"Мафийн шинжтэй Засгийн газар бүрдчих вий гэдгээс санаа зовж байна" | News.MN

"Мафийн шинжтэй Засгийн газар бүрдчих вий гэдгээс санаа зовж байна"

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-21 78.174.28.48

За энэ Батзандан ч харваас олигтой хүн бишээ, явдал суудал нь эхлэхдээ хулгайч шиг нуугдаж байсан, харин Л.Болд бол туршлагатай улс төрч мөн харамсалтай байна

Avatar

Dandarravjaa 2018-11-21 202.9.43.121

BOGTS BOGTS MUNGUURUU BONDOIJ POODOISON SAIDUUD GUAI , DENS DENS MUNGUURUU DEESHILJ DEVJSEN SAIDUUD GUAI, ARD TUMENDEE ARAV TAVAN TSAAS UGCH CHADAKHGUI CH GESEN AMAR AMGALANG YADAJ UG! ARD TUMEND AMAR AMGALAN KHEREGTEI. TARGAN MAKH ZOOGLOJ, TORGO DURDAMD KHULBURUKHUUS, TAIVAN AMRYG DEEDELDEG ARD TUMEN SHUU.

Avatar

Гоозүфч 2018-11-21 59.153.114.65

Болд бол бохир хүн. Харин аав нь жинхэнэ гоозүйч байсан юм даа. Тийм хүний нэрийг та хэзээч бохирдуулахгүй. Та заваанаараа л дуусаг. Лувсанвандан бол бидний, монголын сонгодог гоозүйч, элит эр. Танааас эцгийн тань хүндлэлийг хасмаар байна.

Avatar

хаха 2018-11-21 59.153.114.65

Жинхэнэ маф та өөрөө. Дандаа худал ярих юм. Өөрт тань тийм зориг байхгүй. Хамгийн лалар юм ярьдаг, өөртөө өөрөө биш хүн тө. Тиймээс та лалар

Avatar

БАЯНХОНГОРЧУУД 2018-11-21 103.57.93.200

баярхонгорт ХҮРЭЭД ИР гаргаал өгье БОЛД ГИШҮҮНЭЭ

Avatar

Tenger eej 2018-11-21 202.9.43.121

Mongolyn ard tumen yaduu, GEKHDEE AMAR AMGALANG MUNGUNUUS ILUUD UZDEG ARD TUMEN SHUU. Erkh medel, mungu tsaasny tuluu buleg bolon temtseldej baigaa khairt tusheeduud ard tumnee demii balai temtseldee urialan duudakhaa boliosoi doo!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-21 120.16.127.139

Жонхуу ах эь нэг чиглэл өгч дээ, Монгол орныг венесуэлийн араас хөтлөх хулгайч попуудын нэг нь энэ зандан баньд

Avatar

Tenuunmongol 2018-11-21 202.9.43.121

Mongolyn ARD TUMNII AZ JARGAL BOL AMAR AMGALAN, ALT MUNGU BISH. ED MUNGU , ERKH ASHGIIN TULUU UVAIGUI TEMTSELDEGCH TURIIN KHAIRT TUSHEEDUUD TA BUKHEN UNEKHEER URUVDMUUR KHARAGDAJ BAINA.

Avatar

Gan 2018-11-21 103.26.195.159

Batzandan Hurelsuh 2 yag adilhan hooson surjin yarisan niigemiig turiharsan turiin hun baihaargui etgeed Iimerhuu gainuudaas bolj tur uls samuurch bna irged ee!

Avatar

Санаа нэг 2018-11-21 59.153.114.65

Та яг үнэн зүйл хэлж. Муу эр дайнд хөөрнө гэгчээр. Ийм хөлдүү хүмүүс бидийг төлөөлнө гэ юу байхав. Лаларууд. Энэ нь төвөд үг байгаа юм. Утга нь тэрсүүд гэсэн үг дээ. Монголыг тэрсүүдээс л хол байлгах юм сан.

Avatar

зочин 2018-11-21 122.201.31.47

Батзандан та маш зөв үг хэлсэн.Ард түмэн үүнд л бухимдаж байгаа .Таны хэлж байгааа үг чинь оновчтой байдаг , учраас та ард түмэндээ үнлэгддэг шүү !!!! Дуу хоолойгоо байнга хүргэж байгаарай , амжилт .АНынхан ЗГ ыг огцоруулахгүй ,үлдээвэл ард түмнээсээ өндөр үнэлгээ авч , 2020 онд ялалт байгуулна .Хэрэв засаг огцоруулбал 2020онд ард түмэн сонгууль өгөхгүй уриалга гаргана .

Avatar

Лөлөл 2018-11-21 59.153.114.65

Жинэхэн лалар хүн Батзандан. Хэзээ ч үл итгэ. төрийн хутгуур. гудамжны лалар

Avatar

Зочин 2018-11-21 122.201.31.47

60тэрбумын толгойлогч нь МЭнхболд ,гар хөлүүд ньХаянхярваа ,Мөнхбат Оюунхорол Цогзолмаа нар арай л дэндүү байна .Ард түмэн 60 тэрбумтангууд ЗГ авахаар улайрч байгаад ,маш их бухимдалтай байгаа .Батзандан маш зөв хэлсэн ,Ард түмэн 60 тэрбумтангуудыг үндэсээр нь сугалж хаях гэж байгаа Хүрэлсүхэд маш их итгэл найдвар өгч байгаа .Батзандан гишүүн та ч гэсэн ард түмэний шудрага хүү ,таньд ч найдвар тавж байгаа шүү !!!Амжилт .Ард түмэн хараа салгахгүй , чих тавин сонсох болно .

Avatar

Amar 2018-11-21 202.179.27.202

Батзандан сайн байна.

Avatar

Зочин 2018-11-21 122.201.31.47

Хотын дарга 2жил болж байхад ,Улаанбаатарт дорвитой зүйл хийгээгүй .Автобусны зогсоол Натурын замд хийх боломж байгаа ,гэтэл юу ч хийхгүй байна ,Огцоруулах хэрэгтэй .Тэгээд ч 60 тэрбумынхан улс орон ,ард түмэнд ямарч нааштай зүйл хийдэггүй .Юмны үнэ ьэнгэрт гарлаа .Улстөрчид ,төрөөс төрсөн тэрбумтан болчихоод ,мөнгө төгрөг ,ар гэртээ санаа зовох юмгүй болхоор ,эрх мэдэлдээн улайран тэмцэж байна.Ард түмэг чинь цөхөрч байна .Банкны өндөр хүү , татвар түрээсээ өгч чадахгүй туйлдаж байна .60 тэрбумтангуудыг төрөөс хөөн зайлуулахыг ард түмэн шаардаж байна .Улс төрчид Батзандан шиг мэдрэмжтэй ,ард түмэнийхээ үгийг сонсдог байх хэрэгтэй ,ард түмэн юунаас болоод бухимдаад байна гэдгийг олж харж ,сонсож байна гэдэг нь маш том ололт, ард түмэн баяртай байна .Ард түмэн 60 тэрбум ,мафын толгойлогчдыг үзэн ядаж байна .Хүрэлсүх үүнийг дарахын төлөө маш сайн ажиллаж байгаа .Ард түмэн түүнд итгэж ,найдаж байгаа .

Avatar

Зочин 2018-11-21 122.201.31.47

Батзандан маш зөв хэллээ .60 тэрбумынхан ,төрийн бүх өндөрлөгийг хүчээр авах гэж улайрч байгаа Хаянхярвааг ард түмэн үзэн ядаж байна .Улс төрчид ,ард түмнээсээ дор сэтгэхүйтээ байна гэж байхгүй ,тэдэнд мөнгө ,эрх мэдэл хэрэгтэй болоод улайран дайрч байгааг ард түмэн харж байна ,60 тэрбумынхан дараагийн ЗГ ыг бүрдүүлэнэ гэвэл , ард түмэн ,галзуурхаас наагуур болно .Хүрэлсүх маш шудрага ажиллаж байгаа ,ард түмэн харж байгаа .Намын нөхөдүүд нь ЖДҮ ээр далимдуулж байгаа нь гутамшиг ,ЁС хуулын дагуу тогтоогдсон тохиолдолд , ажилаас нь чөлөөлөнө гэсэн.Үүнийг мэдсээр байж барьцаа болгон улайрч байна .60 тэрбумыг ард түмэн ,үзэн ядаж байгаа .Хэрэв АН болон бусад биё даагч нар огцоруулах санал өгвөл ард түмэн 2020 онд сонгууль өгөхгүй байхаар уриалга гаргана .

Avatar

Ard 2018-11-21 103.229.120.191

Hudlaa gar.surjignehees tsaashgui tuilbargui gej unen.uund togtson uzel bodol unemshil gej baidag ym uu.uurtuu lonoo tsugluulah gesen yadarsan arga.muu er dee zuvhun uuriiguu bodson amia bodson hogiin novsh.Baahan surjignechiheed uurtuu ashig ungaad tag duugui bolchihdog lalariin gar AN naas huuj yavuulaach naad medrel muutaa...

Avatar

He he saihan hudlaa yarilaa 2018-11-21 103.212.118.29

Jinhene hutgan yimuulegch china jonhy huuk ta 3 shuudee. Ta yaj mongotei bolson Oor . Helchih . ???? .

Avatar

Зочин 2018-11-21 66.181.165.101

zail zail

Avatar

Зочин 2018-11-21 202.131.245.243

Мафийн бүлэглэлийн загалмайлсан эцэг Дон Жонку АНус намаас нэр дэвшиж, Монголын төрийн толгойд сууж байгаа шүү дээ. Энийг яах юм бэ, зандан хүүр ээ?

Avatar

Зочин 2018-11-21 202.72.245.194

БЭБ ТОЛГОЙЛСОН МАФИ УИХЫГ ӨӨРИЙН ТӨЛӨӨЛӨГЧӨӨР ДАИЖУУЛАН АТГАЖ БГАА БӨГӨӨД СҮХ ҮНЭХЭЭР ТЭДНИЙ ЭСРЭГ ТЭМЦЭЖ БАЙГАА БОЛ ТҮҮНИЙГ ХАМГААЛЬЯА ИРГЭД ЭЭ ГЭХДЭЭ ҮҮНИЙГЭЭ ИРГЭДДЭЭ ИЛЭН ДАЛАНГҮЙ ӨӨРӨӨ ХЭЛЖ УРИАЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ТЭГЭХГҮЙ БОЛ ЭРГЭЛЗЭЭ БАС БАЙНА АА

Avatar

МАШ ЗӨВ ЯРЬЖ БАЙНА 2018-11-21 64.119.24.94

Монгол улсын эрх ашгийн үүднээс Төрийн хүн шиг ярьж байна. Хүрэлсүхийн ЗГ муудаа огцрох болоод байгаам биш. Бас Хүрэлсүхийн ЗГ-аас дээр Засгийн газар ч бүрдэхгүй НЬ үнэн. Засаг унаж солигдож байгаа нь ч чухал биш. ХАМГИЙН АЮУЛТАЙ НЬ ГЭМТНҮҮД ХУУЛИАС ЗУГТААЖ ЗАСГАА УНАГААЖ БАЙЖ ГЭМЭЭ САРНИУЛАХ ГЭЖ ХУЙВАЛДААН ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА гэж харагдаж байна. МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭНД ЭЦСИЙН ҮР ДҮН НЬ НИЙГЭМД ШУДАРГА ЁСЫГ ТОГТООХ Л ЧУХАЛ. Батзандан БРАВО

Avatar

аа 2018-11-21 59.153.114.65

Батзандан гэж лалар. Тэр монголыг биш. өөртөө л өөрөө хүн. Их шударга гэнэ үү. ааа. Өөрөө л их жүжигчин. шог гараа. тв, Их хурлын шог гарааны гол дүр БАТЗАНДАН

Avatar

Зочин 2018-11-21 188.62.88.27

Jedu iin hulgaich nariig anhnaadaa hamgaalaad baisan yanhanii shees dee ene Hujaazandan

Avatar

Зочин 2018-11-21 188.62.88.27

Hujaazandan iin ah Hurelsuhiin zuvluh sh dee. Zam tervriin yam ii toriin nariin baij bgaad yaman deer ni allaga garhad hamt baisan. Odoo Huukiin hoshnogo iig dolooj bgaa yum

Avatar

Зочин 2018-11-21 188.62.88.27

Ene psda er ni tuilbatgui hogiin psda l das

Avatar

Иргэн 2018-11-21 66.181.168.8

Тийм байлгүй дээ. Зөв хө Монголын ард түмэн бүгд харж байгаа.

Avatar

ламбаа 2018-11-21 182.160.35.74

ЭР ХҮН

Avatar