Беларусиас 50 сая евро зээлнэ | News.MN

Беларусиас 50 сая евро зээлнэ

Беларусиас 50 сая евро зээлнэ

Беларусиас 50 сая евро зээлнэ

Эдийн засгийн байнгын хороо хуралдав. Хуралдаанаар Монгол Улсын Засгийн газар, Бүгд Найрамдах Беларусь Улсын Засгийн газар хооронд байгуулах "Экспортын зээлийн ерөнхий хэлэлцээр"-ийн төслөөр зөвшилцөж, санал, дүгнэлтээ Аюулгүй байдал, гадаад бодлогын байнгын хороонд хүргүүлэхээр хэлэлцэв. Энэ хэлэлцээрийн хүрээнд 50 сая еврог 0,78 хувийн хүүтэй, 7 жилийн хугацаатай, эхний 2 жил үндсэн төлбөрөөс чөлөөлөх нэн хөнгөлөлттэй хөгжлийн зээл авах аж. Зээлтэй холбоотой Байнгын хорооны гишүүд байр сууриа илэрхийллээ.


 УИХ-ын гишүүн Б.Баттөмөр:

-Монгол Улсад өнөөдөр эдийн засгийн өсөлт бий болгодог, ажлын байр бий болгодог салбарт хөрөнгө оруулах шаардлагатай. Энэ зээлийн хөрөнгийг олон зүйлд зарцуулах боломж байна. Яг юунд зарцуулах вэ гэдгээ тодорхой ярих ёстой. Сүүлийн үед лифт засах, гудамж засах гэх мэт эдийн засгийн өсөлт бий болохгүй салбарт зарцуулах хандлага ажиглагдаад байгаа. Тиймээс зээлийн хөрөнгийг үр бүтээлтэй ашиглах, ялангуяа эрчимжсэн газар тариалангийн чиглэлээр Беларусь Улс арвин туршлагатай. Энэ туршлагыг ашиглаад дотоодод нэвтрүүлэх чиглэлд анхаарах нь зөв гэж би харж байна.

УИХ-ын гишүүн Д.Дамба-Очир:

-Энэ зээлийг долоон жилийн дотор төлөх ёстой. Тэгэхээр хугацааны хувьд богино байна. Уг нь 28-30 жил байх, эхний 10 жил зээлийн төлбөрөөс чөлөөлөх байвал бид дэмжинэ гэж хэлсэн. Энэ мөнгөөр эхний ээлжинд Онцгой байдлын ерөнхий газарт гал унтраах машин, тоног төхөөрөмж нийлүүлэхээр төлөвлөж байгаа юм байна. Бид эндээс батлаад явуулдаг ч Сангийн яам дээр хэд дахин өөрчлөгддөг шүү. Яг УИХ-д оруулж ирэхдээ мэргэжлийн яамнаас санал аваад, тохироод оруулж ирэх нь зүйтэй. Тэгэхгүй бол УИХ-аар батлуулсны дараа юунд зарцуулах нь Сангийн яамны асуудал гээд суугаад байж болохгүй.

УИХ-ын гишүүн Ж.Бат-Эрдэнэ:

-Хугацааны хувьд 7 жил гэдэг богино байна. Ядаж 10 жилээр болгох талаас нь ажиллаад үзээрэй. Дээр нь зээлийн зарцуулалтын хувьд хүн ардынхаа амьдралыг сайжруулах чиглэлд зарцуулмаар байна. ЖДҮ болон үйлдвэрлэл рүү төрийн бодлого оруулмаар байна. Байнгын хорооны хуралд гурван гишүүн үг хэлсэн бөгөөд тэдний саналыг Аюулгүй байдал, гадаад бодлогын байнгын хороонд хүргүүлэхээр болов.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.160.19

Юун Беларус вэ .... Харагдсан болгоноосоо мөнгө гуйж байх юмаа Болиочээ . Одоо энд тэнд очоод би монгол гэж хэлхээсээ ичээд байна шдэ

Avatar

Зочин 2018-11-28 203.169.49.94

Юм үйлдвэрлэж чаддаг, бүтээгдхүүнээхээ экспортоо дэмжих зорилгоор гаргадаг зээл байлгүй. Түүнээс бэлэн мөнгө май гэхгүй байлгүй дээ.

Avatar

1111111 2018-11-28 203.91.119.163

Ирээдүй буюу өөрсдийнхөө үр хүүхдүүдээс хулгай хийсэн новшнууд. Урт хугацаатай л бол болдог юм уу? Юунд зарцуулахаа тооцоогүй байж зээл авах тухай боддог сэтгэлгээгээ болих хэрэгтэй. Наад зээлийг чинь чиний хүүхэд биш бидний хүүхэд төлнө гэж бодож байвал ТОМ ЭНДҮҮРЭЛ ШҮҮ!!!

Avatar

Зочин 2018-11-28 69.181.180.211

Женко Батькатай уулзаад баахан гуйлга гуйсныг негеедуул нь овжин ашиглаж баахан Белорусь трактор комбайн шахах болгохгуй юу, ямар орос авах биш, европ авах биш манайд л шахаж байна. Энэ чинь нэг есны ЖДY зээл егсен авсан гарууд тусгай шан харамжтай, зугээр 50 сая евро шууд монгол банканд дан гээд ороод ирэх юм биш, капитал засварын техникууд л цохиж орж ирнэ. Огцордог Батзориг Женко нар оросын фургоныг орчин уеийн техник гээд талбай дээр эгнуулж байсан шиг л юм болго

Avatar

Zochin 2018-11-28 126.161.153.221

Ichmeeer yumaaaa, neg ulsaa hudaldsan avilgalchiin dansand l gehed hed dahin ikh mungu baigaaa daaa

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.177.52

Монголд үйл ажиллагаа явуулж байгаа юбм компани лаларын гарууд ш дээ.\nБеларсууд ер нь дандаа оросыг хөхөж долоож явдаг иосгоны золбин гарууд. Эндээё юм авнаа ард нь залилан байгаа. Хөдөө аж ахуйд сайн гэдэг шал худлаа. 600.000 долларын үнэтэй белаз машинаа 2.1 сая доллароор эрдэнэтэд шахаж байгаа жинхэнэ луйварчид

Avatar

Гуйрамчид 2018-11-28 213.143.49.88

Хэлэх ч үг алга

Avatar

Зочин 2018-11-28 182.160.0.217

Белорусст манайд зээлүүлэх мөнгө байдаг л юм байх даа. Ямар ашиг сонирхол Белорусст байнаа?

Avatar

ИРГЭН 2018-11-28 202.9.42.44

БАЙГАЛИЙН БАЯЛАГ ГЭЭД БАЙХ ЮМГҮЙ ЖИЖИГХЭН УЛСААС ЗЭЭЛ АВЧ БАЙДАГ, МОНГОЛ УЛС ГЭЖ ЕР НЬ ЯАЧИХСАН ДАМПУУРЧИХСАН УЛС ВЭ , !!!!!!!!!!!!!!!!!!УЛС МӨН ҮҮ

Avatar

зөв ярилаа ч худлаа л 2018-11-28 202.179.24.24

энэ зээл мээл чинь цаадахтайгаа ярилцсан харилцан хувааж идэх хэлбэр шүү дээ.яг тодорхой үр ашгаа өгөх тендэр маягаар орж ирэхгүй бол ямар ч хэрэггүй .жишээ нь хөтөлийн цементийн үйлдвэрийн яндангийг утааг шүүх чехийн 500 мянган долларын төлсөл хэрэгжлээ.авчирч суурилуулсан юм нь 1 сар ажиллаад дашийн шог болов.хүлээлцэхдээ баахан чех пиво бас үнэтэй багажаар удирдлагыг нь хахуульдав.

Avatar

ZOCHIN 2018-11-28 103.26.195.141

ICHMEER YUMAA. YADARSAN BELARUSAAS MUNGU GUIGAAD , , ,

Avatar

fds 2018-11-28 103.229.123.16

Sotsializmin uyd barag Belarusdaa uguhuur baisan baih daa

Avatar

Zaluu 2018-11-28 103.26.194.32

Odoo boliochee naad ih oriichin hen darah be. ELBEGDORJ uu batvvl vv hen be hen tolohiin. Zeel awaad ta hed huwaagaad ooriin omch horongo bolgochiishde.

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.164.222

50 сая еврог хувааж шаах гээд алалцаад байгаа юм биш үү.

Avatar

зочин 2018-11-28 202.21.127.166

сангуудын мөнгөө зөв зүйлд зарцуулаачээ, ЖДҮ-г өөрсдөө идчихээд гаднаас зээл аваад байх юм

Avatar