БАЙР СУУРЬ: У.Хүрэлсүхийг үү, Д.Хаянхярвааг уу? | News.MN

БАЙР СУУРЬ: У.Хүрэлсүхийг үү, Д.Хаянхярвааг уу?

БАЙР СУУРЬ: У.Хүрэлсүхийг үү, Д.Хаянхярвааг уу?

БАЙР СУУРЬ: У.Хүрэлсүхийг үү,  Д.Хаянхярвааг уу?

МАН-ын УЗ-өөс бүлгийн дарга Д.Хаянхярвааг албан тушаалаас нь огцруулахыг дэмжсэн.  Тэгвэл Засгийн газрыг огцруулах асуудлаар УИХ-ын гишүүн Д.Хаянхярваа гишүүдээс  гарын үсэг цуглууна гэдгээ өнөөдөр мэдэгдсэн. Тиймээс Засгийн газрыг огцруулах асуудлыг дэмжих эсэх талаар зарим гишүүний байр суурийг тодрууллаа.


 УИХ-ын гишүүн М.Оюунчимэг: Засгийн газарт  хариуцлага тооцох шаардлагагүй

-Засгийн газарт  хариуцлага тооцох шаардлагагүй гэж би хувьдаа үзэж байна. Эдийн засаг өнөөдөр өсөлттэй гарсан нь  Засгийн газраас авч хэрэгжүүлсэн арга хэмжээнүүдийн үр дүн.  Засгийн газар маш сайн ажиллаж байгаа гэдгийг ОУВС, гадаад түншүүд ч гэсэн үнэлж байгаа. Манай улсын зээлжих зэрэглэл ч нэмэгдсэн. Эдийн засгийн өсөлт нэмэгдэж, өр төлбөрөө төлж төсөв санхүү нэг урсгалтай болсон. Мөн хариуцлагаа ярьж чаддаг болсон  зэрэг  олон давуу талыг дурдаж болно. Засгийн газрын сайд нар ч сайн ажиллаж  байгаа. Тийм болохоор  Засгийн газар тогтвортой ажиллах нь зөв. Бүлгийн даргын хувьд Удирдах зөвлөлөөс гарсан шийдвэр зөв гэж харж байгаа. Бүлгийн дарга бол бүлгээ нягт байлгаж, байнгын хорооны хурлууд, бүлгийн хурлаар   ирцийг нь бүрдүүлж идэвхтэй ажиллуулах тал дээр хангалтгүй байгаа гэдгийг манай бүлгийн гишүүд хэлдэг. Тиймээс бүлгийн дарга өөртөө дүгнэлт хийх хэрэгтэй болов уу. Мөн бүлгийн зарим гишүүний ёсзүйн  асуудал яригдаж байгаа учраас уг асуудалд бүлгийн дарга ч гэсэн хариуцлага хүлээх ёстой гэсэн байр сууринаас Удирдах зөвлөл хандсан. Намын дарга, бүлгийн дарга хоёр нэг баг болж ажиллах учиртай. Гэтэл энэ уялдаа холбоо  сул байгаа учир анхаарах шаардлагатай гэж бид харж байгаа. ЖДҮ-хөгжүүлэх сангаас зээл авсан гишүүдийн хувьд хариуцлагын асуудлыг УИХ өөрөө хариуцлага тооцох ёстой. УИХ-ын гишүүн бизнес эрхэлдэг байлаа гэхэд ёсзүйтэй байх ёстой. Тиймээс цаашид миний бие УИХ-ын гишүүний ёсзүйн дүрмийг боловсруулж, УИХ-ын гишүүн юу хийж болох үгүй эсэхийг маш тодорхой тусгаж өгье гэж бодож байна.

УИХ-ын гишүүн Н.Оюундарь: Асуудлаа хоорондоо ярилцаж, ойлголцох ёстой

-Үндсэн хууль бол бидний дагах мөрдөх баримт бичиг. Үндсэн хуульд УИХ болон Засгийн газрын зааг ялгааг тодорхой тусгасан. Тийм учраас Үндсэн хуулийнхаа дагуу асуудлыг шийдэх ёстой болов уу. Улстөрд дотоод зөрчил гарахыг үгүйсгэхгүй. “Хүн хэлээрээ, мал хөлөөрөө” гэдгийн адил асуудлаа хоорондоо ярилцаж, ойлголцох  ёстой  гэж би хувьдаа үзэж байна.

УИХ-ын гишүүн Ц.Гарамжав: Бүлгийн даргыг огцруулах шаардлагатай

-Засгийн газрыг огцруулах асуудлаар гарын үсэг цуглуулах нь тухайн гишүүний бүрэн эрхийн асуудал учраас тэр хүний л асуудал. ЖДҮХС-ийн үйл ажиллагааг шалгах хэрэгтэй. Намын Удирдах зөвлөлийн шийдвэр маш зөв байсан. Бүлгийн даргыг огцруулах нь шаардлагатай.

УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү: У.Хүрэлсүх үтэр түргэн явах ёстой, харагддаг шигээ хүн биш

-Засгийн газрыг огцруулах гурван шалтгаан бий. С.Баярцогтыг огцруулах асуудлыг би хөндөх үеэр Үндсэн хуулийн цэцэд хахууль өгч шийдвэр гаргуулсан. Тэр нь сайдыг огцруулж болохгүй кабинетаар нь огцруулна гэх шийдвэр байсан. Энэ Засгийн газарт хариуцлага тооцох ёстой байгаа. УИХ сайд нарт хариуцлага тооцож болохгүй болчихсон. Я.Содбаатар, Ц.Даваасүрэн сайд нарт хариуцлага тооцох хууль алга. ЖДҮХС-аас зээл авахдаа авлигалын хэлбэрээр авсан. Зээл авсан бүх гишүүд мөнгө угаасан. Ийм гэмт хэрэг байж болохгүй. Засгийн газар амласан ажлаа хийхгүй байна. Утаа, шатахууны үнэ, валютын ханш гэх мэт асуудлаар амласан ажлаа хийхгүй байна. У.Хүрэлсүх үтэр түргэн явах ёстой. Харагддаг шигээ хүн биш.

УИХ-ын гишүүн Б.Пүрэвдорж: АН дэмжиж гарын үсгээ зурна 

-Нийгэм шударга ёсыг хүлээж байна. Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх Шударга ёсыг тогтоож, хариуцлагыг бий болгоно гэж гарч ирсэн. Мөн Ц.Нямдорж хуулийн хайчийг хөдөлгөнө гэж мэдэгдсэн ч  өнгөрсөн хугацаанд хариуцлагын тухай асуудал огт яригдсангүй. Нийгэмд бухимдал дагуулж буй нэг ч асуудлыг Засгийн газрын зүгээс тэмцсэнгүй. Харин эсрэгээрээ АТГ нэлээд олон албан тушаалтнуудыг шалгах ажлыг эрчимжүүлж байна. ЖДҮ-г тойрсон бухимдал нийгэмд их байна. Үүнтэй холбогдсон нэр бүхий гишүүдэд хариуцлага тооцох асуудал мөн нийгэмд хүлээлт үүсгэж байна. Гэтэл уг асуудлаар хариуцлагын асуудлыг хөндөж тавьсан бүлгийн даргаа огцруулах боллоо. Ийм байгаа Засгийн газар цаашид нийгмийн бусармаг үйл ажиллагаанд оролцож байгаа хүмүүст хариуцлага тооцож  чадахгүй.  Хэрвээ Д.Хаянхярваа гишүүн Засгийн газрыг огцруулах тухайн асуудлыг хөндөж тавьбал АН дэмжиж гарын үсгээ зурна. Нэг ялгаатай зүйл бий. 2012-2016 онд МАН-ын бүлэг АН-ын Засгийн газрыг унагаахын тулд гарын үсэг зуруулж байнга явдаг байсан. Өнөөгийн АН-ын бүлэг ийм санаачлага гаргахгүй байгаа.  Бид төрийг  тогтвортой байлгах байр суурийг хадгалж ирсэн. Хэрэв биднээр гарын үсэг зуруулчихаад цаагуураа тохиролцдог асуудалд бид бүлгийн нэгдсэн шийдлээ  гаргана. Манай бүлэг есүүлээ ч гэсэн аливаа асуудалд бүлгээрээ ярилцаж хамтын шийдвэр гаргадаг. Миний хувьд У.Хүрэлсүхийн Засгийн газарт хариуцлага тооцох цаг нь болсон.

УИХ-ын гишүүн А.Ундраа: Засгийн газрыг огцрохыг дэмжиж байгаа

-УИХ-ын үйл ажиллагаа хэвийн явагдаж байхад тараах тухай асуудлыг ярьж нийгмийн үймээн самуунд уриалсан утгатай үгийг Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх чуулганы хуралдаанд оролцохдоо хэлсэнд нь сэтгэл дундуур байна. УИХ-аас баталсан хууль тогтоомж, баталса төсвийн хүрээнд гүйцэтгэх засаглал ажлаа явуулах ёстой. Түүнээс биш хууль тогтоогчдын ажлыг зааж болохгүй. Би Засгийн газрыг огцрохыг дэмжиж байгаа.

УИХ-ын гишүүн Я.Санжмятав: Ийм зүйл болно гэж бодож байсангүй

-Ийм зүйл болно гэж бодож байсангүй. Хариуцлагын асуудал яригдаж байна. МАН-ын дарга, Ерөнхий сайд намынхаа бүтцийн байгууллагад сайд, гишүүдэд хариуцлага тооцох тухай асуудал яригдаж байна. АН-ын бүлгийн зүгээс 60 тэрбум, ЖДҮХС-аас зээл авсан УИХ-ын гишүүдийн асуудлаар холбогдох хүмүүст нь хариуцлага тооцохыг шаардаж байгаа. ЖДҮХС-аас зээл авсан гишүүдийн асуудал эрчимтэй яригдаж байна. Мэдээж, холбогдох хүмүүст нь хариуцлага тооцох байх. Дараа нь 27 санг шалгаж нэг мөр асуудлыг цэгцлэх хэрэгтэй. Манай бүлэг Засгийн газрыг огцруулах асуудлаар хуралдаагүй байна. Монгол Улсын хөгжил дэвшил, гаднын хөрөнгө оруулалт, ард түмний эрх ашиг, гаднах нэр хүнд гэх зүйл энэ яригдаад буй зүйлээс тэс өөр шүү. Энэ бүгдийг төрийн албан хаагч бүр сэтгэл, зүрхэндээ бодож ёстой. Энэ бужигнаанаас болж Монгол Улсад орж ирэх гаднын хөрөнгө оруулалтууд зогсох вий.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

108 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Жаран тэрбум 2018-11-13 112.72.9.110

Эрүүл мэндийн сайд Сарангэрэл огцрохынхоо өмнө Төрийн нарийн бичгийн даргын үүрэг гүйцэтгэгч Содномжамц, Газрын дарга Оюунханд, Цогтбаатар, Зөвлөх Баямбадорж, Нямхүү, Чинбүрэн, Төмөрочир, Баясгалан нарынхаа хамтаар Эрүүл мэндийн дэмжих сангийн мөнгөөр Солонгост зугацахаар зэхэж байна.

Avatar

Kkk 2018-11-13 66.181.185.44

Vxэхдээ vxэр б** тавина гэгчээр Хаянхаярваа ичээч! Урьд яриагvй бж унах болохоор ЗГ-г унагах юм гэнэ.

Avatar

Amar 2018-11-13 202.179.26.221

УИХ-ын гишүүн Я.Санжмятав шиг сэтгэ л дээ.Юун засаг хөнтрөх вэ? Айн.

Avatar

Зочин 2018-11-13 182.160.32.114

Ми тэргүүтэй хэн ч хүрж зүрхэлдэггүй хятадын мафийг бүрэн бүрэлдэхүүнээр нь устгах цаг болсон. Эд нарыг л одоо зайлуулчихвал дараа нь ЖДҮ-ийн луйвирчдаа очих ёстой газар руу нь хоморголон цөлөхөд амар болох юм.

Avatar

зочин 2018-11-13 202.9.42.168

ундармаа энхболдын хамаатан учраас их ууртай байна чамайг их зүйл хүлээж байгаа лав нэр төр чинь шалан доогуур орсон хэдэн бараагаа зархаа бод мөнгөө хүүлээд сууж бай

Avatar

2 laa ogtsor 2018-11-13 122.201.31.150

Hamgiin zuv shiidel bol zasag ogtsorch, UIKh Darga ch bas 2 laa ohtsorson ni deer dee

Avatar

Сандаг 2018-11-13 103.26.194.202

Ерөнхий сайд Хүрэлсүх Монгол улсын эдийн засгийг хөл дээр нь зогсоох талаар маш сайн ажилж байна. Хүрэлсүхийг муулж байгаа хүмүүст хэлхэд, та нарын өмнө сонгосон хүмүүс Монгол улсад өнөөдрийн байдлаар юу хийсэн вэ!! /МОНГОЛ УЛСЫН ӨРИЙГ Л НЭМСЭН/

Avatar

Зочин 2018-11-13 188.62.88.27

Za bitgii s*** l daa bsndia

Avatar

Bathurel 2018-11-13 66.181.160.30

Za da er ni bol yalgaagui hylgaich nar gehdee Hurelsukheer syydliin bogloos M.Enhboldiig zailyylj bj mongol baga ch gesen tsevershine

Avatar

TR 2018-11-13 202.126.89.208

M.enhboldiigl zailuuilval MONGOL shan bolno…muu novshiiig heden ueern ch buudahad ch bagadna asar ih shunaltai hun dee..avsandaa avch orj avch chadahgui bj muu n****….

Avatar

Зочин 2018-11-13 66.181.188.36

Засгийн газар огцорхгүй байвал сайнсан. Гэхдээ монголын төрд гарсан идээ бээрт хатгины толгой Миёэ г ховхлоод хаях нь Хүрэлсүхийн хувьд Монголын төлөө хийсэн хэзээ ч мартагдахгүй үйлс болно.

Avatar

Зочин 2018-11-13 78.187.120.177

МАН хоцрогджээ, Лүндээжанцан, Улаан, Энхтүвшин, Нямдорж гээд ахмад нь үнэхээр хоцрогдсон байна, гэхдээ нас нь явсан ч тэднээс илүү чадвартай, ухаалаг, нэр хүндтэй анмын хүмүүс олон бий шүү дээ, МАН-ын хнүний нөөцийн бодлого туйлын буруу байна, дэвшүүлсэн залуучууд нь үнэхээр дэггүй, юм үзээгүй, бодлого мэдэхгүй юм. Үлдэж байгаа хугацаанд Хүрэлсүх боловсон хүчний зөв сэлгээ хийх хэрэгтэй ш дээ

Avatar

zochin 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!\n\nYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?\n\n-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!\n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?\n\n-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!

Avatar

Дуяа 2018-11-13 66.181.182.125

Аль юм болгон Бага Хаадын Үе шиг Баруун Зүүн Түмэн болж Эх орноороо тоглох юм бэ? \nМонгол Төр Төмөр Нударгаа Үзүүлэх цаг нь болсон. Өнөөдрийн байдлаар тэр Нударга нь Ерөнхий сайд бололтой. \nОлон жилийн хур Буглааг үлээгээд хийсгэчихгүй нь мэдээж… Ийм зоригтой, ил тод алхам хийснээр нь бахархаж байна.

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

Чулуун 2018-11-13 64.119.21.238

Улс төрчдийн хэрүүл ард түмнийг ч 2 хэсэг болгон талцуулж байна. Өнөөгийн улс төрчид бүгд но-той. Амьдрал өөрөө бид бүгдэд харуулав. Цэвэр нэртэй хүн алга. Харин бид улс орноо яаж зөв хөгжүүлэх, иргэдийн амьжиргааг хэрхэн дээшлүүлэхэд гол зорилго оршино. Тэр утгаараа одоогийн ЗГ -ын унагаавал эдийн засаг, санхүүгийн хувьд том ухралт хийх болно: долларын ханш чангарана, хөрөнгө оруулалт буурна, нийгмийн тогтворгүй байдал үүсэх болно. Одоогийн улс төрчидтэй тооцоо хийх цаг нь 2020 оны сонгууль.

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

С 2018-11-13 103.26.194.202

учир зүйг нь олж эрхээ эдэл малаа.

Avatar

иргэн 2018-11-13 103.10.22.211

76 та нар Монгол улсыг маань Венесуэл улс шиг болгох гээд БАЙНА. Өөрсөддөө ашигтай хууль батлаад үе удмаараа төр барина гэж андуураад байна . Монголчууд бүгд та нарын эсрэг босох болно.

Avatar

иргэн 2018-11-13 103.10.22.211

Их хурлын 76 дээрэмчид ард тумний мөнгийг идсэндээ ханаж цадахгүй бас дахин идэхийн тулд шудрага ёсны төлөө яваа Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийг худлаа гүтгэж, замаа цэвэрлэх санаатай байна. Засгийн газрыг авсан ч Монголчуудийн гэсгээлээс зайлахгүй ТА НАР.

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

Зочин 2018-11-13 188.62.88.27

Bitgii s*** bandia.

Avatar

Сэлэм Тогмид 2018-11-13 66.181.191.215

Тэр огцор гэж орчоод жадны үзүүр сэлэмний ир чинь болъё гээд гараад ирж байгаа жүжгийг харахаар инээд хүрээд байхын

Avatar

Зочин 2018-11-13 66.181.188.36

Энэ Баасанхүү уг нь шар хаданд л байх ёстой хүн. Ийм шизотой хүн 2 удаа Гишүүн болохоор Манай улс сүйрэх нь аргагүй юм даа

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

Хүн бүрт хийж чадах ажил, чадахгүй ажил гэж байдаг юм шүү дээ 2018-11-13 66.181.177.207

МАН-ын ахмад гишүүд Ж.Эрдэнэбатын ЗГ-ыг огцруулахгүйгээр алдаа оноо байвал засаад яв гэж зөвлөснийг Хүрэлсүх хүлээж аваагүй нь алдаа болсон. Хүрэлсүх бол ЕС хийх хүн биш. Эдийн засгийн мэдлэг дутна.Зан авир нь таарахгүй хүн. Харин гамшгаас хамгаалах, хүчний байгууллагыг удирдахад зан авир нь яг таарах хүн. МАН-ын олон гишүүн ирэх сонгуульд бие дааж нэр дэвших хөрсийг тавилаа даа.Санал нь хуваагдана гэсэн үг.Бусад намуудад ашигтай юм биз дээ.Хүний нөөцийн мэргэжилтэн Ш.Раднаа 2018.11.13

Avatar

Зочин 2018-11-13 158.174.122.218

Хамгийн зөв тодорхойлолт байна. Хүрэлсүхэд нэг тийм сүржин ажил бол маш сайн зохино. Харин улс төрч хийгээд явах анзааны зангараг, соёл, ухаан боловсрол өчүүхэн ч байхгүй хүн шүү дээ

Avatar

Битгий тэнэгт зөнөг өвгөөн 2018-11-13 139.5.219.163

Монгол улс ч МАН ч х***а нараас салах цаг болсон. Улсаа зарсан х***а нарт дуртай пяздуу юу

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

Зочин 2018-11-13 66.181.178.217

эбэгийн тавиул хүү баасанхүү ч нэг лл чигийг байнга зүглэх юм даа аргагүй сайн сургаж дээ попроно дүр эсгэнэ шудрага царайлна гээд байна аа байна эбэгийн залуу насыг хуулсан юм шиг

Avatar

Зочин 2018-11-13 64.119.21.96

Энэ их дуулианы далбаан дор 2019 оны авилгажсан төсөв яваад өглөө. Хориг тавихгүй юм ууе Ерөнхийлөгчөө.

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

Зочин 2018-11-13 64.119.17.74

Энэ тохиолдолд Хүрэлсүх нь дээр, Хаянхярвааг сонгоод үзэхгүй юу, юу болохнуу. Энэ 60 тэрбумын хотын фракцийг нэгмөсөн дарж авах хэрэгтэй. Хүрэлсүх зоригтой хийж чадвал 2020 онд МАН 20 суудал авч чадна. Олонхи болохоосоо нэгэнт өнгөрсөн. Ажил хийлгэхгүй энэ садаануудыг одоо л цэвэрлэх цаг нь болсон. АН дэмжихгүй ээ Хүрэлсүхийг огцруулахыг, АН-ын нэг гишүүн өөрийн л бодлоо илэрхийлж

Avatar

аялагч 2018-11-13 150.129.143.118

Хүрэлсүх жинхэнэ мужик. Намаа цэвэрлэ.

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

зочин 2018-11-13 124.158.90.3

Хаянхярваа гишүүнийг дэмжиж байна Засгийн газар огцрох хэрэгтэй ЖДҮХС-ийн асуудалд ЗГ хариуцлага хүлээх хэрэгтэй шүүдээ танхимийн зарчимаар ажиллаж байгаа биздээ Зам тээвэрийн яамны асуудалын үед л огцорох байсан бензин шатахууны үнийг хар юу нь дээрдээд байгаан Хүрэлсүх бурууг бусад руугаа чихээд өөрөө шударга дүр эсгээд хэтэрхий эрээ цээргүй авирлаж байна

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

Зочин 2018-11-13 150.129.142.164

хүрэлсүх хүүгийн засаг сайн бгаа шүү эв нэгдлээ хамгаал маш том хямралын чимээ ирж бна

Avatar

zochin 2018-11-13 150.129.141.177

Hurelsuhiig demjij bn odoo avilgachdaasaa salah bolson

Avatar

Дуяа 2018-11-13 202.9.42.246

ерөнхий сайд аа дэмжинэ ээ. Засгийн Газар тоглоомын талбар биш шүү дээ. тэр тусмаа, эх орон ард иргэдийнхээ төлөө зоригтой алхам хийж, зорилготой зоригтой шийдвэр гаргаж буй хэн бэ гуайг ч иргэд нь дэмжиж байж л улс гүрэн цэцэглэн хөгждөг. одоо л тэр үе нь ирж байх шиг байна.

Avatar

Зочин 2018-11-13 202.126.89.75

Хүрэлсүх огцрох ёстой. Намын дарга хүн өөрийн намын олонхитой их хурлыг тар гээд сууж байж болох уу? Шударга ёс, логик хаана байна?

Avatar

Зочин 2018-11-13 202.179.31.47

ХҮРЭЛСҮХИЙН ЗАСГИЙН ГАЗРЫГ ОГЦОРУУЛАХ ТАЛААР ЯРЬЖ ЯВАА ХҮМҮҮС ӨӨРСДИЙГӨӨ ЭХ ОРНООСОО УРАВСАНД ТООЦ………………………

Avatar

Зочин 2018-11-13 188.62.88.27

Za bitgii s*** bsndia. Dulzen hulgachiig ogtsoruulhiig demjeed eh, ornoosoo urvasan bolchihuu. Tui mai

Avatar

unen 2018-11-13 43.242.242.163

сүржин үгтэй шүгэл хулихсүх огцор бадарчин явсан газар балагтай гэж хэрүүл х****л үймээн самуунийг хулихсүх л хийх юм хямралтай хэцүү ч тайван баймаар байн. ЗАЙЛ ЗАЙЛ ТОПОРОО.

Avatar

МАН ЛУЙВАРЧДААСАА ЦЭВЭРЛЭГДЭЖ БАЙЖ ХӨГЖИНӨ 2018-11-13 139.5.219.163

ЗАСГИЙН ГАЗАР ОГЦРООД ЮУ Ч ӨӨРЧЛӨГДӨХГҮЙ. АРД ТҮМЭНД АШИГГҮЙ. МАН НАМ ДАГСАН АВИЛГАЧИН ЛУЙВАРЧИН АЛБАН ТУШААЛЫН НАЙМААЧДААСАА САЛЖ БАЙЖ ХӨГЖИНӨ. ЭНЭ НЬ УЛС ОРОН АРД ТҮМЭНД АШИГТАЙ. МАН-г ЯЛЗАРЛААС ЦЭВЭРЛЭГТҮН У.ХҮРЭЛСҮХЭЭ. АРД ТҮМЭНТЭЙГЭЭ ҮЛДЭГТҮН. ЕРӨНХИЙ САЙДЫГ ДЭМЖИЖ БАЙНА.

Avatar

зочин 2018-11-13 203.91.118.247

Ард түмэн бид ерөнхий сайдаа дэмжинэ ээ,,,, Засгийн газар унавал жирийн иргэд л хохирно,, өсөж байгаа эдийн засаг унана,,,, энэ муу Хаян мэтийн луйварчид огт хохирохгүй, тиймээс засаг унагаана гээд өш хонзон өвөртлөөд яваад байгаа юм,,,, \nЕр нь монголын улс төр Миеэ-ээс салж байж л цэвэршинэ шүү дээ,

Avatar

Зочин 2018-11-13 202.126.89.226

Biulgiin dargiin demjij bna

Avatar

Иргэн 2018-11-13 203.91.119.90

Хаянхярвааг дэмжиж байна?! Энэ ЗГ яаралттай огцорч ард иргэдийг тайван байлгах хэрэгтжй болжээ?!

Avatar

Зочин 2018-11-13 185.220.101.33

2020 онд "б**в" Оюунчимэг УИХ-д гишүүнээр нэр дэвшвэл түүний эсрэг сөрөг ПР үнэгүй хийнэ.

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

Зочин 2018-11-13 202.131.245.243

ЕС өөрөө л УИХ-ын гишүүдийг, Ерөнхийлөгчийн ойр тойрныхныг нам харгалзалгүй ЖДҮ-гээр тэгш хахуульдсан байна шүү дээ.

Avatar

Huuk zailsan deer 2018-11-13 103.229.123.79

Huuk zailsan deer

Avatar

Кк 2018-11-13 66.181.185.117

Чамайг гарвал тагз минь дарханчууд бүгд чамайг а**х байхдаа хаянхярваа хаха

Avatar

zochin 2018-11-13 72.35.247.133

Хүрэлсүх огцор. МАН-ынхан ийм хүнд дээрэлхүүлээд байж байхдаа яахав дээ. Ялагдахаар нь зугтаад явна ялахаар нь ичих ч үгүй ирээл нэг албан тушаалд суучихна. Хэдэн өөрийг нь тойрсон болж бүтэхгүй хэдэн бацаануудтай хэдэн луйварчин хүрээлэлтэй. Тэд нараараа хор хутгуулна. Юуун 60 тэрбум наад Хүрэлсүх, Амарбаясгалан хоёр чинь 600 тэрбумын сүлжээний эзэд ш дээ бараг. Нөгөө хулгайч нохой шиг Амарбаясгалан нь хаа байна. ЖДҮ-ээс мөнгө хусцан бүр олны өмнө гарахаа ч байсан. Ийм л дүр эсгэсэн луйварчид .

Avatar

зочин 2018-11-13 203.91.118.247

Миеэ-ийн б**с долоогч зайлаа

Avatar

Зочин 2018-11-13 43.228.131.45

МИЕЭГИЙН БУУНЫ НОХОЙ

Avatar

zochin 2018-11-13 72.35.247.133

Хүрэлсүх огцор. МАН-ынхан ийм хүнд дээрэлхүүлээд байж байхдаа яахав дээ. Ялагдахаар нь зугтаад явна ялахаар нь ичих ч үгүй ирээл нэг албан тушаалд суучихна. Хэдэн өөрийг нь тойрсон болж бүтэхгүй хэдэн бацаануудтай хэдэн луйварчин хүрээлэлтэй. Тэд нараараа хор хутгуулна. Юуун 60 тэрбум наад Хүрэлсүх, Амарбаясгалан хоёр чинь 600 тэрбумын сүлжээний эзэд ш дээ бараг. Нөгөө хулгайч нохой шиг Амарбаясгалан нь хаа байна. ЖДҮ-ээс мөнгө хусцан бүр олны өмнө гарахаа ч байсан. Ийм л дүр эсгэсэн луйварчид .

Avatar

Зочин 2018-11-13 207.173.173.137

Ундраа чинь Ми овогтой Энхболдын үеэл биздээ.

Avatar

Зочин 2018-11-13 103.229.121.15

Хүрэлсүх гэж сүржигнэж жүжгэлэхээс цаашгүй нөхөр огцрох хэрэгтэй.Энэ засгийн газар гэж хулгайч ,луйварчингууд байна.ЖДҮ,ХОТГОР ШАНАгА-. ын хулгайч нарийг үүрнээс нь гаргах нь чухалшдээ.

Avatar

Amar 2018-11-13 202.179.25.43

За ашгүй.Идээчин уугаачингууд попууд нь Засгийг огцруулна гэж байгаа юм байна.Тэгэхээр засаг огцорохгүй гэсэн үг.

Avatar

Zochin 2018-11-13 49.96.20.72

Odoo Zasagaa unagval MAN uuriiguu bulshlakh bolno,

Avatar

Зочин 2018-11-13 122.201.31.235

Хүрэлсүхээ зайлаад өгөөч ээ. ЖДҮДС-ийн асуудлыг нам дараад өнгөрөх гэж байгаа бол хошного шүү. Содбаатарыгаа яагаад огцоруулахгүй байгаагаа тайлбарлах хэрэгтэй шүү

Avatar

Hurelsuh 2018-11-13 202.5.202.140

HURSUH TA BOL ODOO ULS ORNII NAIDBAR SHUU. MUU MUUHAIG TSEVERLEJ ULS ORNOO UURCHLUYSEI GEJ ARD TUMEN HUSEJ BAINA

Avatar

Зочин 2018-11-13 194.230.158.83

Ard tumen gej s*****a boli AN iin hathaasaa

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

бодлын хулгайч 2018-11-13 66.181.167.53

хаянхярваа зайлах ёстой

Avatar

зочин 2018-11-13 66.181.180.208

уг нь Ерөнхий сайд ЖДҮС-аас эрх мэдэл давуу байдлаа ашиглаж зээл авсан гишүүд сайдаа хууль зөрчсөн үгүй гэдгийг шалгуулахаар хуулийн байгууллага УИХ-ын ёс зүйн хороо АТГ хандсан бол нэр шигээ шударга хүн гэхээр байлаа тэр Содбаатар гишүүнийг хамгийн түрээнд шалгуулах ёстой биз дээ даанч асуудлаасаа хазайгаад хүнийг шууд огцор гэж шийдвэр гаргасан нь дургүй хүнээ онилж шантаачилж өс санаж байгаа юм шиг

Avatar

иргэн 2018-11-13 202.21.102.226

Долир энхболдын бүлэглэлийг Монгол төрөөс зайлуулах У.Хүрэлсүхийн бодлогыг бүрэн дэмжиж байна. Амжилт \nДо Энхболд Улаанбаатар хотыг яаж самсарныг, Монгол төрийн яаж авлигажуулсныг бид бэлхэнээ харж байна, одоо болно

Avatar

Зочин 2018-11-13 194.230.158.83

Bitgii s*** muu AN iin nohoi uas hayad. Genkogiin hoshnogonii alchuur Hutelsuhiig MAN udahgui gazariin horsnoos archih bolno

Avatar

zochin 2018-11-13 202.21.116.111

Shudarga yosiig togtooh yostoi! Huk odoo l yamar aaviin huu gdgee haruulj zorigtoi hudluh heregtei! ard tuumen ardiin namiin gisuud bugd demjij baigaa shu!!!!! tani ard irgediinhee tuluu ih shuurgiig soron baij hiij bga unuudriin tom alham ersdeltei ch, hojmiin udur ta tuuhend uldeh gaviyag uldeeh bno

Avatar

Зочин 2018-11-13 194.230.158.83

Bitgii s*** muu bandia. MAN bulshilhaas ni umnu Gemkogiin hoshginii us Hurrsuhiig zailiilna

Avatar

зочин 2018-11-13 185.220.102.4

Хүрэлсүх огцор. МАН-ынхан ийм хүнд дээрэлхүүлээд байж байхдаа яахав дээ. Ялагдахаар нь зугтаад явна ялахаар нь ичих ч үгүй ирээл нэг албан тушаалд суучихна. Хэдэн өөрийг нь тойрсон болж бүтэхгүй хэдэн бацаануудтай хэдэн луйварчин хүрээлэлтэй. Тэд нараараа хор хутгуулна. Юуун 60 тэрбум наад Хүрэлсүх, Амарбаясгалан хоёр чинь 600 тэрбумын сүлжээний эзэд ш дээ бараг. Нөгөө хулгайч нохой шиг Амарбаясгалан нь хаа байна. ЖДҮ-ээс мөнгө хусцан бүр олны өмнө гарахаа ч байсан. Ийм л дүр эсгэсэн луйварчид .

Avatar

Батхүү. 2018-11-13 202.9.42.139

МАН-ыханд зөвлөхөд одоо юуны түрүүнд Засгийн Газараа огцруулж Д.Сумъяабазар мэтийн дундаж хүнээ ЕС болгоод ЖДҮ,хотгор шанага мэтийн юманд холбогдож байгаагүй хүмүүсээр шинэ Засгаа бүрдүүлээд УИХ дотроо орж ирээд "алалцах" хэрэгтэй.Мэдээж УИХ аа тараахгүй юм чинь чадвал М.Энхболдыгоо огцруулаад чадахгүй бол "чацага" царайлаад сууж байдаа МАН-хаан.Тэр намын хурал дарга энэ тэр нь ёстой маньд падлий алга даа.

Avatar

Зочин 2018-11-13 194.230.158.83

Dolgorsurengiin Solir eronhii said bolloo yu tee! h******

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

zochin 2018-11-13 66.181.178.43

E.saidiig demjij bga

Avatar

зочин 2018-11-13 185.220.102.4

Энэ Санжмятав гэж аль ч талд тал алдахгүй үнэндээ л их гарын Луйварчин байнаа. Энэ бузарыг Завхан нутгийн сонгогчид одоо сонгохоо болимоор юмаа. Нэг жижиг сажиг юм нутагтаа хийсэн болоол хэдэн сонгогчидоо хуураал байж байхын. Жинхэнэ 2 талд үйлчилсэн бууны нохой бузар хүүр дээ.

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.119.128.46

ХҮРЭЛСҮХ БОЛОВСРОЛ НИМГЭН ХУВИЙН АМБИЦТАЙ ШАЛ ХУДЛАА ХҮН БАЙНА ӨӨРИЙГ НЬ ШҮҮМЖИЛСЭНИЙ ТӨЛӨӨ ХҮНИЙГ АЛБАН ТУШААЛААС ӨӨРЧИЛНӨ ГЭДЭГ БОЛ ХАРАНХУЙ ХҮНИЙ Л ШИНЖ ХОТЫН ДАРГА БИДЭНД ХЭРЭГТЭЙ ХОТЫН ИРГЭДИЙН ТААТАЙ НӨХЦӨЛИЙГ БҮРДҮҮЛЭХ ГЭЭД ЗҮТГЭЖ БАЙНА ИЙМ ХҮНИЙГ ХАРИН Ч ХУГАЦААГ НЬ ДУУСТАЛ АЖИЛЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ӨӨРӨӨ ТИЙМ Л СҮРХИЙ ЮМ БОЛ ТЭР ЖДҮ ХҮМҮҮСТЭЙГЭЭ ЭХЛЭЭД УУЛИЙН ДАГУУ ТООЦОО ХИЙХ ХЭРЭГТЭЙ НАМЫН ДИРДАХ ЗӨВЛӨЛД НЬ ХҮРТЭЛ ЭДГЭЭР НӨХӨД БАЙГАА ЮМ ЧИНЬ ХҮРЭЛСҮХЭД ДОЛИГНООД СУУЖ БАЙНА Ш ДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-11-13 66.181.189.217

Хүрэлсүх ярьж байгаа шигээ шударга хүн байсан бол анх төрийн албан хаагч нэгнийхээ аминд хүрэхэд л ЗГ кабинетээрээ огцрох байсан

Avatar

zochin 2018-11-13 202.179.24.118

bulgiin darga choldoj uz,naad chumuus ajillaa chiig

Avatar

zochin 2018-11-13 183.177.100.4

Яг үнэндээ ерөнхий сайдыг дэмжиж байна. Шударга ёсоо тогтоогоорой

Avatar

Зочин 2018-11-13 182.160.33.66

одоо АН-хан 60 тэрбумынханыг өмгөөлөөд эхэллээ. дандаа хортой буруу хар талд ажиллаж ирлээ энэ ардчилсан намынхан.

Avatar

Нохой долой цаашаа 2018-11-13 175.38.117.60

Xүрэлсүх жонхуугийн бандаажны сунацан эрэзийн болж дууслаа, ашгүй ашгүй наад бузар нам аа тараагаад хая…

Avatar

Зочин 2018-11-13 150.129.141.71

MAN tsaashdaa baimaar baigaa bol Hurelsuhee demjeed yvsan deer dee.

Avatar

Зочин 2018-11-13 178.62.8.233

Дарханы намыг самарсан Хаянг бүхэл бүтэн бүлгийн дарга болгосон нь МАН-н хамгийн том алдаа. Өнгөрсөн 2 жил нам дотор бүлэг үүсгэхэд энэ хүн хамгийн том нэмэр хандив болсон. Хаянаасаа салаагүй цагт эв нэгдлийн тухай яриад ч хэрэггүй.

Avatar

АН-ийн гишуун 2018-11-13 202.9.42.151

Санжмуатав чинэ угаасаа л МАН-ийн бууний нохой шуу дээ

Avatar

ХҮРЭЛСҮХЭД АРД ТҮМЭНТЭЙГЭЭ ҮЛДЭХ ГАНЦ СОНГОЛТ БИЙ 2018-11-13 139.5.219.163

Нэг намын эрх ашиг гэж байхгүй. Монгол улсын нийтлэг эрх ашиг гэж ТОМ зүйл байна. Хүрэлсүх Та Монгол төрийг хувьчлаад авчихсан мэт Ард иргэдээ шулж, цус хөлсийг нь сорж байдаг МАН-ын доторхи авилгачин луйварчин, албан тушаал зарж мөнгө босгодог, жирийн иргэдийнхээ зээлийг булааж эргээд иргэдээ хүүлдэг хулгайчуудаасаа САЛАХ ЦАГ БОЛСОН. ЭС ТЭГВЭЭС БҮГД МӨХНӨ.

Avatar

Zochin 2018-11-13 66.181.166.196

Bulgiin darga gedeg in yag yamar erh medel bdgiin bol.

Avatar

Зочин 2018-11-13 150.129.143.95

МАНАН бүлэглэл сандралдаад Хүрэлсүхийг унагах гэж байна уу. үгүй дээ ард түмэн Хүрэлсүхийн үйлдэлийг дэмжиж байна.АН хажуугаар нь дэмжихгүй ч битгий саад бол .эх орон гэж юм байдагийг мэдэх үү эх орон дотор чинь наад хөгийн намууд чинь байдаг гэдэгийг ойлгохгүй нам нам гэсэн зомби их байна шүү АН МАН дотор л******д

Avatar

Зочин 2018-11-13 202.21.111.20

Хүрэлсүхийн үйлдэл чинь хамаа ЖДҮХС-ийн мөнгийг хувааж хүртсэн нь. Чи бас тэндээс хуссан уу?

Avatar

АРД ARD 2018-11-13 66.181.167.194

Ард түмэн тэнэг биш болохоор АНуус МАН хоёр яг таарсан таар шуудай гэдгийг дэндүү сайн мэднэ. Дээрээс нь оркуудын бөөс жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухна хүрэлсүх хоёр бол худлаа чалчсан, адгийн арчаагүй луйварчид гэдгийг юм уншдаг, сонсдог, ойлгодог хүн бүр мэднэ. Эдгээр нөхдүүдийг дэмжигч намын угаадсаар хооллогч хямд барлагууд энэ нийгмийн 20~30 хан хувь л байгаа.

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

Зочин 2018-11-13 188.62.88.27

b*** Oyunchimeg

Avatar

МАН-г хагалан бутаргагч бол У.Хүрэлсүх 2018-11-13 202.21.100.210

ЗТХЯ -н хүний амь үрэгдэж ажлын байран дээр гэмт хэрэг болж сайд огцорсон, ХАА-н сайд Батзориг бусдад ЖДҮХС -с эрх мэдлээ хэтрүүлэн маш их мөнгийг тараан өгч мөнгө эргүүлдүүлэн ард түмнийг доромжилсон, засгийн газрын гишүүн Я.Содбилэг ард түмний татвар төлөгчийн мөнгийг 3% хүүтэй зээлэн авч эргэлдүүлэн баяжсан, ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх Хадгаламж банкнаас Чимэдцэрэнгийн хулгайлсан 14 тэрбум төгрөгийг хүүтэй олох талаар огт санаа тавихгүй байна

Avatar

Зочин 2018-11-13 188.62.88.27

Ene Samjmyatav gegch aimaar boorinhii yanhanii shees bnaa

Avatar

хайран юм 2018-11-13 182.160.36.82

эх хүүхдийн эндэгдэл өсч сүрьеэ бэлгийн замын халдварт өвчин нэмэгдэж байгаа энэ үед улс төр бужигнах гэж

Avatar

Зочин 2018-11-13 66.181.160.76

МАН ирээдүйгээ бодвол Хүрэлсүхээ дэмжээд явсан нь дээр. М.Энхболд яг үнэндээ МАН-ын нэр хүндийг алж дууслаа шүү дээ. Хаянхярваатай бүр ч ярих юм байхгүй. 2020 оноос өмнө намаа цэвэрлэж авах хэрэгтэй. Хүрэлсүхийнхээ үгийг дагасан нь дээр байх

Avatar

Зочин 2018-11-13 188.62.88.27

Tiim MAN iig bulshlah gants naidvar bol Huuk shuu

Avatar

Zochin 2018-11-13 202.21.105.186

Elbegdorjiin duu Purevdorj ikh khutsaj bna aa

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

Зочин 2018-11-13 185.24.218.181

Хүрэлсүх огцор !!!! Хамгийн их шударга ёс ярьдаг хүн өөрийн төрсөн дүү болох Барилга, хот байгуулалтын яамны Төрийн захиргааны удирдлагын газрын дарга У.Отгонбаяр-ыгаа барилгын салбараас зайлуулчих тэгүүл чамайг шударга юм байна гэж бодъё. Төрсөн дүү чинь тэнд Барилгын яамыг, барилгын салбарыг самарч байна. Жирийн барилгачид барилгын салбарынхан үнэхээр их гутаж байна. Салбарын биш, мэргэжлийн биш маш их ашиг сонирхлын зөрчилтэй би Ерөнхий сайдын төрсөн дүү юу ч хийсэн миний дур гэж аашилж байна

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

Зочин 2018-11-13 185.24.218.181

Хүрэлсүх нэн даруй огцрох ёстой. Харагдаж байгаа шигээ хүн биш гээд Пүрэвдорж оноод хэлчлээ. Хамгийн их шударга ёс ярьдаг хүн нэг сайдаа хөөчөөд нөөгөө сайдаа мөнгө идсэн чинь сайн байна гээд толгойг нь илээд сууж байдаг ийм л өөрийнхаа тааллаар шударга ёс ярьдаг хүн дээ. Намынхан нь ч гэлтгүй ард түмэн ч мэддэг болчлоо Хүрэлсүхийг. Яг юу хийсийн бэ хэлээд өгөх хүн байна уу? Төрийн албанд хүн амины хэрэг гарлаа, бензиний үнэ нэмэгдлээ, өргөн хэрэглээний барааны үнэ өслөө … Огцор Хүрэлсүх !!!!!

Avatar

Анхаа 2018-11-13 112.72.9.126

Ерөнхий сайд маш зөв шийдвэртэй ажиллаж байна.

Avatar

manguu 2018-11-13 202.179.27.216

ene er ni yu l bolood yavchihav daa tolgoi ergechihlee

Avatar

bogo 2018-11-13 150.129.142.164

эв нэгдэлээ сайн сахьваас 2020 он ок шүү…

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!nnYugaa ogtruulah geed orilood baina aa, chiu?nn-Yu ni yamar hamaatai yum be? Bugdeeree l ogtsor geed orilood baigaa biz dee.Irgenii erhee edlej bi ch bas orilmoor baina. Busdyn oriloldohyg sonssoor baital setgel medreliin uvchintei boloh ni baina -Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!n-Chi ehleed naad orilood baigaa humuusiinhee zorilgyg medej baigaa yum uu?nn-Medeh ch husel alga. Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor! Ogtsor! Ogtsor!-Ogtsor!\n\n0

Avatar

Зочин 2018-11-13 77.182.89.63

Za huurhii galzuurchihlaa daa. Shar had ruu yavuulah hunii too " saya davaad yavchihlaa shuu. Odoo yah ve?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж