Украины усан онгоцонд явсан цэргүүдийг хорино | News.MN

Украины усан онгоцонд явсан цэргүүдийг хорино

Украины усан онгоцонд явсан цэргүүдийг хорино

Украины усан онгоцонд явсан цэргүүдийг хорино

Оросын эргийн хамгаалалтынхан өнгөрсөн Ням гаригт /2018.11.25/ усан хилийг нь зөвшөөрөлгүй давсан хэргээр Украины тэнгисийн цэргийн гурван хөлөг онгоц руу гал нээн,  олзолж авсан бөгөөд дотор нь явсан цэргүүдийг хорих шийдвэрийг Крымийн шүүхээс гаргажээ. Цэргүүдэд зургаан жилийн хорих ял оноох магадлалтай байна.

Олзлогдсон гурван усан онгоцонд 20 гаруй цэргүүд явсан бөгөөд тэдний шүүх хурлыг ирэх Ням гаригт /2018.11.02/ Симферопольд эхлүүлэхээр болжээ. Цэргүүдийн тоог Украин 23 гэсэн бол ОХУ усан онгоцнуудад нийт 24 цэрэг байсан гэж мэдээлж байгаа юм.

Тэдгээр цэргүүдийн гуравтай нь хийсэн ярилцлагыг өчигдөр /2018.11.27/ Оросын телевизээр гаргасан бөгөөд тэд “ОХУ-ын хилийг санаатай зөрчсөн нь үнэн” гэдгээ хүлээн зөвшөөрчээ. Цэргүүд хэн нэгний албадлагаар ийм үг хэлснийг нотлох нотолгоо байхгүй ч Украины тагнуулын газраас цэргүүдэд бие махбод, сэтгэл санааны дарамт учруулахгүй байхыг ОХУ-аас шаардсан байна.

ОХУ 2014 оны үйл явдлын дараа нутаг  дэвсгэрийнхээ өмнөд хэсгийг Крымийн хойгтой холбосон Керченскийн гүүрийг барьж, энэ жил ашиглалтад оруулсан билээ. Тус гүүр нь ОХУ болон Украины аль алиных нь чухал усан боомтууд байрладаг Азовын тэнгисээс хар тэнгист гардаг Керчинскийн хоолой дээгүүр тавигдсан юм. Харин гүүр барьснаар Керчинскийн хоолойд Оросууд илүү их хяналт тавих болсон төдийгүй үүнийг өөрсдийнхөө усан нутаг дэвсгэр хэмээн зарлаж байгаа аж.

ОХУ-ын зүгээс Украины хөлөг онгоцнууд тэдний усан нутаг дэвсгэрийг зөвшөөрөлгүй нэвтэрсэн гэж байгаа ч Киевийн зүгээс цэргүүд нь гүүрний ойролцоо ирээд дохио өгч, мэдэгдсэн гэж байгаа юм.

Түүнчлэн ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путин уг асуудлаар Украины Ерөнхийлөгч Петр Порошенкотой биечлэн ярилцахаас татгалзсан тухай Кремлээс мэдээлжээ. ,

Эх сурвалж: DW

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ХахаХаха
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ганбат 2018-11-28 202.9.40.119

Эдгээр цэргүүд нь санамсаргүй хил зөрчөагүй санаатай хил зөрчсөн юм шиг байгаа юм.Энэ үйл явдлыг далимдуулан Украйны ерөнхийлөгч дайны байдал зарласан байна.Тэр бүс нутаг нь зүүн бүс нутаг энэ бүсэд одоогийн ерөнхийлөгчийг дэмждэггүй юм байна.

Avatar

Зочин 2018-11-28 103.57.95.39

Мөнгө нь байгаад чадах бол хиагтаас эрээн хүртэл гүүр баричихаад доогуур гарсан бүх хүнийг буудаж чадах л хүмүүс шүү оросууд

Avatar

зочин 2018-11-28 182.160.35.189

чи оросуудын барьсан эмнэлэгт үзүүлж л байгаа шүү, төмөр замаар нь явж л байгаа шүү

Avatar

Зочин 2018-11-28 37.123.160.214

Ehleed nutgiig n bulaaj avaad odoo humuusiig yavuulahgui baring horiod muuhai deerelhej bna shuu

Avatar

Ovgon 2018-11-28 139.5.218.192

Эдгээр цэргүүд хил зөрчөөгүй. Одессоос гараад өөрийн бааз руугаа явж байсан. Оросууд замд нь хил зөрчлөө гэж шалтаглан барьсан. Энэ Оросуудыг уу дээ, яая дээ байз. Керчийн хоолой дээгүүр таьсан гүүрнийхээ доогуур хөлөг онгоц тэгнүүлэн тавьсан байсан. Энэ чинь юу вэ? Урт гудмаар ороод хашаа руугаа явж очих гэтэл наана байгаа айл чиргүүлтэй Камаз гудамж хөндөлдүүлж тавьчаад манай газар гээд байгаатөй адил тэнэглэл болж байна. Фашист путлерээр толгойлуулсан оросын фашистууд сөнөтүгэй

Avatar

Монгол 2018-11-28 109.226.199.197

Эдгээр цэргүүд хил зөрчөөгүй. Одессоос гараад өөрийн бааз руугаа явж байсан. Оросууд замд нь хил зөрчлөө гэж шалтаглан барьсан. Энэ Оросуудыг уу дээ, яая дээ байз. ГЭНЭ үү ?\n\nТа тэнд украйны цэргүүдтэй цуг явж байсан юм уу эсвэл оросууд Танд баривчлах ажиллагааныхаа талаар мэдээлсэн юм уу? Шууд л мэдэж байна! Яавал Та нь шиг болох вэ? Мундаг юм аа.

Avatar

зочин 2018-11-28 66.181.160.19

За нөгөө шорондоо аваачаад хулгаруудаараа дарамтлуулаад , амьтан болгоноо ... Оросууд ер нь ядарсныг дээрэлхэхдээ сайн шд .

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.126.89.104

Иванууд украйныг муухай дээрэлхэж байнаа. Зүгээр мөрөөрөө явж байхад баривчлаал хориод. Эдэнд хэзээ ч итгэж болохгүй

Avatar

зочин 2018-11-28 182.160.35.189

мэдээ сайн үзээ, санаатайгаар оросын хил рүү халдсан нь тодорхой болсон, бүр хэдэн сарын өмнөөс бэлдсэн төлөвлөгөө болох нь баримтаар тогтоогдсон, харин яагаад гэсэн асуулт гарахад Порошенко хэмээгч нь сонгуульд оноо авах гэж ингэсэн бололтой гэж судлаачид үзэж байна лээ, түүний нэр хүнд навс унасан, мэдээ сайн уншиж бай их мэдэгч нараа, хүн муулах нь гол биш

Avatar

Ovgon 2018-11-28 139.5.218.192

Эдгээр цэргүүд хил зөрчөөгүй. Одессоос гараад өөрийн бааз руугаа явж байсан. Оросууд замд нь хил зөрчлөө гэж шалтаглан барьсан. Энэ Оросуудыг уу дээ, яая дээ байз. Керчийн хоолой дээгүүр таьсан гүүрнийхээ доогуур хөлөг онгоц тэгнүүлэн тавьсан байсан. Энэ чинь юу вэ? Урт гудмаар ороод хашаа руугаа явж очих гэтэл наана байгаа айл чиргүүлтэй Камаз гудамж хөндөлдүүлж тавьчаад манай газар гээд байгаатөй адил тэнэглэл болж.байна.

Avatar

Евген 2018-11-28 64.119.24.101

Оросын зев

Avatar

Зочин 2018-11-28 122.201.22.165

Tanai hamaatnuud oros ukrainii usan flotod alba haadgiimuu

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Винниц, Николаев, Херсон, Харьков, Сум, Чернигов, Одесс, Запорож мужууд болон Донбасст 1 сарын хугацаатай дайны байдал зарласан тухай фюрер Поросенокийн тушаалыг Дээд Рада дэмжсэн байна.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Юун хорих? Израилын хилийнхэн шиг бүгдийг нь хутгалж алах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.160.19

Арай ч дээ . Бүхэл бүтэн нэг улсын хилийн албийг ингэж гүжирднэ гэж байх уу ...

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.9.40.122

Украйнчууд бүр дээр үеэс Тарас булба тэргүүтэй эх орончид тусгаар тогтнолоо хамгаалан тэмцэж ирсэн улс.Октябрын хувьсгалын дараа оросуудад хүчээр нэгтгэгдсэн үеэсээ л ОРОС ИВАНуудын шүдний өвчин байсан ба ялангуяа баруун украйныхан 2-р дайны үед ч германы талд шууд орж тэдний дэмжлэгийг авч коммунистуудтай тэмцэж тусгаар тогтнолынхоо төлөө тулалдаж байсан ба Горбачёвын эхлүүлсэн өөрчлөн байгуулалтын ачаар тусгаар улсын статусааэргүүлэн авсан юм.\nҮүнд нь өнөөгийн оросууд шазуур зуун шаралхжээ

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Тарас Бульба В.Гоголийн зохиолын баатар. Католик Польшийн дарлалын эсрэг тэмцэж байсан орос хүн, үнэн алдартны казак эр.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Тарас Бульба бол В.Гоголийн зохиолын баатар. Католик Польшийн дарлалын эсрэг тэмцэж байсан орос хүн, үнэн алдартны казак эр.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Баруун украины фашист, нацистууд бол А.Гитлерт үнэнч байхаа тангараглаж, энгийн иргэд хүүхэд хөгшид эмэгтэйчүүдийг хоморголон устгасан дайны гэмт хэрэгтнүүд.

Avatar

УКРАЙН МОНГОЛ 2 ЯГ ИЖИЛХЭЭН 2018-11-28 202.179.26.240

УКРАЙНЫ НАЦИСТУУД 1945 ОНД ЯЛАГДЧИХААД БҮГД АНУ, КАНАД УРУУ ЗУГТАН ГАРСАН. ЗУГТАН ГАРСАН Ч ГЭЖ ДЭЭ. ТЭДНИЙГ АНУ КАНАДАД ОРГУУЛАН АВААЧСАН. 90 ОНООС ЭНЭ УРВАГЧ ЦЭРГИЙН ГЭМТ ХЭРЭГТНҮҮДЭД АРДЧИЛАГЧ ГЭЖ БАГ ӨМСГӨӨД УКРАЙНД ОРУУЛЖ ЁСТОЙ НЭГ САМАРЧ ҮЙМҮҮЛЖ ЭХЭЛСЭН ДЭЭ. ОДОО ХАРЦГАА. 90 ОНД ОРОСООС САЛАХДАА ХАМГИЙН БАЯН, БАС ХҮЧИРХЭГ АЖ ҮЙЛДВЭРЛЭЛ ЭДИЙН ЗАСАГТАЙ БАЙСАН УКРАЙНЫ АРДЧИЛАГЧ БАГТАЙ НАЦИСТУУД БҮРЭН УСТГАЖ ДУУСГАЖ БАЙГАА.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Ядаж Тарас Бульбаг уншиж үзчихээд дараа нь унгас алдаач аа, чи. Өмнөөс чинь бүр ичиж үхмээр юм.

Avatar

зочин 2018-11-28 66.181.166.196

Тушаал гүйцэтгэсэн цэргүүд ямар буруутай гэж, тушаал өгсөн улсыг нь шийтгэж чадахгүй байж тэнэг иванууд

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Чи тушаал гүйцэтгээд хойшоо эсвэл урагшаа хил зөрчөөд нэвтэрч нэг үзээч.

Avatar

ХУУЛИА УНШИЖ БАЙ 2018-11-28 202.179.26.240

ЯМАР Ч ХУУЛЬ БУС ТУШААЛЫГ ГҮЙЦЭТГЭХ АЛБА БАЙДАГГҮЙ...ИЙМЭЭС ХУУЛИА МЭДЭЖ БАЙХ ЁСТОЙ..... ХУУЛЬ МЭДЭХГҮЙ ТЭНЭГҮҮД ДАРАА НЬ ИНГЭЖ МЭЛЗДЭГ...ГЭХДЭЭ ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭЛГЭДЭГ ЮМ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.160.19

Тэнэгт ...... цэрэг хүнд хууль бус тушаал гэж байдаггүй юм малаа ... Ямар цагдаа бишдээ ... Арми мэдэхгүй байж бас олон юм донгосно

Avatar

ЯДАЖ БОДОЖ БАЙ 2018-11-28 202.179.27.197

ЦЭРЭГ ХҮН БИОРОБОТ БИШ ЭЭ!! ОДООГИЙН ЮУ Ч БОДОХОО БОЛЬСОН БОДГАЛ БОЛОЛТОЙ, ИЙМЭЭС ТАЙЛБАРЛАХЫГ ЗӨВШӨӨРНӨ ҮҮ, ХҮН ГУАЙ...1-РТ, ЯМАР Ч ТУШААЛЫГ ДАРГА ЗАХИРАГЧ- ДЭЭРЭЭС ӨГДӨГ, 2-РТ ТЭР ДАРГА ЗАХИРАГЧ ЧИНЬ ХҮН ШҮҮ ДЭЭ, ИЙМЭЭС ТҮҮНД ЯМАР Ч ХҮНД БДАГ БҮХ ЮМ БДАГ. Ө/Х ХУВИЙН БОДОЛ ШУНАЛ АЙДАС ГЭХ МЭТ!!! 3-РТ, ИЙМЭЭС ТЭР ХҮН-ДАРГА ЧИНЬ ХУУЛЬ БУС ТУШААЛ ӨГӨХ ТОХИОЛДОЛ БАС БДАГ, ГЭХДЭЭ ЦӨӨХӨН. ...ХЭРЭВ ЧИ ХУУЛЬ МЭДЭХГҮЙ БОЛ ДӨРЛҮҮЛСЭН АМЬТАН ГЭСЭН ҮГ. ДАРАА НЬ ЧИ Л БУРУУТНА.

Avatar

зочин 2018-11-28 27.123.213.62

Цэрэг хүн тушаалыг хэлэлцдэггүй юм. Зөвхөн биелүүлэх л үүрэгтэй. Цэрэг хүний мөн чанар бол зөвхөн тушаалд захирагдана. Зөв ч бай, буруу ч бай тушаал бол тушаал

1 0
Avatar

зочин 2018-11-28 66.181.160.19

Ха ха ха ...тэнэгийг хараач .... Командлагчынхаа өгсөн тушаалыг байлдагч нь хуульд нийцэж байгаа эсэх тухай бодоод зогсож байх юм гэнээ ....Тийм цэргийг шууд л духанд нь сум .......

0 0
Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Израилын усан хилийг зерчвел усан онгоцыг нь эзэлж аваад нэгийг ч амьд улдээлгуй хутгалж алдаг юм. Саяхны ийм жишээ байна.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Хил зөрчсөн 3 хөлгийн ахмад нь гөлөг болчихсон хэргээ хүлээгээд мэдүүлгээ өгсөн байна. Ютубэд бичлэг нь байна. Хөлөг дээр аюулаас хамгаалахын 2 этгээд ажиллагааг бүхэлд нь удирдан чиглүүлсэн байна.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.9.43.187

ОХУ ХЯТАДЫГ ЯАЖ Ч ЧАДАДГҮЙ БАЙЖ БАС АРАЙ2

Avatar

Jarantai 2018-11-28 202.131.225.197

Эдгээр цэргүүд хил зөрчөөгүй. Одессоос гараад өөрийн бааз руугаа явж байсан. Оросууд замд нь хил зөрчлөө гэж шалтаглан барьсан. Энэ Оросуудыг уу дээ, яая дээ байз. Керчийн хоолой дээгүүр таьсан гүүрнийхээ доогуур хөлөг онгоц тэгнүүлэн тавьсан байсан. Энэ чинь юу вэ? Урт гудмаар ороод хашаа руугаа явж очих гэтэл наана байгаа айл чиргүүлтэй Камаз гудамж хөндөлдүүлж тавьчаад манай газар гээд байгаатөй адил мэт санагдах юм.

Avatar

м 2018-11-28 202.131.230.50

т.э.н.э.г п-а

Avatar

ТЭНЭГ БАЦАААНД 2018-11-28 202.179.26.240

АРДЧИЛСАН ҮХЭР ЭЭ!!! КЕРЧЕНСКИЙН ГҮҮРЭН ДООГУУР ГАНЦХАН УКРАЙНЫ УСАН ОНГОЦУУД ГАРДАГГҮЙ, ӨӨР ОЛОН УЛС ОРНЫ УСАН ОНГОЦУУД БАЙНГА ГАРДАГ. ИЙМЭЭС ГҮҮРНИЙ АЮУЛГҮЙ БАЙДЛЫГ ХАНГАХЫН ТУЛД ЗӨВШӨӨРӨЛ АВЧ + ОРОСЫН ЧИГЛҮҮЛЭГЧ ЛОЦМАНГ АВЧ ЯВЖ ФОРВАТОРЫГ НЬ ЗААЛГАЖ ЯВДАГ.

Avatar

Галсан 2018-11-28 202.131.225.197

тЭГЖ ИХ мөнгө зарж гүүр барьчаад тэгээд л бас доогуур нь гадаадын цэргийн хөлөг онгоцуудыг зүв зүгээр явуулааад л, хараад л сууж байна гэж юу байхав дээ.

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.161.48

Украйны ерөнхийлөгчийн явуулга шүү дээ. Тогтворгүй байдал үүсгээд тэрүүгээрээ далимлуулж онц байдал зарлчихсан. Одоо дураараа дургиж болно гэсэн үг. Дараа жил ерөнхийлөгчийн сонгууль хийлгэхгүй байх нэг арга.

Avatar

НАЦИСТ ФАШИСТУУДЫН АРГА 2018-11-28 202.179.26.240

1936 ОНД НАЦИСТУУД РЕЙХСТАГИЙГ ӨӨРСДӨӨ ШАТААЧИХААД КОММУНИСТУУД, СОЦИАЛ ДЕМОКРАТУУДЫГ УСТГАСАН. 2001 ОНД АНУС 2 ӨНДРӨӨ ӨӨРСДӨӨ ОНГОЦООР МӨРГӨЖ УНАГАЧИХААД ШАЛТАГЛАЖ ГАЗРЫН ТОС БАЙГАЛИЙН ХИЙН АСАР ИХ БАЯЛАГТАЙ ОЙРХИ ДОРНОДЫГ ЭЗЛЭН АВСАН. НАЦИСТ ФАШИСТУУДЫН ГАРШСАН АРГА НЬ ШҮҮ ДЭЭ...

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.179.27.33

Газар нутгаа томсгохоор хөгжчихдөг бол Монгол дэлхийд хөгжлөөрөө эхний 10-т орох юм байна.

Avatar

Зочин 2018-11-28 103.229.123.16

Газар нутгаа томсгосноор хөгждөг юмаа. Учир нь хөгжих чадвартай улс л газар нутгаа тэлэх бодлого хэрэгжүүлж чадна. Манайх 1961 онд НҮБ-д уг газар нутгаараа бүртгүүлсэн. Өгөгдөл нь энэ байсан.

Avatar

ТЭНЭГ-Т 2018-11-28 202.179.26.240

ЧАМ ШИГ УСАН ТЭНЭГ БГАА БОЛОХООР МОНГОЛ ХӨГЖИХГҮЙ БГАА ЮМ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж