Төрийн ордны хананд үлдсэн Ерөнхий сайдууд | News.MN

Төрийн ордны хананд үлдсэн Ерөнхий сайдууд

Хуучирсан мэдээ: 2018.11.25-нд нийтлэгдсэн

Төрийн ордны хананд үлдсэн Ерөнхий сайдууд

Төрийн ордны хананд үлдсэн Ерөнхий сайдууд

Гуч дахь Ерөнхий сайдын суудал ганхаж, 16 дахь буюу Ардын засаг огцрох  эсэх асуудал улс төрд дуулиан тарьж байна. 1992 оноос хойш  тоолбол 16 Ерөнхий сайдын зургаар төрийн хана дүүрчээ. Ерөнхий сайдуудын засаг барьсан дундаж хугацаа улам багасч  түүх давтагдаж байгааг улс төрийн тогтолцоотой холбох хүмүүс олон. Ямар ч байсан өнөөгийн улс төрийн гол тоглогчид болох Ерөнхийлөгч Х.Баттулга, УИХ-ын дарга М.Энхболд, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх нарын байр суурь нэгдэж байгаа нэг сэдэв бол Үндсэн хуулийн өөрчлөлт.  УИХ, Засгийн газраас Үндсэн хуулийг өөрчлөлтөөр  ажлын хэсэг байгуулсан бөгөөд олон жил яригдаж байгаа энэ асуудал МАН-ын гэрийн даалгаварт өгөгдсөн сэдэв болоод байгаа. Харамсалтай нь, ЖДҮ-чидтэй энэ парламент Үндсэн хуулийг өөрчлөх чадамжгүй гэсэн байр суурийг ч илэрхийлэх хүмүүс олон бий. Ардчилагчдын анхдагч С.Амарсанаа саяхан хэвлэгдсэн "Монголын түүх" номондоо хавсаргасан хүснэгтээ нүүр номондоо оруулжээ. Тэрбээр "МОНГОЛЫН ТҮҮХ 1911 -2017 oн" шинэ номонд миний бичсэн Ардчилсан Монгол Улс бүлэгт хавсаргасан нэг хүснэгт. Өнгөрсөн хугацаанд олон Засгийн газар хугацаанаасаа өмнө огцорч, бас солигдож байсан нь олон жил үргэлжилсэн улс төрийн тогтворгүй байдал үүсгэж улс орны хөгжил дэвшилд ихээхэн саад бэрхшээл учруулж иржээ. Энэ байдлаас яавал гарах бол гэж би санаа зовж явдаг юм. Уг нь 4 жилдээ л нэг сольж байх Үндсэн хуультай улс шүү дээ" хэмээн байр сууриа илэрхийлээд байгаа юм. Үнпсэн хуулийн өөрчлөлтөөр сонгодог парламентын засаглалтай болохыг дэмжиж байгаагаа Ерөнхий сайд мэдэгдсэн юм. Харин энэ засаглалыг хамгийн их эсэргүүцэж, олигархиудын засаглал бий болох нь хэмээн шүүмжилдэг УИХ-ын гишүүн бол АН-ын Л.Болд билээ. Тэрбээр Үндсэн хуульд заасан сонгогчдынхоо эрхэнд халдаж, УИХ-ыг бойкотлоод байгаа гишүүдийн нэг юм.

Б.БАТ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

33 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2018-11-25 202.126.89.222

САЙДЫН АЛБЫГ ХАШИЖ ЧАДААГҮЙ НӨХДҮҮДИЙН ЗУРГИЙГ ТӨРИЙН ОРДОНЫ ХАНАНД ЗАЛАХАА БОЛИОЧ ЭЭ!!! ХИЙСЭН БҮТЭЭСЭН ЮМГҮЙ ОГЦОРСОНЫГ НЬ ЗАЛДАГ БОЛЧИХСОН БИШ БИЗДЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2018-11-25 202.21.106.150

Ерөнхий сайдууд нь муу ажиллаад байгаагаас болж ,хууль зөрчиж,шударга ёстой тэмцдэггүй,хуулийн мэдлэггүй, түгжилдэх зэргээр огцруулах хангалттай үндэслэлтэй байхад огцруулахгүй гээд яах юм бэ. Үнэхээр ерөнхий сайд хийчих зангарагтай,чадвартэй хүнийг л тавьбал огцрохгүй байж болох байх. Сүүлийн үеийн төрийн 3 өндөрлөгт очиж байгаа хүмүүсийн чанар чансаа муудсан нь болж байгаа үйл явдлуудаас харагдана.Дээдэх хүн нь суудлаа олохгүй бол доодох хүн нь гүйдлээ олохгүй.

Avatar

Гуниг 2018-11-25 139.5.217.130

Монгол төр ийм ерөнхий сайдуудтай 90 хойш байсан гутарч б.на.Монгол төрөөр тоглосон шийтгэлээ амсанаа гайгүй.

Avatar

Зочин 2018-11-25 202.9.40.6

hurelsuhiin yariltslagiig anhaaraltai sonsloo.yariltslagiig ZI-n zaavraar beldsen gedeg ni unen bololtoi.bi zuv yarij bna uu geh shig baishiigeed l tiimee enhbayasgalan egchee.geed..Zi bbol oiriin zain horchin bolohoos alsiin zain strategch bish shuudee topor mini.chinii yariag sonsohod ortsnii uudend hov bzaj bgaa chaavka naraas dor logikgui sanagdlaa.

Avatar

Хүүк би 2018-11-25 103.212.118.29

Хүүк би шударгаа гэж ярилаа . Гэхдээ ард түмнийг хошгоруулж араар нь жижиг дундын мөнгийг хахуулиар өгөхөөр тэнэг ард түмэн мэдэхгүй , тэгээд би наагуур нь женко шиг худлаа яриад монголын ард түмний 800 тэрбумыг ш*** хэрэгтэй . Насаараа идэх хөрөнгөтэй болчихсон тул баяр шиг гадаадад гарч залуу хүүхэнтэй амьдарна .энийг хулхин дээр цэцэг ургуулах гэдэг юм .

Avatar

Зочин 2018-11-25 64.119.19.25

ТӨРӨӨС ТӨРСӨН $ ТЭРБУМТАН ХОВДОГДОРЖ ХАМГИЙН АДАГ НЬ ,

Avatar

нахуу баян 2018-11-25 202.9.42.178

топор бол зүгээр зууч энэ бүхний ард женко байгаа бослого тэмцэл онц байдал эцэст нь ү.хуулийн өөрчлөлт гэж иргэд дэмий л топор ми овогт хоёрт анхаараад байдаг

Avatar

Зочин 2018-11-25 103.229.122.38

Баяр, сү, элбэг яа яа аймаар гарууд

Avatar

Зочин 2018-11-25 202.21.106.162

Амиараа золиослогдсон ерөнхий сайдуудын зургийг үлдээгээд бусдыг нь хуу хасаж хая. 1990 оноос хойшхи ерөнхий сайд байсан улсууд хоосон чанарыг үзүүлээд талийна. Тэр цагт ордноор нэг худалч, хулгайч, хорчингуудын шуналд цадаагүй сүнс тэнүүчлэх байлгүй. Эд нарын зургийг хадаж яадаг байна.

Avatar

иргэд олон түмэн 2018-11-25 66.181.191.211

Монголчуудынхаа цус нулимсанд гараа угаасан зарим архичны зургыг авч хаямаар юм

Avatar

Зайлцгаа 2018-11-25 64.119.24.94

Бидний хүүхдүүдийн ирээдүйг там болгож байгаа Төрөөс төрсөн тэрбумтнууд авилгачид, газар нутаг, албан тушаалаа зарж баяжсан луйварчдыг Тэнгэр ниргээсэй.

Avatar

Zochin 2018-11-25 37.164.246.233

Goe yumaa hulgaich boloj turuh

Avatar

zochin 2018-11-25 202.179.25.152

M.Enchbold ogchor tegvel uls oron deerdene

Avatar

zochin 2018-11-25 66.181.179.106

khamgiin muu muukhay nugeltey erunkhii sayd bol su, batbold , s, bayar , mie, enkhbold nar yumuu daa

Avatar

Зочин 2018-11-25 66.181.187.141

Тарвагадорж

Avatar

Unen ug 2018-11-25 103.212.116.242

Hurelsuheer udirduuldag uls eh oron ch gej yu bhav. Bolovsrolgui hun iim ayultai. Gvitsetgeh zasaglaliig shivshig bolgoj, Mongol ulsiin tuuhend bgaagui muu muuhai zuil bolj bn daa. Ene buhen Hurelsuh zugeer l suudaldaa uldehiin tuluu yu ch hiihees butsahgui bolsniig haruulj bn. Ter bohir zavaan ajillagaandaa dandaa ard tumnii neriig hudlaa barij bn. Mongolchuud uhsantai sagsalzuur ongiroo hund ertneesee durgui bsan odoo ch ter. Zugeer l zailaad og Hurelsuh min.

Avatar

Зочин 2018-11-25 103.229.120.193

Hurelsuh hanahd uldene.jijighen setgelgeetei

Avatar

Зочин 2018-11-25 59.153.112.172

жасрай. энхбаяр 2 л үнхээр улс орныхоо ттѳлѳѳ ажиллаж байж дээ

Avatar

Зочин 2018-11-25 103.57.95.230

Одоогийн УИХ Үндсэн хуулиндаа ганц л өөрчлөлт оруулчих: 1990-1992 онд байсан шиг 2 шатлалтай парламент (УИХ+УБХ) байгуулах асуудлаар бүх нийтийн санал асуулга явуулаад ирэх хавар 2 шатлалтай шинэ парламетаа сонгоё!!! Өөр гарцгүй болчихоод байна шүү дээ!!! Одоогийн төр засгийн байж байгаа царайг нь харж байгаа биз дээ??? Энэ улс чинь сүйдлээ шүү дээ!! Т а нар ч яах вэ, мөнгөтэй улс, үр хүүхдээ аваад гадагшаа зугтчих байх, жирийн ард бид хэцүүдлээ шдээ!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-25 103.57.95.230

Парламентыг 2 танхимтай болгох нь зөв!! Дээд танхим буюу АИХ-ын депутатуудыг сум, хороо бүрийн иргэд дотроосоо шууд сонгох ба улс төрийн намын харьяалалгүй хүн байх ёстой!!! АИХ нь жилд 2 удаа УБ-т чуулж, доод танхим буюу Улсын Бага хурлын тайланг хэлэлцэж хяналт тавьж байх. АИХ-ын депутат нь төрөөс тогтмол цалин авахгүй, орон нутагтаа өөрийн ажлаа хийгээд л явна. АИХ нь Ерөнхий сайд, Ерөнхий шүүгч, Ерөнхий прокурорыг томилно. Харин Ерөнхийлөгчийг Дээд ба Доод танхимын нэгдсэн чуулганаас сонгоно

Avatar

Зочин 2018-11-25 64.119.25.3

ОДОО Хүрэлсүхийн зургийг үлдээвэл таарна

Avatar

Zochin 2018-11-25 43.242.243.246

BUULGASAN DEER DEE. GAVIYATAI ETGEED ALGA. HULGAICH NAR L BNA SH DEE. IIM PRACTIC DELHIID BDAGGUI YUM SHUU DEE. h**** ID…

Avatar

zochin 2018-11-25 210.138.208.66

jasrai gedeg huniig tetgevertee suusaniihan daraa harsan yuchgui hunii unaand daigdsan , gaduur alkhsan yavj b.hiign l harsan yamarvh b.san

Avatar

Малчин Доржбат 2018-11-25 202.9.40.135

Муу болгоны эхийг Тавьсан Загалмайлсан Эцэг нь Н.Энхбаяр шүү

Avatar

Махчин Доржбатад: 2018-11-25 202.131.245.243

Муу болгоны эхийг тавьсан Загалмайлсан Эцэг нь R.T.Элбекжорж шүү.

Avatar

Зочин 2018-11-25 103.212.118.90

Чадахгvйг нь маш хурдан сольж чаддагаар нь улс орноо, ард тvмнээ еед нь татуулмаар байна. Хvрэлсvх огт чадахгvйгээ енгерсен нэг жилд харууллаа. МАН 2020 оны сонгуулийг угтаж чаддаг хvн тавьмаар байна.

Avatar

иргэн 2018-11-25 202.179.24.193

ихэнх нь Амьд сэрүүн зарим нэг нь Эх орон Ард иргэдээсээ Хулгай Луйвар хийж Нутаг орондоо байх суух газаргүй болтлоо Адлагдсан Этгээдүүд Ер нь тэгээд Амьд сэрүүндээ Жаазанд орж Хананд өлгөгдөнө гэдэг Сайны шинж биш дэг ээ

Avatar