Л.Энх-Амгалан: Бослого тэмцэлд уриалсан намын даргыг хараагүй | News.MN

Л.Энх-Амгалан: Бослого тэмцэлд уриалсан намын даргыг хараагүй

Л.Энх-Амгалан: Бослого тэмцэлд уриалсан намын даргыг хараагүй

Л.Энх-Амгалан: Бослого тэмцэлд уриалсан намын даргыг хараагүй

УИХ-ын өнөөдрийн хуралдаанаар Ерөнхийлөгчийн 2019 оны төсөвт тавьсан хоригийг хэлэлцэх гэсэн боловч Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд танхимд орж ирээгүй юм. З.Энхболдын ийн аяглах болсон шалтгаан нь хориг хэлэлцэх гэж байхад Сангийн сайд, Ерөнхий сайд орж ирэхгүй байгаатай холбоотой юм. Тэгвэл дээрх үйл явдалтай холбоотойгоор УИХ-ын дэд дарга Л.Энх-Амгалан чуулганы индэр дээрээс байр сууриа илэрхийлэв. Тэрбээр Ерөнхий сайд бослого тэмцэлд уриалж байна хэмээн буруутгав.

УИХ-ын дэд дарга Л.Энх-Амгалан: Ерөнхийлөгч ямар үндэслэлээр Зэвсэгт хүчний жанжин штабын даргыг чөлөөлсөн бэ. ОХУ-ын Батлан хамгаалахын сайд С.Шойгу Монгол Улсад ирээд танк, зэвсэг өгсөн байна. Энэ танк зэвсгээр яах гэж байгаа юм. Монгол Улсын Ерөнхий сайд нь намынхаа байранд 300 гаруй офицер цуглуулаад зэвсэгт тэмцэл бослогод уриалаад сууж байна. Энэ нь Үндсэн хууль зөрчсөн үйлдэл мөн үү. Ерөнхий сайд 3 сая хүний эрх ашгийг төлөө байна уу, өөрийнхөө сандал суудлын төлөө байна уу. Монгол Улсад зөндөө сонгууль болдог. Ингэж бослого тэмцэлд уриалан дуудаж байсан намын даргыг би хараагүй юм байна. Засгийн газар огцорч л байсан. Ингэж ард түмнээ бослого тэмцэлд уриалан дуудаж байсан намын дарга, Ерөнхий сайдыг би хараагүй юм байна. Өнөөдөр хуурамч шударга ёс ярьдаг багтай Ерөнхий сайд Монгол Улсад хэрэгтэй юу. У.Хүрэлсүх өнөөдөр намын дарга, Ерөнхий сайд хийх ёс суртахууны эрхгүй хүн гэдгээ харууллаа. УИХ-аас томилогдсон Ерөнхий сайд шүү. УИХ-ын өмнө хууль тогтоолыг хэрэгжүүлэх үүрэг хүлээсэн Ерөнхий сайд шүү. Гэтэл өнөөдөр УИХ-д халдаж байна. Ийм аймшигтай юм болж байгааг ард түмэн ойлгох хэрэгтэй. Энэ улс оронд юу болох гээд байна. Ерөнхийлөгч юу хийгээд байна вэ? Үндсэндээ бид Үндсэн хуулийн зөрчил рүү явж байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-22 66.181.176.234

УЛСТӨРЖСӨН ГЭМТ ХЭРЭГТНҮҮД УИХ-ЫГ, МОНГОЛ ТӨРИЙГ ЭЗЭГНЭЖ БАЙГАА ШҮҮ ДОТОР ХҮН ГУАЙ

Avatar

Зочин 2018-11-22 66.181.176.234

MCS бол Хятадуудын компани шүү дээ. Монголд Төрийг нь худалдаад авчихдаг газар даа

Avatar

Jins 2018-11-22 66.181.161.120

Yund sanaa ziwood bgn be ter zewsegeer chn eh ornoo hamgaalh gj bgn ta nar shig j****a naraas sandaraad omdondoo tawilaa yu enhamgalaan

Avatar

Jins 2018-11-22 66.181.161.120

Yund sanaa ziwood bgn be ter zewsegeer chn eh ornoo hamgaalh gj bgn ta nar shig j****a naraas sandaraad omdondoo tawilaa yu enhamgalaan

Avatar

Зочин 2018-11-22 124.158.95.187

Хүнийг ингэж битгий доромжлооч, ёс зүйтэй байцггая ядаж. ТВ дэлгэцэн дээр ард түмнийхээ өмнө хэрэлдээд байгаа хүмүүс үнэхээр мунхаг байна шүү. Одоо гараад байгаа "Ээж" киноны эхнэр нөхөр бага насны зутруухан байгаа хоёр хүүхдийнхээ өмнө байнга бүдүүлэг авирлаж хэрэлдэж байгаа харагддаг. Тэр санаанд ормоор ард иргэд нь ядуураад өлсөөд байхад, ичгүүргүй эд хөрөнгө, эрх ямба булаацалдан хэрэлдэж байх юм. Энэ улс орноо бодвол яасан юм бэ.

Avatar

Халх 2018-11-22 66.87.137.51

Аян замын ёрөөл уншуулна шүү!! Чамд урагшаа нутгаа барааад муу ж****а

Avatar

Үнэн 2018-11-22 66.87.137.51

Сү Шю Жан минь бэтээ солиоооордай!!!

Avatar

зочин 2018-11-22 203.91.118.247

Иргэд бид Ерөнхий сайд аа дэмжиж байна аа, Энэ улсад шударга ёс тогтоох гэж хичээж байна. Бузар мафи-н эсрэг тэмцэж байна даа, 27 хулгайч ард түмний ,улс орны эсрэг бослоо, үүний хариуг 2020 онд өгнө

Avatar

Зочин 2018-11-22 103.212.118.209

УИХ ын эрх мэдэл арайл хэтрээд байна .Ёрөнхийлөгчийн тавьсан шаардлага .хоргыг хүлээж авдаггүй нохойноос дорд үздэг ,төрийн тэргүүн гэдэг чинь ,ард түмэн бидний эцэг хүн ,гэтэл хэвлэл мэдээллээр байнга доромжилно ,одоо ЁС ыг юм хийх гээд шудрага үнэнийг нь хэлхээр ,бас өширхөнө 60 тэрбумтангууд олон жил ,улс орноор минь тоголлоо одоо болно ,ард түмэн ,бүх булхайг чинь мэдсэн учир ,та нар хол явахгүй .60 тэрбумынхан ,албан тушаал , хээл хахууль , зөөлөн суудалд дуртай гэдгээ харууллаа .Та нарт ард түмэн ,түй ч хамаагүй юм байна ,үүнийг энэ олон жилийн улс орныг авч явж байгаа байдлаас бүгэдийг тунгаж харлаа .Хүрэлсүх идээ бээрнүүдийг сайн цэвэрлээрэй ,өмхий ургамлуудыг үндсээр нь сугалж хая ,үлдээж болохгүй шүү !!! Ард түмэн харж байга .

Avatar

Irgen 2018-11-22 192.82.64.220

Zasag ogtsrood irged l khokhir
dog. Khurelsukh garch irekhdee khamt ajillaj baisan khumuusee unagaaj garch irsen, kontsess ene ter yarij, odoo said nar SDUS-iin zeeliin santai khobogdson baikhad tag chig, er ni shudarga uls truch baidag yum uu, khen ni ch bai bugd khuviin, eskhul kheseg bulgiin erkh ashgiin tuluu bugdiig khudalddag kharagdaj bna

Avatar

Zochin 2018-11-22 39.7.55.52

Hujaagin erlizuud Huvsgulinhn gj yridg boljee .mongold ali gaigvi salbar vilchigeeg hujaagin erlizuud huduldaad avsn.erliz hvn bolgono is tatvar avdg huulitai bolmoor yumaa .. .

Avatar

Зочин 2018-11-22 103.212.118.209

Хүрэлсүх бослого хийхгүй ,эх орноо аварч ,цэвэрлах гэсэн мянга ,мянган эх оронч сэтгэлтэй залуучууд ,ард түмэн дуу хоолойгоо нэгтгэж байгаа .Улс төрчид ард түмэнээ бодож байсан бол ,ийм асуудал үүсэхгүй байсан .60 тэрбумынхан , өөрсдөөсөө болчихоод , орилоод ,хашиграад ч ард түмэн та нарыг тоохгүй .Ард түмэг бидэнд ,эх оронч ,шудрага ,хууль нь тэгш эрхтэй ,бодлого нь ард түмэгд нийцсэн уян хатан байх хэрэгтэй .Улс төрчид нь өөрсдөдөө маш таатай ,хамгаалсан хууль гаргдаг үүнийг таслан зогсоох хэрэгтэй .Хуулын өмнө тэгш эрхтэй байх хэрэгтэй .ЗГ ыг ард түмэн огцоруулахгүй .

Avatar

Зочин 2018-11-22 103.212.118.209

Эгхамгалан төрөөс маш их зүйл идэж уусан, одоо УИХ тараад 60 тэрбумтангуудыг бүгэдийг нь шалгах хэрэгтэй .Мөн Ж ДҮ мөнгө авсан гишүүд ,сайд нар бүгд хуулиараа ,арга хэмжээ авхуулна .Харин ЗГ ыгогцоруулж болохгүй ,ард түмэн эсэргүүцэж байгаа .ЁС үүнд хамаагүй , ард түмэн ,улс орон ,үндэсний аюулгүй байдал ,ядуурал ,төрд байгаа идээ бээр ,улс төрчидын ,бухшсан ялзралаас салахыг хүсэж байна .Төрийн луйвар булхайг ,аод түмэн мэдсэн бллхоор ,улс төрчидтэй тууштай тэмцэж ,шахалт өгөх болно .Төр хяналтгүй явж болохгүй ,Хянан шалгах хороо гэж байсан ,түүнийг сэргээж ,маш шудрага ,эх оронч үзэлтэй хүмүүсийг тавих хэрэгтэй .

Avatar

Зочин 2018-11-22 202.21.106.168

Хүрэлсүх ер нь аймаар хүн юм. Өмнөх засгийн ерөнхий сайдаа яаж унагаж өөрөө ерөнхий сайд болж байлаа. Одоо суудалтайгаа зууралдаад бослого тэмцэл хийх гээд б** шийдэм хэрэглэх гээд байгаа юм уу. Эрүүл хүн мөн үү.Юмтай юм биш үү.

Avatar

Зочин 2018-11-22 66.181.190.226

Мафиас хамгаалах өөр арга Хүрэлсүхэд үлдээгүйг ард түмэн харж байна.

Avatar

Хөвсгөл нутгийн сарлаг 2018-11-22 202.9.41.58

Арай ч дээ Хөвсгөлчүүдээ!!!!! Ийм л хүн та нарыг маллан УИХ-д сууж байна. 27 улс алаачдын нэг. Гарал нь мэдэхгүй…

Avatar

Зочин 2018-11-22 202.9.42.11

Ээжийнх нь аав (өвөө) нь цэвэр х***а байсан гэнээ. Ээжийнх дүүтэй нэг ангид байсан, сайн мэдэх хүн тэгж байна.

Avatar

sss 2018-11-22 43.242.243.65

Hujaa Mi, Ha,Enkh a naryg demjilhgui

Avatar

Зочин 2018-11-22 103.57.94.142

аятайхан байгаарай

Avatar

Мэлгэр 2018-11-22 66.181.185.209

энэ пиздааг шууд цаазлан хороох хэрэгтэй энэ улсын армид ОХУ аас з****г техник тусламжаар өгсөнд яагаад уурлаж улс торжсон тэнэг мэдэгдэл хийгээд байгаа юм бэ,

Avatar

Бат 2018-11-22 103.229.120.235

Танд з****г техник хэрэггvй байж, Монголын ард тvмэнд хэрэгтэй!!! Та хэн бэ гэдэгээ еерее хэлчлээ. Одоо манай монголын их хурлаас хурдан зайл !!!!

Avatar

ххх 2018-11-22 202.55.191.194

Хувийн байгууллагын хамгийн том төлөөллүүдийн нэг буюу MCS гэдэг компаний эрх ашгийн төлөө УИХ-б сууж байгаа э****з нөхөр чинь энэ Энх-амгалан гэдэг нөхөр. Нэр нь хүртэл манжийн хааны нэртэй монгол үг зүйд Энх-амгалан гэдэг үг байхгүй. За тэрч яахав Монгол төрд хэзээч сайн юм хийхгүй энэ мэт хувалзнуудыг үтэр түргэн нясалж алвал эх орны минь цаашдын хөгжилд нэмэрээс нэмэр болох учиртай юм би тийм ч их өндөр Харвард энэ тэр сургууль төгсөөгүй ч энэ мэт худлаа царайлсан х***а царайтай хумсаа нууса

Avatar

Зочин 2018-11-22 103.212.117.162

aahaha saihan hellee muu hujaag

Avatar

Mongol 2018-11-22 202.131.227.50

Uhna bur maanag mangar boljee! Ogtsrood Australia-d ochij ayaga tavag ugaahaas bergej bgaa bololtoi!

Avatar

Жанхуу Ухна Миеэ бүгд адил 2018-11-22 66.181.167.194

Жанхуугийн хямд барлаг болох Маанаг ухна эзнийгээ дууриагаад бас муу юм их суржээ. Чамд Тагнуул, цагдаа байна, чиний эзэн болох төвд жанхууд АТГ, Шүүх, Прокурор, ҮАБЗ бүгд л байна. Наад ми-гээ тэгээд одоог хүртэл огцруулаад шоронд хийхгүй юугаа хийж байсан юм бэ? Яг үнэндээ одоогийн мөрдөгдөж байгаа хуулиар УИХ-ын гишүүнийг түдгэлзүүлэх эрх УИХ-д өөрт нь байгаа. УИХ-ын даргыг буцаагаад огцруулах эрх УИХ-д өөрт нь байхгүй. Хуулиараа байхгүй. Жанхуу та 2-рт бол Херо-гоор баримтат кино хийлгээд ми-

Avatar

Зочин 2018-11-22 139.5.218.215

idej hanahgui ymaa berdnuud mangasuud

Avatar

Зочин 2018-11-22 103.9.89.18

Хүрэлсүхийг баривчилж шүүхэд шилжүүл.Төрийн эргэлт хийх гэсэн оролдлого хийж байна.

Avatar

Зочин 2018-11-22 64.119.16.93

Энэ удаагийн Ерөнхий сайд чинь харин ч урьд өмнө байгаагүй гоц этгээд нөхөр үү дээ??!! Улаан хамгаалагчийн тууз толгойндоо зүүгээд төв талбайд үймээн дэвэргээд гүйж явсан хүн гэсэн биз дээ??? Ямар амьтныг та нар Засгийн толгойд тавьчихсан юм бэ, коммунистууд аа??? Энэ нөхөр чинь та нарыгаа эргээд барьж идээд зогсохгүй нийгмээ, ард түмнээ самраад хаячих вий дээ!!!!! Эртхэн учрыг нь олж үзээрэй та минь!!!

Avatar

Зочин 2018-11-22 194.230.158.76

Genko Topor 2 Mongolig orosiin daalgavaraar Ukrain bolgoh ni l dee

Avatar

Зочин 2018-11-22 103.26.193.74

CHAMD HARULAD UGNO HULGAICH TONULCH TENDRER BAYJSAN l***r

Avatar

зочин 2018-11-22 103.229.121.185

odoo MCS хэн тодорч байх шив МАН АН аль алинд л байдаг юм бн

Avatar

зочин 2018-11-22 103.229.121.185

Засагаа унагаахаар гарын үсэг зурдаг чам шиг их хурлын дэд даргыг хараагүй

Avatar

Зочин 2018-11-22 103.229.122.81

луйварчид эх орноо худалдагсдыг шалгаад эхлэхээр мөн их сандарцгааж байна гэж харагдаад байна????

Avatar

зочин 2018-11-22 103.212.117.102

Ингэж л та бүхнийг зайлуулахгүй бол М Энхболдынхон үхтэл зууралдаж бна,зүгээр л зайгаа тавиад өгчин.

Avatar

ОФЦЕР 2018-11-22 64.119.17.102

ДАНДАА МСS-ХЭН. БАЯН БАЙХ УУ БИ БАС БАЯЖМААР БНА Ш ДЭЭ.

Avatar

zochin 2018-11-22 66.181.186.162

ENE DURAK OLON YUM KHUTSALGUY TER KHOGIIN MIEGEE OGTSRUUL GEJI KHUTSAASAY

Avatar

Зочин 2018-11-22 194.230.158.76

Goy goy uher mongolchuudiig tankaar dairaad og Huukee Genko

Avatar

Zochin 2018-11-22 122.201.31.131

Arai gaigui bailgui dee toriin suld mini ikh khural khurdan khuraldaad zasgiig ogtsruulaad shaashaa aybaa ard tumen khurelsukhiig demjikhgui bgaa shuu dee

Avatar

Zochin 2018-11-22 122.201.31.131

Arai gaigui bailgui dee toriin suld mini ikh khural khurdan khuraldaad zasgiig ogtsruulaad shaashaa aybaa ard tumen khurelsukhiig demjikhgui bgaa shuu dee

Avatar

иргэн 2018-11-22 122.201.31.67

өөр яахын новшоо та нарын аманд багтаад ЗГ унаж л байх уу? ЗГ-аа ажиллуулахгүй УИХ-аар, гишүүн нэртэй новшнуудаар яах юм хэнд хэрэгтэй юм?
Чаддаг юм бол гишүүний эрхээсээ татгалзаач

Avatar

Зочин 2018-11-22 66.181.160.1

УИХ нь ЗГ-аа ажиллах боломж өгөхгүй байгаа байж нэг их эх оронч юм ярих юм. УИХ-ын гишүүд баахан мөнгө угаасан гэмт хэрэг үйлдчихээд үүнийгээ засаа гэж Ерөнхий сайдаа хэлэхээр ЗГ-аа огцруулнаа гээд та бүхэн зүтгээд байгааг ард түмэн ойлгохгүй гэж тооцоод байгаа юм уу. Энх-Амгалантаан та тогтож хайрла. Одоо байтлаа сонгосон олон түмнээ харанхуй бүдүүлэг, тэнэг мунхаг гэж ,,,

Avatar

Зочин 2018-11-22 203.123.4.131

Мийёогийн шээс бас хуцаваа

Avatar

Зочин 2018-11-22 139.5.219.163

хужааагийн шэээс Монгол зэвсэгтэй байж болохгүй гэх гээд байна уу.царайг нь хараад байгаарай хөгшрөх тусам хужааа царай тодордог гэж үнэн шүү.

Avatar

МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ ЭРХ АШИГ ГЭЖ БИЙ ШҮҮ ЭНХ-АМГАЛААН 2018-11-22 64.119.24.94

Та нар зайл. Өөрөө баян бас УИХ гишүүн бол боллоо. Ард түмэн хамаагүй дарлаж, шулж идэж болно гэсэн бодолтойгоо зайл

Avatar

Батаа 2018-11-22 103.206.195.254

Энх-Амгалан та "ОХУ-ын Батлан хамгаалахын сайд С.Шойгу Монгол Улсад ирээд танк, з****г өгсөн байна. Энэ танк зэвсгээр яах гэж байгаа юм. Монгол Улсын Ерөнхий сайд нь намынхаа байранд 300 гаруй офицер цуглуулаад зэвсэгт тэмцэл бослогод уриалаад сууж байна" гэж хэлсэн үгийнхээ хариуцлагыг хүлээж чадах уу.

Avatar

Зочин 2018-11-22 192.82.64.83

Цагаан хэрэмнийхээ цаана очиж х**

Avatar

Зочин 2018-11-22 43.242.243.190

Энэ х***а өөрөө харин худал мэдээлэл цацаж монголыг устгах бодлого явуулж бна

Avatar

Зочин 2018-11-22 202.21.106.140

Хир баталгаатай мэдээлэл вэ?

Avatar

зочин 2018-11-22 122.201.25.46

Бослого, үймээн хэрэггүй, 7-р сарын 1-д юу боллоо.

Avatar

Дарь 2018-11-22 202.126.89.2

Хүрэлсүхийг дэмжээрэй

Avatar