Огцруулах асуудлыг хэлэлцэх БХ-ны гишүүдтэй танилц | News.MN

Огцруулах асуудлыг хэлэлцэх БХ-ны гишүүдтэй танилц

Засаг огцруулах асуудал

Огцруулах асуудлыг хэлэлцэх БХ-ны гишүүдтэй танилц

Огцруулах асуудлыг хэлэлцэх БХ-ны гишүүдтэй танилц

УИХ-ын гишүүн Д.Хаянхярваа Засгийн газрыг огцруулах бичгийг УИХ-ын дарга М.Энхболдод өргөн барьсан. Энэ талаар мэдээлэл хийхдээ тэрбээр Монголын ард түмнээс уучлалт гуйсан юм. Мөн Монгол Улсын үндэсний аюулгүй байдалд ноцтой хохирол учруулах нөхцөл байдал үүссэн тул Монгол Улсаа гэх том эрх ашгийг хамгаалах үүднээс гарцаагүй байдалд хүрсэн гэдгээ учирласан юм.

Тэгвэл Засгийн газрыг огцруулах асуудлыг Төрийн байгуулалтын байнгын хороогоор хэлэлцэх учиртай. Үүний дараа УИХ-ын чуулганаар хэлэлцүүлэх юм. Огцруулах асуудлыг УИХ дахь Ардчилсан намын бүлэг болоод, О.Баасанхүү гишүүн дэмжинэ гэдгээ илэрхийлсэн билээ. Ингээд Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны гишүүдийг Засгийн газрыг огцруулах бичигт гарын үсэг зурсан гишүүдийн хамт хүргэж байна.

Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны гишүүдОгцруулах бичигт гарын үсэг зурсан гишүүд
1. Н.Амарзаяа

2.      О.Баасанхүү

3.      Ж.Батзандан

4. С.Бямбацогт

5.      Б.Жавхлан

6.      Г.Занданшатар

7.      Д.Лүндээжанцан

8. Ж.Мөнхбат

9.      Б.Наранхүү

10.  Л.Оюун-Эрдэнэ

11. О.Содбилэг

12.  Д.Сумъяабазар

13.  Д.Тогтохсүрэн

14. Д.Хаянхярваа

15.  Н.Цэрэнбат

16.  Н.Энхболд

17. М.Энхболд

18.  Д.Эрдэнэбат

19. Ж.Эрдэнэбат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Д.Хаянхярваа

2.      А.Ундраа

3. Н.Амарзаяа

4.      Ц.Мөнх-Оргил

5.      Л.Энх-Амгалан

6.      Д.Оюунхорол

7.      М.Билэгт

8.      Г.Мөнхцэцэг

9.      Б.Дэлгэрсайхан

10.  Б.Саранчимэг

11.  Н.Оюундарь

12.  Ё.Баатарбилэг

13.  Г.Тэмүүлэн

14.  Ж.Бат-Эрдэнэ

15.  Б.Чойжилсүрэн

16.  Н.Номтойбаяр

17. Ж.Мөнхбат

18.  Л.Мөнхбаатар

19.  Ц.Цогзолмаа

20. Ж.Эрдэнэбат

21. М.Энхболд

22.  Д.Тэрбишдагва

23.  Б.Ундармаа

24.  Д.Ганболд

25. О.Содбилэг

26.  Ш.Раднаасэд

27. С.Бямбацогт

 

 

Т.НОМИН

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

1245663 2018-11-20 49.0.137.6

"Мотоцикльтой толгойгүй хүн" хочит ЕС-ийн өчигдрийн байнгын хорооны хуралд хэлярьж байгаа үг гэж ёстой элэг авах нөхөр юмаа, энэ нөхөрт үнэхээр боловсрол мэдлэг, төрийн шинж гэж юу ч алгаа. үнэхээр өмнөөс нь ичмээр золиг юмаа.

Avatar

Amar 2018-11-20 202.179.26.109

Хамгийн их идэж уусан гарууд тэгээд хэнийгээ шалгах гээд байгаа юм бэ?Айн.Монголчуудыг өөрсөд шигээ тэнэг гэж бодохоо хэзээ болих золигнууд вэ.Айн.

Avatar

Зочин 2018-11-20 70.31.70.130

Огцорч л байдаг ш дээ.Огцороно л биз. Огцорох нь дээр . Үгүйдээ л хор хутгадаг,худлаа ярьдаг,хувиа боддог хэдэн хэрүүлч сайдаас сална.Цаашилаад ,засаг нь бүрдэхгүй байж байгаад УИХ нь тарна биз. .Хүрэлсүх Засгийн газраа бүрдүүлэхээсээ эхлэнд л сайд болохдоо амалсан амлалтуудаасаа бүрэн буцсан..Тэгээд төрийн албаныхныг баахан бужигнуулсан.

Avatar

Зочин 2018-11-20 103.87.255.62

ЖДҮ уулын орой шүүдээ энэ мөнгө төлөгднө Харин концесс нэрээр баахан 100 тэрбумаар луйвар хийсэн улсууд дарагдаад өнгөрөх гэж байна МӨНХБАТ НОМТОЙБАЯР ЭРДЭНЭБАТ нарын концесс монголын бүх л тенднрийг хамдаг MCS -н ЭНХАМГАЛАН НАРААС ШУДАРГА ЁС ГАРАХ УУ одоо бүгдийг нь цэвэрлэх цаг болсон бүү ухар бүү шантар 50цаасаар хийсэн ажлаа концесс нэрээр 150 болгож авах гэж байсан цайрсан хулгайч нар шүүд

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.21.106.148

Одоо яахав дээ. Болохгүй,бүтэхгүй байгаа бол огцруулахаас биш өөр яах вэ.

Avatar

кккккк 2018-11-20 103.26.193.228

засгаараа тоглож намаа хагалах нь хүрэлсүрийн санаачилга ямар муухай арга хэргэлж засгаа унагалаадаа өөрөө шадар сайд байхдаа шүү дээ намбарын энхбаяр хүрэлсүрийг ойшоодгүй байСАН НЬ АРГАГҮЙ ЮМ БАЙНА ЭНЭ ЭРИЙН ҮЕД Л НАМ НЬ ДАНДАА БУТАРНА ӨӨРӨӨ ХАРИУЦЛАГАА ҮҮРЛЭЭ ГЭЭД ХАЯАД АЛГА БОЛНО ЭНХБОЛД НЬ ҮЛДЭЭД ЭЛДВЭЭРЭЭ ДУУДУУЛААД НЭГ ЮМ ХУМЬЖ АВНА СҮР ЭР ХААНААС Ч ЮМ ГАРЧ ИРЭЭД БУЛААГААД АВНА БАРАХГҮЙ БОЛООД ИРЭХЭЭРЭЭ ХАРИУЦЛАГАА ҮҮРНЭ ГЭЭД БААХАН ДАВХИНА АМЬ НАСАА ХАЙРЛАХГҮЙ Ч ГЭХ ШИГ

Avatar

зочин 2018-11-20 202.179.31.242

Байнгын хороо бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ хуралдвал 19-өөс 11 нь огцруулах санал өгөх юм байна. За тэгээд ЗГ-ыг огцрууллаа гэхэд дараагийн Ерөнхий сайд болон ЗГ-ын гишүүдийг хэн санал оруулж томилуулах билээ. МАН-ын дарга нь биз дээ. Ингээд бодохоор дараагийн ЗГ-аа томилж чадахгүй байсаар энэ их хурал тарах болзлоо хангах юм байна даа.

Avatar

Зочин 2018-11-20 66.181.183.134

Огцоруулах хэрэгтэй дээ. Байнгын хороо нь яасанч олон хунтэй юм. Лундээ Оюунэрдэнэ Цэрэнбат мэтийн илжигнууд бас юуч билээ.

Avatar

Зочин 2018-11-20 43.228.131.207

naad iljignuudees chin lundee oyunerdene 2 bol luiwarchdiin esreg yum bgan minii hooo

Avatar

Зочин 2018-11-20 182.160.2.166

засаг зээл нууцаар олгодог хамгийн бруу байсан өнөөдөр энэ асуудалд хүрэлсүх хариуцлага хүлээх цаг болсон

Avatar

ИТГЭХ ҮҮ? 2018-11-20 59.153.115.124

Ард түмний өмнөөс огцруулах санал гаргадаг та нар хэн юм бэ? Битгий бидний нэрийг баастуулаад бай. Өөрсдөө юу ч хийгээгүй байж юун хийрхэх дуртай бааснууд вэ? Төр огцруулж тоглодгоо хэзээ болих улсууд вэ? МАН гэж мангар гарууд бдаг юм уу? Мөнгө, суудлын төлөө ингэж гүйгээд юу хожих юм бэ? Солиорсон юмнууд өөрсдөө тонилцгоо цаашаа.Та нарт итгэх үү???

Avatar

Шадар нь байж их л муухай арга замаар өмнөх засгаа огцруулсан, karma is bitch 2018-11-20 120.16.223.22

Гарын үсгээ зурж амжаагүй хэдэн гишүүн байгаа шдээ, топор огцрох нь бараг тодорхой байна

Avatar

Зочин 2018-11-20 66.181.181.249

ЗА, ХҮМҮҮСЭЭ! ЭНЭ ЭТГЭЭДҮҮДИЙН НЭРСИЙГ ХАРЧИХ! ЮМ ХАР, ЦАГААНААРАА ЯЛГАРААД ИРЛЭЭ. ЭДЭН ДОТОР ХУЛГАЙ ХИЙГЭЭГҮЙ, ХУЖААД ҮЙЛЧЭЭГҮЙ НЭГ Ч ХҮН АЛГА. "ҮХЭХДЭЭ ҮХЭР БУУГАА" ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2018-11-20 78.109.23.2

Хэрэв Хүрэлсүхээс ухаантай хүн байсан бол энэ дүйвнээр цэвэрхэн чимээгүй огцроод, намаа эв нэгдэлд оруулж авахаа бодож, хичээн зорьсон нь дараагийн сонгуульд өөрт нь өлзийтэй. Түүний толгойлсон засаг хэвээр үргэлжлэх бол улам хог дээр унахаас хэтрэхгүй. өөрийнх нь ухаан мэдэж дээ. Түүнийг тойрсон хэдэн мулгуу сайд нар мэдээж сандлаасаа ховхрохгүйг бодож шордож байгаа. Хүрэлсүхэд энэ маш том боломж боловч өлгөөд авах толгой нь дутах вий

Avatar

Зочин 2018-11-20 66.181.181.249

ЗА, ХҮМҮҮСЭЭ! ЭНЭ ЭТГЭЭДҮҮДИЙН НЭРСИЙГ ХАРЧИХ! ЮМ ХАР, ЦАГААНААРАА ЯЛГАРААД ИРЛЭЭ. ЭДЭН ДОТОР ХУЛГАЙ ХИЙГЭЭГҮЙ, ХУЖААД ҮЙЛЧЭЭГҮЙ НЭГ Ч ХҮН АЛГА. "ҮХЭХДЭЭ ҮХЭР БУУГАА" ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2018-11-20 122.201.22.110

11 гишүүн огцруулах санал өгөх юм бна.

Avatar

Зочин 2018-11-20 66.181.181.249

ЗА, ХҮМҮҮСЭЭ! ЭНЭ ЭТГЭЭДҮҮДИЙН НЭРСИЙГ ХАРЧИХ! ЮМ ХАР, ЦАГААНААРАА ЯЛГАРААД ИРЛЭЭ. ЭДЭН ДОТОР ХУЛГАЙ ХИЙГЭЭГҮЙ, ХУЖААД ҮЙЛЧЭЭГҮЙ НЭГ Ч ХҮН АЛГА. "ҮХЭХДЭЭ ҮХЭР БУУГАА" ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.126.89.154

Ulaanhuarangiin tsergiin TMS tugssun baga dargaar nam,Ulsaa udirduulsan vher mongolchuudiin hohi ni dee. Ene chuluuguur ni orosoos zaabartai, , hujaa shulmas PR-tai tvbed banhar, choniin beltreg hoyor Mongoliig elbej ideed , ebheed tvriilchihlee dee.

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.126.89.154

Ulaanhuarangiin tsergiin TMS tugssun baga dargaar nam,Ulsaa udirduulsan vher mongolchuudiin hohi ni dee. Ene chuluuguur ni orosoos zaabartai, , hujaa shulmas PR-tai tvbed banhar, choniin beltreg hoyor Mongoliig elbej ideed , ebheed tvriilchihlee dee.

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.126.89.154

Ulaanhuarangiin tsergiin TMS tugssun baga dargaar nam,Ulsaa udirduulsan vher mongolchuudiin hohi ni dee. Ene chuluuguur ni orosoos zaabartai, , hujaa shulmas PR-tai tvbed banhar, choniin beltreg hoyor Mongoliig elbej ideed , ebheed tvriilchihlee dee.

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.126.89.154

Ulaanhuarangiin tsergiin TMS tugssun baga dargaar nam,Ulsaa udirduulsan vher mongolchuudiin hohi ni dee. Ene chuluuguur ni orosoos zaabartai, , hujaa shulmas PR-tai tvbed banhar, choniin beltreg hoyor Mongoliig elbej ideed , ebheed tvriilchihlee dee.

Avatar

оол 2018-11-20 64.119.23.54

өөөө огцрох нь найдвартай сая мөнгөө төлж газрын дарга болон залууус ах нартаа луйвардуулчихлаа хохь чинь даанч томроод байсан юм

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.21.106.154

11 саналаар огцруулах санал дэмжигдэх юм уу. 57,89 хувь болох нь байна ш дээ. Засгаараа тоглох ч буруу даа. Гэхдээ АН-ыг 36 суудалтай байхад МАН баяртайгаар унагах талд нь коноп дардаг байж билээ. 65 коноптой МАН бүлэг өөрсдийнхөө унах нүхийг өөрсдөө ухаад унаад өгдөг болж дээ. Улсаа бодсон бол 65-ын бүлэг юугаар ч цохисон унахгүйгээр байлаа. Бүлэг фракцын зодоон юуг ч баллаж хаяж байгааг харж сургамж авах хэрэгтэй . Тиймээс намуудыг Төр засгаас холдуулъя гээд байгаа юм шүү дээ.

Avatar

зочин 2018-11-20 112.72.9.150

Засгаар тоглоод ямар ч нэмэр байхгүй. Энэ намын гайгуй хэдэн нь сайд болсон байгаа. Улам л чадваргүй болно. Харин УИХ хамгийн чадваргүй, ёс зүйгүй байгаад хариуцлага тооцох хэрэгтэй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж