Ажлын зургаа дахь өдрийг Монголчууд тааламжтай хүлээн авсангүй | News.MN

Ажлын зургаа дахь өдрийг Монголчууд тааламжтай хүлээн авсангүй

Ажлын зургаа дахь өдрийг Монголчууд тааламжтай хүлээн авсангүй

Ажлын зургаа дахь өдрийг Монголчууд тааламжтай хүлээн авсангүй

Монголчууд бид энэ долоо хоногт зургаан өдөр ажиллаа. Учир нь, Монгол бахархлын өдөр өнгөрсөн долоо хоногт пүрэв гаригт тохиосон учраас Засгийн газраас баасан гаригийн ажлын өдрийг энэ бямба гаригт /2018.11.17/ шилжүүлэн дөрвөн хоног амарсан.

Таван өдөр ажиллаж, хоёр өдөр амраад сурчихсан Монголчууд ажлын зургаа дахь өдрийг тийм ч тааламжтай хүлээн авсангүй. Нэг хэсэг нь ажилдаа хоцорч ирсэн бол нөгөө хэсэг нь ажлын өдөр үдээс хойш нь алга болцгоож, байнгын хороодынх нь ирц нь бүрдэхгүй, хэлэлцэх асуудлаа хойшлуулсан асуудал үүсчээ.

Тэгвэл зургаан өдөр ажилласан монголчуудын сошиал сүлжээнд энэ тухай үлдээсэн сэтгэгдлийг сонирхъё

 

А.АНИР

 

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Sanal 2018-11-18 202.131.239.75

Amraltiin udriig shiljuulehee bolimoor yum.

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.21.106.152

Европ Хятад мэтэд бүр ажлын 4 өдөр рүү шилжээд байна. Хойд Солонгос шиг ажлын 6 өдөр болохгүү юу. Тэнд хагас сайнд хүртэл 8 цагаар ажилладаг

Avatar

Хүннү 2018-11-18 202.179.24.161

Жилд 2 удаа амарч байя ээлжийн амралт гэж байхгүй болгоод. 1. Цагаан сараар 7 хоног, 2. Наадамаар 10 хоногт амардаг болцгооё. Бусад элдэв бусын ач холбогдолгүй амралтуудыг болих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.21.106.157

Бага хуц. Манай балай удирдагч нар зэрлэг капитализм руу оруулах гээд байна. Энэ их мөнгийг юунд үрээд байгаа юм. Хүний хөдөлмөрийн хөлсийг дээшлүүлж хулгайчтай сайн тэмцэхгүй бол жинхэнэ дампуурч дуусах нь.

Avatar

Зочин 2018-11-18 146.115.164.182

Jargal n dendsen uls. Ajild avhadaa gereen seer n shaardlagatai bol 6 udur ajilla geed zaachihmaar yum.

Avatar

Зочин 2018-11-18 64.119.21.3

Ер нь цаашдаа Баяр, амралтын өдрүүдийн дунд хавчуулагдсан ажлын өдрийг амралтын болгож дараа 7 хоногийн бямба, нямд ажиллах шийдвэр бүү гаргаж бай гэж Засгийн газарт санал тавимаар байна! Ажиллах ёстой өдрөө л ажилладаг байя!!! Ерөөс олон хоног дараалан амрах нь хүмүүсийн идэвхийг бууруулж, назгайруулдаг дэмий юм байгаа юм!!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.21.106.167

Капитализмд ажлын 6 өдөртэй болж яадаг байнаа. Тэртээ тэргүй хувийн сектер 6 өдөр аж иллуулаад долоо хоногийн 40 цагаас ажилласан илүү цагийн хөлсийг 1.5 дахин өсгөж бодох ёстой хөдөлмөрийн хуулийг биелүүлдэггүй түүнийг шалгадаг нд_ын газар байдаг ч юм уу бүү мэд. Ийм байхад ажлын 6 өдөрт шилжие гэж ёстой залуусын хэлдгээр битгий пялдагдаад бай. Өнөөдөр Монголд хамгийн их зөрчигдөж байгаа харилцаа хөдөлмөрийн хууль дүрэм байна. Ийм байхад залуус яаж хөдөлмөрлөх юм.

Avatar

Зочин 2018-11-18 103.229.176.130

УГААСАА Л MONKEY BUSINESS Ш ДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.126.89.211

ЮУ ГЭЖ ОЛОН ХОНОГ АМРУУЛСАН ЮМ БЭ ? ДАМПУУРСАН УЛСЫН ТЭНЭГ БОДЛОГО !!!

Avatar

Зочин 2018-11-18 188.62.88.27

Chingis haan gej aluurchin, deeremchiniin torson udur gej yu baidag yum.

Avatar

Zochi 2018-11-18 202.21.106.169

Ajliin 6 odor bolgoh hertegtei. Zalhuu mgl ulam zalhuurch bn. Iim bhad uls oron yaj hogjih yum be.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж