НӨАТ-ын ээлжит сугалааны тохирол маргааш болно | News.MN

НӨАТ-ын ээлжит сугалааны тохирол маргааш болно

НӨАТ-ын ээлжит сугалааны тохирол маргааш болно

НӨАТ-ын ээлжит сугалааны тохирол маргааш болно

НӨАТ-ын урамшууллын сугалааны ээлжит тохирол маргааш /20108.11.18/ болно. Уг сугалаанд 2018 оны аравдугаар сарын 1-31-ний өдөр хүртэлх хугацаанд иргэдийн худалдан авалт хийсэн баримтуудыг хамруулах юм. Тиймээс иргэд өнөөдөр буюу энэ сарын 17-ны 23.59 цагаас өмнө худалдан авалтын баримтаа Цахим төлбөрийн баримтын систем буюу ebarimt.mn-д бүртгүүлэх шаардлагатай. Өнгөрсөн удаад супер шагналын эзэн тодроогүй тул  энэ удаагийн тохирлоор азтан болох боломжтой.

Өнгөрсөн сарын тохирлоор 50 мянган төгрөгийн азтан 19237, 200 мянган төгрөгийн азтан 1895, нэг сая төгрөгийн азтан 215, таван сая төгрөгийн 20 азтан тус тус тодорсон юм.

Э.ЖОНОН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

zochin 2018-11-17 64.119.26.189

hudlaa sugalaagaa bolildoo, zugeer l 5%-g ni shudargaar butsaaj olgoo????!!!!

Azzaya 2018-11-17 66.181.160.20

Omnoh mongoo ogoochee

Сүхтөмөр 2018-11-17 202.126.89.209

Сугалаа гэдэг хэрэггүй юмаа хэзээ болих юм бэ? Хурдан шийдвэрлээчээ. Энэ дээгүүр эрх мэдэлтэнгүүд дандаа ямарч утгагүй, ач холбогдолгүй ажил хийгээд ард түмэнд гай болж байдгаа болимоор юмаа. Зүгээр л тодорхой хувийг нь буцаагаад өгөөчээ.

Зочин 2018-11-17 64.119.23.225

Omnoh mongoo awyaa

Erdene99686800 2018-11-17 103.212.116.64

Түрүүчийнхээ мөнгийг шилжүүлж өгөөчээ \nтанай дээр очлоо ажлын -20 хоногийн дотор оруулна гээд л\n хэдэн хүүхэн эгнээгээрээ суучихсан хариулаад байсан хаана байна

Зочин 2018-11-17 66.181.165.93

энэ бол энэ ажлыг хэрэгжүүлэх хөшүүрэг гэж ойлгооо,,,,,,,,

иргэн 2018-11-17 150.129.143.115

Татвар төлөгчдийн мөнгийг дээгүүрээ хувааж аваад бас азтан тодруулна гэж утгагүй үнэнчээр ажиллаж амьдрагсдыг залилан хийдгээ болиочээ. Зүгээр эздэд нь хувий нь буцааж олгооч.

Зочин 2018-11-17 202.126.89.7

буцаан олголтоо л 5 хувь болгомоор бна.сугалаа хэрэггүй.

Зочин 2018-11-17 66.181.165.212

АЗТАН ТОДРУУЛДАГ БАЛАЙ АЖЛАА БОЛИОЧЭЭ.\nХҮН БҮР НӨАТ-ийнхөө 5 хувийг эргэн авдаг, үлдсэн \n5 хувь нь төсөвт цуглардаг бол шудрага шүү.

luiwar 2018-11-17 192.82.64.247

Ene bol luiwar shuu. Eniig hariutsdag IT bag bol jinhene budlian hutgaj bga. Ter ugaasaa oilgomjtoi.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж