Дуурийн театрын санхүүг ах, дүү барьж байна гэв | News.MN

Дуурийн театрын санхүүг ах, дүү барьж байна гэв

Дуурийн театрын санхүүг ах, дүү барьж байна гэв

Дуурийн театрын санхүүг ах, дүү барьж байна гэв
All-focus

Улсын дуурь бүжгийн эрдмийн театрын уран сайхны удирдагчаар ажиллаж байсан Б.Түвшинбат өнөөдөр /2018.11.12/ Үндэсний мэдээллийн төвд мэдээлэл хийлээ. Тэрбээр тус театрын ерөнхий зураач Г.Ганбаатарыг хууль зөрчин улсын төсвийн мөнгийг зориулалтын бус ашиглаж байгаа талаар хэлж, ах дүүс театрын санхүүг барьж байгаад харамсаж байна гэв.

Б.Түвшинбат “Би театрт дуулах, бүжиглэх гэж ирээгүй. Ажилд орсноос хойш олон зөрчил гарсны нэг нь ерөнхий зураач Г.Ганбаатартай холбоотой санхүүгийн зөрчил байна. Өмнө нь би энэ талаар театрт болсон хэвлэлийн хурлын үеэр хэлж байсан. Улсын театрын мөнгийг яагаад хувийн компанийн данс руу шилжүүлдэг нь ямар учиртай юм гэдэгт тайлбар авах гэж их үзлээ. Энэ талаар асуухад янз бүрийн тайлбар хэлж, надтай хамтарч ажиллахгүй гэдэг. Театрт шилэн данс байдаггүй. Би театраас явж болно. Гэхдээ дараа дараагийн залууст театрт ажиллахад айдастай боллоо. Энэ нь ямар ч хараа хяналтгүй болж байна. Театрт ямар ч дарга ирээд энэ алдаа дутагдлыг засаж залруулахгүй. Энэ систем нь дотроо эв зүйгээ олоод хоорондоо зохицоод сурчихсан байдаг юм байна. Хөдөлмөрийн хуулиар нэг гэр бүлийн ах, дүүс төсөв мөнгийг захиран зарцуулж болохгүй гэж заасан.  Гэтэл театрын ерөнхий зураач Г.Ганбаатар дүү Г.Оюуны хамт энэ бүгдийг хийж байна. Мөн театрын тайзны зураг хоорондоо холилдсон. Үүнд зөрчил байна. Ямар ч тендэр зарлахгүйгээр 80 болон 312 сая төгрөгийн төсөв явж байгааг би зогсоосон. Би шударга үнэний төлөө явж байгаа учраас театрын уран бүтээлчдийнхөө өмнөөс хэлж байна. Цаашид тэмцэх болно. Тайзнаа тавьж байгаа балет, дуурийн тоглолтын зургийг халтуураар хийсээр дадал болчихож. Миний харснаар 2011 оноос эхлэн зураач Г.Ганбаатарын хувийн компаний дансаар төсвийн мөнгө орж байсан юм билээ. Энэ бүгдийг хараад хэлэхээр үеийн үед ийм байсан юм гэдэг тайлбарыг хэлээд байна. Авилга, Зөрчлийн болон бүх л хуулийг зөрчсөн. Би уран сайхны удирдагчийн хувьд шаардлага тавьсан” гэсэн юм.

Б.Түвшинбатын хэлснээр А.П.Бородоны “Игорь Ван” дуурийг шинээр 312 сая төгрөгөөр тавихаар төсөв гаргасан байсан гэж хэллээ. Энэхүү дуурийг ирэх арванхоёрдугаар сард тайзнаа тавьж, олны хүртээл болгох гэж байгаа юм байна. Мөн Л.Минкусын “Баядера” бүжгэн жүжгийг театрын намрын нээлт болгон тавих гэж байсан ч ашиггүй зардал нэмэн 120 сая төгрөг болгон орж ирснийг 80 сая төгрөг болгон бууруулжээ.

Театрын уран сайхны удирдагчаар ажиллаж байсан Б.Түвшинбатын хувьд театрт хэсэг хугацаанд ажиллах хугацаандаа дансыг нээлттэй болгох, нээлттэй тендэр зарлах, ах, дүүсийн компаниар төсвийн мөнгө орж байгаад хариулт авахыг хүссэн ч чадаагүй гэдгээ хэлж байв. Тэрбээр шударга бус зүйлтэй эвлэрч чадахгүй байгаа учраас цаашид энэ талаар тэмцэх болно гэлээ.

All-focus
"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ЗөвЗөв
12
БурууБуруу
6
ГайхмаарГайхмаар
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-12 103.57.92.24

Ах дүүгээрээ ,хамаатан садангаараа улсын мөнгө идсээр олон жилийн бөөн яриа. үүнийг шалгаад үнэн, худлыг нь ард түмэнд тайлбар өгөх хэрэгтэй Төвшинбат гэдэг хүнээс бүр өмнө л зураачаар ажиллаж байсан тэдний эцэг Гунгаасүх гэгчийн үеэс л театрын санхүүтэй холбоотой иддэг,уудаг,хумсалдаг яриа маш ихээр өвөр хоорондоо болон гадагшаа цацагддаг нь нууц биш болсоор удаж байгаадаа Эд хөрөнгө мөнгөтэй ,холбоотой местэн дээр бүх орон тоон дээр хамаатан ах дүү нь байгаа шалгах л хэрэгтэй

Avatar

Дуурийн театр 2018-11-12 66.181.160.22

Түвшинбат одоо болно. Хаа ч явсан хар мөртэй хүн юмдаа. Одоо монголд чамд гишгэх ажиллах газаргүй яандаа. Одоо удахгүй түвшинтөгс нь явнаа. Залуучуудаа дэмжээчээ.,.. Наадуул чинь зах зээлийн өлөн зан нь арилаагүй шунахай улсуудаа… Харахгүй байнуу ??? Сайд дарга нараа яандаа!!!!!!! Хэлэх ч үг алга\nтүвшинбат түвшинтөгс 2 ажиллаж чадахгүй байна та 2 мэдлэггүй гэдгийг чинь мэдээд байна хараад байна, ядаж жоохон ч гэсэн мэдрэмжтэй байлдаа та 2!!!!!!!!!!!!

Avatar

зочин 2018-11-12 202.70.43.250

энэ дуурийн театр ягаан байшинд 300 гаран хүний аж амьдрал буцалж байдаг юм үүний цаана үр хүүхдүүд нь бгаа буулгах гээд бгаа хүмүүс нь өөрсдөө нэг эргээд хар даа ичээч та нар .Энэ хүн ямарч нотлох баримтгүй ярихгүй нь ойлгомжтой .

Avatar

зочин 2018-11-12 202.70.43.250

хаа газар нэг ийм хүмүүсүүд байх юмаа идээд уугаад байгаа хүмүүсийг шалгаа

Avatar

Зочин 2018-11-12 103.57.92.137

Олон ч сайхан уран бүтээлийг шөнө өдөргүй, нойр хоолгүй зүтгэж, босгосон доо. Мэргэжлийн хүмүүс бүгд мэднэ. Манайд л байхгүй мэдлэг чадвартай ясны уран бүтээлч шүү дээ. Жингийн цуваа явж л байдаг…. Битгий шантраарай. Цаашдаа ч дэлхийн түвшний сайхан бүтээл олныг хийж, авьяас билэг нь ундарч байх болтугай.

Avatar

Зочин 2018-11-12 103.57.92.137

Г. Ганбаатар, Г. Оюун нар бол энэ бүжигчний хажууд хийсэн олон сайхан бүтээлтэй, хэлэгдэх гавьяатай нэр төртэй жинхэнэ уран бүтээлчид.

Avatar

Зочин 2018-11-12 103.57.92.137

Түвшинбат ажлаа хийж чадахгүй халагдсандаа өширхөж, хувийн хонзогнолоор хүнийг гүтгэн доромжлохоо боль!!!!Дуурийн театр олон жилийн турш маш бага төсвөөр хэмнэж, гамнаж, зээлж гуйж дэлхийн түвшний олон уран бүтээл хийсэн. \nУлс орон урлаггүй бол сөнөсөнд тооцно. Сонгодог урлаг улс орныг маань дэлхийд гаргаж байгаа. Энэ олон жил сэтгэл зүрх, амь амьдрал, байгаа бүхнээ зориулсан мэргэжлийн олон уран бүтээлчдийг гүтгэн доромжлох эрх энэ хүнд байхгүй.

Avatar

Зочин 2018-11-12 203.91.115.40

Улсын төсвөөс мөнгө авахаа болиод өөрсдөө ашгаа олоод зардлаа нөхөж чадахгүй бол ийм балай газрыг байлгах хэрэг бнуу.

Avatar

zochin 2018-11-12 202.70.43.250

Энэ хүн ажлаа хийж чадахгүй хөөгдчихөөд хор санаа агуулж байгаа юм биш үү

Avatar

4 2018-11-12 203.91.115.248

Тийм хүмүүс ч аймаар шүү, Дараа нь өсөрхөнө. Муулна, хэцүү дээ

Avatar

Буулга 2018-11-12 202.126.89.186

Буулгаад цэцэрлэг барь Монголчууд уртын дуутай байхад л болно хэнд ч хэрэггүй хэдэн г*** бэлдсэн газар

Avatar

11 2018-11-12 202.70.43.250

чи өөрөө г***

Avatar

zochin 2018-11-12 202.126.89.171

Sain udirdagch tavih heregteide tuvshintugsuuus yu garahve saihn duuchin ymsan dargadl durtail hun boljdeee hairan ym sergelengiin ued arai uur bsan shuu

Avatar

z 2018-11-12 202.126.89.171

Sain udirdagch tavih heregteide tuvshintugsuuus yu garahve saihn duuchin ymsan dargadl durtail hun boljdeee hairan ym sergelengiin ued arai uur bsan shuu

Avatar

зочин 2018-11-12 198.103.104.11

үндэсний бахархал болж, улсын нэрийг дэлхийд гаргадаг уран бүтээлчдийг бэлдэж байгаа театр хайран юм! Халаг, халаг. Тэр тамын тогооны үлгэрийг таслан зогсоогооч ээ! тэр завшигч омгийг х****л иднээ, харж л байгаарай. Үзэгч бид жигшиж байна. Театрыг бойкотлож болно шүү дээ. Тийм кампани өрнүүлдэг юм билүү?

Avatar

Зочин 2018-11-12 59.153.113.181

Олон жил болж бгаа Тэнд ажиллаж байгаа уран бүтээлчид ажилгүй болхоос айж үнэнийг хэлж чадахгүй он цаг улирсаар байна Ах ганбаатар дүү Оюун Оёдолын мастер Туул Хувцас хэрэглэлийн эрхлэгч Отгон Цэцэгдорж бүгд ах дүү хамаатан саданаараа Теарын мөнгө санхүүтэй холбоотой ажлын орон тоон дээр ажиллаж бойгаа

Avatar

Zochin 2018-11-12 139.5.216.132

Unen heljee aav huu ohin hamaatan sadnaaraa olon jil duuriin mongiig idlee dee gesuu geh huviin kompandaa mongoo jiljuuldeg yamarch darga irsen duugee avaad garna gej ailgadag iim l erh medeltei hun dee arai l denduu uneniig hellee gej ene huniig ajlaas ni haluulah gesen tolovlogoo ni bielej baih shivdee daanch orovdmoor um hairan saihan medeleg bolovsroltoi bolovsroltoi zaluu dahiad iim hun oldohgui dee

Avatar

Zochin 2018-11-12 66.181.161.4

Unen bichee ene olon jil urgeljilj baigaa eniig helj zogsooj chadahgui baigaa ue ueiin darga nyobo narrow uneheer orovdoltei ah duu 2 s gadna oydolchid huvtsasnii hyarav bugd hamaatan sadanguud arai l denduu umiig shudarga hellee geek alright ni hiilgesengui dee

Avatar

zochin 2018-11-12 66.181.160.100

Хууль бусаар мөнгө зарцуулж байгаа хүмүүсийг АТГ-аар шалгуулах хэрэгтэй юм байна. Уран сайхны удирдагч мөнгө угаагч нарын аргыг гярхай ажиглажээ. Шууд ажлаас нь халах хэрэгтэй, мөн хуулийн дагуу шалгуулдаг газраар нь шалгуулж шийтгэл хүлээлгэх хэрэгтэй улсууд байна даа!!!

Avatar

Зочин 2018-11-12 182.160.39.199

ГУНГААСҮХ ГЭХ ГАХАЙНЫ ХӨГШИН ТООРОЙ ГАНБААТАР ИХ МӨНГ ИДДЭГ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2018-11-12 66.181.184.146

Gahainii hugshin tooroi Gungaasukh bish chamaig bodvol ulsdaa nasaaraa zutgesen ARDIIN ZURAACH GUNGAASUKH shuu

Avatar

temtcel 2018-11-12 202.9.41.244

zuitei tuushtai temtceerei holbogdoh baiguullaguud n bas busad theatruudiig shalgah heregtei huviin dansruu togloltiin mungu ordog asuudliig shalgaj uguurei

Avatar

Нэтээр мөнгө олох боломж 2018-11-12 202.131.225.150

Интертэд 1-2 цаг идэвхитэй ажиллаад л мөнгө олох боломж байна. \nhttp://StartWeeklyJob.com/?userid=104104\nlinkrvv orood start now gj daraad buglunu \n1.Нэвтрэх нэр өгнө\n2.4 оронтой нууц үг\n3.email бичнэ байхгүй бол өөр хүнийхээр бөглөж болно\n4.Mongolia \n5.Өөрийн нэрээ бичээрэй\nДээрх линдээр ороод бүртгүүлээд нэвтэрсний дараа нь өөрийнхөө линк хаягыг group post тавьж хүн урьж элүүсээд л болно. Оноо 300 хүрэхээр цаанаас данс нэхнэ, дансаа бөглөөд цалин орно. Одоо та groupuuded postoo оруулж хүнээ у

Avatar

money money money 2018-11-12 182.160.33.77

http://StartWeeklyJob.com/?userid=97543

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.179.31.106

өө золиг ер нь дуурь муурь тэр балай юмаар яадгийн буулгаад хая байрыг нь зар

Avatar

Зочин 2018-11-12 192.50.101.187

teneg bol bitii comment bichij bai da

Avatar

Zochin 2018-11-12 202.9.41.53

Hooson tarhia tsenegle chamd hamaagvi bj bolno tend chini 300,gaad hvn ajillaj ar ger amidralaa zalguuldiin chi yasan gazriig ni awah gej shunaj bgaa 1 mal ni uu chi duuri sonirhohgvi bj bolno tarhia tsenegledeg hvmvvs tend yum vzej nvd taildagiin mal mini heleh muu vg algadaa chamd

Avatar

zochin 2018-11-12 156.111.20.241

nerteigeer ni orond zah bari geed helchikh.

Avatar

зочин 2018-11-12 66.181.178.169

идэж уугаад шамшигдуулаад байгаа ах, дүү хоёрыг зайлуулаад өгөөчээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж