ТӨРИЙН АЛБАНЫ УРГИЙН МОД /ЦУВРАЛ II/ | News.MN

ТӨРИЙН АЛБАНЫ УРГИЙН МОД /ЦУВРАЛ II/

ТӨРИЙН АЛБАНЫ УРГИЙН МОД /ЦУВРАЛ II/

ТӨРИЙН АЛБАНЫ УРГИЙН МОД /ЦУВРАЛ II/

МАН-ын Засгийн эрх авснаас хойших хоёр жилийн хугацаанд хийсэн томилгоог эргэн нягталбал төрийн чухал албанд зөвхөн улстөрчдийн хүүхэд, хүргэн, бэр, хамаатан садан залардаг систем бий болж бүрэлджээ. Төрийн албанд мерит зарчим тогтоож, танил, тал, арын хаалгаар ажилд авдаг тогтолцоог хална гэх амлалт хоосон лоозон болж хувирсан нь эндээс харагдана. Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газраас Төрийн албаныханд үнэлэлт дүгнэлт хийхээр болсон энэ үед төрийн алба төрлийн болж хувирсан ШИНЭ БАРИМТыг дэлгэж байна. Энэ удаад NEWS  агентлаг Гадаад харилцааны яам болон Монгол Улсаас хилийн чанадад суугаа Элчин сайдын яамдын мэдээллийг хүргэж байна.

  • МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Х.БАТТУЛГЫН ЭГЧ Х.ЦЭНДБАЯРЫН ОХИН М.ЗОЛЖАРГАЛЫН НӨХӨР Т.ЛХАГВАДОРЖ Монгол Улсаас Сингапур улсад суугаа Элчин сайд
  • МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Х.БАТТУЛГЫН ДҮҮ Х.БАТТУУЛЫН ЭХНЭР Н.АЛТАНЦЭЦЭГ Швейцарт суугаа Элчин сайдын яаманд ажилладаг
  • БОЛОВСРОЛ, СОЁЛ, ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ЯАМНЫ ТӨРИЙН НАРИЙН БИЧГИЙН ДАРГА Б.БАЯРСАЙХАНЫ НӨХӨР П.БАЯРМАГНАЙ ГХЯ-ны Гадаад сурталчилгааны газрын дэд захирал
  • УИХ-ЫН ГИШҮҮН Н.ОЮУНДАРИЙН ДҮҮ Н.ЧИМГҮҮНДАРЬ ГХЯ-ны тусгай үүрэг гүйцэтгэгч Элчин сайд
  • УИХ-ЫН ГИШҮҮН Ц.НЯМДОРЖИЙН ХҮҮ Н.АНХБАЯР ГХЯ-ны Төрийн захиргаа, удирдлагын хэлтсийн дарга. Үүнээс өмнө Монгол Улсаас АНУ-ын Сан-Франциско хотод суугаа Ерөнхий консулаар ажиллаж байв.
  • УИХ-ЫН ГИШҮҮН Н.ЭНХБОЛДЫН ХҮҮ Э.ОДМӨНХ ГХЯ-ны Дипломат ёслолын газрын дэд захирал
  • СҮХБААТАР ДҮҮРГИЙН ЗАСАГ ДАРГА Х.БОЛОРМААГИЙН ХҮҮ Л.МӨНХТҮШИГ ГХЯ-ны Консулын хэлтсийн захирал
  • УИХ-ЫН ГИШҮҮН Д.ТЭРБИШДАГВЫН ОХИН Т.ОДСҮРЭН ГХЯ-ны Бодлого төлөвлөлтийн газрын мэргэжилтэн 
  • АШУҮИС-Н ЗАХИРАЛ Ж.ЦОЛМОНГИЙН НӨХӨР О.ОЧ Бельгийн хаант улсад суугаа Элчин сайд
  • УИХ-ЫН ГИШҮҮН Д.ЛҮНДЭЭЖАНЦАНЫ ХҮҮ МӨНХДЭМБЭРЭЛ Монгол Улсаас Их Британид суугаа Элчин сайдын яамны Консул
  • МОНГОЛ УЛСЫН СОЁЛЫН ГАВЬЯАТ ЗҮТГЭЛТЭН, АХМАД ДИПЛОМАТЧ, НЭРТ ОРЧУУЛАГЧ, ТҮҮХИЙН УХААНЫ ДОКТОР, ОНЦ БӨГӨӨД БҮРЭН ЭРХТ ЭЛЧИН Т.ТӨМӨРХҮЛЭГИЙН ХҮҮ ТӨГСБИЛГҮҮН Тайландын хаант улсад суугаа Элчин сайд
  • ГАДААД ХЭРГИЙН САЙД АСАН, АХМАД ДИПЛОМАТЧ, ОНЦ БӨГӨӨД БҮРЭН ЭРХТ ЭЛЧИН САЙД Ц.ГОМБОСҮРЭНГИЙН ХҮҮ АМАРТҮВШИН Гадаад харилцааны яамны тусгай үүрэг гүйцэтгэгч Элчин  сайд
  • ГАДААД ХЭРГИЙН САЙД АСАН, АХМАД ДИПЛОМАТЧ, ОНЦ БӨГӨӨД БҮРЭН ЭРХТ ЭЛЧИН САЙД Л.ЭРДЭНЭЧУЛУУНЫ ТӨРСӨН ДҮҮ Л.БАТТУЛГА Казахстан улсад суугаа Элчин сайд

Үргэлжлэл бий. NEWS. MN

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
БурууБуруу
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

52 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

zochin 2018-11-15 43.228.131.45

Төмөрхүлэг, Гомбосүрэн хүүхдүүд бол эцгийнхээ шийрийг хатаасан ясны дипломатууд. Ийм хүмүүсийн нэр төрийг бүү гутаа. Амартүвшин элчин сайд бол мундаг залуу байна билээ.

zochin 2018-11-15 43.228.131.45

Төмөрхүлэг, Гомбосүрэн хүүхдүүд бол эцгийнхээ шийрийг хатаасан ясны дипломатууд. Ийм хүмүүсийн нэр төрийг бүү гутаа. Төгсбилгүүн элчин сайд бол мундаг залуу байна билээ.

zochin 2018-11-15 43.228.131.45

боловсролын яамны сайд Цогзолмаагийн 2 хүүхэд 2 яамны газрын дарга байна шүү дээ?? эдгээрийг яаралтай шалгаж холбогдох газарт нь хүргүүл??? энгийн мэргэжлийн хүмүүсийг албан тушаалд нь тавь?? дэд сайдаас доошхи бүх дарга нарыг тухайн салбараас нь асууж байж мэргэжлийн хүмүүсийг нь даргаар тавих ёстой?? энэ бол хатуу байр суурь??? улс төрөөр ирдэг дээрэмчдээс болж улс орон дууслаа шүү дэээ?? Төрийн бүх бодлого алдагдлаа?? ялангуяа төрийн нарийн бол заавал мэргэжлийн хүн байх шаардлагатай..

zochin 2018-11-15 43.228.131.45

яамдаас зарласан тендерийг яаралтай шалга?? бөөн луйвар? Үнэ тогтворжуулахын тараасан мөнгийг яаралтай шалга??? бөөн луйвар жилийн 4 хувийн хүүтэй гэж байгаа юм???? 650 тэр бум төгрөг????

Зочин 2018-11-15 223.53.129.193

hudlaa muulaal oorsnoo ergeed songood bhiim. songuulaa zov ogchood suulid hutsatsgaa. mulguu ard tumend mulguu tor...

зочин 2018-11-15 66.181.189.244

төрийн алба төрлийн алба болжээ хамаатан садан найз нөхөд нууц амрагууд дарга даамал болж монгол төр дампуурчээ ард түмэн үнэхээр тэнэг байдаг юм байна өөр хэлэх үг алга

Зочин 2018-11-15 66.181.182.184

Төмөрхүлэг, Гомбосүрэн хүүхдүүд бол эцгийнхээ шийрийг хатаасан ясны дипломатууд. Ийм хүмүүсийн нэр төрийг бүү гутаа. Төгсбилгүүн элчин сайд бол мундаг залуу байна билээ.

Zochin 2018-11-15 50.227.79.61

Jaahan haduuraad yavchih shig sanagdah uym

Зочин 2018-11-15 120.152.172.218

News.mn arai tuilshirch bn, diplomatchiin huuhed etsgiinhee mergejliig ovloj bolohgui yumu

НУУЦ АМРАГ 2018-11-15 64.119.24.94

Завхарсан газар 20 цагийн өмнө 202.9.43.63\n\nҮАГ-н дарга нь ЖДҮ сангаас зээл авагч, дэд дарга Оюунбилэг нь МАН-нь нарийн бичгийн дарга байсан одоо эрчим хүчний дэд сайд Т.Гантулгын нууц амраг

Зочин 2018-11-15 202.126.88.49

Гэхдээ өөрсдийнхөө чадлаар яваа хүмүүс зөндөө байгаа шдээ. Хэн нэг дарга юмуу том хүний хамаатан л бол төрийн албанд ажиллаж болохгүй гэсэн юм байхгүй л дээ. Хэрэв тэгвэл 30, 40 өөд оны хэлмэгдүүлэлт шиг юм болно

Зочин 2018-11-15 66.181.181.117

Боловсролын яамны ТНБД гээд байгаа Баярсайхан бол шал худлаа панаал авгай. Ийгл ТВ-д байхдаа бөөн мөнгө идэж уусан, хамаатан саднаа дүүргэсэн гээд ажлаасаа халагдаж байсан. Бас болоогүй хульхи христчэн

Зочин 2018-11-15 202.21.112.122

http://StartWeeklyJob.com/?userid=103113

зочин 2018-11-15 43.242.242.13

наадах чинь түүхий дутуу байна, Монгол банк, гааль, татварыг судлаад гарга, ихээхэн цус ойртсон газрууд шүү, дотор нь байгаа энгийн хүмүүсээс нь асуу аав ээж хүүхдүүд, эхнэр нөхөр хамт, дарга нарын хамаатнууд бүү хэл нуудгайнууд нь бүгд байгаа

Зочин 2018-11-15 202.126.89.249

Битгий туйлшир.хүн эцэг эхээ сонгож төрдөггүй .аав нь төрд ажилладаг бол хүүхдүүд ,ах дуү нар нь ажиллаж болохгүй гэсэн хууль байхгүй.

ЗАСГИЙН ГАЗАР ТӨБЗГ Ц.НЯМ-ОСОРЫГ ОГЦРУУЛ 2018-11-15 64.119.24.94

ЖДҮСангаас 750 саяыг авсан ерөнхий аудитор Д.Хүрэлбаатар огцорч өргөдлөө өгч байна. ЖДҮСангаас 500 саяыг хувийн компанидаа авсан ТӨБЗГ-ын дарга Ц. .Ням-Осор, 900 саяыг авсан дэд сайд Лхамсүрэн нарт Засгийн газар хариуцлага тооцож огцруул. АТГ 2009-2012 онд ЖДҮСангийн дарга байсан будлианы эзэн Ц.Ням-Осорыг шалга

Зочин 2018-11-15 202.126.88.54

NEWS.mn үүсгэн байгуулагч Бачрмагнайн Тэмүүлэн. Германд нөхөрийн хамт элчин сайдаар сууж байгаа(шагналын шурмаар)

Зочин 2018-11-15 202.126.88.34

Хахах

аса 2018-11-15 202.9.40.153

http://StartWeeklyJob.com/?userid=94734 Өдөрт 300$ олох боломжтой

Зочин 2018-11-15 66.181.160.120

Одоо бид хүүхэд маань төрд ажилд ороод, хүүхэд нь бас төрд ажилд орж болохгүй асуудал болж байна уу. Төрд гайгүй албан тушаал хаших болохоороо ах дүүсээ тэр ажлаас нь гаргах шаардлага үүсэх нь ээ. Энэ бол дэндсэн асуудал байнаа. Нэртэйгээр нь үндсэн хуулиндаа төрийн албыг нэг гэр бүлээс нэг хүн хашина гэсэн хууль гаргачихбал зүгээр юм. Энэ арай л туйлширч байна.

Зочин 2018-11-15 66.181.188.20

Hun bolson hoino huuhdee aytaihan surgan humuujuuleh n etseg ehiin uureg. Tiimdee ch huuhduud n hooson tolgoigui bdag l daa.

Эмч 2018-11-15 124.158.107.98

Эмчийн хүү эмч, хуульчийн хүү хуульч болохоор бахархдаг хэрнээ удам дамжсан дипломтыг үзэн ядах нь юу вэ? Төгсбилгүүн, Амартүвшин нар анхнаасаа энэ албанд зүтгэж яваа залуучууд шүү дээ. Миний л мэдэхээр

Зочин 2018-11-15 66.181.161.68

Unen yum bich ee, zarim ni ger buliin asuudal uugeh ni, ovgiin useg ene te ni hudlaa bna. Nuuts amrag, 2, 3 dagch ehner nohriin huuhduud bna uu

haha 2018-11-15 202.131.236.138

Зүгээр л жишээ болгож бичсэн биз дээ?

Зочин 2018-11-15 66.181.170.110

Н.ЭНХБОЛДЫН ХҮРГЭН, БНСУ-ын Элчин сайдын яаманд дэд сайд биз дээ...

ЖДҮ-хэн шүүхээр хянуулахгүй нь 2018-11-15 202.55.183.178

ЗГ, ЖДҮ-ийхэн захиргааны хэргийн шүүхийн хяналтаас гарах хуулийн төсөл санаачлаад дэмжсэн байна. https://newspress.mn/v1/p/news/6908

Зочин 2018-11-15 202.179.22.163

ӨӨР БАС ХООРОНДОО ХУД УРГУУД БОЛЖ БАЙГААГ БАС ХЭЛЭЭЧ

ккк 2018-11-15 202.131.245.69

бид чинь 3 хан саяуулаа шүү дээ.

Зочин 2018-11-15 112.72.11.115

Бас эдний бизнесүүдийг судал. Тендерт шалгарч буй байдал.

Зочин 2018-11-15 202.55.188.35

Миний танил төрийн албанд байхдаа 360 тэрбумын зөрчил илрүүлсэн учир түүнийг ажлаас нь АТГ, Тагнуул, Цагдаа нийлж байгаад зайлуулсан даг.

Зочин 2018-11-15 112.72.11.115

Яамдын сайд, гишүүдийн ах дүүсийг судал.

иргэн 2018-11-15 66.181.177.214

УИХ-ын гишүүн Лүндээжанцан гэгч өвгөний дүү Баярсайхан гэгч Төрийн банкны захиарал мөнгийг тэрбумаар нь хусч байгаа шдээ.

Zochin 2018-11-15 50.227.79.61

Jaahan haduuraad yavchihvuu daa

зочин 2018-11-15 202.131.245.69

ном журмын дагуу явж байгаа хүн нь элчин сайд Оч. 1994 онд Бельгид очиход ЭСЯ-ны ажилтан байсан, даруухан ажилсаг сайн залуу. эхнэр нь ч гэсэн энгийн гялалзуур л хүүхэн байсан даа. Өндөр албан тушаал, төрийн албанд өөрсдийн хүчээр урагшилж дэвшиж буй хүн олон байдаг юм шүү. судалгаа, нотолгоо тааруу иймэрхүү хүний нэр төрд халдсан зүйлсээ нягтлах хэрэгтэй.

Зочин 2018-11-15 202.9.43.205

Тийм Оч бол жинхэн сургуулиар нь явж байгаа хүн байхаа. Ээж аав нь ч гэсэн манай сайн сэхээтэн эмч багш нар байсан. Юун одооны мөнгө хүүлэгч нар биш. Ийм жирийн мөрөөрөө боловсролоороо, мэдлэгээрээ явж байгаа хүмүүс бас байнаа байна. Одооны мөнгө хүүлэгч ИХГ хамаатангаас өөр шүү.

Зочин 2018-11-15 66.181.185.165

ЯГ Л МОНГОЛЧУУД ШҮҮ .

Гитлэр 2018-11-15 165.84.231.36

Улсын их хурлын бүх гишүүдийн ах дүү үр хүүхэд хамаатнуудийг хаана хаана ажилладгыг шалгаач. Дамба-Очир гэхэд л 3 охин нь бүгд яам тамгын газруудад ажилладаг сурагтай гэсэн

Зочин 2018-11-15 203.217.139.226

Нөхөн сэргээлтийн эрхтэй компани зарна. Утас:94183255

иргэн 2018-11-15 202.9.43.140

ЗД Болормаагийн хүү ,Болормаа өөрөө ч боловсрол муутай улс даа. Аргаггүй л танил тал, албан тушаал, мөнгө хүчтэй юмаа.

өбы 2018-11-15 202.131.246.114

УИХ-ын дарга Дэмбэрэлийн бэр нь Монгол банкны нөөцийн удирдлагад хэлтсийн захирал болсон. Бичих хэрэг байж байгаал шууд захирал, захирал гээл явсан даа.

Зочин 2018-11-15 119.40.98.10

Эрх мэдэл албан тушаал, мөнгө ямар хүчтэй байна. Бид яамны жижүүрч олдохгүй.

Zochin 2018-11-15 66.181.161.121

Butehgui ee ene humuus

зочин 2018-11-15 202.5.194.26

Оч гэдэг хүн чинь Москвагийн Олон Улсын Харилцааны Дээд Сургуулийг төгссөн, сургуулиа төгсөж ирээд гадаад харилцааны салбарт мэргэжилтнээс нь эхлээд албан тушаалын карьерын дагуу өндөр албан тушаалд ажиллаад явсан хүн юм шиг байна. Бас их өндөр боловсролтой юм байна лээ. Цолмонгийн "Цагийн зурвас " ном дээр маш тодорхой бичсэн байна лээ.

зочин 2018-11-15 103.212.119.85

Энэ мод аль галат ургасан гэдгийг одоо мэдэж байгаамуу

Зочин 2018-11-15 165.227.236.242

ЛҮНДЭЭЖАНЦАНГИЙН АРХИЧИН ХҮҮ МӨНХДЭМБЭРЭЛ ЛОНДОНД ЭЛЧИНД АЖИЛЛАДАГ НЭРТЭЙ ТЭЖЭЭЛГЭДЭГ

Зочин 2018-11-15 66.181.160.47

Женко сэргэлэн гар ман.аар тоглож бн даа.Лицензийн наймаачин хүргэн дүүгээ сингаад улсын мөнгөөр амрааж бгаа юм бн.

Зочин 2018-11-15 203.217.138.1

Оч ахыг ч мэдэх юм байна аа, жинхэнэ дипломат албаны хүн, Юун Цолмон, тэрнийг сураггүй байхад гадаад яаманд ажилладаг байсан мэргэжлийн хүн шүү

Зочин 2018-11-15 202.21.117.194

Ulaany hurgen Australid consulaar ajilladag kkk

ичээсэй 2018-11-15 202.21.117.194

iim l bgaa sh dee bolooogui ee .. naadah chin zuvhun ehlel . hamaatan bish tsaashaa naiz angiin huuhed nutag us gd urgeljilne

goyiimoo 2018-11-15 139.5.219.40

Lvndeejantsan guain ehner chini SBD iin zasag darga baisan yumuu?????????????zooz

Зочин 2018-11-15 180.149.93.14

гоё байнаа болж л байна шд. Одоо цагт нийгэм нь ийм болсоно хойно бид харж халаглаж суугаад яанам бэ? тэрний оронд урдах урдах ажлаа сайн хийгээд явчихвал өөрсдөд чинь л өлзийтэй байна байх даа.

МОНГОЛЧУУДАА ЭНЭ БУЗАРНУУДЫГ ҮНДСЭЭР НЬ ӨӨРЧИЛЦГӨӨЕ 2018-11-15 64.119.24.94

Энэ луйварчид хэзээ ч Монгол улсыг хөгжүүлэхгүй, Монголын ард түмнийг хайрлахгүй. Яаж завшиж баяжих арга барилаа хөгжүүлсээр, улс орноо цөлмөж, Ард түмнээ шулсаар ирлээ. Үндсээр нь арчиж хаях хэрэгтэй

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж