ЗГ-ыг огцруулахаар гарын үсэг зурсан гишүүдтэй танилц | News.MN

ЗГ-ыг огцруулахаар гарын үсэг зурсан гишүүдтэй танилц

Хуучирсан мэдээ: 2018.11.19-нд нийтлэгдсэн

Засаг огцруулах асуудал

LiveЗГ-ыг огцруулахаар гарын үсэг зурсан гишүүдтэй танилц

ЗГ-ыг огцруулахаар гарын үсэг зурсан гишүүдтэй танилц
17 : 40
2018-11-19

"Бидэнд Монгол Улсаа гэх том эрх ашиг бий"

УИХ-ын гишүүн Д.Хаянхярваа Засгийн газрыг огцруулах бичгийг УИХ-ын дарга М.Энхболдод өргөн барилаа. Энэ талаар УИХ-ын гишүүн Д.Хаянхярваа нарын гишүүн мэдээлэл хийв.

Тэрбээр “Би Монголын ард түмнээс уучлалт гуйж байна. Монголын ард түмний өмнө төрийг тогтвортой байлгаж, ард түмний амьдралыг сайжруулах үүрэг хүлээсэн нэр бүхий 27 гишүүн  МАН-ын дарга У.Хүрэлсүхийн толгойлж байгаа Засгийн газрыг огцруулах бичиг өргөн барьж байгаадаа хүлцэл өчиж байна. Яагаад гэвэл Монгол Улсын үндэсний аюулгүй байдалд ноцтой хохирол учруулах нөхцөл байдал үүссэн. Бидэнд Монгол Улсаа гэх том эрх ашиг бий. Намын эрх ашиг бол жижиг эрх ашиг гэж үзсэн учраас гарцаагүй байдалд хүрсэн. Тиймээс Монголын ард түмэн, намын гишүүд дэмжигчдээс хүлцэл өчиж байна” гэв.

Ингээд Үндсэн хуулийн 25.1 дэх хэсгийн 6 дахь заалт, 43 дугаар зүйлийн 4 дэх хэсэг, УИХ-ын тухай хуулийн  7 дугаар зүйлийн 1 дахь хэсгийн 3 дахь заалт болон 12 дахь заалтыг баримтлан дараах үндэслэлээр Ерөнхий сайд  У.Хүрэлсүхийг огцруулах санал гаргаж байна гэдгийг онцоллоо.

У.Хүрэлсүхийн Засгийн газрыг огцруулахаар гарын үсэг зурсан 27 гишүүн

  1. Д.Хаянхярваа
  2. А.Ундраа
  3. Н.Амарзаяа
  4. Ц.Мөнх-Оргил
  5. Л.Энх-Амгалан
  6. Д.Оюунхорол
  7. М.Билэгт
  8. Г.Мөнхцэцэг
  9. Б.Дэлгэрсайхан
  10. Б.Саранчимэг
  11. Н.Оюундарь
  12. Ё.Баатарбилэг
  13. Г.Тэмүүлэн
  14. Ж.Бат-Эрдэнэ
  15. Б.Чойжилсүрэн
  16. Н.Номтойбаяр
  17. Ж.Мөнхбат
  18. Л.Мөнхбаатар
  19. Ц.Цогзолмаа
  20. Ж.Эрдэнэбат
  21. М.Энхболд
  22. Д.Тэрбишдагва
  23. Б.Ундармаа
  24. Д.Ганболд
  25. О.Содбилэг
  26. Ш.Раднаасэд
  27. С.Бямбацогт

Ингээд Засгийн газрыг огцруулах тухай албан бичгийг бүрэн эхээр нь хүргэж байна.

17 : 28
2018-11-19

Засгийн газрыг огцруулах бичиг өргөн барилаа

УИХ-ын гишүүн Д.Хаянхярваа, Ц.Мөнх-Оргил, Ж.Бат-Эрдэнэ, М.Билэгт, Н.Номтойбаяр, О.Содбил, Д.Оюунхорол, Ж.Эрдэнэбат, А.Ундраа, Н.Амарзаяа, Л.Энх-Амгалан нарын гишүүд Засгийн газрыг огцруулах бичиг өргөн барилаа.  УИХ-ын гишүүн Д.Хаянхярваа хэлэхдээ "Би Монголын ард түмнээс уучлалт гуйж байна. Монгол төрийн тогтвортой байдлыг хангаж ажиллах үүрэгтэй нэр бүхий 27 гишүүн ард түмнээс уучлалт хүсэж байгаа юм аа. Бидэнд Монгол Улсын төлөө том эрх ашиг байгаа учраас Засгийн газрыг огцруулах санал гаргахад хүрлээ" гэв.

Засгийн газрыг огцруулах бичиг өргөн барилаа.

Posted by News.mn on Monday, November 19, 2018

16 : 56
2018-11-19

Д.Хаянхярваа Засгийн газрыг огцруулах бичгээ өргөн барих гэж байна

hayanhyarvaa

УИХ-ын гишүүн Д.Хаянхярваа Засгийн газрыг огцруулах бичгийг УИХ-ын дарга М.Энхболдод өргөн барих гэж байна. Уг бичигт хэдэн хүн гарын үсэг зурсан нь тодорхойгүй байгаа юм. Одоогоор 27 гишүүн гарын үсэг зурсан гэх албан бус мэдээлэл байна.

Тэрбээр “Намын даргын болохгүй үйлдлийг би шүүмжилнэ. Нэг хүний дарангуйлал дотор энэ нам ормооргүй байна. Намын дарга болж бүтэхгүй зүйл ярьж, болчимгүй үйлдэл гаргаж байгаа учраас хэлэх ёстой газар нь үүнийг хэлж, алдаа оноог нь засах ёстой. Би өнөөдөр УИХ-ын гишүүн байгаа нөхцөлд бүлгийн даргын албан тушаал байх эсэх нь сонин биш. Өнөөдөр Монгол Улс хүчирхийлэл, дарангуйллын системээр явах зам руу орж байна. Жирийн МАН-ын гишүүд үүнийг ойлгох хэрэгтэй. Ер нь У.Хүрэлсүх гэдэг намын даргыг бид шүүмжилж болохооргүй болсон. Гишүүдийг доромжилдог, дарамталдаг, намын даргаа шүүмжиллээ гэж, намын даргын нэр хүнд өндөр, УИХ-ын нэр хүнд муу байгаа гэж яриад байгаа нь Үндсэн хуульд харш гэдгийг би хэлж байгаа юм. Иймд Удирдах зөвлөлийн хурлын үеэр би “Жижиг дунд үйлдвэрийг хөгжүүлэх сан /ЖДҮХС/-гаас зээл авсан гишүүдэд хариуцлага тооцохгүй бол Засгийн газрыг огцруулах үндэслэлүүдийг бичээд гарын үсэг цуглуулаад өргөн барина” гэж мэдэгдсэн. Энэхүү бичгээ яг одоо өргөн барих гэж байна.  Засгийг огцруулах бичиг өргөн барьсан тохиолдолд Ардчилсан намын бүлэг  болон МАХН-ын гишүүн О.Баасанхүү нар дэмжихээ илэрхийлээд байгаа юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
170
ТэнэглэлТэнэглэл
18
ЗөвЗөв
4
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

286 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

MGL 2018-11-19 119.40.103.82

Hийгмийн хамгийн хог шаарнууд бол та нар эрт дээр үеэсээ л Монголчууд бид ханилж яваад нөхөрөө унаж яваад морио гэдэг байсандааа. Та нарын улсын эрх ашгийг урдаа тавьсан гэдэгт хэзээч итгэхгүй байнаа та нарын хувийн эрх ашиг л нэгт байгаа энд зогсож байгаа хүмүүсийг харахад бүгд хувалзнууд хэлэх муу үг ч олдохгүй байна

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.9.41.94

hagaraliig ehluulsen hun ni HUUK sh dee.

Avatar

зочин 2018-11-19 59.153.112.60

Энэ хярвас ч өөрөөсөө уучлалт гуйх цаг ирэх байхаадаа. Ард түмэн чамайг уучлахгүй дээ..Албан тушаалын донтон. Намын бүлгийн лдаргын тушаалаа өгчихөөд боож үхчих гээд л байх юм. Ер нь бусдад, төр улс ард түмэнд гай болж байснаас боогоод үхчихсэн дээр дээ.

Avatar

зочин 2018-11-19 59.153.112.60

Энэ хаянхарваа гэгч албан тушаалын донтон одоо Хярвасваа гэдэг нэр авчихжээ.Тар улс ард түэнд маань гай тарьж хярвас үнэртүүлээд байна уу даа.

Avatar

иргэн 2018-11-19 202.5.206.149

Ш.раднаасэд Говь-Алтайгаас "Ховч бороо" татаасай билээ

Avatar

Зочин 2018-11-19 122.201.23.75

isshh ene muu shudgui Bilegt , Amarzaya 2 yuchibdee

Avatar

Зочин 2018-11-19 43.228.131.206

Зөв, Жонхуутай нийлж, тагнуулж чагнуулсан хүний дүрд хувилан хор найруулаад Ж.Эрдэнэбатын засгийн газоыг унагаасан бузрын хорчин үйлийн үрээ эдлэх нь энэ дээ, Жонхуу, ЗИ бөөстэй нь хамт зайлуулбал таарна

Avatar

Монгол 2018-11-19 199.49.15.128

Энэ огцруулна гээд байгаа 27 гишүүний бичигт Жонхууг чинь дэмжчихсэн байна шдээ. Энэ 27 урвагч чинь Жонхуугийн б**с долоогч нар юм бишүү Жонхууг санхүүжүүлж төсөвт өөрчлөлт оруулна гэжээ

Avatar

Зочин 2018-11-19 43.228.131.206

Зөв, Жонхуутай нийлж, тагнуулж чагнуулсан хүний дүрд хувилан хор найруулаад Ж.Эрдэнэбатын засгийн газоыг унагаасан бузрын хорчин үйлийн үрээ эдлэх нь энэ дээ, Жонхуу, ЗИ бөөстэй нь хамт зайлуулбал таарна

0 0

Avatar

Зочин 2018-11-19 43.228.131.206

Зөв, Жонхуутай нийлж, тагнуулж чагнуулсан хүний дүрд хувилан хор найоуулаад Ж.Эрдэнэбатын засгийн газоыг унагаасан бузрын хорчин үйлийн үрээ эдлэх нь энэ дээ, Жонхуу, ЗИ бөөстэй нь хамт зайлуулбал таарна

Avatar

Зочин 2018-11-19 43.228.131.206

Зөв, Жонхуутай нийлж, тагнуулж чагнуулсан хүний дүрд хувилан хор найруулаад Ж.Эрдэнэтулгын засгийн газоыг унагаасан бузрын хорчин үйлийн үрээ эдлэх нь энэ дээ, Жонхуу, ЗИ бөөстэй нь хамт зайлуулбал таарна

Avatar

зачин 2018-11-19 124.158.95.138

Энэ 27-г УИХ-ын гишүүн гэж хэлэхээс ичиж байна.Мал гэхэд ч багадмаар. Албан тушаалд ямар дуртай юм бэ? Хааны ээлж халаатай гэдгийг мэддэггүй юм байх даа. Ер нь энэ чадамжгүй Их хурлыг байлгаад байх шаардлагагүй гэж би хувь хүний өнцгөс харж байна. Тиймээс ард түмэн нэг санаа зорилготойгоор нэгдэн нийлж тэмцлийн хурц хэлбэрийг сонгож их хурлыг тараах хэрэгтэй байна. Эд нэрын заваан үйлдэл, ялзрал доройтлыг харж сонссоор байгаад галзуурах нь. Шар тос дотроосоо өтдөг гэдэг энэ бусуу.

Avatar

irgen 2018-11-19 203.91.112.115

УИХ-ын гишүүн Д.Хаянхярваа хэлэхдээ "Би Монголын ард түмнээс уучлалт гуйж байна. Монгол төрийн тогтвортой байдлыг хангаж 27ажиллах үүрэгтэй нэр бүхий 27 гишүүн ард түмнээс уучлалт хүсэж байгаа юм аа. Gehiii ta 27 mongoliin toriin emh zambaraagui bolgoh tor ulsiinhaa esreg yvsniigchin ard tumen hezeech uuchilahgui eeeeeeee

Avatar

Зочин 2018-11-19 103.212.117.145

Hayanhyarbaa hamlion gedeg. Amrsn bolgoomjtoi Buren haryyllaa

Avatar

zochin 2018-11-19 66.181.186.162

ene khulgaych nar bayar temdegleji baygaa yum shig baykh shiw dee , ta nart mongoloo gesen setgel baydag genee , khutswaa

Avatar

Очир 2018-11-19 202.131.234.194

Хүрэлсүх зоригтой хөдөлж, улс эх орноо аврах цагш нь ирлээ. Жанжин Сүхбаатраас яг 8 арван хоёр жилийн дараа дахин нэг Сүх гарч ирсэн нь тохиолдол биш, цаг үеийн шаардлагаар төрсөн удирдагч байх болтугай. Улс төрд бугласан муу муухайг яг одоо л арилгаж чадахгүй бол олон жилийн нүүрийг үзэх болно. Хуулиудын цоорхойнууд улс төрийн ийм будлианд хүргэж байна. ХүрэлсүхийнЗасгийн газар тогтвортой ажиллаж, яг одоо цоорхой хуулиудыг нөхөж чадвал Монгол улс хөгжинэ, эс чадваас гадаадын идэш болно.

Avatar

зочин 2018-11-19 59.153.113.248

Ямар ч урт бичиг вэ багш минь. Хэзээ ч ийм урт албан бичиг харж байсангүй.
Хаянхярваа ерөнхий сайд шиг харагдаж байна шүү.

Avatar

ХА ХА ХА 2018-11-19 64.119.24.94

ХО ХО ХО

Avatar

МУ-ын ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЕРӨНХИЙ САЙД 2 ТҮҮХЭН ЦАГ ҮЕД ИРЭЭД БАЙНА 2018-11-19 64.119.24.94

МУ-ын ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЕРӨНХИЙ САЙД 2 энэ түүхэн цаг үед АН МАН-аасаа нам харгалзахгүйгээр авилагчин, луйварчин ЖДҮ-чин, албан тушаалын наймааачид, газрын наймаачидаа цэвэрлээд МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ ЗОРИГТОЙГООР ЦЭВЭРЛЭЭД өгвөл Ард түмний хайр хүндэтгэлийг хүртэнэ. ТЭГЭЖ ЭС ЧАДВААС ХОЁУЛАА ЯЛЗАРСАН АН МАН-тайгаа МӨХНӨ. МАН-н ЗГ дахиад огцорлоо гээд Ард түмэн АН-д ИТГЭХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ. Бодит байдал чинь энэ. Түүхэн боломжоо ашиглаж МОНГОЛ ТӨРИЙГ ЯЛЗРАЛААС ЦЭВЭРЛЭЖ АРИУСГА.

Avatar

Зочин 2018-11-19 120.16.111.118

Жонхуу чинь Монгол улсын хамгийн том хулгайч шдээ… 750 тэрбум хулгайлаад хэнэгчгүй яваа хулгайч

Avatar

Зөв өө зөв дэмжиж байна 2018-11-19 120.16.111.118

Зөв өө зөв дэмжиж байна! ЖДҮ ГИЙН ХУЛГАЙЧ НАРЫГ ХУЛГАЙЧ ЕРӨНХИЙЛӨГЧТЭЙ НЬ ХАМТ ОГЦРУУЛМААР БАЙНА

Avatar

Зочин 2018-11-19 43.242.242.165

togloomoo bulaalgsan huuheed aaavdaa gomdoj bga yum shg aashlah yumaa

Avatar

Ard 2018-11-19 202.21.117.178

Ogtsruullaa naad teneg n dendsen ongiroo khurelsukhee! Khiirkhsen nuhruu Uls ornoor min togloj bn!

Avatar

ХҮРЭЛСҮХ МАН-н ИДЭЭ БЭЭРийг ШАХАХ ТЭМЦЛЭЭ ЗОРИГТОЙ ҮРГЭЛЖЛҮҮЛ 2018-11-19 64.119.24.94

МАН-н идээ бээр гоожиж, Төр цэвэрлэгдэж бөйна. Энэ гарын үсэг зурсан алиалагчид МАН-н гоожиж байгаа идээ бээрээс гоожихгүй үлдэх санаатай луйварчид байна. МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ ТА НАРЫН ИДЭЭ БЭЭРЭЭс ЦЭВЭРЛЭГДЭХИЙГ АРД ТҮМЭН ХҮСЭЖ ХҮЛЭЭЖ БАЙНА. Та нарт Ард түмэн итгэхээ өнгөрсөн шүү дээ. Ямар мэдрэмжгүй байна аа. Авилгачин луйварчид, 60 тэрбумын сүлжээ аргаа барж дахиад ЗГ-аа огцруулж хуульд шалгуулахаас БУЛТАХ гнэж байна.

Avatar

zochin 2018-11-19 122.201.25.154

hurdan hurdan hulgaich naraa zailuulaacheee bidnii amidral udruus udurt hezuuhen bolj bn hulgaich naraas bolj

Avatar

зочин 2018-11-19 203.91.118.247

Монголын төр яг энэ хэдээс л салчих юм бол ЦЭВЭРШИНЭ дээ, бүгд хулгайч, өшөө хорсолоор амьдаргасад, албан тушаал горьдогсод,,, хажуудахаа хутгалдаг новшнууд л байгаа биз дээ, Улс орон, эдийн засаг, ард түмний амьдрал энэ дээдэх хэдэн малд огт хамаагүй

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.160.101

Энэ ЗГ бараг 100 хувь УИХ аас бүрдсэн атлаа өөрсдөө өөрсдийгөө огцруулнаа гээд байгаа нь энэ УИХ ажиллах бүрэн чадамжгүй болсон хэрэг. УИХ нь тараад шинээр ЗГ-аа байгуулах хүртэл Хүрэлсүхийн ЗГ ажиллаж байх нь зөв. УИХ гишүүд олноороо гэмт хэрэгт орооцолдоод ирэхээрээ ЗГ аараа тоглож байна.

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.70.46.20

ENE yag ulsaa bodoj bga yu. ogtsruultsan chini gomdoj uheh gej bga bizde.

Avatar

ХҮРЭЛСҮХ МАН-н ИДЭЭ БЭЭРийг ШАХАХ ТЭМЦЛЭЭ ЗОРИГТОЙ ҮРГЭЛЖЛҮҮЛ 2018-11-19 64.119.24.94

МАН-н идээ бээр гоожиж, Төр цэвэрлэгдэж бөйна. Энэ гарын үсэг зурсан алиалагчид МАН-н гоожиж байгаа идээ бээрээс гоожихгүй үлдэх санаатай луйварчид байна. МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ ТА НАРЫН ИДЭЭ БЭЭРЭЭс ЦЭВЭРЛЭГДЭХИЙГ АРД ТҮМЭН ХҮСЭЖ ХҮЛЭЭЖ БАЙНА. Та нарт Ард түмэн итгэхээ өнгөрсөн шүү дээ. Ямар мэдрэмжгүй байна аа. Авилгачин луйварчид, 60 тэрбумын сүлжээ аргаа барж байгаам байна.

Avatar

Боловсролгүй, харанхуй, сагсалзуур Хүрэлсүх огцор !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-11-19 43.243.161.23

Хамгийн зөв. Энэ гарын үсэг зурсан хүмүүс бол ардын баатрууд. Арай боловсролтой, юм ойлгодог ухаантай хэсэг нь та бүхнийг 100 хувь дэмжиж байгаа шүү. Хүрэлсүх өөрийн намын Засгийн газараа кнопыг нь мөнгөөр үнэлж Засагаа унагасан нь ил боллоо. Төрийн албанд аллага гарлаа, бензин, долларын үнэ өслөө, өргөн хэрэглээний бараа өслөө, ард түмний амьдрал энэ нэг жилийн хугацаанд бүр дордлоо. Ажил хийх юм байх гэсэн чинь сайд нартайгаа нийлээд ард түмний мөнгийг ЖДҮ-ээр дамжуулж хуслаа. Хүрэлсүх огцор !

Avatar

зочин 2018-11-19 202.21.125.35

Жоомоо чи тэгээд юм ойлгодог, боловсролтой ухаантай нь уу ёстой нохойн оцгор хятадын эрлийзүүд л Монгол улсын эсрэг ийм хийж байна. Хүрэлсүх нийгэмд шударга ёс тогтоох гэж 60 тэрбумын эсрэг чадахаараа тэмцэж хүч хүрэхгүй ганцаардаж байхад ард түмэн дэмжиж байна. Та нарын 60 тэрбумын бүлэглэл удахгүй сүйрэн унана ард түмэн хүчтэй гэдгийг харах болно. Хүрэлсүхийн хэлдэгээр тун удахгүй за

Avatar

зочин 2018-11-19 66.181.160.42

ээ бурхан минь ийм хүн цөөн байгаасай

Avatar

Хүрэлсүх бол ард түмэн гэж хамгийн их ярьдаг ард түмний мөнгийг Сайд нартайгаа нийлж хулгайлдаг ийм л хогийн муу банди даа 2018-11-19 43.243.161.23

Хамгийн зөв. Энэ гарын үсэг зурсан хүмүүс бол ардын баатрууд. Арай боловсролтой, юм ойлгодог ухаантай хэсэг нь та бүхнийг 100 хувь дэмжиж байгаа шүү. Хүрэлсүх өөрийн намын Засгийн газараа кнопыг нь мөнгөөр үнэлж Засагаа унагасан нь ил боллоо. Төрийн албанд аллага гарлаа, бензин, долларын үнэ өслөө, өргөн хэрэглээний бараа өслөө, ард түмний амьдрал энэ нэг жилийн хугацаанд бүр дордлоо. Ажил хийх юм байх гэсэн чинь сайд нартайгаа нийлээд ард түмний мөнгийг ЖДҮ-ээр дамжуулж хуслаа. Хүрэлсүх огцор !

Avatar

Хүрэлсүх л***р огцор өмхий луйварчин 2018-11-19 43.243.161.23

Хамгийн зөв. Энэ гарын үсэг зурсан хүмүүс бол ардын баатрууд. Арай боловсролтой, юм ойлгодог ухаантай хэсэг нь та бүхнийг 100 хувь дэмжиж байгаа шүү. Хүрэлсүх өөрийн намын Засгийн газараа кнопыг нь мөнгөөр үнэлж Засагаа унагасан нь ил боллоо. Төрийн албанд аллага гарлаа, бензин, долларын үнэ өслөө, өргөн хэрэглээний бараа өслөө, ард түмний амьдрал энэ нэг жилийн хугацаанд бүр дордлоо. Ажил хийх юм байх гэсэн чинь сайд нартайгаа нийлээд ард түмний мөнгийг ЖДҮ-ээр дамжуулж хуслаа. Хүрэлсүх огцор !

Avatar

DARAAGIIN SAIDIIN SUUDAL MURUUDUGCH BEEJIN HAV 2018-11-19 122.201.23.83

beejin hav mini chamaig 20-ond amitan bolgonoo. Erunhii said boloh geed muruuduj yvaa biz.

Avatar

Зочин 2018-11-19 119.40.97.6

Улсаан боддоггүй урвагчдын царайг сайн тогтоогоод авцгаа Монголчуудаа, дараа сонгож болохгүй шүү. Удагүй эд нар бүгд намаасаа цаашлаад эх орноосоо хөөгдөх хүмүүс

Avatar

Зочин 2018-11-19 119.40.97.6

Раднаасэд зураагүй байна, news.mn мэдээллээ нягтлаарай

Avatar

ХҮРЭЛСҮХИЙГ ЯАГААД ШУДАРГА ГЭЖ БОДООД БАЙГАА ЮМ БОЛ. 2018-11-19 103.212.117.28

ЗҮГЭЭР Л ХУДЛАА ЯРЬДАГ, ХҮН ЗОДДОГ, ХҮНТЭЙ ДАНДАА СӨРГӨӨЦӨЛДДӨГ, ДЭЭРЭНГҮЙ, БҮХНИЙГ ДИЙЛЭХ АЛБАН ТУШААЛД ХҮРЭХИЙН ТУЛД ЮУ Ч ХИЙХЭЭС БУЦАХГҮЙ Л ХҮН БАЙНА. ХҮССЭН АЛБАН ТУШААЛ БҮРИЙГ НЬ ӨГЛӨӨ. ҮНЭХЭЭР ТОЛГОЙ НЬ ХҮРЭХГҮЙ БАЙНА. НАМАА УНАХАД ГАДААД ЗУГТСАН. ДУУДАЖ АВЧРААД ШАДАР САЙД БОЛГОСОН ЕРӨНХИЙ САЙДТАЙГАА ТААРАХГҮЙ, ӨӨРӨӨ ӨӨӨРИЙГӨӨ ТАГНАЖ БАЙГААД ЕС, НАМЫН ДАРГЫГ АВСАН. БҮХ МУУ МУУХАЙ ЭНЭ ЗАСГИЙН ҮЕД Л ГАРЛАА ШҮҮ ДЭЭ. ОДОО ТЭРИЙГЭЭ БУСАД РУУ ЧИХЭЭД ОЙР ХАВИЙНХНЫГАА НУДРАГДАЖ ЖИЙЧИХЭЭД ҮЛДЭХ ҮҮ

Avatar

Amar 2018-11-19 202.179.26.45

Идэж ууж улсаа хоосруулсан гишүүдийг харж ав монголчууд аа. За яршигаа.Бусад нь ч яахав хөөрхийс. Ядаж Миеэ, Цогзолмаа хоёр тэнэгээ нууж болсонгүй юу.

Avatar

Зочин 2018-11-19 43.228.131.206

Зөв, Жонхуутай нийлж, тагнуулж чагнуулсан хүний дүрд хувилан хор найоуулаад Ж.Эрдэнэтулгын засгийн газоыг унагаасан бузрын хорчин үйлийн үрээ эдлэх нь энэ дээ, Жонхуу, ЗИ бөөстэй нь хамт зайлуулбал таарна

Avatar

Монгол 2018-11-19 199.49.15.128

Эрдэнэтулгын ЗГ гэж юу дэмийрээд байна аа. Жинхэнэ урвагч 27 нөхөр өөрсдийгөө тодруулаад булай болжээ. Хүрэлсүх ээ одоо нэг мөсөн тултлаа үзээд монголыг цэвэрлэх хэрэгтэй. ЗГ-ыг чинь унагаасан ч УИХ-ыг буулгаад дахин сонгууль хийх нь зөв биз дээ

Avatar

Зочин 2018-11-19 43.228.131.206

Зөв, Жонхуутай нийлж, тагнуулж чагнуулсан хүний дүрд хувилан хор найоуулаад Ж.Эрдэнэтулгын засгийн газоыг унагаасан бузрын хорчин үйлийн үрээ эдлэх нь энэ дээ, Жонхуу, ЗИ бөөстэй нь хамт зайлуулбал таарна

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.177.252

AN haana bn?

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.9.42.18

Энэ бол буруу өш хонзон хагарал бутрал хэзээч сайн зүйл авчрахгүй Төр тогтвортой байхыг ард түмэн хүсч байгаа

Avatar

Шүүмжилсэний төлөө хонзон санадаг ерөнхий сайд намын дарга байж таарахгүй бараг энэ нөхөр цаазаар авч магадгүй 2018-11-19 202.21.100.210

Энэ хүмүүсийг 100% дэмжиж байна маш зөв алхам та бүхэнд Монголын төлөө хийсэн сайн үйлсийн төлөө талархах хэрэгтэй зүгээр армийн салаан захирагчийг төрийн сэнтийд заларсан гай дуусахгүй байна. Бүх хүмүүс нэг зүйлсийг ажигласан байх дарга гэдэг хүнийг алдаа зүйл хийж байсаны төлөө доод тушаалын хүнээ дарамталж үүрэгт ажлаас чөлөөлдөг тэнэг мунхаг удирдагч олон байвал дарангуйлал болно шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.55.191.130

Anhnaasaa ene sonjuurgui ulun luivarchidiig songoj gargaj irsen bid uursduu buruutai, ene bolohgui bga tur bol unuugiin mongolchuudiin unen turh uuruu unsan huuhed uldgui yumda

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.181.249

ЗА, ХҮМҮҮСЭЭ! ЭНЭ ЭТГЭЭДҮҮДИЙН НЭРСИЙГ ХАРЧИХ! ЮМ ХАР, ЦАГААНААРАА ЯЛГАРААД ИРЛЭЭ. ЭДЭН ДОТОР ХУЛГАЙ ХИЙГЭЭГҮЙ, ХУЖААД ҮЙЛЧЭЭГҮЙ НЭГ Ч ХҮН АЛГА. "ҮХЭХДЭЭ ҮХЭР БУУГАА" ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2018-11-19 69.181.180.211

Эй бурхан минь энэ хог шаарнуудыг улсаа боддог унэнч шудрага улс терчид гээд хэлчих монголын ард тумний телеелел байна уу, унагаах гээд байгаа негее булгийнхнээсээ ч долоон доор бузарууд ш дээ, нэрлэхээс ч цэрэвэхээр, зугээр л тэр там руугаа тонилцгоо, монголын гэнэн тэнэг жирийн ард тумнийг тайван орхи

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.181.249

ЗА, ХҮМҮҮСЭЭ! ЭНЭ ЭТГЭЭДҮҮДИЙН НЭРСИЙГ ХАРЧИХ! ЮМ ХАР, ЦАГААНААРАА ЯЛГАРААД ИРЛЭЭ. ЭДЭН ДОТОР ХУЛГАЙ ХИЙГЭЭГҮЙ, ХУЖААД ҮЙЛЧЭЭГҮЙ НЭГ Ч ХҮН АЛГА. "ҮХЭХДЭЭ ҮХЭР БУУГАА" ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ!!!

Avatar

lodon 2018-11-19 98.237.202.230

hurelsuh shadar said baihdaa ES aaa araas hutgalj garch irsen odoo uuruu …..

Avatar

Zochin 2018-11-19 112.149.181.227

Choijilsuren gj neg saihn modni naimaachin orsnoos oyutan bhdaa l tavilaga zuudug neg im bohi zajilsn mashin yajisn erguu nuhur bdg bsn turin alband naimaa hideg hvmvvs munguur garsni balag gj Ene dee . .

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.181.249

ЗА, ХҮМҮҮСЭЭ! ЭНЭ ЭТГЭЭДҮҮДИЙН НЭРСИЙГ ХАРЧИХ! ЮМ ХАР, ЦАГААНААРАА ЯЛГАРААД ИРЛЭЭ. ЭДЭН ДОТОР ХУЛГАЙ ХИЙГЭЭГҮЙ, ХУЖААД ҮЙЛЧЭЭГҮЙ НЭГ Ч ХҮН АЛГА. "ҮХЭХДЭЭ ҮХЭР БУУГАА" ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ!!!

Avatar

Zochin 2018-11-19 112.149.181.227

Nen terguund UIH /g Tarah heregtei .turin undur alband hyatad ts ustai hvn heden jil suuj uls ornig samuuruulj duuslaa .60terbumin hereg geed irged nb barimttai nb notlood bhad.yagaad Ene hvn udi boltol suudlaasaa salah gvi bvr erunhilugchid neree devshuulsn bhav dee .

Avatar

Sambuu 2018-11-19 49.0.213.224

Та нарын 2016 онд үхэн хатан өмөөрч сонгож гаргаж ирсэн нам засаг чинь шүү дээ, заяа чинь тэр дээ үмбүүнүүдээ!!!

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.126.89.17

Yag unen songuuliin dun haraad uilj bj bilee

Avatar

Зочин 2018-11-19 122.201.21.50

2020 онд чи дахиад уйлна.

Avatar

л******д 2018-11-19 24.8.194.87

Хүрэлсүх ээ,
Юу хүлээгээд байгаа юм эхлээч ээ. Чамтай холбоотой асуудал байж болно. Чи эхлүүлэх юм бол ард түмэн чиний но г өршөөнө. Хурдан эхлээд наад л******д аа цэвэрлээд өгөөч. Хурдан цэгцэнд оруулаач. Ми , Батболд Нямка бүлэглэлүүдийг дараач. Газрын наймаа , Бондын наймаа гэх мэт зөндөө юм байна шүү дээ. Сэлмээ хурдан гаргаа

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.21.106.123

Нам бужигнана гэдэг чинь намын даргатай л холбоотой асуудал. Намын дарга нь муу л байна даа.

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.179.9

Хамгиин муу сонголт

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.179.9

Ёрөнхии сайд дэндүү чадваргүй ?? Намын дарга л юм бол кабинётээ багцлаж чаддаггүй ??цэргиин хүн юм бол тактик стратегиин ойлголт бараг байдаггуйг тодорхой харж болноо ? Худлаа дүр эсгэж салаан даргын чадваргүйгээ нуудаг!

Avatar

чинзо 2018-11-19 67.188.237.143

Хогон дээр яс булаалдаж байгаа нөрөд шиг л албан тушаал булаалдаад байх юм. Энэ намыг эдээ бээрийг гаргах гэхээр эсэргүүцэж байна гэж ойлгоход болно. МАН Сүнүвэл таарна. ХОТ-ын бүлгийн газрын хөрстэй нь цэвэрлэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-11-19 67.188.237.143

Хүрэлсүх намаа хоёр хуваагаагүй ,МЭнхболдын мафи ,идээ бээртэй , хүмүүсийг намаасаа хөөн зайлуулж , жинхэн цэвэрлэгээ хийх гэж байгааг ньхараад МЭнхболдын бууны ноход ЗГ ыг огцоруулана гэнээ ард түмэн үүнийг зөвшөөрөхгүй .Ёс зүйгүй улс төрчид ,сайд нараа хуулын дагуу ,арга хэмжээ авна гэдгээ ЁС мэдэгдчихсэн ,ард түмэн ойлгоод байхад ,намын нөхөд МЭнхболдын пракцынхан мэдэхгүй байна гэдэг нь ,ямарч улс төрийн мэдлэгэ ,хуулиан мэддэггүй нөхөдүүд байна арайчдээ .Ард түмэн ЁС талд байгаа ,шудрага хү

Avatar

Болор 2018-11-19 83.97.157.201

Ta uuruu nuguu ard tvmen ni vv?

Avatar

ЗОЧИН 2018-11-19 67.188.237.143

Уг нь 20 гаруй жил МАН-ыг дэмжижи ирлээ, гэвч ахин хэзээ чэдний төлөө санал өгөхгүй дэмжихгүй . Эд бол АН-тайгаа мөн адил Элжирсэн хувиа бодогчид. Төрийн тогтюортой байлгана гэсэн яалаа. Өөрөө л сайд биш бол ЗГ огцруулаад байдаг ийм тэнэг улсын гай лай ланчигийг ард түмэн хөлс цус ходоодоороо үүрэх юм.

МАН СҮНТҮГЭЙ УРИА

Avatar

Сүхбаатар дүүргийн ирган 2018-11-19 103.57.92.25

"Монгол Улсад засгийн бүх эрх ард түмний мэдэлд байна" хэмээн МОНГОЛ УЛСЫН ҮНДСЭН ХУУЛИЙН 3-ийн 1д, мөн хуулийн 23-н 1 -д " УИХ-н гишүүн нийт иргэн, улсын ашиг сонирхлыг эрхэмлэн баримталана " гэж тунхагласан билээ. Энэ учраас "Бүх ард түмний санал асуулга" явуулж Засгийн газарт итгэх эсэхийг шийдэх эс бөгөөс гишүүд сонгогдсон тойргийнхоо сонгогчтойгоо уулзаж санал бодлын сонсохыг шаардая.

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.21.106.123

Зөв.

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.21.127.74

Комментчдоо ард түмэн гэж битгий бичдээ өөрсдийнхөө л үзэл бодлоо бич аан….

Avatar

Зочин 2018-11-19 150.129.143.143

Раднаасэд зураагүй юм биш үү,
УИХ-ын дарга М.Энхболд чинь өөрөө эхэлж гарын үсэг зураад, өөртөө өргөн бариулаад байгаам уу?? Цогзолмаа балай авгай чинь нөхрийг нь саяхан том дарга болгосон, охиныг нь газрын дарга, хүү нь газрын дарга, өөр бас яах байсан, юундаа гомдоод, өөрийхөө засгийг огцруулах бичигт гарын үсэг зурдаг юм бол??

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.9.40.218

УИХ тарах нь шударга ёсонд илүү нийцнээ.
Нийт ард санал асуулгаар УИХ-г тараацгаая.

Avatar

Зочин 2018-11-19 159.89.119.9

Хүрэлсүх сураагүй биш хэдэн сая доллар хармаалж аваад далайн эрэг дээр очоод хэвтэнэ биз. Хайран монгол улс минь жонхуу, топорын гараар орж дуусах гэж. Новшнууд зайлаад өг.

Avatar

Зочин 2018-11-19 191.96.71.99

ЖДҮ н зээлийг бопохоор бүр шал дургүй хүрээд дээр нь Ёрөнхий сайд нь хамгаалаад арга хэмжээ авахгүйг хараад ямар улс оронд яаж амьдраад бгаагаач ойлгохгүй бсан чинь шударга гишүүдийн гарыг үсэг зурсаныг хараад бүр сэргэлээ бна. Одоо л яг зөв голидролдоо орох нь дээ. Эх орон гэж худлаа цээжээ дэлдэлгүй үнэн үгээ шууд хэлж байгаад чинь баярлалаа ХАЯН ДЭМЖИЖ БАЙНА.

Avatar

зочин 2018-11-19 103.26.195.230

Хүрэлсүх намаа хоёр хуваагаагүй ,МЭнхболдын мафи ,идээ бээртэй , хүмүүсийг намаасаа хөөн зайлуулж , жинхэн цэвэрлэгээ хийх гэж байгааг ньхараад МЭнхболдын бууны ноход ЗГ ыг огцоруулана гэнээ ард түмэн үүнийг зөвшөөрөхгүй .Ёс зүйгүй улс төрчид ,сайд нараа хуулын дагуу ,арга хэмжээ авна гэдгээ ЁС мэдэгдчихсэн ,ард түмэн ойлгоод байхад ,намын нөхөд МЭнхболдын пракцынхан мэдэхгүй байна гэдэг нь ,ямарч улс төрийн мэдлэгэ ,хуулиан мэддэггүй нөхөдүүд байна арайчдээ .Ард түмэн ЁС талд байгаа ,шудрага хүчтэй , хусаад хаья .Ард түмэн босхоон хүрвэл зэрэг босно харж байна

Avatar

baagii 2018-11-19 202.55.191.130

УИХ тарсан дээр дээ

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.131.225.197

УИХ тарсан дээр дээ

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.72.245.207

МАНЫ ИДЭЭ БЭЭРИЙГ ШАХАЖ БАЙГАА БОЛОХООС ХАГАЛАН БУТАРГААГҮЙ ЭЭ ХУЛГАЙЧИДЫНХААР БОЛ ЭВ НЭГДЭЛ ГЭЭД ХУЛГАЙЧДЫГ ХАМГААЛЖ НЭМЖ ш*****х ЮМ УУ? ХУЛГАЙГ ХӨӨЖ ЧАДВАЛ МАН АМЬД ҮЛДЭЖ МАГАД ХАРИН ЭДЭНД БОЛ НАМ ПАДЛИЙ Ч ҮГҮЙ ХУЛГАЙ НЭМЖ ХИЙГЭЭД НӨГӨӨ 60 ТЭРБУМЫНХНЫ ТОДОРХОЙЛСОН ХУУЛИЙН ХАМГААЛАЛТ ГЭГЧИДЭЭ ОРОХ Л ЗОРИЛГОТОЙ БАЙГАА СҮХ ХУРАНДАА ОДОО СЭЛЭМ ГЯЛС ТОЛГОЙ БӨНДӨГӨС БОЛГОХГҮЙ БОЛ НАМ Ч ТӨР ЗАСАГ Ч БУДАА БОЛОХ НЬ БНА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2018-11-19 144.48.36.50

Анх гарч ирэхдээ юу юу гэж гарч ирлээ. Ард түмэн мартаагүй шүү ." Надаас болон миний тэргүүлсэн Засгийн газраас хууль бус зүйл битгий хүсээрэй, хууль бус зүйл хийлгэх гэж битгий шахаж шаардаарай. Би зөвхөн хуулинд захирагдах болно. Би айхгүй байна. Амь насаа алдахаас ч айхгүй байна. Ганцхан зүйлээс айж байна. Энэ бол ард түмний минь итгэл найдвар алдрах вий гэхээс би айж байна" гээд л сүртэй сүртэй юм ярьсан. Гэтэл ЖДҮ-гээ ч шийдэж чадахгүй өөрт нь итгэсэн ар түмний итгэлийг алдсан нөхөр ОГЦОР

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.165.101

asd

Avatar

Зочин 2018-11-19 103.229.120.35

УИХ д дор хаяж 20 хятууд байна шүү

Avatar

Зочин 2018-11-19 147.126.81.6

Яаж ч ингэж дүгнэлтэд хүрдэг юм. Ямар ч баримт бгаа юм. Хятад хүн гэж ямар ч хүнийг хэлдэг юм. Хятад үндэстэн бол биш юм шиг бгаа юм.

Avatar

зочин 2018-11-19 103.26.195.230

Хүрэлсүхийн ЗГ идээ бээртэй ,энэ зурган дээр байгаа М.Энхболдын гар хөлийн хүмүүсийг цэвэрлэхээр шудрага хөдөлсөнөөр , ЗГыг огцоруулах ,шийдэлд хүрээд Хаянхярваа үхэн хатан явж байгаа нь ичмээр харагдаж байна .ХҮРЭЛСҮХЭЭ чи маш зоригтой шийдвэр гаргаж ,М.Энхболдыг хөөн зайлуул .Ёрөнхий сайдыг энэ хүмүүс гэмтээсэн юм биш үү .яахаараа зүгээр байсан хүн гэмтдэг юм бэ ? Энэ нь сонин , учир битүүлэг санагдаад байна.

Avatar

зочин 2018-11-19 103.26.195.230

Цогзолмаа сайд ,2016 оны сонгуульд МЭнхболдын ,луйвараар ялсан үёдээ ,төрийн бүх өндөрлөгийг гэртээ хүлээж авч байсан ,тэр үёд Цогзолмаа байсан шүү дээ ,манайхан анзаарахгүй юм ,тас тас хөхөрөөд ярьж байсан ,гэхдээ зураг нь гараагүй .Энэ гишүүд бүгэд МЭнхболдын хүмүүс ,ЗГыг унагааж ,60 тэрбумын наймаа явагдсан болоод энэ гишүүд улайр ч байна . Ичиж амьдраасай , та нарыг ард түмэн хараад үзэн ядаж байна .Цаашаа яаж өрнөхийг ард түмэн бид харж байна .ЗГ ыг тараах юм бол , ард түмэн , УИХыг шууд тараана .

Avatar

Zochin 2018-11-19 202.126.89.98

Zov. Irsen zamaar ni zailuul naad l***r Hurelsuhiigee. Umhii luivarchin shuu naad Hurelsuh, Amarbaysaglan, Sodbaatar gurav chin

Avatar

Зочин 2018-11-19 103.26.195.230

27 гишүүд та ,улс орноо хөгжүүлэхэд бидэнд том алхам байна гэсэн үгэнд ,ард түмэн хэзээ ч итгэхгүй , ард түмэн олон жил та нарын хар пиарыг мэдэхгүй явсандаа харамсаж байна ,одоо хэзээ ч та нарт ард түмэн итгэхгүй .Ямар арчаагүй ,байгаагаа гаргаж байгаа нь ,Мөн Хаянхярваа нь их хуралдаа өргөх бичиг барьж байдаг ,Мөн МЭнхболд авч байгаа нь хархад , үнэхээр луйварын аргаар хүч түрэн хийж байна .МЭнхболд гишүүддээ бас 60 тэрбумын наймааг хийж байгаа нь ойлгомжтой .Ард түмэн ЗГ ыг огцоруулахыг зөвшөөрөхгүй .МЭнхболдыг Огцор гэж Хүрэлсүх хэлсэнээс үүдээд ЗГ ыг огцоруулахаар улайрч байгааг хараад ард түмэн жигшиж байна .Хүрэлсүх маш шийдмэг ,өөрчлөлт хийхээр болсон нь ард түмэнд , нааштай байсан нь ,Луйварчин МЭнхболд ,Хаянхярваа хоёрын хийж буй үйлдэл нь ард түмэний дургүйцэлийг хүргэж байна

Avatar

Зочин 2018-11-19 67.188.237.143

М.Энхболдоос салах гээд Баттулгыг сонгосон. Баттулгад хайртаадаа биш , бүр аргаа бараад л тэр. Одоо УИХ даргаас буулгах гэхээр ЗГ унагана гэнэ. Энэ МАН-ы доторхи хотын фракцаас салж болдоггүй юм бол МАН-ыг хөрснөөс нь арчих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.21.106.132

News.MN – Мэдээллийн эх сурвалж

News.MN – Мэдээллийн эх сурвалж

даваа гараг
2018/11/19

Доллар (USD)
2,574.65

Улаанбаатар
-10°C

Улс төр
Эдийн засаг
Нийгэм
Дэлхий
Спорт
Энтертайнмент
Шар мэдээ
Видео

News Brand
Булангууд
Цогц Мэдээ
Архив
Монгол бичиг
English

LiveЗГ-ыг огцруулахаар гарын үсэг зурсан гишүүдтэй танилц
Хуваалцах
Жиргэх
Т. Давааням
Т. Давааням

Улс төр
Мэдээ

6 цагийн өмнө
17 : 40
2018-11-19
"Бидэнд Монгол

Avatar

zochin 2018-11-19 98.213.151.13

ta nariin Sanaa yvahguiee U.I.H tarna za bugd gomdogsod bnashdee ter ariunzaya kolonkoo ajiluulaad amidardaa

Avatar

зочин 2018-11-19 66.181.160.127

Хагарна , бутарна гэдэг чинь АН-д л байдаг өвчин гэж бодсон чинь ерөөс одоо цагийнханд байдаг нийтлэг л өвчин юм байна .

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.9.41.215

Албан тушаал, намын эрх ашгаас улс эх орны эрх ашиг дорд орлоо гэж үү дээ. Яасан муухай хүмүүс вэ. Ихэнхи нь албан тушаалаасаа буусан, Энхболд даргын хүмүүс юм биш үү? Энэ боловсролын сайд гэдэг эмэгтэй чинь ямар арчаагүй хүн бэ, бид ийм хүн чанаргүй хүнийг сайд болгосон байжээ. Харамсч байна……

Avatar

dfg 2018-11-19 202.126.89.9

zz ene hujaa mie enhbold uhej bj mgliin tur ayulgui bh yum bn…muu novshiig buudiii

Avatar

зочин 2018-11-19 66.181.181.227

Хүрэлсүх л МАНыг 2дахь удаагаа цэвэрлэх гэж бна даа, энэ бол зөв шүү,Хаянхярваа ерөнхий сайд болох гэж санаархаж бна даа хөөрхий.

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.126.89.14

SHUDRAGA YOSNII TULUU ZORIG GARGAJ BAIGAA TA BUXEND BAYARLALAA

Avatar

Ариунаа 2018-11-19 66.181.191.82

Засгийн газрыг огцруулахаар гарын үсэг зурсан гишүүдэд баяр хүргье. Та нарыг дэмжиж байна.

Avatar

зобин 2018-11-19 66.181.190.70

жижиг дундын нөхдүүд джэр нь булхай ихтэй нөхдүүд тэр чигээрээ бна даа

Avatar

ЗОЧИН 2018-11-19 66.181.191.86

ЗАСГИЙН ГАЗРЫН САЙД ЦОГЗОЛМАА НЬ МАНАРГАЖ ЯВНА. ЯАНАА??? БАТЭРДЭНЭ ГЭХ НӨХӨР ЯАХАВ. ЧАНАР НЬ ХОГ БОЛСОН НӨХӨР. ЦОГЗОЛМААГ НАМААС ХӨӨХ ХЭРЭГТЭЙ. ЗАСАГ ДОТОР НЬ ХАМТАРЧ АЖИЛЛАХ САНААГҮЙ, ХОР, ХОВ ХОЛЫН САНААТАЙ ШУРГАЛСАН НӨХӨР БАЙЖ. ТЭГЭХЭЭР ЕРӨНХИЙ САЙД Ч ЗҮТГЭЭД НЭМЭРГҮЙ БАЙЖ. ОДОО ЯМАРЧ БАЙСАН ЗОРИГТОЙ ӨӨРЧЛӨЛТ ХИЙЖ МАН-Г ЦЭВЭРЛЭЖ ӨГӨХ ХЭРЭГТЭЙ. ЁСТОЙ НҮГЭЛ ХУРААСАН ГАЗАР БАЙЖ.ЭНЭ АЙХАВТАР МАФИЖСАН БҮЛЭГЛЭЛИЙГ ИХ Л ХОХИРОЛ ХҮЛЭЭЖ, ОДОО Л НЭГ ДАРЖ АВАХГҮЙ БОЛ СҮЙД БОЛОХ НЬ. ЭД НАРЫН ХУВИЙН АМБИЦ

Avatar

Зочин 2018-11-19 122.201.22.25

Засгийн газар огцрох шаардлага байхгүй. Хөлсний комментчдын арми чинь үнэн сайн ажиллах юмаа. Харин тэр гэм зэмтэй хэдийгээ л зайлуул….. Хүрэлсүхэд Баярсайхан тээр жил сайхан шанаадуулаад тэгэс хийгээд зогссон шүү. Хаянхярваа алга амт дахиж байдаг юм шүү….. Бодуул сэтгэгдэл устгах байх SS хийж авнаа. Дараа баримттай.

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.165.101

ug n zasgiin gazriin gishuuddee hariutslaga tootsood yawsan bol iim baidald orohguishde. getel hayanhyarwaag ogtsruulj gaihtal awsandaa. hergeer iim baidald oruulj baih shig bn

Avatar

Зочин 2018-11-19 103.229.122.34

Д.ХАЯНХЯРВАА ДЭМИЙ ЮМ ХИЙЖ БНА. МОНГОЛЫН АРДЫН АРМИАР ХҮМҮҮЖСЭН ХҮНИЙГ БҮҮ БАС .

Avatar

Зочин 2018-11-19 192.99.4.110

Жeнко гэгч хээрийн чонотой нийлсэн гэрийн нохой Хүкийг үтэр түргэн хөөж явуулах нь зөв өө Дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.9.43.238

Хүүе муу ч сайн ч монгол банхар юм даа. Харин та нар Бээжин хавийн гөлгөө мэдэх үү

Avatar

Зочин 2018-11-19 59.153.113.205

Jinhene eleglel hoshignol ene uls tur iig buur shivshig shaalgalaa shuu sdakuud, sandal suudla abulaaldaad

Avatar

Зочин 2018-11-19 103.25.59.108

Намаа хоёр удаа хагалсан Хүрэлсүх одоо улс төрийн үхдэл болох ёстой

Avatar

Зочин 2018-11-19 185.253.97.206

Hudlaa selem erguulsen erguu dagz zailsan ni deer. JDU chdee avaad ogtsrooroi

Avatar

зочин 2018-11-19 103.57.92.25

"БИДЭНД МОНГОЛ УЛСАА ГЭХ ТОМ ЭРХ АШИГ БИЙ" – гэхийн оронд "БИДЭНД МӨНГӨ ХЭМЭЭХ ТОМ АШИГ СОНИРХОЛ БИЙ " гасан бол онох байж дээ. Өөр сонирхол ч байгаа…

Avatar

Зочин 2018-11-19 146.185.148.183

Хүрэлсүх бол өөрөө л үлдэж байвал бусад нь хэн ч юу ч биш гэж боддог хүн гэдэг нь тодорхой болсон. Өнөөдрийн энэ их будилаан булхайг тэр л хийсэн. Өмнө нь өөрөө өөрийгөө тагнуулаад бусдыгаа буруутгаж байсан, харин одоо Иргэдийн жагсаал цуглааныг өөрийнх нь захиалгаар ойр дотных нь хүмүүс хийж байгаа харагдсан. Ийм л хүн шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-11-19 82.102.24.216

НЭГ Л ИХ ӨӨРИЙГӨӨ ТАГНУУЛЖ ЧАГНУУЛААД БАЙСАН ЗОХИОМОЛ ХУУРАМЧ АРГА ЧИНЬ БАРИГДСААН ХҮРЭЛСҮХЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-11-19 185.195.19.87

Гандаашийн ганц ах, ЖДҮ-гийн загалмайлсан эцэг Дон Хүкээ донхойх нь тэр дээ чааваас. Зайл зайл

Avatar

Зочин 2018-11-19 142.93.144.218

Энэ 7 хоногт Хүрэлсүхийн Засгийн газрын хойтын буянд даган баясвал ард түмний амьдрал дээшлэнэ хэмээн мэргэнд буув ккк.

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.9.43.238

Баярлах болоогүй чи удахгүй Их хурал тарахаар болчихлоо доо ккк

Avatar

Зочин 2018-11-19 185.245.84.204

MAN YALAGDSAN YED HURELSUH AVSTRALI RUU ZUGTAAJ YALSAN UED HOIMORT GARCH BAAHAN DUVCHIGNEV. IIM HONOTS NAMD CH TURD CH HEREGGUI. ODOO ZAILAA HU

Avatar

Зочин 2018-11-19 95.143.195.160

ТЭР ЖИЛ ХАР ЗҮРХНИЙ ХӨХ НУУРЫН ОВООГ ХАР ШАР ФEOДАЛУУД ШИГ ЖУНАЙ МИEЭТЭЙ ТАХИАД ЯВЖ БАЙХДАА ӨӨРСДИЙГӨӨ ЧИНГИС ЖАМУХА ГЭХ НЬ ХОЛГҮЙ НЯЛУУРАЛДАЖ БАЙСАН ХҮК ДУРАК ИНГЭЭД НҮХЭЭ ӨӨРӨӨ УХДАГ БАЙЖЭЭ

Avatar

Зочин 2018-11-19 178.128.225.117

БАРДАМ АМ ШАЛДАН ГУЯЫГ ШАЛАВХАН ЗАЙЛУУЛ. БОЛЖ БОЛЖ

Avatar

Зочин 2018-11-19 207.189.0.54

Odoo tegeed Spirtiin naimaachin, Maidariin balinch, Tumur zamiin hulgaich Jenkotoigoo talbai deer ulsuud hevt dee

Avatar

зочин 2018-11-19 103.26.195.230

Сэтгэгдэлд эсрэг юм бичиж байгаа хүмүүс нь ,27 н гишүүд мөнөөс мөн түүн дотор хамгийн их хор найруулдаг хүн ,Хаянхярваа ,ард түмэний хараанд орж ,байнга эсрэг сэтгэгдэл бичдэг .Мөн Хаянхярваа , Ёрөнхийлөгчийг ,жанхуу ,оймосоор нь дуудаж бичдэг , харин дутагдалпыг нь бичсэнээс хойш , гайгүй болсон байна лээ ,одоо Хүрэлсүхрүү бичдэг болсон байна лээ .Хүрэлсүхээ энэ зөөлөн суудалд дуртай ,эх орон ,ард түмэнээ боддоггүй , нэг хүний дор ажилдаг , хүмүүсээс хол байгаарай ,ард түмэн чинь хамт шүү .Амжилт .

Avatar

Зочин 2018-11-19 185.245.84.194

Эрдэнэбатын Засгийн газрын хийсэн ажил дээр их сагасан юмаа. Одоо Сүр Данзан минь Онгондаамаа хөтлөөд, Хөгжлийн банкнаас цусласан Гарамжаваа гараасаа хөтлөөд, б**в Оюунчимэгтэйгээ болзоод гэртээ хэвт дээ хө

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.9.42.132

185.245.84.194 аа чи гэхэд л Гопенгагенаас бичжээ.

Avatar

Amar 2018-11-19 202.179.26.190

За ашгүй дээ. Ингээд идэж ууж монголчуудыг өрөнд оруулсан эх орноосоо урвагчдын үнэн дүр тодорлоо.Одоо л МАН Монгол Ардын нам нэрэндээ тохирч үйл ажиллагаагаа явуулах боломжтой боллоо.Энэ эх орноосоо урвагчдыг харж ав. Монголчууд аа.Одоо МАН-ын Онц хурал хуралдуулж хуйвалдаан зохион байгуулагчдыг хөөж явуулахаас өөр арга үлдсэнгүй дээ.

Avatar

Зочин 2018-11-19 185.245.84.194

Zasgiig unagah sanal terbumd hurj bsan gdg n batlagdlaa shuudee. Hogiin awilgalch hurelsuh chi uuruu. Naad nowshnuudtaigaa zailaa

Avatar

МАН 2018-11-19 64.119.23.54

Зам тээврийн хөгжлийн сайд Я.Содбаатар, УИХ-ын гишүүн Ж.Энхбаяр, Б.Ундармааг огцруул

Avatar

зөв 2018-11-19 202.9.40.78

монгол та нараас дутахгүй ээ тарцгаа

Avatar

Зочин 2018-11-19 207.189.0.52

Хүрэлсүх ч зальтай муужгайлдаа. Одоо гишүүдийг хэдэн тэрбумаар хахуулдах гэж үзэх бхйлгүй хаха

Avatar

Зочин 2018-11-19 27.0.232.31

Эрдэнэбатын Засгийн газрын хийсэн ажил дээр их сагасан юмаа. Одоо Сүр Данзан минь Онгондаамаа хөтлөөд, Хөгжлийн банкнаас цусласан Гарамжаваа гараасаа хөтлөөд, б**в Оюунчимэгтэйгээ болзоод гэртээ хэвт дээ хө

Avatar

Зочин 2018-11-19 68.183.225.110

За одоо огцорсон Хүрэлсүх овоолсон баас шиг хэдэн баагийнууд хөлсөлж талбай дээр осгож үхтэлээ орилох байхдаа чааваас. Гудамжны муу улаан хамгаалагч зайлсан бай даа

Avatar

Зочин 2018-11-19 177.54.150.26

Энэ Хүрэлсүхийн хөлсний коммeнтчид хараалаа барж байнаа зайлуул. Гохь нь дээ мөнгөний гахайнууд минь

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.161.93

Цөөвөрүүд ханаж цадахгүй дүлзэнгүүд сайн хардаа дахиж бүү сонго харагд

Avatar

Зочин 2018-11-19 177.54.150.26

Үйлийн үр нь мөн ч хурдан ирлээ дээ Сүр Данзанд. Жилийн өмнө намаа хагалж, бүлгээ хэмхэлж, засгаа унагааж байсан хүн өөрөө ингэж занганд орлог юм байжээ гэж

Avatar

Зочин 2018-11-19 188.166.106.100

Жонхууг дагавал Жанхуу болж балрана гэдгээ ойлгоогүй хохь нь

Avatar

Зочин 2018-11-19 109.123.74.82

Одоо Хүрэлсүхийн Хадгаламж банкнаас шаасан 14 тэрбумыг эргүүлж төлүүл. 1 тэрбумаар кнопоо худалдаж түүний бөгсийг долоосон гишүүдийг зайлуул

Avatar

зочин 2018-11-19 103.26.195.230

Энэ 27 гишүүд эх орны хөгжил ,ард түмэний амьдрал ,ямар ч хамаагүй юм байна .Хараад байхад энэ дотороос авах хүн нэг ч алга ,МНэхболдын гар хөлнүүд байна ,ард түмэн та нараар дутахгүй ,ЗГ биш ,УИХ огцрох ёстой ,МЭнхболд гишүүдийнхээ ,ёс зүйгүй ,луйвар ,хулгай хийсэн гишүүдтэйгээ ,нэг ч тооцоо хийгээгүй .Батзоригийн бүрэн эрхийг цуцлах ёстой байсан ,хуулиар батлагдсан , өөрөө хүлээн зөвшөөрсөн ойлгомжтой асуудалаа шийдэж чадахгүй байж ,З.Г ын ажилд оролцох нь зүй бус ажиллагаа .Ард ьүмэн ЗГ ыг огцоруулахгүй санал нэг байгаа .МАН ын хэсэг бүлэг энэ хэдэн гишүүд ,ард түмэнээсээ ичиж амьдарч зайгаа тавь .

Avatar

Зочин 2018-11-19 109.123.74.82

Одоо Хүрэлсүхийн Хадгаламж банкнаас шаасан 14 тэрбумыг эргүүлж төлүүл. 1 тэрбумаар кнопоо худалдаж түүний бөгсийг долоосон гишүүдийг зайлуул

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.9.42.132

Ямар олон улсаас бичиж байгаа юм шиг болгож байнаа. Чи гэхэд л Англиас бичсэн байх нь байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2018-11-19 51.15.146.238

Намаа хоёр удаа хагалсан Хүрэлсүх одоо улс төрийн үхдэл болох ёстой

Avatar

Зочин 2018-11-19 51.15.146.238

Одоо Хүүк нь буцаагаад УИХ-аа тараана гээд зүтгэчих байх даа. Өөрөө л болж байвал 65-аа гаргуунд нь гаргах л хүн дээ.

Avatar

Зочин 2018-11-19 178.128.231.97

Хүрэлсүх бол өөрөө л үлдэж байвал бусад нь хэн ч юу ч биш гэж боддог хүн гэдэг нь тодорхой болсон. Өнөөдрийн энэ их будилаан булхайг тэр л хийсэн. Өмнө нь өөрөө өөрийгөө тагнуулаад бусдыгаа буруутгаж байсан, харин одоо Иргэдийн жагсаал цуглааныг өөрийнх нь захиалгаар ойр дотных нь хүмүүс хийж байгаа харагдсан. Ийм л хүн шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-11-19 45.32.190.134

Цэвэр сайдуудынх нь, ЗГ-ынх нь бохир сангуудын хэрэг илэрчээд байхад кабинэтдаа хариуцлага тооцохгүй, тэс хөндлөн юм ярьж гүлдийсээр байгаа ЕС-ыг юу гэж ойлгох вэ өнөө шударга ёснб төлөө сэлэм эргүүлнэ гэсэн Хүрэлсүх хааччив.. Түүхэн дэх хамгийн мулгуу, онигооны ЕС??????????

Avatar

Зочин 2018-11-19 209.58.190.1

Хүкийн реакци ЖДҮ дээр маш удаж гарсан Ойлгомжой юман дээр бодож удаж болдоггүйн жишээ

Avatar

Зочин 2018-11-19 138.197.181.241

Турк багшийг золтой л хулгайлчих шахсан, ЗГ таг байсныг огцруулах үндэслэлд сануулсан нь таалагдаж бноо Дэлхийд таалагдах байх шүү.

Avatar

Зочин 2018-11-19 195.154.172.195

Дараагийн ЕСдаар МөнхОргил эсвэл Нямдоржийг тавьсан дээр Мэдээж бүгдэд нь тааалагдахгүй гэхдээ хэн нэгний дарамтанд орохгү чиг зарчимтай хүн байсан нь дээр шүү

Avatar

Зочин 2018-11-19 185.245.84.216

Жараахайнуудаараа туг тахидаг ЗГ огцор

Avatar

Зочин 2018-11-19 178.128.227.215

Ерөнхий сайд энх цагт ч хүнд үед ч нөхдөө орхиод гүйдэг хөлгийн ахмад байх ёсгүй

Avatar

Зочин 2018-11-19 169.57.213.133

Хятад он дуустал бүх портоор ямар ч төрлийн нүүрс импортоор авахгүй байх шийдвэр гаргажээ ийм ЗГ юу ч хийхгүй байнашүүдээ

Avatar

Зочин 2018-11-19 144.48.36.50

Захиргааны Ерөнхий хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулж, ЗГ-ын шийдвэр нь захиргааны хэргийн шүүхэд хамрагдахгүй болох юм бна Ийм ЗГ огцор, Хууль бус үйлдлээ хамгаалдаг ЗГ огцрох нь зөв.

Avatar

Зочин 2018-11-19 82.102.24.227

Намын дарга гудамжнаас улс төр хийх юм байна. Эв нэгдэл ярих ч хэрэггүй боллоо доо

Avatar

БАРАА 2018-11-19 112.72.8.158

ЭНД ОЛИГТОЙ ЮМ ГАНЦ Ч АЛГА. АРДЧИЛСАН НАМЫН АРГАНД УНАСАН ГАРУУД. БАТТУЛГА АЛЬ НЭГ ТЭРГИЙН ИДЭХ МОРЬНЫ НҮҮДЭЛ ХИЙСЭН БАЙЖ. ЭНЭ ЗАСГИЙН ГАЗРЫН САЙДААР АЖИЛЛАЖ БАЙСАН БУЛГАНЫ САЙД АСАН БОЛОН БОЛОВСРОЛЫН САЙДЫН НАРЫН ГАРЫН ҮСЭГ ЭНД ЯВЖ БАЙНА. ИЙМ ХҮМҮҮСТ ИТГЭЖ САЙДААР ТОМИЛСОН НЬ БУРУУ БОЛЖ. МӨН ХҮСЭЛСҮХ САЙД ИЙМ ХҮМҮҮСТЭЙ ХЭРХЭВЧ ГАР БАРИЛЦАЖ БОЛОХГҮЙ. ХУУ ХАМЖ АРЧИХ ХЭРЭГТЭЙ. АРД ТҮМЭН АНХ УДАА АВИЛГАЛЫГ ИЛ БОЛГОСОН ХҮРЭЛСҮХ САЙДЫГ ДЭМЖИХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.126.89.203

МИЕЭ ТЭРГҮҮДТЭЙ ЭРХ МЭДЛИЙН ШУНАЛТ ЭНЭ 27 НОХДЫГ ХАРАА БИЗ !!! ХОРСОЛ ӨВӨРЛӨСӨН ШУНАЛТ ХУЛГАЙЧУУД !!! АРЧИГДАНАА !!! ХАРЖ Л БАЙГААРАЙ !!!

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.183.46

Та 27 тэр хужаагийнхаа араас бүгд зайлцгаа.

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.183.46

Эх орноо цөлмөж Ханаж цаддаггүй новшнууд гарын үсгээ зуржээ, Хүрэлсүхийн ЗГ-ыг унагах юм бол УИХ өөрөө бас тарах хэрэгтэй. Энэ 76- аас 1 ч хүнийг дахин улс төрд оруулж болохгүй.

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.185.224

ттийм шүү тта нарт том эрх ашиг бий тэр үлгэрийн том эрх ашигаа эрхэмлээд 28 жиил боллоо яасан ч дуусдаггүй эрх ашиг вээ та нарын тааргалсан бидний турсан 2 дүндээ дүн л болж МАН гэдэг намыг том эрх ашгийнхаа тѳлѳѳ хангалттай ашиглаж байна жишээ нь оюунхорол хэдэн жил хэдэн засагт ажиллаа даа оюунхорол таргалааад байснаас маньд хялгас ч наалдаагүй юм байхаа

Avatar

Zochin 2018-11-19 66.181.161.52

Odoo nuguu hujaagaa taivichih!!!! Aan ter hujaa chin ih hurliin darga bil uu, martaj orhij

Avatar

зочин 2018-11-19 103.26.195.230

М.Энхболд ,Хаянхярваагийн луйварчид , ард түмнээсээ ичээчээ.Арай л дэндүү байна .Энэ байдалаараа байвал ,УИХ ыг ард түмэн эсэргүүцэж ,тараах хэрэгтэй .Засгийн газарыг ,ард түмэн тараахгүй ,улс орон тогтвортой , байх хэрэгтэй ,харин ,ЖДҮ тэй холбоотой улс төрчид ,хуулын дагуу ,арга хэмжээ авахуулана шүү дээ .Энэ нь хуулын дагуу тогтоогдвол , албан тушаалтангууд , ажилаа өгнө гэж яриад байгааг ойлгодоггүй , малууд вэ ?Ёрөнхий сайд маш тодорхой хэлсэн ,үүнийг ард түмэн харсан ,хоёр чихээрээ сонссон .ЗГ тогтвортой байх хэрэгтэй .

Avatar

бага 2018-11-19 103.229.123.73

Хүрэлсүх өмнөх Засгийг огцруулахын тулд УИХ-ын гишүүдээ ЖДҮ-гээр хахуульдаж. Одоо энэ огцруулах гэж байгаа хэд нь УИХ-ын гишүүддээ ямар хахууль амалж байж унагаах гэж байгаа юм болдоо. Төр хямарвал УИХ-ын гишүүд хязгааргүй баяждаг юм бишүү.

Avatar

Зочин 2018-11-19 64.119.20.77

ulsaa bodood gene vv salbadai chin s** ta nar uls turuus archigdnaa gaigvi ta nar diillxvv olon tvmen diilexnvv xaraarai tanuus bol mai shvv

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.9.42.220

АЛАГ НҮДЭН ҮХРИЙН ХИЙЖ БАЙГАА АЖИЛ

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.126.89.203

МИЕЭГИЙН 27 ХУЛГАЙЧИЙГ ЭБИГИЙН ХАХУУЛИЙН ГАРУУД ДЭМЖИЖ ШОГТОХ ЮМ БИШ БИЗ ДЭЭ !!! ТЭГВЭЛ ЖИНХЭНЭ МАНАН БОЛНО ДОО !!!

Avatar

Зочин 2018-11-19 103.229.122.81

луйварчидтай тэмцсэний төлөө айсан уу??????

Avatar

Зочин 2018-11-19 188.62.88.27

Yamar luivarchintai temtschihvee ene durak. Jedu geed baahan luivarchidiig bii bilgoloo sh dee Huuk

Avatar

Зочин 2018-11-19 64.119.21.3

Хүрэлсүх угаасаа Ерөнхий сайд байтугай яамны хэлтсийн дарга ч хийх зиндааны хүн биш!!! Гэвч "Нэмэгдэхүүний байрыг солиод нийлбэрийн чанар өөрчлөгдөхгүй" гэгчээр огцрууллаа гэхэд дараагийн бүрэлдэхүүн илүү сайжрах ямар ч найдвар байхгүй учраас хий дэмий л бужигнаан, үргүй зардлын нэмэр биз дээ!!!

Avatar

Irgen 2018-11-19 103.212.117.209

Harin ch urd zugiin hamag buzar bulhain uur bolson Mi ovogtiin hajuud Hurelsuh chini ner tsever er hun shuu!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-19 188.62.88.27

Bitgii s*** tsagaandaa garsan hulgach sh dee

Avatar

Hvn 2018-11-19 202.9.42.132

Эд нарыг арай ч ингээд тэнэгтээд амиа хорлох үйлдэл хийхгүй биз гэж бодож байтал нэг хөлөө босго дагуулаад тавьчихлаа. Одоо нөгөө хөлөө босго давуулж чадах нь уу үгүй юу үзье. 2 хөлөө босго давуулчихаар цаашид юу өрнөнө гэж бодож байгаа бол хөөрхийс.

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.165.101

eee halag

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.165.101

hmmm

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.9.42.230

Луйварчидтай тэмцэж байгаа Засгийн газрыг огцоруулбал УИХ-ыг тараах тэмцэлд ард түмэн нэгдэх болно. Тэр цагт гарын үсэг зураад байгаа луйварчид хэн нь ч дараагын УИХ- д сонгогдохгүйгээр харин ч шалгагдах болно.

Avatar

Зочин 2018-11-19 188.62.88.27

Harin ch luivarchin zasagiig igtsoruulj bna JEDU iin luivarchaan

Avatar

Oyun 2018-11-19 66.181.188.13

Hamiin ev negdel cnuhal. yamar negdej niileed idej uu. hyivaldaad huvaaj av gesen bish Namiin darga bol mash haryitlagatai. uhaan zartsuulah ajI'll setgeliin huushuur hiideg ajil bish

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.126.89.209

Огцоруулаад энэ хэдээс засгийн газар байгуулах юм уу монгол улс хаашаа яваад байнаа

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.169.66

Хонзонгоо тайлах гэж ингэж байгаа юм уу. Засгийн газар огцорлоо гээд ард түмэн л хохирно. Төсөв хэлэлцэж батлахаас эхлээд хийх ажил их байхад засаг бужигнуулж, дараагийн ээлжийнхэн хоолондоо орох гэж сандал ширээ мөрөөдөж байх ч гэж дээ

Avatar

Чёорт 2018-11-19 202.21.106.154

МАН нохойн баас болохоо батлав шивдээ

Avatar

Иргэн П 2018-11-19 202.126.89.217

Засгийн газар огцорвол УИХ адилхан тарсан нь дээр дээ. Аль алинд нь хариуцлага тооц.

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.179.27.128

Энэ гарын үсэг зурсан ноход бол 1. Өмнөх засгийн газрын огцорсон хэдэн пидданууд хувийн өш хонзонгоо авах гэж буй шаарнууд. "Эх орон ард түмний нэр барьсан шаарнууд 2. Эд Ми овогт Энхболдыг дэмжсэн, магадгүй сайд болох гэж улайрч буй новшнууд. 3. Ми -ийн ард Си овогт байгаа шүү, хүмүүсээ. Хаянхирваа бол жорлонгийн цаас. Мань хүн тэрнийгээ мэдэхгүй далдагнаад гүйж байна. Засгийн газрыг огцруулж болохгуй…

Avatar

Ж.Эрдэнэбатын ЗГ концессчин, ЖДҮС-н хүүг 3% болгож банкаар дамжихгүй болгож шууд идсэн муу ЗГ байсан 2018-11-19 64.119.24.94

Ж.Эрдэнэбатын Засгийн газар Коцессчин, ЖДҮС-н хүүг 3% болгож банкаар дамжихгүй болгож шууд идсэн, 7 төрлийн татвар нэмсэн, 60 тэрбумын сүлжээг хэрэгжүүлсэн, Төрийн албыг худалдсан хамгийн муу Засгийн газар байсан. Хамгийн муу нь шударга ёсны төлөө А гэж дуугараагүй новшийн ЗГ байсан. Хүрэлсүхийн ЗГ үед идээ бээр гоожиж байна. Идээ бээрээ сайн шахахгы Ард түмэн хүсэж байна.

Avatar

Зочин 2018-11-19 188.62.88.27

Bitgii s*** uhna p**a

Avatar

иргэн 2018-11-19 103.212.117.28

Шатахууны үнэ өссөн. ЕС нь шатахууны ААН-ийг ашиггүй ажиллаж байгаа гэж өмөөрсөн, долларын ханш өссөн, төрийн албан хаагчид нь нэгийгээ алсан, ЖДШСангийн мөнгийг авилгаар тараасан, Мөнгө угаасан сайд нартайгаа жигд хариуцлага тооцоогүй, Содбаатар, Цэрэнбат 2-ыг авч үлдсэн, Эмч, багш, сувилагчийн суулт, цахилгааны ОО зогсолт, Галт тэрэг унасан, УИХ-ыг тараана иргэдээ дайчилна гэж мэдэгдэл хийсэн, Төрийн албан хаагчдыг хууль бусаар хомроглон халсан, Намыг төрийн дээр гаргасан, хүн ЕС нь хүн шанаад

Avatar

Хүрэлсүхийн ЗГ чадамжгүй 2018-11-19 103.212.117.28

Шатахууны үнэ өссөн. ЕС нь шатахууны ААН-ийг ашиггүй ажиллаж байгаа гэж өмөөрсөн, долларын ханш өссөн, төрийн албан хаагчид нь нэгийгээ алсан, ЖДШСангийн мөнгийг авилгаар тараасан, Мөнгө угаасан сайд нартайгаа жигд хариуцлага тооцоогүй, Содбаатар, Цэрэнбат 2-ыг авч үлдсэн, Эмч, багш, сувилагчийн суулт, цахилгааны ОО зогсолт, Галт тэрэг унасан, УИХ-ыг тараана иргэдээ дайчилна гэж мэдэгдэл хийсэн, Төрийн албан хаагчдыг хууль бусаар хомроглон халсан, Намыг төрийн дээр гаргасан, хүн ЕС нь хүн шанаад

Avatar

Ж.Эрдэнэбатын ЗГ-ыг огцруулах нь буруу байсан. 2018-11-19 122.201.22.89

Ж.ЭРДЭНЭБАТЫН ЗГ-ЫГ ОГЦРУУЛАХ НЬ БУРУУ БАЙСАН.Тэр үед л энэ хагарлын үүдийг нээсний гай одоо гарч байгаа юм.М.Энхболд намын даргын хувьд хүмүүсээ зангидаж чадахгүй байсан бол Хүрэлсүх бүр ч долоон дор байна.Жирийн иргэдийн хувьд ЗГыг солих нь ерөөсөө ашиггүй байдаг юм.Яагаад гэвэл, САЙЖИРДАГГҮЙ юм. Олон жил парламентэд суусан Лүндээжанцан ЗГ-ыг өөрчлөхийг өмнө нь ч, одоо ч дэмжихгүй байна шүү дээ.Би түүнтэй санал нэг байна. Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа

Avatar

Ж.Эрдэнэбатын ЗГ огцрох нь зөв байсан 2018-11-19 64.119.24.94

Ж.Эрдэнэбатын Засгийн газар Коцессчин, ЖДҮС-н хүүг 3% болгож банкаар дамжихгүй болгож шууд идсэн, 7 төрлийн татвар нэмсэн, 60 тэрбумын сүлжээг хэрэгжүүлсэн, Төрийн албыг худалдсан хамгийн муу Засгийн газар байсан. Хамгийн муу нь шударга ёсны төлөө А гэж дуугараагүй новшийн ЗГ байсан. Хүрэлсүхийн ЗГ үед идээ бээр гоожиж байна. Идээ бээрээ сайн шахахгы Ард түмэн хүсэж байна. Ж.эрдэнэбатын ЗГ огцроогүй бол Төрийн идээ бээр гоожихгүй байсан

Avatar

Ж.Эрдэнэбатын ЗГ-ыг огцруулах нь буруу байсан. 2018-11-19 122.201.22.89

Ж.ЭРДЭНЭБАТЫН ЗГ-ЫГ ОГЦРУУЛАХ НЬ БУРУУ БАЙСАН.Тэр үед л энэ хагарлын үүдийг нээсний гай одоо гарч байгаа юм.М.Энхболд намын даргын хувьд хүмүүсээ зангидаж чадахгүй байсан бол Хүрэлсүх бүр ч долоон дор байна.Жирийн иргэдийн хувьд ЗГыг солих нь ерөөсөө ашиггүй байдаг юм.Яагаад гэвэл, САЙЖИРДАГГҮЙ юм. Олон жил парламентэд суусан Лүндээжанцан ЗГ-ыг өөрчлөхийг өмнө нь ч, одоо ч дэмжихгүй байна шүү дээ.Би түүнтэй санал нэг байна. Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.126.89.96

ЖДҮсангаас зээл авсан хүмүүстээ хариуцлага тооцож чадахгүй бол ямар ерөнхий сайд байдаг юм

Avatar

Зочин 2018-11-19 150.129.141.17

алхам алхмаар хийгддэг ажлыг нэг л өдөр хийнэ гэж байхгүй эхнээс нь халаад л явж байна энэнээс урьтаж огруулна гэж байгаа энэ хүмүүс жинхэнэ бантан

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.126.89.96

ЖДҮсангаас зээл авсан хүмүүстээ хариуцлага тооцож чадахгүй бол ямар ерөнхий сайд байдаг юм

Avatar

zochin 2018-11-19 66.181.186.162

BIDEND MONGOL ULS GESEN SETGEL BAYNA GEJI KHUDLAA b** KHUTSAACH

Avatar

zochin 2018-11-19 66.181.186.162

BIDEND MONGOL ULS GESEN SETGEL BAYNA GEJI KHUDLAA b** KHUTSAACH

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.185.27

9 хүн нь сайд асан хүмүүс бна

Avatar

Mongol 2018-11-19 202.131.227.50

Хаян бол байдаг л нэгэн луйварчин. Аан харин оркуудын бөөс жанхуугийн хямд барлаг болох дэслэгч цолтой ухна хүрэлсүх бол адгийн н**ш. Өөрийн гэсэн толгой байхгүй, жанхугийн захиалгаар МАН-г дотроос нь хагалж Монголд иргэний дайн өдөөж УИХ-г тарааж эзэн болох жанхуугаа эзэн хаанд өргөмжилж өөрөө Медведев болох гэсэн нэг муу ядруухан барлаг боол болохыг ард түмэн тун удахгүй ойлгох болно.

Avatar

Зочин 2018-11-19 64.119.24.94

МАН-ыг хэдэн ЗГ сольсноор нь биш, авилгачин, луйварчин, албан тушаалын наймаачин, ЖДҮ-чин газрын наймаачдаасаа яаж салж, хариуцлага тооцож Төр, нийгмийг ЦЭВЭРЛЭЖ ЧАДАВ гэдгээр нь СОНГОХ ГАНЦ СОНГОЛТ үлдсэн. МАН-н ЗГ дахиад огцрох огт СОНИН БИШ, ХАРИН бүлэглэл болсон БУЗАРНУУДААСАА ЦЭВЭРЛЭГДЭХ Л Л ЧУХАЛ СОНГОЛТ. Ард түмэн харж байна. ЭНЭ БОЛ НИЙГМИЙН ЗАХИАЛГА. ТӨР, НИЙГЭМ Цэвэрлэгдэх цаг нь болсон.

Avatar

Зочин 2018-11-19 167.99.42.89

Анхнаасаа намыхаа эсрэг явсан Хүрэлсүхэд одоо ганц зам байна. Женко руу урваж намаа хоёр хуваасан нүгэлт буруугаа хүлээн намаасаа уучлалт гуйж, МАН-ын бүлэгтэйгээ эвлэрч, хоёргүй сэтгэлээр зүтгэх. Аль эсвэл хэн ч биш болж гудамжинд гарах. МАН-аасаа хөөгдвөл Хүрэлсүх Женкод, фитнессийн хөлснийхөндөө хэрэг болохгүй. Шууд Австралид аяга угаахаас замгүй. Сонголтоо хийх болжээ.

Avatar

Mongol 2018-11-19 202.131.227.50

Yag ueniig hellee! Janhuugiin hyamd barlag boloh uhna Australia-d ochij ayaga ugaasan ni deer!

Avatar

Зочин 2018-11-19 64.119.17.121

Jenko n zikagaa khalaad tamgiin gazriin dargaaraa avakh bailguidee khuurkhii amitaniig kkkkkkkk

Avatar

Aya 2018-11-19 202.21.110.246

Зөвхөн манайд л байж буй үзэгдэл. Ард нь нийлж тоглогчид тохиролцоо хийнэ. Ард түмэннэг давалгаалж үймээд нам мартана. Дараа нь хэдэн жилийн дараа дахиад л сонгоно. Сөүлд байдаг МИАТийн төлөөлөгч шиг 20 жил тогтортой албаа хашсан хүн алга даа. Хэн ч бай давс хужир энэ тэрийг тааруулна уу эсвэл АН МАН 2 ийн но г сайн мэддэг хүн байгаад аргалж сууна уу. Нэр хугарахаар гэдэг но гаргасан улс төрч бизнес хийдэг хүмүүст улам л их боломж олгодог тогтолцоо зөвхөн эх оронд маань буй

Avatar

зочин 2018-11-19 103.57.92.25

ТА НАРЫГ УУЧИЛАХГҮЙ

Avatar

zook 2018-11-19 103.9.90.53

Mangaruud dotor bas zuwiig bariad suuri deeree ulddeg, shiidwer gargawal gargachihdag nuhud bn shuu. jdu-iin asuudal arai l denduu l dee. Ed nar ch harin ch namaa tsewerleh neg alhamaa hiichij bgaam bishuu.

Avatar

Zochin 2018-11-19 66.181.188.13

Namaach Zasgaach oligtoihon avaad yavj chadahgyi baigaa shyy dee ogtsorson deer Negdel niileed zuv buruugaa yariltsaad dotroo shiidhiin orond Erenhiilegch geh etgeeded dagaar orson teneg neher araich dee 2016 ond negdeltei baij 65 suudal avsan namaa zangidaad yavj chadsangyi gadnaas gyij ireed Shadar said bolonuur hyviin togloltoo hiij ehelsen shyy dee

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.176.234

Аливаа юм заавал 2 талтай. Хулгайчууд хоорондоо хэмлэлдэх нь нөгөө талаасаа улстөржсөн Төрийн гэмт хэрэгтнүүдийн хулгай луйвар илрэх сайн талтай даа. АН МАН 2-т Монголын адгийн шааарууд, луйварчид, гэмт хэрэгтнүүд, урвагчид, итгэх аргагүй бузарууд цугласан байгаа гэдгийг Монгол түмэн ойлгодог болж байгаа нь олзуурхууштай хэрэг.

Avatar

just batkhuu 2018-11-19 203.91.117.8

hayanhirwaag dagasan gishuudiig haraad anzaaraarai dandaa oliggui yumnuud ni l bn ashde

Avatar

Зочин 2018-11-19 45.117.35.14

Муу новшийн хүрэлсүхийг огцоруулбал таарна. Ждү- ийн хулгайчидыг их хамгаалах хэрэггүй байсан юм

Avatar

Лхамаа 2018-11-19 103.9.90.53

Гэхдээ МАН-ын хэд ингэж байгаан нэг талаараа зөв шийдвэр. Хэн нь хэн гэдгээ мэдэцгээгээд харин ч сайн юм болж. Хүүк нээх шударга гээд байх юм, үхсэн баас. Яг тас түс гээд шийдвэр гаргаад байсан зүйл байгаа юм уу ард түмээн. АН-н хэд маань дэмжээнд унагаа2. Ямар угаж сураагүй биш дээ

Avatar

Зочин 2018-11-19 109.89.138.79

Цэргийхэн хөдөлж улс оронг цэгцэртэл хянаж, хулгайч дээрэмчид урвагчдыг цэвэрлэхээс өөр замгүй болж. Бусад улс орон тэгэж цэвэрших юм билээ бид яагаад тэгэж болохгүйх гэж.

Avatar

Zochin 2018-11-19 66.181.188.13

MAH iin ner hyndiig navs unagalaa Hyrelsunh dandaa hagalana butargana Tolgoidoo alchuur zangidaad soliordog baisan zan ne tag heveeree bna lee

Avatar

Zochin 2018-11-19 103.57.93.109

Uls ornii erkh ashig gej soliorchee bas. Uhsniih ni uls ornii erkh ashig! Huviin os honzon, amin huviin erkh ashig l haragdaj bna. MAH sain yum setgej chaddaggui, dandaa busdiin sanaag ashiglaj zaliddag, zuvhun muu yumiig l garguud sain hiideg.Setgelgeenii doroitold orson uee ongorooson garuudiin negdel. Udahgui bugd baihgui bolnoo.

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.131.245.243

Улаан тугийг мандуулаад Улсын сүрийг бадруулъя аа. Урвасан хулгай Хүрэлсүхийг Уухай хийгээд дарцгаая аа.

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.126.89.206

Jiliin umnu hysagdsan hed bna da

Avatar

Иргэн 2018-11-19 203.91.116.154

Өөх ч биш, булчирхай ч биш байснаас Огцруулсан нь зөв

Avatar

зочин 2018-11-19 66.181.176.21

энэ тарвага заавал дарга байх албатай юу ,албан тушаалын төлөө өөрөө л болж байвал ард түмний амьдрал хамаагүй шүү эдэнд,дараагийн сонгуулиар энэ хулгайчдыг бүү дэмжээрэй

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.181.248

Ихэнх нь л сайд дарга байсан хүмүүс байна,Ичихэд яана даа, та нар хүний үнэргүй амьтад юм даа

Avatar

ЗГ УНАЖ, УИХ ТАР 2018-11-19 64.119.24.94

Монголын төр, Төрийн албаа нам дамжсан бүлэглэлээс цэвэрлэж авьяа Ард түмээн. Та нарыг УИХ-д дахиж сонгогдохыг харьяа. Ганц чинь ч гарч ирэхгүй.

Avatar

Зочин 2018-11-19 103.229.120.53

Hujaagiin buzar sheesnuud bna!!!

Avatar

Зочин 2018-11-19 204.85.191.30

Хужаагаас хаа зайлах вэ дээ чи. Насаараа хаяанд нь гөлөгнөж байх заяанд төрчихөөд. Дургүй бол гэрээ ачаад африк нүүгээч. Чадахгүй бол чацга царайлаад бандаашаа хүртэл хужаагаасаа авч углаад сууж бай.

Avatar

Hujaa-d 2018-11-19 202.179.31.77

Ard tumneen dord uzdeg jorlongyn b**s, hhyatad restauron- ugaadas booljis mini uhej dald or!!!!!!!!!!!!!!

Tsoohon ch gsen ONDOR BUTEEL UR DUN GARGADAG ARD TUMEN!!!!!!!!!!!!! MAN ZUGEER DELHIIGEES z**l!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAN ugui bol MONGOL ULS CHANGARNA!!!!!!!!!!!!!

HYATAD yahav dee udahgui ZAD DELBE USERNE ZADRANA!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.131.245.243

Энэ ардчилсан хувалз бүүр горьдчихож.

Avatar

hongor hordson 2018-11-19 202.179.31.77

KHongor Sum-g suiruulsen. Odoo Mongol Uls-n Toryg samrah geed angalzaj bn ene HUn tsaraitai kharkh harh hulgana.

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.131.245.243

Энэ ардчилсан хувалзын бүүр хамаг юм нь гоожчихож.

Avatar

Зочин 2018-11-19 167.99.42.89

Хэзээний элэрсэн баларсан Хонгор монгор вэ. Тэнэгтэх юмаа олж тэнэгт. 60 тэрбум, Хонгор монгор гэж ганц амны уншлагатай. өөр факт байлаа байлаа гэхэд Женкогоос илүү гарах уу. Төмөр замаа нэхээч, Олны хандив Майдараа нэхээч. Эрдэнэтийн 49 хувиа нэхээч. Ноён уулаа нэхээч чадахгүй байж худлаа зохиомол юмаар тэнэгтэхээ больчихдоо

Avatar

Зочин 2018-11-19 167.99.42.89

Анхнаасаа намыхаа эсрэг явсан Хүрэлсүхэд одоо ганц зам байна. Женко руу урваж намаа хоёр хуваасан нүгэлт буруугаа хүлээн намаасаа уучлалт гуйж, МАН-ын бүлэгтэйгээ эвлэрч, хоёргүй сэтгэлээр зүтгэх. Аль эсвэл хэн ч биш болж гудамжинд гарах. МАН-аасаа хөөгдвөл Хүрэлсүх Женкод, фитнессийн хөлснийхөндөө хэрэг болохгүй. Шууд Австралид аяга угаахаас замгүй. Сонголтоо хийх цаг болжээ Хүүк ээ.

Avatar

Зочин 2018-11-19 167.99.42.89

Анхнаасаа намыхаа эсрэг явсан Хүрэлсүхэд одоо ганц зам байна. Женко руу урваж намаа хоёр хуваасан нүгэлт буруугаа хүлээн намаасаа уучлалт гуйж, МАН-ын бүлэгтэйгээ эвлэрч, хоёргүй сэтгэлээр зүтгэх. Аль эсвэл хэн ч биш болж гудамжинд гарах. МАН-аасаа хөөгдвөл Хүрэлсүх Женкод, фитнессийн хөлснийхөндөө хэрэг болохгүй. Шууд Австралид аяга угаахаас замгүй. Сонголтоо хийх цаг болжээ Хүрэлсүхээ.

Avatar

иргэн 2018-11-19 59.153.112.156

Дандаа хулгайчид байна. Энэ чинь та нар өөрсдөө унахын цондон. Засгаа унагаад та нар зүгээр өнгөрнө гэж бодож байна уу. Ард түмэн босно шүү

Avatar

Зочин 2018-11-19 204.85.191.30

Ард түмэн Хүрэлсүхийг зайлуулахыг дэмжиж байна. Урвагчид гишгэх газар байхгүй. Жинхэнэ монгол хүн урвагч занд дургүй.

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.131.245.243

Улаан тугийг мандуулаад Улсын сүрийг бадруулъя аа. Урвасан хулгай Хүрэлсүхийг Уухай хийгээд дарцгаая аа.

Avatar

Z 2018-11-19 202.131.225.91

Za ashgui mash zuv

Avatar

Хүрэлсүхийн шударга ёсны төлөө эхлүүлсэн цэвэрлэгээг таслан зогсоохын тулд улайрцгааж байгаа юм байна даа эд нар. 2018-11-19 64.119.24.94

Хүрэлсүхийн шударга ёсны төлөө эхлүүлсэн цэвэрлэгээг таслан зогсоохын тулд улайрцгааж байгаа юм байна даа эд нар.АЛЬ БОЛОХ ХЭРГЭЭС МУЛТРАХ, ЗАВХРУУЛАХ, САРНИУЛАХ АРГА ХЭРЭГЛЭЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-11-19 103.212.117.28

МӨНГӨ ХУЛГАЙЛСАН САЙДУУДДАА ХАРИУЦЛАГА ТООЦОЖ ЧАДАХГҮЙ, ГАНБААТАР ЧИНЗОРИГ 2-ЫГ ИЛРҮҮЛСЭН ГЭЖ УУРЛААД ХАРААГААД БАЙСАН ЕРӨНХИЙ САЙД ЯГ ШУДАРГА БАЙЖ ХАРАГДААЧ. ШУДАРГА ЮМ БОЛ СОДБААТАР ЦЭРЭНББАТ 2-ЫГ ЯВУУЛАХГҮЙ Л БАЙГАА БИШДЭЭ. МӨНГӨ ТАРААСАН ХҮН НЬ ХҮРЭЛСҮХИЙН Л ЗАСГИЙН ГАЗАР БИЗДЭЭ. ХАМАР ДООРХОО ХЯНАЖ ЧАДААГҮЙ БАЙЖ УЛС УДИРДАЖ ЯАЖ ЧАДАХ ЮМ БЭ. ОГЦОРСОН НЬ ДЭЭР. НУДАРГААР БИШ ТОЛГОЙГООР ТӨР УДИРДДАГ ЮМ. ХУДЛАА ХУРАНДАА ГЭЭД Л ЁСЛООД Л ЦЭРГИЙН ХҮН ГЭЭД Л БИДЭНД ХООСОН ДҮР ОГТ ХЭРЭГГҮЙ

Avatar

У.Хүрэлсүх зайлуул МАН-с хөөх хэрэгтэй 2018-11-19 202.9.42.16

Дэмжиж байна 14 тэрбум төгрөгийг хадгаламж банкнаас хулгайлан алга болгож ард түмнээр төлүүлсэн Чимэдцэрэнгийн найз. төрийн ордонд гэгээн цагаан өдөр хүн зодож танхайрсан эрүүгийн гэмт хэрэг өдүүлэгч, МАН-н түүхэнд анх удаа засгийн газраа сөрөг хүчинтэйгээ хамтарч огцруулагч МАН-н эв нэгдэл оршин тогтнохын эсрэг бусдын үүрэг даалгварыг хэрэгжүүлэгч У.Хүрэлсүхийг огцруул дараа нь хүн зодсон хэргээр хорих хэрэгтэй

Avatar

Zochin 2018-11-19 202.126.89.18

Jinhene hognuud ni bnada

Avatar

Хүрэлсүхийн шударга ёсны төлөө эхлүүлсэн цэвэрлэгээг таслан зогсоохын тулд улайрцгааж байгаа юм байна даа эд нар. 2018-11-19 64.119.24.94

Хүрэлсүхийн шударга ёсны төлөө эхлүүлсэн цэвэрлэгээг таслан зогсоохын тулд улайрцгааж байгаа юм байна даа эд нар.

Avatar

Зочин 2018-11-19 204.85.191.30

Чөтгөрийн шударга ёс вэ. Урвагчийн урагшнүй үйлдэл гэвэл үнэнд нийцмой. Хүүк зэрэг зиндаа, хүзүү толгойгоо анхнаасаа мэдэж авирах ёстой байсийм. Унамой

Avatar

Oogii 2018-11-19 202.126.89.18

Jinhene hognuud ni bnada

Avatar

мэдлэг, боловчсрол хүрсэн үү 2018-11-19 103.229.123.163

Хүрэлсүх намаа ч тэр, засгаа ч тэр авч явж чадаагүй нь тэр бололтой. Засгийг удирдах, намыг удирдахад зөвхөн хор найруулга, болхи тохироо хангалтгүй, харин нарийн улс төр, менежментийн ухаан, эдийн засгийн болон бусад салбарын өргөн мэдлэг, боловсол шаардагдаж таараа

Avatar

Zochin 2018-11-19 66.181.188.13

Namaa ch Zasgaach avaad yavj chadahgyi baigaa shyy dee ogtsor son ne deer

Avatar

иргэн 2018-11-19 103.50.206.62

Болжээ.Ингэж цочроо өгч асуудлыг 1 талд гаргахгүй бол арай л биш байсан юм даа.Одоо УИХ хуулийнхан гишүүдэд хариуцлага ярьж чөлөөлөх хэрэгтэй.

Avatar

zochin 2018-11-19 202.126.89.129

yamar novshiin garuud ve ajlaa hiivel yasan yum be ta nar er n hen yum be muu baasnuud

Avatar

Шударга ёсны төлөө... 2018-11-19 103.57.92.25

Хаянхярваа хэмээх хонзогногч хувалз Манангийн луйварчдийг хамгаалж шударга ёсны эсрэг сөрсөнөөр намынхаа нэр хүндийг унагаж М Энхболдынхоо уналтыг түргэсгэлээ дээ. Ард түмэн та нарыг хэн гэдгийг мэдэж авлаа. Та нарч удахгүй огцорно доо.

Avatar

Зочин 2018-11-19 204.85.191.30

Хүрэлсүх зайлах л хэрэгтэй. Ард түмэн Хүрэлсүх шиг урвагч, унхиагүй удирдагчид дургүй байгаа шүү. Бидэнд ямар ч жагсаал цуглаан хэрэггүй. Толгой муутай юм уншдаггүй хүмүүс л гадаа гарч жагсах байх. Харин бидэнд сошиал байхад хангалттай. Тэндээс Хүрэлсүхийн талаар хангалттай мэдээлэл авч байна. Энэ хүнд Ерөнхий сайдын зиндаа тохирохгүй хүн гэдгийг анхнаас нь харж байсан. Унах цаг нь болжээ. МАН одоо хулчигнаад байлгүй шийдэмгий хөдлөж засаг төрөө цэвэрлэж ав. Дэмжиж байна.

Avatar

Amar 2018-11-19 202.179.27.68

За ашгүй дээ. Ингээд идэж ууж монголчуудыг өрөнд оруулсан эх орноосоо урвагчдын үнэн дүр тодорлоо.Одоо л МАН Монгол Ардын нам нэрэндээ тохирч үйл ажиллагаагаа явуулах боломжтой боллоо.Энэ эх орноосоо урвагчдыг харж ав .Монголчууд аа.

Avatar

Ард 2018-11-19 64.119.21.108

Ингээд нэг талдаа гараад зогсчвол ард бидэнд хэн хэнтэйгээ нийлж юу гусдаг нь нүдэн дээр илт болж байншүү, М.Энхболдын бүлэгүү энэ хэд, Хүрэлсүх мафи дарамтлаад байна гээд хэлээд байсан эд нарыг хэлээд байсан юмуу аймаар юмаа, эд нар чинь ихэнх нь сайд байсан гарууд байна шүүдээ

Avatar

Ажиглагч 2018-11-19 103.212.117.12

МАНАН-гийн гар хөл болон ЖДҮ-тэй холбоотой гишүүд л зурсан байх даа. Хүрэлсүхийн шударга ёсны төлөө эхлүүлсэн цэвэрлэгээг таслан зогсоохын тулд улайрцгааж байгаа юм байна даа эд нар. Ард түмэн нэгдэж энэ новшнуудаас төрөө цэвэрлэх цаг тулгарч дээ

Avatar

Tenegin esreg 2018-11-19 103.229.123.107

Garin useg zursan humuus ni saidaas ogtsorson, uurinh ni dyraaraa aashlah erh medlig ni hyzgaarlaj baigaa uchir l sanal negdej bg sanagdlaa. Ternees eh oroni erh ashig bodoh hun bn uu. Teguul 60 terbumaa, ofishoroo ehleed yril daa. Songogchoo zagnaj ta narig guigaagui shuu gej bg baigaatai negen adil ym yrih ym daa. Erunhii saidiigaa demjineee. Ih hural tar!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.72.245.209

ЗӨВ ЗӨВ ЗАСГИЙН ГАЗРАА ОГЦРУУЛААД ӨГ ЧАДВАРГҮЙ СУЛЬДААТАЙ НЬ ЯАХ АРГАГҮЙ ҮНЭН ХАРИН ӨӨРСНӨӨ ЗГ БАЙГУУЛАН САЙД БОЛНО ГЭЖ МӨРӨӨДӨЖ БАЙГАА БОЛ ГОНЖ ШҮҮ ДАРАА НЬ УИХ ТАРНА ТЭГЭЭД ТА НАРЫГ БҮГЛИЙГ НЬ ААВЫНХ РУУ ЧИНЬ ЯВУУЛНА АА

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.126.89.25

Олигархи Чойжоо, Номтойбаяр, Энх-Амглан, Ундраа зэрэг нөхдүүд байх шив дээ. Хүрэлсүхийг буулгачихаад үргэлжлүүлээд найрлахнээ энэ хэд. Дэмжихгүй байна та нар өөрсдөө төрөөс явцгаа бизнесээ шударгаар хийцгээ

Avatar

зочин 2018-11-19 103.212.116.160

Яг үнэн.Бүгд олигархууд.

Avatar

Zochin 2018-11-19 202.21.105.186

Ed nar yaakh ve, Baasankhuu, AN-iin Erdenebat geed ekh ornii erkh ashigaas urvasan novshnuud bolioroo

Avatar