МАН: Засгийн газрыг авч үлдэх шийдвэр гаргажээ. Гэвч... | News.MN

МАН: Засгийн газрыг авч үлдэх шийдвэр гаргажээ. Гэвч…

Засаг огцруулах асуудал

LiveМАН: Засгийн газрыг авч үлдэх шийдвэр гаргажээ. Гэвч…

МАН: Засгийн газрыг авч үлдэх шийдвэр гаргажээ. Гэвч…
14 : 59
2018-11-27

МАН: Засгийн газрыг авч үлдэх шийдвэр гаргажээ. Гэвч...

УИХ дахь МАН-ын бүлэг хуралдлаа. Хурлаар Засгийн газрыг огцруулах эсэх асуудлыг хэлэлцэв. Өнөөдрийн хуралд 35 гишүүн оролцсон бөгөөд 100 хувийн саналаар Засгийн газрыг огцруулах шаардлагагүй гэж үзсэн талаар бүлгийн дарга Д.Тогтохсүрэн мэдэгдлээ.

Энэ үеэр УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяр “Бүлгийн дарга гэгдэх Д.Тогтохсүрэнгийн мэдээллийг та бүхэн сонслоо. Энэ бол буруу ташаа мэдээлэл. Өнөө өглөө МАН-ын Удирдах зөвлөл хурал зарласан. Удирдах зөвлөлийн хурлаас ашиг сонирхлын зөрчилтэй ЖДҮ-чин сайд, гишүүдийг гаргах шаардлагыг зөвлөлийн 10 гишүүн тавьсан. Бидний шаардлагыг биелүүлээгүй учраас Удирдах зөвлөлийн шийдвэр хүчингүй. Хоёрт, Бүлгийн хуралд ч ЖДҮ-чин сайд, гишүүдийг оруулахгүй байх шаардлага тавьж, энэ нөхөрт би оруулж өгсөн. Гэтэл бүлэг хуралдсан нэр зүүгээд “Засгийн газрыг огцруулахгүй байх 100 хувийн шийдвэр гарлаа” гэж яриад байна. Бодит байдлыг хэвлэлээр хүргэх үүднээс би орж ирлээ.

-Та бүхэн ард түмнээс ичдэггүй юм уу. Сэтгүүлчид бид та бүхний мэдээллийг гаргахаас ичиж байна. Нэг бүлэгтэй ч хоёр өөр зүйл ярих юм. Цаашид энэ байдал хэр удаан үргэлжлэх вэ?

– УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяр: Би бас ЖДҮ-чдээс ичиж үхэх гэж байна.

-Засгийн газрыг огцруулах үндэслэл гаргасан 27 гишүүн бүлгийн хуралдаа суугаагүй байна. Тэгэхээр энэ бүлгийн хурлыг хүчинтэйд тооцох уу?

-Бүлгийн дарга Д.Тогтохсүрэн: Би бүлгийг төлөөлж мэдээлэл хийж байна. ЖДҮХС-тай холбоотой асуудлыг хуулийн байгууллага шалгаж байгаа. Өнөөдөр нэг л хүний асуудлыг хуулийн байгууллага оруулж ирсэн. Иймд батлагдаагүй, нотлогдоогүй зүйлээр “ЖДҮ-чин” гэж хочлох эрх байхгүй. Тэгээд УИХ-ын гишүүн бол бүрэн эрхтэй учраас санал хураалтад оролцуулахгүй байх заалт байдаггүй. Бүлгийн зарим гишүүд хуралд суугаагүй ч нийт гишүүдийн олонх нь ирсэн тул бүлгийн хурлыг хүчинтэйд тооцно. Өнөөдөр Төрийн байгуулалтын байнгын хороогоор Засгийн газрын асуудлыг хэлэлцэх ёстой тул МАН-ын бүлэг ирцээ бүрдүүлж асуудлыг хэлэлцэх ёстой байсан. Ингээд бүлгийн гишүүд цаг хугацаатай уралдаж, шийдвэрээ гаргалаа.

УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяр: Өмнө нь Ерөнхийлөгчийн хоригийг хэлэлцэхээр бүлгийн хурал зарлахад, ирц хүрсэн юм. Гэтэл манай ЖДҮ-чин бүлгийн дарга гишүүдээ оруулаагүй, бүлгийг тараасан. Уг нь ирц хүрсэн. Тэгэхээр хэлэлцэх асуудлаар ямар шийдвэр гаргахаас хамаараад зарим нь орж ирдэг, зарим нь орж ирдэггүй. Б.Батзориг сайд шалгагдаж байгаа, Х.Баделхан, Н.Цэрэнбат, Я.Содбаатар нарт хэрэг үүсээд шалгаж байгаа.  Дөрвөн сайд нь шалгуулж байна гэх албан ёсны мэдээлэл бий. Энэ нэр бүхий дөрвөн сайд сайдаасаа огцрох өргөдлөө өгөөд, хуралдаа суу гэдэг шаардлага тавьсан.

-МАН-ын бүлэг албан ёсоор хоёр бүлэгтэй болчихвол яасан юм бэ. Та сая Д.Тогтохсүрэн даргыг ЖДҮ-чдийн бүлгийн дарга гэлээ. Та өөрөө ямар бүлгийн дарга болж таарах уу?

– Би ямар нэг бүлгийн дарга биш. У.Хүрэлсүхийн Засгийн газарт ЖДҮ-чин сайд нар нэр холбогдоод байна. Үүнээс нь үүдэж огцруулах санал гаргасан 27-гийн төлөөлөл байна.

13 : 26
2018-11-27

Засгийн газрыг огцруулна гэх 27, огцруулахгүй гэх 37-гийн хурал эхэллээ

УИХ дахь МАН-ын бүлгийн хурал дөнгөж сая эхэллээ. Хуралдаанаар Д.Хаянхярваа нарын 27 гишүүний гарын үсэгтэй Засгийн газрыг огцруулах бичгийг хэлэлцэж байна. Бүлгийн хурал эхлэхээс өмнө МАН-ын Удирдах зөвлөл хуралдаж, Засгийн газрыг тогтвортой байлгах ёстой гэж шийдсэн. Гэвч энэ хуралд 29 гишүүн суух ёстойгоос 13 гишүүн суусан гэж УИХ-ын гишүүн С.Бямбацогт мэдэгдсэн юм. Удирдах зөвлөлд суугаагүй гишүүдийн хувьд ЖДҮХС-гаас зээл авсан гишүүд хэлэлцэж буй асуудалд санал өгөх эрхгүй гэж үзээд, Удирдах зөвлөлийн хурлыг бойкотлосон юм.

Харин УИХ-ын гишүүн Т.Аюурсайхан, Л.Оюун-Эрдэнэ, Ч.Улаан, М.Оюунчимэг, Ц.Гарамжав нарын гишүүд Засгийн газрыг тогтвортой ажиллах ёстой гэж үзээд, гарын үсэг цуглуулжээ. Энэ байр суурийг 37 гишүүн дэмжсэн ч 35 нь гарын үсгээ зурсан байна. Хоёр гишүүн гарын үсгээ зураагүй учир нь УИХ-ын гишүүн Д.Лүндээжанцан Засгийн газрыг огцруулах асуудлыг хэлэлцэх Төрийн байгуулалтын байнгын хороог даргалах тул ашиг сонирхлын зөрчилтэй гэж үзээд, гарын үсэг зураагүй байна. Харин УИХ-ын гишүүн Б.Батзориг хууль хяналтын байгууллагаар шалгуулж байгаа тул гарын үсэг зураагүй аж. Гэхдээ дээрх хоёр гишүүн Засгийн газрыг тогтвортой байна гэж үзэж байгаа талаар УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ мэдэгдэв.

Ямартай ч Засгийн газрыг огцруулна гэх 27, огцруулахгүй гэх 37 гишүүн байгаа аж. Гэвч бүлгийн хурал дээр нөхцөл байдал хэрхэн өөрчлөгдөх нь тодорхойгүй юм.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

69 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-27 66.181.185.75

Хоер хүн хэрэлдээд л шууд. Огцоруулах араагаа хурцалж байгаа нь дургүй хүргэж бн Хаянхярвааг Энхбаяр шиш хүн гэж бодоогүй. Ингээд бодоход дээдсүүд бүгд ижилхэн юм бн. Уул нь жаахан зоригтой хүн гарвал сэлэм эргүүлэгч. Гэж хочилж элдэвээр хэлж зүхлээ. Эхлүүлсэг ажлын амжилтыг нь хармаар байдаг. Энэ огцоруулахгээд буы хүмүүс хэн ь ер сайд болох вэ Бас хоорондоо хэмлэлдэнэ. Та нардотор ашиг сонирхолын зөрчилгүй хүн байдаг юм уу. Арая ч үгүй байлгүы Ард иргэд чинь мэдэж байгаа шүү

Avatar

Зочин 2018-11-27 43.228.131.45

Энэ нусгайбаяр Монголын баялгыг худалдаж идсэн эцгийнхээ хөрөнгөд сагсан муу банди төрд биш шоронд байх ёстой хулгайч авилгач, хүчиндэгч шүү дээ олон юм гуцалгүй төрөөс зайлчих

Avatar

Зочин 2018-11-27 43.228.131.45

Энэ нусгайбаяр Монголын баялгыг худалдаж идсэн эцгийнхээ хөрөнгөд сагсан муу банди төрд биш шоронд байх ёстой хулгайч авилгач, хүчиндэгч шүү дээ олон юм хуцалгүй төрөөс зайлчих

Avatar

Жидүү 2018-11-27 49.0.212.11

Баяр хүргэе

Avatar

Зочин 2018-11-27 103.212.118.188

Засгийн газар огцруулж байгаа 20 гаруй л олигарх хүн байна. Бүгдийг нь алаад асуудал шийдэгдэж байгаа юм биш үү. Ард нь 3 сая хүний эрх ашиг илүү байна.

Avatar

Зочин 2018-11-27 66.181.160.92

Хүрэлсүх Содбаатарын яаралтай зайлуулах хэрэгтэй.БусадЖДҮ гишүүдийг УИХ учрыг нь олно.ЖЭрдэнэбатын засагт концесст холбогдсон 3 сайдаа солиод явах боломж олгох ёстой байсан.Одоо хорссон гарууд кабинетээр нь огцруулах гэж бн.Хүрэлсүх Женкогийн түлхээсээр баахан хүнд суудал амлаж намаа хагалсан.Ялгаагүй гаруудыг сайд болгосон.Энэ хэрүүл Женкод ашигтай.Өмнөх засагын төмөр зам,бонд,стандартбанк гэх мэт нэг ч хэрэг шийдэгдэхгүй.

Avatar

Зочин 2018-11-27 66.181.160.92

Нүүрсний тээвэр гацаад ирэх жилийн төсөв тасрахаар бн. Ирэх жил ч нүүрсний тээвэр эрсдэлтэй болсон бн.10 жил гацаасан одоо ч хурдтай барихгүй байх шалтгаан Хүрэлсүхэд бн.Ийм юманд яаралтаы шийдвэр гаргамаар бн.Байгаль экологи,олон хүний амь, тонн тутмаас алдсан 22 доллар гэх мэт хохирлыг Женкогоор төлүүлье.Муу мал,хоосон мөрөөдөгч,зураач, тархи угаагч

Avatar

ЗА ОДОО ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ГАРТ БҮХ ЮМ БАЙНА. 2018-11-27 202.131.225.150

АРДЧИЛСАН НАМ ОГЦРУУЛНА ГЭВЭЛ ДУУСАА.

Avatar

Онлайн судалгаа 2018-11-27 66.181.169.162

Судалгаанд хамрагдаад iphone 7 утасны азтан болоорой https://www.facebook.com/1155130314618705/photos/a.1441459705985763/1441460662652334/?type=3&theater

Avatar

ман гишүүн 2018-11-27 150.129.143.177

Сая ман-н бүлгийн даргын хэвлэлийн хурал дээр Номтойбаяр гэдэг маш соелгүй бүдүүлэг авир гаргаж мэдээлэлхийхийг хараад бид иймэрхүү хүн олныг сонгосон болов уу монгол улс сөнөх бий дээ гэж харамсав яана даа яана. Төрийн сүлд өршөө ч өнгөрчээ. Бурханд найдаад үздэг юм бил үү

Avatar

Их шунасан хүнд 2018-11-27 65.49.68.158

Их эзэн Чингис хаан " Их шунасан хүнд төрийн жолоо бүү атгуул" гэж хэлсэн байдаг шүү. Хүрэлсүх шиг луйварчин, албан тушаалд хит их шунаж байгаа хүнд яавч төрийн жолоог өгч болохгүй шүү. Ийм бодлоггүй, сагсуу, өөрийгөө хит дөвийлгөсөн, шуналтай хүн Монгол орноор минь, ард түмнээр минь Х.Баттулга мэтийн луйварчидтай нийлж байгаа самарч хаяна шүү.:

Avatar

1 2018-11-27 202.70.34.98

Номтой өөрөө ЖДҮ цаашаа зээл авсан луйварчин шүү дээ. Улстөрөөс зайлах эхний хүн шүү чи

Avatar

zochin 2018-11-27 103.9.90.98

30 ger bvliin tuluul vv nomgvi ni

Avatar

Zochin 2018-11-27 202.21.106.112

Номтойбаяр боох үхэхнээ,огцруулахгүй шийдвэр гарсан чинь.

Avatar

иргэн 2018-11-27 202.179.24.1

МАН дотроо 2 Бүлэгтэй болчихжээ 2-уулаа Гэмт хэргийн бүлэг ЖДҮ-чдийн Бүлэглэл нөгөө нь Номтойбаярын Концессчидын Бүлэглэл ингээд Нам нэтэй Гэмт бүлэг Ашиг сонирхолоосоо болж дотроо 2 хуваагдаж Бүлэгллүүдын тэмцэл улам хурцдаж эхэллээ МАН-ынхан тэр чигээрээ Гэмт хэрэгтэнгүүд

Avatar

Иргэн 2018-11-27 64.119.27.112

Энэ Номтойбаяр УИХ д биш өөр газар байх ёстой хүн биш үү!
Хэрэв шударга ёс гэж байдаг бол?

Avatar

зочин 2018-11-27 64.119.23.25

Энэ нөхөр өөрөө хууль бус үйлдэл зөндөө хийсэн. Монголын ард түмний газрын баялагийг ухаж зарж идсэн мөнгөө улсад буцааж төлөөч. Зодоон хийнэ, хүн хутгалсан гээд их хуралд суух ёс зүйгүй нөхөр шүү дээ. Үасгийн газар энэ жулдрай бүдүүлэг залуугийн үгээр огцрох юм гэнэ дээ чааваас даа. Өөрөө ичээч

Avatar

Зочин 2018-11-27 202.21.106.112

,энэ Номтойбаяр мэтийн гүшүүд яасан гэж засгийн газрыг огцоруулах гээд бнаа өс хонзонгоор өөрсдийн ахар бодолдоод автаад засаг төрөар тоглохоо боль, ард түмэн, монгол орноо бод за

Avatar

Зочин 2018-11-27 104.237.91.102

энэ номтойбаяр гэж улсын стратегийн нүүрсний ордыг гэр бүлээрээ луйвардсан айлын эрх бацаан их хурлаас зайл даа. ямар ч номгүй амьтан тэр хүүхэн шуухнаа эргүүлээд баарандаа явж байхдаа таарна

Avatar

Баасан 2018-11-27 103.26.195.50

Номтойбаяр чи гэмгүй нэг залууг дайрч алсан шүү гэмт хүн хэзээд гэмтэй байдаг үйлийн үрээ эдэлнээ чи

Avatar

Зочин 2018-11-27 104.238.46.240

Миеэ зүгээр л зайлаад өгвөл энэ мафи задрана даа

Avatar

Ардын засаг мандтугай 2018-11-27 203.91.115.45

Огцрох үндэслэл байхгүй.

Avatar

Зочин 2018-11-27 202.21.117.178

юу л бодоод байна даа бүр ойлгохоо болилоо харж д байхаас

Avatar

зочин 2018-11-27 203.91.118.247

Миеэ-н луйварчид зайлах цаг ирж байна даа, Засгийн эсрэг, ард түмний эсрэг 27 луйварчинг зайлуулах цаг болжээ,,,,
Миеэ, Мөнхбат гээд шорон хүлээж байгаа зөндөө хүмүүс байна даа

Avatar

Mongolin ard tumenees 2018-11-27 75.86.79.22

Eronkhii saidaa ard tumeneeree demjine. Ene Khun alsan Nomtoibayrig sain shalgaj eruugiin kharuytslaga tootsokh tsag bolson

Avatar

Зочин 2018-11-27 75.86.79.22

Хүрэлсүх ялнаа, одоо МАНАН олигархиудыг төрөөс зайлуулах цаг болсон, АН ын хулгайчууд та нарыг яаж хулгайлж байсныг яаж хагартлаа баяжсаныг ард түмэн мартаагүй шүү, гутал нь эргэсэн миний нэг танил АН д элсэж нийслэлийн төлөөлөгч өолонгуут шинэ 200 унаж аархаж явсаныг би мартаагүй. Ямар ч бизнес хийж үзээгүй байж ингэж баяжицгаасныг ард түмэн хэзээ ч мартахгүй, та нар дахиж хэзээ ч сонгогдохгүй. Энэ 27 урвагч МАНАН гийн гар хөлийг МАН аас хөөх хэрэгтэй

Avatar

f 2018-11-27 202.21.122.58

hahahahahhaahhaha

Avatar

Зочин 2018-11-27 202.21.106.107

ЖДҮ-д сэн засгийн газартаа ч хариуцлага тооцож чадахгүй сул дорой их хурал тарах хэрэгтэй. МАН-ын удирдах зөвлөл их хурал тарах чиглэл өгөх хэрэгтэй ш дээ.

Avatar

Ухнаагийн хүүхдүүд ах дүүгээрээ Монголын ард түмний мөнгийг ЖДҮ-ээс хулгайлсан луйварчид шүү 2018-11-27 178.32.51.31

Зөв ш дээ. Ичих ч үгүй ард түмний мөнгө хулгайлж идчихээд гүрийгээд байхын энэ Хүрэлсүх болон хэдэн хулгайч сайд нар нь. Төрсөн дүүгийнх тухай мэдээлэл өнөөдөр бас л гарсан байна ш дээ. Бүр төрсөн ах дүү, гэр бүлээрээ, Засгийн газрынхаа сайд нартай нийлж ЖДҮ-ээс мөнгө хулгайлсан байна. Ичихгүй тэгээд ард түмэн, шударга ёс гээд солиороод байхын. Номтойбаяр харин ч зарчмын хувьд тууштай тэмцэж байгаа нь зөв шүү. Хүрэлсүхээ чи Төрсөн дүү У.Отгонбаяр, Я.Содбаатар, Цэрэнбат нарыгаа аваад зайлдаа !!!!

Avatar

Hurelsuh ogtsor !!!!!!!!!!!!!!! 2018-11-27 178.32.51.31

Зөв ш дээ. Ичих ч үгүй ард түмний мөнгө хулгайлж идчихээд гүрийгээд байхын энэ Хүрэлсүх болон хэдэн хулгайч сайд нар нь. Төрсөн дүүгийнх тухай мэдээлэл өнөөдөр бас л гарсан байна ш дээ. Бүр төрсөн ах дүү, гэр бүлээрээ, Засгийн газрынхаа сайд нартай нийлж ЖДҮ-ээс мөнгө хулгайлсан байна. Ичихгүй тэгээд ард түмэн, шударга ёс гээд солиороод байхын. Номтойбаяр харин ч зарчмын хувьд тууштай тэмцэж байгаа нь зөв шүү. Хүрэлсүхээ чи Төрсөн дүү У.Отгонбаяр, Я.Содбаатар, Цэрэнбат нарыгаа аваад зайлдаа !!!!

Avatar

Хүрэлсүх огцор 2018-11-27 178.32.51.31

Зөв ш дээ. Ичих ч үгүй ард түмний мөнгө хулгайлж идчихээд гүрийгээд байхын энэ Хүрэлсүх болон хэдэн хулгайч сайд нар нь. Төрсөн дүүгийнх тухай мэдээлэл өнөөдөр бас л гарсан байна ш дээ. Бүр төрсөн ах дүү, гэр бүлээрээ, Засгийн газрынхаа сайд нартай нийлж ЖДҮ-ээс мөнгө хулгайлсан байна. Ичихгүй тэгээд ард түмэн, шударга ёс гээд солиороод байхын. Номтойбаяр харин ч зарчмын хувьд тууштай тэмцэж байгаа нь зөв шүү. Хүрэлсүхээ чи Төрсөн дүү У.Отгонбаяр, Я.Содбаатар, Цэрэнбат нарыгаа аваад зайлдаа !!!!

Avatar

Зочин 2018-11-27 66.181.179.235

У.Хүрэлсүхийг хамгаалаад байгаа УИХ-ын Эрхэм гишүүд ээ ! Та нар 2016 оны сонгуулийн өмнө олон түмэнд юу амлаж гуйж гувшиж тэдний бөгсийг нь долоож байж гарч ирээ биз дээ ,одоо ажлаа таслан(хуралдаа суухгүй ) Төрийн ажлыг гацаагаад байгаадаа ичихгүй байна уу , новшийн амьтад

Avatar

Зочин 2018-11-27 202.21.102.226

хүрэлсүхийг бүрэн дэмжинэ, Миеэ, Жунай, хүзүүгүй нарын гэмт бүлэглэлийг Монгол төрөөс зайлуулах хэрэгтэй.

Avatar

Zochin 2018-11-27 66.181.177.190

Nomguibayar uuruu kontseschin boloh gd chadaaguide horsood guigeed bhiin yasan ch jijig garavde

Avatar

Бүгд зайлцгаа. 2018-11-27 43.228.131.17

Учраа олохгүй яваа ийм гишүүдээр юугаа хийнэээ!!!! Бүгд зайлцгаа.

Avatar

Зочин 2018-11-27 59.153.84.70

Хөлсний бичээч п и з д а нар минь арилж үз. Энэ News.mn хүртэл энхболдтой холбоотой авгайн сайт шүү. Ард түмнийг бүү ингэж турхир. Арилаад өг Энхболд-н бөгсний үснүүдээ. Ичиж байна та нараас п***а нар минь

Avatar

zochin 2018-11-27 66.181.179.106

EKHLEED TER AMI TAWIJI BUKH BULKHAY NI ILERCHIKH GEED BAYGAA MELGEREE OGTSRUULCHIKHAAD ULS ORNY AMIDRALYG AWCH YAWAA ZASAGTAYGAA YARINA SHUU ,

Avatar

Зочин 2018-11-27 119.40.97.6

Номтойбаяр ч шатаж үхлээл дээ, гал бөхөхийн өмнө бадамладагаа гэж …

Avatar

Хүрэлсүх өмнө нь ч тэнэг хэрүүл хийж бсан 2018-11-27 65.49.68.158

Намаа хоёр хуваагаад, төрөө хоёр хуваагаад, одоо улс ард түмнээ хоёр хуваах гээд л зүтгээд байх юм. Иргэний дайн гарах л ойрхон бн даа. Хүрэлсүхгүйгээр төр, улс хөгжиж л таараа. Битгий гай бол. Бүх юм хууйлийн дагуу, хуулийн хүрээнд шийдэгдэх ёстой. М.Энхболдыг буулгах гээд бга бол хуулийн дагуу л ярь. ЗГ-нхаа, өөрийн бүлгийн луйварчдаа хамгаалаад байгаа намын дарга, ерөнхий сайд юу хүсээд бна. Х.Баттулгатай нийлж жинхэнэ МАНАН-г бий болгоод байгаагаа ойлгох ухаан, толгой дутах чадваргүй хүн юм

Avatar

Хүрэлсүх удирдах ажил хийж дийлэхгүй юм бна 2018-11-27 65.49.68.158

Хүрэлсүхийн толгой, ухаан нь үнэхээр ямар ч шатны удирдах ажил хийж дийлэхгүй, чадваргүй буриад юм бна. Албан тушаал ахих шуналдаа хөтлөлдөөд шал худлаа орилоод л үймээн самуунд уриалаад л суух л ухаан энэ хүнд бн. Ямар бндбх алба хашсан яг ийм л зангаараа хавь ойрынхоо хүн бүрийг хардаж сэрдээд, өөрөөс л илүү баян бн гээд л гүтгэж хэрүүл хийгээд, зодоон нүдээн хийгээд л Монгол улсаа, ард түмнээ хөлдөө чирэх мунхаг залуу юм бн. Яаж яваад хурандаа болсоныг нь гйахах юм. Энэ өөр аргаар л авсан уол

Avatar

Zochin 2018-11-27 126.161.146.28

Nomtoibayar M.Enkhboldiin huuheldei uursduu JDU gees heden zuun terbumaar iluu idcheed uuruu ichij uhmeeer yum, bitgii Mongoliin tur iig gutaaa

Avatar

Зочин 2018-11-27 103.10.23.6

ЗҮГЭЭР Л ОГЦОРЧ ҮЗ.

Avatar

Зочин 2018-11-27 66.181.188.78

ждү -чидээ? зөв алхамыг дэмжичихээд явах ёстой ньяваарай.амиа бүү бод?шудрага хүмүүс та нарын дотор байсан юм шүу………муугийн дэргэд могойн хорлол болов уу?

Avatar

АРД ARD 2018-11-27 66.181.167.194

Оркуудын бөөс жанхуугийн хямд барлаг ухна яг жанхууутайгаа таарсан маанаг гэдэг нь ахиад батлагдлаа. МАН-ын УЗ 29 гишүүнтэйгээс 13 гишүүнтэй хуралдсан гэхээр ирц нь 44.8 % байна. Иймэрхүү энгийн 1-р ангийн хүүхдийн тоо бодож чадахгүй эргүү маанаг нөхөр Ерөнхий сайд байна гээд бодохоор үтэр түргэн ухныг огцруулаад жанхуу руу нь амбаардаад явуулах нь туйлын зөв шийдвэр болно!!!

Avatar

Зочин 2018-11-27 202.72.245.205

ЭНЭ ЗАСАГ ОГЦРОХ ХАНГАЛТТАЙ ҮНДЭСЭЭ ТАВЬСАН Л ДАА ГЭХДЭЭ ОГЦРОХ НЬ БИТГИЙ ХЭЛ ОЙМСЫГ НЬ ГОЗОЛЗУУЛАХАД БАГАДАХ АМЬТНЫГ ЭХЛЭЭД БУУЛГАЯ АА ИРГЭД ЭЭ ТЭРНИЙ ЦААНА МОНГОЛ УЛС АРД ТҮМНИЙГ БАГАЛЗУУРДСАН АЙМШИГТ МАФИ УЛАМ ШУНАЛТАН ШҮЛСЭЭ САВИРУУЛАН ДАВШИЛЖ БАЙНА

Avatar

Хүрэлсүх огцор 2018-11-27 43.243.161.23

Хүрэлсүхээ чи их фэйсбүүк твитер уншдаг хүн. Энэ хүмүүсийн сэтгэгдэлийг хардаа. Ард түмэн чамд дүнгээ тавьсан байна. 90 хувь нь чамайг чадваргүй, чадамжгүй гээд байна шүү дээ. Зүгээр өөрөө огцорчооч арай нэр хүндтэй.

Avatar

Зочин 2018-11-27 43.228.129.229

Хүрэлсүх балмад этгээд, амиа хайрлахгүй тэмцэнэ, өөр чах гэнэв, сүртэй, их айдастай байгаам болов уу, хурдан огцруулж төрийн өндөрлөгөөс зайлуулахгүй бол, аюул тарьна, ард түмний санал аваагүй хүн төрийн эргэлт хийхийг санаархаж бгаа бусуу, ТЕГ бнуу

Avatar

irgen 2018-11-27 43.243.161.23

Оцгруулааа ийм дампуу ийм мэдлэггүй Ерөнхий сайд энэ яваа насандаа үзсэнгүй. Яасан ичдэггүй юм бэ энэ Хүрэлсүх. Өөрөө ичээд огцорчмоор юм уул нь. Хүн бас нээрээ өөрийгөө голохгүй юмаа. Өмнөөс нь б**с улайгаад байхын. Хүрэлсүх минь оцгроод явж үз. Чи энэ Монгол улсын наад МАН гэдэг намаа самараад дууслаа хүү минь.

Avatar

Хүрэлсүх огцор !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-11-27 43.243.161.23

Оцгруулааа ийм дампуу ийм мэдлэггүй Ерөнхий сайд энэ яваа насандаа үзсэнгүй. Яасан ичдэггүй юм бэ энэ Хүрэлсүх. Өөрөө ичээд огцорчмоор юм уул нь. Хүн бас нээрээ өөрийгөө голохгүй юмаа. Өмнөөс нь б**с улайгаад байхын. Хүрэлсүх минь оцгроод явж үз. Чи энэ Монгол улсын наад МАН гэдэг намаа самараад дууслаа хүү минь.

Avatar

Хүрэлсүх огцор 2018-11-27 43.243.161.23

Оцгруулааа ийм дампуу ийм мэдлэггүй Ерөнхий сайд энэ яваа насандаа үзсэнгүй. Яасан ичдэггүй юм бэ энэ Хүрэлсүх. Өөрөө ичээд огцорчмоор юм уул нь. Хүн бас нээрээ өөрийгөө голохгүй юмаа. Өмнөөс нь б**с улайгаад байхын. Хүрэлсүх минь оцгроод явж үз. Чи энэ Монгол улсын наад МАН гэдэг намаа самараад дууслаа хүү минь.

Avatar

do 2018-11-27 202.72.245.122

Хүрэлсүх Монголыг аврах Сүх жанжины элч

Avatar

Зочин 2018-11-27 202.126.88.58

төр засгаа тогтвортой байлга. Засаг төрийг унагаах нь одоогийн нөхцөлд маш буруу

Avatar

Зочин 2018-11-27 202.126.88.58

Төр засгаа тогтвортой байлгаж, Засгийн газраа ажлыг нь хийлгээчээ хүмүүсээ. Битгий өөрсдийгөө бодоод хэрүүл хийцгээгээд бай улс эх орноо бод л до

Avatar

Зочин 2018-11-27 45.117.35.10

Хүрэлсүх ялнаа, одоо МАНАН олигархиудыг төрөөс зайлуулах цаг болсон, АН ын хулгайчууд та нарыг яаж хулгайлж байсныг яаж хагартлаа баяжсаныг ард түмэн мартаагүй шүү, гутал нь эргэсэн миний нэг танил АН д элсэж нийслэлийн төлөөлөгч өолонгуут шинэ 200 унаж аархаж явсаныг би мартаагүй. Ямар ч бизнес хийж үзээгүй байж ингэж баяжицгаасныг ард түмэн хэзээ ч мартахгүй, та нар дахиж хэзээ ч сонгогдохгүй. Энэ 27 урвагч МАНАН гийн гар хөлийг МАН аас хөөх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-11-27 202.131.242.254

Тэр АН-ын хулгайч нар чинь ЗГ-тай нэг тал болчихоод, ЖДҮ-г хувааж идчихээд, одоо өөрсдийгөө хамгаалах гэж сөрөн базаа хийгээд байна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-11-27 66.181.176.199

ЖДҮчид Хүрэлсүхийгэ хамгаалаад үхлээ лдээ. Хүрэлсүхээ чи огцорооч

Avatar

Зочин 2018-11-27 202.9.41.18

mANguud hurelsuh gedeg hort havdraasaa salj chadahgui bol duusna daa.

Avatar

Зочин 2018-11-27 66.181.168.8

Намаа хуваасан мөн чиг овилгогүй хүн юм даа энэ хүрэлсүх Зүгээр зайлцгаа

Avatar

Жирийн Ард 2018-11-27 203.91.115.45

37 -ийн зөв шүү. Учир нь тэд шударга ёсны төлөө зогсож байна.

Avatar

Зочин 2018-11-27 202.131.242.254

ЖДҮ-гийн зээлийг хувааж идсэн нь шудрага явдал болж байна уу.

Avatar

зочин 2018-11-27 202.21.117.178

Огцруулах хэрэгтэй ! Ийм овилгогүй нөхөр Төр засаг ажил хийлгэж үзлээ ! Хэн гэдгээ илэрхийлсэн урвасан хүн хэрэггүй !

Avatar

Засаг огцроод юу ч өөрчлөгдөхгүй 2018-11-27 139.5.217.218

ЗГ огцорлоо гээд илүү сайн ЗГ бүрдэж чадахгүй. ӨНӨӨ Л ХЭД дахиад Сайд болцгооно. Монгол Төр эд нарын тоглоом биш. Ард түмэн амьдрал хүнд байгаа ч "ганцхан шударга ёс"-ыг хүсэж байна. Ийм учраас эхэлж шударга ёсны төлөө тэмцлийг эхлүүлсэн Ерөнхий Сайдаа дэмжээд явцгааяа.

Avatar

ЖДҮ-д мандат өгч болохгүй 2018-11-27 203.91.115.251

ЖДҮ-ийн холбогдсон гишүүдэд дараагийн сонгуульд мандат өгөхөөс татгалзах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-11-27 192.82.64.248

27 MAN + 9 AN + 1 MAHN = 37 ogtsruulna
37 MAN ogtsruulahgui

1 biy daaacgh Javhlan l asuudal asuudal shiideh geed baina daa.
Bandaash Gantulga baisan bol ug n owoo l nemertei baij. Mun ch unetei bandaash baij dee huurhii.

Avatar

ЗАСАГ ОГЦРОХ ШААРЛАГАТАЙ 2018-11-27 203.91.115.251

ХҮРЭЛСҮХИЙН ЗАСГИЙН ГАЗАР ОГЦРОХ ШААРДЛАГАТАЙ ДАРИУ ОГЦОР

Avatar

ЗАСАГ ОГЦРОХ ШААРДЛАГАГҮЙ 2018-11-27 139.5.217.218

ЗГ огцорлоо гээд илүү сайн ЗГ бүрдэж чадахгүй. ӨНӨӨ Л ХЭД дахиад Сайд болцгооно. Монгол Төр эд нарын тоглоом биш. Ард түмэн амьдрал хүнд байгаа ч "ганцхан шударга ёс"-ыг хүсэж байна. Ийм учраас эхэлж шударга ёсны төлөө тэмцлийг эхлүүлсэн Ерөнхий Сайдаа дэмжээд явцгааяа.

Avatar

Зочин 2018-11-27 202.179.26.223

Хамгаалж үлдээлээ гэж бодъё. Гэсэн ч энэ ЗГ 2020 оны сонгууль хүргэж чадах уу? Эргэлзээд л байна шүү.

Avatar

Зочин 2018-11-27 58.108.90.214

ЭНЭ 37 ХУЛГАЙЧ БҮГД ЖДҮЧИД БАЙГАА

Avatar