Улс төрийн нам дамнасан ураг төрлийн бүлэглэл | News.MN

Улс төрийн нам дамнасан ураг төрлийн бүлэглэл

Хуучирсан мэдээ: 2018.11.28-нд нийтлэгдсэн

Улс төрийн нам дамнасан ураг төрлийн бүлэглэл

Монголын улс төрийн намууд улам л цус ойртож байна. Үзэл баримтлал, бодлого зарчим дээр биш ураг төрөл болоод халаас нэгтэй улс төрчид нам, нам дамнаж амьдарч байна.  Гэр бүлийн бизнес, эрх ашгаа хамгаалахын тулд олон нам сонгосон “олон ургальч” гэр бүл гэр бүлүүдийг  танилцуулъя.


Х.Баттулга-АН & Ц.Энхтуяа-ИЗНН

“Эрэл”-ийн Б.Эрдэнбатын “Эх орон” намаас улс төрийн карьераа эхэлсэн тэрбээр Ардчилсан намд элсч, УИХ-ын гишүүн, Засгийн газрын гишүүн улмаар Ерөнхийлөгч болсон. Түүний авааль эхнэр Ц.Энхтуяа нь ИЗНН-ын дэд даргаар ажилладаг. Хэдийгээр тэд тус тусдаа амьдарч байгаа ч улс төрийн үзлээрээ нэгддэг гэж  улс төрийн хүрээнийхэн ярьдаг.

Б. Наранхүү-АН & Б.Саранчимэг-МАН

Монголын парламентад төрсөн эгч дүү хоёр хамтдаа сонгогдсон анхны тохиолдол. Дүү нь Дундговь аймгаас, эгч нь Баянзүрх дүүргээс сонгогдсон. Б.Наранхүү Ардчилсан намынх бол Б.Саранчимэг МАН-ынх. Өөр, өөр намын гишүүд мөн ч үзэл бодлын хувьд эгч дүү.

Ж.Батзандан-АН & Ж.Бат-Эрдэнэ-МАН

Гурван төрд нүүртэй хүн бол УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандангийн ах Ж.Бат-Эрдэнэ. Дүүгийнхээ ачаар АН-ын үед ажилтай, орлоготой явсан МАН-ын цөөн гишүүдийн нэг гэж тодорхойлж болно. Дүү нь ч ахынхаа ачаар МАН-ын нэр бүхий гишүүдтэй сүлбэлддэг. Улс төрийн эрх ашиг нэгтэй ах дүүсийн хувьд АН, МАН-ын аль ч үед амьжиргаатайгаа л байгаа.

Д.Сумъяабазар-МАН & Д.Дагвадорж-АН & Д.Сэржбүдээ-МАХН

Монголын парламентад суудалтай гурван намд “сүлжээтэй” гэр бүл бол Д.Долгорсүрэн зааных.  Бөхчүүдээр дүүрсэн энэ гэр бүл улстөрчдөөр дүүрч байгаа гэвэл дэгсдэхгүй. Ах Д.Сумъяабазар нь МАН-ын гишүүн. МАН-аас УИХ-д хоёронтаа нэр дэвшиж, У.Хүрэлсүхийн засагт Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн сайдаар ажиллаж байна.  Дүү Д.Дагвадорж нь АН-ын гишүүн, ҮБХ-ны гишүүн.  Ерөнхийлөгчийн албан бус зөвлөх. Ерөнхийлөгч Х.Баттулгатай хуурай ах дүү тэрбээр ирэх 2020 онд АН-аас нэр дэвших бэлтгэлдээ гарсан. Харин дүү Д.Сэржбүдээ нь Н.Энхбаярын намынх буюу МАХН-ын гишүүн.  Аль ч нам төрд гарсан ах дүүсийн хувьд ялгаагүй гэсэн үг.

С.Одонтуяа-АН & Г.Өлзийбүрэн-МАН

Нэг гэр бүл, эхнэр нөхөр мөн ч улс төрийг сонголт нь нэг нь улаан, нөгөө нь цэнхэр.  Эхнэр нь С.Одонтуяа нь АН-ын гишүүн. Ардчилсан намын дэргэдэх эмэгтэйчүүдийн байгууллагыг толгойлдог. Баянгол дүүргийн засаг дарга.  Нөхөр нь Г.Өлзийбүрэн нь МАН-ынх. Эхнэрийнхээ ачаар АН-ын засаглалын үед Газрын тосны газрын даргаар ажиллаж байсан билээ.

С.Отгонбаяр-АН &  С.Амарсайхан-МАН

“Оюуны ундраа”-гийн ах дүү хоёрыг мэдэхгүй хүн гэж үгүй. Улс төрийн хоёр өөр нам сонгосон ч ах дүү хоёрын ашиг сонирхол нэг. Ах С.Отгонбаяр нь  УИХ-ын 2016 оны сонгуулийн өмнө АН-д элссэн.  Дүү нь С.Амарсайхан нь МАН-ын гишүүн. Өдгөө НИТХ-ын даргаар ажилладаг. Хотын дарга болох амбицтай.

Ш.Сайхансамбуу-ТТН & Ш.Батсамбуу-МАН & С.Эрдэнэтуул-МАН

Хамгийн сонирхолтой нь өнгөрсөн УИХ-ын сонгуулиар ах дүү хоёр нэг тойрогт өрсөлдөж, хоёулаа  өвдөг шороодсон. Ах Ш.Сайхансамбуу нь тойрог өгөөгүй гэх шалтгаанаар МАН-ыг орхиж,  Ерөнхийлөгчийн зөвлөх Г.Уянгын нэг хэсэг толгойлж байсан Тусгаар тогтнолын намаас нэр дэвшсэн бол дүү Ш.Батсамбуу нь МАН-аас нэр дэвшиж байв.  Харин Ш.Сайхансамбуугийн охин С.Эрдэнэтуул МАН-ынх.  НИТХ-ын төлөөлөгч, Үндэсний цэцэрлэгт хүрээлэнгийн захирлаар ажилладаг.

Ц.Батаа-АН & Ц.Бат-Энх-МАН

“Үнэг” хочит Ц.Батааг мэдэхгүй хүн байхгүй болов уу. Тэрбээр АН-аас УИХ-д сонгогдож байсан.  Одоо “Симба” группын захирлаар ажилладаг. Түүний төрсөн дүү Ц.Бат-Энх нь МАН-ын нарийн бичгийн дарга. Ах дүү хоёрын бизнес нэг.  Монголын улс төрийн хоёр намд ах дүү хоёр элссэн нь ашиг сонирхлын шалтгаангүй гэхэд бас хэцүү.

Б.Энхбайгаль-АН & Б.Хүдэр-Ян-ИЗНН

МАН-ын ахмад гишүүн, Ерөнхий сайд  асан Д.Бямбасүрэнгийн хүүхдүүд Монголын улс  төрийн хоёр намд “нүүдэл” хийж явна. Б.Энхбайгаль нь Ардчилсан намын гишүүн.  УИХ-ын 2016 оны сонгуульд  АН-аас нэр дэвшиж өвдөг шороодож байсан бол хүү нь ИЗНН-аас өрсөлдөж мөн л ялалт байгуулж чадаагүй юм.

Б.Бямбацогт-МАН & Д.Батцогт-АН

Нэг айлын базууд болох тэд улс төрийн өөр өөр сонголт хийсэн. Б.Бямбацогт нь МАН-ын гишүүн, Удирдах зөвлөлийн гишүүн, УИХ-ын гишүүн. Харин Д.Батцогт нь АН-ын гишүүн. УИХ-ын 2016 оны сонгуульд АН-аас Ховд аймагт нэр дэвшиж, өвдөг шороодсон. Базууд нэг тойрог дээр өрсөлдөж, С.Бямбацогт ялалт байгуулсан билээ.

    Ж.ЭРХЭС

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
39
ТэнэглэлТэнэглэл
10
БурууБуруу
4
ГайхмаарГайхмаар
3
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

63 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-28 122.201.23.91

За арай2 хахаха

Avatar

Зочин 2018-11-28 175.223.35.235

Hurelsuhin nas yg tohirson.Ochirbataas,Bagabandi.Enhbayar ,Elbegdorj gh4luivarchdig damjsn turin zasgin gazrig bosgoh gj hicheej bgaa hvn .tsaashdaa ch tuushtai helsen vgendee ezen bolj chadah hvn .ene olon ah duu bas yu ch yum bilee .uhaanaar turin ajlig hine vv ghees biein hvch muihar uhaanaar hine gj bhgvi .turin alband Ger bvl togtvortoi hvn gargah heregtei geree zasaa gvi hvn tur yaj barih ve dee

Avatar

МЭРГЭН АРД 2018-11-28 202.9.42.65

ИЙМ ЛАЛАРУУДЫГ УЛС ТӨРИЙН ТАВЦАНГААС ҮҮРД ЗАЙЛУУЛАХ ЁСТОЙ ШҮҮ ! ! !

Avatar

Зочин 2018-11-28 119.40.99.30

бүгд сайхан царайлаг юм аа

Avatar

Зочин 2018-11-28 64.119.19.79

Oi gutav

Avatar

Зочин 2018-11-28 80.153.196.113

ЯГ ИЙМ ЛАЛАРУУДЫГ УЛС ТӨРИЙН ТАВЦАНГААС ҮҮРД ХӨӨЖ ЗАЙЛУУЛАХ ЁСТОЙ ШҮҮ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-28 103.212.116.85

Монголын гамшиг, идээ бээрүүд.

Avatar

Иргэн 2018-11-28 139.5.217.188

Энэ юуг харуулж бна вэ? Улс төр бол баяжих бүр багадаа амьжиргаа залгах хэрэгсэл болсон гсэн үг юм.

Avatar

Зочин 2018-11-28 64.119.19.57

Хамар ам нь хачин адилхан юм аа, хөөрхөн юм ааа. Эдээс гадна феодалйн үеийинх шиг удам залгасан улс төрчдийг нэг сайн гаргаад танилцуулаарай

Avatar

иргэн 2018-11-28 182.160.3.56

Сухбаатарын Батболд гишууний хуу нь Номтойбаярын дуугийнх нь нохор.

Avatar

Ядуу бвал бид нарт ашигтай 2018-11-28 66.181.161.90

Нам дагаж Ажлын байртай болох нэг нам ялагдахдахад Ялсан намынхан нөгөөдүүлэхын Ажлын байртай Сайд дарга суудал хайна. Ажлын байраа гэж

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.126.89.173

Төрд төрлөөрөө байгаа э****з хурлийз ах дүүсийг бичээгүй байнаштээ.

Avatar

Монгол 2018-11-28 202.126.89.20

Хүзүүгүй их л тачаадаж байна даа.

Avatar

Монгол 2018-11-28 202.126.89.20

Ах дүү олуулаа байх ч бас сайхан шүү.

Avatar

зочин 2018-11-28 202.126.89.103

Оросын иргэний дайны үед аав ах нь цагаантанд хүү нь дүү нь улаантанд явж байсан. Манай ах дүү амраг садангаас ялгаатай нь үзэл бодлынхоо төлөө нэг нэгнийгээ хайрлахгүй цавчиж алж байсан. Манй эд нар тэгдэг бол ах дүү нар өөрсдийн үзэл бодлоо хамгаалж өөр намд байхад яахав дээ

Avatar

Жидүү 2018-11-28 49.0.212.11

Энэ мэдээг бичсэн пиздаа худал гүтгэлгэ хийжээ, МАН-ын алыг долоодог алны алчуур л байна

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.131.245.243

Яг юу нь худлаа гэж?

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.126.89.172

Ирэх сонгуулиар ургийн модонд холбогдсон, урлаг спортын хүмүүсийг сонгохгүй байх хэрэгтэй. Бас аймаг сумандаа очиж сонгогддогийг бодлогоор хорьвол жинхэнэ том бодлого тодорхойлдог хүмүүс гарч ирэх боломж бүрдэнэ дээ.

Avatar

Zagdaa 2018-11-28 89.0.83.206

Ah duu amrag sadanguud yaj bodson neg namruu oroh ve dee 4 jileer eeljeer hulgai hiij ulsiin mungu idej bayjah arga

Avatar

Иргэн 2018-11-28 92.83.33.59

Херо Баатар Женко+Оюунэрдэнэ Ман=Эцэг нэгтэ ах дүү+Нямбаатар ойрын хамаатан нь заваан юмнууд

Avatar

зочин 2018-11-28 64.119.23.25

Ер нь ингэж улс төрөөр гэр бүлээрээ тоглож байгаа хүмүүс ичээч. Ийм хүмүүс улс эх орныхоо төлөө ажиллана гэхэд итгэхгүй байна. Өөрсдөө ичдэггүй юм байх даа. Ард түмэн минь мөнгөөр саналаа өгөхөө болих цаг нь болсон. Энэ хүмүүсийг хараад байхад ичих булчирхайн ажиллахаа болисон юм байна даа. Өмнөөс нь ичиж байна

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.161.91

Мэдээллээ сайн нягталж шалгаж нийтэлмээр юм байна даа. Бөөн алдаа намыг нь сольчихсон тойргыг нь сольчихсон ч байх шиг энэ сэтгүүлчээ хал

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.161.91

Мэдээллээ сайн нягтлаагүй дутуу дулимаг нийтлэл байна. Сайхансамбуу МАХН-аас биш ТТЭННамаас нэр дэвшсэн. Тэр тойрогтоо төрсөн дүүтэйгээ таарсан.
Бямбацогт Батцогт 1 айлын базууд 1 тойрогт өрсөлдөж Бямбацогт гарч ирсэн. Энэ сэтгүүлчээ хал

Avatar

zochin 2018-11-28 202.179.24.20

Nymdorj gichuunii chuuchduud n bas nam dagadag teriig oruulaachee

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.179.133

mash dutuu medeelel bna oo

Avatar

АРД ARD 2018-11-28 66.181.167.194

4 эхнэр сэлгэж 14 хүүхэд өнчрүүлж хаясан жанхуу, мангөний төлөө чөтгөрийн б**с үнсэхэээс ч буцахгүй далчиганасан мантуу аса нарыг харахаас бөөлжис хүрч байна! Мөнгө л олж байвал улс эх орны эрх ашиг, хувь хүний улс төрийн талаарх үзэл бодол түй ч хамаа алга бололтой!!!

Avatar

зочин 2018-11-28 139.5.217.48

Нямдорж түүний нойтон хуурай хүүхдүүдийн талаар яагаад алга байна вэ.

Avatar

zov 2018-11-28 66.181.183.90

MAH enkhbayar aas salad dutu tsevrshtsen, buren tsevrshyaa gevel 27 iig nam aas hooh baiji shine uye garch irnai ,geh d medlegtei yalanguyaa philosophy iin doctor (marxism lennism iin bish shuu) hamgaalsan , ondor technology iin mergejiltai humus iig chotgor ch bai hamtarch ajilaval MAH dakhin industrial revolution iig ehluuji 2020 d 76 suudal battai avnai.2021 on d presidential election d bas yalnai

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.183.90

MAH enkhbayar aas salad dutu tsevrshtsen, buren tsevrshyaa gevel 27 iig nam aas hooh baiji shine uye garch irnai ,geh d medlegtei yalanguyaa philosophy iin doctor (marxism lennism iin bish shuu) hamgaalsan , ondor technology iin mergejiltai humus iig chotgor ch bai hamtarch ajilaval MAH dakhin industrial revolution iig ehluuji 2020 d 76 suudal battai avnai.2021 on d presidential election d bas yalnai

Avatar

Зочин 2018-11-28 139.5.218.62

Хүрэлсүх шиг ороо бусгаа, бусдын саналыг сонсдоггүй хүн том намыг, улмаар төрийг удирдаж чадахгүй. Олон ургальч үзлийг хүндэтгэдэггүй хүн дандаа алдаа гаогадаг, дарангуйлагч болпдог юм.Ямар ч асуудлаар өөр саналтай нөхдөө намаас хөөх, дахин сонгуульд нэр дэвшүүлэхгүй, цэвэрлэгээ хийнэ гэх мэтээр заналхийлж байна.Дашрамд НАМ ДАМНАСАН ОЛИГАРХИУД монголыг хөшигний цаанаас удирдааад олон жил болж байна.Бас гэр бүлүүд ч байгаа олон жишээ бий.

Avatar

Болд 2018-11-28 202.9.42.252

Лалрын хорхоонууд аргагүй хулгаа хииж сурсан байна бүх нам гэдэг хулгаагаа нуудаг газарлууу хорхой шиг шигдээд орсон байна мал дагавал биш нам дагавал баяжна

Avatar

Зочин 2018-11-28 96.60.214.119

ali talaaraa unasan bocoo

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.188.78

хүрэлсүхэд найдья.өөр хүн даанч алга???

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.183.90

dutuu bain daa !!!!!!!!!! sexing in hairtsaa , okhon, huu aan ger bul bolgoji suulgasan khairtsaa yaasan beee ???????????????

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.166.196

заваарсан лалрууд

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.9.41.123

Ардчилсан намын бүлэг Хүрэлсүхийг дэмжихгүй бол өөрсдийнх нь тухай яригддаг муу бүхнийг үнэн гэж ойлгохоос өөр аргагүй

Avatar

zaluu 2018-11-28 202.179.31.70

Odontuyagiin nuhur MAN geju Soiloootoi bn

Avatar

з 2018-11-28 202.126.89.103

Газрын тосны дарга болохоосоо өмнө МАН-Засгийн үед бүр МАН-аас Сүхбаатар дүүргийн ИТХ-ын дарга болж байсан.

Avatar

Зочин 2018-11-28 150.129.140.27

Одонтуяа чинь Эрдэнэ вангийн бегсний чилээг гаргадаг шивэгчин нь юм.

Avatar

Zochin 2018-11-28 202.21.127.173

Ах дүү 2 өөр өөр намд байх нь хүний үзэл бодол, сонголтын асуудал. Үүнд болохгүй юм юу байгаан, хүмүүс ч ах дүү гэдгийг нь мэдэж байгаа. Монгол улсад нам дамжсан, олигарх МАНАН-гийн бүлэглэлийн гарт байна шүү дээ. Тэд их мөнгөтэй, эрх мэдэлтэй, татвар төлөгчдийн мөнгөөр гараа угааж байна. Яагаад үүнийг бичихгүй, ийм юм бичээд байгаан.

Avatar

ааа 2018-11-28 180.149.65.2

наад ах дүү ураг саднууд чинь л тэр мананг чинь үүсгээд байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-11-28 66.181.181.119

Намд дамжсан олигарх гэж бичсэнээ л өөр өөр намд байхыг дэмжээд тэнэг юм уу чи. Эд чинь л тэр нам дамжсан олигархиуд ш дээ.

Avatar

Б.ЕСҮХЭЙ. 2018-11-28 139.5.216.62

Нам төрийн дээр гарч хуйвалдааны үүр болсны баталгааг энэ баримтууд харуулж байна. Ямар юмны үзэл бодлын зөрөө байх вэ дээ! Ашиг сонирхол, эрх мэдлийн төлөө гэр бүлээрэй зөвшилцөн тохирч нам дамжин луйвар хийж байгаа хулгайч нар шүү дээ. Өөрсдийгөө ухаантай , сэргэлэн гээд бодчихсон. Ёоёо ичиж үхцгээхэд яаадааг байнаа! Монголын төр, засгийн газар, намууд, шүүх засаглал,хууль хяналтын байгууллагуудад цус ойртсон, худ уураг, найз нөхдийн аймшигийн сүлжээ маш их бий. Энэ жагсаалтыг үргэлжлүүлж..

Avatar

Б.ЕСҮХЭЙ 2018-11-28 139.5.216.62

…олон нийтэд ил тод болгох хэрэгтэй. Энэ бол сэтгүүлч та бүхний ариун үүрэг байх ёстой. НАМУУДЫГ ГИШҮҮНЧЛЭЛГҮЙ БОЛГОХ ЁСТОЙ. Цэвэр үзэл бодлоо уралдуулсан ҮЗЭЛ СУРТАЛТАЙ, НАМ хэмээх төрийн бус байгууллагуудыг сонгодог утгаар нь бүртэгвэл цаашдын улс орны маань хөгжилд тустай юм. Сүүлийн үед бөх барилддаг шуналтай, атаа жөтөө, хорслоор хонзогнодог, бүх амьдарлаа МЭХ гээд ойлгочихсон ЗАЛЬТАЙ ЭТГЭЭДҮҮД УИХ, төр, засгаар дүүрэн боллоо. Жагсаалтыг нь гаргаач!

Avatar

Зочин 2018-11-28 103.111.68.3

Энэ засаг сайн муу ажиллах нь огт хамаагүй. 28 жил Монгол төр засаггүй юм шиг явж ирлээ. Хамгийн гол нь шудрага ёсыг сэргээвэл, 3 сая хүн бүгд хаан шиг амьдрах боломж байгаа шүү дээ. Гэтэл Ээбэ Миеэ гэсэн 15 толгоотой 2 мангасаар ахлуулсан МАНАН гэдэг 30 хан гэр бүл Монгол төрийг ээлжлэн эзэгнэж ханаж цаддаггүй мангасуудын гэр бүлийн бизнис болгоод идэж уугаад байна шүү дээ. Үүнийг л Түмэн олон ойлгож Хүрэлсүхийг дэмжих ёстой юм. Тэр л энэ 30 толгойг тасдахаар зориглоод байна.

Avatar

Зочин 2018-11-28 103.111.68.3

Энэ засаг сайн муу ажиллах нь огт хамаагүй. 28 жил Монгол төр засаггүй юм шиг явж ирлээ. Хамгийн гол нь шудрага ёсыг сэргээвэл, 3 сая хүн бүгд хаан шиг амьдрах боломж байгаа шүү дээ. Гэтэл Ээбэ Миеэ гэсэн 15 толгоотой 2 мангасаар ахлуулсан МАНАН гэдэг 30 хан гэр бүл Монгол төрийг ээлжлэн эзэгнэж ханаж цаддаггүй мангасуудын гэр бүлийн биенийс болгоод идэж уугаад байна шүү дээ. Үүнийг л Түмэн олон ойлгож Хүрэлсүхийг дэмжих ёстой юм. Тэр л энэ 30 толгойг тасдахаар зориглоод байна.

Avatar

БИДНИЙ ЯДУУ БАЙГАА НЬ ЭДНИЙГ ТАНСАГ АМЬДРУУЛЖ БАЙГААТАЙ ШУУД ХОЛБООТОЙ 2018-11-28 58.108.90.214

ЖДҮЧИН ГИШҮҮД, АЛБАН ТУШААЛТНУУДЫГ МӨН ТОДОТГОНО УУ…

Avatar

Хахө 2018-11-28 202.126.89.30

Фортунаас Батбаяр, түүний охин Жаргалан
Отгобилэг түүний хүү Содбилэг гээд л үргэлжлэнэ дээ. Танай сайт гүйцэд тавих хэрэгтэй. Улс төрийн цус ойртолт Монгол орны гамшиг болох хэмжээнд хүрсэн.

Avatar

Amar 2018-11-28 202.179.26.200

Хөөе.Бусад сан,бондууд,концесс,гадаадын зээл,тусламж, улсын төсөв, шонхор шувуу гээд улсаа өрөнд оруулж,иргэдээ хоосортол идсэн нь илрэх гээд МАНАН-гийн том толгой Энх60лдын 27 боож үхэх гээд байхад ЖДҮХС-ийнхныг УИХ-д оруулах нь түмэн зөв.За юу Энх60лдын хөлсний бичээчид ээ.

Avatar

мөөгий 2018-11-28 103.240.240.73

ЯАМНЫ БҮХ АЖЛЫГ ГАРДАН ХИЙДЭГБАТ-ЭРДЭНЭ ХҮН АМИНЫ ХЭРГЭЭС ГАНЦААРАА АЖИЛДАА ҮЛДЭЖ ЯМАРЧ ХАМААГҮЙ ӨӨР НЭГЖИЙН ДАРГА НАР 100% ХАЛАГДСАН НЬ НАМААСАА УРВАЖ АХЫГАА ӨМӨӨРЧ БАЙГААА БАТЗАНДАНГААС ТОДОРХОЙ ХАРАГДАЖ

Avatar

Зочин 2018-11-28 182.160.34.243

С.Одонтуяагийн нөхөр Өлзийбүрэн нь хүмүүжилтэй сайхан сэтгэлтэй эр юм билээ. Бидний хэдэн нөхдийг баларч явахад тус үргэж бидний магнай тэнийцгээж билээ. Энэ талаар Өлзийбүрэн өөрөө ч мэдэхгүй яваа л даа. Таны өлзий буян улам дэлэрэх болтугай.

Avatar

Иргэн 2018-11-28 202.179.27.9

Амьдралаа гэж.
Гүйээ тэгээд ойр дотнын хүн нь өндөр албан тушаалтан гээд ажилгүй байлтай нь биш.
Нэг хууль бдаг бсандаа. Хамаатан садагууд нэгнийхээ удирдлагт нэгнээсээ цалин авахгүй нтр гээд .
Энэ хүн шиг гарцгүй бдалд орсон үл таних нэг хэсгээ дэмжээд явбал сайн л бна.

Avatar

AH 76 2018-11-28 175.203.23.66

Ардчилсан нам ард тумний дуу хоолойг сонсох хэрэгтэй. Ард тумэн улс төрийн шударга бус байдлаас залхаж байна. АН байр суурь Хурэлсухийг дэмжиж цэвэрлэгээг дэмжинэ гэдэгт итгэж байна

Avatar

Зочин 2018-11-28 183.177.97.14

Д.Сумъяабазар-МАН & Д.Давгадорж-АН & Д.Сэржбүдээ-МАХН aimaar buleglel shaasan!!!

Avatar

Зочин 2018-11-28 64.119.20.253

Buuljmuur bolcuihloo

Avatar

йыбйб 2018-11-28 202.179.30.194

Энэ бүхнийг ингээд харахаар Монголын улс төр бол тэр чигээрэй ашиг сонирхол. Нэг нь өвдөг шороодож байхад нөгөөх нь байж байх жишээний.

Avatar

Зочин 2018-11-28 103.26.193.245

л***р зандангийн ах сахалгүй. Даргыгаа долооход схххлгүй нь гое гэнэ

Avatar

Зочин 2018-11-28 64.119.25.113

Юун сүртэй гарчиг бэ. Жижиг улсад байдаг л асуудал.

Avatar

Зочин 2018-11-28 202.72.245.205

ЕР НЬ АН МАН 2 НАМ ИЙМ МАЯГЫН БҮТЭЦТЭЙ ГЭХ ЮМ УУ НАМУУД Ш ДЭЭ. ТИЙМЭЭС БИЕ БИЕНЭЭ ХАЙЦААЛАН АВИЛГА АЛБАН ТУШААЛЫН ХУЛГАЙ БАРАГ ИЛРЭХГҮЙ ЯВСААР ОДООГИЙН ЗАВХРАЛ ЗАМБАРААГҮЙТЭЛД ХҮРСЭН ЮМ ШҮҮ. БҮР ТОМ ТОЛГОЙЛОГЧИД НЬ МАНАН Ч ГЭЖ НЭРЛЭЭД БАЙДАГ МАФИЙГ БАЙГУУЛЖ МОНГОЛЫГ ХААЛТГҮЙ ЭЗЭМШИЖ БАЙГАА МИ ОВОГТ БОЛ ТЭДНИЙ ТӨЛӨӨЛӨЛ Л ЮМ. ТҮҮНИЙГ ЗАЙЛУУЛЖ БАЙЖ Л ЭНЭ МАФИТАЙ ТЭМЦЭЖ БОЛОХ БАЙХ ТЭГЭХГҮЙГЭЭР ЁСТОЙ ГОНЖ ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-11-28 103.212.119.254

Ах дүүсээрээ бүлэглээд төрд гараад сурчжээ үүнийг л болиулмаар бнакманангий гар хөл ч урткбна даа

Avatar

Амбицтангууд 2018-11-28 202.9.42.124

Эмгэнэлтэй

Avatar

Зочин 2018-11-28 103.206.195.166

Батзандангийн ах Бат-Эрдэнэ энэ зураг дээрх хүн биш шүү. Зургаа солиорой.

Avatar

Зочин 2018-11-28 122.201.28.4

Мөн л байна

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж