Ц.Даваасүрэн: Иргэд Засгийг огцруулахыг хүсвэл дагах л ёстой | News.MN

Ц.Даваасүрэн: Иргэд Засгийг огцруулахыг хүсвэл дагах л ёстой

Засаг огцруулах асуудал

Ц.Даваасүрэн: Иргэд Засгийг огцруулахыг хүсвэл дагах л ёстой

Ц.Даваасүрэн: Иргэд Засгийг огцруулахыг хүсвэл дагах л ёстой

Цаг үеийн зарим асуудлаар Эрчим хүчний сайд  Ц.Даваасүрэнгээс дараах тодруулгыг авлаа.

-Өчигдөр Засгийн газрын сайд нар чуулганы хуралдаандаа  яагаад орж ирээгүй юм бэ?

-УИХ-ын даргатай холбогдолтой асуудал шийдэгдтэл чуулган, байнгын хороодын хуралдаанд  оролцохгүй гэдэгт  32 гишүүн санал нэгдэж  гарын үсгээ зурсан учраас чуулганы хуралдаанд ороогүй.

-Засгийн газрыг огцруулах асуудалд та хэрхэн хандаж байгаа вэ?

-Засгийн газрын асуудалд албан тушаал булаацалдах гэдэг ч юм уу эсвэл албан тушаалдаа үлдэх гэсэн хандлагаар хандаж болохгүй. Иргэд Засгийн газрыг юу гэж дүгнэж байна вэ гэдэг нь л хамгийн  чухал. Хэрвээ иргэд Засгийн газрыг огцруулах шаардлагатай гэж үзвэл түүнийг нь  дагах ёстой. Эсвэл Засгийн газрыг ажлаа  хийж байна, ярьсан нефтийн үйлдвэрээ ашиглалтад оруул, Улаанбаатарыг  өмхий утаанаас салга, агаарын бохирдлын асуудлыг шийд гэвэл ажиллаад л явах ёстой. Үүнийг л харгалзах ёстой. Түүнээс биш эрх мэдлийн төлөө зөрчилдсөн байдлаар асуудалд хандаж болохгүй. Ялангуяа УИХ-ын дарга хүн уг асуудалд оролцож гарын үсгээ  зурчихаад өөрөө хүлээж авч байгаа нь анхны тохиолдол. Үүнд л бид шүүмжлэлтэй хандаж байгаа.

-УИХ-ын чуулгандаа оролцооч ээ гээд Засгийн газрын гишүүдийг удаа дараа дуудаж байхад чуулгандаа оролцохгүй байх нь хэр зохистой юм бэ?

-Нөхцөл байдал  ямар байгааг  дээр хэллээ. Хориг  юм уу төсвийн асуудал дээр арай өөр байр сууринаас хандана. Бусад асуудал буюу ялангуяа Засгийн газрын байр суурийн асуудалд бид тодорхой илэрхийлсэн.  Бид худлаа ярьдаггүй. Худлаа мэдээлэл өгдөггүй.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

38 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2018-11-23 66.181.178.165

Дэд бүтцийг нь барьж эхэлж байгаа нефтийн үйлдвэрийг барих ажлыг Хүрэлсүх ЕС-аас огцроод ч хариуцан ажиллаж болно. Өөр хүн хариуцаад ч хийж болно.Энэ ажлаас болоод түүнийг огцруулж болохгүй гэдэг яриа буруу. Үндсэн хуулиа зөрчсөн учраас ЗГ-аа огцруулах санал гарсан гэж гадаадын мэдээнд гарч байна. Олон нийтийг үймээн самуунд турхирсан нь бодит үнэн Хүрэлсүх мэлзээд хэрэггүй. Одоо ЕС байх эрх түүнд байхгүй.

Avatar

Нохой зант 2018-11-23 66.181.161.81

Энийг бие даагч байхад нь овоо юм гэж бодож байсан чинь Намд шургаад, Сайд болоод биднээсээ холдоод эрх мэдэлд хорогдож шунаад хунээ бж, Болорчулуун гэж нухур ч ялгаагуй. Ард тумжн хусвэл гэнэ уу? Хэзээ ард тумжн засгийг унагааж байлаа Нам, УИХ огцруулдагыг чи л мэдэхгуй байв гэж. Их нохойтвоо, ард тумэн тэгвэл амлалтаа биелуулдеггуй Засгийг огцрохыг хусч байна. Тэгээд чи огцрооч

Avatar

зочин 2018-11-23 182.160.39.83

хүмүүс засгийн газрыг биш муу муухайн сүлд туг болсон уих-тараахыг хүсээд байна хө

Avatar

Зочин 2018-11-23 64.119.20.146

Хүрэлсүх шиг овилгогүй хүн МАН-ыг удирдаад явна гэхэд итгэл алдарч байна. Хэлж ярьж байгаа нь ч ЕС, намын удирдагчийн буурь намба байхгүй л байна даа.Дайрч давшилсан бүхнийг чадагчийн дүрийг харуулсан ер нь түүнийг огцруулах санал зүйтэй юм гэж бодогдохийм.

Avatar

Зочин 2018-11-23 112.72.15.78

ЖИРИЙН ГИШҮҮН БАЙХДАА дАВААСҮРЭН ШҮҮМЛЭЛТЭЙ ХАНДДАГ ГИШҮҮН БАЙГААГҮЙ ГЭТЭЛ ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ГИШҮҮН БОЛООД ТАГ БОЛЖЭЭ. иДЭШ НЬ ЗОХИЖ БАЙНАА . зАСГИЙН ГАЗРЫН АСУУДАЛ БИШЭЭ дАВААСҮРЭН ГИШҮҮНЭЭ ХҮРЭЛСҮХИЙН АСУУДАЛ ШҮҮ ДЭЭ ЯЛГАЖ ОЙЛГОЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙНА УУ ДАА

Avatar

NIK 2018-11-23 202.21.98.170

ӨНДӨР БОЛОВСРОЛТОЙ ЖИНХЭНЭ ТӨРИЙН ТҮШЭЭ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-11-23 203.217.139.225

Даваасүрээн наад замаараа яваад холдохгүй шүү. Энэ М. Энхболд болон түүний тойрон хүрээлэгсэд хэзээ нэгэн цагт үнэнд гүйцэтгэж л таарна. Тэр нь ёстой хэдхэн жилээр хэмжигдэж байгаа шүү. Энхболд угаасаа хийсэн хэргийнхээ гайг үүрээд үхнэ. Чи уул нь гайгүй хүн хэнийг л дагаад байна даа.

Avatar

money 2018-11-23 202.21.106.151

Сайн байна уу? интернэтэд өдөрт 2 цаг зарцуулаад ердөө 100-200$ бол тун боломжийн санал байна шүү!!! http://opmoney.site/3756835040482//128479сонирхож байгаа хүн энэ линк рүү ороод бүртгүүлнэ.

Avatar

зочин 2018-11-23 182.160.39.83

хол очиж хуц оо!

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.21.96.134

Аа тийм, яг зөвь их сайхан, засгийг огцоруулахаар нь Хүрэлсүх одоогийн энэ сайдуудийг бүгдийг нь дахиж томилоод бол оо. Өөрт нь тийм эрх байгаа юм чинь, огцоруулах гээд хийх ажилгүй хүмүүс хүсээд, гүйгээд байх шиг байна.

Avatar

иргэн 2018-11-23 103.50.206.62

Яаж амнаас нь ийм үг гарч байна.ЗГ-г ард түмэн сонгоогүй.Хүрэлсүхийг ард түмэн сонгоогүй.Битгий ард түмний нэр барь.МАН-н 32 гишүүн өөр шиг сайд албан тушаалд дуртай нөхдүүд сонгоо биздээ.Энэ чинь жинхэнэ худлаа ярьж байгаа биш гэжүү.албан тушаал сандал ширээнд дурлагсад зайлдаа.

Avatar

ТӨР ТОГТВОРТОЙ БАЙГА 2018-11-23 202.70.33.242

МОНГОЛ ТӨР ҮЙМЭХ НЬ ГАДНЫЫХНЫ БИДЭНД ИТГЭХ ИТГЭЛИЙГ АЛДАГДУУЛНА ГЭСЭН ҮГ ШҮҮ.ЗАСАГ ОГЦРОХ ХЭНД Ч АШИГГҮЙ НАМЫН ДҮРМЭНД ЗААСНААРАА НАМЫН ДАРГА ЕРӨНХИЙ САЙД БАЙНА ГЭЭД БИЧСЭН БАЙГАА ЭНЭ УДААГИЙН ЗАСАГ ОГЦОРХОД ДАРААГИЙН ЗАСГИЙГ НАМЫН ДАРГЫН ХУВЬД ХҮРЭЛСҮХ Л БАЙГУУДНА ХЭНД АШИГ ГАРАХ ЮМ. ХЭНД Ч АШИГҮЙ ЭЦСИЙН ДҮНД МОНГОЛ Л ХОХИРНО.

Avatar

ТӨР ТОГТВОРТОЙ БАЙГА 2018-11-23 202.70.33.242

МОНГОЛ ТӨР ҮЙМЭХ НЬ ГАДНЫЫХНЫ БИДЭНД ИТГЭХ ИТГЭЛИЙГ АЛДАГДУУЛНА ГЭСЭН ҮГ ШҮҮ.ЗАСАГ ОГЦРОХ ХЭНД Ч АШИГГҮЙ НАМЫН ДҮРМЭНД ЗААСНААРАА НАМЫН ДАРГА ЕРӨНХИЙ САЙД БАЙНА ГЭЭД БИЧСЭН БАЙГАА ЭНЭ УДААГИЙН ЗАСАГ ОГЦОРХОД ДАРААГИЙН ЗАСГИЙГ НАМЫН ДАРГЫН ХУВЬД ХҮРЭЛСҮХ Л БАЙГУУДНА ХЭНД АШИГ ГАРАХ ЮМ. ХЭНД Ч АШИГҮЙ ЭЦСИЙН ДҮНД МОНГОЛ Л ХОХИРНО.

Avatar

ZG ogtsor 2018-11-23 202.126.89.219

Ard tvmen ZG-iig ogtsruulahiig hvsch bna.

Avatar

Дэрмээ 2018-11-23 103.212.119.192

Одоо энэ мэтийн нөхдүүдийг болих хэрэгтэй.Шантааж хийхээс өөр юу ч гарахгүй болсон Хөвсгөлийнхөөн.

Avatar

Зочин 2018-11-23 103.111.68.3

Монгол төрийг цэвэрлэх ажлыг Хүүк эхлүүлллээ үүнийг л гүйцээх хэрэгтэй. МАНАН-ын 2 мангасын толгойны нэг Миеэ одоо үхэх гээд үхэр буугаа тавьж байна. үүнийг мэдсэн мангасын нөгөө толгой Ээбээ хамсаатан Миеэдээ туслахаар MSC гэдэг нэртэй гүүр болсон Л.ЭнхАамгаланаар дамжуулан Эрдэнэ Баттулга Үүлээ нараараа сум нууцаар зөөлгөөд завгүй. Яагаад гэвэл төр цэвэршвэл тэд дараалаад шоронд суух учраас.

Avatar

Иргэн 2018-11-23 103.9.90.50

Засгийн газрыг огцруулж Хамтарсан Засгийн газар байгуулахыг шаардаж байна. Хяналтын механизм нь ажиллаг

Avatar

Ард түмэн ЗГ огцрохын эсрэг байна 2018-11-23 64.119.24.94

Засгийн газар огцроод юу ч өөрчлөгдөхгүй. Илүү сайн засгийн газар ч гарч ирэхгүй. Үүний оронд УИХ тарвал Ард түмэнд хэрэгтэй. УИХ тар. Монгол Төрөө цэвэрлье.

Avatar

Жанхуу Ухна Миеэ бүгд адил 2018-11-23 66.181.167.194

Жанхуугийн хямд барлаг болох Маанаг ухна эзнийгээ дууриагаад бас муу юм их суржээ. Чамд Тагнуул, цагдаа байна, чиний эзэн болох төвд жанхууд АТГ, Шүүх, Прокурор, ҮАБЗ бүгд л байна. Наад ми-гээ тэгээд одоог хүртэл огцруулаад шоронд хийхгүй юугаа хийж байсан юм бэ? Яг үнэндээ одоогийн мөрдөгдөж байгаа хуулиар УИХ-ын гишүүнийг түдгэлзүүлэх эрх УИХ-д өөрт нь байгаа. УИХ-ын даргыг буцаагаад огцруулах эрх УИХ-д өөрт нь байхгүй. Хуулиараа байхгүй. Жанхуу та 2-рт бол Херо-гоор баримтат кино хийлгээд ми-

Avatar

зочин 2018-11-23 202.126.89.128

Иргэд ЗГ ыг огцоруулахгүй ,улс төрчид өөрсдийнхөө амбицаар ,туйлширч ,эх орныг удирдаж , олон жил явсан ,ЗГ ыг ард түмэн огцоруулахгүй .

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.21.111.20

Эх орноо холгож (төмөр зам, АҮП, 17 чингэлэг спирт, Төгрөг нуурын уурхай, ЖДҮХС, ТЭДС гээд бүгдээс нь авсан) бас хорлож (Орос Хятад руу гаргадаг нүүрсний хэмжээ Монголоос хамаагүй бага байгаад одоо их болсон. Төмөр замгүйгээс болж) амьдардаг Ерөнхийлөгч Монголын сайн сайхны төлөө ядаж нэг гайгүй үйл хийх үү? Хийхгүй л байхгүй юу. Тэгэхээр түүнтэй нийлсэн болгон Монголыг хорлохоос сайн юманд лав хүрэхгүй. Ядаж зөвлөдөг ил далд нийлдэг хүмүүсийг нь л харчаарай. Хүнийг шинжвэл нөхрөөр нь гэдэг бхаа

Avatar

0000 2018-11-23 103.10.23.114

Иргэд Их хуралыг тараах хүсэлтэй байна МАН -АН ийг түүхийн хуудсанааас арчхийг хүсэж байна

Avatar

зочин 2018-11-23 66.181.176.199

Өлөгчин чинь бас юу юу гэнэ вэ. Хуцалгүй огцороод өг. Ард түмэн шаардаж байна. Энэ муу авилгач, 10 хувийн баагий өөрийхөө албан тушаал дээр үлдэх гээд ядаж өгч байнаа. ЖДҮ-чидыг хамгаалж байгаа танай засгийн газар үтэр түргэн огцор.Маш олон ЖДҮ эрхэлж амьдарлаа залгуулдаг иргэдийн хонгийн хоолыг эрх мэдэл албан тушаалаар дамжуулж булаачихаад ичих ч үгүй ард түмэн хүсээгүй гэнэ үү. Яадаг лалар вэ

Avatar

Зочин 2018-11-23 202.21.100.210

Хаан эрх мэдэл албан тушаал байна тэнд шунахай сэтглээр хандаж явдаг урвагчийн нэг. Чамайг огцруулах эрхийг ард түмэн УИХ-д өгсөн чиний ажил хийдэг гэдгийг мэдэхгүй юм чи хамгийн эхэнд дээлээ нөмрөх ёстой хүний нэг

Avatar

Зочин 2018-11-23 188.62.88.27

Ene jinhene YANHANII ZULBADAS

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.171.34

Засгийг огцруулах эрх мэдлийг ард түмэн УИХ-д өгсөн юм, авилгачаа

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.171.34

Засгийг огцруулах эрх мэдлийг ард түмэн УИХ-д өгсөн юм, авилгачаа

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.171.34

Засгийг огцруулах эрх мэдлийг ард түмэн УИХ-д өгсөн юм, авилгачаа

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.171.34

Засгийг огцруулах эрх мэдлийг ард түмэн УИХ-д өгсөн юм муу авилгачаа

Avatar

иргэн 2018-11-23 103.50.206.62

ЗГ өөрсдөө ажлаа яриад хариуцлагаа тооцоод явахгүй ЕСайд УИХ-д асуудлаа ярихгүй зугтаад тэгээд сайд нар бол дэмждэг УИХ-н гишүүдээ хуралд нь суулгахгүй байгаа биздээ.энэ чинь зөв юм уу.Хууль дээдлэж давж гишгэхгүй чинь юм уу.Есайдын гаргаж байгаа ааш авир хүмүүсийг турхиж байгаа нь ёс зүйтэй шударга хүний үйлдэл болж байна уу.Худлаа ярьж толгойг эргүүлж байгаа хүмүүс 32 нөхдүүд биздээ төрийг жинхэнэ утгаар бойкотлож байгаа биздээ

Avatar

Зочин 2018-11-23 66.181.176.234

М.ЭНХБОЛД ЭРХ МЭДЭЛ, МӨНГӨНИЙ ТӨЛӨӨ ЧӨТГӨРТЭЙ Ч НӨХЦӨХ ЭТГЭЭД ГЭДГЭЭ ОЛОН УДАА НОТОЛЖ БАЙНА ДАА

Avatar

zochin 2018-11-23 202.179.24.224

zasgiin gazriin aljiin chiilguuleecheeee, ter M.Enchbold ogchroodol boloo tegeedel asuudal namjinaaaa

Avatar

Даваасүрэн сонгуулийн ерөнхий менежер Барилгын хөгжлийн төвийг дампууруулж байгаа Амарсанаагаа аваад зайлдаа 2018-11-23 43.243.161.23

Өмхий луйварчин гар даа. Сангийн яаманд байхад нь бүгд мэддэг байсан. 10 хувийн Даваасүрэн гэдэг нэртэй байсан шүү наад хүн чинь. Бүх тендерээс 10 хувийн авилгал авсаар байгаад тийм нэртэй болсон юм гэсэн. Жинхэнэ авилгалын загалмайлсан эцэгүүдийн нэг. Одоо сонгуульд өөрийнх Ерөнхий менежерээр ажилласан Ц.Амарсанаа гэдэг мэргэжлийн бус цүнх баригч нөхөрийг Барилгын хөгжлийн төв ТӨҮГ-т захирлаар тавьсан. Өнөөх нь бас нэг луйварчин. ЖДҮ-ээс мөнгө хуссан. Барилгын салбарыг самарч байна даа !!!!!!!!

Avatar

Даваасүрэнгийн цүнх баригч Амарсанаа зайл 2018-11-23 43.243.161.23

Өмхий луйварчин гар даа. Сангийн яаманд байхад нь бүгд мэддэг байсан. 10 хувийн Даваасүрэн гэдэг нэртэй байсан шүү наад хүн чинь. Бүх тендерээс 10 хувийн авилгал авсаар байгаад тийм нэртэй болсон юм гэсэн. Жинхэнэ авилгалын загалмайлсан эцэгүүдийн нэг. Одоо сонгуульд өөрийнх Ерөнхий менежерээр ажилласан Ц.Амарсанаа гэдэг мэргэжлийн бус цүнх баригч нөхөрийг Барилгын хөгжлийн төв ТӨҮГ-т захирлаар тавьсан. Өнөөх нь бас нэг луйварчин. ЖДҮ-ээс мөнгө хуссан. Барилгын салбарыг самарч байна даа !!!!!!!!

Avatar

Барилгын хөгжлийн төвийг самарч байгаа Амарсанаа зайл 2018-11-23 43.243.161.23

Өмхий луйварчин гар даа. Сангийн яаманд байхад нь бүгд мэддэг байсан. 10 хувийн Даваасүрэн гэдэг нэртэй байсан шүү наад хүн чинь. Бүх тендерээс 10 хувийн авилгал авсаар байгаад тийм нэртэй болсон юм гэсэн. Жинхэнэ авилгалын загалмайлсан эцэгүүдийн нэг. Одоо сонгуульд өөрийнх Ерөнхий менежерээр ажилласан Ц.Амарсанаа гэдэг мэргэжлийн бус цүнх баригч нөхөрийг Барилгын хөгжлийн төв ТӨҮГ-т захирлаар тавьсан. Өнөөх нь бас нэг луйварчин. ЖДҮ-ээс мөнгө хуссан. Барилгын салбарыг самарч байна даа !!!!!!!!

Avatar

Даваасүрэн Амарсанаа зайл 2018-11-23 43.243.161.23

Өмхий луйварчин гар даа. Сангийн яаманд байхад нь бүгд мэддэг байсан. 10 хувийн Даваасүрэн гэдэг нэртэй байсан шүү наад хүн чинь. Бүх тендерээс 10 хувийн авилгал авсаар байгаад тийм нэртэй болсон юм гэсэн. Жинхэнэ авилгалын загалмайлсан эцэгүүдийн нэг. Одоо сонгуульд өөрийнх Ерөнхий менежерээр ажилласан Ц.Амарсанаа гэдэг мэргэжлийн бус цүнх баригч нөхөрийг Барилгын хөгжлийн төв ТӨҮГ-т захирлаар тавьсан. Өнөөх нь бас нэг луйварчин. ЖДҮ-ээс мөнгө хуссан. Барилгын салбарыг самарч байна даа !!!!!!!!

Avatar

бодлын хулгайч 2018-11-23 66.181.167.53

ЗАСАГ ОГЦРУУЛААД ХЭРЭГГҮЙ ШҮҮ МАНАЙХААААН. ХИЙХ АЖИЛ ИХ БАЙНА. АРДЧИЛСАН НАМЫН ХООСОН ХОДООТОНГУУД ХАЛБАГА СЭРЭЭГЭЭ БАРИАД ЗОГСОЖ БАЙНА. ТЭД Л ХҮСЭЭД БАЙГАА. ХАРИН БУРУУТАЙ НӨХДҮҮДИЙГ НЬ ХАЛ. ЧАДВАРТАЙ ДАН ДЭЭЛТЭЙ НӨХДҮҮДЭЭР БАГАА БҮРДҮҮЛ ХҮРЭЛСҮХЭЭ. ЗОРИГТОЙ БАЙ_ АРД ТҮМЭН ЧАМАЙГ ҮНЭЛНЭ. 2020 ОН ХАЯАНД ИРЛЭЭ

Avatar

Amar 2018-11-23 202.179.25.24

Миеэгийн 27 булхайг анх илрүүлсэн 2 Хүрэлийн эсрэг ЖДҮДС-г ашиглаад эхлэв. Фашистуудаар Хүрэлсүхийг “дэмжүүлж” ЕС-ийг Ерөнхийлөгчийн засаглалыг бий болгох гэж байна гэж гүтгэв. Маш их мөнгө идсэнээ нуухын тулд өөрсдөө Хороо байгуулж ЖДҮДС-г шалгана гэв. Үндсэн хуулиа удаа дараа зөрчсөн Миеэд хариуцлага хүлээлгэх гэсэн олонхийг буруутан болгов. Энэ бүхэн бүгд коммунистуудын хүний үнэргүй заваан арга байгаа биз. Монголчууд бид мал биш шүү Энх60лдтонгууд аа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж