У.Хүрэлсүх: Цагдаа нар надтай уулзаад тэмцье гэсэн | News.MN

У.Хүрэлсүх: Цагдаа нар надтай уулзаад тэмцье гэсэн

Хуучирсан мэдээ: 2018.11.23-нд нийтлэгдсэн

У.Хүрэлсүх: Цагдаа нар надтай уулзаад тэмцье гэсэн

У.Хүрэлсүх: Цагдаа нар надтай уулзаад тэмцье гэсэн

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх өнөөдөр /2018.11.23/ цаг үеийн асуудлаар Төрийн ордонд мэдээлэл хийлээ.

Тэрбээр “Засгийн газар байгуулагдаад жил болж байна. Би Ерөнхий сайдад томилогдохдоо индэр дээрээс хэлсэн үгээ биелүүлэхээр ажиллаж байгаа. Гадуур нийгэм бухимдалтай байна. Би иргэдийнхээ ахуй амьдралтай нь танилцлаа. Ард түмэн надаас хоёр зүйлийг хүсч байна. Төрийн албанд дэг журам тогтоож, цалин мөнгө эдийн засгийн уналтыг зогсоож өгөх хоёр хүсэлтийг тавьж байгаа. Сүүлийн үеийн судалгаанаас харахад ард түмэн шударга ёс сахилга хариуцлагыг хүсч байна. Надад хоёр зам байна. Шударга ёс бэхжүүлэхийн төлөө амь насаа хайрлахгүйгээр тэмцэх эсвэл сандал суудлаа хамгаалах гэсэн. Би бол нэг дэх замыг сонгож байна. МАНАН бүлэглэлийг зайлуулах цаг болсныг би өөрийн яс биеэр мэдэрлээ. Ийм бүлэглэл байдаг юм байна. Үүнтэй Ерөнхий сайд нь тэмцэж байна.  Би М.Энхболдыг үүрэгт ажлаа өг, огцор гэсэн. Тэр "60 тэрбум"-ын бичлэг үнэн, М.Энхболд ярьсан нь үнэн. Тэр бичлэг бол эвлүүлэг биш. Монголын төрийг хууль бусаар зарж мөнгөжих гэсэн нь үнэн. М.Энхболдыг газрын наймаачин гэдэг, газрын наймаа хийсэн нь үнэн. Д.Хаянхярваа, Су.Батболдыг би ажлаа өг гэдэг шаардлага тавьсан. Үүний төлөө Засгийн газрыг огцруулах үндэслэл гаргаж тавьсан. М.Энхболд бид хоёр хар багаасаа найзалсан. Гэхдээ өнөөдөр би улсаа бодоод М.Энхболдыг огцруулах үндэслэл тавьсан. Төрийн их цэвэрлэгээ эхэлсэн. Цаашид би намаа цэвэрлэх ёстой. Надад хүч тэнхээ эрх зүйн орчин дутагдаж байгаа ч олон түмэнтэйгээ хийж чадна гэж итгэж байгаа. Засгийн газрыг огцруулахаар зогсож байгаа 27 хүнийг сайн хараарай. Нөгөө яриад байдаг 30 гэр бүл чинь тэнд байгаа. Төрийн мөнгөөр баяжсан, газрын доорх баялгаар баяжсан хүмүүс амь тэмцэн зүтгэж байна. Тиймээс миний тэмцэл улам хатуурах болно.

Улс орны эдийн засгийн нөхцөл сайжирсан. Миний хийх ёстой хоёр ажлын нэг нь гайгүй явж байгаа гэж би бодож байна. Гадаад дотоодоор олон удаа явлаа. Монгол Улсын нэр хүнд гайгүй болсон байна. Улаанбаатар хотыг цэвэр усаар хангах ажил шийдэгдсэн. Тавантолгой улстөрийн гацаанаас гарсан. Автозамаа барьж байна, удахгүй сайхан замууд баригдана. Ирэх жил усан цахилгаан станцууд баригдана.

Би шударга ёс бий болгохоор тэмцэнэ. Дэвшилтэд үзэлтэй хүн бүр нэгдээсэй гэж хүсч байна. Би гудамж талбайд үймээн самуун, долоодугаар сарын 1 шиг үйл явдал болоосой гэж огт хүсэхгүй байна. Бид Үндсэн хуульд өөрчлөлт оруулах цаг болсон байна. ЖДҮХС-гаас авсан зээлийн мөнгө төлөгдөөд дуусч байгаа. Засгийн газрын сангуудад шалгалт оруулаад эхэлсэн. Сангуудад ужгирсан, түгжирсэн зүйлүүд олон байна.  Би намын даргын хувьд МАНАН бүлэглэлтэй ч хатуу тэмцэнэ. Намуудад ард түмнээ гэсэн сэтгэлтэй олон мянган хүн байгаа бол шударга бус зүйлийн тэмцэлд нэгдээсэй. Шударга бусын хонгил гэж яриад байдаг нь үнэн юм байна. Тиймээс энэ хонгилыг эвдэх хэрэгтэй. Ард түмэн бухимдалтай байгаа. Гудамжинд гарч тэмцэхээс ч буцахгүй байгаа. Гэхдээ би битгий тэгээсэй гэж хүсч байна. УИХ-ын даргыг өөрчлөх ёстой.  Ингэж байж цааш ажил явна. Би өнөөдөр ийм зүйл яриад сууж байх биш, аж ахуйгаа хийгээд явж байх ёстой. Гэтэл надад улстөр ярихаас өөр арга алга. Засгийн газрын зорилтод тусгасан бүтээн байгуулалтууд хийгдээд явж байна. Нэг жилийн дотор тодорхой ажил хийсэн. Энэ их ажлын хажуугаар сахилга бат, шударга ёсыг бий болгох хэрэгтэй юм байна” гэв.

-Та 300 офицер цуглуулаад бослогод уриалсан гэх юм. Үнэн үү?

-Ням гаригийн орой 17.00 цагийн үед надтай 400 орчим хүн уулзсан. Тэр дунд цэрэг, цагдаагийнхан ч байсан. Надтай уулзаад, гудамж талбайд гарч тэмцэхээ илэрхийлсэн. Тухайн үед би тэгж болохгүй тайван байх ёстой. Та бүхэн гудамж талбайд битгий гараарай. үймээн самуун хийж болохгүй. Та бүхэн сэтгэл амар бай. УИХ-ын даргыг огцруулахын төлөө явна. УИХ, намын бүлэгтэй ажиллана гэдгээ илэрхийлсэн. Тэрнээс биш бослого тэмцэл хийх гээд байгаа юм байхгүй. Л.Энх-Амгалан хариуцлагагүй зүйл ярьж байна лээ. Ард түмэн тайван замаар явах ёстой. Энэ ард түмнийг тайван байлгана гэж бодож байвал УИХ-ын дарга, хотын дарга ажлаа өг.

-Засгийн газрыг огцруулах кноп дарсан гишүүдэд ЖДҮХС-гаас шагнал болгож мөнгө өгсөн гэдэг нь үнэн үү?

-ЖДҮХС-гаас 950 сая төгрөгийн асуудлыг би огт мэдэхгүй.

-Танай Засгийн газрын сайд Я.Содбаатар ЖДҮХС-гаас зээл авсан. Энэ хүнд хариуцлага тооцохгүй юм уу?

-Нөхөр Я.Содбаатар хуулийн байгууллагад шалгагдаж байгаа. Буруутай бол ажлаас нь чөлөөлнө гэж хэлсэн.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
96
ЗөвЗөв
38
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

227 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-23 64.119.20.253

TEMTSSEN NI DEER DEE. DEED DARGA NARIIN BOHIRDSON IDEE BEERIIG ZUGEER EM TARIAGAAR EDGEEJ BARAHGUI . HARIN MES ZASAL HIIJ TAIRCH AVAH HERGTEI. TEGVEL SAY EDGEU NIGUURTAI

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.179.31.38

ЕС ярилцлагадаа намын байран дээр 400 500 д хүн цуглаад уулзая гэхээр нь яваад очисон чинь тандаг цэрэг цагдаа байсан гэж ярьлаа Тэдгээр хүмүүс тэмцэё гэж гүйсан гэнэээ ЭНЭ хүүк эрүүл хүн үү Хуулиараа цэрэг цагдаагийн албан хаагч нар эсэргүүцлын жагсаал тэмцэлд оролцох эрхгүй хууль зөрч сөн байна ЁР НЬ төрийн албан хаагч ЁС өөөсөө эхлээд багын даргаа хүртэл МГЛ төрийн өмнө хүчин төгөлдөр мөрдөгдөж буй хуулийг нэг мөр мөрдөн хэрэгжүүлжхийг иргэдээс шаардах үүрэгтэй байдаг юм Хэрэв ээ энэ хууль а

Avatar

Зочин 2018-11-23 222.14.8.228

Erunhiilugch erunhii said 2 uulaa ogzorson deer dee. Neg bol ogzruulsan deeree. Hunii ereen dotroo ,
zalitai Erunhiilugchiin zaad sanaag harah heregtei!!!!!

Avatar

Амартүвшин 2018-11-23 66.181.191.82

Хүрэлсүхээ боль доо. Иргэний дайн гаргах гээ юу. Зүгээр л огцор. За юу

Avatar

Эмч 2018-11-23 66.181.191.82

Хүрэлсүх гудамжны зан гаргаж байна. Хийж байгаа үйлдэл бүхэн хэлж байгаа үг бүхэн үнэхээр гутамшигтай. Яаралтай ажлаа өг өг өг. Огцрр .

Avatar

Иргэн 2018-11-23 66.181.178.165

Хүрэлсүх өөрийн буруу үйлдэлдээ цэрэг цагдааг хамааруулж олон нийтийг айлгах гээ юу. Энэ хөгийн нөхрийг ЕС-аар, МАН-ын даргаар итгэл хүлээлгээд сонгосон нь юутай харамсалтай. Өөрийн эрхэлж буй албан тушаалаа юу ярьж байгаагаа өөрөө ойлгодоггүй энэ хүн эрүүл хүн үү. Бушуухан ЕС-аас огцруулж зайлуулья.

Avatar

Бат эрдэнэ 2018-11-23 202.126.89.169

Нэг хоёр жилийн улс төр ярилгүйгээр цаг тулсан чухал асуудалруу бүх юмаа дэнчин тавиад улс төрийн олон жилийн хулгай хууль бустай тэмцэнэ гэж байгай нь зоригтой шийдвэр байнй. Чи улс төрийг оролдохгүй бол улс төр чамайг оролдоно гэж. Би энгийн ир сургуулиа төгссөн цэрэгт яваад ирсэн шинэ ажилчин байналдаа. Улс орон бол үнэхээр бишээ. Зоримог дорвитой өөрчлөхгүй л бол арай бишээ гэж харж бйана.

Avatar

ahahaha 2018-11-23 202.126.89.88

Хаха. үнэхээр толгой дутхийм даа. хол явахгүй нь дээ

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.161.68

Чи ард биднийг цэрэг, цагдаагаар айлгах гээд бнуу? Тэр 400- тайгаа ил гараад ир лдээ, Танай нам 5 залуугийн маань амь нас, эруул мэндээр цус урсганэрх ямбаа, тогтолцоогоо авч улдэж байсныг санаж бна. Чи намынхаа тугуур толгойгоо боогоод ард тумний эсрэг намын хулгайч нараа хамгаалж эсрэг жагсаал, улсгулун ч билуу сонин юм орилоод бсан. Ард тумэн туухээ , 5 залуугийнхаа амь насыг мартаагуй, тэгэхэд чи биднээс дэмжлэг авч хулгайдаа цэвэрлэхгуй яасын? Узэлцье, чамайг дэмжинэ гэвэл салаавч

Avatar

Иргэн 2018-11-23 103.57.95.231

Энэ жилийн өмнө үүийгээ л ярьж байсан одоо ч ярьж л байна. Ярьсанаа ажил болгох мэдлэг чадваргүй юм билээ

Avatar

зочин 2018-11-23 66.181.179.202

Их хурлыг ард түмэн сонгосон, Хүрэлсүхийг ард түмэн сонгоогүй гэдгийг ойлгодоггүй толгой юу
хүрэлсүхээ. Чи бидний үрсийг цуст тэмцэлд уруу татаж хэдэн бор залуусыг минь эрх мэдлийнхээ сумны бай болгох гээ юу. Тайван амгалан монголыг минь тамын орон болгох гээ юу. Чи өөрөө ард түмний нэр барилгүй зайлаад өг. Бид тэр лай болоод байгаа Энхболдыг чинь сонгуулиар тайван замаар явуулчих ухаантайгаа байгаа

Avatar

У.Хүрэлсүх Х.Баттулгаа тоглоом тоотой нь дээр шүү хэтэрч даварч Үндсэн хууль ард түмний нийтлэг эрх ашиг рүү довтолж байна 2018-11-23 202.9.42.88

Ням гаригийн орой 17.00 цагийн үед надтай 400 орчим хүн уулзсан. Тэр дунд цэрэг, цагдаагийнхан ч байсан…………… Энэ хүн юу хүсээд юу яариад байгаа юм вэ. Монгол улс парламентын засаглалтай улс шаардлага гарвад МАН АН бүгд Үндсэн хуулиа парламентын засаглалаа хамгаалахын төлөө гудамжинд гарч танай цагдаа цэргээс хамгаалах болно. Харин чи тэр үед М.Каддафи шиг зугатах болно.

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.126.89.201

Санал нэг байна.

Avatar

нг 2018-11-23 202.126.89.201

Санал нэг байна.

Avatar

Зочин 2018-11-23 122.201.24.91

Битгий х** чиний тэр паламент гэдэг чинь юу юм вэ хэдэн авилгачид биз дээ

Avatar

ERBA har LVDEE 2018-11-23 202.126.89.232

Tsagdaa nar turiin ergelt hiih gejugaam biz dee. Hvvk boli gesiim bna. Hen ch vnemshihgvi iim bogino zainii yumiig zubhun tsergiihen l bodoj olno.

Avatar

Ууу 2018-11-23 73.163.159.95

ЖИЛИЙН ОМНО ИНГЭЖ ЯРИАД Л ГАРЧ ИРСЭН ОДОО БАС ЯРИАД Л ЗОГСОЖ БНА. БАТТУЛГА ЭНБОЛДТА 3 ГУРВУУЛАА ЗАЙЛВАЛ ТААРНА БАТТУЛГА ТА ХОЕРЫГ ОДОО Л ЦЭВЭРЛЭЖ ОГОХ БАЙХ ГЭЖ АРД ТУМЭН БОДСОН ЧИ ЗУГЭЭР НОВШИЙН п***а БНА ХУРЭЛСУХ ЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-11-23 120.16.151.94

Тийм шударга баймаар байгаа бол Содбөатар, Амарбаясгалан, Цэрэнбат, Сүхбат гээд нүдний булайнуудаа хөөж явуулаад, Сумьяабазар, Сарангэоэл мэт тэнэг мулгуу сайдуудаа өөрчилж, Жонхуу Баттулгыг муйхраар битгий дага.

Avatar

ENE hvn soliorch ee. 2018-11-23 202.126.89.232

ENE hvn soliorch ee.

Avatar

Зочин 2018-11-23 139.5.219.159

Сэтгүүлчээ бичвэл бүрэн бич л дээ. Худлаа бичихээ боль

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.131.242.254

Ерөнхий сайд маань Ерөнхийлөгч, Ардчилсан нам хоёрын нэг удаагийн нойтон салфетк болж Ардын намыг дуусгалаа даа. 20 онд Ардчилсан нам гарах үед хог дээр үсрэнэ гэдгээ ойлгохгүй, хэт ойрын нүүдэл хийж байна даа. Нам дотроо сөрөн базаа хийж, хурлын даргатай ноцолдож, намаа хувааж байхаар ЖДҮ-гийн хариуцлагаа үүрсэн бол шудрага байх байлаа.

Avatar

жагай 2018-11-23 49.0.218.128

ЖДҮ-чин гишүүд, сайдууд уучлал хүсээд байхад хуулийн байгууллагаар шийдэгдсэний дараа чөлөөлнө гэж юун балай юм яриад байнаа. урьдны том том хэргүүд шиг замхараад өгнө. харж л байгаарай.Х-сүх цагдаа нар байсан гэж санаатай юмуу үг хэлэх шаардлага байсан уу. Их хурлыг тараагаад хэрэггүй. Сонгуулийн хуулиа өөрчлөөд богино хугацаанд нөхөн сонгууль хийгээд хугацаагаа дуусгах. М.Э та заавал зууралдаад хэрэггүй. ажлаа өгөөч. Та нар Монголын нэр нүүрийг гадаад дотоодод мөн их түлж байна даа

Avatar

ХУУЛЬЧ 2018-11-23 202.9.42.68

ЦАГДАА НАР МАНАЙ МУУ ЕРӨНХИЙ САЙДЫГ ДАРАМТЛААД 208,07,01 -НД ИРГЭДДЭЭ ГАР ХҮРЧ 5 ХҮНИЙ АМЬ НАС ЫГ АВ ХҮН БУУДСАНАА ДАХИН ХАРУУЛЖ ХҮЧИЙГ ҮЗҮҮЛЭЕ ГЭСЭН ЮМ БИЗ ДЭЭ ??? ,,,,,ХУУЛЬЗҮЙН САЙД ЭНЭ ТАЛААР ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЛЭЭР БАЙР СУУРИА ХЭЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ БОЛЖ ДЭЭ ????

Avatar

Zochin 2018-11-23 202.126.89.80

Uls turch hun mun uu. MAN-g huvaasab, odoo Mongol eh orniig mini huvaah ni

Avatar

Зочин 2018-11-23 103.9.91.40

Санаа нь зөв бн. Доогуур юм бичигчид маш муу улсууд бн.

Avatar

Зочин 2018-11-23 182.160.0.156

Үргэлж худлаа шаана, худлаа сүржигнэнэ. Үнэхээр ухаан боловсрол дорой юм. Энэ МӨНХ -ОРГИЛ, сайд ЦОГТБААТАР, хөвсгөлийн ЭНХ -АМГАЛАН ….. мэтийн хэл ус боловсролтой , улс төрийн соёлтой нөхдүүдиин нэгийг ЕС болгомоор юм.

Avatar

Усан тэнэг 2018-11-23 202.9.42.88

МАН-д ахмад улс төрч Ц.Нямдорж А.Энхтүвшин Лүндээжанцан С.Баяр Н.Багабанди Ч.Улаан Дашёндон та нар наад намын дарга нэртэй алиа салбадай чинь 100 жилийн түүхтэй намыг чинь бусниулаад байна. хэлж байгаа үг үйлдэл нь ямар тэнэг юм вэ. та нар наад нөхөртөө туслах хэрэгтэй. Ийм улс төрч байхад чаж Монгол улс хөгжих юм вэ. У.Хүрэлсүх ээ М.Энхболд чам шиг ингээд хов жив хөөзөлдөөд хүүхэн зан гаргахгүй байна

Avatar

УИХ тарсан зөв ард түмэнд шинэ сонголт өг ийм ерөнхий сайд дэлхийд байхгүй чамд дэслэг цолтой армийн салаан дарга зохино 2018-11-23 202.9.42.88

Энэ нөхрийн яриаг сайн тунгааж уншаарай МАН-н хурлын зааланд хүссэн цуглаан бүрийг оруулаад байхгүй . Зохион байгуулалт бүхий үйл ажиллагаа М.Энхболд газрын наймаачин 60 тэрбумтай холбоотой бол чи Хадгаламж банкнаас найз Чимэдцэрэнгийн хулгайлсан 14 тэрбум төгрөгтэй ямар холбоотой бизнес хийж үзээгүй байж яаж хадгаламж чинь тэрбум илүү төгрөг хуримтлуулдаг юм. 20 орчим жил чи бас төрийн албанд эрх мэдэлтэй байсан чинь худлаа юу.

Avatar

Наран гэрэл 2018-11-23 182.160.0.117

Хүүк , үргэлж худлаа ш****г, сүржигнэдэг болохоор нь хүмүүс их дургүй байдаг юм. ЖДҮ -г өөрөө тараачихаад худлаа шаана, өөрөө тэтгэвэрт гарчихсан цэрэг цагдааг дуудаж уриалчихаад бас би дуудаагүй гэж худлаа бүлтэрнэ. Бүгд худлаа. Одоо энэ МӨНХ -ОРГИЛ, Сү.БАТБОЛД сайд ЦОГТБААТАР, хөвсгөлийн ЭНХ- АМГАЛАН ,,,,,, ийм хүмүүс л Монголыг авч явж чадна. Эд нар хэлтэй устай боловсролтой улстөрийн соёл хүмүүжилтэй гарууд.

Avatar

Зочин 2018-11-23 64.119.20.56

Ooroo l duudsan bgaa. Uulzii geed l 400 hun irlee Yu? Shaaaana biz. Mahan tolgoi

Avatar

Зочин 2018-11-23 45.117.35.6

Энэ нөхрийг монголын төрөөс хурдан зайлуулахгүй бол болохгүй хулгайч байнаа. Ямарч бизнесгүй байж 2 тэрбумын хадгаламжтай. Австралид хувийн байшинтай. Нам нь ялагдахад наран шарлагын газар биеэ ээж байгаад ялхаар ирээд би дарга байх естой гэж орилно. Дүүрэн хулгайчуудыг хамгаалаад сандал суудалтайгаа зууралдаад сууж байна.одоо болноо хүрэлсүхээ хурдан австрали руугаа зайл.

Avatar

Зочин 2018-11-23 64.119.16.137

Хүрэлсүх өөрийнхөө хамааралтай цагдаагийн өндөр албан тушаалын ажилтныхаа туслалцаатайгаар өөрийгөө тагнасан дагсан болгож жүжиг тавьж байсан нь саяхан одоо цагдаа нарын тусалцаатайгаар төрийн эрхийг авах нь л дээ байн байн үхэхээс айхгүй гэж орилох юм ямар нэгэн ноцтой жүжгийнх нь бэлтгэл юм болов уу

Avatar

Зочин 2018-11-23 103.229.121.17

Эхлээд өөрийгөө тойрон хүрээлэгчдийг цэвэрлэ. Дараа нь гаднах тойрогтоо шилж. Эцэст нь өөрийгөө цэвэрлэ.

Avatar

Зочин 2018-11-23 59.153.112.142

Цэрэг цагдаагийнхнаар Энхболд элбэгдорж баярцогт сайханбалаг баяр фортуун нарыг бариалж шийтгүүл

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.212

Anh garch irehdee l bi ard tumendee hairtai gej baisan. Hairtai durtaig chini zunduu sonsloo. Odoo ajlaa hii l dee.

Avatar

Иргэн 2018-11-23 64.119.20.146

Хүрэлсүхийг дэмжихгүй байна.Цэрэг цагдаа надтай уулзаад тэмцье гэж хэлсэн гэх шиг. Цэрэг цагдаа бол төрд тангараг өргөсөн хүмүүс. Гудманд гарч тэмцдэг хүмүүс биш.Үүнийг ЕС мэдмээр юм даа. Энэ үгээрээ юу хэлэх гээд байгаа юм.

Avatar

Gereg 2018-11-23 66.181.161.52

Tangarag urgusun geheer eh orniihoo esreg ajillagaa yvuulah estoi yu.ta er ni yu yriad bn mongol hun mun uu

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.136

Сангуудаас нэг авч болсын дахиад шаанаа гээд л нөгөөдүүл нь тооцоолчихсон суугаа байх даа.

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.212

Зааа битгий худлаа яриад бай. Төрийн их цэвэрлэгээ эхэлсэн ч гэх шиг. Өөрөөс эхлээд тэгээч, цэвэрхэн царайлж гэнэ дээ

Avatar

Борхүү 2018-11-23 176.59.143.152

Энэ Хүрэлсэг юмаа Хүрэлсэг Хүрэлсэг Хүрэлсэг ХҮРЭЛСЭГ ХҮРЭЛСЭГ ХҮРЭЛСЭГ ТЭНЭГ МАЛ ЮМ ЖИНХЭНЭЭСЭЭ

Avatar

Өөр намын гишүүний бодол 2018-11-23 122.201.22.89

М.Энхболд, Хүрэлсүх нарын хооронд сайн яс хая.Хооронд нь сайн зодолдуул. Хүрэлсүхийг ард түмэн дэмжиж байна гэж хөөрөгд.ТЭГСЭН ЦАГТ НААДУУЛ чинь ирэх сонгуульд будаа болно.МАН-аас олон хүн намаасаа гарч бие дааж нэр дэвшинэ. Санал нь хуваагдана. Тэр хийгээр нь бид шургачихна. Муусайн сонгогчид манай намд өгөхгүй хаашаа зайлахав?

Avatar

Зочин 2018-11-23 103.57.95.39

Газар зарсан 60 тэрбум үнэн гэдгийг яагаад одоо хэлж байгаа юм.

Avatar

Зочин 2018-11-23 64.119.16.137

Их шударга хүн цагаа болхоор нь хэлж байгаа юм багын найз шан хүртээ биз дээ

Avatar

Зочин 2018-11-23 64.119.16.137

Багын найзаасаа шан аваа биз одоо урвах цаг нь болоод газрын наймаа ярьж байна

Avatar

Борхүү 2018-11-23 176.59.143.152

ш*****а энэ ямар тэнэг хүн бэ …женкотойгоо зайл үхэж далд ор ..миний эх оронд та хоёрт гишгэх газар орон зай агаар байхгүй чи зүгээр л амьгүй албат болжээ..цаг хугацаа бүхнийг шүүдэг чи бол ямарч чадваргүй боловсролгүй арчиагүй аалз л байна …тэнэг мал Хүрэлсэг юм даа

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.129

Төрийн мөнгөөр баяжсан хүмүүс дотор өөрийгөө багтаачихаарай

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.169

ЖДҮ-чдээ зайлуулаааа өөрөө цуг зайл шаардаж байна

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа 2018-11-23 122.201.22.89

Ерөнхи сайд хүн чинь үгээ сайн бодож ярих хэрэгтэй.ЦЭРЭГ ЦАГДААГИЙН АЛБАН ХААГЧИД улс төрийн намын байранд очоод намын даргатай нь уулзаад гудманд гарч тэмцэе гэж хэлэх эрхгүй.Ийм улс төрийн эрхийг нь хуулиар хорьсон тул төр тэднийг тэтгэвэрт гарахад нь нэг удаагийн тусламж нэртэй ихээхэн хэмжээний тэтгэмж олгодог юм шүү дээ. Хэрэв энэ үнэн бол тэр хүмүүсийг ажлаас нь халах хэрэгтэй.Тэтгэвэрт гарсан цэрэг цагдаагийн хүмүүс байсан юм биш үү??? Тодруулга хэрэгтэй асуудал байна

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.212

Turiin udirdlaguud mineee, ene ih heruul temtslee zogsoogoochee

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.21.106.135

Түгжилдээд байлгүй огцор.Засгийн газартай хариуцлага тооцох нь зөв ш дээ.

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.169

Үймээн самууныг хүсээд байгаа хүн нь та өөрөө ш дээ. 500 600 хүн толгой хоосон булчин ихтэй хүн цуглуулсан чинь үнэн бид дэээээ айн ХҮК ээээ

Avatar

Борхүү 2018-11-23 176.59.143.152

ш*****а энэ ямар тэнэг хүн бэ …женкотойгоо зайл үхэж далд ор ..миний эх оронд та хоёрт гишгэх газар орон зай агаар байхгүй чи зүгээр л амьгүй албат болжээ..цаг хугацаа бүхнийг шүүдэг чи бол ямарч чадваргүй боловсролгүй арчиагүй аалз л байна …тэнэг мал Хүрэлсэг юм даа

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.179.24.24

Ухнын кабинетын сайд нар нь хууль биелүүлдэг билүү. Ямар шударга ёс яриад байнаа энэ хүн. Сарангэрэл сайд нь жишээ нь хуулийн дээх амьдардаг хүн бөгөөд "надаа тэр хууль мууль чинь хамаагүй ээ "" гэж хэлдэг. Тийм байдал бйасаар байгааг Ухна гуйа мэдэж байгаа

Avatar

hahaha 2018-11-23 59.153.114.33

tsagdaa hun temtsekhuu????

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.176.234

М.ЭНХБОЛДЫН АРД С.БАЯР, Ц.ЭЛБЭГДОРЖ ХОРМОЙГ НЬ СЭВЭЭД ЗОГСОЖ БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Борхүү 2018-11-23 176.59.143.152

ш*****а энэ ямар тэнэг хүн бэ …женкотойгоо зайл үхэж далд ор ..миний эх оронд та хоёрт гишгэх газар орон зай агаар байхгүй чи зүгээр л амьгүй албат болжээ..цаг хугацаа бүхнийг шүүдэг чи бол ямарч чадваргүй боловсролгүй арчиагүй аалз л байна …тэнэг мал Хүрэлсэг юм даа

Avatar

Gan 2018-11-23 66.181.180.104

Hadgalamj zeeliin horshoodiig dampuuruulsan arga ene shuudee ter ued MAHN tur barij baisan olon irged hohirson ed hurungu ami nasaa aldsan uls turchid mungu ugaasnii ur dund shuudee ene bol uls turchidiin luivar irgedee Hurelsuh ter ued sain sursan bna bagsh ni Nambariin Enhbayr

Avatar

Kkk 2018-11-23 66.181.161.49

Төрд тангараг өргөсөн цэрэг, цагдаа жагсаал хийе гэж ярьж байгаа бол тэр чинь төрийн эсрэг гэмт хэрэг шүү

Avatar

Борхүү 2018-11-23 176.59.143.152

ш*****а энэ ямар тэнэг хүн бэ …женкотойгоо зайл үхэж далд ор ..миний эх оронд та хоёрт гишгэх газар орон зай агаар байхгүй чи зүгээр л амьгүй албат болжээ..цаг хугацаа бүхнийг шүүдэг чи бол ямарч чадваргүй боловсролгүй арчиагүй аалз л байна …тэнэг мал Хүрэлсэг юм даа

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.169

950 saya tugruguur erh medlee hudaldaj awdag oigui bayan hun shuu

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.169

950 saya tugruguur erh medlee hudaldaj awdag oigui bayan hun shuu

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.167

ARD TUMNEE TALTSUULDAG YURUNHII SAID HEREGGUI. ZUGEER OGTSOR TEHUU!!!!!!!!!!
AMARBAYSGALAN GEDEG BATSAAND TUMSUGDUULSEN SAID HUURHII CHAAWAAS

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.167

ARD TUMNEE TALTSUULDAG YURUNHII SAID HEREGGUI. ZUGEER OGTSOR TEHUU!!!!!!!!!!
AMARBAYSGALAN GEDEG BATSAAND TUMSUGDUULSEN SAID HUURHII CHAAWAAS

Avatar

Зочин 2018-11-23 139.5.219.163

толгойтой болгон даварсан Манангаас салахын тулд босч тэмцхэд бэлэн болчихоод байна.хүний амьдралын 28 жилийг зовлон болгосон Мананг одоо тэсэхгүйдээ ард түмэн нэг талдаа гарч ерөнхий сайдыг дэмжээд байгаа юм гэдэгийг доогуур бичсэн хөлсний бичээчид ойлгохгүй бичээд л байх юм хаха.удахгүй Манан арилах нь тодорхой болсон гэдэгийг зарим мэдрэмжтэй улс төрчид нам хамаарахгүй нэг талдаа гарч байна.

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.62.70.90

ЖДҮ гэдэг их л сайхан юм бололтой. Тэрийг нь нэг харчихымсан, даанч дээгүүрээ хуваагаад идчихдэг бх даа гээд хөдөөний өвөө яриал байна лээ шүү цаана чинь, МУУСАЙН ЖДҮЧ-ДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.62.70.90

ЖДҮ гэдэг их л сайхан юм бололтой. Тэрийг нь нэг харчихымсан, даанч дээгүүрээ хуваагаад идчихдэг бх даа гээд хөдөөний өвөө яриал байна лээ шүү цаана чинь, МУУСАЙН ЖДҮЧ-ДЭЭ

Avatar

Ард түмэн ЗГ огцрохын эсрэг байна 2018-11-23 64.119.24.94

Нийгэмд шударга ёс тогтоохын төлөө тэмцье. Авилгачдын, албан тушаал зарагчид, газрын наймаачдын үр төл Монголын Ард түмний толгой дээгүүр гишгэхийг ХЭРХЭВЧ ЗӨВШӨӨРӨХГҮЙ. УИХ тарж нийгмийг авилгачдаас цэвэрлье

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.49

Turiin terguun baij ard tumnee boslogo temtseld urialah ni ariun yawdal uuu

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.62.70.69

Энхболдтой найзууд байсан гэнэ. Найзууд л нэгнээ араас хутгалдаг юм даа

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.129

Хадгаламж банкны 14 тэрбум төгрөгөөр казино тоглочихоо биз дээ. Тэр өрөө өөрөө төлсөн үү

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.126.89.81

Yadgiin

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.129

Хадгаламж банкны 14 тэрбум төгрөгөөр казино тоглочихоо биз дээ. Тэр өрөө өөрөө төлсөн үү

Avatar

Зочин 2018-11-23 43.242.242.59

Hurelsuhee, hutsdag haltaraa, chi niigmiig huilruulj, ard irgediig uduun turhirch, gariinhaa uzuureer hudulguj, uuriinhuu uchuuhen shunaliig guitselduuleh gej baigaa bol zailaarai. Ard tumen teneg bish!!!

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.62.70.90

У.ХҮРЭЛСҮХ: НӨХӨР СОДБААТАР ЖДҮ АВСАН, ШАЛГУУЛЖ БАЙГАА, АЖЛАА БАС ХИЙЖ БАЙГАА гэнээээ юу ч гэсэн үгийн н**ш гэж

Avatar

Хуульч 2018-11-23 66.181.190.192

Цагдаа цэрэг хуулиараа бослого тэмцэл хийх хориотой. Цэргийн эргэлт хийх гэж байгаа юм уу

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.49

TOM gariin luiwarchin mini zailaaaaa

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.136

Сайдын суудал ээ мөн хямралаас үнэтэй юм байна шүү.

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.136

Сайдын суудал ээ мөн хямралаас үнэтэй юм байна шүү.

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.49

Ene hun tur udirdah hun bishee

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.49

Ene hun tur udirdah hun bishee

Avatar

Басбачр 2018-11-23 202.126.89.103

Олон ард минь болсон цаг хугацаа том аюулаас жижиг аюул гэсэн дэс дарааллаар тэмцлийг явуулъя жишээлбэл манан 60тэрбум эрдэнэт концесс жду гэх мэт

Avatar

Зөв 2018-11-23 103.212.117.178

Таныг бүрэн дэмжиж байна. Танд амжилт хүсье Ерөнхий Сайд аа. Та чадна аа

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.72.245.194

ХҮҮКИЙГ ЯНЗ БҮРЭЭР Л ХЭЛЦГЭЭСЭНЭЭР НЬ ИХ МУУ ХҮН БАЙСАН Ч ХАМААГҮЙ ЭЭ ХОРТ МОГОЙ МИГЭЭС Л САЛГАЖ БАЙВАЛ БОЛОО ТЭГВЭЛ ЦААШ НЬ ХӨВӨРДӨН АЙМШИГТАЫ ОЛОН ГЭМТ ХЭРГИЙГ ИЛРҮҮЛЖ БОЛНО ДОО

Avatar

Зочин 2018-11-23 112.72.15.78

Цагдаа нар оролцоно гэдэг чинь нэг бол Ерөнхийлөгч, нэг бол ЦЕГ-ын дарга 2-ын даалгавраар гэсэн үг байна даа. Мөн болчимгүй юм ярьдаг Ерөнхий сайд вэ.

Avatar

зочин 2018-11-23 112.72.11.118

Ми яввж л байвал тэмцсэн ч яахав

Avatar

Захиалгат бичигчдэд 2018-11-23 202.9.42.229

Хүний хэлсэн ярьсныг ойлгохгүй гуйвуулж бичихээ сэтгүүлч нэртэй хавтасны мануухай нар болиорой.

Avatar

Иргэн 2018-11-23 59.153.112.156

Монгол эх орныхоо төлөө зүтгэнэ, Эх орон минь сэрж байна,
Талын чоно ульж бна

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.178.171

Энэ У.Хүрэлсүх цоо эрүүл хүн мөн үү ? МАН (МАХН) -ыг самарсан "Тэрэлжийн тунхаг" дараа нь "32:33"-ын бүлгүүд Одоо Монголын Төрийг самрах гэж байна Үтэр түргэн Монголын Төрөөс зайлуулвал таарна Энэ хүнээс дарь , цус үнэртэж байна

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.160.36

Энэ хүн Монгол хүн эх орндоо хайртай хүн харин чи хэн бэ?

Avatar

Zochin 2018-11-23 64.119.20.10

Ard tumniig taivan bailgaachee,Hurelsuhee!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-23 183.177.97.14

Цагдаа нар жагсаал тэмцэл хийгээд энэ одоо юу болж байнаа?
Хэн хэн гэж цагдаа нар тэмцэх санал гаргав?
Хуулиараа хориотой биз дээ?

Avatar

Зочин 2018-11-23 103.206.195.229

Arai uhaantai baisansan bol demijhsen. Enenteigee l 2020 hureh boltugai

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.131.245.243

Намаа хагаран бутаргадаг улстөрийн орлогч, бэлтгэл дэслэгч У.Хүрэлсүх гэмтсэн нуруугаа Ерөнхийлөгчийн өргөөнд эмчлүүлж байгаад ирээ юу? Одоо улсаа хагалан бутаргаж хаяад Австрали руу зугатна даа.

Avatar

иргэн 2018-11-23 202.9.43.61

ЖДҮ мөнгө бусад сангаас эрх мэдлээ, мэдээллээ ашиглаад олон тэрбум төгрөг хэдэн хүний гарт орсон байна. Одоо төлөөд явсан дуусч байгаа гэлээ. Үнэн бол баримттай нь яривал их итгэл үнэмшил төрөхөөр байна. Юмны үнэ их нэмэгдсэн, Ядаж ахмадуудын тэтгэврийг нэмэх хэрэгтэй. Тэд өдөр шөнөгүй бага цалинтайгаар өнөөгийн энэ нийгмийг бий болгосон . Бүгдийг хийсэн тайван амаглан байдлыг ч бүрдүүлсэн байсан. Сүүлийн 28 жил харин ямар үйлдвэр байгуулав.

Avatar

Irgen 2018-11-23 174.209.4.159

Hurelsuh bank bus sanhuugiin 17 terbumiig casinodson.Yer ni bank bus sanhuugiin baiguullahaar l munguu oldog.Yamarch business hiideggui turiin ajil hiideg baij dansandaa terbum tugrugtuu.Sodbaatar gar hul ni bolj Toportoi niilj JDU ees mungu avch BBSB d hiij mungu huulj ashig hiideg.Ene bhsinesiig ene TOPOR,MURII AMT SODBAATAR hoyor olon jiliin umnuus hiisen.Tiim uchraas ter murii amtai naiziigaa yaj ch chadahgui bgaa yumaa.Shudarga bgaa biz

Avatar

Зочин 2018-11-23 119.40.100.66

Ingej toriin hun zrj baiga bol mash buruu

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.179.25.59

Л.Энх-Амгалан бол урд хөршийн заавар зөвлөмжөөр хөдөлж буй нэгэн. Тэр MCS нь Хонконг-ийн компаний Монгол дахь салбар гэдгийг тэр бүр хүн мэддэгүй. Харваас луухааны удам…хошуу ам…балиар баас…

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.126.89.81

ZUV ODOO L ER HUN BOLJIINE. SELEMTEI GEED BAIDAG SELEMDUULSEN TOLGOI HARAGDAHGUI B.A.30GER BULIIG SELEMDEEREI

Avatar

Иргэн 2018-11-23 66.181.161.49

Ерѳнхий сайд Хүрэлсүхийг итгэж дэмжиж байгаа шүү. Ерѳнхиийлѳгчтэй нийлээд бүх гишүүдийг тараагаад хаявал таарна.Манай монгол ерѳнхийлѳгч ерѳнхий сайдтай байхад болно. 76 гишүүний хэрэг алга

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.168.81

одоо л мэдсэн юм шиг юм ярихымдаа… ЖДҮ бол байж болохгүй луйвар ш дээ

Avatar

irged 2018-11-23 66.181.160.100

bitgii balir. z**l

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.21.106.135

Хүрэлсүх огт буруугүй.Бүх болохгүй бүтэхгүй юм Энхболдын буруу тул Энхболдыг л огцруулах хэрэгтэй гэнээ. Энхболд Хүрэлсүхээс илүү эрх мэдэлтэй байгаа тул яаж ч чадахгүй байна. Та нар туслаад Энхболдыг огцруулаад өгөөч ,гуйж байна ш дээ гэнээ.

Avatar

Zochin 2018-11-23 64.119.20.10

Harin tegj yariad bndaa,huurhii

Avatar

МАН АЛИЙГАА АЛДАЖ БЙАНА. 2018-11-23 122.201.22.89

Манай хөдөөнийхөн аливаа юм учир утгаа алдахаар "АЛИЙГАА АЛДАХ" гэдэг юм. МАН алийг алдаж байна.АН, МАН аль аль нь дотроо бүлэглэлүүдийнхээ зодооноос болоод төрийг яаж самарч болдгийг харлаа бид.Сонгогч бидний итгэл даах улс төрийн гуравдагч хүчнийг яаралтай бүрдүүлэх зоригтой, зорилготой хүмүүс алга гэж үү??? ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа

Avatar

Zochin 2018-11-23 202.9.40.234

Enhboldiig zailuul hurelsuhshig shudraga hun mongold heregtei bna

Avatar

иргэд олон түмэн 2018-11-23 66.181.191.211

Хүрэлсүхийн яриаг бүрэн эхээр нь сонссон:Надтай уулзая гэхээр нь би намын байранд очсон таван зуугаад хүн байсан,тэнд таних танихгүй цэргийн нөхөд,цагдаа нар ч харагдаж байсан:гэж ярьсаныг Цагдаа нар надтай уулзаад тэмцэе гэсэн гэж У.Хүрэлсүх ярьсан болгож их том гарчиг тавьж шал худлаа юм бичсэн байна,ийм сэтгүүлчид хуулиар арга хэмжээ авдгүй юм бол хувиараа арга хэмжээ авна шүү?дараа нь олон юм бүү гоншигноорой

Avatar

Irgen 2018-11-23 174.209.4.159

Zahdaa nar nadtai gudmjind garaad temzehed belen bna gej helsen.chi sonsson yumaa oilgodoggui yum bna.

Avatar

Сонгогч 2018-11-23 202.179.31.55

Балайюм бишүүү энэ хүүк

Avatar

Зочин 2018-11-23 64.119.27.166

Сайн байна, спикер Энхболд холбогдоод байгаа ярианууд үнэн юм байна ЕС хэлсэн. Харин баталж нотлох хэрэгтэй, нэн яаралтай хурдан шийдэхгүй бол хоосон хийрхэл болно.

Avatar

иргэн 2018-11-23 43.242.242.6

энэ боловсролгүй цэргийн бага дарга ч хийж үзээгүй хулхи хурандаа үхсэндээ жүжиг тавиад женкогийн бууны нохой болоод байна аа. женко энэнийг сайхан ашиглаад цаг нь болохоор хэрэглэсэн 00 цаас шиг л базаад хаячихаа мэдэх байлгүй ямар эргүү ац вэ энэ хүрэлсүх

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.161.58

Женко яллагдагч болчоод ял сонсох гээд бх үедээ ямарч хамаагүй аргаар ерөнхийлөгч болж бж мултрах бсн мөн гок ын 49% иа алдах гээд бөн бөөн хэргүүд нь ар араасаа цувраад МАН ын урвагчид болох Хүрэлсүх Сундуй 2г худалдаж аваад намынх нь эсрэг энхболдын эсрэг сумаа тавьж тагнуулдуулсан. Одоо энэ 2 хамсаатан болж монголын төрөөр тоглох гэж бн. Ерөнхийлөгчийн засаглалтай болгох гэж улайран явж бн. Хүрэлсүхээ чи казинодхдоо хулгайлсан 17 тэрбумаа эхлээд үнэнгээр нь тавьчих өгчих битгий жүжиглэ ичээч!

Avatar

money 2018-11-23 202.21.106.151

Сайн байна уу? интернэтэд өдөрт 2 цаг зарцуулаад сар ердөө 100-200$ бол тун боломжийн санал байна шүү!!! http://opmoney.site/3756835040482//128479сонирхож байгаа хүн энэ линк рүү ороод бүртгүүлнэ.

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.180.239

Та нарын хар гайгаар байрны үнэ нэмэгдсэн. 2003 онд нэг өрөө байр 14 сая хүрч байсан бол одоо 70 сая болсон.

Avatar

Жанхуу Ухна Миеэ бүгд адил 2018-11-23 66.181.167.194

Огцруулах гэж байгаа л бол хуулийн дагуу хамгийн эхлээд УИХ-н гишүүдээс санал болгосны дагуу ухныг огцруулах эсэхийг шийдэх ёстой. УИХ-ын гишүүнийг түдгэлзүүлэх эрх УИХ-д өөрт нь байгаа. УИХ-ын даргыг буцаагаад огцруулах эрх УИХ-д өөрт нь байхгүй. Хуулиараа байхгүй. Харин дараа нь жанхуу, ми 2-г нь огцруулах хэрэгтэй. АТГ нь үнэхээр улс төрийн аливаа хүчнээс хараат бус байж чаддаг л юм бол энэ 3 хүн Монгол улсаас хулгайлж идсэн бүх мөнгө болох 280 сая ам доллар, 14 тэрбум төгрөг, 60 тэрбум төгрө

Avatar

АРД ТҮМЭН ХЭНИЙГ СОНГОСОН БЭ?! 2018-11-23 58.108.87.29

Ард түмний нэр их барьлаа!!! Монголын АРД ТҮМЭН УИХ ЫГ СОНГОСОН БОЛОХООС хүрэлсүхийг сонгоогүй шүү!!!

Avatar

зочин 2018-11-23 103.57.94.142

хаа сайгүй л тар огцор гэсэн үг сонсдож байна эмийн сан дэлгүүр автобус лифт бүгд бодол болсон хүлээлттэй байна шүү иргэд чинь

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.62.70.69

ЖДҮЧИН О.Болорчулуунаааа чи ОГЦОР

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.49

Бидний мөнгөнөөс 3 хувиар авчихаад 36 хувиар хүүлэх чинь таатай байна уу Яндашгүй шуналт Содоо, Үхэрчин Энхбаяр нараа

Avatar

зочин 2018-11-23 66.181.160.88

Улс төр бохирдоод ирэхээр тогтворгүй, шантааж нь ихсээд эхэлдэг нь жам. Манайд нийтийн эрх ашиг биш нэг хэсгийн эрх ашгийн төлөө албан тушаалын төлөө нүдээ ухахаас наагуур болж, зөөлөн суудалд суулаа л бол баруун солгойгүй зөвхөн өөрийн хонжоог хайж хөдөлдөг феодал болж хувирдаг. Өнөөдрийн ЖДҮ шиг илэрлээ гэхэд албан тушаалаас нь буулгасан нэрээр хариуцлага тооцсон болоод өнгөрдөг. Яг үнэндээ харицулага гэдэг төрийн нэрийн өмнөөс хэн байх нь чухал биш хуулийн өмнө эрх тэгш шүүгдэх ёстой бус уу.

Avatar

Иргэн 2018-11-23 103.26.193.222

Энэ одоо cvр данзан царайлахаар бvр шижиг гоожоод байхын. Худлаа шоучин. Ажлаа хийхэд эрх мэдэл чинь дутаагvй. 60 тэрбум, газрын наймаа vнэн юм бол одоо хvртэл юугаа хийгээд дуугvй байсан юм. Чиний хадгаламж банкны 14 тэрбум худлаа юу? Женкогийн чинь 14 чингэлэг спирт, темер замын 250 сая доллор vнэн юм биш бээз? Тийм бол эх орноо бодоод одоо илчлээрэй хее

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.62.70.90

Намын дарга Ерөнхий сайд хийх чадамжгүй гэдгээ олон удаа харуулсан. Энэ ерөнхий сайд шиг иргэдээ бослого тэмцэлд уриалсан, турхирахыг завдсан НАМ-ын даргыг бусад намаас ч тэр өнөөдрийг хүртэл хараагүй.

Avatar

Зочин 2018-11-23 103.26.193.222

Нэг тийм аймхай сvргийн сэтгэхvйтэй хvний л vйлдэл харагдаад байгаам даа eeрт тулгарсан асуудлаа шийдэж чадахгvй хавийн амьтныг дуудаж хамаатуулах гээд байдаг. женко нь бас яг ийм баянголын гадаа шээс нь гоожих гээд баахан бeхeeр тойруулчаад мэргэн буудагч ч гэх шиг айсан хvнд аргаль хeдлeнe гэж

Avatar

зочин 2018-11-23 103.57.92.25

Би ЕС-г дэмжиж байна. Монгол улсын хөгжилд саад болж байгаа бузар булайг цэвэрлэж чадна гэдэгт итгэж байна.

Avatar

М.Энхболдыг улс төрөөс яаралтай зайлуулах нь хэнд ашигтай вэ 2018-11-23 103.212.117.185

Миеэгомбын Энхболдыг нам төрөөс зайлуулахгүй бол АН, түүний дотор Женко, ЗИхэн, Хүрэлсүх нарын болчимгүй санаархалд тээг болж байгаа нь сүүлийн үеийн үйл явдлаас тод илэрлээ. Түүнчлэн ойворгон залуусаар хүрээлүүлж, эх оронч, шударга, намын өмнө гавьяатай ахмад парламентчдыг хавчиж нэр төрд нь эрээ цээргүй халдаж туйлширч байгаа нь хятадын улаан хамгаалагчдын хамсаатан юм уу гэлтэй. Мөн ард түмэн гэж олон уриаллаа, Гитлер яг ингэж байгаад юу хийлээ !!!

Avatar

SONGOGCH 2018-11-23 202.179.31.114

Mie Enkhbold bol ner hundee barsan hun shu dee.

Avatar

иргэн 2018-11-23 103.50.206.62

Хуулиас давахгүй гэсэн үгэндээ эзэн болдоо.Хүрэлсүхийг ард түмэн сонгоогүй.76 гишүүнийг бид сонгосон.Бидний төлөөлөлийг өөрийг чинь сайд болгосон хүмүүсрүүгээ яахаараа нулимж дэвслэдэг билээ.Ийм үйлдэл чинь шудараг ёс биш.Одоо бүр цагдаагийнхан өөрт чинь үйлчилдэг болсон байна.Энэ чинь юу гэсэн үг бэ.Ард иргэдийн амгалан тайван байдлыг одоо хэн хангах болж байна.Ийм аймаар хүнийг дэмжээд байгаа хүмүүсийг гайхаж байна.ард иргэд ийм зүйлтэй эвлэрэх үү Хүрэлсүхээ.

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.179.26.138

Ерөнхий сайд Хүрэлсүхийг Муухай харагдуулж байгаа зүйл нь ЖДҮ-ээс Зээл авч Дээрэмчид дээ одоо хүртэл Хариуцлага тооцохгүй байгаа явдал Хэлсэн амандаа ч хүрээгүй учраас

Avatar

иргэн 2018-11-23 202.179.26.138

-Ерөнхий сайд Хүрэлсүх Өөрийгөө их л Зөв зүйтэй зүйл хийж байгаа гэж бодож байх шиг одоохондоо Иргэд олон түмэнд тэгж харагдахгүй байна шүү дээ Учир нь ЖДҮ-гээс Зээл авсан Сайд Гишүүд дээ хариуцлага тооцно Иргэдийнхээ ИтгэлийГ алдмааргүй байна гээд УИХ-ын индэр дээрээс Мэдэгдэж байсан Хүрэлсүх хэлсэн амандаа хүрээгүй

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.131.242.254

Хүрэлсүхийн хүссэнээр явбал төрийн 3 өндөрлөг нэг фракцийнх болж жинхэнэ аюул ирнэ. Ерөнхийлагч, Ардчилсан нам хоёрын нэг удаагийн нойтон салфетк болж, төрөлх намаа дуусгалаа даа. Хэргээ дуусахаар хаягдана даа. Энэ Ерөнхий сайд. Нам дотроо байсан бол холын зам нь гэрэлтэй байх байсан даа. Намаа бодоод, хариуцлагаа хүлээгээд огцорсон бол 20 онд дахиад л гараад ирнэ. Хэт ойрын тоглолт хийж байна даа.

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.136

ЖДҮ гуссан үхэрчин Ж.Энхбаяраа танай үхрүүд хэдэн тэрбумын өвс иддэг юм байна. Тэгэхээр сүүг нь уувал мөнх наслах уу

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.21.96.134

Боловсролын сайд Цогзолмаа гэж хүнээ бушуу түргэн огцоруулах хэрэгтэй байна. Хүчээр энэ эмэгтэйг сайд болгочихсон юм уу, өөрөө дургүй, тэгээд л Засгийн газрыг огцоруулах хүсэлтэй ийшээ тийшээ гүйгээд байгаа юм биш үү. Өөрт нь хэцүү байгаа юм болов уу, туслаад, чөлөөлөөд явуулчихвал яасын бэ?

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.136

Ерөнхийлөгч ямар үндэслэл, шалтгаанаар Зэвсэгт хүчний жанжин штабын даргыг сольсон бэ? ОХУ-ын батлан хамгаалахын сайд ирэхдээ танк, з****г ямар учиртай бэлэглэсэн бэ? Ерөнхий сайд МАН-ын байранд 300 гаран офецерүүдийг цуглуулж зэвсэгт тэмцэл, бослогод яагаад уриалж байгаа юм бэ. Энэ үндсэн хууль зөрчиж байгаа асуудал мөн үү.

Avatar

Май шүү 2018-11-23 202.126.89.226

Танай МАНАН бүлэглэлийг дарах гэж тэгж байгаа юм б**с долоогч оо.

Avatar

Зочин 2018-11-23 112.72.15.78

Ерөнхий сайдад цагдаа нар гудамжинд гарч тэмцэнэ гэсэн юмуу Нямдорж сайдаа тэгэхээр нь болилуулсан гэж нэг юм хэлээд байна даа. Бас л ард түмэн, түүн дээр хүчний байгууллагуудад нэг мессеж хүрсэн л байна даа.

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.21.96.134

Хүмүүс ярих нь өөрийн чинь нэр хүнд их сайжирч байгаа, ирэх 2021 оэы Ерөнхийлөгчийн сонгуулиар шууд ялна энэ байдлаараа гэж ярьж байхын.

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.160.113

Тэнэг минь хэдэн цагдаа байсан тэтгэвэрийнхэн, тэмцэгчид уулзъя гэхэд чи очих ёстой юу.МАНАН чинь баттулга хоосон мөрөөдөгч бишүү. Баттулгын эзэмшдэг ХХБ ны Эрдэнэбилэг Эрдэнэтийн 49 авчирсан нв зөв байсан.Баттулга Эрдэнэбилэг МАНАН мөнүү бишүү .Тоцоогүй судалгаагүй сайншанд АҮП,төмөр зам майдар хот мөнгө үрсэн тэнэглэл бишүү. Аж үлдвэрийн, зам тээврийн сайд бхдаа дөвчигнөсөөр байгаад дууссан тэнэгийн суга болж өөрийн эрх ашгийг биелүүлэх гэж яваа хоосон толгой өөрөө МАНАН бишүү

Avatar

Наран гэрэл 2018-11-23 182.160.35.5

Шударга ёсыг тогтооно гэж гарч ирчихээд ЖДҮ -ийн мөнгийг Хүрэлсүх өөрөө УИХ -ын гишүүд баячуудад тараасан шүү дээ. Үүнийг мэдэхгүй болж жүжиглэх хэрэггүй. УИХ -ын гишүүдийг хуралд нь суулгахгүй байгаа нь түүний эрүүл гэдэгт эргэлзэхэд хүргэж байна. Ямарч хүнд асуудал байлаа ч зөвхөн УИХ -ын хуралдаа сууж олонхоороо шийддэг шүү гэдгийг хэлээд өгчих УМХ -ын гишүүн байхгүй байгаа нь хөөрхий санагддаг. Х

Avatar

Жанхуу Ухна Миеэ бүгд адил 2018-11-23 66.181.167.194

Жанхуугийн хямд барлаг болох Маанаг ухна эзнийгээ дууриагаад бас муу юм их суржээ. Чамд Тагнуул, цагдаа байна, чиний эзэн болох төвд жанхууд АТГ, Шүүх, Прокурор, ҮАБЗ бүгд л байна. Наад ми-гээ тэгээд одоог хүртэл огцруулаад шоронд хийхгүй юугаа хийж байсан юм бэ? Яг үнэндээ одоогийн мөрдөгдөж байгаа хуулиар УИХ-ын гишүүнийг түдгэлзүүлэх эрх УИХ-д өөрт нь байгаа. УИХ-ын даргыг буцаагаад огцруулах эрх УИХ-д өөрт нь байхгүй. Хуулиараа байхгүй. Жанхуу та 2-рт бол Херо-гоор баримтат кино хийлгээд ми-

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.21.96.134

Ер нь хүмүүс өөрийн чинь зөв гэж яриад байна аа. Гэхдээ хүмүүс айгаад дуугарахаа больсон бна. Бослого гарах вий гэж юм болов уу

Avatar

зочин 2018-11-23 202.131.225.197

Ямартай ч байсан эх орны төлөө цохилох бага ч гэсэн зүрх байгаа нь итгэл төрүүлж байна. Нам дамжсан бизнесийн бүлэглэлээс салах цаг нь болсон. Одоо Монгол улс уруудах өгсөхийн зааг дээр байна. Их хуралд төлөөлөлөө оруулж төлсөн татвараа үржүүлэн авдагаа болчихоо энэ бүлэглэлүүд

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.164.222

ТЭР НЭГ 30 ГЭР БҮЛ ГЭЭЧ ЮМАА ЗАРЛААД ӨГӨӨЧ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЕРӨНХИЙ САЙД НАРАА. УЛС ТӨРИЙН ТОГЛОЛТ ХИЙХ БОЛОХООРОО 30 ГЭР БҮЛ ГЭЖ НЭЭГ ИХ АЙМААР ХАДНЫ МАНГАА БАЙГАА МЭТ ЗАРЛААД Л…. ХӨӨРХИЙ ДӨӨ АРД ТҮМЭН ТҮҮНД ИТГЭЖ САНДРААД Л … ҮНЭХЭЭР БИД Ч ҮХЭР НЬ ҮХЭР ЮМ ДАА.

Avatar

Z 2018-11-23 202.9.41.56

Medseer baij xytsaad bgarai

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.186.244.68

ЖДҮЧИН Ж.Энхбаяраа чи ОГЦОР

Avatar

зөв эхлэл 2018-11-23 43.228.131.61

хүрэлсүх минь эхэлсэнээ дуусгана шүү. чамаас өөр энэ тэмцлийг хийх зориг зүрхтэй дайчин улс төрч үнэндээ алга_ бүү шантраарай,
захиж хэлэхэд : эв нэгдэл , зөшилцөл , зохицоно энэ тэр гэсэн явуулганд автаж өөрийгөө устгахад оролцовооо, өнөөдөр чамайг хуурч аргацаачаад маргааш чамайг жинхэнээсээ а**х хорын жорыг аль хэдийнээ гаргасан бгаа шүү_
тиимээс нэгэнт эхлүүлсэн ялагдах эрхгүй тэмцлээ ялалтаар дуусга.

Avatar

Ганаа 2018-11-23 202.179.26.213

У.Хүрэлсүхийн баг дотор хамгийн гай болж байгаа хулгайч бол Ц.Даваасүрэн шүү тэр хулгайчыгаа зайлуулчихвал энэ засгийн газар алзахгүй шүү

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.169

Хуультай улсад амьдармаар байнаа.

Avatar

JDU garuudad ugui gej heley 2018-11-23 202.21.124.132

Khurelsuh ta Australia ulsad deed surguulid surgasan 4 duugiinhee surgaltiin tulbur bolon amjirgaanii zardaliig haanaas yamar eh uusvereer tulsun uu helne uu?Ted nar ni tend hunii urmand tsagiin ajil hiij baigaagui shuu dee,tgd odoo shudarga yos yarihaa bolchih!!!

Avatar

Zochin 2018-11-23 64.119.20.10

Yaag unen,ene Hurelsuh namin buyanig mun ch ih edelsendee

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.49

Хүрэлсүхээ ард түмэндээ амлаад байсан нөгөө шударга ёсыг тогтоох чинь хаана байнаа. 950 саяын үнэтэй засаг унагадаг кноп чинь Засгаа тогтоохын тулд хэд болж үржих вэ.

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.169

Их хуралд сууж байгаа 76 хүнийг их л ухаантай гэж бодсон юмсан. Гэтэл ЖДҮгээс мөнгө ш****г шуналтай, албан тушаалд шунадаг хорчид байдаг гэж санасагүй. Өнөөдөр хуралд суухгүй гээд байгаа хмүүсийн 32ийн тал ЖДҮ шаасан, тал нь Сайдын суудлаа өгөхгүй зуураад байгаа новшнууд байна гэнүү. Зүгээр л хурдан зайл, огцор

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.186.244.104

Shunatai Dawaasureeen chi zailaacheeee

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.167

Би жирийн нэг намын гишүүн байна. Энэ намыг ялуулах гээд үхэн хатан зүтгээд явж байхад Хүрэлсүхээ чи хаана байсын. Бидний хөдөө хөхрөөд гүйж явахад энэ муу Энхтүвшин, Улаан, Нямдорж мэтийн хувалзууд ордондоо тухлаад сууж байсан биз дээ. Одоо битгий намын нэр хүндийг шороотой нь хутгаад бай новшнуудаа. Зүгээр зайлад огцроод өг тэгэх үү.

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.161.56

Чи минь хаанаас л бичээд байна даа?

Avatar

Цэвэрлэгээ 2018-11-23 71.15.212.49

Намын төлөө гэдэгээ болиод Монголын төлөө яваад үз, буруу хүмүүсийнхээ төлөө хөдөө хөхөрчээ дөө хохьчин хувалзаа

Avatar

Ухна 2018-11-23 103.57.95.22

Ёстой ухна бнадаа. Зээл телегдеед дуусч байгаа гэнэ уу

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.161.56

Чи нэг сэтгэгдлүүдийг хаанаас ирсэнийг нь хайгаад үзээч хөө. Нэг бол mcs ийн, нэг бол америкийн, нэг бол хятадын сервер ашигласан байх юм. Бусад нь бол цөөнх.

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.186.244.104

Албан тушаалдаа үлдэх гэж зууралдаад байгаа хэдхэн хүнээс болж Монголын төр ч шившгээ дэлгэж байна даа. Киноо кино. Энэ Содбаатар мэт нь зүгээр зайлаад өгч болдоггүй юм байх даа. Хажууд нь байгаа хэн нэг нь чи муухай харагдаад бсайнаа гээд хэлээд өгчихөөч

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.62.70.90

Ерөнхий сайд аа. ШУДАРГА ЁС ЯРЬДАГ хуурамч багаа одоо тайл…

Avatar

Цэвэрлэгээ 2018-11-23 71.15.212.49

Одоо засраад явж байна , дуугүй дагаад гүй

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.161.56

Хаанаас бичээв дээ?

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.62.70.69

ЖДҮЧИН Б.Баттөмөрөө чи ОГЦОР

Avatar

Amar 2018-11-23 202.179.27.165

ЖДҮДС-гийн булхайг анх илрүүлсэн 2 Хүрэлийн эсрэг энэ санг Миеэгийн 27 ашиглаад эхлэв. Фашистуудаар Хүрэлсүхийг “дэмжүүлж” ЕС-ийг Ерөнхийлөгчийн засаглалыг бий болгох гэж байна гэж гүтгэв. Маш их мөнгө идсэнээ нуухын тулд өөрсдөө Хороо байгуулж ЖДҮДС-г шалгана гэв. Үндсэн хуулиа удаа дараа зөрчсөн Миеэд хариуцлага хүлээлгэх гэсэн олонхийг буруутан болгов. Энэ бүхэн бүгд коммунистуудын хүний үнэргүй заваан арга байгаа биз. Монголчууд бид мал биш шүү Энх60лдтонгууд аа.

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.9.41.243

Trump mandtugai! Hoyordohi udaagaa songogdono shuu!

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.62.70.90

hahaha

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.186.244.104

Hurelsuhiig dagasan heden teneguudees bolj manuus ni 2019 ond tsalingui boloh yum baina l daa. Yostoi mai shuu neeree

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.176.199

Зайлаа муу гөлөг.Хүрэлсүх чи яасан их ард түмнээ доромжилдог юм.ЖДҮ-ийн хулгайчидыг хэдий хир хугацаанд хамгаалахыг чинь харнаа

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.167

ЖДҮ-чдээ хурдан зайлуулаачэээ

Avatar

Зочин 2018-11-23 119.40.98.10

Хүрэлсүхээ 30 гэр бүлийг нэрлэж өгнө үү тэгвэл ёстой тэмцэх гэж байгаа юм байна гэж ард түмэн бодно.

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.169

Ta heden humuus hereldej uraldalgui ajlaa hiij boldooggui yumuu. Hoorondoo ewlerehee bolitson yatsarsan ulsuud we

Avatar

иргэн 2018-11-23 43.242.242.6

Женко та 2 ийн мөрөөдөл бүтэхгүй ээ. чамайг дагах хүчнийхэн байтугай 7 буудлын должин эмээ ч олодхгүй. Худлаа ш****г хар казиночин бэ. Өөрийг нь огцруулаад сайн шалгах хэрэгтэй ёстой улсаасаа баян олигархиудын нэг ш дэ чи. Олон юм хуцаж байж төрийн эргэлт хийх гэж оролдсон хэрэгт унав да

Avatar

Ард түмэн шударга ёсыг хүсэж байна. 2018-11-23 64.119.24.94

Яагаад албан тушаал, газар зарсан Миеэ, Бадамшуналын үр төл Бидний Ард түмний үр хүүхдүүдийн толгой дээр гишгэлсэн нийгэмд бид амьдрах ёстой юм бэ ???? ШУДАРГА НИЙГМИЙН ТӨЛӨӨ ХАМДАА. ЕРӨНХИЙ САДЙЫГ ДЭМЖИЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.21.96.134

Ер нь бол үнэн.

Avatar

ИРгэн 2018-11-23 139.5.219.172

ЖДҮСангийн 950-сая-ыг мэдээгүйнхээ төлөө та огцрох ёстой. Хамар доорхоо мэдэхгүй хүн ЕС байж чадахгүй. Ард түмнийг турхирч байгаа, цатлан хамгаалах төгссөн оффицерууд цуглуулсан чинь үнэн. Батзориг буруу нь тогтоогдоогүй байхдаа огцорсон. Содбаатар авилхан л огцрох ёстой. 60 тэрбумын хүчээр ТА австралиас ирээд шадар сайд, ЕС болчихоод сууж байгаа биздээ. Энхболдтойгоо хамт яваач. Худлаа шударга царайлаад үлдээд байх мар хэрэгтэй юм бэ.

Avatar

Хүрэлсүх 2018-11-23 66.181.160.78

МАНАН гийн б**с долоогч нар дор Хүрэлсүхийг муулж байж ядаж байна даа. Хятадын эрлийзүүд биз дээ, Монголоос зайлаарай

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.49

Хуралдаа суухгүй гээд байгаа хэдэн гишүүдийг харахаар шударга үнэний цаанаа жинхэнэ нүүрээ нуусан хөгийн хэдэн шуналтнууд л байна ш дээ. Ичиж амьдар л даа та нар

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.212

Sodbaatar metiin nowshnuudiig hurdan zailuulaach. Aliin bolgon teseed tewcheed yawahiin.

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.62.70.90

3 сая иргэдийнхээ эрх ашгийн төлөө бус Албан тушаал сандал ширээнийхээ эрх ашгийн төлөө ХУУРАМЧ ЭРХ АШИГ ярьдаг БАГТАЙ ерөнхий сайд хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2018-11-23 49.0.141.65

Энэ сайт чинь нэг талыг барьсан сэтгэгдлийг шүүгээд оруулчихдаг бололтой

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.186.244.68

ЖДҮЧИН Я.Содбаатараа чи ОГЦОР

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.186.244.68

Ард түмнийхээ итгэлийг алдахаас айж байна гээл хуцаад байсан ТОПОР с** жинхэнэ итгэл алдлаа даа. Тойрон хүрээлсэн хэдэн хулгайчаасаа салж чадахгүй үхчих гээд байхын. Хаашаа юм бэээ. Чиний түрийвчийг тэр хулгайчууд чинь дүүргэдэг үү….

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.179.26.164

Хятадын серверээс иржээ.

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.167

Үхэрчин Ж.Энхбаярын ард түмэнд ЖДҮ-гийн мөнгийг 36 хувиар хүүлж байсан нь баригдах гэхээр үхэх гээд орогнох газар хайгаад гүйж байгааг ээ. Чамтай чамгүй үүр цайна. Чи зүгээр үхрээ хариулаад яв. Чамд УИХ-ын гишүүн зохихгүй. суудаг ЭнхтүАрд түмний итгэлийг битгий хөсөрдүүлээч.

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.169

нээрээ л тэр бүлэг хулгай луйвраа бариад илрүүлэх эрх нь Ерөнхий сайдад байгаа ш дээ. Худлаа яриад байхаар эртхэн ажлаа хийж байхгүй яасын бээээ Хүрэлсүхэ сайд гуай минээээ. Одоо тэгэд бид хэнд итгээд яаж амьдрах болж байнааа

Avatar

Zochin 2018-11-23 66.181.177.190

Hurelsuhiig mash sain demjij bga shu ard tumen, 30 n ger buliin bulegleliig ustga, ugaasa naadah chin unen, ted hulsnii bicheech avah n enuuhend!

Avatar

Боловсролгүй хөлдүү ярьж байгаа юмаа ч ойлгодоггүй гар байна зайл Хүрэлсүхээ 2018-11-23 195.176.3.19

Энэ тэнэг боловсролгүй хөлдүү нөхөр юу л хийх гээд байна даа. Ярьж байгааг нь сонс л доо авах юм нэг ч алга. Одоо ард түмэн хошгорохоосоо өнгөрсөн Хүрэлсүхээ. Чам шиг боловсролгүй юмаар эх орноо самруулахгүй шүү харин ч чиний эсрэг жагсана шүү. Чи 300 хурандаа цуглуулж яах гэж байгаан, Жанжин штабын даргыг чөлөөлдөг нь ямар учиртай вэ. Хүмүүс минээ үймээн самуун дэгдвэл энэ жижиг улс будаа шүү. Ухаараач. Энэ Хүрэлсүх зүгээр л өш хонзон суудалдаа үлдэх гэж л тэмцэж байна ард түмэн бидний төлө биш

Avatar

1234566 2018-11-23 49.0.137.6

Женко н**ш иймэрхүү боловсролгүй сагсуу нөхрийг хөөргөж байгаад МАН-ыг дотор нь задлаад энхболд мэтийг нь хонгилдоод, дараа нь өөрөөр нь туг дахина шүү.

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.186.244.104

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч хориг тавих сонирхол байгаа юм уу, эсвэл Монгол төрийг гацаах сонирхол байна уу.

Avatar

Irgen 2018-11-23 150.129.141.54

27 buuj ogoochee. Zaluu ES-aa demjil dee

Avatar

Зочин 2018-11-23 188.62.88.27

Gudamjind garaya gesen tsagdaa nariinhaa neriig heleh heregtei bolj dee! Huchnii baiguullagiinhan gudamjind garay gesen bol mash notstoi zuil shuu

Avatar

Zochin 2018-11-23 202.21.125.130

Sodbaatar guai doktor hun shu dee. Erdmin zeregtei tuuhch hun iim baij bolohgui ee

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.129

За Ерөнхийлөгчийн засаглал руу орж балрав даа улстөрчид минь. Тэгвэл тэгээл биднийг нөгөө Венесуэл Сир гэдэг улсын хувь заяа хүлээж байгаа ш дээ.

Avatar

Хүрэлсүх огцор зайл 2018-11-23 195.176.3.19

Энэ тэнэг боловсролгүй хөлдүү нөхөр юу л хийх гээд байна даа. Ярьж байгааг нь сонс л доо авах юм нэг ч алга. Одоо ард түмэн хошгорохоосоо өнгөрсөн Хүрэлсүхээ. Чам шиг боловсролгүй юмаар эх орноо самруулахгүй шүү харин ч чиний эсрэг жагсана шүү. Чи 300 хурандаа цуглуулж яах гэж байгаан, Жанжин штабын даргыг чөлөөлдөг нь ямар учиртай вэ. Хүмүүс минээ үймээн самуун дэгдвэл энэ жижиг улс будаа шүү. Ухаараач. Энэ Хүрэлсүх зүгээр л өш хонзон суудалдаа үлдэх гэж л тэмцэж байна ард түмэн бидний төлө биш

Avatar

Хүрэлсүх огцор 2018-11-23 195.176.3.19

Энэ тэнэг боловсролгүй хөлдүү нөхөр юу л хийх гээд байна даа. Ярьж байгааг нь сонс л доо авах юм нэг ч алга. Одоо ард түмэн хошгорохоосоо өнгөрсөн Хүрэлсүхээ. Чам шиг боловсролгүй юмаар эх орноо самруулахгүй шүү харин ч чиний эсрэг жагсана шүү. Чи 300 хурандаа цуглуулж яах гэж байгаан, Жанжин штабын даргыг чөлөөлдөг нь ямар учиртай вэ. Хүмүүс минээ үймээн самуун дэгдвэл энэ жижиг улс будаа шүү. Ухаараач. Энэ Хүрэлсүх зүгээр л өш хонзон суудалдаа үлдэх гэж л тэмцэж байна ард түмэн бидний төлө биш

Avatar

Зочин 2018-11-23 103.111.68.3

чаддаг бол эхлээд Элбэгээ тарвагыг шоронд хийлдээ

Avatar

Зочин 2018-11-23 188.62.88.27

Chatsaga tsarailaad baihaar ooroo ajilaa ogood oligtoihon temtseech. Alban tushaalaadaa buuna geheer shees aldaad bauh yum

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.129

Сандал суудлаасаа зууралдаад байгаа хөгийн шуналтнууд минь бушуухан монголын төрийн зайлаачээ. Энэ Аюурсайхан, Оюун-Эрдэнэ мэтийн живхтэй бацаанууд ч дүүрч гэхэд хэдэн хөгшин глюкозуудыг харахаар ичээд байхын.

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.212

Ardiin mungiig hulgailsan JDU-chid odoo dahiad yu humslah geed sandal shireeneesee zuuraldaad baigaan be. Bid tsaashdaa yaj amidrah ni ta nart hamaagui yu

Avatar

Хэвтүүл 2018-11-23 66.181.185.78

ЭЛДЭВ БИЧИГ ХАНЦУЙЛСАН НӨХДҮҮД УРГАШ ДОВТОЛГОЖ МАГАД ШҮҮ !!! ХИЛ ГААЛИЙГ ЧАНГАТГА.ХӨГЖИМ БҮЖГИЙН БАРУУН ТАЛЫН ЗАМЫГ БҮРЭН ХЯНА.

Avatar

Шударга ёс хаана байна. 2018-11-23 62.204.140.14

Үнэхээр 60 тэрбумын асуудал нь үнэн юм бол яагаад одоо дөнгөж өөрт нь ямар ч хамааралгүй юм шиг хүлээн зөвшөөрч ярьж байгаа юм бэ. Анхнаасаа 60 тэрбумын асуудал яригдахад тийм л их үнэн ч шударга, эх оронч, хариуцлагатай нэгэн байсан юм бол жинхэнэ баатар зоригоо харуулаад эсэргүүцэхгүй юу хийж байсан юм бэ Ерөнхий сайд аа. Гэмт хэрэг нуун дарагдуулсан бол өөрөө ч гэсэн хамсаатан юм биш үү хэрэв үнэхээр ярьж байгаа тань үнэн л юм бол…..

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.212

Ждүчин хэдэн баагий биднийг бүр дээрэлхэж дусахгүйнээ. Хуралдаа суухгүй гээд байгаа новшнуудыг огцруулаад оронд арай шударга хүмүүсийг оруулж ирмээр юм

Avatar

Zochin 2018-11-23 66.181.188.59

Odoo bolio hureisuhee .chamd ih itgesen chi yu ch hiigeegui shuu dee.chadahch ugui ym bn..zugeer l duugui yavaad ug.ter chamd ulziitei.Ard tumen mini geed l yariad eheleheer hudlaa bdag ym ene uls turchid.zugeer l huviin jijighen l erh ashigiinhaa tuluu yavdag ulsiin l ner shuu dee chi.Mongoliin turuur bitgii toglo.Ard tumen gej bitgii hudlaa hashigaraa budniig mangar gej bitgii bodooroi…Hurelsuhee

Avatar

Хүрэлсүхээ зайлж үз. Одоо залхаж байна наад амиа алдахаас айхгүй, шударга ёс нтр гэсэн худлаа үгнээс чинь огцорч үз 2018-11-23 62.210.157.133

Одоо болноо Хүрэлсүхээ чамайг л зайлахыг ард түмэн хүсэж байна яасан мэдрэмжгүй юм бэ наад эргэн тойрны мангуунууд чинь чамайг бүр вакуумжуулчихаж. Чи намайг ард түмэн дэмжээд байна гэхийн одоо чамайг ард түмэн үзэн ядаж байна ш дээ. Ард түмний мөнгө хуссан Содбаатар, Цэрэнбат, Амарбаясгалан нартаа хариуцлага тооц гэхээр бүлх залгисан юм шиг гөлдөгнөөд байхын. Чи 17 тэрбумын хэрэгт холбогдсон, Австрали-д тансаг хаустай, 2 тэрбумын хадгаламжтай яаж олсон бэ эх үүсвэрээ тайлбарлаач. Огцор Хүрэлсүх

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.169

Дүрэмгүй тоглоом хэрээс хэтэрлээ.

Avatar

Хүрэлсүх огцор !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-11-23 62.210.157.133

Одоо болноо Хүрэлсүхээ чамайг л зайлахыг ард түмэн хүсэж байна яасан мэдрэмжгүй юм бэ наад эргэн тойрны мангуунууд чинь чамайг бүр вакуумжуулчихаж. Чи намайг ард түмэн дэмжээд байна гэхийн одоо чамайг ард түмэн үзэн ядаж байна ш дээ. Ард түмний мөнгө хуссан Содбаатар, Цэрэнбат, Амарбаясгалан нартаа хариуцлага тооц гэхээр бүлх залгисан юм шиг гөлдөгнөөд байхын. Чи 17 тэрбумын хэрэгт холбогдсон, Австрали-д тансаг хаустай, 2 тэрбумын хадгаламжтай яаж олсон бэ эх үүсвэрээ тайлбарлаач. Огцор Хүрэлсүх

Avatar

Зочин 2018-11-23 108.186.244.104

Хүрэлсүх ээ чамайг Түгжил царайлаад Эрдэнэбатын засгийг огцруулж байхад ард түмэн чинь итгэсэн шүү. Чи итгэл алдахгүй гээд л бүлтрээд байсан хаа байна тэр ард түмэндээ хайртай байна гээд байсан. Одоо өөрөө зүгээр огцрооч. Чи чинь цэргийн хүн зоригтой гээ биз дээ. Яагаад айгаад байгаан

Avatar

АРД ТҮМЭН 2018-11-23 202.72.245.194

МОНГОЛЫН ТӨР ЗАСАГ САНХҮҮ ЭДИЙН ЗАСАГ БҮГДИЙГ АТГАЖ ЗОРИГЫГ АЛСАН ЗАХИАЛАГЧЫГ ХҮРТЭЛ НУУЖ БАЙГАА МАФИД ЦОХИЛТ ӨГӨХИЙН ТУЛ МИ ОВОГТЫГ АВЧ ХАЯХ ЗАЙЛШГҮЙ ШААРДЛАГАТАЙ БАЙНА ХҮҮК САЙН СОНГОЛТ БИШ Ч ОДОО БИДЭНД ӨӨР СОНГОЛТ БАЙХ Ч ҮГҮЙ

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.170.84.188

Хулгай хийсэн хүнийг ажлаас чөлөөлөх нь л шийтгэл гэж үү???? Хулгайн мөнгө нь хаана байна? яагаад хураахгүй байна? хулгайн мөнгийг нь улсын орлого болгоод эхнээсээ шоронд сууцгааж эхлэх ёстой. Энийг л ард түмэн хүлээж байна. тэрнээс хэн чиг л чамд шиг худлаа бүлтэрч чадна…!!!!!

Avatar

Mongol 2018-11-23 203.91.115.42

Amjilt husie! Tanii ard tald 3saya irgen bnda medeej bid taivan saihan uls orond amidrahiig l husej bn.mie ee ta ajilaa ugchihlduu zaaval erunhii said erunhiilugch 2iig iim ug heleh hurtel ni suuj yu hiine uvuliin huitend ug ni bugdeeree utaataiga l temtsmeer bnshde

Avatar

baagii 2018-11-23 202.55.191.194

zuv tsverlegeeg ert ehleh ystoi bsiimdaa oroitoogvil bn

Avatar

Монгол улсын иргэн 2018-11-23 202.170.80.25

Энхболд гэж ичих нүүр нь өөрөөс нь ичээд явчихсан бэрд вэ яадаг.Хүрэлсүхийг дэмжиж байна. Тэр 27 бол төрөө худалдсан М.Энхболдын талынхан. Төрөөс бүгдийг нь зайлуулж шоронд хийх, эсвэл цаазаар авах шаардлагатай

Avatar

Зочин 2018-11-23 173.208.36.167

Namiin yalaltaas algalzalgui byaluu hurtdeg uwuu naraa. Enhtuwsheen. Ulaanaa, Nyamgg Enhboldoo, Mie Enhboldoo odoo bolno. Gertee hari

Avatar

зочин 2018-11-23 139.5.218.32

хөгийн мэдрэл муутай, ёстой гаж, сэтгэцийн эмгэгтэй амьтан

Avatar

Зочин 2018-11-23 170.130.66.129

Mongoliin turiig gatsaah sonrhol Yurunhiilugchid yamar ih bainaa. Megeel mangar yum shig heden daldganasan baagii nar ni dagaad nairchih yumaa

Avatar

багш 2018-11-23 202.21.117.162

дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.185.139

У.ХҮРЭЛСҮХ; Би өнөөдөр нэг зүйлийг албан ёсоор хэлье. Тэр 60 тэрбумын хэрэг үнэн. Газрын наймаа хийсэн ч үнэн. Иймээс би УИХ-ын дарга М.Энхболдыг огцор гэж хэлсэн нь үнэн

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.21.106.135

60 тэрбум ,газрын наймаа үнэн бол илүү тодорхой баримттай ярих хэрэгтэй. Илчлэх хэрэгтэй. Тэрнээс биш би хэрэгжсэнийг мэдэхгүй ээ гээд бултаад байх хэрэггүй.

Avatar

Хүрэлсүх огцор 2018-11-23 43.243.161.23

Энэ хүн үнэхээр лидер биш шүү. Энэ ярьж байгаа, үгийн сонголт, үгийн баялаг, эмх цэгц хуулийн мэдлэг үнэхээр хэрэг алгаа. Одоо бүр худлаа л баахан шударга ёс, амиа алдахаас айж байна гэдгийг нь сонсохоор бүр уур хүрдэг болжээ. Амарбаясгалан, Цэрэнбат, Содбаатар эд нартаа хариуцлага тооцох уу гэхээр бүлх залгисан юм шиг болчих юм хэхэхэ. Ийм л хүн шударга ёс яриад байхаар яалтай билээ дээ. Тэгээд тэрэнд нь итгээд хошгороодо байгаа ард түмэнг яах уу? Энэ нөхөр үймээн самуун дэгдээнэ дээ чааваас

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.160.16

Хүрэлсүхийн зөвөө. Цаг нь болсон.

Avatar

Зочин 2018-11-23 183.177.98.116

Ерөнхий сайдыг дэмжиж байна.Ард түмэн чинь байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.21.106.114

Зөв,ЕС-ыг дэмжиж байна

Avatar

Zochim 2018-11-23 202.126.89.215

Demjij bna

Avatar

Борхүү 2018-11-23 176.59.143.152

ш*****а энэ ямар тэнэг хүн бэ …женкотойгоо зайл үхэж далд ор ..миний эх оронд та хоёрт гишгэх газар орон зай агаар байхгүй чи зүгээр л амьгүй албат болжээ..цаг хугацаа бүхнийг шүүдэг чи бол ямарч чадваргүй боловсролгүй арчиагүй аалз л байна …тэнэг мал Хүрэлсэг юм даа

Avatar

Xyyk 2018-11-23 202.126.89.244

Xudlaa s***

Avatar

Хурдан З айлаараа топор оо 2018-11-23 175.38.16.114

Иргэд чамаас ганцхан зүйл хүсэж байна, багахан шиг гай болоод хурдан зайлаад өг! Топор жонхуу хоёроос болж энэ улс орон чинь венесуэлийн араас эрчтэй явж байна!!!

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.126.89.237

Хүк мтнь дээ. жүжгээ зогсооо

Avatar

Зочин 2018-11-23 103.111.68.3

Монгол төрийг цэвэрлэх ажлыг Хүүк эхлүүлллээ үүнийг л гүйцээх хэрэгтэй. МАНАН-ын 2 мангасын толгойны нэг Миеэ одоо үхэх гээд үхэр буугаа тавьж байна. үүнийг мэдсэн мангасын нөгөө толгой Ээбээ хамсаатан Миеэдээ туслахаар MSC гэдэг нэртэй гүүр болсон Л.ЭнхАамгаланаар дамжуулан Эрдэнэ Баттулга Үүлээ нараараа сум нууцаар зөөлгөөд завгүй. Яагаад гэвэл төр цэвэршвэл тэд дараалаад шоронд суух учраас.

Avatar

Борхүү 2018-11-23 176.59.143.152

ш*****а энэ ямар тэнэг хүн бэ …женкотойгоо зайл үхэж далд ор ..миний эх оронд та хоёрт гишгэх газар орон зай агаар байхгүй чи зүгээр л амьгүй албат болжээ..цаг хугацаа бүхнийг шүүдэг чи бол ямарч чадваргүй боловсролгүй арчиагүй аалз л байна …тэнэг мал Хүрэлсэг юм даа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж