНХЯРВАА ТЭРГҮҮТЭЙ 27 ХУЛГАЙЧ АВИЛГАЧ ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧДЫГ ЗҮГЭЭР Л НАРААР ШОРОНЖСОН П И З Д А НУУД ГЭНЭ ЯМАР ЭЦЭГ ЭХЭЭС ТӨРЖ ХҮМҮҮЖСЭН ХУЛГАЙЧ НАР БЭ

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.21.106.166

ТӨРД ШУРГАЛСАН 27 АВИЛГАЧ ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧДЫГ ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ УБ ХОТЫН ГАЗРЫГ БАДАМЖУНАЙ ЛУЙВАРЧИН ХУЛГАЙЧААР ДАМЖУУЛАН ЗАРЖ ИДСЭН МИЕЭ, ЗУУНЫ ЛУЙВАРЧИН ЭЦГИЙНХЭЭ МОНГОЛ УЛСААС ЛУЙВАРДСАН ХӨРӨНГӨД САГСАН СОДБИЛЭГ ЛУЙВАРЧИН ДЭЛХИЙН ЗАХ ЭЭЛД ШАТАХУУНЫ ҮНЭ НАВС УНАЧИХААД БАЙХАД ШАТАХУУНЫ ҮНЭЭ БУУЛГАХГҮЙ ХАР ЛУЙВАРЧИН МОНГОЛЫН ГАЗАР ШОРООГ ХУДАЛДАЖ ИДСЭН НЯМТАЙШРЫН МАНГАР НУСГАЙБАЯР НАРЫГ ТӨРӨӨС ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ХҮРЭЛСҮХ ДАРГЫГ ДЭМЖИЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.21.106.166

МОНГОЛЧУУД БИД ОДОО Л НЭГДЭЖ ТӨРД ШУРГАЛСАН АВИЛГАЧ ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧИН МИЕЭ ХҮЗҮҮГҮЙ НАРЫН ҮҮСГЭСЭН МАНАНГИЙН БҮЛЭГЛЭЛИЙГ УСТГАЖ ТӨРӨӨС ТӨРСӨН 30 ГЭР БҮЛИЙН ОЛИГАРХУУДЫГ ЗАЙЛУУЛАХ АГУУ ТҮҮХИЙГ БИЧИЛЦЭЦГЭЭЕ
ХҮРЭЛСҮХ ДАРГЫГ ДЭМЖИЖ БАЙГАА ШҮҮ

Avatar

Zochin 2018-11-28 122.201.31.170

Bugd ene Zasgiin gazaraas zalhaj bn. Yamar ch chadamjgui chadvargui. Ogtsrohoos oor arga alga. Ard tumen ene nuhurt itgesen. Shal hudlaa dur esgesen jujigchin baij. Odoo ooroo ogtsroh heregtei

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.126.89.143

МИЕЭГИЙН ЛУЙВАРЧИДТАЙ НИЙЛЭЭД ЗАСГАА УНАГАА !!! ТЭГЭЭД МИЕЭГИЙН х*******н БООЛУУД БОЛЦГОО !!! ҮХРҮҮДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.126.89.143

МИЕЭГИЙН ЛУЙВАРЧИДТАЙ НИЙЛЭЭД ЗАСГАА УНАГАА !!! ТЭГЭЭД МИЕЭГИЙН х*******н БООЛУУД БОЛЦГОО !!! ҮХРҮҮДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.21.106.124

Энэ олон жижиг намууд МАН-д нэгдэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-11-28 59.153.115.245

ДАВАРСАН КОМАНДЛАГЧ. МАН-ЫГ ЦЭРГИЙН АНГИ БОЛГОСОН БАЙНА. ЭНЭ У.ХҮРЭЛСҮХ ЯГ ХУУЛИАРАА БОЛ УИХ-ЫН ГИШҮҮНИЙ ДЭРГЭД БОЛ АМЬСГАА ШҮҮ ДЭЭ. АЙЛГАСАН, ЗАНАСАН ТЭР ЕР НЬ ХЭН ЮМ БЭ? ИЙМ НЭР ХҮНДГҮЙ БОЛЧИХООД ЦААШ ЯАЖ ЯВАХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМ БЭ? ХУРДАН ГҮҮДБАЙ

Avatar

оллоо 2018-11-28 66.181.181.152

Миний бодлоор Хүрэлсүх одоо унаж өгөөд 20 онд үзвэл илүү хүчтэй байх байлаа. Одоо ялсан ч 1 жил яаж ч чадахгүй бүүр босч ирэхгүйгээр хог дээр үсэрнэ.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.5.198.194

Энэ сагсуу ойворгон тэнэг өмгөөлүүлэх хүмүүсээ мөн олов оо. Хүрэлсүх өмнө нь нэг цавчиж намаа хэлтэлсэн, одоо цавчаад бүр хагалах гэж байна дээ

Avatar

Mongol xatan 2018-11-28 139.5.217.195

Javxlan unen xeljee. Man iin 2 buleg sain zodoldox tusam bulxaigaa delgenee gej. Xuuk odoo ichsen xun xun **** geech l bolood bn daa. Zasag ni ogtsrood ix xurlaa taraa

Avatar

Irgen 2018-11-28 202.126.89.217

Za ene joomnuud bas yu ve?

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.9.43.115

НӨГӨӨ СЭЛМЭЭ СУГАЛАХ ЯАСАН БЭ?

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Сэлмээ ломбарданд тавиад туучихсан.

Avatar

Зочин 2018-11-28 119.40.98.10

Хүрэлсүх минь…Монголын ард түмэнд тус болоод огцор… ажлаа өг… хүний төлөө үхэж хатах гээд хэрэггүй…Монголын ард түмэн ухаантай… бидэнд жинхэнэ удирдагч хэрэггүй…хуулийн дор хамтын шийдвэр гаргадаг төрийн тогтолцоог хүсээд байна…

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Ардчилсан намын Улс төрийн зөвлөлөөс ч Засгийн газрыг огцруулах чиглэлийг намын бүлэгт хүргүүлснийг мөн дэмжсэн шийдвэр гаргасан юм. Энэ удаагийн хуралдаанаараа ч мөн Засгийн газрыг огцруулах нь зүйтэй гэсэн байр сууриа нэгтгэж, өмнөх шийдвэрээ УИХ дахь АН-ын бүлэг дахин нотоллоо.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.179.31.98

Хүрэлсүхийг мянга дахин муулсан ч ард түмэн түүний талд байгааг харахгүй байгаа бол та авилгач бөгөөд түүний гар хөл ………………..

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Чи ард түмэн биш л дээ.

Avatar

Зочин 2018-11-28 2.52.79.8

яг

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

ЗГ-ыг огцруулаад Хүрэлсүх ба түүний ждүчин нөхдөөс бусдыг нь эргүүлэн томилно. Тэгэхээр энэ ЗГ үргэлжлүүлэн ажиллана гэсэн үг.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.126.89.224

УИХ Д ХАЯНХЯРВАА ГЭЖ ЯНЗТАЙ ЗЭВҮҮН ГӨЛӨГ БНАА. ЭНЭ МЭТ ХҮН Ч БИШ АМЬТАН Ч БИШ ЮМЫГ ЯАГААД СОНГОЧИХДОГ БНА. ХЭРҮҮЛЧ АВГАЙ ШИГ ГҮЙЖ ЯВААД Л ӨӨР ШИГЭЭ НӨХӨДӨӨ ГАРЫН ҮСЭГ ЦУГЛУУЛЖ Ч БХ ШИГ. ХҮРЭЛСҮХЫН ЗГ ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭН АЖИЛЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

ЗОЧИН 2018-11-28 66.181.170.229

Бүгдээрээ яваад Монголчууд бидэнд сүүлийн сонгох боломж олгооч дээ?

Avatar

СӨ 2018-11-28 202.70.40.122

60 ТЭРБУМЫНХАН ЯАСАН АЙЖ ХӨЛСӨӨР ЮМ БИЧҮҮЛЖ БАЙНА АА

Avatar

Зочин 2018-11-28 103.9.89.18

Хүрэлсүхээ чи бензин импортлогчдыг өмөөрч өөгшүүлж байгаагаа ард түмэн ядуурч шулуулж байна. Үтэр түргэн тонил

Avatar

Irgen 2018-11-28 64.119.23.242

Matriin nulimas unagaad bailgui hurdan yavsan n deer. Hun ajlaa sain hiih estoi bolhos bish namaig ene ter hamgaalj bgaa geed ard tumnii ner barihaa boli. Irgwn bid iim E said huseegui bas songoogui

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Бэлтгэл дэслэгч Үрэлсүгийг загалмайлсан эцэг Дон Жонку, ямаачин үхэрчин хүү Зикхай вирус, харгис феодал "балиус" Эрдэнэ ван гурав гондом шиг л ашиглаад хаячихлаа даа. Өнөөх нь мэдэхгүй л сүгсэлзээд байх юм. ККККККККККККККК

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.9.42.160

Энэ удаа чи тогтож болно 2020 онд чи ман тайгаа газрын хөрснөөс арчигдана. дараа чамайг ЖДҮХС хамсаатан нартай чинь хамт яллах цаг ирнэ. Чи хүн зоддог нөхөр ард түмний чамайг эсэргүүцсэн болгоныг зодоод заналхийлээд байхыг чинь харна.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Чамайг хэнч дэмжээгүй, хэн ч чамд санал өгөөгүй. Нам нь ялангуут чи австралиас гүйж орж ирээд Дон Жонкугийн боол болох тангараг өргөж байж өөрийн намаас Ерөнхийлөгчин сонгуульд нэр дэвшигчийг албаар унаган шагналд ЕС болсон биз дээ?

Avatar

Энэ цагийн эх оронч залуус 2018-11-28 202.180.220.172

Манай багийг дэмжээд өг. Бид би би гэсэн хээрхэл, ЖДҮчин, 60чин, хүзүүгүй, төмөр замын хулгайчаас энэ МОНГОЛОО цэвэрлээд өгий

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.126.89.237

УИХ- МӨНГӨТЭЙ ХОЛБООТОЙ АСУУДАЛТАЙ БАЙХАД ХЭЗЭЭ Ч ЦЭВЭРШИХГҮЙ !!! ЦЭВЭР УЛС ТӨРӨӨ ХИЙДЭГ БОЛСОН ЦАГТ Л ДЭЭРТЭНЭ !!!

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.9.43.115

Би… би… Би… Хүрэлсүх гэдэг энэ хүн "Би" гэдэг нэг айхтар эдгэшгүй өвчин туссан байна. Ард түмэн чамайг, танай засгийн газрыг дэмжиж байгааг чи яаж мэдэж байгаа юм? Чи бүх ард түмний САНАЛ АСУУЛГА явуулсан юм уу, сонгуулиар наад албан тушаал дээр очсон юм уу? Чи зүгээр л ажил албанд ТОМИЛОГДСОН хүн шүү. Тэрнээс ард түмэн чамд итгээд НАЙДААД Ерөнхий сайд болгосон юм ЕРӨӨСӨӨ байхгүй. Наад УИХ-д суудалгүй намуудад чинь ч хэн ч итгэхгүй болоод сонгуулиар саналаа өгөөгүй юм.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.9.43.115

Би… би… Би… Хүрэлсүх гэдэг энэ хүн "Би" гэдэг нэг айхтар эдгэшгүй өвчин туссан байна. Ард түмэн чамайг, танай засгийн газрыг дэмжиж байгааг чи яаж мэдэж байгаа юм? Чи бүх ард түмний САНАЛ АСУУЛГА явуулсан юм уу, бүх ард түмний сонгуулиар наад албан тушаал дээр очсон юм уу? Чи зүгээр л намын даалгавраар наанаа ажил албанд ТОМИЛОГДСОН хүн шүү. Тэрнээс ард түмэн чамд итгээд НАЙДААД Ерөнхий сайд болгосон юм ЕРӨӨСӨӨ байхгүй. Наад УИХ-д суудалгүй намуудад чинь ч хэн ч итгэхгүй болоод сонгуулиар

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.179.51

Ulaan Nyamka Davaasuren Enkhbold Khurelbaatar geel shidsen saiduud bgaashdee Erunkhii Said bolgoe gevel Ed nar bol za geel uuriig chin ambaardana shdee kkkkkkkk

Avatar

Зочин 2018-11-28 139.5.219.71

Хүч хэрэглэж засгаа унагасан хүн мөн л хүчээр өгч таарна. Нэг удаа нөхдөөсөө урвасан хүнээс нөхөд нь бас л урвана. Амьдрал ийм хуультай. Үүнийг ухаан муут Хүрэлсүх гүйцэд ойлгоогүй бололтой.

Avatar

иргэн 2018-11-28 43.242.242.6

Ард түмэн зайл гээд байхад л ард түмэн намайг дэмжиж байна гээд эргүүтээд байх юм. Ард түмний мөнгө хэдэн сайд нартайгаа нийлж хулгайлчаад, өөрийн төрсөн дүү У.Отгонбаяр нь ЖДҮ хаана байна тэнд явж байдаг гэнэ. Ийм л балиар дүр эсгэсэн өмхий луйварчид бүгд адилхан. Хамгийн их шударга ёс, хариуцлага ярьдаг хүн л хамгийн их хулгай хийдэг. Улстөрд Хүрэлсүх бол буг болтлоо л явлаа, шинэчлэх хийх шинэ хүн яав ч биш. Женкогийн тоглоом болж намаа л хуваалаа

Avatar

Зочин 2018-11-28 139.5.219.71

Сулрал Заншир босоод хэд алхах юм. Өвөө нар дуугүй байсан нь дээ. Монголчууд хонь шүү дээ. Аймхай. Ганц хоёрыг нь гавлахад бүзгд орхиод зугатана

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.181.119

Хэдэн б**с долоогчоо зохион байгуулалттай оруулж уулзуулж хэвлэл мэдээллээр олны сэтгэлд нөлөөлөх гэж цацаж байх шив. Аргаа барсан арга даа. Иймэрхүү зүйлсийн цаад зохиогч нь ч санаанд буучихлаа Оюун-Эрдэнэ иймэрхүү ПР хийхдээ гарамгай даа. Ахыгаа огцорчихно гэж аргаа барж байгаа нь энэ байх даа. Ах нь огцорчихвол Хэнтийд төсөвлөсөн олон тэрбумаас идэх төлөвлөгөө нь бас унах гээд байдаг хаха

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.9.43.12

Яасан уянгын халилтай сүр данзан юм бичдэг юмбээ цэцэг ичээм

Avatar

Зочин 2018-11-28 103.26.193.245

Я

Avatar

Irgen 2018-11-28 126.161.153.221

Enkhbold bolon Nomtoibayriin hulsnii bicheech nar duurchee, Irged bugd l Hurelsukhiig demjij baigaa idej uuj hanaj tsaddaggui Mongoliin turd uurlesen hulgaichdiig bugdiig ni shorond oruulj hurungiig ni huraaj uildver baiguulj irgedee ajiltai orlogotoi bolgohiig huleej bna, Mongoliin maani buyan zaya tushikh bailgui, huvia bodson yumnuud baih yostoi bairandaa ochikh tsag duhuj bna, bitgii shudarga hun ruu dairaad bai avilgalchid tednii gar huluud ee

Avatar

Зочин 2018-11-28 59.153.112.172

хоёрын хооронд хооронд зүгэээр ажилыг нь хийлгэ тэртэй тэргүй дүнгээ тавиулах ххугацаа дѳхлѳѳ

Avatar

Зочин 2018-11-28 139.5.218.62

Хууль бус, илт буруу зүйл дээр Засаг огцрох ёстой. Энэ бол ардчилал, ард түмний үнэт зүйлийг хамгаалж байгаа хэрэг мөн. ЖДҮ-чдийн бүлэг төрүүлсэн нь үнэн, энэ нь хууль бус нь үнэн. Дашрамд Миеэгомбын Энхболд шиг төрийн зүтгэлтэн одоо алга байгаа нь гашуун ч гэсэн үнэн. Энэ хүнийг тал талаас нь боорлож төрөөс зайлуулах гэж нам дамнасан бүлэглэлүүд зүтгэсээр байна шүү дээ. Энэ нь 37 оныг л санагдуулж байна.

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.176.199

Энэ хүн нэг жилийн өмнө наад үгээ хэлж байх байж дээ. Өөрөө ерөнхий сайд болохын тулд өөрийнхөө ажиллаж байсан засгийн газрыг унагаагаад дэмжсэн гишүүдэд сайдын суудал 1 тэрбум төгрөгийг хулгай хийхийг зөвшөөрөөд ерөнхий сайд болсон доо

Avatar

Дорж 2018-11-28 66.181.160.19

1921 онд гаминг хөөж гаргахад цагаан орсууд орж ирсэн нь их хэрэг болсон. Түүн лугаа одоо МАН доторх онц ноцтой гэмт хэргийн бүлгийг хөөн зайлуулахад Хүрэлсүх шиг зоригтой эх оронч хүн зайлшгүй хэрэгтэй. Түүний ял гавьяа хоёрыг түүх шүүнэ. МАН дотроосоо л цэвэршихгүй бол төрийн тэргүүн болоод бусад хүчнийг ёстой х****а гэж байгаа биздээ. Одоо л Хүрэлсүх түүхэн үүрэг гүйцэтгэнэ.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.126.89.237

МАШ ЗӨВ !!! МАФИЙН ТОЛГОЙ , ГАЗАР , АЛБАН ТУШААЛЫН НАЙМААЧИН МИЕЭ – Г ЭНЭ ХҮНЭЭС ӨӨР НӨХӨД ДИЙЛЭХГҮЙ !!! ОДООЛ ЦАГ НЬ БОЛСОН ШҮҮ !!!

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.126.89.206

Odoo Hurelsuhiig, daraa ni Engboldiig zailuulaad ene tsag ued Mongoloo avaad garah aaviin huu garch irnee!

Avatar

ш** ш** 2018-11-28 202.9.40.43

hoyulaa adilhan yughev urdah ajlaa sain hiigeed jagsaal tsuglaan bolvol ochih heregguiee gertee arhia uugaad saihan s** hiigeed hevtej baival amind ulzitei

Avatar

зочин 2018-11-28 203.91.118.247

Засаг унахгүй,, 60 тэрбумынхан боож үхлээ,,, Хүрэлсүх сайдыг иргэд бид дэмжиж байгаа,,, Ялалт цааш үргэлжилнэ ээ, nМиеэ-н долоогчид нойр нь хүрэхгүй хэцүү болж байх шиг байна даа, nНамын дарга хамгийн түрүүн Миеэ-г хуулийн байгууллагад өгч шалгуулах,,, Хорлонхярвааг намаас нэн даруй хөөх хэрэгтэй байна даа

0 0

Avatar

зочин 2018-11-28 203.91.118.247

Засаг унахгүй,, 60 тэрбумынхан боож үхлээ,,, Хүрэлсүх сайдыг иргэд бид дэмжиж байгаа,,, Ялалт цааш үргэлжилнэ ээ, \nМиеэ-н долоогчид нойр нь хүрэхгүй хэцүү болж байх шиг байна даа, \nНамын дарга хамгийн түрүүн Миеэ-г хуулийн байгууллагад өгч шалгуулах,,, Хорлонхярвааг намаас нэн даруй хөөх хэрэгтэй байна даа

Avatar

зочин 2018-11-28 203.91.118.247

Засаг унахгүй,, 60 тэрбумынхан боож үхлээ,,, Хүрэлсүх сайдыг иргэд бид дэмжиж байгаа,,, Ялалт цааш үргэлжилнэ ээ,
Миеэ-н долоогчид нойр нь хүрэхгүй хэцүү болж байх шиг байна даа,
Намын дарга хамгийн түрүүн Миеэ-г хуулийн байгууллагад өгч шалгуулах,,, Хорлонхярвааг намаас нэн даруй хөөх хэрэгтэй байна даа,

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.242.254

Төгрөгийн ханшийг барьж чадахгүй шал арчуулж, бензин түлшний үнэ тэнгэрт хадаж, ажилгүйдэл, ядуурал эрс өсөж байгаа нь ЗГ-ыг огцруулах бүрэн үндэс мөн. Дээр нь ЖДҮ-гийн зээлийг хяналтгүй тарааж, үрэн таран хийсэн.

Avatar

Зочин 2018-11-28 182.160.1.45

ЖДҮ -ийн мөнгийг өөрийнхөндөө тараасан луйварчин Хүрэлсүх огцор. Хамгийн их мөнгө авсан Содбаатар, Занданшатар …. нарын авсан мөнгөний талийг нь Хүрэлсүх нууцаар авч эргэлдүүлж мөнгө угаасан гэдэг нь үнэн л дээ. Гол хуйвалдааныг Содбаатар Занданшатар Хүрэлсүх хийсэн. Бусад нь урхинд орсон нөхдүүд гэж ярьдаг нь үнэн гэнээ.

Avatar

Зочин 2018-11-28 103.9.89.18

Ойворгон худалч бүдүүлэг тэнэгээс салах гэсэн бодолтой хүн маш олон байгаа.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.179.25.199

Хүрэлсүхийг сайн дэмжээд өгөөрэй. Газрын наймачин Ми овогт ба хотын мафийг бутниргэх хэрэгтэй байна.. Дараа нь Хүрэлсүхтэй учраа олж болноо.

Avatar

зочин 2018-11-28 66.181.165.36

чамайг бид үнэн голоосоо дэмждэг.шинэчлэл хийх нь зүй ёсных байсан юм.жаахан эртхэн эхлэх байсан юм.Мөнхбатын томилсон хүмүүс Энхболдын хүмүүс чамд дандаа гай болж байсан. чи үүнийг олж хараагүй.Хаа сайгүй дээр доргүй шургалсан энэ хүмүүс чиний эхлүүлсэн болгонд садаа болж байсныг дотор нь байгаа бид нар харж байсан.Бүгдийг нь эртхэн сольсон бол бид чамд их дэм болох байлаа.Гэхдээ хугацаа байна. шантарч болохгүй ухарч болохгүй цэвэрлэгээгээ цаашид ч хий бид алсаас ч болов дэмжнээ…

Avatar

Зочин 2018-11-28 43.242.243.154

Хахаха

Avatar

zochin 2018-11-28 202.179.24.20

M.Enchbold ogchorch chalguulachasaa mon ch ich aij enen cholsnii bicheechdiig turchirch uls orniig uimuulechee turgen zogsoo.ESaidiin ajliin chiilguulj bid zugeer amidramaar bna. Enchboldiin avgain nochoroo uu chiij balairaad baigaagiin chardagfgui umuu?? ,nochroo cholduulaach ene uls toroos. Tertee tergui tanaich nasaaraa ideed barachgui chorongo mongo baigaa , iimd ta nai nochor ogchroch estoi.

Avatar

энэ хаягаар ороод сатоши үнэгүй цуглуулцгаа 2018-11-28 59.153.113.18

https://satoshimonster.com/en/register?r=6415730j

Avatar

Хоосон толгой овилгогүй Хүрэлсүх 2018-11-28 87.118.122.254

Хүрэлсүх малаа чи ядаж л энд бичсэн сэтгэгдэлүүдийг унш. Чиний эргэн тойрны яг чам шиг малнууд л чамайг Хаан шиг өргөмжлөөд худлаа вакуумжуулаад байгаа болхоос биш ард түмэн бүгд чиний эсрэг байна. Чи ард түмний мөнгийг ЖДҮ-чин х***а Содбаатар, Цэрэнбат, Амарбаясгалан нартайгаа хувааж идчээд ичихгүй ард түмэн намайг дэмжиж байна гэж солиорхын. Яасан тэнэг малнаас дор амьтан бэ. Босно, тэмцэнэ, а**а х***а, шаана шаалгана гээд юу яриад байгаан. Чамайг дэмжих хүн нэг ч байхгүй. Чи зүгээр зайл !!!!!

Avatar

Haranhui buduuleg n**** Hurelsuh 2018-11-28 87.118.122.254

Хүрэлсүх малаа чи ядаж л энд бичсэн сэтгэгдэлүүдийг унш. Чиний эргэн тойрны яг чам шиг малнууд л чамайг Хаан шиг өргөмжлөөд худлаа вакуумжуулаад байгаа болхоос биш ард түмэн бүгд чиний эсрэг байна. Чи ард түмний мөнгийг ЖДҮ-чин х***а Содбаатар, Цэрэнбат, Амарбаясгалан нартайгаа хувааж идчээд ичихгүй ард түмэн намайг дэмжиж байна гэж солиорхын. Яасан тэнэг малнаас дор амьтан бэ. Босно, тэмцэнэ, а**а х***а, шаана шаалгана гээд юу яриад байгаан. Чамайг дэмжих хүн нэг ч байхгүй. Чи зүгээр зайл !!!!!

Avatar

Mal Hurelsuh z**l 2018-11-28 87.118.122.254

Хүрэлсүх малаа чи ядаж л энд бичсэн сэтгэгдэлүүдийг унш. Чиний эргэн тойрны яг чам шиг малнууд л чамайг Хаан шиг өргөмжлөөд худлаа вакуумжуулаад байгаа болхоос биш ард түмэн бүгд чиний эсрэг байна. Чи ард түмний мөнгийг ЖДҮ-чин х***а Содбаатар, Цэрэнбат, Амарбаясгалан нартайгаа хувааж идчээд ичихгүй ард түмэн намайг дэмжиж байна гэж солиорхын. Яасан тэнэг малнаас дор амьтан бэ. Босно, тэмцэнэ, а**а х***а, шаана шаалгана гээд юу яриад байгаан. Чамайг дэмжих хүн нэг ч байхгүй. Чи зүгээр зайл !!!!!

Avatar

ШAAГААД БАЙГААРАЙ 2018-11-28 120.16.223.183

Битий ШAA топор оо

Avatar

Зочин 2018-11-28 64.119.16.220

БАТБОЛД:ТАНЫ ТЭМЦЭЛ НИЙГМИЙН ЗАХИАЛГА

Avatar

Iim l erguu mal daa. Ard tumniig turhiraad ooroo suudaldaa uldej l bval irgenii dain bolood uls eh oron dampuursan ch hamaagui gej bna. Iim l uudgui luivarchin daa 2018-11-28 87.118.122.254

За энэ эргүү бүр бантаад улс орныг үймээн самуунд турхираад баллаж хаях нь дээ. Одоо л их хуралд олон жил суусан төрийн тулхтай гишүүд энэ тэнэгээс нүүр буруулж жинхэнэ шударга үнэний талд зогсож улс эх орноо үймээн самуунаас аврах хэрэгтэй. Ц.Нямдорж, Н.Энхболд, Ө.Энхтүвшин, Лүндээжанцан гэх мэт хүмүүс ийм тэнэг харанхуй бүдүүлэг, ард түмнээ үймээн самуунд турхирсан ЖДҮ-ийн хулгай нь илэрхээр бантаад юу ч хийж байгаагаа мэдэхээ байсан сагсалзуур, овилгогүй, Хүрэлсүхийг дарах цаг болсон !!!!!!!!

Avatar

2 2018-11-28 87.118.122.254

За энэ эргүү бүр бантаад улс орныг үймээн самуунд турхираад баллаж хаях нь дээ. Одоо л их хуралд олон жил суусан төрийн тулхтай гишүүд энэ тэнэгээс нүүр буруулж жинхэнэ шударга үнэний талд зогсож улс эх орноо үймээн самуунаас аврах хэрэгтэй. Ц.Нямдорж, Н.Энхболд, Ө.Энхтүвшин, Лүндээжанцан гэх мэт хүмүүс ийм тэнэг харанхуй бүдүүлэг, ард түмнээ үймээн самуунд турхирсан ЖДҮ-ийн хулгай нь илэрхээр бантаад юу ч хийж байгаагаа мэдэхээ байсан сагсалзуур, овилгогүй, Хүрэлсүхийг дарах цаг болсон !!!!!!!!

Avatar

irged 2018-11-28 66.181.160.64

naad offshorchin s** tsogtbaataraa zailuul. zanshir gej tugtsug yu gej xutsaad bgaa yum, ta nariin bosno gej yu bsan yum aan

Avatar

1 2018-11-28 87.118.122.254

За энэ эргүү бүр бантаад улс орныг үймээн самуунд турхираад баллаж хаях нь дээ. Одоо л их хуралд олон жил суусан төрийн тулхтай гишүүд энэ тэнэгээс нүүр буруулж жинхэнэ шударга үнэний талд зогсож улс эх орноо үймээн самуунаас аврах хэрэгтэй. Ц.Нямдорж, Н.Энхболд, Ө.Энхтүвшин, Лүндээжанцан гэх мэт хүмүүс ийм тэнэг харанхуй бүдүүлэг, ард түмнээ үймээн самуунд турхирсан ЖДҮ-ийн хулгай нь илэрхээр бантаад юу ч хийж байгаагаа мэдэхээ байсан сагсалзуур, овилгогүй, Хүрэлсүхийг дарах цаг болсон !!!!!!!!

Avatar

Хоосон толгой Хүрэлсүх огцор, зайл 2018-11-28 87.118.122.254

За энэ эргүү бүр бантаад улс орныг үймээн самуунд турхираад баллаж хаях нь дээ. Одоо л их хуралд олон жил суусан төрийн тулхтай гишүүд энэ тэнэгээс нүүр буруулж жинхэнэ шударга үнэний талд зогсож улс эх орноо үймээн самуунаас аврах хэрэгтэй. Ц.Нямдорж, Н.Энхболд, Ө.Энхтүвшин, Лүндээжанцан гэх мэт хүмүүс ийм тэнэг харанхуй бүдүүлэг, ард түмнээ үймээн самуунд турхирсан ЖДҮ-ийн хулгай нь илэрхээр бантаад юу ч хийж байгаагаа мэдэхээ байсан сагсалзуур, овилгогүй, Хүрэлсүхийг дарах цаг болсон !!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.126.89.20

Нефтийн үйлдвэрийг зүгээр бариулахгүй бол хохь чинь шүү.

Avatar

Зочин 2018-11-28 139.5.219.71

Орост Медведев энэ Хүрэлсүх шиг ингэж уйлагнаад суухгүй л дээ. Манай төрийн байгуулал ондоо юм. Нүдэнд харагдах Юм хийчихээд олон юм ярих хэрэгтэй байх аа. Юу ч хийгээгүй баахан сүржигнэчихээд ард түмнийг гэрт нь зурагтаар х****л хэлж тавлаж болохгүй. Дээрээс нь гишүүдийг хөдөө гадаагаар нь дуудна. Өөрөө сайран хөлтийн муудсан удам байж. Энэ хүн таалагдахгүй байна Огцор

Avatar

АРДЫН ЭЛЧИЙН АРИУНАА 2018-11-28 58.108.90.214

Топорын суудал алдаа гаргаж болохгүй, маш хариуцлагтай албан тушаал юм л даа, улс орныг самарсан ЖДҮ гийн хулгайч нарыг хамгаалсан явдал тун чиг хариуцлагагүй хэрэг, түүнийг үтэр түргэн зайлуулсугай

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.170.68.38

арай дээр гэж бдоож байна.

Avatar

Gan 2018-11-28 112.72.11.112

Nam nertei uls turiin bizness erhlegch nar bolimoor yum Huk ovoo mungu atguuljdee ene namuud muriin hutulburch baihgui ashgiin baiguullaga bolson shuu irgedee bolgoomjtoi bai…!!!

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.177.190

НЭФТИЙН ҮЙЛДВЭРИЙГ БАРИУЛАХГҮЙ ГЭСЭН 30 Н ГЭР БҮЛҮҮД ХҮРЭЛСҮХИЙГ БООХ ГЭЖ ОРОЛДОЖ БАЙНА, ТЭГВЭЛ БОСОНО ШҮҮ ХОХЬ НЬ ШҮҮ!!!

Avatar

Зочин 2018-11-28 58.108.90.214

Чи босоогоор гөхнө бээз?! Очих ганцаараа босоогоор гөхөөрөй

Avatar

Aagi 2018-11-28 202.126.89.133

Bosno shuu

Avatar

suhjanjin 2018-11-28 202.9.43.178

ard tumenii amidral hetsuu bn
ard tumen buhimdaltai bn
ard tumen shaardaj baina
ard tumen demjij baina zugeer uuruusuu ehleel uuruu l hii naad uurchilultuu dund ni bitgii jiiregleh geed bai erh medel bidend bish chamd l baigaa bas neg tumur urguj hulsuu gargahaas uur yum medehgui bedda mongoliig yaluulaad urgui bolgood garaad irsen haa bnaa

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.161.53

Хүрэлсүхэд ажилладаг толгой + стратеги гэж алга. Эргэн тойрон иддэг малнууд л байна. Ердөө орилохоос өөр шид алга.

Avatar

"У.Хүрэлсүхэд алдаа дутагдал байсан ч хамаагүй дэмжинэ" 2018-11-28 139.5.217.218

М.Энхболд түүний тойрон хүрээлэгчид бузруудаас салцгаая. Монгол улсад тарьсан гайгаараа Үхсэн ч багадахаар нүгэлтэй хүмүүс бол М.Энхболд, Бадамшунал нарын өнгө мөнгөний бүлэглэл.

Avatar

Зочин 2018-11-28 122.201.31.194

"Ханилж яваад нөхрөө , унаж яваад морио" гэдэг шиг хамтран ажиллаж байсан журмын нөхдийнхөө ар нуруунд хутга дүрэн байж Монгол улсын Ерөнхий сайдын албыг элдэв башир арга хэрэглэн байж булаан авчихаад одоо нэг их Би бол Ерөнхий сайд гэж чарлаад байгаа чинь моншин хүний авир даа ноён У.Хүрэлсүх !

Avatar

Чулуунбаатар 2018-11-28 64.119.16.84

Хүрэлсүх танхай бүдүүлэг, гудамжны зан гаргаж байна. Ийм байж бусад сайдуудаа яаж удирдах юм бэ
Огцруулья

Avatar

иргэн 2018-11-28 103.50.206.62

арай бишээ энэ намууд.Юу бэ босооч хэн нь дийлэхээ үздээ.ард түмэн гэж битгий нэр бариач гуйя Хүрэлсүхээ түүнийг дэмжээд байгаа нөхдүүдээ.Бүгд л лав биш шүү.ЗГ-н ажил хариуцлагагүй явах нь зөв юм уу арай л биш байна даа.Энэ бол захиалгат үйлдэл шүү.Үүнтэй снаа нийлж байгаа хүн маш ховор шүү.Ингэж алиа алдахи гэждээ Хүрэлсүхээ.Хэвлэлийн 2 далуу нь энэ үйлдлийг зохион байгуулсан нь үнэн шүү.Ингэж болохгүй Хүрэлсүхээ.

Avatar

СОДБААТАРЫГ ОГЦРУУЛЖ ШАЛГУУЛ 2018-11-28 64.119.27.207

ХҮРЭЛСҮХ ГАНЦ Л ХҮНИЙГ МАШ ИХ ӨМГӨӨЛЖ БАЙГАА ЯНГУГИЙН СОДБААТАРЫГ ХААЦАЙЛЖ БАЙНА
АТГ шалгуулж байгаа сайд нарын нэрийн жагсаалтад Содбаатарын нэрийг оруулалгүй үлдээсэн байна

Avatar

Анхаа 2018-11-28 202.126.89.90

Үнэхээр ард түмэн ХҮК-ийн талд байгаа шүү.

Avatar

хүрэлсх сайдаа 2018-11-28 182.160.32.71

юмны үнэ өсөөд байдаг яах вэ

Avatar

Аргалаи 2018-11-28 202.9.43.179

Тиймээс энэ боломжыг ашиглан үндсэн хуулийн сонгууль явуулж олигархижсан төрөөс салах хэрэгтэй. Энэ нь Монгол улсын бүх сум, хороодоос тухайн газраа байнга оршин суудаг хүмүүсийг сонгон Их Хурлыг бүрдүүлэн Үндсэн хууль, Сонгуулийн тухай хууль, Намуудын тухай хуулиудыг шинэчлэн батласнаар шинэ хуулийнхаа дагуу сонгууль явуулсанаар төр улс олигархиудаас салж шинэчлэл хийгдэн төвшин болох болно. Үүнээс өөр гарц харагдахгүй байгаа юм даа.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.21.106.124

Хүрэлсүх аргаа барж байна даа. Өөрийг нь олон түмэн дэмжиж байгаа мэтээр харагдах гэж.

Avatar

Зочин 2018-11-28 64.119.21.213

Huk 80 huviin bodit demjlegteiii!

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.176.199

Хулгайчуудыг хэн дэмждэг юм.Чам шиг өрөвдөлтэй хулгайг нь зөвшөөрөөд байдаг гарууд л дэмжиж байгаа байх даа

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.176.199

Ждүчин хулгайчидыг хамгаалагч Хүрэлсүх эд нарт мөнгө төлөөд дэмжүүлээд байгаа юм байх даа. Би сайн ойлгохгүй юм хулгай хийчээд байхад дахиад хулгайгаа хий хий гэж байгаатай эдгээр нам нэртэй албан тушаал, мөнгө хөөсөн нөхдүүд зөвшөөрөөд байгаа юм байх даа

Avatar

Зочин 2018-11-28 182.160.33.133

үгүй ээ. чам шиг хошгируулдаг тарвага биш

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.9.43.68

Тэнэг, бүдүүлэг, боловсролгүйгээ улам ихээр дуудуулж байхаар явихмаар юм

Avatar

Zochin 2018-11-28 66.181.166.196

Khurelsukh dotroo ene hediig saihan hoshgoruullaa gej bododj bgaa bh da.

Avatar

Аргалан 2018-11-28 202.9.43.179

Учрыг сайтар тунгаах аваас өнөөдөр засгийг огцруулах нь лав ард түмэнд ашиггүй. Бугшмал ялзарсан идээ бээрийг шахах цаг нь болсоон. Үүнээс цааш газар үгүй гэгчээр одоо л Монголчууд эх орноо авч үлдэхгүй бол дахин боломж гарахгүй шүү. Иймээс Хүрэлсүхийг алдаа гаргасан ч гэсэн уучлан үзэж сэдсэн ажлыг нь дэмжих хэрэгтэй гэж бодож байна. Өөр гарц алга. Нэг бол зэвсэгт бослого гарахад хүрнэ. Тэр нь амжилтанд хүрэх ч үгүй Монголчуудын цус хоосон урсаад өнгөрнө шүү.

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.176.199

Малаа хүрэлсүх юуг ямар ажил хийж сэдсийн.Бүх хийсэн ажлууд нь өмнөх засгийн газрын хийж эхлүүлсэн ажил штэ.Чиний татварт төлсөн мөнгийг чинь хүүгүй аваад чамд 36 хүүтэй өгч байхад тэрийг зөв гээд сууж байгаа бол чи ч дарлуулаад толгойгоо угаалгаад сууж байхдаа таарсан нөхөр байна даа

Avatar

Uhna Ogtsor 2018-11-28 66.181.167.194

Энэ янзаараа ухныг огцруулахгүй үлдээлээ гэж бодоход 20 онд мэдээж МАНАН ганц хоёрхон суудал авч улс төрийн 3дагч хүчин болон бие даан нэр дэвшсэн мэргэжил, боловсрол өндөр, ёс суртахунтай, хүмүүжилтэй шинэ залуу үе гарч ирэхэд ухна өөдөөс нь бас л сонгуулиар нэр дэвшээд унасан нөгөө л МАНАН, МАХН, ИЗНН болон босоо, суугаа, хөх, ягаан Монголынхантай уулзаж турхирсаар : Миний ард түмэн намайг дэмжинэ, УИХ-н сонгууль хүчингүй гэх зүйл ярихаар харагдаж байна. Иймд яг одоо УИХ-н гишүүдэд сонголтыг н

Avatar

М 2018-11-28 203.91.114.244

Энхболдоо битгий ш**. Чамайг огцорохыг монголоо гэсэн хүмүүс бүгд хүлээж байгаа шүү. Элдэв б**с долоогчидоороо энд тэнд бичүүлэхээ боль.

Avatar

ogi 2018-11-28 202.21.111.20

Сэтгүүлчид маань бас галзуурчаа юу? Энэ мэдээг яаж бичээд байна аа??!!

Avatar

яй 2018-11-28 103.87.255.62

хүрэлсүх хүрэлсүх

Avatar

Зочин 2018-11-28 43.228.129.229

Сонин юм аа хэн хэн бсан юм бол, нэр ч бхгүй, зураг ч үгүй, сонин мэдээ вэ, худлаа бхаа

Avatar

Жанхуу Ухна Миеэ бүгд адил 2018-11-28 66.181.167.194

Жанхуугийн хямд барлаг болох Маанаг ухна эзнийгээ дууриагаад бас муу юм их суржээ. Чамд Тагнуул, цагдаа байна, чиний эзэн болох төвд жанхууд АТГ, Шүүх, Прокурор, ҮАБЗ бүгд л байна. Наад ми-гээ тэгээд одоог хүртэл огцруулаад шоронд хийхгүй юугаа хийж байсан юм бэ? Яг үнэндээ одоогийн мөрдөгдөж байгаа хуулиар УИХ-ын гишүүнийг түдгэлзүүлэх эрх УИХ-д өөрт нь байгаа. УИХ-ын даргыг буцаагаад огцруулах эрх УИХ-д өөрт нь байхгүй. Хуулиараа байхгүй. Жанхуу та 2-рт бол Херо-гоор баримтат кино хийлгээд ми-

Avatar

Иргэн 2018-11-28 202.126.89.179

Ийм тэнэг хүмүүс нам удирдаад байхаар чинь улс орон яаж өөдлөх вэ?! Хүрэлсүхэд алдаа байсан ч хамаагүй гэнээ!! Ёстой тэнэгтэх юмаа?! Үнэхээр хайр чинь хүрээд байгаа бол энэ Хүрэлсүхээ аваад зайлцгаа?!

Avatar

Mie boli 2018-11-28 202.179.31.52

Huuliig ulandaa gishgesen Mie Enkhbold mash muuhai ULGER duurial bolj bn. Iim hun speaker baij bolohgui ogtsroh ni zov!! Mie enhbold ogtsroh ni zov!!!!

Herev Hurelsuh -g ostruulbal UIH tarah bh daa hoorhii. 2020 ond buur tag nam boloh biz. Ter uyed mash olon hun– zam shuluudah baih daa.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж