Байр суурь: ЗАСАГ ОГЦРОХ УУ, УИХ ТАРАХ УУ? | News.MN

Байр суурь: ЗАСАГ ОГЦРОХ УУ, УИХ ТАРАХ УУ?

Байр суурь: ЗАСАГ ОГЦРОХ УУ, УИХ ТАРАХ УУ?

 Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга УИХ-ыг тараах саналаа илэрхийлсэн ч түүний саналыг УИХ хүлээж аваагүй. Харин Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх чуулганы хуралдаан дээр дэмжсэн байр суурь илэрхийлсэн. Сүүлийн үед УИХ тарах уу, Засгийн газар огцрох уу гэсэн асуудал ид хөндөгдөж байна. УИХ тарж, Засгийн газар ч огцор гэсэн байр суурийг зарим гишүүн илэрхийлэх болсон. Хууль боловсруулагчид болон бодлого хэрэгжүүлэгчдийн дунд үүсээд байгаа үл ойлголцол дунд Ерөнхийлөгчийн мөрөөдөл биелэх болов уу? Ингээд гишүүдийн байр суурийг хүргэе.


УИХ ТАР

УИХ-ын Ж.Мөнхбат:

Сангийн сайд өнөөдөр хуралд суух ёстой байсан. Энэ маш чухал асуудал. УИХ, Засгийн газрын ажил журмаараа явахаа болиод удаж байна. Сүүлийн үед ЖДҮ-ийн зээл авсан гишүүд нь зээлээ төлж, уучлалт гуйх гэж уралддаг боллоо. Үүний эсрэг явсны төлөө намайг гүтгэж хэвлэлүүдээр бичих болов. УИХ-ын гишүүд нь өөрсдөө санаачилга гаргаад УИХ-ыг тараая. Тарцгаая гэж уриалмаар байна. УИХ-ыг тараах саналыг би Даваа гаригаас эхлэн өөрийнхөө бланкан дээр гаргана. Засгийн газар нь ч огцоръё, УИХ нь ч таръя. УИХ-ыг тараах саналаар горимын санал гаргаж байна.

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх:

МАН уугуул нэрээ сэргээсэн өдөр энэ хурал давхцаж байна. Би Ерөнхий сайд болоод жил болж байна. Энэ албан тушаалд томилогдохдоо нэгд, нийгэмд шударга ёсыг бэхжүүлэх, төрийн албанд сахилга хариуцлага тогтоох. Хоёрт, эдийн засгийг сэргээх гэсэн хоёр зорилт дэвшүүлсэн. Хоёр дахь зорилт маань хангагдаж байгаа. Нэг дэх зорилт маань тааруу байна. Ард түмэн зовж байна гэж хэлэхээс илүүтэй нийгэмд шударга ёсыг тогтоох, төрийн албаны сахилга бат, дэг журмыг тогтоох хүсэлтэй байгаа нь харагдаж байна. Ард иргэдтэй уулзахад зөвхөн энэ асуудлыг ярьж байна. Тиймээс би энэ хариуцлагатай индэр дээрээс нэг зүйлийг хэлье. Нийгэмд шударга ёсыг тогтоохын тулд Ардын нам тун удахгүй асуудлаа ярина. Үнэхээр ард түмний итгэл сэтгэлийг дааж чадахгүй байгаа бол УИХ, Засгийн газар ажиллах эсэх тухай ч ярина. Ярих цаг нь болсон гэж би бодож байна. Харлаа, хүлээлээ, засах гэж оролдлоо. Жижиг дунд үйлдвэрийг хөгжүүлэх сангаас зээл авсан гишүүд ард түмнээс уучлалт гуйхгүй бол та нар дахиж нэр дэвшихгүй шүү гэдгийг хэлмээр байна. Зээлээ төлөхгүй бол Ардын намын нэрийн өмнөөс дахин барилдахгүй шүү. Тиймээс би намынхаа гишүүдээс тун удахгүй дэмжлэг хүснэ. Цаашлаад энэ өөрчлөлтийг би хийж чадахгүй бол ард түмнээсээ дэмжлэг хүснэ. Ингээд эцэст нь болохгүй бол өөрөө огцорно. Ийм л зам надад байна. Үүнийг би цэрэг хүний ёсоор, эх орондоо тангараг өргөсөн хүний ёсоор удахгүй хийж хэрэгжүүлнэ. Харин та бүхэн дэмжээрэй. Одоо цаг нь болсон. Үүнийг би түүхэн өдөр хариуцлагатайгаар хэлнэ. Би Ерөнхий сайд болохдоо индэр дээрээс хэлж байсан үгээ одоо ч санаж байна. Би “айхгүй байна. Амь насаа алдахаас ч айхгүй байна. Ганцхан ард түмний итгэл найдвар алдрах вий гэхээс л айж байна” гэж хэлж байсан. Энэ итгэл найдварын төлөө ажиллах цаг нь болсон.

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга:

…Сонгууль угтсан явцуу эрх ашгаар төсөвт хандаж улс орны эдийн засгаар тоглох, албан тушаалын эрх мэдэл, нөлөөгөө ашиглан хувийн ашиг сонирхлоо гүйцэлдүүлэх зэрэг байдалд бүрэн автаад байгаа гишүүд “Улсын Их Хурлын гишүүн бол ард түмний элч мөн бөгөөд нийт иргэн, улсын ашиг сонирхлыг эрхэмлэн баримтална” гэсэн Монгол Улсын Үндсэн хуулийн үзэл санаа, зарчмыг бүрэн алдагдуулж, Улсын Их Хурлын гишүүдээс бүрэлддэг төрийн эрх барих дээд байгууллагын үйл ажиллагаанд итгэх иргэд, олон нийтийн итгэл, дэмжлэгийг үгүй болгон, цаашид З дахь, 4 дэх Засгийн газрыг байгуулан ажиллуулсан ч улс орон хөгжиж, үр дүнд хүрнэ гэсэн баталгаагүй болгож байна.

УИХ бүрэн эрхээ хэрэгжүүлэх боломжгүй гэж үзэж өөрөө тарах шийдвэр гаргахыг УИХ-д санал болгох тухай асуудлыг зөвшилцөхөөр хүргүүлж байна.


ЗАСГИЙН ГАЗАР ОГЦОР

УИХ-ын гишүүн Д.Хаянхярваа:

Намын даргын болохгүй үйлдлийг би шүүмжилнэ. Нэг хүний дарангуйлал дотор энэ нам ормооргүй байна. Намын дарга болж бүтэхгүй зүйл ярьж, болчимгүй үйлдэл гаргаж байгаа учраас хэлэх ёстой газар нь үүнийг хэлж, алдаа оноог нь засах ёстой. Би өнөөдөр УИХ-ын гишүүн байгаа нөхцөлд бүлгийн даргын албан тушаал байх эсэх нь сонин биш. Өнөөдөр Монгол Улс хүчирхийлэл, дарангуйллын системээр явах зам руу орж байна. Жирийн МАН-ын гишүүд үүнийг ойлгох хэрэгтэй. Ер нь У.Хүрэлсүх гэдэг намын даргыг бид шүүмжилж болохооргүй болсон. Намын даргаа шүүмжиллээ гэж гишүүдийг доромжилдог, дарамталдаг. Намын даргын нэр хүнд өндөр, УИХ-ын нэр хүнд муу байгаа гэж яриад байгаа нь Үндсэн хуульд харш гэдгийг би хэлж байгаа юм. Иймд Удирдах зөвлөлийн хурлын үеэр би “Жижиг дунд үйлдвэрийг хөгжүүлэх сан /ЖДҮХС/-гаас зээл авсан гишүүдэд хариуцлага тооцохгүй бол Засгийн газрыг огцруулах үндэслэлүүдийг бичээд гарын үсэг цуглуулаад өргөн барина” гэж хэлсэн.

УИХ-ын гишүүн Ж.Бат-Эрдэнэ:

-Эдийн засаг хүнд байна. Ямар ч байсан эдийн засгийн хүндрэлээс гарахын төлөө УИХ ч, Засгийн газар ч ажиллаж байна. Хамгийн гол нь энд байгаа 76 хүн чинь цэвэрхэн байгаа юм уу. Хоёрт, Засгийн газар шударга ажиллаж байгаа юм уу гэдгийг л ард түмэн асууж байна. Шударга байж чадаж байна уу гэдэгтээ л дүгнэлт хийгээд явах ёстой. Тиймээс Засгийн газрыг огцруулах бичигт гарын үсэг зурсан.

УИХ ч тэр, Засгийн газар боломжоороо л ажиллаж байна. Гэхдээ бидэнд үүнээс илүү ажиллах нөөц бий. Ард түмний хүсээд байгаа зүйл бол шударга байх. Шударга л байгаа ч, эсвэл буруу зүйл хийсэн хүмүүстээ хариуцлага тооцохыг ард түмэн хүсч байгаа шүү дээ. Ард түмний төлөөлөл учраас бид хүсч, шаардаж байгаа зүйлийг нь биелүүлэх ёстой. Үүнийхээ төлөө зогсож байх ёстой.

УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү:

Засгийн газрыг огцруулах гурван шалтгаан бий. С.Баярцогтыг огцруулах асуудлыг би хөндөх үеэр Үндсэн хуулийн цэцэд хахууль өгч шийдвэр гаргуулсан. Тэр нь сайдыг огцруулж болохгүй кабинетаар нь огцруулна гэх шийдвэр байсан. Энэ Засгийн газарт хариуцлага тооцох ёстой байгаа. УИХ сайд нарт хариуцлага тооцож болохгүй болчихсон. Я.Содбаатар, Ц.Даваасүрэн сайд нарт хариуцлага тооцох хууль алга. ЖДҮХС-аас зээл авахдаа авлигалын хэлбэрээр авсан. Зээл авсан бүх гишүүд мөнгө угаасан. Ийм гэмт хэрэг байж болохгүй. Засгийн газар амласан ажлаа хийхгүй байна. Утаа, шатахууны үнэ, валютын ханш гэх мэт асуудлаар амласан ажлаа хийхгүй байна. У.Хүрэлсүх үтэр түргэн явах ёстой. Харагддаг шигээ хүн биш.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

41 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-19 109.41.3.71

sahaltaigaa tonil

Avatar

Дуяа 2018-11-19 202.9.42.6

90 онд ЗГ БУУЖ ӨГЧ, түрүүний бөөснүүд тэргүүнд гарсанаар Монгол улс Мөхлийн замруугаа аажмаар урсаж эхэлж… Одоо ЗГ ХЭРХЭВЧ БУУЖ ӨГЧ БОЛОХГҮЙ… "Хойноос ирээд хот манайх, Хотонд ороод Хонь манайх" болгож болохгүй… Хонио хамгаалж Хотоо цэвэрлэх цаг нь болсон… Муусайн ЦӨӨВРҮҮДИЙГ ҮЕ УДМААР НЬ ҮХЭР ТЭРЭГНИЙ ДУГУНААС ӨНДӨРТ БҮҮ ГАРГА. БАЛ дарга нь 32-ын тойргоос дотогш алхуулж байгаагүй юм шүү…

Avatar

Дуяа 2018-11-19 202.9.42.6

Монгол төрийн Сэнтийд Хасарын үр удам ч залрах эрхгүй Ариун Нандин байсныг ХАРИЙН ОРХИДОС ЗАЛЖ БУЗАРЛАЧИХААД байгаа улс чинь ХАЛХУУДАА, ЗАСГИЙН ГАЗРАА ДЭМЖИЖ БАЙЖ Л ТӨРӨӨ ЦЭВЭРЛЭНЭ ШҮҮ ДЭЭ… одоо тэгж Нам ярьж Талцдаг цаг биш шүү…

Avatar

Дэлгдэгч 2018-11-19 66.181.189.100

Би чадна би чадна гэж гоогортож байж Еронхий сайд болчихоод Та нараасаа дэмжлэг хуснэ гэж тэнэгтээд байх даа яадаг евчит вэ??? Чадахгуй байсан юм бол яах гэж Эрдэнэбатаараа оролдож самарсан дух вэ Чи. Маргашш гэхэд сайн дураараа огцорч уз сэгсэлзуурээ.

Avatar

хөх тамгат 2018-11-19 66.181.186.69

Бүх зүйл үхэр энхболд нарын бүлгээс болсон. Бүүр сүүлдээ монголын ард түмний амьдралыг хоморголон базаж биднийг боолчлох нь Иймд хүрчихсэн болохоор УИХ-ыг бүрдүүлэгч ашиг хонжоо ологч нар тараад бизнгесээ эрхлээд бид нар шиг татвараа төлөөд яв. Бид та наргүйч байсан амьдрахдаал амьдарна.

Avatar

Төмөрдөшмунагэндэнсүрэнжавзандамбадаржааготов 2018-11-19 2.132.81.37

УИХ-ын тараавал ЗГ хуулийн дагуу сонгуулийн дараа "автомат" огцроно шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-11-19 183.177.100.4

УИХ-ыг тараагаад шинэ сонгууль явуулах хэрэгтэй. Хүрэлсүх бол үнэхээр шударга зүтгээд байх шиг байна. Даанч 60 тэрбумынхан нь ерөөсөө хөдөлгөхгүй байх шиг байна. Тиймээс УИХ-аа тараагд Энхболд мэтийг дахин сонгохгүй байвал цэвэршинэ

Avatar

мгл 2018-11-19 202.179.11.230

УЙХ үнэндээ хогийн сав шиг болжээ. Ямбий том хар хогийн сав өвөл зунгүй өмхий үнэртээд тамладаг даа.

Avatar

мгл 2018-11-19 202.179.11.230

АН, МАН 2-уулаа адилдаа адил годилдоо годил. Харин Хүрэлсүхийг дэмжиж байна. Одоогийн ийм нөхцөл байдалд Хүрэлсүх л юм хийж чадна. Хотын фракц гэдэг хүмүүс л гай болж байх шиг байна.

Avatar

Uhna Ogtsor 2018-11-19 66.181.167.194

Ene humuus uhniig ih l mundag hun gej bodood bgaa bololtoi. Yag unendee neg muu deslegch tsoltoi, uuruusuu namhan hund l tomorch chaddag, ediin zasag yarival nud ni ereeljilj tolgoi ni ergeh medleg bolovsrol sulhan, orkuudiin buus janhuugiin shivertei oimsond mansuursan neg muu hyamd barlag ni yum shuu dee! Buten jil bolloo, hudlaa ongirch sagsuurahaas uur yu ch hiisengui! Janhuu uhna mie 3-g 3-lang ni zailuulya!!!

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.72.245.209

ЗГ МУУ БОЛ ТҮҮНИЙГ БАЙГУУЛСАН УИХЫН БУРУУ УЧИР УИХ ТАРАХ НЬ ЗӨВ БАЙНА УИХ ТАРВАЛ ЗГ Ч БУУНА ШҮШ ДЭЭ

Avatar

МАН-д 2020 ОНД УИХ-д ХЭДЭН СУУДАЛ АВАХ ГАНЦХАН СОНГОЛТ ҮЛДСЭН 2018-11-19 64.119.24.94

Одоо 2020 оны сонгууль болтол ганцхан жил үлдлээ. МАН-д ганцхан сонголт үлдсэн. Үлдсэн ганц жилд хийж бүтээж сүйд болох юм байхгүй. МАН-ыг хэдэн ЗГ сольсноор нь биш, авилгачин луйварчин, албан тушаалын наймаачин, ЖДҮ-чин газрын наймаачдаасаа яаж салж, хариуцлага тооцож Төр, нийГМИЙГ цэвэрлэв гэдгээр нь СОНГОХ ГАНЦ СОНГОЛТ үлдсэн. МАН-н ЗГ дахиад огцрох СОНИН БИШ, бүлэглэл болсон БУЗАРНУУДААСАА ЦЭВЭРЛЭГДЭХ Л ЧУХАЛ СОНГОЛТ. Ард түмэн харж байна.

Avatar

Зочин 2018-11-19 45.117.35.10

Ямар том бурцгааж байнаа. Энд бурж байхаар талбай руу очоод жагсаач малнуудаа, оркуудаа

Avatar

Зочин 2018-11-19 182.160.36.101

Хүүк гэж өвчтэй нөхрийг мэдсээр байж ЕС болгосон одоо хар даа.

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.185.224

хурал тарвал бүх эрх хүрэлсүхийн гарт байх болов уу

Avatar

Зочин 2018-11-19 66.181.185.224

манай намын нэр хүндийгг гутаан доромжилж байгаа М.Энхболд нарыг намаас хѳѳн зайлуул

Avatar

иргэн 2018-11-19 202.179.27.18

хоёулаа Тарах нь дээрээ

Avatar

Хамгийн их шударга ёс ярьж хамгийн их шударга бус зүйл хийдэг Хүрэлсүх огцор !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-11-19 89.234.157.254

Засгийн газар огцрох түмэн шалтгаан байна. Төрийн албаны аллага. Хүрэлсүх Амарбаясгалан хоёр мөнгөөр баахан мэдлэг чадваргүй юмнуудыг төрийн албанд дүүргэснээс үүдэлтэй. Бензиний үнэ өссөн өргөн хэрэглээний барааний үнэ өссөн, ноён доллар талийгаад өгсөн, Засгийн газрын сайдууд нь ард түмний мөнгөнөөс хулгайлсан тэрийг нь Ерөнхий сайд нь өөрөө зохион байгуулсан. Улсын их хурал бол Үндсэн хуулиараа ч тэр, ард түмний сонгосон сонгогчдийн төлөөлөл гэдэг утгаараа ч тэр УИХ тарах ёсгүй. Засаг огцор !

Avatar

Хүрэлсүх огцор !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-11-19 89.234.157.254

Засгийн газар огцрох түмэн шалтгаан байна. Төрийн албаны аллага. Хүрэлсүх Амарбаясгалан хоёр мөнгөөр баахан мэдлэг чадваргүй юмнуудыг төрийн албанд дүүргэснээс үүдэлтэй. Бензиний үнэ өссөн өргөн хэрэглээний барааний үнэ өссөн, ноён доллар талийгаад өгсөн, Засгийн газрын сайдууд нь ард түмний мөнгөнөөс хулгайлсан тэрийг нь Ерөнхий сайд нь өөрөө зохион байгуулсан. Улсын их хурал бол Үндсэн хуулиараа ч тэр, ард түмний сонгосон сонгогчдийн төлөөлөл гэдэг утгаараа ч тэр УИХ тарах ёсгүй. Засаг огцор !

Avatar

Луйварчин Хүрэлсүх огцор 2018-11-19 89.234.157.254

Засгийн газар огцрох түмэн шалтгаан байна. Төрийн албаны аллага. Хүрэлсүх Амарбаясгалан хоёр мөнгөөр баахан мэдлэг чадваргүй юмнуудыг төрийн албанд дүүргэснээс үүдэлтэй. Бензиний үнэ өссөн өргөн хэрэглээний барааний үнэ өссөн, ноён доллар талийгаад өгсөн, Засгийн газрын сайдууд нь ард түмний мөнгөнөөс хулгайлсан тэрийг нь Ерөнхий сайд нь өөрөө зохион байгуулсан. Улсын их хурал бол Үндсэн хуулиараа ч тэр, ард түмний сонгосон сонгогчдийн төлөөлөл гэдэг утгаараа ч тэр УИХ тарах ёсгүй. Засаг огцор !

Avatar

zochin 2018-11-19 66.181.185.63

ih hural tarah heregtei ingehgui bol mongol tur tsevershihgui

Avatar

Zochin 2018-11-19 89.234.157.254

Засгийн газар огцрох түмэн шалтгаан байна. Төрийн албаны аллага. Хүрэлсүх Амарбаясгалан хоёр мөнгөөр баахан мэдлэг чадваргүй юмнуудыг төрийн албанд дүүргэснээс үүдэлтэй. Бензиний үнэ өссөн өргөн хэрэглээний барааний үнэ өссөн, ноён доллар талийгаад өгсөн, Засгийн газрын сайдууд нь ард түмний мөнгөнөөс хулгайлсан тэрийг нь Ерөнхий сайд нь өөрөө зохион байгуулсан. Улсын их хурал бол Үндсэн хуулиараа ч тэр, ард түмний сонгосон сонгогчдийн төлөөлөл гэдэг утгаараа ч тэр УИХ тарах ёсгүй. Засаг огцор !

Avatar

Зочин 2018-11-19 43.242.241.86

ZASAG ULDEH N ZUV.. HARIN IDEJ UUDAG GISHUUDDEE ARGA HEMJEE AVCH ULSIIG HOHIROLGUI BOLGOJ UG.. MUN NUHRUU DARAMTALJ ULSIIN MUNGU AVHUULDAG EHNER UUR HUUHED AAV EEJUUDIIG N SHOROND N HII

Avatar

Amar 2018-11-19 202.179.24.197

Монголд өнөөдөр идэж ууж монголоо өрөнд оруулсан МАНАН гэх нам дамжсан хуучинсаг үзэлтэнгүүд, идэж уухгүй улсаа босгоно гэсэн шинэ хүчний хооронд цусгүй дайн болж байгааг иргэд харж байна.Иймээс хуучинсагуудын ганц гарц нь У.Хүрэлсүхийг унагаж идсэн ууснаа нуух хүсэл.Гэхдээ ирж буй шиэ цагийг усан тэнэгүүд л сөрж шонд дүүжлүүлдэггүй юм гэхэд шоронд хатдаг гэдгийг хуучинсагууд ойлгомоор байна шүү.

Avatar

наанадаж Ирэх 10жилд Парламент байх нь зүйтэй. 2018-11-19 43.228.131.17

УИХ тараад ямар ч нэмэр байхгүй, ард иргэд бидний татварын дарамт, аж амьдрал улам хүндэрнээ гэсэн үг, Тараахыг хүсэж бгаа хэдэн хүмүүс бол идлэг нь багадсан хэсэг хүмүүс юм. Хоолоо голсон хүүхэд аятай новшнуудыг шоронд хатааж байвал таарна. Үнэхээр тараахыг хүсэж бгаа бол нэг мөр төрийн эргэлт хийх хэрэгтэй. Өнөөдрийн парламентийн үйл ажиллагаа цаашид улам сайжрах хэрэгтэй, Ирэх 10жилд наанадаж Парламент байх нь зүйтэй.

Avatar

zochin 2018-11-19 66.181.186.162

ulsyn ikh khural ,zasgiin gazar khoyulaa tarji ogtsorson ni deer dee ,MAN-YN DURAKUUD MONGOLYG MAANI SUYRUULJI DUUSLAA ,

Avatar

зочин 2018-11-19 203.91.118.247

Миеэ-гээс 60 тэрбумын мафи-гаас хурдан салж шударга ажиллах нөхцөлийг бүрдүүлээрэй, УИХ тарах хууль эрх зүй байхгүй байх оо, \nУИХ , Засгийн газар тарах нь ард түмэнд л муугаар тусна, улс орны эдийн засагт муугаар нөлөөлнө, Энэ өш хонзонгоор унагаах гээд байгаа Мөнхбат, Хаян мэтийн арчаагүй новшнууд , эсвэл албан тушаал горьдон унагаах гээд байгаа АН, жижиг наманцарууд хохирохгүй шүү, \nУлс орны хөгжил л хэдэн жилээр ухрах байх

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.179.27.25

цэргийн ерөнхий сургуулийг төгсөөд л дэслэгч цолтой ажиллаж байгаад армиа хаяад явсан. Харин Армидаа үнэнч офицерууд л албаа хаасан. УИХ -д сонгогдсон Хүрэлсүх , хотын дарга асан Батбаяр, Сономпил, Эрдэнэ гээд олон хүнд хууль журам зөрчин цэргийн хурандаа цол олгосон алдааг засах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.21.100.202

2улаа тарах хэрэгтэй

Avatar

Zochin 2018-11-19 66.181.166.196

Sangiin mungiig taraaj yurunhii said bolson in todorhoi bn aa. Zasgiin gazar ogtsor

Avatar

Irgen 2018-11-19 126.161.157.96

Erunhiilugch tursun duudee mal hamgaalah sangaas terbumaar ni zeel avch ugsun, Odoo baigaa gishuud zeel avsan, huuchin gishuud Samurai, chingiss bond heden zuun terbumaar togloson, uursduu bayjsan, Zoljargal mongol bankiig hoosruulaad gadaadiin irgen bolson, sahal Erdenebileg 200 terbum aar 3 km zam tavisan, Bayar, Bayartsogt, Saihanbileg Oyu tolgoid ulsaa hudaldsan, Elbegdorj Erdenet iig avsan medehgui eeee, ur huuhed uls Ornoo geh setgel baihgui Huvia bodoj tsadaj hanadaggui ????!!!!!

Avatar

ЖДҮ-ЧИН 500.000.000-н ТӨБЗГ НЯМ-ОСОРЫГ ОГЦРУУЛ 2018-11-19 64.119.24.94

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх ЖДҮСангаас албан тушаалаа урвуулан ашиглаж хувийн Хос эрхэс компанидаа 500.000.000 авч Ард түмнийхээ боломжыг хулгайлсан ТӨБЗГ-ын дарга Ц.Ням-Осорыг огцруул.

Avatar

Зочин 2018-11-19 202.9.43.6

УЛС ТӨРЧ ХЭМЭЭГЧ ТӨРӨӨС ТӨРСӨН ТЭРБУМТАНГУУД ЭХ ОРНООРОО АРД ТҮМНИЙХЭЭ ДИЙЛЭНХИЙН ЗОВЛОН БЭРХШЭЭЛ ҮЛ ХАЙХРАН ЗӨВХӨН ДОТРОО САНДАЛ СУУДАЛ БУЛААЦАЛДАЖ БАЙДАГ ЦАДИГГҮЙ ЭНЭ БАЙДЛЫГ УСТГАХ ЁСТОЙ.\nБИЕ БИЕНИЙХЭЭ ҮГ ДААХГҮЙ ЮМ Л БОЛ ОГЦРУУЛНА ТАРААНА ГЭЖ ДӨВЧИГНӨХ БОЛ ОДООХОНДОО МАНАЙД БОЛОХГҮЙ ШҮҮ.\nХАРИН ЁС СУРТАХУУН ЯЛАНГУЯА АЛБАН ТУШААЛАА АШИГЛАН ХУВЬДАА АШИГ ОЛОХ ЗАМААР ХУУЛЬ БУС ЗҮЙЛ ХИЙДЭГ НӨХДИЙГ ҮГ ДУУГҮЙ МОНГОЛЫН ТӨРӨӨС ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ..

Avatar

irgen 2018-11-19 64.119.18.133

Hayanaag tanidaggui yum bhdaa Ulaani zurag yum bishuu

Avatar

Зочин 2018-11-19 120.16.145.59

Тагнуулч мжжгай топорыг ирсэн замаар буцааж тонилгосон нь дээр шүү дээ, хэрэглэцэн гoндоом шиг жонхуугийн гөлө г болсон

Avatar

zochin 2018-11-19 202.179.26.106

said Sodbaatriig ogchruul

Avatar

Зориг 2018-11-19 64.119.19.71

МАНАН засгийг унагахын төлөө аймшигтай нэгдмэл ажиллаж байна. Бид шударга ёсны төлөө нэгдэж тэмцэх цаг ирлээ. Эрх мэдлээ алдах, булхай луйвраа илрэхээс үхтлээ айхдаа эх орныхоо эрх ашгийг шууд уландаа гишгэдэг өөдгүй хүмүүс юм даа.

Avatar

H tolgoit 2018-11-19 103.229.120.191

Zasag ogtsorson deer dee.hurdan tusmaa sain.Hurelsuhees sain ym huleegeed hereggui.hooson tolgoi.surjin hudlaa gar ym bnaa

Avatar

иргэн 2018-11-19 103.50.206.62

Баасанхүү гишүүн Хүрэлсүхийг яг үнэн хэлжээ.ЗГ толгойгүй хэдэн цээж б**с яваад байгаа юм бишүү.Төрийн ажил ингэж хийх нь зөв юм уу.Үүнийг дэмжээд байгаа хүмүүс сэрдээ ухаардаа.

Avatar

Зочин 2018-11-19 103.57.93.217

засаг тогтвортой байлгаарай архичин Ундармаа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж