“ЖДҮ-тэй тэмцэх гурван зам байна” | News.MN

“ЖДҮ-тэй тэмцэх гурван зам байна”

Хуучирсан мэдээ: 2018.11.20-нд нийтлэгдсэн

ГАРЦ ҮГ

“ЖДҮ-тэй тэмцэх гурван зам байна”

Монголын нийгэмд засч залруулах, илүү сайжруулах олон зүйл бий. Тэр асуудал болгон шийдэл хүлээж байгаа. Энэ шийдлийг олоход дөхөм болох санал санаачилга гаргаж, олон нийтэд мэдээлсэн эрхмийн үг энэ буланд байх юм.

txKBObaQsTMpEnWstemuujin

Х.Тэмүүжин

УИХ-ын гишүүн асан, хуульч

ЖДҮ-тэй тэмцэх гурван зам харагдаж байна. Нэгдүгээрт мэдээж хуулийн байгууллагад хандах ёстой. Нэгд сонирхлын зөрчил, хоёрт албан тушаалын гэмт хэрэгтэй холбоотой учраас АТГ, прокурор, шүүх гэдэг замаар явж болно. Гэхдээ ингэвэл удна. Хэн нэгнийг хэрэгтэн болгохын тулд хурдан шуурхай шийдэх гээд хүн хэлмэгдүүлж болохгүй учраас бүх зүйлийг хуулийн нарийн дэс дарааллын дагуу шийдэх хэрэгтэй болно. Магадгүй хоёр жилийн хүнд процесс болж хувирах байх. Энэ бол хүнд бөгөөд урт зам.

Хоёр дахь нь УИХ-д нэг том зэвсэг бий. Энэ бол Өргөдлийн байнгын хороо. ЖДҮХС-гаас зээл авч чадахгүй байгаа иргэд уг санд өгч байсан хүсэлтүүдээ бариад “Бид ийм хүсэлт өгөхөд ийм хариу ирдэг байсан” гээд Өргөдлийн байнгын хороонд өргөдлөө гаргах ёстой. Өргөдлийн байнгын хороо УИХ-ын нэрийн өмнөөс Засгийн газрыг дуудаад “Энэ сангуудынхаа мэдээллийг аваад ир. Энэ сангуудаас чинь хэн хэн мөнгө авсан бэ, яагаад хэрэгцээтэй газраа очдоггүй байсан бэ. Ингэж бодлогын завхрал гарахад ямар албан тушаалтан нөлөөлсөн, хариуцсан албан тушаалтан нь хэн бэ” гээд гэрчийг нь оролцуулаад, албан тушаалтнуудыг нь дуудаад нээлттэй сонсгол хийх ёстой. Үүндээ үндэслээд Ёс зүйн дэд хороогоо хуралдуулаад УИХ-ын гишүүний ёс зүй зөрчсөн үйлдлүүдийг нь үнэлээд хариуцлага тооцчихвол парламентын ардчилал асуудлаа ил байлгадаг, хариуцлагаа тооцож чаддаг гэх итгэлийг олон түмэнд өгөх юм даа.

Гурав дахь нь У.Хүрэлсүхийн хэлсэн “Хариуцлагын сэлмээ гаргаад төрийн болон нийтийн хөрөнгө рүү хуруу дүрсэн хүн болгонд хариуцлага тооцно. Миний амь нас юу ч биш” гэдэг үг бий. Энэ үнэн бол одоо Ерөнхий сайд ил тодоор, нээлттэйгээр асуудалд оролцсон сайд, УИХ-ын гишүүдтэй хариуцлага тооцох зангарагтай байх ёстой.

Эх сурвалж: NTV телевиз

narangerel

С.Нарангэрэл

Хуульч

Монгол хүн бүрийн санаа зовж байгаа зүйл бол бид олиггүй төр засагтай болж, мухардалд орчихлоо. Одоо бидэнд цаашаа хөгжил дэвшлийн гарц байна уу? Итгэж сонгосон хүмүүс маань идэж уугаад байна. Одоо яах юм бэ гэсэн асуудал нүүрлэсэн. Монголын энэ бүх асуудал тогтолцоонд байгаа юм биш. Юунд байгаа вэ гэхээр хүнд байгаа юм. Монголчууд гайхамшигт өвөг дээдсийнхээ ёс суртахууныг өөрсдөө алдаад одоо амьдралыг зөвхөн мөнгөөр хардаг болжээ. Бүх салбарыг яаж ёс суртахуунжуулах вэ гэдэг дээр үндэсний хөтөлбөрийн хэмжээнд авч ажиллавал дөрвөн жилийн дараа эргээд харахад монголчууд эрс өөрчлөгдөж, ирээдүйдээ итгэлтэй сэтгэл тэнүүн болох болно. Бидний хөгжил дэвшлийн гарц энд л байгаа юм. Тиймээс асуудлын гол нь бидний уураг тархи, мөн ёс суртахуунд байгаа. Монголыг ёс суртахуун л аварна.

Эх сурвалж: Өнөөдөр сонин

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Shudarga irgen 2018-11-20 174.198.2.48

Chi hervee targan ,zarai muutai bol myangan saihan huvzas umsuud usee zasuulaad har shil zuugeed ch chi uurchlugduhgui.Chi usand orohdoo uuriinhuu unen durh ,nuzgen biye,nudniihee harziig haraad l chi huuramch hun gedgee medne.Bid zuv yos surtahuunguigeer saihan ,zuv amidarna gej bhgui.Tiimees zuv yos surtahuuntai hunee olj tavih zailshgui shaardlagatai.

Avatar

zochin 2018-11-20 66.181.179.56

naad ulgeree ter Saraadaa l ochij yari. shorond ochij boovoo huhuul. chamaig shorondoo alaa delgeed hevtej baigaa. mansuuraad.

Avatar

Зочин 2018-11-20 66.181.181.249

ЭНЭ тэмүүжин амиа тамхи. Яримаар болоод байвал тэр сараа даа л ном унших!

Avatar

Гюстав Лебон (Gustave Le Bon) 2018-11-20 64.119.21.3

"Кто умеет вводить толпу в заблуждение, тот легко становится её повелителем; кто же стремится образумить её, тот всегда бывает её жертвой".

“Хүмүүсийг мэхлэн төөрөгдүүлж чаддаг хүн тун амархан тэдний эзэн нь болдог. Харин тэднийг ухааруулах гэж оролдсон хүн ямагт хохирогч нь болдог юм”.

Avatar

Зочин 2018-11-20 64.119.21.3

Францын сэтгэл судлаач, антропологч Гюстав Лебон (Gustave Le Bon; 1841—1931) аливаа үндэстний хөгжих чадавх чадамж нь түүний оюуны чадварт (IQ) биш, харин ёс суртахуун, араншинд нь байдаг юм гэж хэлжээ! Ёс суртахууны ялзралд орсон үндэстэн ямар ч хурц ухаантай, сэргэлэн, ой санамж сайтай байгаад нэмэргүй, мөхөл рүүгээ явна гэсэн үг л дээ!! Эртний Ромын Эзэнт гүрний мөхлийн нэг шалтгаан нь ёс суртахууны ялзрал байсан гэдэг!!! Одоо бидний ёс суратхуун ямар байгаа билээ??? Мөнгө чухал биш ээ!!!

Avatar

Зочин 2018-11-20 64.119.21.3

Францын сэтгэл судлаач, антропологч Гюстав Лебон (Gustave Le Bon; 1841—1931) аливаа үндэстний хөгжих чадавх чадамж нь түүний оюуны чадварт биш, харин ёс суртахуун, араншинд нь байдаг юм гэж хэлжээ!!! Ёс суртахууны ялзралд орсон үндэстэн ямар ч хурц ухаантай, сэргэлэн, ой санамж сайтай байгаад нэмэргүй, мөхөл рүүгээ явна гэсэн үг л дээ!!!! Эртний Ромын Эзэнт гүрний мөхлийн нэг шалтгаан нь ёс суртахууны ялзрал байсан гэдэг!!! Одоо бидний ёс суратхуун ямар байгаа билээ????? Мөнгө чухал биш ээ!!!

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.21.117.178

Khurelsukhed tegej khariutslaga tootsokh chadvar baikhgui. Ter ug bol zugeer l khumuust saikhan kharagdakh Hero Baatariin nairuulsan jujgiin neg kheseg

Avatar

МУ-ын ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЕРӨНХИЙ САЙД 2 ТҮҮХЭН ЦАГ ҮЕД ИРЭЭД БАЙНА 2018-11-20 64.119.24.94

МУ-ын ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЕРӨНХИЙ САЙД 2 энэ түүхэн цаг үед АН МАН-аасаа нам харгалзахгүйгээр авилагчин, луйварчин ЖДҮ-чин, албан тушаалын наймааачид, газрын наймаачидаа цэвэрлээд МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ ЗОРИГТОЙГООР ЦЭВЭРЛЭЭД өгвөл Ард түмний хайр хүндэтгэлийг хүртэнэ. ТЭГЭЖ ЭС ЧАДВААС ХОЁУЛАА ЯЛЗАРСАН АН МАН-тайгаа МӨХНӨ. МАН-н ЗГ дахиад огцорлоо гээд Ард түмэн АН-д ИТГЭХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ. Бодит байдал чинь энэ. Түүхэн боломжоо ашиглаж МОНГОЛ ТӨРИЙГ ЯЛЗРАЛААС ЦЭВЭРЛЭЖ АРИУСГА.

Avatar

Топор жонхуу 2 хулгайчтай хариуцлага тооцъёо 2018-11-20 120.16.111.118

Топор жонхуу хоёр хулгайчийг үтэр түргэн огцруулж, хатуухан тооцоо бодъёо Хулгайч нарт өршөөл байхгүй!!!

Avatar

Зочин 2018-11-20 43.228.131.45

Сайд дарга нарыг улс төрийн албан тушаал нэрээр мэргэжлийн биш хүмүүсийг эмнэлгийн байгууллагад сайд болон төрийн нарийн бичгийн даргаар бусад яамдад бүгд адил ирүүлж мэргэжлийн хүмүүсээр тэд нарт мэргэжлийн үнэгүй хичээл заалгуулж бэлддэг тогтолцоог үтэр түргэн хал??? мэргэжлийн яамдын удирдлага зөвхөн мэргэжлийн хүмүүс л байх ёстой????

Avatar

zochin 2018-11-20 43.228.131.45

хамгийн чухал зүйл бол төрийн албыг төрлийн болон нутаг усны нөхдөөс үтэр түргэн авч жинхэнэ мэргэжлийн төрийн албан хаагчдад өгөх. нэн ялангуяа мэргэжлийн байгууллагын яамдын дарга нар заавал туршлагатай мэргэжлийн хүн байх хэрэгтэй???? яаралтай сольж мэргэжлийн хүмүүсийг салбараас нь судлан сонгон шалгаруулалтаар томилох???? яаралтай?

Avatar

хахха 2018-11-20 66.181.160.118

ЖДҮ-тэй тэмцдэг нь ямар учиртай юм бэ?хахаха

Avatar

Zochin 2018-11-20 64.119.19.88

Hurelsuh surjin ug helehees hetersengui ee.

Avatar

Зочин 2018-11-20 64.119.18.162

Асем, үнэ тогтворжуулах хөтөлбөр, чингэс бонд, олон тэрбумын концессуудыг яах ёстой талаар бас саналаа хэлээч

Avatar

Зочин 2018-11-20 202.72.245.207

ХА ХА ЭНЭ ХОЁР ЭРХЭМ Л ИЙМ ГЭНЭН ЮМ ЯРИХААР ЭНЭ УЛСЫН ИРГЭД ХАРАНХУЙ ИРЭЭДҮЙ НЬ БҮРХЭГ БАЙХ НЬ АРГАГҮЙ ЮМ БАЙНА

Avatar

Зочин 2018-11-20 103.9.90.50

Юун гэнэ байна гэж. Чи ёс суртахуунгүй нэгний төлөөлөл байна. Цаашаа.

Avatar

зочин 2018-11-20 203.91.118.180

бас Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд, Ерөнхий прокурор 3 нэг тал болж тэмцвэл ялна………..

Avatar

G 2018-11-20 202.126.88.54

Rad as guai sotsiizmaa muruudjee.

Avatar

Монгням 2018-11-20 66.181.169.114

Х.Тэмүүжингээс төрийн тусгай албан хаагчдын эмнэлгийн барилгын зориулалтыг өөрчилж улсад үлэмж их хэмжээний хор хохирол учруулсан тухайд нь хариуцлага тооцож, хохирлыг барагдуулах ёстой шүү дээ. Одоо болтол эрх баригчид, хуулийнхан юу хийгээд байгаа юм бэ???

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа 2018-11-20 122.201.22.89

Бид өнгөц үзэгдэлтэй тэмцээд хүчээ барж байна.Суурь шалтгааныг нь шийдэхийг хичээх хэрэгтэй. Хувийн өмчид тулгуурласан нийгэм нь ХУВИА ХИЧЭЭХ ҮЗЛИЙГ байнга өдөөж байна.БИД АМАН ДЭЭРЭЭ ЭХ ОРОН, АРД ТҮМЭН ГЭХ АВЧ АЧАР ДЭЭРЭЭ НӨГӨӨ ХУВИА ХИЧЭЭХ ҮЗЭЛДЭЭ АВТААД БАЙНА..Хуулийн нарийн зохицуулалт, зөв ёс суртахуун-соёлын төлөвшилт л биднийг аврах байх даа. ЭХНИЙХ НЬ ОЙРЫН ЗОРИЛТ, ХОЁР ДАХЬ НЬ ХЭТДЭЭ ҮР ДҮН НЬ ГАРАХ ЗОРИЛТ ЮМ ДАА.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж