ЖДҮ жижиг асуудал биш, Ж.Батзандан гишүүн ээ? | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

ЖДҮ жижиг асуудал биш, Ж.Батзандан гишүүн ээ?

ЖДҮХС

ЖДҮ жижиг асуудал биш, Ж.Батзандан гишүүн ээ?

Жижиг, дунд үйлдвэрлэл/ЖДҮ/-ийг хөгжүүлэх сангаас өөрийн хувьцаа эзэмшдэг болон хамаарал бүхий компаниуддаа эрх баригч намын гишүүд тэрбум, тэрбумаар нь зээл авсан асуудал Засгийн газрыг донсолгоод тогтохгүй УИХ-ын хувь заяаг хөндөхөд хүргэж буй. Харин УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандан чуулганы хуралдаанд оролцох үеэрээ ЖДҮ-ийн энэхүү дуулианыг жижиг гэж мэдэгдсэн нь олны гайхлыг төрүүлээд байна.

Цахим орчинд түүний мэдэгдлийг “ЖДҮ-гээс өөрөө зээл авчхаад өмгөөлж хамгаалаад байгаа юм биш биз” гэж сэрдж байна. Ямартай ч УИХ-ын гишүүн Ж.Батзанданд “ах” намынхны албан тушаалаараа үгсэн хуйвалдаж, компаниудаа гурван хувийн хүүтэй зээлээр “угжсан” үйлдлийг өмгөөлөх цаад  шалтгаан байгаа бололтой.

ЖДҮ-г жижиг гэж үзэж болохгүйн шалтгаан бол уг сангаас зээл авсан гурван ч гишүүнийг мөнгө угаасан байж болзошгүй гэх хэрэгт сэжиглэн, шалгах болсон тухай мэдээлэл бий. Жилийн гурван хувийн хүүтэй олгогддог зээлийг банк бус санхүүгийн байгууллагаар дамжуулан, 30 гаруй хувьтай болгон бусдад дамжуулан зээлдүүлсэн бол энэ хуулийн хэллэгээрээ цэвэр мөнгө угаасан хэрэг болох юм.

Жирийн иргэн гудамжнаас гар утас олсноо зараад мөнгө угаасан гэмт хэрэгтэн болж, саатуулагдаж байхад Мөнгө угаах болон терроризмтой тэмцэх тухай хуулийг батлалцсан гишүүд ЖДҮ-гээс авсан бага хүүтэй зээлийг банк бус санхүүгийн байгууллагад оруулсан нь тогтоогдвол мөнгө угаасан хэрэгтэн л болж таарна. Иймээс энэ асуудлыг жижигрүүлж болохгүй юм.

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

66 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

зочин 2018-11-08 122.201.21.24

ЖДҮ сан онцгой юм,энэ бол биднээс татвар болгон хураасан мөнгө шүү

ЖДҮ-г эсэргүүцэгч 2018-11-08 103.9.90.53

Батзандан өмнө нь хэвлэлийн хурал хийхдээ ЖДҮ-гээс зээл авсан хүмүүст хариуцлага тооцох хэрэгтэй гэж мэдэгдсэншд, өөрөө авсан бол тэгж хэлэхгүй байлгүйдээ. Тэгээд ч ер нь бол Батзандангийн хэлдэг үнэншдээ, ЖДҮ дээр л манайхан бөөн юм болоод байгаа болохоос биш энэнээс том өчнөөн асуудлыг хэлэлцэхгүй, шийдэхгүй яваад байгаашд, ард түмэн тэр том асуудлууд дээр ЖДҮ дээр дуугарсан шигээ нэгдэж дуугарах хэрэгтэй дээ.

Зочин 2018-11-08 182.160.32.160

бондууд дубайн гэрээ АСЕМ батүүлийн гэр хорооллын дахин төлөвлөлт гээд маш том том хулгайн гэмт хэргүүд замхарч тэртээ тэргүй хохирол багатай эргэн төлөгдсөн ЖДҮ-г АН-хан зохион байгуулттайгаар дэвэргэж байна.

BDB 2018-11-08 66.181.160.67

http://StartWeeklyJob.com/?userid=88680

ЗОЧИН 2018-11-08 103.212.119.145

ЭНЭ БАС НЭГ ЖДҮХС-ИЙН ХУЛГАЙЧ ЮУ ГЭНЭЭ,ЖДҮХС-С УИХ-ЫН ГИШҮҮДИЙН ХУЛГАЙЛСАН МӨНГӨ ЮУ БИШ ГЭНЭ ҮҮ, ЭНЭ ДОЛДОЙД УИХ-ЫН ХУЛГАЙЧДЫГ ХАМГААЛАХ ЯМАР ХЭРЭГ ГАРАВ,ЭНЭ БАРЬЦГҮЙ ХООСОН ГАР ШҮҮ,

Өнөр 2018-11-08 122.201.21.10

Батзандан гишүүн ЖДҮ-с жилийн 3% хүүтэй зээл авсан байх нь. Тэгээд угаасан юм болов уу. Уг нь ЖДҮ сангаас өлбан тушаалаа ашиглаж зориулалтын бус зээл авсан УИХ-ын гишүүдийн тухай том асуудал ярьж байхад асуудлыг өөр тийш нь хандуулах хүчий нь сулруулах сонирхол яриад байгаад сонин байна

иргэн 2018-11-08 202.126.89.97

ЖДҮ зээл асуудал мөн. гэхдээ түүнээс хэдэн зуу дахин том аймшгийн хэргүүдийг прокурор шударгаар гаргаж тавиагүй юм. Нөгөө талаар энэ прокурор их баян цатгалан хүн гэж сонссон. тэр хөрөнгийг мөн шударгар олсон уу. Энэ хүний ард том хүч байгаа юм шиг санагдсан шүү. Сайханбилэг Баяр цааш хөвөрвөл маш олон хоригдох ёстой хүмүүсийг шударгаар хамгаалаад байгаа юм биш үү энэ прокурор

Зочин 2018-11-08 202.9.40.206

Хүний хэлсэн үгийг мушгихаас өөр чадваргүй хов живний туламнууд олон байх юм аа. Үгийн утга ч ойлгохгүй юм. ЖДҮДС-ийн зээлийг жижиг гээгүй, Энэ асуудлаас асар их илүү луйврууд байна түүнийгээ яах гээд байна вэ? хэмээн сануулсан ш дээ. Эрдэнтийн 49 бол хэдэн миллиард доллараа луйвардуулчихаад байгаа хэрэг ш дээ. 51 хувь нь жилд 600 тэрбумыг оруулдаг, 49 хувиас энд дөхөх хэмжээний орлого луйварчдын халаас руу явж байгаа ш дээ. энэ мэтчилэн асар их луйвруудыг л сөхөж байна ш дээ.

Өнөр 2018-11-08 122.201.21.10

Гадаадад байсан 49% мөнголд оруулж ирсэн түүхэн гавъяа байгуулсан залуус тэд. Монголын төр баярлалаа гэж хэлэх ёстой. Харин мөнгө босгосон асуудал нь тусдаа гэж Бавуугийн Лхагвасүрэн гуай Хурц гуай хэлсэн байсан

Зочин 2018-11-08 202.72.245.202

60 ТЭРБУМ ЖДҮХС ГЭЭД ОЙРХОН 2 АЙМШИГТАЙ ТОМ ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТТАЙ ГЭМТ ХЭРГҮҮД ГАРЛАА ГЭМТ ХЭРЭГТНҮҮД НЬ ХЭРГЭЭ ХҮЛЭЭГЭЭД БАЙХАД Л ЯАДАГ Ч ҮГҮЙ ГАЙХАМШИГТАЙ ЧАДАЛТАЙ МАФИ БОЛСОН БАЙНА АА СОНГУУЛЬ ЯРИАД ХЭРЭГГҮЙ ЭЭ БОСОХ Л ГАНЦ АРГА ҮЛДСЭН

Бат-Амгалан. 2018-11-08 202.179.31.50

ЖДҮ-ийн зээлийг жижиг гээгүй шүү дээ. Хүний хэлснийг ойлгодоггүй мал уу. Энэнээс чинь хэд дахин илүүг идчихээд түүнийгээ дараад, нуугаад байгаагаа бас давхар шалгаарай гээд хэд хэдэн том хулгайг нэр цохож хэсэн юм шүү дээ. Мал.аа? Чи харин хулгайч нарыг хаацайлах гэхдээ Батзанданг муулах гэж байна уу. Чиний энэ хөгийн зан, Батзандангийн яриа хоёрын өнөөдөр монголчууд ялгаж ойлгохтойгоо байна. Илүү амаа татаж илгэн цавиа хамжааргатай байлгаарай.

Зочин 2018-11-08 202.21.106.170

Энэ амьтны гууль нь ямар амархан цухуйдаг юмаа даа.

Jinhene camer harsan jujigchin alialagch oor hen ch bish 2018-11-08 202.9.41.140

Camer harahaar l sargaigaad olon yum yrij onoo avah gesen alialagch oor hen ch bish

Зочин 2018-11-08 59.153.112.111

ХЭН АТГ- ыг ӨӨРИЙН ХУВЬ ЭРХ АШИГТ ҮЙЛЧИЛДЭГ МЭС БОЛГОН ХУВИРГАЖ ҮНДСЭН ҮҮРГЭЭ ГЭЭГДҮҮЛСЭН ҮХМЭЛ БАЙГУУЛЛАГА БОЛГОСОН БИЛЭЭ, БҮХ ЮМ ТЭРНЭЭС ҮҮДЭЛТЭЙ!!! ӨГӨР МУУ элбэгдорж ДОВ ШОРООН ДООГУУР ДАЛД ОРОГ!

Зочин 2018-11-08 96.68.237.94

Энэ поп нөхөр жижиг дунд үйлдвэрлэлийг дэмжих сан жирийн иргэдийн олон боломжийг үгүй хийсэнийг одоо хүртэл ойлгохгүй байгаа юм байхдаа. Зөвхөн иргэдийн биш улс орны хөгжил дэвшилд маш их хор хохирол учруулсан үйлдэл шүү дээ.

bold 2018-11-08 210.0.148.202

batzandan gej luivarchin nohor shorond yaj bailaa ene lav ichij amidrah heregtei

мм 2018-11-08 202.9.40.153

сагсуу мэдрэлийн өвчтэй хүн

Mn 2018-11-08 82.200.40.139

Zandka tsarailchihaad ovchtei yumuu haashaa yum yamaa geheer temee geed erguuteed bdag ooroo chingis bondoos hussan 6 terbumaa yah gej bn hurtsiin heldeg unen shdee chingis bondoos hussan mongo chini ungaraar damjaad oros ruu orood orosoo zandkaagiin ahiin dans ruu orsoon gej getel hurts yaj dairlaa nudee doliilgoj ireed l ih l surjin gardaa

Зочин 2018-11-08 82.200.40.139

Zandka tsarailchihaad ovchtei yumuu haashaa yum yamaa geheer temee geed erguuteed bdag ooroo chingis bondoos hussan 6 terbumaa yah gej bn hurtsiin heldeg unen shdee chingis bondoos hussan mongo chini ungaraar damjaad oros ruu orood orosoo zandkaagiin ahiin dans ruu orsoon gej getel hurts yaj dairlaa nudee doliilgoj ireed l ih l surjin gardaa

Зочин 2018-11-08 66.181.182.27

http://StartWeeklyJob.com/?userid=82693

Зочин 2018-11-08 103.229.122.150

Батзандан гишүүн үнэнийг өгүүлэв наадах чинь ёс зүйгүй хандсан ч зээл юм эзэн нь тодорхой тэгвэл ор тас хулгайлчихсан хэдэн тэрбумыг яах вэ Эрдэнэтээ яах вэ гээд ярих юм бол тариалан дэмжих хүний хөгжлийн сангаас ор тас аваад өгөөгүй мөнгүүдийг ярьвал дэргэд нь аргагүй жижиг зүйл шүү

Зочин 2018-11-08 66.181.179.170

Өнөөдөр хууль тогтоох дээд байгууллагад хүртэл сонгогчдын итгэлийг эвдэж, өөрсдөдөө илт давуу байдал олгон иргэдийн боломжийг хулгайлах нүгэл хавтгайрч байна. Энэ бол жигших ёстой, хатуу цээрлэл ногдуулах ёстой гэмт үйлдэл, гажуудал мөн. МУ-ын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга

Зочин 2018-11-08 193.225.63.244

Болор дуран ажиллаагүй байна шүү.

зочин 2018-11-08 103.10.21.97

Урьдчилан төлөвлөж , үгсэн хуйвалдаж , бүлэглэн үйлдвэл ял нь хүндэрдэг билүү ? .

зочин 2018-11-08 202.9.42.252

Баярцогт,Баяр,Сайханбилэг эрдэнэтийн хэргийн дэргэд өчүүхэн юу ч биш харин Батзандан үнэнийг өгүүлэв,

Togoo 2018-11-08 202.126.89.109

Batzandan naiziinhaa kompanid 1.2 terbumiin zeel avch ugsen. Ayulgui gj zuvleheeree damjuulj huvi hurtseniig shalgaarai.

Зочин 2018-11-08 202.21.106.170

Энэ комментийн зорилго шалтгаан нь “би хулгайлсан гэхдээ багыг шүү” гэж хэлээд гэмгүй болох гээд байгаа юм уу ?

Зочин 2018-11-08 183.81.169.79

Хүзүүгүй хүүрээ үнэнийг хэлхээр үхлээ юу

Horol 2018-11-08 80.147.227.186

Hezee jijig gej helsen yum. Ternees chini tom tom hulgainuud baigaa shuu teriigee yari l daa gesen. Г.ХОРОЛ shig unen teneg pizunuud baih yumaa. Ner ni hurtel horol.

Зочин 2018-11-08 202.55.188.39

Юун жижиг вэ. Маш ноцтой хэрэг. Хохирол нь ѳндѳр. Хүн амины хэргээс ч ноцтой. Зүй нь эзнийг нь дүүжилбэл зохино. Цаазын ялыг сэргээе. Авилгачдад зэрэглэл тогтоон ѳндѳр хохиролтойг нь шууд цаазаар ав. Одоо энэ зээл авч мѳнгѳ угаасан гишүүдийг тэрбумын хэрэгтэйг нь 10 жил хорь. 10 тэрбум бол 30 жил хорь. 50 тэрбумаас дээш бол цаазаар аваач.

Зочин 2018-11-08 202.21.106.148

Бусад том хулгайтай харьцуулаад ЖДҮ жижиг юмаар хөөцөлдлөө гээд байж болохгүй ш дээ. Бүгдийг нь шалгах нь зөв.\nТөрөөс хулгайлдаг нууц сан илэрчихээд байхад тоохгүй байж болохгүй ш дээ.

Ж.Батзандангийн ах нь МАН хүн учраас ЖДҮ жижиг асуудал 2018-11-08 64.119.16.86

Ж.Батзандангийн ах нь МАН хүн учраас ЖДҮ жижиг асуудал

Зочин 2018-11-08 66.181.187.238

МОНГОЛЫН ТӨРӨӨС ТӨРСӨН АНХНЫ $ ТЭРБУМТАН ХОВДОГДОРЖЫН ГУССАН ЭРЭНЭТ ХХБАНК АСЕМ н ХАЖУУД ШУДРАГА БУС ЗЭЭЛ Л ГЭЖ ХЭЛСНИЙГ Л ГУЙВУУЛАХ ГЭЖ ОРОЛДООД ӨӨР ДЭЭРЭЭ ГАЛ ДУУДЛАА ДАА .

xoxoxo 2018-11-08 202.131.225.197

jijig duulian, jijig tarhitai setguulch

Зочин 2018-11-08 67.162.117.222

Сэлэм Тогмид

kkkkkkkkkk 2018-11-08 202.179.31.53

Ene HULGAICH HUDALAA SHUDRAGA DUR ESGEJ BGAA GAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!2008-7-1-nd ooriig ni demjsen zaluusaa "tanhairagchid, huligaanuud" gej shaagaad ooroo ooriigoo multlaad garsan PIZDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Зочин 2018-11-08 203.91.118.180

Манай УИХ-ын гишүүд маань ихэнх нь казнокрадууд байсан юм уу

Сүхбаатар 2018-11-08 139.5.218.135

Дээр юм бичсэн сэтгүүлч яасан жул юм бичээ вэ.Мөнгө луйвардсан асуудал жижиг томдоо биш.Хамгийн гол нь сүүлийн 20 жил идсэн уусан луйвардсан том том хэргүүдээ хууль хяналтын байгууллага нь хурдан шиййдээч.Шударга ёс тогтоогооч ээ гэдэг нь гол асуудал шүү дээ. Гэтэл жижиг гэлээ гээд бөөн сенсац дэгдээхийг оролдоод байх юм.

зочин 2018-11-08 103.57.93.167

танай ан ыг иддэг уудаг гэдгийг бүгд мэднэ.гэхдээ та яагаад нүсэр ихээр идэгч ман ыг хаацайлаад байдгийн ойлгохгүй байна.ждү ийн хэрэг бол жирийн борчуудадын амьдралд их нөлөөтэй байх хэрэг болохоор жижиг гэсэн үг үү. ард түмнийхээ боломжийг булаана гэдэг маш том хэрэг шүү дээ

Зочин 2018-11-08 103.26.193.230

Sain

Зочин 2018-11-08 112.72.15.78

Үнэнийг хэлэхэд ЖДҮХС-ийн зээл бол эргэн төлөгддөг мөнгө байхаа. Хуулинд УИХ-ын гишүүд авч болохгүй гэсэн заалт алга л байна лээ. Энэ үйлдэл бол Батзориг сайдын л буруу ёс зүйгүй асуудал. Ёс зүйгээ ч хүлээдэг нь зөв боллоо. Харин цаана чинь байгаа том том жинхэнэ луйварчидтайгаа тэмцэх асуудалдаа анхаарах нь зөв байхдаа. МАН-ыаханы толгойг АН-хан нь амархан эргүүлэх юм даа. Эрдэнэт чинь зууны манлай үйлдвэр маань ЗУУНЫ МАНЛАЙ ЛУЙВАРААР төгсөх юм байна л даа

арлд 2018-11-08 202.126.89.124

Батзандан ЖДV-г жижиг гэж хэлээгvй. Том хулгайгаа давхар ярь гэж хэлсэн дээ. Том хулгайчид нь уурлаад л бна даа. Манай Элбэгдоржоос эхлээд.

ыар 2018-11-08 202.126.89.124

Vнэнийг нь сайн хэлж бай. Том хулгайгаа нуух гэж их хичээж бна даа манай Томчууд.

kkkk 2018-11-08 202.126.89.124

Болдбаатрын эхнэрийн ЖдV-гээс авсан 1 тэрбум Тvvний Асем-аас хуссан 20 тэрбумаас бага шvv

Зочин 2018-11-08 202.21.106.170

Энэ комментийн зорилго шалтгаан нь “би хулгайлсан гэхдээ багыг шүү” гэж хэлээд гэмгүй болох гээд байгаа юм уу ?

АТГ 2018-11-08 175.38.117.60

Батзанданг яаж баяжсан тухай ухахад л ямар бузарын хулгайч болох нь тодорно...

Зочин 2018-11-08 182.160.37.196

АСЕМ ЧИНГЭС САМУУРАЙ БОНД БҮҮР Л ТОМ ГЭМТ ХЭРЭГ

жжжжж 2018-11-08 202.126.89.124

Худал гарчиг егч хусдаг хуучин соел

Батдулам 2018-11-08 66.181.160.68

Үнэндээ төмөр замын луйвар АСЕМ ийн хулгай эрдэнэтийн 49 хувьтай харьцуулахад ЖДҮХС ийн зээл юуч биш зээл учир эргүүлэн төлөгдөнө.Харин дээрх хэргүүдийг үйлдсэн жинхэнэ хулгайчид татвар төлөгч биднийг хохироогоод өөрсдөө баяжаад дууусна.Иймд ард түмний анхаарлыг ЖДҮХС аас зээл авсан нөхөд руу хандуулахын тулд бүх мэдээллийн хэрэшслийг худалдан авч ажиллаж байна.

кккк 2018-11-08 202.126.89.124

Дарга нарын ЖДV-гээс хуссан менге Дубай, OT, Эрдэнэт, концессоос хуссан менгений дэргэд бол агуу агуу

кккк 2018-11-08 202.126.89.124

Дарга нарын ЖДV-гээс хуссан менге Дубай, OT, Эрдэнэт, концессоос хуссан менгений дэргэд бол агуу агуу

mongol 2018-11-08 150.129.143.83

Ard tumnii mungunuus terbum terbumaar ni idej baigaa humuusiig baga idlee geed baigaa yam uu Batzandan gedeg nuhur er ni jaahan oron garan nuhur shuu zarimdaa daind huursun baatar er shig l bolchihdog ene hun uunees tsaash alban tushaal ahiulj bolohgui

Зочин 2018-11-08 202.9.41.98

Энэ эргүү чинь юу гэнэ вэ гудамжинд тэмцэж явсан бол арай өөрөөр дуугарах байхдаа

Зориг 2018-11-08 64.119.20.99

Сайн байцгаана уу. Сүүлийн үед манай ерөнхий прокурор сүртэй байна. Гэхдээ одоо шалгаж чадахгүй хүнийг оролдож худлаа сенсаац дэгдээхийн оронд шалгаж илрүүлэх боломжтой Бат-Үүл Сайханбилэг Элбэгдорж гээд зөндөө гэмт иргэд байна шүү дээ. Тэднийг барьж шийтгэсээр байтал 2 жил өнгөрчихнө. Батзориг ч сулрана шүү дээ. Дарааллаа зөв гаргамаар юм

жрп 2018-11-08 202.126.89.124

АСЕМ -ийн хулгай ЖДV-ээс жижиг юмук

фао 2018-11-08 202.126.89.124

Багануурын цахилгааны станцын хулгай ЖДV-гээс жижиг тээ

Сээгий 2018-11-08 202.126.89.177

Энэ өөрөө биш гэхэд ах нь орооцолдсон байж магадгүй ах дүү хоёр намаар дамжуулж их юм хийж байгаа өөрөө бол дандаа худал попорч байдаг үл бүтэх гар яагаад хүмүүс ийм хүн муулж сүйрүүлж байдаг ийм гаруудыг сонгодог байнаа

аод 2018-11-08 202.126.89.124

Эрдэнэтийн 49, 51 хулгай ЖДV-гээс жижиг биш. Элбэгдоржоо

зев 2018-11-08 202.126.89.124

гуйвуулсан бичилт. Элбэгдоржийн идсэн менге, ЖДV-гээс жижиг биш

Зочин 2018-11-08 202.21.108.217

ЖДҮ-с том луйвар хулгай олон байна.Түүнийгээ яах юм бэ.УИХ-ын 24 гишүүн гарын үсэг зурж шалгуулахаар өгсөн ч сураггүй. Чингис ,Самурай бонд,Үнэ тогтворжуулалт,төсөр зам,авто замыг хэт өндөр үнээр төрд шахаж тулгаж худалдсан,Эрдэнэтийн 49,51 хувь,АСЕМ, Хөгжлийн банк гм олон том,их хэмжээний хөрөнгө луйвардсаныг яах гэж байгаа юм бэ гэж асуусан. "Энэ царайгаар бол дээрхи хэргүүдийг бол , прокурор,шүүх юу ч шийдэх сонирхолгүй юм шиг." Харин ЖДҮ-г шийдэх сонирхол байх шиг.

Зочин 2018-11-08 188.62.88.27

Ene yostoi yanhanii zulbadas daa.

Зочин 2018-11-08 96.68.237.94

Энэ нөхөр угаасаа овилгогүй дээр нь барьцгүй поп нөхөрш дээ. Удахгүй тар нь танигданаа

Зочин 2018-11-08 150.129.142.58

ЭРДЭНЭТ ОЮУТОЛГОЙ ТАВАНТОЛГОЙН ТӨМӨРТОЛГОЙ ПЕТРОДАЧИН ЖАРАНТЭРБУМ ГЭЭД АВРАГА ХУЛГАЙ ДЭЭРЭМҮҮДТЭЙ ХАРЬЦУУЛЖ ХЭЛЖЭЭ , МАН н БУЗАР БУЛАЙ ӨМХИЙ САМХАЙГ ЯРЬВАЛ ДАЛАЙ Л ГЭСЭН ҮГ .

Зочин 2018-11-08 202.126.88.42

Бас нэг хулгаач

Зочин 2018-11-08 66.181.189.217

Худлаа гар, ах нь МАН өөрөө АН.нам дамжсан гэр бүлүүдийн нэг

Дарь 2018-11-08 103.26.193.39

Энэ нөхрийн ам ажил хоёр зөрөөтөэ байдаг юм.