Дуулиант хэргүүдийг шалгах хуулийн том багийг бүрдүүлжээ | News.MN

Дуулиант хэргүүдийг шалгах хуулийн том багийг бүрдүүлжээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.11.16-нд нийтлэгдсэн

Дуулиант хэргүүдийг шалгах хуулийн том багийг бүрдүүлжээ

Дуулиант хэргүүдийг шалгах хуулийн том багийг бүрдүүлжээ

Улсын ерөнхий прокурорын газраас олны анхаарал  татсан  хэргүүдийг шалгах ажлын хэсэг байгуулжээ. Тодруулбал,

  • “ЖАСТ групп ХХК-ийн захирал Ш.Батхүүд холбогдох хэрэг”,
  • “Монгол банкны ерөнхийлөгч асан Н.Золжаргалд холбогдох хэрэг”,
  • “Үнэ тогтворжуулах хөтөлбөртэй холбоотой хэрэг”,
  • “Хөгжлийн банкнаас санхүүжүүлсэн төсөл хөтөлбөртэй холбоотой хэрэг”,
  • “Агаарын бохирдлыг бууруулахад чиглэгдсэн төсөл, хөтөлбөрүүдтэй холбоотой хэрэг”,
  • “Оюутолгойн гэрээ байгуулах үйл явцад албан тушаалтан албан тушаалаа урвуулан ашигласан байж болзошгүй хэрэг”,
  • “60 тэрбумын гэх хэрэг”,
  • “АСЕМ-ийн үйл ажиллагаанд зарцуулагдсан  төсөв, хөрөнгө нь хууль, тогтоомж зөрчсөн байж болзошгүй гэх хэрэг”,
  • “Жижиг дунд үйлдвэрлэлийг хөгжүүлэх сантай холбоотой хэрэг”,
  • “Оффшор бүсэд төрийн албан хаагч, түүнтэй хамаарал бүхий этгээд хөрөнгө байршуулсан гэх хэрэг”

зэрэг авилгын гэмт хэргүүдийг шалгуулахаар Авилгатай тэмцэх газар, Цагдаагийн ерөнхий газрын мөрдөгч нарын хамтарсан ажлыг хэсгийг байгуулжээ. Энэ ажлын хэсэгт ЦЕГ-ын 22 мөрдөгчийг багтаасан байна.  Мөн Нийслэлийн покурорын газрын Ерөнхий прокурор, ЦЕГ, АТГ–ын удирдлагуудад шуурхай  шалгаж шийдвэрлэн, үр дүнг тооцож ажиллах үүргийг өгсөн аж:  Улсын Ерөнхий прокурорын газрын хоёр хяналтын прокурорыг Нийслэлийн прокурорын газарт дэмжлэг үзүүлэхээр түр хугацаагаар томилж, дээрх хэргүүдэд хяналт тавих прокуроруудыг уртасгасан цагаар ажиллуулахаар шийдвэрлэв гэж УЛСЫН ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОРЫН ГАЗРААС МЭДЭЭЛЭВ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
32
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

59 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэг 2018-11-16 202.126.89.186

60-н тэрбум л гэх юм энэ чинь ёстой хэрэг бишшдээ?!

Avatar

zochin 2018-11-16 103.57.92.253

Shiidver gargasn tomchuudiin buren erhiig tutgeltsuulj bj l shalgah heregtei Batzorigoos ehleh bsn um.Uureg guitsetgegch nar n hohirood uldeh bh da..ard tulneeree unendee l togloh um

Avatar

зочин 2018-11-16 110.70.59.163

хэдэн жил шалгах болоо асуухаар шалгаж байгаа мөрдөн байцаалтанд буцаасан сайхан хариулт талбар өгнө шүү дээ

Avatar

ЖДҮСангаас 500.000.000 авсан ТӨБЗГ Ц.Ням-Осорыг огцруул 2018-11-16 64.119.24.94

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх ЖДҮСангаас албан тушаалаа урвуулан ашиглаж хувийн Хос эрхэс компанидаа 500.000.000 авч Ард түмнийхээ боломжыг хулгайлсан ТӨБЗГ-ын дарга Ц.Ням-Осорыг огцруул.

Avatar

Timur 2018-11-16 64.119.22.134

Uneniig n oloh heregtei

Avatar

Зочин 2018-11-16 203.91.117.8

ҮҮРЭГ ӨГӨХ ДАРГА НАР НЬ БҮГД ЭНЭ ХЭРГҮҮДЭД НЬ ХОЛБООТОЙ БОЛ ШИЙДЭГДЭХ НЬ ЮУ Л БОЛ.ЯАЛТАЧГҮЙ АРД ТҮМНИЙ ӨМНӨ НҮДЭНД ҮЗЭГДЭЖ ГАРТ БАРИГДАХААР ИЛ БОЛСОН БАЙГАА ТУЛ ЗҮГЭЭР ОРХИЖ БОЛОХГҮЙ АЖЛЫН ХЭСЭГ БАЙГУУЛСАН БАЙХДОО ШИЙДВЭРЛЭГДЭХГҮЙ АСУУДЛУУД

Avatar

Ц 2018-11-16 202.9.42.249

Үнэн бол овоодоо.ийм л байх ёстой.

Avatar

Зочин 2018-11-16 103.212.116.9

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ХОЛБОГДСОН ХЭРГҮҮДИЙГ ХААШ НЬ НУУЧИХАВ ААА !!!!! ШАЛГА ! ШАЛГААЧ ЭЭ . ХУУЛЬ ТЭГШ ҮЙЛЧЛЭХ ЁСТОЙ!!!!!!

Avatar

Үочин 2018-11-16 103.212.116.9

ТӨМӨР ЗАМЫНХЭРЭГИЙГ ЯАГААД ОРХИВ . ИНГЭЭД Л. ШУДАРГА БУС БОЛООД ЯВЧДИЙШД . ХУУЛЬ БҮХ ИРГЭН АРД ТҮМЭНД ТЭГШ ЙЛЧЛЭХ ЁСТОЙ .!!!!! ЭСВЭЛ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙГ ОГЦРУУЛАХ ХӨДӨЛГӨӨН ӨРНҮҮЛЖ ОГЦРУУЛААД ШАЛГУУЛЬЯ!!!!!!!!!! ШУДАРГА БАЙ . ПРОКУРОРООО!!!!!!

Avatar

Эмгэн 2018-11-16 59.153.115.124

Нэн түрүүнд ЖДҮ-ээс хэдэн тэрбум, саяар нь авсан хулгайч УИХ-ын гишүүдээ цэвэрлэхгүй бол УИХ чадамжгүй боллоо. Бушуухан сонгууль явуулах хэрэгтэй. Бас Зоригийн хэрэг хүлээлт үүсгээд байгааг анхаарна биз.

Avatar

Зочин 2018-11-16 188.62.88.27

Genkogiin tumur zamiin hereg haachivaa Enh-Amgalan prokuroroo

Avatar

Ардын элч 2018-11-16 120.16.60.103

Зикагийн хүүгүй зээл болон жээнкогийн 280 сая АмДоллар хулгайлж шороо овоолсон хэргүүдийг сайн шалгахыг хүсье

Avatar

билгээ 2018-11-16 202.179.27.160

Амжилт хүсьё.ямар оройтож эхлэдэг юм бэ? Бид мартаагүй бгаач цаадуул чинь.далдалсан бгаа.төрийн хүмүүс төр эзэнтэй гэдгийг харуулаарай..

Avatar

Буяа 2018-11-16 202.131.241.134

зарим нэг энд ороогүй том хэргүүд хэрхсэнийг баримттайгаар ард түмэндээ мэдээлэх хэрэгтэй байна шүү, намуудын санхүүжилтийг шалгаж болдоггүй юм уу, хариулт өгнө үү.

Avatar

Зочин 2018-11-16 202.21.103.210

ҮР ДҮН, ЯВЦАД НЬ АВИЛГАЧ УЛС ТӨРЧИД МӨНГӨТЭЙ ЛУЙВАРЧИД ИХ СААД ТАВИНА БҮҮ БУУЖ ӨГӨӨРЭЙ АРД ТҮМЭН ОЛОН НИЙТ ИРЭЭДҮЙ ХОЙЧ ҮЕ ЧИНЬ ТА БҮХНИЙГ ДЭМЖИЖ ТАЛД ЧИНЬ БАЙГАА ШҮҮ ЭДГЭЭР ХЭРГИЙН ҮНЭН ЗӨВ ШИЙДВЭРЛЭЛТЭЭС ТУСГААР ТОГТНОЛ ИРЭЭДҮЙД ИТГЭХ ИТГЭЛ ҮР ХОЙЧИЙН МААНЬ АМЬДРАЛ ШУДАРГА ЁС ШАЛТГААЛНА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2018-11-16 202.55.188.33

төмөр замын хэрэг , майдар төслийн хэрэг хаачваа

Avatar

Зочин 2018-11-16 202.9.40.102

түргэлээчдээ

Avatar

Зочин 2018-11-16 202.126.89.199

Женко?

Avatar

Зочин 2018-11-16 202.126.89.199

Төмөр замын хэрэг?

Avatar

иргэн 2018-11-16 139.5.217.152

УБТЗЫН дарга Жигжиднямаагийн асуудал юу болсон бэ

Avatar

М 2018-11-16 66.181.180.128

Маш зөв ажил байна. Ойлгомжтой хэргүүд шүү дээ. Монголчууд ядуурсаар байгаа нь үнэн

Avatar

mongol 2018-11-16 66.181.185.63

Harin ene tender huivaldaj zavshdag ,galiinhanii humuus daramtalj hahuuli avdag bas gaaliinhan humuusiin hiideg biznesiig tomoohon biznesiinhentei huivaldaj bulaaj avdag ,tur zasgiin busad baiguullaguudad ch bas hamaaraltai tuhailbal mergejliin hyanaltiin er. gazar geh met mun uls turchdiin turiin alba bolon ulsiin uildveriin gazruudad huuli busaar humuusiig halj huuli bus tomilgoo hiideg zergiig bugdiig shalgah estoi ingeed l bid tsaash yavbal arai gaigui yavah bh

Avatar

Зочин 2018-11-16 59.153.112.162

Чингис, Самуурай бондын зарцуулалт гэж олон их наядын хэрэг бий. Завхан авто замыг гэхэд нэг км замыг 1 сая төгрөгөөр тавьдаг байсныг 2-3 нугалж луйвар хийсэн мэдээлэл олон гарсан. Энэ үнэн бол өмч хувьчлалын луйврыг эс тооцвол хамгийн их тоотой аймшигт луйвар гэдэг

Avatar

Зочин 2018-11-16 64.119.17.59

Таван толгойн төмөр замыг барина гэж баахан мөнгө цацаад үр дүнд нь шороон овоолготой үлдсэн, холбогдсон гарууд нь гадагшаа оргон зайлсан гэмт хэргийг яах гэж байна?

Avatar

ЕС ХҮРЭЛСҮХ ЖДҮС-С 500.000.000 АВСАН ТӨБЗГ Ц.НЯМ-ОСОРЫГ ОГЦРУУЛ 2018-11-16 64.119.24.94

ЕРӨНХИЙ САЙД У.ХҮРЭЛСҮХ ЖҮДСАНГААС АЛБАН ТУШААЛАА АШИГЛАЖ 500 САЯЫГ АВСАН ТӨБЗГ-ын ДАРГА Ц.НЯМ-ОСОР, ДЭД САЙД ЛХАМСҮРЭН НАРЫГ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОЖ ОГЦРУУЛ

Avatar

AT 2018-11-16 202.126.88.42

Өмнөд Солонгос шиг л баймаар байх юм, Эрхэм прокуроруудаа.
Тэд өөрсдийн итгэл үнэмшилдээ үнэнч.
Тэд мэдээж бүгдийг мэддэггүй. Харин мэддэг шилдэг экспертүүдийг хаанаас хэрхэн олж
харьцангуй бодит мэргэжлийн дүгнэлтийг гаргуулж чаддаг чадварыг эзэмшсэн ухаалаг аргатай хүмүүс
Монгол улсынхаа тжсгаар тогтнолыг бид чинь яаж шуухан олж авсанаа бодоод
энэ асуудал дээр эр зориг, ухаанаа зармаар байна даа.
Амжилт

Avatar

Зочин 2018-11-16 150.129.142.90

ARD TUMEN SHAHAJ SHARDHAR AJILA HIDEG AVILAGCHID ODO UHAN ORJE

Avatar

Овоо шүү дээ 2018-11-16 139.5.216.236

Овоо .гэрэл гэгээ тусахаар юм ярьж байна. Гутарч байлаа шүү.

Avatar

Овоо шүү дээ 2018-11-16 139.5.216.236

Овоо гэрэл гэгээ тусахаар юм ярьж байна. Гутарч байлаа шүү

Avatar

Lavlaa 2018-11-16 203.91.115.40

Bodood baikh ni oligtoi yum bolokhgui bololtoi Aliig shiitgekhev Bugd yum chini aan

Avatar

Lavlaa 2018-11-16 203.91.115.40

Gal untraakh zoriulalttai l bitgii baigaasaa Odoo ch Deedsiiin alivaa shiidveruuded itgekhed berkh bolson doo

Avatar

Zochin 2018-11-16 126.140.192.113

Busdaas yamar ch hamaaralgui olon niited Il tod shalgaj avilgalchdaas Mongoliig avarch Mongoloo gesen setgeleer ulsaa bodmoooor bn

Avatar

Төмөр зам 2018-11-16 150.129.140.116

ТӨМӨР ЗАМЫН ХЭРЭГ ГЭЖ НЭГ АЙХАВТАР ЮМ БАЙХ ЁСТОЙДОО

Avatar

Ард түмэн мангар 2018-11-16 202.70.33.242

Үр дүнтэй шалгалт хийгээрэй. Битгий нүүр түлсэн хариу гаргаарай, комиссд орсон албан хаагч нарын нэрсийг харахад л ямар хариу гаргах нь харагдана шүү, бид бүгдийг сайн гэгч нь мэдээд л байгаа…

Avatar

Туяа 2018-11-16 64.119.25.206

Бүх л тендрүүдийг байгаль орчин ,ХАА г м энийг бас л эрх мэдэлтэн танил талууд авч бна хойноосоо нь хяналт хариуцлага байхгүй шалгах хэрэгтэй,!!!!!

Avatar

Chuka 2018-11-16 66.181.177.41

Sur duulian bolj bolj, Zorigiin hergiig shiidsen shigee um bolchivoo!!!

Avatar

Зочин 2018-11-16 203.217.138.2

Нөгөө алдарт Чингис, Самурай бондыг шалгаачээ. Их хааны нэрийг бариад гадаадаас их хэмжээний мөнгө аваад хуваагаад идчихсэн. Энэ эдийн засгийн гэмт хэргийг цагдаа дээр дотоодын цэргийн хүчийг давхар ашигдлаж байж цаана нь гарна шүү. Тэгэхгүй бол барахгүй. Зарим хэрэг дээр нь филипини шиг шууд буудах онцгой эрх олго.

Avatar

Dorj 2018-11-16 103.229.123.73

Хөгжлийн банк, Фортунийн хэргийг шалгах юу болоод өнгөрөвөө

Avatar

зочин 2018-11-16 202.21.98.166

Улс төрийн шийдвэр болоод л өнгөрнө.Өөрсдийнх нь томилсон хүмүүс юу гэж үнэн зөв шийдвэр гаргах вэ дэ

Avatar

Зочин 2018-11-16 194.187.251.174

АГААРЫН БОХИРДЛЫГ БУУРУУЛАХ ТӨСЛҮҮДЭЭС ӨНДГӨН ҮРТСЭН ТҮЛШ ХИЙНЭ ГЭЭД 17 ТЭРБУМ ТӨГРӨГ ИДСЭН САНГИЙН САЙД ХҮРЭЛБААТАРАА ШАЛГААЧЭЭ. ТЭР ХӨГЖЛИЙН БАНК, ТӨМӨР ЗАМЫН ХЭРГҮҮД ЯАСАН БЭ?

Avatar

Зочин 2018-11-16 66.181.161.7

ЁООЁ БОЛЬ Л ДОО. ЖДҮ, КОНЦЕСС, ТӨМӨР ЗӨМ, ЭРДЭНЭТ, С.ЗОРИГ, ОЙ ХАМГААЛАГЧИЙН ҮХЭЛИЙН ХЭРГҮҮД ХААНА БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-11-16 66.181.181.249

БАС Л НЭГ ЦАГ ИДЭХ ЖҮЖИГ!!! ЭЛБЭГДОРЖИЙН ТАВИУЛ ПРОКУРОР ИЛРҮҮЛНЭ ГЭЖ БАЙХ УУ?

Avatar

Тэнэг монгол ялначууд 2018-11-16 103.212.118.29

Яагаад монголыг 270 сая долларыэ өрөнд оруулсан. Жонхуг шалгахгүй байгаа юм бэ . Ийм их мөнгө идэсэн байхад дуугүй байдаг жихэнэ хулгайчууд вм даа . Эгхболд гэж нэг арчаагүй гар .олигтойхан байлдаа . Жонхуг өөрт нь шоронд хийх олон гэмт хэрэг байгаа

Avatar

Зочин 2018-11-16 66.181.185.63

chi umnuh zasgiin byaluunaas jaahan hurtjee dee

Avatar

Зочин 2018-11-16 66.181.161.38

Sain bna. Gehdee haltmaagiin battulgiin uildsen tom tom hereguudiig uldeechihej.

Avatar

Зочин 2018-11-16 202.21.100.210

За яахав хэрэг хуучирахгүй юм чинь Баттулга гүайг буухаар нь шалгаад шийдэх биз. Элбэгдоржийг уул нь шалгах ёстой нэг намын нөхөр нь гарсан тул өнгөрөөгөөд байгаа биз гэхдээ хэрэг хуучирахгүй юм чинь цаг хугацаа л харуулна даа.

Avatar

Зочин 2018-11-16 66.181.161.38

Sain bna. Gehdee haltmaagiin battulgiin uildsen tom tom hereguudiig uldeechihej.

Avatar

Zochin 2018-11-16 202.131.225.197

Ovoo doo. ingemeersen. Amjilt
Hamgiin gol ni busdiin noloond orohgui shalgah heregtei

Avatar

Шоучин жонху 2018-11-16 103.212.118.29

Женкогийн төмөр замын 270 эхлээд шалгаачээ. Ганбат яагаад ирэхгүй байгаа. Женко өөрөө төмөр замаар хятадууд орж ирж монголыг идэх нь гээд байсан шнэн хэрэгдээрээ өөрөө ГАНБАТААР МАШ МОНГОЛЫН ГАЗРЫН ЗУРАГ ДЭЭР УРДААС ХЯТАДУУДТАЙ ХАМТАРЧ 4 ЧИГЛЭЛЭЭР ТӨМӨР ҮАМ ОРЖ ИРНЭ БИД ӨМНӨӨС ТӨМӨР ҮАМ БАРИНА ГЭЭД ТӨСӨЛӨӨ ГАДНЫХАНД ТАНИЛЦУУЛЖ БАЙСАН . ГЭТЭЛ БАТТУЛГА НААНА ХУДЛАА ШОУ ХИЙЖ БАЙСАН . ИЙМ Л ХҮН ШҮҮ ДЭЭ. БООВОН ЧИХТНҮҮДЭЭ. ЖИНХЭНЭ МОНГОЛЫН ГАЛНЫХАНД ӨГЯ БАЙГАМ ХҮН ЧИНЬ ЖОНХУ ШҮҮДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-11-16 182.160.33.98

Зөв шүү. Тарвагадорж батүүл цагаан гарамгайбаатар ми.энхболд АСЕМ 60 ТЭРБУМ ЧИНГИС САМУУРАЙ БОНД нарыг торонд хий

Avatar

ЕС ХҮРЭЛСҮХ ЖДҮС-С 500.000.000 АВСАН ТӨБЗГ Ц.НЯМ-ОСОРЫГ ОГЦРУУЛ 2018-11-16 64.119.24.94

ЕРӨНХИЙ САЙД У.ХҮРЭЛСҮХ ЖҮДСАНГААС АЛБАН ТУШААЛАА АШИГЛАЖ 500 САЯЫГ АВСАН ТӨБЗГ-ын ДАРГА Ц.НЯМ-ОСОР, ДЭД САЙД ЛХАМСҮРЭН НАРЫГ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОЖ ОГЦРУУЛ

Avatar

Ma 2018-11-16 122.201.22.218

Bugdiig ni tseverleed hogiin savand hiigeed gazar bulchih.

Avatar

Зочин 2018-11-16 103.229.122.22

Төмөр замын хэрэг хаашаа алга болов оо.

Avatar

Зочин 2018-11-16 122.201.22.206

Төмөр зам

Avatar

Төрөө 2018-11-16 139.5.216.196

Зөв,замбараагаа аллсан,сүүлд н нэг шулаг авгайд загнуулцан айн

Avatar

Зочин 2018-11-16 202.72.245.207

ДАЛАН ЗУРГААГЫН ДАРАМТЫГ ДАВЖ ГАРЧ ЧАДАХ УУ? ЖДҮҮДСЭН ПРОКУРОРОО ЯАСАН БЭ? АТГАГААС ХҮН ОРУУЛЖ МЭДЭЭ АЛДАЖ ХЭРЭГГҮЙ ЭЭ

Avatar

Болд 2018-11-16 64.119.25.51

Аль эрт л ингэх байсан юм. Гэхдээ хожимдохгүй. Улс орон ардчилал хөгжлийн замаар явах уу, дарангуйлал мөхлийн замаар явах уу гэдэг нь эдгээр хэргийг хэрхэн шудрага шийдэхээс хамаарах болчихоод байна. Ерөнхий прокурорт амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2018-11-16 119.40.97.6

ЕП зөв үйлдэл хийж байна.Үүнийг цааш нь зөв алгаж ямар нэгэн алдаа гаргалгүй шалгах хэрэгтэй.Шалгах явцад ямар нэгэн хайцаалсан зүйл гаргахгүй байгаасай.УИХ-ийн даварцан гишүүд бас бйагаа шүү.Хууль зүйн байнгын хорооны Радаасэд мөн л хэцүүхэн дугарахгүй чимээгүй байна гэдэг бас л НО-той байгаагын шинж шүү

Avatar

Amar 2018-11-16 202.179.25.149

Зөв.Гэхдээ л ЕП-ын газар АТГ-т нэг л итгэж өгөхгүй оргиод байна шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж