М.Энхболд, У.Хүрэлсүх нар хамтдаа цэцэг өргөлөө | News.MN

М.Энхболд, У.Хүрэлсүх нар хамтдаа цэцэг өргөлөө

М.Энхболд, У.Хүрэлсүх нар хамтдаа цэцэг өргөлөө

Монгол Улс анхдугаар Үндсэн хуулиа баталж, Бүгд Найрамдах улсаа тунхагласан өдөр өнөөдөр /2018.11.26/тохиож байна. Энэ өдөр Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх, УИХ-ын дарга М.Энхболд нар Сүхбаатарын хөшөө болон Чингисийн хөшөөнд цэцэг өргөлөө.

Сануулахад, өдгөөгөөс 94 жилийн тэртээ 1924 оны арваннэгдүгээр сарын 26-нд Улсын анхдугаар Их Хурал хуралдаж, анхны Үндсэн хуулиа баталжээ. Энэ хуулиар угсаа залгамжилдаг Хаант засгаас Бүгд Найрамдах засаглал буюу ард иргэд нь төр, засгаа сонгуулийн зарчмаар эмхлэн байгуулдаг цоо шинэ тогтолцоонд шилжих түүхэн шийдвэрийг гаргасан аж.

Төв Азид монгол угсааны нүүдэлчдийн байгуулсан төр улс, Хүннүгийн түүх 2227 жилийн тэртээгээс тоологддог. Монголчуудын хоёр мянганаар өртөөлсөн Их түүхийн хуудсанд засгийн эрхийг ард түмэнд өгч, үндэсний тусгаар тогтнол, төрийн бүрэн эрхт байдлыг бататган бэхжүүлсэн энэ алхам онцгой тод бичигдэн үлдсэн юм.

Т.НОМИН

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

58 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2018-11-26 203.91.119.90

Хүрэлсүх ард түмнээ харж чадахаа больжээ?!

Avatar

Зочин 2018-11-26 124.171.71.50

b**s huu Mi-giin iveeld orj de.

Avatar

Hurelsuh ogtsor 2018-11-26 122.201.21.164

Hurelsuh bol leader bish zugeer salaan zahiragch. Huulia ch medehgui bandi. Zailj uz

Avatar

HUJAA HUNII SHINJ DUR HARAGDAD BGAMDAA 2018-11-26 103.57.94.219

HAANAASNCH HARSAN BUUR YAAG NEG TIIM HUJAAGIIN SHINJ BGAD BGAMDAA

Avatar

Зочин 2018-11-26 66.181.187.141

Генералисмус Иосиф Виссарионович Сталин

Avatar

Зочин 2018-11-26 66.181.188.155

Тас хар шил зүүчихсэн хүндэтгэлийн цэцэг өргөдөг хаанахын ёс вэ

Avatar

13 2018-11-26 66.181.176.225

Исоф Василвич Сталин.

Avatar

Зочин 2018-11-26 80.231.230.193

Энэ Баасанхүү гишүүн чинь ийм жижигхэн нөхөр байсан юм уу.

Avatar

аа 2018-11-26 80.231.230.193

Мэдээж хамтдаа цэцэг өргөлгүй яахав дээ, ямар манай айлын хөрш авгайчууд хоорондоо муудалцан шиг юм болсон биш. Төрийн түшээд гэдэг бол татвар төлөгч бид хэдийн ажлыг хөлсөөр хийж яваа хүмүүс тул хаана юу хэлэхэв, муудалцахав, хамтрахав гэдгээ сайн мэднэ. Хамт цэцэг өргөх байтугай, хамт суугаад цай уусан, хооллосон байж ч бас болно. Ажил бол тусдаа, амьдрал тусдаа, ажил ч дотроо олон янз. Нэг асуудал дээр санал бодлын шал өөр зөрүүгээр эрс тэмцэлдэж байж болно, нөгөө асуудлаар санал нэгтэй хамтр

Avatar

Зочин 2018-11-26 122.201.31.91

Энэ нэг жинс өмссөн гар хэн бэ. Тогтохсүрэн үү. Инээдтэй гар уу үгүй юу.

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.126.89.1

Erunhiilugch haan haa yab as.

Avatar

давка 2018-11-26 66.181.161.50

Гашуудлын өнгө аястай, МАН-ыг оршуулж байгаа юм шиг хачин мэдрэмж

Avatar

Зочин 2018-11-26 216.218.222.12

Жонхуу Баттулга Монгол улсын тусгаар тогтнолыг эсэргүүцээд ирсэнгүй юу. УИХ-ыг тарааж, Ерөнхийлөгчийн засаглал тогтоож аваад, Монголыг Орос хужаад хувааж зарах санаа нь бүтэхгүйд хорсоод тусгаар тогтнолын өдөр гарч ирэхгүй Баянголдоо хужаатайгаа бүгээд суучихсан уу дурак чинь.Ийм дампуу нөхөр сонгосоноо харав уу Монгол ялаануудаа.

Avatar

Зочин 2018-11-26 106.166.60.167

hujaagiin b**s doloogch s** mini z**l za

Avatar

Зочин 2018-11-26 103.229.123.135

Hujaa enhkbold chin kharin Mongoloo khundleed zogsood baigaa yum bishuu johkuu yaasan oros avgai n yavuulaagui yumuu

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.5.206.149

харин тиймээ Ми гээс өөр хүн дэвшсэн бол сонгогдохгүй байсан байхаа Ми одоо ард түмэн дургүй байхад болимоор байгаа юм энэ улс орныг ийм олон жил шат шатанд нь удирдаад эцсийн үр дүн нь өнөөдөр байн\nа даа

Avatar

Зочин 2018-11-26 66.181.187.141

Дон Жонку яагаад байхгуй байна? Ямар санаа агуулав?

Avatar

Зочин 2018-11-26 66.181.187.141

Баячуудын бурэн эрхэт ардчилсан Монгол улсыг еерчлен байгуулах цаг нь болсон.

Avatar

Зочин 2018-11-26 66.181.187.141

Ардын бурэн эрхийг Ундсэн хуулиар баталгаажуулсан БНМАУ-ыг зарлан тунхагласны 94 жилийн ой мандтугай!!!

Avatar

зочин 2018-11-26 202.126.89.23

Энэ байдлаараа дэмий л цаг хугацаа алдаж бна.Та нар хэн дээр ч, ямар ч арга хэмжээ авч чадахгүй.Учир нь бүгд гарын алганы ар өврүүд.Ард түмэн минь та нар хэдхэн халтар төгрөг,аягахан хоолноос болж хуулиар олгогдсон эрхээ хэдэн саяар тоологдох дүнгээр хохироож байгаагаа анзаарав уу.Ирэх сонгуулиар л бодолтой байх хэрэгтэй.Энэ сонгогдогсод ингэс гээд л дуусна.Эднүүд хулгайч дарга нартаа ямар а/хэмжээ авахыг нь харъя.

Avatar

Зочин 2018-11-26 66.181.161.67

Энэ миеэ царай гавихгуй юм байж аашны тулам авгайтай хун шиг л байх юмдаа дарлуулаад сурцан нэг нохрууд байдаг даа наад хурэлцэцэгээ одоо цупаридаад жонхуу руу нь хоогоод явуул

Avatar

Зочин 2018-11-26 59.153.114.197

Женсо ер сонгуулд ялахад 60.0 тэрбумын бичлэг их үүрэг гүйцэтгэсэн одоо монголын улс төрийн тогтворгүй байдлыг өдөөгч гол з****г болон ашиглагдаж байна.Үүний учрыг олж хэний захиалгаар хийснийг тогтоох хэрэгтэй байнаа!!Доржзодовын хэргийг сэргээж шалгах хэрэгтэй.!!

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.126.89.171

Зочин\nХүүк огцор

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.126.89.171

Иргэн хүрэлсүх огцорү

Avatar

Иргэн 2018-11-26 202.126.89.138

Төр минь түвшин түмэн олон минь амгалан байх болтугай

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.131.246.210

Ийм сонин ерөнхийлөгчтэй байгаадаа сэтгэл гутралд орж үхэхнээ. Яг шууд үнэнийг хэлхэд Ерөнхийлөгчийн сонгууль хууль бус болж Чоно борооноор гэдэг л болсон ш дээ. Эргүүтэй Ганбаатар ч их бантан чанасан, МАН буруу хүнээ дэвшүүлсэн, тэгээд Женко, Ганбаатар нарын мөнгөний тоглолт болоод өнгөрсөн. Одоо болтол Баттулга , Ганбаатар нар нэг нь Ерөнхийоөгч болсон, нөгөө нь Ерөнхийлөгчид дэвшсэн шокноосоо гараагүй байна. Ийм хууль бус сонгуулийнхаа талаар таг л байх юм!!. Ерөнхийлөгчийг огцруулж, солих

Avatar

Irgen 2018-11-26 183.107.187.215

Chi hen be Mi -iin shees uu garsan bol avliga il garah bolomj bhgui ard tumen tuildaa hureh bsan.

Avatar

Зочин 2018-11-26 66.181.179.237

chi genco giin b**s uu? bitgii sh@@tsgaa

Avatar

Зочин 2018-11-26 216.218.222.12

Чи хол очиж хуцаа жонхуугийн угаадасны гөлөгөө. Чиний жонхуу Монголын тусгаар тогтнолыг үл хүндэтгэлээ шүү

Avatar

Гутрах юмаа олсонгүй дээ чи 2018-11-26 139.5.217.218

Монгол улсад авилгачид, газрын наймаачид, Тарийн албан тушаалын ченжүүд хуулийн дээр байдаг, жирийн иргэд хуулийн дор байдаг болчихоод байхад аль хэдийн гутарч үхэхгүй яасан долдой вэ чи. Монгол улсад ядуу амьдралдаа гутархаас илүүтэй гутарч үхмээр юм ШУДАРГА БУС явдал болчихоод байна.

Avatar

Гайхмаараа 2018-11-26 202.131.246.210

Бүрэн Эрхэт Монгол Улсын маань тусгаар тогтнол яагаад манай Ерөнхийлөгч. Баттулгад хамааралгүй байдаг билээ. Энэ хүн хэн бэ?????!!!👀

Avatar

Зориг 2018-11-26 64.119.17.155

Хүрэлсүх сайдад амжилт хүсье. Сэтгэлтэй эх оронч удирдагчтай улсын ард иргэд л сайн сайхан амьдралтай болдог юм шүү. Хичээж ажиллаарай. Харин М.Энхболд гуай та зүгээр явуулъя гэж байгаа дээр нь зүгээр л явах хэрэгтэй. Нэр хугарахаар яс хугар гэдэг 60 тэрбумын хэрэг чинь Улс төрч хүний шившиг. гутамшиг.

Avatar

МАН-д 2020 ОНД УИХ-д ХЭДЭН СУУДАЛ АВАХ ГАНЦХАН СОНГОЛТ ҮЛДСЭН 2018-11-26 139.5.217.218

МАН доторхи авилгачин, луйварчин, Төрийн албан тушаал зарагсад, газрын наймаачид, лиценз зарагчид, ЖДҮ-чидээсээ САЛАХ явдал. Өөр юу ч МАН-ыг аврахгүй. Засгийн газраа унагааж, солиод ч МАН аврагдахгүй улам дордоно. МАН-ын ганцхан боломж Монгол Төрийг цэвэрлэх, авилгачин, луйварчин, Төрийн албан тушаал зарагсад, газрын наймаачид, лиценз зарагчид ЖДҮ-чидээ хуулийн дээр биш Ард түмэнтэйгээ адил хуулийн ДОР оруулах. МАН-д өөр сонголт ҮГҮЙ.

Avatar

Иргэн 2018-11-26 64.119.24.234

Ерөнхийлөгчид Монгол улсын тусгаар тогтнол нэг их хамаатай биш бололтой?! М.Энхболд дарга л мэндчилгээ дэвшүүлж цэцэг өргөж байх шивдээ?! Хүрэлсүх ч яахав оролцсон болж л байна?! Маргааш огцрох болохоор мэдээж таатай бус байгаа нь тодорхойшдээ?! Түргэхэн замыг нь шулуутгах хэрэгтэй байна?\’

Avatar

Зочин 2018-11-26 103.229.123.135

Jeenko oros avgaitai bolkhooroo Mongoliin tusgaar togtnoliin bayar ch khamaagui yum shiv enkhboldod durgui baij bolno Mongoldoo durgui bj bolokhguiee

Avatar

Зочин 2018-11-26 139.5.219.163

энколд онколд болжээ.тойрон хүрээлэгчидээс нь эхнээсээ зайгаа аваад эхэлсэн.мэдрэмжгүй хэдэн дэбилүүд хөлд нь чирэгдээд одоо ёстой алиагаа алдна.

Avatar

Ардчилсан холбоо 2018-11-26 2.136.17.240

ХАР НҮДНИЙ ШИЛ ЗҮҮЖ МАФЫН ТОЛГОЙЛОГЧ АЯТАЙ ТЭГСНЭЭ ҮХСЭН ЦЭЦЭГ БАРИЖ ЧУЛУУНД ӨРГӨНӨ.ОЦОН ШУВУУД АЯТАЙ НЭЭХ СОНИН ГУДАЙЖ ЗОГСДОГ…ЭНЭ ТЭНЭГЛЭЛЭЭ БОЛЬСОН ЦАГТ Л ХӨГЖИЛ ИРЭХВИЙ.ХЭТЭРХИЙ ЯДЦАН ӨРӨВДӨЛТЭЙ ХАРАГДАЖ БАЙНА ДАА

Avatar

Миегийн хүү 60 тэрбумын эзэн 2018-11-26 203.91.115.250

энэ хужаагаа төрөөс зайлуулаач ээ.

Avatar

Зочин 2018-11-26 103.57.93.209

Энэ 2 сүүлийн удаа төрийн ёслолын арга хэмжээнд ийнхүү гашуудлын дүр төрх, маягтайгаар оролцож байгаа нь энэ юм байна даа

Avatar

Economist 2018-11-26 175.38.16.114

Одоо нийлж аваад 280 схя АмДоллар хулгайлж, улс орныг самарч хаясанкэдийн засгийн aлуурчин жонхууг огцруулья!!! Улс орны эрх ашиг гэж байна даа?! Монголчуудын алдагдсан эдийн засгийн боломж 3 ихнаяд АмДолларт хүрсэн гэсэн судалгаа байна лээ…

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.179.31.28

ЭШ ХАР ШИЛ ЗҮҮЖ ШАЗУУР ЗУУГААД ЯМАР ӨРӨВДӨЛТЭЙ ЮМ БЭ ХОЁУЛАА ОГЦОРОХОД ЯАНАА

Avatar

ХҮҮК БОЛИО 2018-11-26 64.119.27.207

САЙД НАРААРАА ЗОЛИОС ХИЙХЭЭР БОЛЖЭЭ ХҮҮК ИЙМ Л ХҮНДЭЭ СОДБААТАРЫГ ОГЦРУУЛНА Ч ГЭХ ШИГ ХҮН МУУТАЙ ХҮН ЮМ

Avatar

Сталин тулдаа л наад тусгаар тогтнолыг чинь зөвшөөрүүлсэн юм. 2018-11-26 202.9.43.115

Үхэр монголчууд та нарын наад тэмдэглээд баярлаад байгаа тусгаар тогтнолыг чинь дэлхий дахинд хүлээн зөвшөөрүүлэхэд агуу И.В. Сталин гол үүрэг гүйцэтгэсэн хүн гэдгийг мэдэх үү? 1945 онд Ялтын хэлэлцээрийн үед "БНМАУ бүр 1924 онд тусгаар тогтнолоо зарлачихаад Үндсэн хуулиа баталчихсан улс. Үүнийг та нар мэдэж байгаа" гэж АНУ, Англид тулгаж байсан юм шүү. Тэгэхэд та нар хөшөөг нь нураагаад хаячихсан. Байсан бол тэр хүний хөшөөэд л цэцэг өргөх ёстой юм. Түүхээ ч мэдэхгүЙ малнууд аа гэж…

Avatar

Болор 2018-11-26 83.97.157.201

Ta uuruu hen be? Bid vher wm bj,Ataman Semenovynhny vldeesen honotsyn hvvhed vv?

Avatar

Зочин 2018-11-26 223.104.15.53

Хүрэлсүхийн үнэн нүүр царай илэрлээ дээ. ТЕГ-ын дарга асан Хурц Засгийн газрын хойно байрлах орон сууцны Хүрээ төвийн барилгыг барьсан тухайгаа ТВ-ээр ярьж байсан. Үнэндээ газрыг нь Хүрэлсүх Энхболдоос аваад Хурцтай хамтарч бизнес хийсэн нь тодорхой боллоо. Жинхэнэ эрх ашгийн зөрчил гэдэг чинь энэ дээ. Жинхэнэ МАНАН гэдэг чинь энэ шүү дээ. Гэмгүй царайлж мэдэн будилаад шоронд байх ёстой хүнийг Солонгост элчингээр томилуулах санал оруулж батлуулсан нь ийм учиртай байж. Хүрэлсүх үг дуугүй огцор.

Avatar

Зочин 2018-11-26 59.153.112.172

их л бодол болцгоосон шинжтэй харагдацгааж байна баяр.элбэгдорж хоёрын дохиураар Энхбаярыг ч муухай шахсан даа одоо ѳѳрсдийнх нь хэн нэг нь золигт гарах болж дээ үнэндэ хамгийн ноён нуруутай хүн нь энхбаяр л байж дээ

Avatar

Зочин 2018-11-26 203.91.115.43

jenko unuudriig hundeldeggui gesen uguu?

Avatar

Ggffc 2018-11-26 103.229.123.135

Untaj bnaa jeenko akh uul n khelsen gesen kkkkk

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.9.41.39

бие биенээ харахгүй гэсэндээ тас хар шил зүүжээ хөөрхийс

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.126.89.166

Мэлгэр миеэ явах цаг болсон

Avatar

Зочин 2018-11-26 64.119.23.173

Ерөнхийлөгч хаана байгаа юм?

Avatar

зочин 2018-11-26 202.179.31.84

хармаанаасаа гараа авчаасай

Avatar

Таавар 2018-11-26 175.38.16.114

Хулгайч нар өөрийн эрхгүй алькнэг халаасанд гараа шургуулмаар байдаг болов уу?!

Avatar

Зочин 2018-11-26 84.78.23.107

Цэцэг өргөх гэдэг яг үнэндээ тэнэглэл шүү дээ.ингэхийн оронд хэрэгтэй юм хийдэг болоосой

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.179.31.54

Х.Баттулга яагаад түүхт өдрийн цэцэг өргөх ёслолд оролцдоггүй юм бэ? Ардын төрийн ач ивээлээр өдий хүрчихээд

Avatar

Зочин 2018-11-26 203.91.115.40

Баттулга гэдэг луйварчинтай битгий нийлж далжигнаад байгаач Хүрэлсүхээ

Avatar

иргэн 2018-11-26 202.179.27.71

чи битгий х** атаархаж Үхлээ юу Чи

Avatar

Иргэн 2018-11-26 64.119.24.234

М.Энхболд олон жил өргөнөө?! Овилгогүй далчиганасан ЕС бол монголд хэрэггүй ээ?\’

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж