Монголчууд жилд 115 хоног амарч байна | News.MN

Монголчууд жилд 115 хоног амарч байна

Хуучирсан мэдээ: 2018.11.12-нд нийтлэгдсэн

Монголчууд жилд 115 хоног амарч байна

Их Эзэн Чингис хааны мэндэлсэн өдрийг тохиолдуулан монголчууд бид энэ жил дөрөв хоног амарлаа. Бүх нийтээр тэмдэглэх баярын өдөр дээр долоо хоногийн амралтын хоёр өдрийг оруулан тооцвол бид жилийн 365 хоногийн 115 хоногт нь буюу 30 гаруй хувьд нь амарч, баярлан өнгөрүүлж байна.

Олон хоног үргэлжилсэн амралын өдрүүдэд аялал жуулчлал, худалдаа, нийтийн хоолны газар, зугаа цэнгэлийн газар, нийтийн тээвэр илүү  ашиг хүртдэг бол үйлдвэрлэлийн салбар байнга хохирч байдаг гэж судлаачид дүгнэдэг.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ХахаХаха
4
ГайхмаарГайхмаар
3
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-12 66.181.185.109

7 хоногийн амралтын өдрүүд ээ нэмээд л 115 болнуу гэхээс , бүх нийтээр амрах ёстой баяр ёслолын өдрүүд бол 15 ч хүрэхгүй байх. Харин 7 хоног бүр бүтэн амарч чаддаг хүмүүс бол төрийн албанд ажилдаг хүмүүс шүү, харин хувийн компаний ажилчид бол 7 хоногт 6 хоног ажилдаг шүү. 7 хоногт 2 өдөр амардаг хүмүүс бол цөөхөндөө. Ирэх онд ОХУ-ын иргэд баяр ёслолын 17, нийт амралтын 118 өдөр; Их Британы иргэд баяр ёслолын 18, нийт амралтын 118 өдөр амарна гэсэн тов гараад. Манайх багаднуу гэхээс илүү гарахгүй

Avatar

Зочин 2018-11-12 103.212.119.157

Дэлхийн бүх улсууд ингэж л амарч бгаа.Баяр наадам тохиолдвол тухайн өдрүүддээ амардаг. Харин ажлын өдрүүддээ үр бүтээлтэй байх ёстой. Ажилгүйдлийг бууруулж, хүмүүсээ бүгдийг ажлын байртай болгох л чухал байна.Хөгжингүй орнуудад ажлын цагаар гудамжинд хөлхөх хүний хөдөлгөөн эрс багасдаг шдээ.Харин манайд ажилгүйчүүд их учраас байнга хүмүүс хөлхөөстэй.

Avatar

Зочин 2018-11-12 103.57.95.27

100 garui honog ugiin amraltiin odruud bga shuu dee ene delhii deerhi buh uls oron dotor zovhon mongol 100 garan honog amraad bgam shig bichchihsen l bhiinmaa

Avatar

lola 2018-11-12 202.21.106.160

хэдэн боолчлогч компаниудыхаа үгээр үг хийгээд явбал тархи байгаад яана вэ ?
ийм төр засагтай байхад та бидний ажил хөдөлмөр зөвхөн хулгай хийхэд нь зориулагдаж байна гээд боддоо!!

Avatar

lol 2018-11-12 202.21.106.160

хэдэн боолчлогч компаниудыхаа үгээр үг хийгээд явбал тархи байгаад яана вэ ?
ийм төр засагтай байхад та бидний ажил хөдөлмөр зөвхөн хулгай хийхэд нь зориулагдаж байна гээд боддоо!!

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.21.106.160

ийм төр засагтай байхад та бидний ажил хөдөлмөр зөвхөн хулгай хийхэд нь зориулагдаж байна гээд боддоо!!
хэдэн боолчлогч компаниудыхаа үгээр үг хийгээд явбал тархи байгаад яана вэ ?

Avatar

Зочин 2018-11-12 103.229.121.42

Илүү амраад байгаа юм байхгүй ээ. Харин ажлын 8 пагаа л бүтээмж өндөртэй хийж байвал болох юм шиг

Avatar

зочин 2018-11-12 66.181.168.81

Олон хоног үргэлжилсэн "амралын" Болор дуран шалгаад шалгаад энэ алдааг олсонгүй дээ. 70 хан үгтэй текст шүү дээ. Бүтэн роман шалгавал яах болж байна.

Avatar

зочин 2018-11-12 66.181.168.81

52 долоо хоногийн хагас бүтэн сайн гээд 104 хоног, шинэ жил 1 сарын 1нд 1 хоног, Цагаан сар 3 хоног, эмэгтэйчүүдийн баяр 1 хоног, 6 сарын 1, Наадам 3 хоног, Монгол бахархал, Тусгаар тогтнолын өдөр, Үндэсний эрх чөлөөний өдөр. Баяр тэмдэглэдэг өдөр нь 12 л байна. Зарим баяр нь хагас бүтэн сайнд таарч л байна. Мэдээгээ зөв бичээчээ. Нэг л их найрласан, наадамласан болгож бичээд байх юм. Харин ч энэ хэдэн баяр сэтгүүлчдийг худал, үнэн бичих зүйлтэй болгож байгаа байх.

Avatar

иргэн 2018-11-12 203.217.139.225

амрах нь яах вээ, бүх хүмүүсээ л ажилтай болгочих л доо

Avatar

Болд 2018-11-12 209.89.142.82

Мөлжлөг нь багадаад байгаа юм гэнэ

Avatar

иргэн 2018-11-12 122.201.31.129

Ээлжийн амралтын хуучин хууль журмыг өөрчлөх хэрэгтэй. Монголд амралт нь үнэхээр ихдээд байгаа. Ажил хийх хүн байхгүй. Хэрэгтэй хэрэггүй олон амралтын өдрүүд буй болгосон иймд ээлжийн амралтыг 10 хоног л болговол таарна.

Avatar

Zaluu 2018-11-12 70.36.61.184

Ene setguulch yu bichih geed yu geed tenegteed bgn be? Bichig useg tailagdsan bol haigaad uz l de. Delhiin haana ch hagasain butensainaa oruulhaar 115 orchim bga. Bayriin 11 odor. Hujaa mujaa bol buur olon honog amarchiishd. Yapon ch gesen. Kanad manaihtai adil 11. Afrikiin zarim orond bayriin odor alga. Oor zarim Iran metiin orond barag 30 aad odor amarchiina. Hogjson oronuud 9 oos 15 odor bayraljiina. Manaih 11 odroor yaj buruutaav?

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.9.41.40

Энд ажил хийдэггүй, ажилгүйчүүдийн эгнээний нөхдүүд сэтгэгдэл бичжээ янз нь. Хувийн байгууллагууд хагас бүтэнсайнгүй, зарим нь өдөр шөнөгүй ажилладаг шүү дээ. Төрийг байгууллага ч нэг их ялгагдаад байхгүй. Авч байгаа цалин нь бага дээрээс нь байнгын илүү цагаар ажилладаг, хагассайн өдөр ч ажилладаг. Ер нь ажлын бүтээмж гэхээс биш хуруугаа бүртгүүлээд гарахыг ямар ажил гэхэв дээ.

Avatar

Zaluu 2018-11-12 70.36.61.184

Hen yaj ajlaad bga tuhai bish toroos heden odor amar geed zaasan tuhai yarij bn. Ajillah heregtei bol toroos zaasan zaagaagui hench ajillana. Bayriin 11 odriig iluu haraad bichsen bn end. Bi omoorch bn teriig. Haigaad uz 11 bol buruushaagaad bh too bish.

Avatar

Zochin 2018-11-12 60.113.37.38

Tegj ih amraad bsyrlaad baiga yum bxgui bizde naadam tsagaan sar huuhdiin bayraar l amardag bizde. Xarin eldew oi,bagsh emch sueilagch nariin odor danshig gedegeel bolichixooch. Gadnii uls orond sar bolgond l buh niiteeere amralttai neg odor baijil bn. Xarin ch manaid buh niteere amarj bayrladag odor tsooxon shu

Avatar

Зочин 2018-11-12 203.91.115.248

яах вэ дээ.үхтэлээ ажилалаа гээд яах юм бэ. ажил хийдэг хүмүүс заримдаа маралтаа ч авахгүй л ажилладаг. хааяа амрах сайхан л байна. амьдралын утга учир нь ажиллах биш биз дээ. харин хамгийн их сэтгэл зовоож байгаа зүйл бол ажил хийдэггүй, гэртээ өнждөг монголчууд л байна. ажиллах хүч олдохгүй байна. тиймээс гаднаас ажилтан авч ирье

Avatar

Иргэн 2018-11-12 64.119.26.178

Амралт ч яамай. Улс төрч нэрээр хулгайлж луйвардахаа л больчих.

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.21.116.108

Дэлхийн зарим орнуудыг бодвол цөөхөн хоног л амарч байгаа юм байна. Ер нь бол алтан дундаж л гэсэн үг дээ.

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.126.89.154

АМРАЛТ ИХЭССЭН БОЛ ТЭР УЛС ДАМПУУРЧ БАЙГААГЫН ШИНЖ !!! АЖИЛГҮЙДЭЛИЙГ АРХИДАЛТААР ХААДАГ БАШИР АРГА !!!

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.126.89.154

АМРАЛТ ИХЭССЭН БОЛ ТЭР УЛС ДАМПУУРЧ БАЙГААГЫН ШИНЖ !!! АЖИЛГҮЙДЭЛИЙГ АРХИДАЛТААР ХААДАГ БАШИР АРГА !!!

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.126.89.154

АМРАЛТ ИХЭССЭН БОЛ ТЭР УЛС ДАМПУУРЧ БАЙГААГЫН ШИНЖ !!! АЖИЛГҮЙДЭЛИЙГ АРХИДАЛТААР ХААДАГ БАШИР АРГА !!!

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.126.89.99

Олон хоногоор эсвэл тасралтгүй олон цагаар ажилласнаар хүний хөдөлмөрийн бүтээмж буурч, эрүүл мэндэд сөргөөр нөлөөлж улмаар олон төрлиййн (гэр бүл салалт, хүүхдийн хүмүүжил гм) нийгмийн үр дагавар авчирдгийг шинжлэх ухаан нотолсон байдаг

Avatar

Зочин 2018-11-12 45.117.35.18

Ажлын 6 хоногтой болох хэрэгтэй, амралт үнэхээр их байна, төрийн албан хаагч нар бүр ч ажил хийхгүй байгаа

Avatar

Зочин 2018-11-12 59.153.113.45

hutsadai

Avatar

Zochin 2018-11-12 150.129.143.141

Suliooooraadaaraai

Avatar

Зочин 2018-11-12 103.26.195.159

Муулаад байдаг төрийн албаныханы зарим нь ажлын цаг дууссан ч илүү цагаар заавал сууна, нойр хоолгүй сууж тайлан, бичиг цаасны ажлаа дуусгана, ажлын ачаалал, дарамт гээд хэцүү юм их байдаг. Хүн ер нь сайн мэдэхгүй юмаа зоргоороо бичих муухай шүү дээ. Эсвэл таны мэддэг төрийн албаныхан тийм ажлаа хийдэггүй завтай хүмүүс байдаг юм байлгүй.

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.70.47.134

За Э. Уранцэцэг-ээ чи дуртайгаараа хагас бүтэн сайн, төр ёслол хүндлэлийн өдөр ажлаа хий. Сая тэтгэврийн насыг дээшлүүлсэн, одоо татвар нэмэх гэж байна, хүнийг үхтэл нь ажиллуулж мал болгодог ийм нийгэм аль хэдийн хоцрогдож эхэлсээн. Гарчигаа зөв бичиж сурчаад хүмүүст юу хийхийг заагаарай

Avatar

Зочин 2018-11-12 195.168.217.117

Хаха за болио жил 52 7н хоногтой гэхээр 7н хоногийн амралтын өдөр чинь 104 шдээ, баярын амралт бол жилдээ ердөө л 11 өдөр. Мэдээгээ сүр оруулах гээд ядчих юм хаха.

Avatar

ok 2018-11-12 64.119.26.161

аугаа хааны төрсөн өдрийг монголчууд бид тэмдэглэж болохгүй юу, олон юм яриад байх юм, тэр хэрэгтэй хэрэггүй, багш нар, цэрэгийн баяр, хүүхдийн баяр , баахан христ, чөтгөрийн баяр тэмдэглэхээ болих хэрэгтэй шдээ бидэнд ямар хүртээлтэй биш, цагаан сар , наадам, их хааны баяр байхад бидэнд яг болно, хүн болгон архидана гэж юу байдаг юм, тэгээд ч монголын компаниуд цагын цалингйин систэмд хурдан шилжмээр юм, тэгэхгүй бол хамаг ажилчидаа солонгос алдаад дууслаа, яг үнэндээ мөнгөгүй биш шдээ

Avatar

Зочин 2018-11-12 45.117.32.6

Tegeed yalgah geed bgaan? 365 honog ajilluulmaar bgaam uu? Hagas buten saind neg ih bayarlaad baisnaa sanahgui bna shuu. Yur ni bayaraar ch neg ih bayarluulaad baidaggui shd ee ene tur zasag hulgaich nar chin

Avatar

Зочин 2018-11-12 203.91.114.244

цагаан сар, наадам 2оороо л сайхан урт амарьяаа. За бусад нь үнэхээр хэрэг алгаа

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.131.228.66

зөвхөн нэг талаас нь харвал энэ. харин өөр талаас харвал хүмүүс мөнгөө үрнэ, өөрийгө хөгжүүлнэ. амралт ашигтай.

Avatar

Зочин 2018-11-12 211.36.140.120

202.131.228.66 Яасан их амарч зугаацах дуртай н**ш вэ? Чам шиг хогнуудаас болж Монгол одоо ийм новшийн байдалтай байгаа юм.

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.55.191.130

ha ha. ajillamaar bval ajilla l daa. amarmaar bgaa ni amarya. yer ni ug suggui ajillah sain yum bish. hund chin bas amrah, bayasah, bodoj tungaah tsag heregtei bdiim.

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.126.89.154

ОРОСУУД СОЦИАЛИЗМЫН ҮЕД ХЭРЭГТЭЙ , ХЭРЭГГҮЙ БАЯРУУДЫГ ТЭМДЭГЛЭЖ ОЛОН ХОНОГ АМРУУЛЖ , АРХИДУУЛДАГ МУУХАЙ ЗУРШИЛТАЙ БАЙСАН !!! ОДОО АРАЙ ӨӨР БОЛСОН !!! ХАРИН МАНАЙ МАЛУУД АЛБААР ЭНЭ МУУХАЙ ЗУРШИЛЫГ ХЭРЭГЛЭЖ , АРХИДУУЛДАГ , НОМХОН ХҮЛЦЭНГҮЙ БАЙЛГАХ АРГЫГ ХЭРЭГЛЭЖ ӨӨРСДӨӨ АРААР НЬ ХУЛГАЙ , ЛУЙВАРАА ХИЙЦГЭЭЖ БАЙНА !!! ЭНЭ БОЛ УЛСАА , АРД ТҮМНЭЭ СҮЙРҮҮЛЭХ ХОРЖИН , ХАРИЙН ГЭСЭН СЭТГЭЛТЭЙ МУУХАЙ ЗУРШИЛ !!! ЭХ ОРНЫ СҮЙРЭЛ !!!

Avatar

zochin 2018-11-12 43.228.131.45

Амралт их байхад дээдэст ашигтай байдаг.Архи сайн боролдог.Үйлдвэр хөгжөөгүй оронд амралтыг олон болгох ёстой. Хэрэв үйлдвэр бүтээн байгуулалт их бол амралт бага байх ёстой.Мөхөөх технолгийн маш олон арга байдаг.

Avatar

Энэ үнэн ард түмнийг ядуу байлгах бодлого 2018-11-12 150.129.140.219

Ард түмэнг ядуу байлгах бодлого гэж энэ дээ . Грек яагаад дампуурлаа зарлах дөхсөн гэхээр яг монгол шиг ажил хийдэггүй өдөр бараг 4 цаг ажил хийнэ бусад үед хар цайгаа уугаад суудаг. Ийм улс дампуурал руугаа явдаг вм даа

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.21.106.160

т1 малаа бодлогоор зохицуулдаг болхоос чам мэт шиг тархи угаагчид шаадгүй байхаа

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.9.40.113

http://StartWeeklyJob.com/?userid=94734 Өдөрт 300$ олох боломжтой

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.179.26.65

Уг нь ЗГ бодлогоороо үлгэрлэж хүмүүсээ цаг баримталж ажиллуулж сургах хэрэгтэй юм. Амраад бай, баярлаад бай, сонгуулаар биднийг сонгоорой гэсэн уриатай л ажиллаад байна.

Avatar

Зочин 2018-11-12 183.177.106.66

засссс хэд хоног амарна уу байна уу ямар падлий байнаа ямар энэ дэлхий дээр ганц Монгол л ингэж амраад байгаа биш бас заримдаа иймэрхүү юмаар сенсацилж стресстэхээ л байчих л даа

Avatar

Зочин 2018-11-12 66.181.188.241

Амралт их байхад дээдэст ашигтай байдаг.Архи сайн боролдог.Үйлдвэр хөгжөөгүй оронд амралтыг олон болгох ёстой. Хэрэв үйлдвэр бүтээн байгуулалт их бол амралт бага байх ёстой.Мөхөөх технолгийн маш олон арга байдаг.

Avatar

Зочин 2018-11-12 202.21.106.160

хэдэн боолчлогч компаниудыхаа үгээр үг хийгээд явбал тархи байгаад яана вэ ?
ийм төр засагтай байхад та бидний ажил хөдөлмөр зөвхөн хулгай хийхэд нь зориулагдаж байна гээд боддоо!!

Avatar

Зочин 2018-11-12 203.169.49.96

Том том архины, рестораны, зугаа цэнглийн үйлчилгээний сүлжээнүүдтэй эрх баригчид ард түмнийхээ хармааг хоосолж, өөрсдөө баяжихын тжлд олон амралтын өдөр шинээр баталдаг.

Avatar

irgen 2018-11-12 223.33.180.20

iim zavaan zalhuu arhichin uls ene delhiid baihgyi Aftikaas doloon dor setgejyitei aimhai uhernuud

Avatar

Зочин 2018-11-12 70.36.61.184

Hutsaarai muu umhii hujaa. Delhiin haana ch 115 odor amarchiina. Hagassain butensain 104 odor bayriin 11 odor. Mongol neeh iluu amraad zalhuuraad bga bish. Manaih harin delhiid dundaj bga shu muu tarhinii turaal huvalz hujaa mine.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж