Ц.Нямдорж, З.Энхболд нарын хэн нь худалч вэ? | News.MN

Ц.Нямдорж, З.Энхболд нарын хэн нь худалч вэ?

VS

Ц.Нямдорж, З.Энхболд нарын хэн нь худалч вэ?

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга 2019 оны төсвийн тухай хуульд бүхэлд нь хориг тавьсан. Хоригийг УИХ дахь МАН-ын бүлэг хэлэлцээд хүлээж авахгүй гэдэгт санал нэгдсэн. Үүний дараа Төсвийн байнгын хороо хуралдаж, мөн адил хүлээж авахгүй гэж шийдсэн юм. Ингээд хоригийг Хууль зүйн байнгын хороогоор хэлэлцүүлэх байсан ч гишүүдийн ирц хүрээгүй билээ. Сануулахад, Хууль зүйн байнгын хороогоор хоригийн асуудал хэлэлцсэний дараа УИХ-аар оруулах боломж бүрдэх юм. Ингээд дээрх асуудлаар Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж болон Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд нарын байр суурийг хүргэж байна. 

Хууль зүй, Дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж

Х.Баттулгыг гишүүн байсан, сайд байсан, З.Энхболд гишүүн байсан, УИХ-ын дарга байсан. Ийм байж хориг тавьсныг гайхаж байна. Та нар 30 гэр бүл гэж гаргаж ирээд эцэст нь “өөрсдөө ол” гээд орхисон. Хоёрт, гишүүдийн тойрогт хуваарилсан төсвийг “гишүүдийн мөнгө” гээд яриад байх юм. Ямар учиртай юм бэ. Чи ч гишүүн байхдаа тойрогтоо тулгамдсан асуудлаа шийдэхийн тулд төсөв батлуулдаг байсан. Одоо ч тэр ажил явагдаж байна. Чи УИХ-ын дарга байхдаа “Шинэ сум” төсөлд 35 тэрбум төгрөг өгч байсан. Мартсан уу? Чи Ерөнхийлөгч, парламентын хооронд яс хаядаг хэн бэ. Чи гишүүнийг өрөөндөө дуудаж ирээд төсөв ярьдаг хэн бэ. ЖДҮХС гээд яриад байх юм. Мал хамгаалах сантай чиний нэр яаж холбогдож байгааг ярь. Чиний зурагтай, авсан зээлийг чинь гаргаад тавьчихсан байна. Энэ хориг Х.Баттулгын хориг биш ээ.

Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд

Ц.Нямдорж худлаа ярьж байна. Би юу гэж төсвийн ажлын хэсгийн гишүүдийг өрөөндөө дуудаж уулзах вэ дээ. Төсвийн 3,4 дүгээр хэлэлцүүлгийг хийхийн өмнө би Төсвийн байнгын хорооны даргын өрөөнд бараг 5 цаг болсон. Д.Оюунхорол, Б.Чойжилсүрэн дарга бид хэд сууж байгаад Ерөнхийлөгчийн бодлого зөв юм байна. Гишүүний мөнгө, концесс, гаалийн шинэчлэлийн мөнгийг хамаад 500 орчим тэрбум төгрөг гарах юм байна. Засгийн газар төсвөө татаж авах юм бол, тэр 500 тэрбум төгрөгийн зориулалтыг өөрчилж болох юм байна гэж ярьсан. Ингээд Ерөнхий сайд төсвийг татаж авах гэж байснаа болиод төсөв дээр хориг тавих юм бол Ардын нам хүлээж авахаар ярьсан юм. Гэтэл МАН-ын бүлэг үдээс өмнө хориг хүлээж авахаар болсон байсан ч үдээс хойш дахин хуралдаад хориг хүлээж авахааргүй болчихсон.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

52 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2018-11-18 66.181.160.127

Санал асуулга юм уу ? ………. Нямдорж.

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.72.245.209

ХОЮУЛАА ШААНА ДАА ГЭХДЭЭ ТУРАНХАЙ ХАР НЬ ӨҮР ТОЛГОЙ ИЛҮҮ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2018-11-18 122.201.25.46

Ер бол хоёулаа

Avatar

Батов 2018-11-18 202.131.230.50

Нямдорж. нь илүү худалч. хэдэн саяаар авсан байраа түрэөсийн гэнэ ,олон саяаар барьсан хаусаа зун хорогдох амбаар болгоно ,эрдэнөтэд хэдэн тэр бумынхаа барааг шахчихаал минийх биш найзынх тусалсан юм гэж ярина шудрага йарайлсаа хамгийн аямөөр хулгайч хэлэн тэнгэгүүдийнхээ бух булхайг хуулийн сайд хияж бхдаа олж авчхаад түүгээрээ нөгөө дүүлээ шантааж хийдэг болохоор цаадуул нь өмдөндөө чацаг алдчихгээд айгаад өөрийхөн нь хулгайг хэлж чаддагүй

Avatar

зочин 2018-11-18 103.57.93.175

Нямдорж зөнөгөлсөн болов уу ,дахиад баригдаад сандраад бна уу

Avatar

das 2018-11-18 66.181.184.240

hyamdorj hulgaich bas hun alagch huchirhiilegch hudal yarigch h**** helgch hun zodogch geed hamag muu muuhai hi burdsen hoid taliin har ovoohoi dald or

Avatar

Зочин 2018-11-18 64.53.213.174

30 ger bul bolon gishuunii mongiig medehgui tsarailj baigaa nyamdorj hudalch hulgaich yum baina

Avatar

Зочин 2018-11-18 64.119.18.21

2-лаа н**ш

Avatar

munhuu 2018-11-18 202.126.88.41

yaj ch bodson ZI hudalch gar shde.AN namiig suiruulsen ZIKA virus

Avatar

зочин 2018-11-18 103.212.117.108

хоёулаа худалч хуурмаг баг өмссөн хулгайчид бас ийм нөхдүүд алуурчид байх шинжтэй

Avatar

Зочин 2018-11-18 64.119.21.3

З.Энхболд бол маш буруу хүн!!! Нямдорж хэдийгээр хэрүүлч боловч шударгадуу юм шдээ! Харин энэ удаад бол Нямка гишүүдэд хуваарилсан мөнгийг өмөөрч байгаа нь туйлын буруу байна даа!!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.179.25.178

Нямдорж мэдээж худалч шударга биш хүн. Одоо тэтгэвэртээ гараад ач, зээгээ харвал таарна даа энэ хүн байгаа цагт хуулийн өтнө хүн бүр тэгш байх шударга зарчим яриад хэрэггүй дээ . хэдэн удаа сайд болсон билээ дээ шударга ёс тогтов уу? Хүмүүсээ бод л доо.

Avatar

Зочин 2018-11-18 43.250.126.3

Нямдорж илүү худалч

Avatar

Irgen 2018-11-18 202.126.88.43

Hoyulaa hudalchuud

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.9.43.42

2 хар хэрээ бие биенийхээ харыг гайхах юм болно. 2 уулаа цайрсан амьтад шдэ

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.55.188.33

ard chi lalarin z enhbold hudalch ush honzon sanagch luivarchin ter uls turch bish hulgaich

Avatar

2 luivarchi 2018-11-18 66.181.187.132

hoyulaa hudalch hulgaich horchin shunaliin tulam hulgaich nar yg adilhan 2 n****.bie bieniihee bugsiig sain uhaad idej uuj hulgai luivar hiij bsanaa sain gegch n margaldaj hen n hen be?gedegee haruulaasai.

Avatar

Зочин 2018-11-18 66.181.185.224

Ардчилалын ордон гэдэг нэртэй байшин энд тэнд баригдсан байх юм гэтэл АН гэж нэг хувийнн компани байдаг юм байхдаа

Avatar

Зочин 2018-11-18 66.181.189.217

Монголын улс төрд худлаа ярьдагүй хүн байхгүй болжээ.гэхдээ худалчаараа Нямдоржийг гүйцэх хүн алга

Avatar

Хүннү 2018-11-18 202.179.24.161

Зи минь чамд ганц удаа ч болов итгэе. Духаараа хараад л хүний б**с ухаад явдгаа зогсоо.

Avatar

zochin 2018-11-18 202.179.26.200

Ямар нэг сүлжээ биш.Интертэд 1-2 цаг идэвхитэй ажиллаад л мөнгө олох боломж байна. http://StartWeeklyJob.com/?userid=127456 Линкээр ороод START NOW гэсэн товч дарж бөглөнө 1.Нэвтрэх нэр өгнө 2. 4-н оронтой нууц үг 3. email бичнэ байхгүй бол өөр хүнийхээр бөглөж болно 4. Mongolia гэж бичнэ 5. Өөрийн нэрээ бичээрэй Дээрх линкээр ороод бүртгүүлээд нэвтэрсний дараа нь өөрийнхөө линк хаягыг group post тавьж хүн урьж элсүүлээд л болно. Оноо 300 хүрэхээр цаанаас данс нэхнэ, дансаа бөглөөд цалин орно.

Avatar

Зочин 2018-11-18 193.43.158.242

хоёулаа л үнэн ярьж байгаа өөр өөртөө л үнэн байгаа худалч байгаа хоёулаа л монгол төрд хэрэгтэй хүмүүс нэг нэгэндээ өс санаад ялах ялагдах гэж маргалдан төрийн түвшин байдлыг алдагдалгүй эвтэй харилцан ойлголцоод явах нь монгол улсад л ядарсан ард түмэн бидэнд хэрэгтэй байна дээр дээрээ гарах гэж ингэж муухай л даа

Avatar

Зочин 2018-11-18 182.160.40.168

угаасаа АНгамингууд худалч

Avatar

Зочин 2018-11-18 64.119.20.65

Нямдорж. нь илүү худалч. хэдэн саяаар авсан байраа түрэөсийн гэнэ ,олон саяаар барьсан хаусаа зун хорогдох амбаар болгоно ,эрдэнөтэд хэдэн тэр бумынхаа барааг шахчихаал минийх биш найзынх тусалсан юм гэж ярина шудрага йарайлсаа хамгийн аямөөр хулгайч хэлэн тэнгэгүүдийнхээ бух булхайг хуулийн сайд хияж бхдаа олж авчхаад түүгээрээ нөгөө дүүлээ шантааж хийдэг болохоор цаадуул нь өмдөндөө чацаг алдчихгээд айгаад өөрийхөн нь хулгайг хэлж чаддагүй

Avatar

Зочин 2018-11-18 64.119.25.87

Хоёулаа л худалч гэдгийг хүн болгон л мэдэх байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.126.89.220

Ардчилсан намыг ялагдуулсан энэ атигар н**ш хэзээ үнэн ярьж байсан юм.

Avatar

иргэн 2018-11-18 202.179.24.18

яг яс юман дээр 2-уулаа Худалч худлаа Шударга дүр эсгэгчид

Avatar

ЖДҮ-ЧИН 500.000.000-н ТӨБЗГ НЯМ-ОСОРЫГ ОГЦРУУЛ 2018-11-18 64.119.24.94

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх ЖДҮСангаас албан тушаалаа урвуулан ашиглаж хувийн Хос эрхэс компанидаа 500.000.000 авч Ард түмнийхээ боломжыг хулгайлсан ТӨБЗГ-ын дарга Ц.Ням-Осорыг огцруул.

Avatar

mgl 2018-11-18 202.179.11.230

2-uulaa hudalch biz.

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.9.40.109

http://StartWeeklyJob.com/?userid=94734

Avatar

Zochin 2018-11-18 66.181.177.190

Enhbold guai mash zuv yaridag hun!

Avatar

Зочин 2018-11-18 118.103.197.39

JDY luivarchin yahaaraa zuv yridag bolchihdog bn aa

Avatar

Зочин 2018-11-18 122.201.31.71

Манай намыг гудамжинд гаргасан хогийн зика вирус хол очиж х у ц.

Avatar

З.Энхболд 2018-11-18 122.201.21.50

Хохь чинь.

Avatar

Зочин 2018-11-18 66.181.185.250

2-лаа адилхан хулхи гарууд даа, 2 чавганц уралдахад нэг нь туруулдэг гэдгээр бол нямдорж нь зика-гаас арай л дээр байхаа

Avatar

Зочин 2018-11-18 139.5.219.90

Хоёр хулгайч бие биенээ хэмэлж л байг

Avatar

Зочин 2018-11-18 103.26.193.174

hen heniigee gehev. 2uulaa idej uusan, nasaaraa UIH-d suusan nohduud. 2uulang n tsaazaar avbal taarna.

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.9.43.42

Женко зика 2 атигар бие шигээ атийсан ухаантай ухамсартай гсн ардчилсан намынхан нь яридын билээ их дургүй энэ 2т. Ийм нөхөд улсыг удирдаж бсн цагт монгол улс өөдөлж урагшлахгүй. Энэний дэргэд Энхбаяр Энхболд Баяр нтр нь хамаагүй илүү ядаж хиыж бүтээчээд иддэг. Рекет мафи зангаар улсыг удирддаггүй л бхгүы юу !!!

Avatar

Зика вирус солигдох гэж байгаа гэсэн 2018-11-18 202.179.27.30

Зика солигдох гэж байгаа гэсэн

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.126.89.211

ЯАМАЙ ДАА !!! ХОРСОЛ ӨВӨРЛӨСӨН ЛУЙВАРЧИН !!! ХУЛХИНЫ АРДЧИЛАГЧ !!!

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.126.89.211

ЯАМАЙ ДАА !!! ХОРСОЛ ӨВӨРЛӨСӨН ЛУЙВАРЧИН !!! ХУЛХИНЫ АРДЧИЛАГЧ !!!

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.126.89.211

ЯАМАЙ ДАА !!! ХОРСОЛ ӨВӨРЛӨСӨН ЛУЙВАРЧИН !!! ХУЛХИНЫ АРДЧИЛАГЧ !!!

Avatar

Зочин 2018-11-18 188.62.88.27

Genko Maidar hot gegch huviin biznesdee ulsaas 500 terbumiig neheed shantaajlaad bgaa yum bilee

Avatar

иргэн 2018-11-18 64.119.20.140

нямка намын 65 бүгд хулгайч, их хурал тарах болсонг мэдрээд эртхэн хэн нэгэнд бурууг тохох санаатай зикад хуурай агсан тавиж \nтэнэгтэв.

Avatar

зочин 2018-11-18 59.153.112.127

Нямдорж одоо хэний өмнөөс гаргаж байгааг мэдэх хүн гэж боджээ. ОТ-н гэрээг орон дотроо хуулиа өөрчлөн барин хаацайлдаг Нямдоржийг бодвол Зи ТТ-г хужаад өгөх төслийг зогсоосон гавьяа бий. Нямдорж гай л болж 30 жил болсон байхад зи хэдхэн жилд гавьяа байгуулсан хүн шүү

Avatar

Зочин 2018-11-18 66.181.182.226

МИЕЭ НЯМДОРЖ 2-ЫГ ТОРООС ЯАРАЛТАЙ ЗАЙЛУУЛАХ ЕСТОЙ. ТОРИЙН ТОЛГОЙД КЛАССИК МЭХТЭЙ УХЭР МИЕЭ БАЙХАД ЭНЭ МОНГОЛ УЛС СЭХЭХГУЙ

Avatar

Зочин 2018-11-18 150.129.140.45

Үхэр бишээ илжиг Энхболд байхад

Avatar

zochin 2018-11-18 202.179.27.84

chutguur Nymdorj chezeech sain um bidnii toloo er chiichgui

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.179.25.16

Төсөвийн талаар маргалдах ёстой байтал чи өмнө тэгсэн биз дээ, чи хэн юм бэ юу юм бэ гээд л чааваас Нямдорж хөгширч дээ.

Avatar

Amar 2018-11-18 202.179.24.50

Энэ Зи одоо боливол яасан юм бэ? Ерөнхийлөгч гэдэг хүн чинь Үндсэн хуулиар уг нь ард түмний эв нэгдлийн бэлэг тэмдэг биз дээ. Гэтэл эвдрэлцэлийн бэлэг тэмдэг болоод удлаа.

Avatar

Зочин 2018-11-18 103.57.94.142

ман нам эвтэй байх тухай ойлголтыг буруугаар ашиглаж ирсэн нам.ард түмнээ огт бодохгүй намаа л боддог.өөрсдийнхөө муу муухайг мэдсэн ч мэдээгүй юм шиг их эвтэй сайхан идүүлээдэхээ л гэдэг нам даа

Avatar

Зочин 2018-11-18 202.126.89.211

ЗИКА ВИРУС ӨӨРИЙГӨӨ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ГЭЭД БОДЧИХСОН БАЙНА ДАА !!! ЖИЖИГ БИЕТЭЙ АТИНГАРУУД ХОРСОЛ ӨВӨРЛӨЖ ЯВДАГ ШААРУУД!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж