Д.Цогтбаатар: Элчин сайд О.Энхцэцэг өргөдлөө өгсөн | News.MN

Д.Цогтбаатар: Элчин сайд О.Энхцэцэг өргөдлөө өгсөн

Д.Цогтбаатар: Элчин сайд О.Энхцэцэг өргөдлөө өгсөн

Д.Цогтбаатар: Элчин сайд О.Энхцэцэг өргөдлөө өгсөн

Монгол Улсаас Швед улсад суух Элчин сайдаар томилогдон, өнгөрсөн есдүгээр сард Ерөнхийлөгчөөс жуух бичгээ гардан мордож байсан Очирын Энхцэцэг чөлөөлөгдөх өргөдлөө гаргажээ. Энэ тухай Гадаад харилцааны сайд Д.Цогтбаатар “Элчин сайд О.Энхцэцэг ар гэрийн шалтгаанаар Монголдоо буцаж ирье гэдэг өргөдлөө гаргасан. Энэ сарын 9-нд өргөдлөө ирүүлсэн” гэдэг тайлбар хийлээ. Монголоосоо яваад удаагүй байгаа Элчин сайд гэнэт чөлөөлөгдөх өргөдлөө өгсөн нь багагүй хардлага дагуулж буй. Учир нь түүнтэй холбоотой таагүй мэдээлэл гарах болсон.

Тухайлбал, Элчин сайд О.Энхцэцэг нь гэр бүлийн гишүүд болон үйлчлэгчийнхээ Швед улсад оршин суух эрхийг хүсэхдээ жуулчны ангиллын визээр авчран суурьшуулсан нь тухайн улсын хууль, дипломат ёсыг зөрчсөн үйлдэл болсон. Иймээс Швед улс түүнийг гэр бүлийнхээ хамтаар яаралтай явахыг шаардсан гэх мэдээлэл цацагдаад байгаа юм.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Швед улсад суух Элчин сайд М.Энхсайханыг эгүүлэн татах шийдвэр гаргасны дараа Засгийн газар өнгөрсөн зун О.Энхцэцэгийг Ерөнхийлөгчтэй зөвшилцсөний үндсэн дээр УИХ-аар хэлэлцүүлэн, Элчин сайдаар томилж байв. Харин Ерөнхийлөгч есдүгээр сард итгэмжлэх жуух бичгийг нь өгчөө. Тэрбээр 31 жил дипломат албанд ажилласан. Түүнийг Элчин сайдаар томилох асуудлыг УИХ-д оруулж ирэх үед Ерөнхийлөгчийн хүн гэх хардлага ч дагалдаж байлаа.

Швед улсад томилогдсон Элчин сайд О.Энхцэцэг гэж хэн бэ?

Зүүн гар талд суугаа нь О.Энхцэцэг

О.Энхцэцэг нь 1961 онд Улаанбаатар хотод төрсөн. 1984 онд Москвагийн Олон улсын харилцааны их сургууль, 1990 онд Стэнфордын их сургуулийн Хуверийн институтийг тус тус төгссөн. 1984-1988 онд ГХЯ-ны Хоёрдугаар хэлтэст дэд атташе, 1988-1992 онд тус яамны Олон улсын байгууллагын газарт атташе, 1992-1997 онд Нью-Йорк дахь Байнгын төлөөлөгчийн газарт хоёр, нэгдүгээр нарийн бичгийн дарга, 1997-2000 онд Олон улсын байгууллагын газарт ахлах мэргэжилтэн, 2001-2007 онд тус яамны Олон талт хамтын ажиллагааны газрын захирал, 2007-2012 онд Монгол Улсаас НҮБ-ын дэргэд суугаа Байнгын төлөөлөгч, 2012 онд ГХЯ-ны Олон улсын байгууллагын газрын захирал,  Далайд гарцгүй хөгжиж буй орнуудын Судалгааны төвийн захирал, 2013-2014 онд Олон улсын байгууллагын газарт зөвлөх,  2014-2015 онд Олон талт хамтын ажиллагааны газарт зөвлөх, 2015-2017 онд Тусгай үүрэг гүйцэтгэгч Элчин сайд, 2017 оны гуравдугаар сараас Олон талт хамтын ажиллагааны газрын захирлаар ажиллаж байв. Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд дипломат цолтой, төрийн болон дипломатын албанд  31 жил тус тус ажиллажээ.

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ГайхмаарГайхмаар
3
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

67 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-28 64.119.18.10

Ургэлжлэл: Ийм хог болсон хумуусээ эрхэм сайд минь оортэйгоо хамт татаж олон сайхан мэдлэг боловсролтой зов хумууст зайгаа тавьж огооч та нарын омноос ичиж ухэх нь

Avatar

Зочин 2018-11-28 64.119.18.10

Оффшорчин Цогтбаатаоын томилгоо л доо Энэ бол ээлжит нэг факт Торийн алба торлийн томилгоо болсон бас нэг жишээ бол Японы ЭС ын томилгоо ЭС Батжаргал нь Лундээжанцангийн эхнэрийн торсон дуу, эхнэр Жаргалмаа 25-ын Алтайгийн эхнэрийн торсон дуу За яахав ийм байж болно гэхэд Мэдлэг боловсрол дульхан хувийн эрх ашгиа дээдэлсэн хамт ажиллагсдаа зарцлан доромжилдог, эхнэр Жаргалмаа нь бараг сэтгэцийн гажигтай . За нэг ийм хумуус эх орныг минь толоолон гадаад оронд сууцгаах юм. ургэлжлэл бий

Avatar

сониууч 2018-11-28 121.98.54.127

Сайд Д.Цогтбаатарь/н оффшоортой холбоотой геж яриаад байсан . Цогтбаатар чинь Тагнууль/н томхон хумуустей холбоотой геж Менхбаясгалангийн невтруулегт гараад байгаашд.

Avatar

Hun 2018-11-28 91.64.155.119

Ene hun chin eejteigee 2 lahnaa amidardag hun gesen yun ger buliinhen bee!!! Eejiinkh ni biye ni muudaad butsaj baigaa yum bishuu humuusee ul suuritai hand alivaa yumand!!!

Avatar

zochin 2018-11-28 139.5.216.113

Huurhiiduu tetgevertee suuh boltson emee l bnshdee.

Avatar

Zochin 2018-11-28 66.181.177.117

Olon jil diplomat ajil hiisen, turshlagatai hun bn. Tetgevert garahiinhaa umnu hel amand orootsoldood ymar hereg bhav de.

Avatar

Зочин 2018-11-28 103.212.119.192

Мундаг нь мундаг л юм. Биднийгээ бодоход. Гэхдээ л шороотой зуураад хаячихлаа биднийг….

Avatar

Зочин 2018-11-28 80.153.196.113

БУЗАР ЖЕНКОТОЙ ХОЛБОГДСОН Л БОЛ НАСААРАА БУЗАРТДАГ ЮМ ШҮҮ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Zochin 2018-11-28 103.212.117.74

Ene mundag huniig ta ner amniihaa Zorgoor bugd iig meddeg ym shig medemhiirhee bolitsgoo

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.9.43.47

Яахаараа Монголын төлөө шударгаар ажиллаж байгаа хүмүүсээ ингэж явуулаад шалгарсан хулгайчид нь үлдэж байдаг юм бэ?! Монгол төрөө хулгайчдаас авраарай. Энэ хүн хаана ч очсон өөрийнхөөрөө амьдраад явах чадвартай хүн байна. Харин хулгайчид бол хүн матаж, хулгай хийхээс өөр юм хийж чадахгүй тул төрд хорогдсоор байгаад бид өнөөдөр ийм байдалд байна даа.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.126.89.243

Энэ мундаг хүн чинь Монголын нэр хүндийг шороотой хутгачихсан юм биш үү.

Avatar

Амьддаа биеэ биеэ хайрлаж яваарай 2018-11-28 202.9.43.47

Туршлагатай Монголдоо урдаа барьдаг дипломатаа ингээд алдаж болохгүй! Хэн нэгэн атаархаж тухайн суудалд ЖДҮч ажлаа өгөөд очиж суух нүхээ ухаж байгаа юм байна даа.

Avatar

хаха 2018-11-28 45.117.32.2

жонкуугийн хүн шведэд гологдсон гэсэн

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.9.43.47

Uuruu uuniig zahialj bichuulsen yumuu tee? Erunkhiilugchuu ene bol Tanii tomilson shudarga humuusiig muuhai haragduulah Gesen ene metiin humuusiin zahialgat ajillagaa baina shuu!

Avatar

Зочин 2018-11-28 122.201.31.194

Энэ Гадаад харилцааны сайд Д.Цогтбаатар гэдэг нөхөр наанаа серёзный царай гаргаад дандаа худлаа ярина

Avatar

Зочин 2018-11-28 124.33.214.177

Deerhiig uuruu bicheed baigaa yumuu, ineedtei yum

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.9.40.122

Ийм балай юм хийж болохгүй гэдгийг мэдэхээр туршлагатай мэргэжлийн хүн байна өөр но той юм байгаад л жийгдэж байхгүй юу

Avatar

hun 2018-11-28 182.160.39.101

uur hunees asuugaachee

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.72.245.205

ЗА ТЭРНЭЭС Ч НОТОЙ ЮМ БАЙГАА ДАА МАНАЙХАН НУУЖ ХААГААД Л ӨӨРӨӨ ӨРГӨДЛӨӨ ӨГСӨН БОЛООД Л ЖИЖИГ ГАРЫН ХУЛГАЙЧ НАР ШИГ БАЙХ ЮМ ДАА ЗАЙЛУУЛ

Avatar

ЗОЧИН 2018-11-28 103.111.68.3

ЭНЭ ЗАСАГ ОГЦОРВОЛ ЭНЭ САЙДЫГ ДАРААГИЙН ЗАСАГТАА АВЧ ҮЛДЭЭРЭЙ ДЭЭ. ИХ САЙН ХҮН ШИГ БАЙГАА ЮМ. АЖИЛДАА ЗҮТГЭЛТЭЙ, МЭРГЭЖИЛДЭЭ ҮНЭНЧ ИЙМ ЗАЛУУЧУУД МОНГОЛ УЛСАД ИХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2018-11-28 103.212.117.74

Бид мэдлэг боловсролтой хүний номтой зөв хүмүүжилтэй ийм хүмүүсийг алдаж болохгүй

Avatar

Зочин 2018-11-28 124.33.214.177

Deerhiig Tsogtbaatar uuruu bicheed baigaa yumuu, ineedtei yum

Avatar

зочин 2018-11-28 202.126.89.103

Энэ хүн мундаг хүн байна даа. Би мэдэхгүй л дээ. Манайхан туршлагатай чадалтай шударга улсаа идэж уухад саад болоод байна гээд салбар болгосноос өөчилж гоочилсоор одоо засаг төр нь ажлаа хийх чадваргүй болтлоо дампуурлаа даа

Avatar

Зочин 2018-11-28 103.57.93.46

Энэ хүн бол үнэхээр улсаа бүрэн төлөөлөх хэмжээний дипломат хүн. Яг юунаас болов? Иймэрхүү хүмүүсээр ажлаа хийлгэж баймаар юм

Avatar

Болдоо 2018-11-28 213.55.176.225

Гадныхантай уулзахаар Монголын дипломатуудаас Пүрэвсүрэнг ярьдаг юм байна лээ. . Дипломатын мэргэжлийн сургууль төгсөөд герман байтугай хэлийг орчуулга хийх хэмжээнд сурсан бол сайн байна. Батлан хамгаалах яамыг нураасан багаараа гадаад яамыг нурааж байсан Лу Болдын багийг Пүрэвсүрэн цэвэрлэж гайгүй болгосон юм би шүү. Тэрний нь төлөө Лу Баабар мэт нөхдүүд элдвээр дайрдаг байх. Мэрэгжлийн, мэнэжерийн хувьд Пүрэвсүрэн тасарсан амьтан ш тээ.

Avatar

zochin 2018-11-28 82.150.248.37

purevsuren oroo bicheed baigaa yumuu.ineedtei yum be

Avatar

Зочин 2018-11-28 43.249.37.56

Chi yuuch meddeggui zolig bndaa

Avatar

Д.Батсайхан 2018-11-28 202.179.26.88

Болгарт Элчин сайд Д.Батсайхан гэж улаан архичин нэг бол согтуу хэвтэж байдаг, нэг бол дусал залгуулаад түргэний эмнэлэгт хэвтэж байдаг. Тэр согтуу хэвтээ сайд чинь өргөдлөө өгсөн үү? Өгөөгүй бол нэхэж аваач ээ.

Avatar

зочин 2018-11-28 103.212.116.174

Уг нь алтан намтартай дипломатч эмэгтэй байх юм. Яасан юм бол доо.
Саяхан 10 сард Москва хүрэх онгоцонд ээж нь бололтой их настай хүнтэй явж харагдсан.
Ээж нь мөн бол тэр эмэгтэй нилээд ядруу байсан. Асрах хэрэгтэй болсон бх л даа.

Avatar

зочин 2018-11-28 64.119.23.25

Монгол хүн эх орондоо ар гэрийн шалтгаанаар буцаж ирье гэж байхад Цогтбаатар сайд ямар буруутай юм. Хувийн өшөө санаж явснаа олон нийтийн сүлжээгээр тарааж, хүний нэр хүндийг гутаахаа болимоор юм

Avatar

Иргэн 2018-11-28 103.26.194.227

9 дүг:ээр сард өргөдлөө өгсөн юм бол юугаа хийгээд 3 сар дарсан сайд вэ? Хариуцлага тооц, бусад бүх бичгийг бас ингэж дардаг нөхөр байх нь.

Avatar

зочин 2018-11-28 64.119.23.25

монголчуудаа болимоор юм. Хаа хамаагүй юм бичихээ болиоч ээ. Ар гэрийн гачигдлаар хэн ч ирж болно шүү дээ. Хэрэв настай ээжийн байлгахгүй, оршин суух өгөхгүй гэвэл хэн ч гэсэн буцаж ирнэ биз дээ. О.Энхцэцэгийн хувьд мэргэжлийн хүн. Олон жил ажилласан туршлагатай. Ээжийн байлгахгүй гэвэл хэн ч буцаж ирнэ шүү дээ

Avatar

asdf 2018-11-28 103.29.144.116

өгчөө гэж шаас хахахах

Avatar

ulzii 2018-11-28 202.179.24.185

ASEM iin mungu ideed elchingeer shagnuulsan 7 g butsaaj tat

Avatar

Ulzii 2018-11-28 202.179.24.185

SHud saikhan tusneed shavartai khutgaj baina daaarga yarij surtsgaaya YAkh gej bulbegneed khudal yarij baidag iin be KHumuusiin bicheed baigaa unen bolood l ter khun butsaj baigaa Bidnii bodit baidal ene Olon jil diplomat alband ajillaad yu sura.v Bukhniig ar uvriin khaalga tanil talaar khiidgiin gai Ulsiin mani ner khund iig ch manai

Avatar

Зундуй 2018-11-28 124.158.79.141

Энэ МАН-хан энд хууль зөрчдөг шигээ аашилахаа боливол таарна

Avatar

zochin 2018-11-28 203.91.115.252

Дипломат ёсоо мэдэхгүй дипломатч гэж баймааргүйдээ

Avatar

Сүрэн 2018-11-28 103.212.119.202

Пүрэвсүрэнг яаж Энхцэцэгтэй зүүрлэхэв дээ. Пүрэвсүрэн бол герман хэлний орчуулагч, Энхцэцэг бол мэрэгшсэн дипломатч шүү дээ. Харамсалтай нь БОЛД-ын зэвсгийн наймааны асуудлыг үүргийнхээ дагуу мэдээлсний төлөө Болд ГХЯ-нд очоод Энхцэцгийг халж хохироосон, одоо ч түүний хорсол явж байгаа нь илт байна. цогтбаатар чи хамгаалах ёстой байтал, өргөдөл өгөсөн гэж байгаа чинь даанч ичгүүрт эй байна шүү, өөрөө өрөгдлөө өгөх хэрэгтэй.

Avatar

санаа 2018-11-28 112.72.8.90

Байж байгаагаа нэг харцгаая даа. Ард түмэн гэх бид өөрсдийгөө нэг сайн харъя. Бид хэн болчихсон юм бэ. Бидний толины тусгал чинь эд нар байхгүй юу. 31 жил дипломат албанд ажилсан байна даа. Одоо амьдралдаа дуулаагүй мэдэх ч боломжгүй байсан зүйлүүдээ сонсоцгооно. Яаж хийрхэж онгирцгоолоодоо. Эртний сайхан гэдэг шиг л байлаа. Одоо бос бос сэрцгээе. Сайхан зүүдэлж сайхан унтлаа. Онгоц газардсан байна.

Avatar

irged 2018-11-28 66.181.160.64

naad offshorchin s** tsogtbaataraa zailuul.

Avatar

З бүдүүн гахайг эгүүлэн тат 2018-11-28 120.16.223.183

Улс орны нэр хүндийг гутаасан новшнуудыг ээ??? Хөөгдөж ирж байгаа авгайг Цогтбаатар ингэж худлаа шaaж өмөөрөх гэж? Ой гутчихлаа…

Avatar

Zochin 2018-11-28 202.21.116.2

Uur shaltgaanaar butsaj baigaa baih. Meregjliin hun ger buliin gishuudee juulchni vizaar iruulne hej hezeech baihgui. Huuhed huurj baigaa yum uu? Yamar anh udaagaa hil davj baigaa bish. Notstoi yum bolj dee?

Avatar

Болдоо 2018-11-28 213.55.176.225

Эд нар дундаа гайгүй толгойтой олон улсад танигдсан дипломат нь Пүрэвсүрэн юм шүү дээ. АСЕМ гэж өмнөхөө үгүйсгээд байгаа юм

Avatar

Зочин 2018-11-28 64.119.19.57

Өөрөө юм уу хамаатан нь бичээд байгаа юм аа даа…

Avatar

Зочин 2018-11-28 114.32.172.72

Битгий инээдтэй юм бичээчээ.Тэр Пурэвсурэн гэдэг чинь тамхины наймаа хийж байгаад баригдасны улмаас ХБНГУ нутаг дэвсэргээсээ хеесен туухтэй хун.

Avatar

kkl 2018-11-28 202.70.34.70

KKK Khovch Khar aa.

Avatar

zochin 2018-11-28 213.55.211.27

butsaad gadaad yamandaa oroh baihdaa ichihchgui

Avatar

zochin 2018-11-28 64.119.22.19

Дипломат албыг ЖДҮ шиг болгосон новшнууд

Avatar

archaagui Mongolchuud 2018-11-28 202.131.246.174

Togsson geh surguuliudiig ni harval ondor bolovsroltoi, es zuitei hun baihar hyaragdah yum. Zaa tegeed iim humuus
ni iim utagagui aldaa hiij baihaar naad deed surguuli togsson togsoogui 2-iin hoorond tiimch ih yalgaa bna uu daa.

Avatar

АРД ARD 2018-11-28 66.181.167.194

Оркуудын бөөс жанхуугийн томилсон элчингүүд гэж нэг иймэрхүү дан хууль бус зүйл хийсэн нөхдүүд л байна даа!!!

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.55.188.34

Хөөрхий цагаач сэтгэлгээтэй дипломат ч байх гэж дээ Дэлхийн анхны тохиолдол байх даа

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.168.199

austria gaas ter BATTUNGALAG geech buruu sehsen EMEEG bas tatah hergetei,

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.160.12

NUB.d baihdaa Lu.Boldiin zevsegiin naimaatai holbogdsoniig anh medeelsen.Lu.boldiin duu Svdeded ded konsulaar suudag.Ugaasaa todorhoi asuudal.Iim l*****n uls daa

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.247.12

Заа худлаа битгий ш** Цогтоо ь хөөгдөөд ирж байгааг хүн болгон мэдэж байна Дөнгөж очоод таалагдахгүй байнаа гээд буцаад ирдэг элчин сайд гэж юу байсан юм бэ тэр тусмаа 30 жил дипломат албанд байсан хүн

Avatar

Зочин 2018-11-28 73.231.128.120

Хөөгдөж ирж байгаа юмаа даа.

Avatar

vrev 2018-11-28 203.254.109.222

CV ni ug ni ih sain yumaa. Teglee gd iim yum hj bn geheer uls ni bohirdood tatlaa tulhee ar tal ni zowlontoi baij dee. Er ni mergejlee dagaad hun shudraga juramtai ajillna gsn oilgolt Mongold baidaggui yum bn. Mash muuhai hereg hiijee

Avatar

Иргэн 2018-11-28 202.126.89.179

Энхцэцэг бол мэрэгжлийн хүн байх!! Монголын нэрийг бузарласан хүн бол тэр Пүрэвсүрэншдээ?! Түүнийг татах хэрэгтэй?! АСЕМ-аар ч их хөлжсөндөө тэр?!

Avatar

намсрай 2018-11-28 103.240.240.73

Элчин томилохдоо гэмт хэргт холбботой юу эрүүл мэнд ар гэрийн асуудлыг сайн судалж хугацаагаа дуусгах хүн сонгоод хэвшээч, С.Баяр, М.Энхсайхан2 бас л удаагүй ГХЯ ны хамаг төсөв ммөнгө ирэх буцах зардалд яваад дуусдаггүй юм уу?

Avatar

уншигч 2018-11-28 202.9.41.209

баабарын ховч хар гэж нэрлэдэг тэр пүрэвсүрэн гэгчийг л хамгийн түрүү буцаан татмаар юм. мөн ч олон юманд орооцолдсон сурагтай

Avatar

Хүрэлсүхийн Засгийн газарт ажиллаж байна гэхээр бас л онцгүй л гар гэсэн үг л дээ ер нь бол 2018-11-28 209.141.61.45

Цогтбаатар муухай бөөрөнхий худлаа гардаа. Наанаа нээх дипломат царайлсан цаанаа бүх хорыг хийдэг хогийн эр. Мэдэх нь мэднээ. Маш их ашиг сонирхлын зөрчилтэй. Гадаад харилцааны сайд байхдаа ч тэр Барилга, хот байгуулалтын сайд байхдаа ч тэр. Ерөөсөө шинэлэг юм байхгүй, шийдвэр гаргалт маш муу. Зүгээрл бөөрөнхий. Бүх юмыг урсгалаар нь явуулдаг. Өөрөө пактлахгүй бол болоо гэсэн амиа хичээсэн зарчимтай. Улсад ашигтай ажил хийх хүн биш шүү. Хэл ус бол сайтай тэр нь бол үнэн шүү яалт ч байхгүй.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.126.88.33

Orchuulagchiin shiree anilluulahad l boloh yum

Avatar

Зочин 2018-11-28 150.129.143.195

huuchin niigmiin b*** doloodog ovgochuuliig zailuul. zuger uheh morooroo uhehgui baahn tetgever ntr. tgd ene door bichsn yumnas n harhad l baliar b*** doloodog zan n nevt hanhalj bn. yaaya da. oorsdoo l zailchul zuger de.

Avatar

Зочин 2018-11-28 150.129.143.195

1990 onii huvisgalas omno toriin alband ajilj bsn humus bugd huuchin niigmiin uldegdel hend ch hereggui hognud shu de. yah gej ch ingeed shivshgee hutgad bdgin. uuj idne orost ingedeg bsn geel huuchin Sots niigmiin novshnuud uhed duusval mgl hogjno doo

Avatar

иргэн 2018-11-28 103.50.206.62

Цогтбаатар сайдаа шударга бай.Төрийн сайд хийх хэмжээний ёс зүйтэй ЕСайдтай ажиллах нь шударга.Хүрэлсүх сайд үнэхээр аймаар дарангулагч хүн гэдгээ өчигдөр байнгын хороон дээр харууллаа.Ийм хүнийг хамгаалаад байгаада залуу хүн таньд ичихгүй байна уу.Ирээдүйгээ ингэж харлуулах гэждээ Цогтоо сайдаа.Ярьж хэлж байгаа үгийг сонсохоор үнэхээр нүүр хийх газаргүй байлаа.37 гишүүний нүүр тэгтлээ ширэн болсон юм байхдаа.

Avatar

Amar 2018-11-28 202.179.24.99

Швейцарийн малаанз элчингээ солиоч ээ.

Avatar

Монголоо гутаасан ноход 2018-11-28 64.119.22.161

Нудний булай. Юун дипломат ажилтан!!

Avatar

Зочин 2018-11-28 58.108.90.214

Энд сууж байгаа 3 элчин сайд 3-лаа асуудалтай гарууд, дипломат албанд бугширсан идээ бээрүүд, харилцааны доголдолтой, биэе барих чадваргүй, тамхи болон бусад луйварт орооцолдсон шаарднуудыг дипломат албанаас зайлуулмаар байна! Эднийг Монгол улс олон жил тэжээлээ, болоо юм бишүү???

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж