ЗАСАГ ОГЦРОХ НЬ ЗӨВ ҮҮ?! | News.MN

ЗАСАГ ОГЦРОХ НЬ ЗӨВ ҮҮ?!

Засаг огцруулах асуудал

ЗАСАГ ОГЦРОХ НЬ ЗӨВ ҮҮ?!

ЗАСАГ ОГЦРОХ НЬ ЗӨВ ҮҮ?!

Сагсан бөмбөгийн талбайд тоглож байсан хоёр баг хоёул булхайцан өрсөлдөн тэмцэлдэнэ. Ур чадвар, сэтгэл зүрхээрээ өрсөлдөж, үзэгчиддээ жинхэнэ гал гарсан тоглолтыг үзүүлэхийн оронд ямарч дүрэмгүй зодолдоно. Харин жинхэнэ фанатууд өөр өөрсдийнхөө нь талд орж хэрэлдэнэ. Та шударга үзэгчийн хувьд, сагсан бөмбөгт хайртай үзэгчийн хувьд, тоглолтоос тоглолтонд сэтгэл ханамж авах гэсэн үзэгчийн хувьд дүрэмгүй зодооныг үзэх гэж ирсэн гэж үү? Та энэхүү хэрүүл тэмцэлд оролцлоо гээд байдал өөрчлөгдөх үү?

 Өнөөдрийн улс төрийн нөхцөл байдал дээрх үйл явдалтай адил зарчмаар явагдаж байна. Бие биерүүгээ шударга ёс ярьж, хариуцлага ярьж, луйварчин наймаачнаар дуудан тэмцэлдэнэ. Хоёр тал хоёулаа шударга ёс яриад, түүний фанатууд яг л адилхан шударга ёс яриад эхлэхээр нь ингэхэд шударга ёс гэж юу билээ гэж гайхширахад хүрнэ. Яг ижилхэн зүйлсийг яриад бие биедээ хариуцлага тооцохыг шаардана.

Яг л сагсан бөмбөгийн талбайг ямарч дүрэмгүй UFC болгосонтой адил. Энэ үйл явц эхлээд хэдийн өнгөрөөд 22 жил өнгөрчээ. 1996 оноос 2000 оны үед Ардчилсан нам засгийн эрхийг авч өөр хоорондоо тэмцэлдэн даруй 4 ч засгийн газрыг огцруулсан тэр л өдрөөс хойш 22 жил өнгөрч. Энэ дүрэмгүй, зарчимгүй байдлаар бид 22 жилийг өнгөрүүлэхдээ жирийн иргэд бид хожсон уу? Бид хөгжлийн түүчээг залсан уу? Эсхүл эрх мэдлийн хойноос тэмцэлдэхдээ иргэд биднийгээ ашиглаад байгаа хүмүүст, тэдгээрт ашиглуулж байгаа бид ч гэсэн өөрсдийгөө хуураад байна уу? Энэ л асуултанд бодит тоо баримт, үндэслэлтэйгээр эргэцүүлэн бодохыг хичээлээ.

Өнгөрсөн 22 жилийн хугацааг дүгнэхдээ статистик тоо баримтаар үйл явдлыг олж харах гэж хичээлээ.

УЛС ТӨРИЙН ТЭМЦЭЛ БА ЭДИЙН ЗАСГИЙН ӨСӨЛТ

Дээрх асуултанд хариулт авахаас өмнө уншигч та бүхнээс асуух асуулт байна. Таны бодлоор хамгийн улс төрийн дотоод тэмцэлтэй байсан цаг хугацаа аль цаг хугацаа вэ? Энэ асуултанд 4 жилийн циклээр нь бодож хариулахыг хүсч байна.

Харин миний хувьд 1996-2000, 2004-2008, 2012-2016 онуудыг нэрлэмээр байна. Харин улс төрийн хувьд хамгийн тогтвортой байсан цаг хугацаа хэзээ вэ? Мөн л дээрх асуултанд хариулахыг хүсье. Миний хувьд 2000-2004, 2008-2012 онууд байсан гэж бодож байна.

Дээрх хүснэгтээс харвал улс төрийн тогтворгүй байдалтай байсан 1996-2000, 2004-2008, 2012-2016 онуудад эдийн засаг уналтанд оржээ. Харин улс төрийн тогтвортой байдалтай байсан жилүүдийг харвал эдийн засаг өссөн дүнтэй харагдаж байна.

ЭРХ ЗҮЙТ ТӨР БА ХУДАЛДАГДСАН ШҮҮХ ЗАСАГЛАЛ

Эрх зүйт төр бол үндсэн зарчим бол хуулийн өмнө бүгд эрх тэгш байх зарчим, нөгөө талаар гэмт хэрэг үйлдсэн үү? Эс үйлдсэн гэдгийг зөвхөн шүүхээр тогтоох бөгөөд хараат бус шүүх засаглал нь аливаа хууль зөрчсөн эсэхийг шийдвэрлэх хамгийн эцсийн шийдвэрийг гаргана. Гэвч бид энэ их хэрүүл зодооны эцэст дараах асуултыг асуух зайлшгүй шаардлагатай болсон байна. Үүнд:

  1. Та хууль шүүхийн өмнө бүгд эрх тэгш байгаа гэдэгтэй санал нэгдэж байна уу?
  2. Гэм буруутай нь хуулийн дагуу шүүхээр нотлогдох хүртэл хэнийг ч гэмт хэрэг үйлдсэн гэм буруутайд тооцож үл болно гэж заасан нь хэрэгжиж байгаа гэдэгтэй та санал нэгдэж байна уу?
  3. Шударга бус шүүхээр шүүлгэх эрх чинь хэрэгжиж байгаа гэж үзэж байгаа юу?

Гэдэг асуултыг та өөрөөсөө асууж хариулаад үзээрэй. Үүний дараа Монголд өрнөж буй энэ улс төрчдийн дайн нь эцэстээ улс төрч бүхэн шүүгч болоод бие биенээ гүтгэдэг, цоллодог энэ чиглэл рүү явчихлаа гэж та боддог уу? Бидэнд эрх зүйт төр байгаа гэж та бодож байна уу?

Хэрэв та дээрх асуултанд үгүй ээ байхгүй гэж бодож байгаа бол ямар тохиолдолд эрх зүйт төр бий болно гэж төсөөлж байна вэ?

ЗАСАГ УНАВАЛ ТАНЫ АМЬДРАЛД ХЭРХЭН НӨЛӨӨЛӨХ ВЭ?

Засгийн газар огцорвол таны амьдралд хэрхэн нөлөөлөх талаар та бодож үзсэн үү? Бодож үзэхийн тулд та эхлээд дараах асуултанд хариулаарай. Засгийн газар огцорлоо гэхэд эрх зүйт төр бий болох уу? Засгийн газар огцорлоо гэхэд таны амьдралд эерэг өөрчлөлт авчрах юу байгаа вэ? Засгийн газар огцорвол Валютын ханш буурах болов уу? Засгийн газар огцорвол бензиний үнэ буурах уу?

Манай нэг найзын нэгэн жишээ надад их сонирхолтой санагдсан юм. Ж.Эрдэнэбатын Засгийн газар огцорч шинэ засгийн газар бүрэлдтэл нилээд удсан юм. Ингээд У.Хүрэлсүхийн засгийн газар бий болж Засгийн газар шинэ бүтэц, бүрэлдэхүүнээ баталсан. Агентлагууд нэгдэж, шинэ чиг үүргүүд бий болсоор замд нь зарим чиг үүрэг нь хаашаа болох нь мэдэгдэхгүй байсаар л байсан. Энэ хугацаанд манай найз гадаад ажиллах хүчнийг авчрах зөвшөөрлөө авах гэж нилээд удаж, хуулиараа өдрийн 10 мянган төгрөгөөр торгуулж байв. Яагаад юунаас болоод вэ? Ямар буруутай зүйл хийсэн гэж торгуулж байгаа вэ? Танай засгийн газар чинь л бие биерүүгээ шидэлцэж танайх шийднэ, үгүй манайх шийднэ гэсээр удсан шүү дээ гэж хэлнэ. Бодит амьдрал бас яг л тийм. Маш олон төсөл хөтөлбөрүүд гэдэг бол цаана нь нэг хөрөнгө оруулагч (Хүн), наана нь засгийн газрыг төлөөлж буй (хүн) этгээд хоёрын амьд харилцаа байдаг. Гэтэл хүмүүс хоорондоо ойлголцож байж л хамтын ажиллагаа цааш өрнөдөг билээ. Учир нь хүний үйлдэл бүр хүнээс шийдвэр гаргахыг шаарддаг учраас тэр. Арай гэж ойлголцож байтал огт өөр үзэл бодолтой, огт өөр харилцаа, зан төрхтэй хүнээр солигдвол яах вэ? Дахиал эхнээсээ бүх зүйл эхэлнэ гэсэн үг. Энэ үйл явц болоход танд ашигтай нэгхэн зүйлийг та надад хэлж өгч чадах уу? Эцсийн дүндээ энэ л Гадаадын шууд хөрөнгө оруулалтыг зогсоож, цаашлаад валютын ханшид өөрчлөлт оруулаад байгаа хэрэг юм. Нөгөө талаар томоохон төслүүд бүгд л зогсож байгаа хэрэг.

22 жил засаг уналаа. 22 жил улс төрийн тогтворгүй байдал бий боллоо. Үүний үр дүнд бидний амьдрал сайжирсан уу? Та сагсан бөмбөгийн үзэгчийн хувьд аль нэг талд ороод маргалдлаа гэхэд зодоон дуусч, яг сагсаа дүрмийнхээ дагуу тоглож эхлэх болов уу? Эсхүл та дүрэмгүй зодоон бий болгоод байгаа шударга бус шүүгчид, дүрэмгүй зодооныг бий болгож буй учир шалтгаан болсон тодорхойгүй дүрмийг нь тодорхой болгох уу? Засаг огцорвол тодорхой дүрэм нь тодорхой болж, сагсан бөмбөгийн талбай ур чадвартай, чин сэтгэлийн тоглолт болно гэж та итгэж байна уу? Эцэст нь та зодоонд оролцож хэн нэгний талд гарч болох ч энэ нь таны амьдралд хэрхэн нөлөөлөх талаар та бодож үзсэн үү? Засаг огцорвол таны амьдралд бий болох нэг ч гэсэн эерэг өөрчлөлт, эерэг үр дүнг та надад хэлж өгөөч?

Ц.БАТМӨНХ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

84 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-26 182.160.2.109

Огцроход муу юм байхгүй. Адилхан ш дээ. Сайн тал руугаа явж таараа. Ийм харанхуй хэл усгүй, хэрүүлч, үймээн дэгдээгч ЕС хэрэггүй. За, тэгээд Эрдэнэбатыг огцруулаад муудлаа шүү дээ. Одоо сайжруулах хэрэгтэй.

Avatar

зочин 2018-11-26 124.158.90.3

ЗГ огцороо Ийм бүдүүлэг эрээ цээргүй байгаа нь харамсамаар нэх л хийрэхсэн дөвчигнөсөн ард түмнийг тэмцэлд дуудаж байна ч гэх шиг ийм намын дарга ,ерөнхий сайд гэж …..арай ч дээ чадвар үнэхээр алга эмх замбараагүй байдал руу хүмүүсийг турхир ч байна

Avatar

zochin 2018-11-26 202.179.24.20

tolovloson ajliin tasraltgui chiilgech estoi, Eronchii said chelsen ugendee ezen bolood ajilaa chii, Chynchirvaag namaas choo. M.Enchbold ogchoroo bizdee, ogchor uundaa dachiaad gordood laglaagaad suugaad bgaa um, buschuu z**l

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.21.106.150

ХҮЗҮҮГҮЙ ӨЛБӨГДОРЖИЙГ МИЕЭТЭЙ НЬ ХАМТ ТӨРӨӨС ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.21.106.150

МИЕЭГИЙН УТСАН ХҮҮХЭЛДЭЙ БОЛСОН ТАРВАГА БИЕЛСЭН ХАР ХУЛГАЙЧ ТӨР ХУТГААЧ ХАЯНХЯРВААГ НАМААС ЗАЙЛУУЛААЧЭЭ

Avatar

ГДР 2018-11-26 64.119.23.31

Засгийн газраа огцруулах гэж бодож, бичиж байгаа улс төрөөр хийрхсэн хүмүүс эднийг бүү дага, харин их хурлын даргыг огцруулж хууль бус ард түмний хөрөнгөөр тоглосон эрхэм дээдсүүдтэй хариуцлагыг цаг алдалгүй үтэр түргэн тооцохыг засгийн газар Хүрэлсүхээс шаардах хэрэгтэй хэрэв чадахгүй бол огцруулж хариуцлага тооцох нь хамгийн зөв шийдэл болно. Ахмад эдийн засагч хүний хувьд зөвлөхөд эхлээд эдийн засгаа, ард түмний амьдралаа бодох, үүнтэй зэрэгцэн хариуцлага гэдгийг маш өндөр өвшинд тавь

Avatar

ЖДҮ 2018-11-26 66.181.181.254

ЖДҮ хулгайч засаг огцрохгүй бол ард иргэдийн төрд итгэх итгэл нуран унана!!!!!!!!!!!

Avatar

ойн савдаг 2018-11-26 202.131.228.20

Ажлаа хийж чадахгүй бас дпээр нь хуулийг зөрчиж байгаа этгээдүүдээс бүрдсэн Засгийн газар огцорох нь зөв. Хууль зөрчсөн сайд нарыг шорон хүлээж байх ёстой шүү.

Avatar

ИРГЭН 2018-11-26 202.131.227.82

хүрэлсүх сайд ажлаа сайн хийж байхад огцруулах хэрэггүй шүү дээ. эхлүүлсэн том том ажлуудын гүйцэтгэлийг нь харах хэрэгтэй байх. Тиймээс ерөнхий сайдаа дэмжиж байна.

Avatar

Zuitei 2018-11-26 139.5.218.174

Zuv shuudee, ajliin ur dun chuhal tegne ingene tiim bolno geed baival hen ch chadna YIH–n gishuuded ch hariutslaga tootsoh heregtei, hen hend bi buruu baigaa bugd hariutslagaa huleeh heregtei. Gishuudiin buren erhiig boliulah Zasgiig ogtsruulah geh met

Avatar

зочин 2018-11-26 203.91.118.247

Загийн газар огцорч болохгүй, Эдийн засаг өсөж , улс орон өөдөлж байхад нь унагаана гэдэг бол энэ улс, ард түмний эсрэг ажил шүү,
Гадныхан л унагаахыг хүсэх байх,,,
Миеэ бол олон жил энэ улсыг авилгад живүүлж сүйтгэж байгаа хүн ,,, хурдан зайлах хэрэгтэй

Avatar

za 2018-11-26 103.206.195.166

chi bitgii ard tumenii ner barij hudalaa tarhi ugaa, muu muuhai zuil hiisen l bol ogtsordog baih yostoi hed ogtsorch hen baih ni erdoo sonin bish shudraga ard tumenii tald l baihad bolno,

Avatar

Хаян 2018-11-26 202.9.40.121

Эхлээд УИХ-ын дарга огцорч хариуцлагаа хүлээ. Дараа нь ЗГ-тай хариуцлага тооцоход оройтохгүй.

Avatar

Зочин 2018-11-26 182.160.34.253

Хэл ус боловсролтой Ц.Мөнх – Оргил, сайд Цогтбаатар, танхимын Лхагважав, ард Ганхуяг, дэ факто Жаргалсайхан ….. МАН -ын ЕС хийчихээр сайн эрчүүд зөндөө л байх юм. Эдгээр хүмүүс Монголоо хөгжүүлж чадна.

Avatar

Зочин 2018-11-26 182.160.34.253

Хүрэлсүржин ярьсанаасаа яг эсрэгээр ажилласан. Шударга ёсыг, хариуцлагыг би сэлэмдэж тогтооно гэсэн. Гэтэл энэ ЖДҮ -ийн хэргийн гол толгойлсон эзэн нь Хүрэлсүх өөрөө шүү дээ.

Avatar

иргэн 2018-11-26 202.21.106.150

засгийн газар огцорох нь зөв…..Цэргийн ангид очиж салаан дарга хийх хүн ч байгаа байх… Рентген зураг уншиж чадахгүй мөртлөө албан тушаалд туйлын дуртай … Фото зураг авах сэтгүүлч байгаа л байх…. Ер нь засаг зайлж огцорсон дээр….дээ.

Avatar

zochin 2018-11-26 202.9.42.38

Iim saikhan uul, us, tal, mal aj ahui, aguu soyol tuuh, baigaliin baylag, asar uudam nutag, erdes baylag buh zuil bna, gehdee irged ni yaduu zuduu ireeduidee itgel aldan, chadah yadhaara odor bur hicheej amidarj bhad. Ene humuus yaj bgag ni harl daa bid zuderch bna deer jiiletsej bna, ard tumnii toloo ene humuus yu hiij bna aa

Avatar

Hurelsuh ogtsor 2018-11-26 122.201.21.164

Zasag ogtsroh ni hamgiin zov. Ard tumnii mongo hulgailsan luivarchid

Avatar

Зочин 2018-11-26 150.129.143.61

Ogtsoroh ni Zuv u

Avatar

Зочин 2018-11-26 59.153.112.63

Буруу шүү.Харин их хурал л тарах нь мааш зөв.Энэ их хурлын хэдэн хулгайчуудаа хурдан тараагаач ээ.Бүх хүн л үүнийг хүсч байхад .та нар сохор юм уу дүлий юмуу хаашаа юм бээ

Avatar

Gan 2018-11-26 66.181.180.104

Mongolchuud shudraga yosnii tuhai oilgoltgui ard tumen unuuduriin turiin nuur starai mongolchuud bidnii nuur starai odoo hench garsan adilhan bid zalhuu ataa ch sain yavaa negniigee ad uzeh
durtai hariustlaggui muugaa medehgui hooson stesterhegch unegui yumand durtai tolgoigoo ajluulah durgui busadtai nuhuluj suraagui zuvhun ashig hardag busadiin tusiig oilgodoggui iim ard tumend Hurelsuh Jenko M Enhbayr Nyamdorj Zikoo Erenee metiin teneguud lluivarchid l oldohoos uur yahav dee !!!

Avatar

Зочин 2018-11-26 103.26.195.121

огцорсон нь дээр шүү дэ

Avatar

Зочин 2018-11-26 59.153.114.197

Энэ засаг огцороод Нямдорж ерөнхий сайд болсонн дээр!!

Avatar

Зочин 2018-11-26 66.181.183.67

ЖДV-ийн зээл тереес авч идэхээс еер чадваргvй, ажлын байр бий болгодоггvй, бензин, барааны vнэ нэмдэг Засгийн газар хэрэггvй!!!! Хvрэлсvхийн Засгийн газрыг огцруулаарай УИХ-ын гишvvдээ!!!

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.126.89.11

Elentsgiin yarih chadbar…

Avatar

Зочин 2018-11-26 59.153.112.37

Засгийн газар муу байна ш дээ. Хүрэлсүх юу хийж байна. Ярих чадвар гайгүй юм, өөр юу ч алга. Хор хов хоёрыг сайн базахаас улсын удирдаад явчих бодлого алга. Үнэхээр жулдаж байна. ЗГ бүгд ждү. УИХ эхнээсээ бохир зүйлтэй нэр холбогдсон. УИХ тараад сонгууль зарлаж шинээр эхэлсэн нь дээр байх даа.

Avatar

иргэн 2018-11-26 103.10.23.114

20 онд эд нараас заавал салах хэрэгтэй бна. 28 жил зовлоо.

Avatar

Иргэн 2018-11-26 66.181.178.165

ЗГ-ыг гол нь Хүрэлсүхийг төрийн эрх барихаас зайлуулах хэрэгтэй. Тэр огт түүхий байна. Бараг цэргийн салааны дарга хэвээрээ гэхээр ч юм уу. Энэ н**ш юундч хүргэж мэднэ. Яг нөгөө үгэнд ордоггүй цэргийг зодоод хашраадагаас өөр юм түүнээс үнэртэх ч үгүй.Толгой хоосон. Юун МАН-ын дарга.Маркс Лениний 100 ботийг уншсан биш гэхэд тухай уншсан уу. Үхсэний чинь МАН-ын дарга чамайг боловсролгүй хөгийн н**ш гэж бид үнэлж байна. Хариу хэлэх юм байна уу.

Avatar

Хахахаха 2018-11-26 202.126.89.5

Хариу байна уу ч гэх шиг. Өөрөө өөртэйгөө ярьдаг солиотой хүн шиг байна. Хахахаха

Avatar

Зочин 2018-11-26 59.153.114.197

2020-оны сонгуулиар МАХН,ХҮН 2 ялбал монголд сайныг авчирна.Н.Энхбаяр бүх хулгайч нарын идсэн уусан идээ,бээрийг шахаж гаргах чадвартай, туршлагатай,юм үзсэн Хүрэлсүхийг бодвол үхээд босоод ирсэн ахмад улс төрч юм. ХҮН-н залуучууд Н.Энхбаяртай хамтарч улс төрд явбал ихийг хийнэ дээ. Та нарыг гудамжны хулгайч нар л ашиглахыг оролдоно доо!!!Одоо монголд гудамжныхан их амжилттай байгаа шүү. Тэдэнд мэдлэг боловсрол хэрэггүй.Хүчээр түрий барих,худал үнэн пиардахад л болно.

Avatar

Зочин 2018-11-26 59.153.114.197

Засгийн газрыг огцруулбал Нямдоржийг ер.сайд болговол урдах хэргүүд шийдэгдэж эмх цэгцтэй болох боломжтой.Харин төрөөр тоглож хэрэггүй юм.Улааныг сангийн сайдаар тавибал туршлагатай, тулхтай ЭЗ-гч шүү!!!

Avatar

ЗАСАГ ОГЦРОХ БУРУУ 2018-11-26 139.5.217.218

ХЭРЭВ ЗАСГИЙН ГАЗАР ОГЦОРВОЛ УИХ ТАРЖ БҮГД НЭГМӨСӨН ЗАЙЛСАН ДЭЭР. АРД ТҮМНЭЭ ШУЛЖ, МӨЛЖИЖ ИДЭХ ХООЛЫГ НЬ БУЛААЖ ИДЭЖ БОЛСОН. Ард түмний итгэл, сэтгэл туйлдаа хүртэл унасан.

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.131.246.210

ЗГ огцрох шаардлагагүй, Монголын ард түмэн, Монголын Э/З, аюулгүй байдалд ямар ч ач холбогдолгүй. Ерөнхий сайд Хүрэлсүхийг дэмжиж жинхэнэ цэвэрлэгээг төрд хийх естой. Одоо амь өрссөн улаан гал дундуур Хүрэлсүх яваад орчихлоо. Зөв талаас нь дэмжээд явах л иргэд бидэнд үлдлээ. Харин Хүрэлсүхийг алуулчихгүй байх талаас нь маш онцгой анхаарах хэрэгтэй. Яг одоо энэ хүн рүү 4 зүг, 8 талаас нь онилсон байгаа гэж бодож байна. Ард иргэд нэг сэтгэл, нэг зорилго дор нэгдэж чадвал Төрийг цэвэрлэж чадна

Avatar

Зочин 2018-11-26 64.119.17.155

Хүрэл сүх сайд шударга ёсыг заавал тогтоогоорой. Засгийн газрыг огцруулахыг эсэргүүцэж байна.

Avatar

Зочин 2018-11-26 64.119.17.155

Энэ засаг огцорвол Монголын ард түмэн шударга ёсны төлөө тэмцэлд босох байхаа.

Avatar

Зориг 2018-11-26 64.119.17.155

Засаг огцруулах ямар ч шаардлагагүй. Хүрэлсүх сайдыг дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.21.124.236

хүрэлсүх гэж нөхрийг огцоруул.женкотой нийлж монгол төрийг самрах гэж байна.яагаад самрах гэж байгааг 25 сувгийн ам нээвэл нэвтрүүлэгт тэмүүжингийн оролцсон дугаарыг үзээрэй. Ждүчидээ хамгаалаад хариуцлага тооцохгүй суугаад байгаад нь гайхаж байна.

Avatar

Зочин 2018-11-26 103.212.118.209

Ёрөнхий сайд ,хариуцлага гаргсан ,хүмүүсээ хуулын дагуу тогтоогдсон бол хэмбгуайг ч гэсэн халхад бэлэн гэсэн , тэгээд байхад 60 тэрбумынхан эсрэгээр яриад байх юм ,ард түмэн ойлгож ,харж байна .60 тэрбумтан хэсэг бүлэг ,мөнгөний цоорхой хардаг , улс төрчид ,ард түмнээ бодохгүй , болчимгүй зүйл хийж ,ЗГ ыг огцоруулах гэж байна .Үүнийг ард түмэн зөвшөөрөхгүй .

Avatar

иргэн 2018-11-26 139.5.216.173

эхлээд УИХ засгийн газраа яагаад гэвэл УИХ засгийн газрыг байгуулдаг зсгийн тэргүүн хууль зөрчигчөө хамгаалдаг намын дарга нэрийн дор намын ажлыг төрийн ажил болгосон дараа нь ерөнхийлөгчөө хууль зөрчигч хулгай хийгч худалч бизнесийн ашиг сонирхолтой төрийг хутган үймүүлэгч хүнийг ард түмэн дуу нэгтээ зөвшөөрөхийг УИХ баталж эцэст нь УИХ өөрийгөө тарааж УИХ хулгайч худалч гэмт хэрэгтнээр дүүрсэн учраас тарж ардтүмнийг амрааж сэтгэлийн цэнгэл эдлүүлбэл өнөөдрийн хямрал зогсоно

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.21.106.103

Хамгийн түрүүнд М Энболдыг огцруул, дараа нь түүний тойрон хүрээлэгчдийг цэвэрлэ

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.21.106.103

Буруу, зөрчил гаргасан хүмүүс нь огцроно биз, кабинетаараа бол буруу

Avatar

Зочин 2018-11-26 103.212.118.209

Ард түмэн засаг унахыг зөвшөөрөхгүй .Улс төрчид ард түмэнээ сонсоогүйгээс болж ,улс оронд бүтэж байгаа зүйл алга .УИХ ын дарга МЭнхболдын эрх мэдэл дэндэж байна ,улс төрийн ажлыг өөрт нийцэхгүй бол гацааж байдаг ,жишгийг олон жил ард түмэн харлаа ,доромжлууллаа .Одоо энэ хүнийг төрөөс хөөн зайлуулах цаг болсон .Ард түмэн М.Энхболдыг огцоруулахыг дэмжиж байна .

Avatar

нүд чих 2018-11-26 103.57.95.185

Ми-г гаднаас нь харахад тулхтай ноён нуруутай мэт харагдавч бизнэс хийгээгүй мөртлөө их хөрөнгөтэй баян нөхөр шиг байгаа юм.Их далд ажиллагаатай Эбитэй их тохироотой, ЕС ыг булааж аваад тохироонд хүрсэн гэдэг юм билээ.

Avatar

зочин 2018-11-26 66.181.183.208

Сүүлийн 27-28 жилд яльтай яльгүй шалтгаанаар мөн ч олон засаг унаж олон ерөнхий сайд томилогдож тэр тоолонд ард бидний татварын мөнгө үрэгдэж зөвхөн тэднийг баяжуулж биднийгээ хоосруулсан он жилүүд өнгөрсөөр бна. Энэ бүгдэд үе үеийн ерөнхийлөгч, ерөнхий сайдуудын шунал улам эрчээ авч газар нутгийн баялгаа гадныханд худалдаж хөлжсөн зарим нь офшордсон. Хөгжүүлсэн үйлдвэргүй, энд тэндгүй эх байгалиа сүйтгэн булаг шандгүй болж хүн мал амьтан нь ядарсан, ядуурсан төрхтэй болж байгаагаа хөгжиж бна

Avatar

gana 2018-11-26 217.151.98.20

buruu buruu ene ued tor maani tuvshin amgalan baig

Avatar

цогт 2018-11-26 103.212.119.202

Дамбийжаагийн хойт дүр Хүрэлсүх МАН-аар, Монголын ард түмнээр тоголж гүйцлээ, одоо бушуухан зайлвал зохино.

Avatar

darmaa 2018-11-26 112.72.11.104

Bitgii tenegt muu hujaa.halhineriig ta nar shuuhgui

Avatar

иргэн 2018-11-26 202.9.42.212

Их хурал, засаг хоёр хоёулаа л хэрэггүй санагдана. Иргэдийн итгэл алдарна гэдэг сайхан үгэнд хууртахаа больсон үе ирлээ.

Avatar

zochinn 2018-11-26 59.153.115.234

huuk ogtsorson deer shde zasgin gazart ni danda ard tumni mungiig idsen said nar tednerige yavuulaj hariutslaga tootsoj chadahgui bol. tednartaiga hamt ogtsor BID UUCHLAHGUI….

Avatar

Зочин 2018-11-26 51.15.80.14

ЖДҮХ сангаас эрх мэдлээ ашиглаж их хэмжээний зээл авч мөнгө угаасан танхимынхаа гишүүдэд арга хэмжээ тооцоочээ…

Avatar

Зочин 2018-11-26 66.181.160.19

Ямар санаа дэвшүүлэх гээд байгаа нь огт ойлгосонгүй. Ямартай ч байсан УИХ, ЗГ-т үүрэлчихээд байгаа хувалзнуудыг цэвэрлэхгүй бол цаашдаа сайн сайханыг мөрөөдөөд хэрэггүй болсон. Хэрүүлл хийхгүй байна гээд энэ хэд сайн хүн болчих уу.

Avatar

Зочин 2018-11-26 59.153.112.172

буруу

Avatar

Зочин 2018-11-26 119.40.98.10

Энэ засаг Монголынхоо ард түмэнд тус болоод шууд огцор, ажлаа өг !!! Ийм засаг өмнө үзээгүй… ард түмнийг үймээнд дуудсан… ард түмэн хэрвээ босвол чи тогтоож чадах уу…

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.9.40.136

Janjan ene turd terselsen deeremchdig byydchix yy

Avatar

У.Хүрэлсүхийг эрүүгийн хариуцлагад тат 2018-11-26 202.9.42.88

Энэ засгийн газрын ерөнхий сайдад олигтой нэр хүнд алга Хадгаламж банкнаас хулгай хийж татвар төлөгч нарын мөнгөөр төлүүлсэн найз Чимэдцэрэнгийн 14,2 тэрбум төгрөг, төрийн ордонд УИХ-н гишүүн Г.Барясайханг зодож эрүүгийн гэмт хэрэг өдүүлсэн, ЖДҮХС-с хулгай хийж авилгын гэмт хэрэгхолбодсон 3 засгийн газын гишүүдээ өмөөрсөн эцэст нь намын байранд 300 гаруй цэрэг цагдааг цуглуулан төрийн эсрэг гэмт хийх оролдлого

Avatar

Zochin 2018-11-26 202.55.188.36

Zasag ogtsorson zuv uu Topor hereg alga teneg durak baina

Avatar

ЗОЧИН 2018-11-26 103.26.193.78

БОЛОВСРОЛГҮЙ ХӨӨРҮҮ ДЭЭР НЬ ОДОО НАМДАА ДАРАНГУЙЛАГЧ БОЛСОН, ЖЭНКОТОЙ НИЙЛСЭН ХҮРЭЛСҮХИЙГ ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.179.25.13

Хүрэлсүх унавал Ми Энхболд Элбэгдорж Женкогийн холбоо Монголыг хувьчилж авлаа гэж ойлгоход болно.Одоо эсвэл хэзээ ч үгүй!

Avatar

Zochin 2018-11-26 103.57.93.102

Hurelsuh uul ni zov ehleed yavj baigaad bodlogiin mash tom aldaa gargalaa. Ter ni ooriinh huvi huniihee archaagui jijighen uzlees bolj ard tumniihee hagasiinh ni huchiig aldaj unelen olj avsan ashigtai bairlalaa aldan ooroo ooriigoo haltiruulj baigaa ni haramsaltai.

Avatar

Иргэн 2018-11-26 139.5.217.202

Миеэ зүгээр ээ. Айлтгүй. Ганцхан хүнээс л зайгаа бариад цаашаа чвах хэрэгтэй

Avatar

Shuud l Ogzruulyaa ! 2018-11-26 202.126.89.88

Ene Zasagiin Gazar Yag Yildeeree Ulsiin ih Huraliin Gishyydyytei Niilj idej Baigaa Barigdsan
iimel ajil hiideg Zasag bna da !
Yu hiisen yum be ?
Hudal Yarij Hulgai hiisen Zasagaar Yaah Yum be !

Avatar

Зочин 2018-11-26 103.26.195.121

Хүрэлсүх хөөрүү зайлсан нь дээр шүү дээ

Avatar

zochin 2018-11-26 202.179.25.152

M.Enchbold uter turgen ogchor, , tegeed Enchboldoo chi chaddag um bol ESaidiig ogchruuldaa ???, chi ooroo mon ch ich nugel chiisen luivarchin chuudee

Avatar

Мие Энхболд гэж цайрцан гар зайл 2018-11-26 139.5.217.218

Та өөрийн тойрон хүрээлэгч амар хялбар аргаар баяжсан, хар амиа бодсон, хүний мөсгүй хүн сүгнүүдээ аваад Монгол Төрөөс зайл. Та нарын авилга авч, албан тушаал зарж, газар наймаалж баяжсан мөнгөн дээр туйлж байгаа хүмүүжилгүй, ухаангүй хүүхдүүд чинь Монгол улсын жирийн иргэдийн хүүхдүүдийн толгой дээр гишгэх НҮҮР БАЙХГҮЙ. Нүгэл нь нүдээрээ гарсан луйварчидаа Зайлж үз.

Avatar

ЗОЧИН 2018-11-26 66.181.191.86

НААД ЗАХ НЬ ГЯЛТАЙЖ БАЙГАА ШУДАРГА ЁСНЫ ТЭМЦЭЛ МӨХӨЖ, ХУУЧИН БАЙДЛААРАА Л ЛУЙВАРЧДАД ДАРЛУУЛЖ ДАРЛУУЛЖ СУУХАД ХҮРЭХ БАЙХ ДАА.

Avatar

Зочин 2018-11-26 172.58.137.46

Mie ogtsroh hereyei

Avatar

ЗАСАГ ОГЦРОХ БУРУУ 2018-11-26 139.5.217.218

ХЭРЭВ ЗАСГИЙН ГАЗАР ОГЦОРВОЛ УИХ ТАРЖ БҮГД НЭГМӨСӨН ЗАЙЛСАН ДЭЭР. АРД ТҮМНЭЭ ШУЛЖ, МӨЛЖИЖ ИДЭХ ХООЛЫГ НЬ БУЛААЖ ИДЭЖ БОЛСОН.

Avatar

Зочин 2018-11-26 182.160.38.158

Тулхтай тэвчээртэй Миеэ Энхболд нь арай дээр юм уудаа, хөөрхий энэ төрийн ажлаа гэж….

Avatar

Мөнх 2018-11-26 103.212.117.116

Хүрэлсүхийн засгийн газрыг огцруулахгүй бол амьдрал улам л муудна шүү дээ.

Avatar

ЗГ ОГЦРООД ЮУ Ч ӨӨРЧЛӨГДӨХГҮЙ 2018-11-26 139.5.217.218

Хэдэн ЗГ огцроод ч , хэдэн Ерөнхий Сайд солиод ч Монгол Төр дампуу болсон учраас амьдрал дээшлэхгүй. Монголын Төрд шургалсан авилгачид, луйварчдыг бүгдийг нь зайлуулах шударга ёсны цэвэрлэгээ хийсний дараа л бүх зүйл цэгцэндээ орно. Ард түмэн үүнийг л хүсэж байна.

Avatar

Могул 2018-11-26 202.131.225.197

1, Сагсан бөмбөгийн дүрмийг Хэн Хэзээ бичих юм бэ гэдэг асуулт
2, Огцорсон ч эс огцорсонч энэ системээр шинэ сагсан бөмбөгийн дүрэм бичлээ юү
3, Тэгээд одоо яахиин?

Avatar

Зочин 2018-11-26 59.153.112.172

УИХ тар

Avatar

Зочин 2018-11-26 139.5.216.35

Томилсон байгууллага болох УИХ-ын өмнө хариуцлагаа хүлээж чаддаг хүн Ерөнхий сайд байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-11-26 139.5.216.35

Огцрох нь зөв ш дээ. Ерөнхий сайд нь хариуцлага гэж их ярьдаг байж яагаад өөрт нь хариуцлага тооцох гэхээр болдоггүй юм. Томилсон байгууллага болох УИХ-ын өмнө хариуцлагаа хүлээж чаддаг хүн Ерөнхий сайд байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-11-26 66.181.187.141

Урвасан хулгай Vрэлсvгийг Уухай хийгээд дарцгаая аа!!!

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.9.43.178

огцрох ёстой тэр дэг журам шударга ёс хуультай төр хууль бус зүйлд намайг уруу битгий татаарай энэ тэр хаа байнаа хаа байна ард иргэдийн амьдрал ч гэх шиг бензин доллор үнийн өсөлт бодитоор мэдрэгдээд байна ш дэ тэр ждү г чи чиний танхим хийсэн өөр юу хэрэгтэй гэж

Avatar

Бархүү. 2018-11-26 202.9.43.67

Зөв өө зөв огцор.

Avatar

Зочин 2018-11-26 66.181.160.17

Эхний ээлжинд Содбаатарыг огцруулах ёстой.Эхнэрийн копани зээл авсан.БусадЖДҮчид нь их хуралаар учраа олно биз.Нийгмийг тайван байлгах үүрэгтэй.Дараагийн сонгуулиар МАНАНгаас болж ажлаа хийж чадсангүй гэсэн женкогийн заавраар ялахгүй.Аль алиндаа байгааг нийгэм ялгаж салгадаг болсон.Үгүй бол женкогийн хамсаатан болж төр самрахаас өөр гарцгүй болно.Дараагийн батзандан лу.болдоос ялгаагүй алиалагч болно.

Avatar

зочин 2018-11-26 103.57.94.104

огцорсон дээр дээ. огцрохгүй бол Баттулга, хүрэлсүх хоёр нийлээд улс орны тусгаар тогтнолыг устгаж ч магад, мөн 37 оны их хэлмэгдүүлэлт эхлэх бүзээ. энэ хоёр мэдлэг боловсролгүй ямарч муу юм хийж чадах аймшигтэй хүмүүс, яг Гитлерүүд харагддаг юм.

Avatar

Зочин 2018-11-26 66.181.161.6

Долир энхболд, мангас жунай нар Монголыг, Улаанбаатарыг сүйрүүлсэн. Энэ 2 гэмт хэрэгтнийг хуулийн хариуцлага хүлээлгэх цаг болсон.

Avatar

Зочин 2018-11-26 202.55.188.38

Энэ засаг огцрохгүй бол эрх баригч нам, цаашлаад улс орон тогтворгүй байдалд шилжих гээд байна. Засаг огцорсоноор байдал сайжрахгүй байж болох ч зарим нэг ѳѳрчлѳлтийг авчирна. Нэг талаараа улирлын зогсолт болдог ѳвѳл цагт тохиож байгаа нь сайшаалтай. Хүрэлсүх болон түүний тойрон хүрээлэгчдийг буулгаснаар эрх баригч намд цэвэрлэгээ хийгдэх боломж тохионо. Мѳн М.Энхболдтой хариуцлага тооцох цаг ирж байна. Харин УИХ- г тарааж огтхон ч болохгүй юм. Зѳвхѳн нам доторх ѳѳрчлѳлт хѳдѳлгѳѳнийг чухал.

Avatar

мгл 2018-11-26 202.9.42.116

Хүрэксүхээ маш шийдвэртэй шуурхай ажилла, бүх арга хэрэгсэлээ ашигла.

Avatar

Зочин 2018-11-26 64.119.26.196

ZASAG OGTSRUULBAL DAIN CH BOLJ MAGADGUI SHUU.

Avatar

Зочин 2018-11-26 103.9.91.40

Засаг огцрох шиг дэмий юм одоо алга. Хэрэв огцорвол Миеэгийн баг өөрсдийгөө бүрэн хуяглаж аваад дийлдэхгүй болно

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж