АН: ЗГ-ыг огцруулах шийдвэр гаргалаа | News.MN

АН: ЗГ-ыг огцруулах шийдвэр гаргалаа

Засаг огцруулах асуудал

АН: ЗГ-ыг огцруулах шийдвэр гаргалаа

АН: ЗГ-ыг огцруулах шийдвэр гаргалаа

Ардчилсан намын Улстөрийн зөвлөл өнөөдөр (2018.11.20) хуралдаад У.Хүрэлсүхийн тэргүүлсэн Засгийн газрыг огцруулахыг дэмжих нь зүйтэй гэж үзжээ.

УИХ-д Ардчилсан нам есөн суудалтай. Иймээс дээрх шийдвэрийг хэрэгжүүлнэ гэсэн үг юм. Мөн тус бүлэг Засгийн газарт хариуцлага тооцох ёстой. Жижиг, дунд үйлдвэрлэлийг хөгжүүлэх сангаас УИХ, Засгийн газрын гишүүдийн хамаарал бүхий компани зээл авсан нь эрх мэдлээ хэтрүүлэн ашиглаж, бусдын боломжийг булаасан тул үүнд хариуцлага тооцох ёстой гэсэн байр суурь баримталж буй.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
24
ТэнэглэлТэнэглэл
10
ЗөвЗөв
5
БурууБуруу
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

68 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-20 59.153.114.186

АН дараагийн сонгуульд нам тавиулсаан

Avatar

Зочин 2018-11-20 43.242.241.10

ЭРГҮҮТСЭН АРДЧИЛСАН НАМ\nХӨӨРХИЙ ДӨӨ ХӨӨРХИЙ \nАРДЧИЛАЛ НАС БАРАВ

Avatar

Amar 2018-11-20 202.179.25.64

УИХ-д бонд, АСЕМ болон үнэ тогтворжуулах их мөнгөнд орооцолдоогүй улсаа боддог тангарагтаа үнэнч АН-ын гишүүд бий. Иймээс иргэд минь тайван байцгаа.

Avatar

Зочин 2018-11-20 122.201.21.50

Тангарагтаа унэнч юм бол намынхаа шийдвэрийг л дагана даа. Негее хуулиа дагана даа гэдэг шиг. АНус намын гишууд тангараг ергедег гэж анх удаа сонслоо.

Avatar

Amar 2018-11-20 202.179.25.64

УИХ-д бонд, АСЕМ болон үнэ тоогтворжуулах их мөнгөнд орооцолдоогүй улсаа боддог тангарагтаа үнэнч АН-ын гишүүд бий. Иймээс иргэд минь тайван байцгаа.

Avatar

зочин 2018-11-20 202.9.41.212

Aрдчилсан нам маш том алдаа хийлээ. Tа нарыг 2020 онд сонгох сонирхолтой байсан олон дэмжигч нар та нараас зайгаа авлаа.

Avatar

Өнөр 2018-11-20 66.181.178.199

Засгийн газрыг унагах шийдвэр нь МАНАН-г авч үлдэх, улс төрийн ашиг хонжоо харсан харалган өнөө маргаашаа харсан, М.Энхболдыг бүлэглэлийг дэмжсэн шийдвэр дээ. АН-ч лидергүй болж дээ

Avatar

Өнөр 2018-11-20 66.181.178.199

Засгийн газрыг унагах шийдвэр нь МАНАН-г авч үлдэх, улс төрийн ашиг хонжоо харсан харалган өнөө маргаашаа харсан, М.Энхболдыг бүлэглэлийг дэмжсэн шийдвэр дээ. АН-ч лидергүй болж дээ

Avatar

Зочин 2018-11-20 150.129.141.43

Хэрэв засгийн газао огцорвол ард түмэн босно!! Хэдэн хулгайчдад ард түмний сэтгэл санаагаар тоглох эрх бгаа юм уу?

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.21.106.152

хуцваа. Хулгайч засгийн газрыг хэн ч өмөөрөхгүй

Avatar

зочин. 2018-11-20 202.179.31.46

Хэсэг бүлэг хулгайч луйварчдийн бөөгнөрлийг нам гэнэ...................

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.179.31.46

Хэсэг бүлэг хулгайч луйварчдийн бөөгнөрлийг нам гэнэ...................

Avatar

Зочин 2018-11-20 103.229.122.22

АН "Манан" мафын бүлэглэл, 60 тербумыг дэмжсэн шийдвэр гаргажээ.

Avatar

Зочин 2018-11-20 70.31.70.130

АН зөв .УИХ өөрөө тарах шалтгаан бол Шинэ засагийн бүрдэлт..Өөрөар яагаад ч УИХ тарахгүй. Энэ Засагийн газарт хорчин сайд олон байгаа. Тэднээс салах нь зөв.Хүрэлсүх өарөө олон юманд хайнга хандаж анх хэлснээсээ буцсан. Олон сайд нь гэмтэн болсон байхад өмөөрөөд байх хэрэггүй..

Avatar

Amraa 2018-11-20 106.102.129.112

АН зөв шийдвэр гаргаж. Сөрөг хүчин зөв шийдвэр гаргаж. Одоо засаг др нь гацаагаад УИХыг тараах хэрэгтэй

Avatar

зочин 2018-11-20 122.201.31.47

Ардчилсан нам ийм шийдвэр гаргсан бол 60 тэрбумтангуудтай хариуцлага тооцоно ,гэж бодож байвал гонжийн жоо .Энж хоёр нам ямарч чадвахгүй болсон учир Хүрэлсүх шинэ нам байгуулах хэрэгтэй ,ард түмэн дэмжинэ .60 тэрбумынхантай ,Ардчилсан нам тохироо хийсэн нь тодорхой боллоо .Улс төрийн наймаа газар авлаа , монголд байснаас байгаагүй нь дээр гутар ч байна .

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.9.41.113

http://StartWeeklyJob.com/?userid=94734

Avatar

зочин 2018-11-20 64.119.27.145

Засгийг огцруулаад дараа нь УИХыг тарааж сонгууль явуулж өөрсдөө гарах бодолтой бгаа юм бна,инээд хүрмээр юм,имчээр юм.

Avatar

яг ингэх гээд байсан юм 2018-11-20 64.119.23.54

өөөөөө дурак ааа дуракаа яг ингэх гээд байсан юм Хүрэлсүх дурак тэр Содбаатар Ундраа хоёрынхоо асуудлыг шалгуулсан бол ийм байдалд хүрэхгүй байсан юм одоо дагааад олон гэмгүй хүмүүс ажилгүй боллоо ш дээ Хүрэлсүхээ худлаа сэлэм эргүүлээд

Avatar

К 2018-11-20 202.9.42.29

АНам гэдэг жинхэнэ хор хутгаж ард түмнийг туйлдуулж байгаа бурхи болсон нам шүүдээ

Avatar

зочин 2018-11-20 112.72.9.150

АН улс орныг бодох чадваргүй, луйварчид болохоо харуулж байна. Энэ 2 нам ялгаагүй, ёс зүйгүй, мэдлэг чадваргүй хүн сүрэг шүүдээ.

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.9.43.36

mANai 9 huvaagdaad tuvaanduulj bgaamuu

Avatar

зочин 2018-11-20 103.57.92.25

АН ард түмний санал бодлыг мэдэрдэггүй, маниас хол байдаг нам гэдгээ харууллаа. Та нарт хэзээ ч саналаа өгөхгүй.

Avatar

АН горьдсоны ГАРЗ 2018-11-20 64.119.24.94

АН ХАРИН Ч ЗАСАГ ОГЦРОХЫН ЭСРЭГ БАЙСАН БОЛ АРД ТҮМНЭЭС "ОНОО" АВАХ БАЙЛАА. МАН-н ЗАСАГ ОГЦРОЛОО ГЭЭД "НЭМЭХ ОНОО" АН"-д ОЧИХГҮЙ УЧИР НЬ АРД ТҮМН АН МАН-н ТАРЫГ БҮРЭН ТАНЬСАН. ЗАСАГ ОГЦРОХЫГ ДЭМЖИЖ АН ТАРАА БҮРЭН ТАНИУЛЛАА. АН АРД ТҮМНИЙ ЭРХ АШГИЙГ БОДНО ГЭЖ ТҮҮХЭНДЭЭ БАЙХГҮЙЭЭ.. БАЙГААГҮЙ. АН ЗАСАГ ОГЦРОХЫГ ДЭМЖСНЭЭР МАН-тай ХАМТ ӨӨРСДИЙГӨӨ БУЛШЛАВ. 2020 ОНД СОНГОГЧИД АН МАН-д САНАЛ ӨГӨХГҮЙ ЭЭ

Avatar

Z 2018-11-20 59.153.112.87

Luivarchdiig songoh hereggui

Avatar

мгл 2018-11-20 202.9.43.212

АН бол бас хогийн нам гэдгээ харууллаа, хэн хэний талд байгааг энэ ЖДҮ-гийн хэрэг явдал бидэнд харуулж өглөө.

Avatar

Зочин 2018-11-20 66.181.185.224

мах цусаа л дагаж байна

Avatar

Уншигч 2018-11-20 202.179.25.0

АН- ын дарга Эрдэнэ, УТЗ- ийн дарга Туваан гуай ! ЭХ ОРНООСОО УРВАГЧ УИХ-ын даргыг тэгээд яах юм ???!!! Ажиллуулсаар ЭХ ОРНОО Хятадад улам л НАЙР ТАВИН ӨГҮҮЛСЭЭР байх юм уу???!!!

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.131.245.243

Загалмайлсан эцэг Дон Жонкуугийн даалгавар.

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.9.42.112

У.Хүрэлсүхээс УИХ-н гишүүн засгийн газрын гишүүн Я.Содбаатар МАН-н ерөнхий нарийн бичгийн дарга Амарбаясгалан нартаа хариуцлага тооцож чадахгүй найзын хувиар ЖДҮХС хулгайч нарыг илт өөгшүүлэн хамгаалж байгаа тул огцрорх ёстой МАН-с энэ нөхрийг хөөж Хадгаламж банкнаас хулгайлсан 14 тэрбумын хэрэгт холбогдолтой эсэхийг шалгаж шоронд хорих хэрэгтэй

Avatar

зочин 2018-11-20 103.87.255.62

зөв зөв дараа нь харин засаг байгуулахыг нь гацаагаад их хурлыш тараах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-11-20 64.119.19.229

энэ хүн УИХ-ын индэр дээрээс “би УИХ-д хариуцлага тооцно” гэж мэдэгдэл гаргасан. Та Ерөнхий сайдын хувьд УИХ-д хариуцлага тооцохгүй, УИХ-аас танд хариуцлага тооцно гэхээр “үгүй, би Ерөнхий сайдын хувьд биш. Би намын даргын хувьд УИХ-д хариуцлага тооцно” гэж ярьж байгаа юм. ЭНЭ ХЭН БЭ??

Avatar

ХААН .М БАЙХДАА 2018-11-20 64.119.27.106

НАМЫН ДАРГА ТӨРИЙН ДЭЭР ГЭЖ БОДСОН БОЛОЛТОЙ. ЭДИЙН ЗАГИЙН БОЛОВСРОЛГҮЙ КОМАНДЛАГЧ ЕРӨНХИЙ САЙД УЛС ХӨГЖҮҮЛНЭ ГЭЖ БАЙХУУ. СИНГАПУРЫГ ХАРДАА

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.72.245.202

АН ӨӨРӨӨР ЯАХ Ч БИЛЭЭ СӨРӨГ ХҮЧИН ТЭГЖ Л ТААРАА ХАРИН ХҮҮК ЗАСГИЙН ЭРХЭНД ГАРМАГЦАА ЦЭВЭРЛЭГЭЭГЭЭ ХИЙСЭН БОЛ АН ДЭМЖИХ БАЙСАН ЮМ ӨӨРӨӨ ДҮЛГЭНЭСЭЭР БҮХ ЮМ АА АЛДАЖ ДЭЭ

Avatar

АН ГОРЬДООД ХЭРЭГГҮЙ 2018-11-20 64.119.24.94

АН ХАРИН Ч ЗАСАГ ОГЦРОХЫН ЭСРЭГ БАЙСАН БОЛ АРД ТҮМНЭЭС "ОНОО" АВАХ БАЙЛАА. МАН-н ЗАСАГ ОГЦРОЛОО ГЭЭД "НЭМЭХ ОНОО" АН"-д ОЧИХГҮЙ УЧИР НЬ АРД ТҮМН АН МАН-н ТАРЫГ БҮРЭН ТАНЬСАН. ЗАСАГ ОГЦРОХЫГ ДЭМЖИЖ АН ТАРАА БҮРЭН ТАНИУЛЛАА. АН АРД ТҮМНИЙ ЭРХ АШГИЙГ БОДНО ГЭЖ ТҮҮХЭНДЭЭ БАЙХГҮЙЭЭ.. БАЙГААГҮЙ. АН ЗАСАГ ОГЦРОХЫГ ДЭМЖСНЭЭР МАН-тай ХАМТ ӨӨРСДИЙГӨӨ БУЛШЛАВ. 2020 ОНД СОНГОГЧИД АН МАН-д САНАЛ ӨГӨХГҮЙ ЭЭ

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.179.26.103

Чи одоо хэн бэ Хол очиж гуц

Avatar

Зочин 2018-11-20 211.36.140.95

202.179.26.103 аа Чи чинь харин МАНАН-ын улыг долоосон даргын цүнх барьж гүйдэг зусарч зулбасага юм биш үү.

Avatar

Amar 2018-11-20 202.179.25.157

Улс орны эрх ашиг яригдаж байхад муусайн МАНАН-гийнхан хол очиж хуцацгаа. Тангараг өргөсөн УИХ-ын гишүүний эрх гэж нэг юм бий шүү.Цаана чинь.

Avatar

амар 2018-11-20 66.181.160.99

АНам уг нь эсрэг санал өгөн У.Хүрэлсүхийг дэмжин ажилласан бол арай л өөр өнцөгөөс ард иргэд харах байсан өөдөө шидсэн чулуу өөрийн толгой дээр Эрдэнэ гуай хүүхдүүд

Avatar

АА 2018-11-20 202.126.89.155

ТААРУУХАН ХУЛГАЙЧДЫГ ХАМГИЙН САЙН ХУЛГАЙЯДААР СОЛИХ АЖИЛЛАГАА БОЛНО ДОО.

Avatar

Хүрэлсүх жонху бэлгэвч. Шиг хэрэглэлээ 2018-11-20 202.179.25.107

Жонху үнэхээр хорондоо сайн юм аа. Хүрэлсэүх далдагнаад байх юм . Баатар мэтийн гаруудыг дагаад байх юм. Төр , намаа самарлаадаа хүүк . Гэхдээ бас болохгүй юман дээр зогсч чаддаг ухаант хүмүүс байдаг юм байна .

Avatar

ИРГЭН 2018-11-20 202.9.43.236

МАНАН ЯЛЛАА

Avatar

Зочин 2018-11-20 66.181.187.106

өөө муу АН. Уг нь Хүүк АН, МАН хоёрын хуйвалдааныг нураах хүн дээ.

Avatar

Зочин 2018-11-20 66.181.161.69

Ухна уурийнхуу сэлмэнд цавчуулах нь энэ. Умнух засгаа унаагахад хахуулдсан мунгу уурийг нь унагаждээ. Ууруу унасан хуухэд уйлдаггуймшдээ

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.126.89.203

АН ЭЛБЭГДОРЖ-МИЕЭГИЙН ХАМТЫН ХӨРӨНГИЙГ ХАМГААЛАХААР ШИЙДЧИХСЭН ДҮҮРСЭН ХУЛГАЙЧУУДАА !!! АРДЧИЛАЛЫН БАГ ӨМССӨН ЛУЙВАРЧИД !!! СӨНӨТҮГЭЙ !!!

Avatar

зочин 2018-11-20 64.119.16.130

цаг алдалгүй эртхэн огцруулсан нь дээр дээ. хулгайчдыг дээрээ удаавал юу ч хийж мэднэ шүү!

Avatar

АРД ARD 2018-11-20 66.181.167.194

Жанхуу өөрийн боол ухныг бэлгэвч шиг хэрэглээд хаялаа. Одоо ахиад шинээр гарч ирэх засгийг унагааж хэд дахин огцруулж үймээн самуун дэгдээж байгаад Ерөнхийлөгчийн засаглал тогтоох ганцхан хүсэлтэй. Шоронд орохгүй байх цорын ганц зам нь ердөө энэ .Түүнд өөр сонголт үгүй. Самарч байж л шоронгоос зугтана.

Avatar

Зочин 2018-11-20 203.123.4.131

АН Мийегийн хармаанд байдаг нь батлагдлаа.

Avatar

АРД АРД 2018-11-20 66.181.167.194

юун хужаа миеэ вэ? жанхуу өөрийн боол ухныг бэлгэвч шиг хэрэглээд хаяж байхад даа.

Avatar

Зочин 2018-11-20 66.181.176.199

ЖДҮ-чин хулгайчидыг хамгаалагч Хүрэлсүхийг огцоруулсан нь зөв шийдвэр.

Avatar

Зочин 2018-11-20 124.158.109.140

Монголд нефтийн үйлдвэр барихад хоёр хөрш, монголд бензин тосоо зардаг улс орон, ер нь том гүрнүүд бие даачих нэг алхам болно гээд элдэв аргаар саад хийж байгаа... Тэдний талын болсон, ашиг харсан манай иргэн олон доо.

Avatar

ardaa 2018-11-20 66.181.178.216

manan ajlaa ehellee

Avatar

Зочин 2018-11-20 45.117.35.10

Хүрэлсүхийг ард түмэн дэмжиж байгаа шүү, огцруулбал та нарыг тартал тэмцэх болно, болохгүй бол цус гарах байх даа

Avatar

Жанхуу Ухна Миеэ бүгд адил 2018-11-20 66.181.167.194

ард түмнийг төлөөлдөг жанхуугийн боол ухнын хямд барлаг чи хэн бэ?

Avatar

MGL 2018-11-20 103.229.178.2

Энэ Засгийн газэр тэр ЖДҮ сангаас баахан хүнд хууль бусаар зээл оолгочихсон юм шүү дээ. Засаг буруу зүйл хийсэн бол огцруулаад л байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-11-20 45.117.35.10

Намуудыг төрийн эрх мэдлээс холдуулахгүй бол жижигхэн Монгол улс хэд хуваагдаж байнаа. Энэ хэнд ашигтай нь ойлгомжтой. АН бол өрсөлдөгчөө намнаж байвал улс орны эрх ашиг огт хамаагүй бэртэгчингүүд гэдгээ дахин нотоллоо. Ийм хулгайчуудыг өөрсдийг нь хэзээ ч сонгохгүй байвал яг таарна. Би болбоос хэзээ ч энэ ардчилсан намд ёанал өгөхгүй гэж хатуу шийдсэн. Урд нь МАН бусад намд санал өгч үзээгүй хүн дээ. Над шиг олон хүн байгаа. АН ын дарга гэхэд шоронгийн ялтан Эрдэнэ гэхээр ойлгомжтой

Avatar