Д.Хаянхярваа: Засгийн газрыг огцруулах бичиг үйлдээгүй | News.MN

Д.Хаянхярваа: Засгийн газрыг огцруулах бичиг үйлдээгүй

Хуучирсан мэдээ: 2018.11.12-нд нийтлэгдсэн

Д.Хаянхярваа: Засгийн газрыг огцруулах бичиг үйлдээгүй

Д.Хаянхярваа: Засгийн газрыг огцруулах бичиг үйлдээгүй

УИХ-ын гишүүн, МАН-ын Бүлгийн дарга Д.Хаянхярваагийн нэр дээр Засгийн газрыг огцруулах бичиг өргөн барихаар зэхэж байна гэх мэдээлэл цацагдаж эхэллээ. Энэ талаар түүнээс тодруулахад "худлаа, тийм зүйл байхгүй" гэсэн хариултыг өглөө. Тэрбээр өнөөдөр өглөө Төрийн ордонд мэдээлэл хийж, Жижиг дунд үйлдвэрийг хөгжүүлэх сангаас зээл авсан гишүүдэд хариуцлага тооцохыг шаардсан. Энэхүү шаардлагаас болж түүнийг харлуулж, гүтгэх оролдлого явахыг үгүйсгэхгүй гэдгийг тэрбээр мэдээллийн эхэнд онцолж байсан юм.

Сануулахад МАН-ын Удирдах зөвлөл яг одоо Төрийн ордонд хуралдаж байна. Хуралдаан нэлээд ширүүхэн болж байгаа бөгөөд УИХ-ын дарга М.Энхболд, УИХ дахь МАН-ын бүлгийн дарга Д.Хаянхярваа нарыг огцруулах асуудал яригдаж байгаа юм. Харин нэр дурдагдсан гишүүдийн зүгээс Жижиг дунд үйлдвэрийг хөгжүүлэх сангаас зээл авсан гишүүд, сайд нарт хариуцлага тооцохыг шаардаж байгаа юм.

Т.ДАВААНЯМ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-12 103.212.116.162

Хаянхирваа бол тийм хүн биш шүү. Хаянд тэгж хүний араар хуйвалдаж хор найруулж хүний араас хутга ш****г зан байхгүй. Тэр бол жинхэнэ мужик.

Avatar

Иргэн 2018-11-12 202.126.89.3

ЗГ-ыг огцруулах бичиг үйлдсэнч яадаг юм!! ЗГ солигдох нь ардчилалтай төрийн хэвийн л үзэгдэлшдээ?

Avatar

Иргэн 2018-11-12 202.126.89.3

ЗГ-ыг огцруулах бичиг үйлдсэнч яадаг юм!! ЗГ солигдох нь ардчилалтай төрийн хэвийн л үзэгдэлшдээ?

Avatar

зочин 2018-11-12 202.9.42.229

Үхэхдээ үхэр буугаа…

Avatar

Зочин 2018-11-12 122.201.24.136

Булхайгаа илрэх болохоор ингэж бухдаг арга байдаг юм. Цурам тавина гэдэг юм. Тэгээд тэгээд одоо нэмэргүй, өнгөрсөн байхаа даа. Уг нь эрт цаг нь болсон доо. Хууль бус мөнгө тарааж их хуралд лав нэг удаа гарч ирсэн шиг санагдана, Дарханд байх аа даа…

Avatar

Зочин 2018-11-12 103.26.193.88

анхны цүнх баригчидын алтан хараацай мэргэжилийн долдой гээ биз энэ баагий.наад муу баагийг байх ёстой газарт нь аваач.

Avatar

er hundee Hurelsuh. 2018-11-12 64.119.21.188

ene odoo uhlee yu?ih hural-g taraana gesen chin booj uheh geed sandarch ymar ih buuri aldavaa?odoo bulgiin dargaas ogtsruulsan chin unuu shunu amia horolchih yum bish biz?busad huuli bus avilga gehed bolohoor zeel avsan hulgaich nar 60 terbum acem erdenet oyu tolgoin geree dubain geree geed idej uusan buh novshnuudiig nam, hargalzahgui bugdiig shorond hiij buh luivaraar idej uusaniig nergen tuluulj uls-g hohirolgui bolgoj ih tseverlegee hiij turd shurgalsan said darga gishuun nertei huvalznuudii

Avatar

балдан 2018-11-12 103.26.193.189

Хулгайч Хаянхярвааг зайлуулах хэрэгтэй хуучинсаг дээр нь мулгуу

Avatar

Amar 2018-11-12 202.179.26.198

Энэ хар хэрээ одоо цагаан болох гэнэ.Хүрэлсүх Хүрэлбаатар сайдаар аль 5-р сард ЖДҮДС-нд шалгалт хийлгүүлсэн биз дээ. Тэгээд улсын төсөв хэлэлцэх үеэр энэ санд яагаад мөнгө тавиагүйн баталгаа болгож энэ сангшаас хэн хэн зээл авсан баримтуудыг олон нийтэд ил болгоо биз дээ.Гэтэл ЖДҮДС-ийн асуудлыг хоёр Хүрэлийн эсрэг болгох гэсэн тэнэг залиа энэ хар хэрээ одоо орхивол таарна.Биднийг өөр шигээ бас Миеэ шигээ тэнэг гэж бодохоо одоо боль.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж