"Ач охиныг минь битгий гутаан доромжил" | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

"Ач охиныг минь битгий гутаан доромжил"

Live"Ач охиныг минь битгий гутаан доромжил"

17 : 40
2018-11-7

Адгууснаас дор үйлдэл хийсэн хүмүүсийг зөвтгөх гэж улайрч байна

Шүүхийн урьдчилсан хэлэлцүүлгээр яллагдагч Д.Жавхлан, М.Амарболд нарыг шүүхэд шилжүүлж, тэдэнд холбогдох  эрүүгийн хэргийн шүүх хуралдааныг 2018 оны арваннэгдүгээр сарын 21-ний өдрийн 10.00 цагт хийхээр товлолоо.

Урьдчилсан хэлэлцүүлгийн үеэр талийгаач охины эмээ С.Оюунцэцэг “Миний охин өнгөрөөд жил гаран боллоо. Энэ хугацаанд зөвшөөрөлгүй үйл ажиллагаа явуулж, садар самуун гэмт хэргийн уурхай болсон зочид буудлыг хуулийн байгууллага хариуцагчаар татах гэхэд өмгөөлөгч нар яагаад санал нэгддэггүй юм. М.Амарболдын өмгөөлөгч н.Оюунцэцэг өөрөө эмэгтэй хүн. Түүний хэлж байгаагаар 13 настай охин эхийгээ дагаад архидаад, садар самуун үйлдээд явна гэж байх уу. Тийм эх хүн хорвоод ч байхгүй. Ийм ойлголттойгоор шүүгдэгчдийг өмгөөлнө гэж байгаа бол Монголын ард түмэн жигшин зэвүүцнэ.

Үхсэн хүн үг хэлэхгүй гэгчээр миний охиныг буруутгаад байх шиг байна.  Үнэн шударгаар явах юм бол нотлогдохгүй хэргийг ч хуулийн байгууллага шийдчихдэг. М.Амарболдын ээж, найз дүүг нь гэрчээр оруулж өгөхийг өмгөөлөгч хүссэн. Яллагдагчийн ар гэрээс гэрчээр шүүх хуралд орно гэдэг чинь юу гэсэн үг вэ. Тиймээс өмгөөлөгч н.Оюунцэцэгийг битгий ийм муухай бусармаг юм хийгээч ээ. М.Амарболд, Б.Жавхлан хоёр охиныг минь хүчиндсэнээс биш амь насыг нь хороогоогүй болж таарах нь. Өөрөөр хэлбэл миний охиныг өөрөө үхчихсэн мэтээр хэлж байна. Тийм юм хэзээ ч болоогүй. Адгууснаас дор үйлдэл хийсэн хүнийг зөвтгөх гээд дайраад охиныг минь нэр хүндийг гутаан доромжлох шаардлага байна уу. Ач охиныг минь битгий гутаан доромжил. Бид эцсээ хүртэл энэ хэргийг үнэн зөвөөр шийдвэрлүүлэхийн төлөө тэмцэнэ" гэлээ.

16 : 20
2018-11-7

Амиа алдсан 13 настай охины хэргийн урьдчилсан хэлэлцүүлэг болж байна

Өнгөрсөн оны наймдугаар сарын 22-23-нд шилжих шөнө Баянзүрх дүүргийн 21-р хороонд байрлах “Очир төв” зочид буудалд 13 настай охин бусдын гарт харамсалтайгаар амиа алдсан хэрэг гарсан.

Уг хэргийн урьдчилсан хэлэлцүүлэг өнөөдөр /2018.11.07/ Баянзүрх дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд болж байна.

Сануулахад, гэмт этгээдүүдийг шүүх хурал өнгөрөгч зургадугаар сард Баянзүрх дүүргийн шүүхэд болж, хэргийг нэмэлт мөрдөн байцаалтад буцаах шийдвэр гарсан юм. Тухайлбал, Баянзүрх дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх Эрүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх тухай хуулийн 33.3 дугаар зүйлийн 1.2-д “Шүүх хуралдаанаар нөхөн гүйцэтгэх боломжгүй мөрдөн шалгах ажиллагааг хийлгэх” гэх үндэслэлээр Б.Жавхлан, М.Амарболд нарт холбогдох эрүүгийн хэргийг мөрдөн шалгах ажиллагаа хийлгэхээр прокурорт буцаасан юм. Урьдчилсан хэлэлцүүлгээс анхан шатны шүүх хурлын тов гарах юм.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
80
БурууБуруу
17
ХарамсалтайХарамсалтай
14
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 3 цагийн өмнө 122.201.22.188

Naad 2 novshoo buudaach ee

ЗОЧИН 2018-11-07 66.181.160.94

НААДУУЛ ЧИНЬ ОЮУНЦЭЦЭГ ГЭЭД БАЙГАА ХҮҮХЭНИЙ ХАМААТАН ЭСГҮЙЛ НААД ХҮҮХЭНД ЧИНЬ ХАХУУЛЬ ӨГСӨН БАЙЖ МАГАДГҮЙ БҮТЭН НЭГ ЖИЛ БОЛСОН БХЙХАД ЯАГААД ХЭРЭГИЙН ОДОО БОЛТОЛ ШҮҮЧ ӨГӨХГҮЙ БАЙНА НААДУУЛ ЧИНЬ БҮГД ХАМААТАН САДАН АЯГҮЙ БОЛ НЭГ ПРОКУРОРИЙН ХҮҮХЭД ЭСГҮЙ БОЛ ӨМГӨӨЛӨГЧ ИЙН ДҮҮ ХАМААТАН ЮМ БАЙЛГҮЙ ӨМГӨӨЛӨГЧ ПРОКУРОР БАЙЦААГЧ ШҮҮГЧ БҮГД ХУЙВАЛДААН ЮМ БАЙЛГҮЙ АРАЙ ДЭНДҮҮ БАЙНА ТЭР ЖААХАН ОХИН ХЭЦҮҮЛ БАЙСАН БАЙХДАА

Зочин 2018-11-07 202.9.40.113

amid ywaadaa haramstal n shoron d bandi bolgoh heregtei

Зочин 2018-11-07 202.126.89.26

yamar hetsu yumbe.tsaazal

Зочин. 2018-11-07 203.91.115.46

Яаж шийтгэхийг нь л хар! Үнэхээр ялгүй гарах юм уу хөнгөн ял өгвөл хэрэгтнүүдийг байцаагч шүүгч өмгөөлөгчтэй нь,амжвал ар гэрийнхэнтэй нь хүйс тэмтэр! Нэг толгойг олон толгойноос л сиолино биз.

Tamir 2018-11-07 103.57.94.75

Darvaisan har aluurchid changa deglemtei gyndand horigdohoosoo aigaad yliug n buuruulah geed ulairaad uhehnee muusain aluurchidiig yavch urshuuj bolohgui

зургыг нь тавь 2018-11-07 49.0.219.115

тэр Оюунцэцэг гэж хөгийн новшийн зургыг нь дараа заавал тавиарай. Бүгд харья. Тэр хүний үр хүүхдийг нь улс орноороо жигшье

Зочин 2018-11-07 59.153.112.111

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ҮҮН ДЭЭР Л ХЭН ГЭДГЭЭ ХАРУУЛНА ДАА

Зочин 2018-11-07 175.38.117.60

Хошнoго руу нь халуун турба зоож цаазлаач ийм балиар алyypчдыг

зочин 2018-11-07 139.5.219.232

НҮДИЙГ НҮДЭЭР ШҮДИЙГ ШҮДЭЭР

NUUDEL 2018-11-07 83.206.16.131

Khuulind yu gej zaasan teruugeer n shiitgeh baih.Bukh tsagdaa shuuh bas muu bish shuu.Zuv unen shudraga ajildag khumuus muugaasaa olon baigaa.Khuuli batlagch nar uursduu khuulia dagaj murduhgui baihaar khun bolgon l khuuliig ul tooh yum.Tengeriin dor turj khuuliin dor amidrana.

бав 2018-11-07 202.126.89.118

шүүгч ѳмгѳѳлѳгч нартайн хамт цѳм шааж ал лаларуудыг

Зочин 2018-11-07 66.181.178.252

Элбэгдожийн томилсон "шударга" прокурор, шvvгч нар хэргийг шийдэхгуй ингэж удаан дарсан байна шуу дээ.

Зочин 2018-11-07 202.126.88.35

Awilgal huchtei

Zochin 2018-11-07 64.119.19.222

Boldog bol buudchih yumsan. Yamar hvn bii bolgoo ve etseg ehvvd min.

Зочин 2018-11-07 66.181.181.217

Шууд алах хэрэгтэй !

Зочин 2018-11-07 202.21.108.11

Шүүх шудрага шийдвэрлэж чадах уу. Ээ дээ бүү мэд.Манай Засаг төр,шүүх засаглал, дээдсийн байгаа байдал,өнгөрсөн он жилүүд, хэдэн их наядаар төгрөг,хэдэн саяаар доллар цуслаад сураг тасарсан хэрэг.Эднээс ганцхан шүүх шудрага гэж үү.

Ард Аюуш 2018-11-07 122.201.22.118

Тэр Оюунцэцэг гэгч охин хүүхэдтэй бол өөр дээрээ тавиад үзээч. Ер нь эх хүн эмэгтэй хүн ийм адгууснаас дор амьтдыг өмгөөлж байх ч гэждээ. Санаанд багтамгүй юм. Тэгээд дээрээс нь талийгаач охиныг доромжлохыг монголын ард түмэн тэвчихгүй шүү. Чамд бас үйлийн үр ирнээ гайгүй

Иргэн 2018-11-07 150.129.140.210

ДАВАРСАН АЛУУРЧИДИЙГ БҮҮ ӨӨГШҮҮЛ АЛАХ ЁСТОЙ ШТЭЭ ЦААЗЛАХ ЁСТОЙ ШААРДАЖ БНА БҮХ НАСААР НЬ ЯЛЛАХ ЁСТОЙ ШУДАРГА ШҮҮГЧ АЛГА МОНГОЛЫН ТӨР БҮРЭН ЯЛЗАРСАН ЭНДЭЭС ХАРЖ БОЛНО ЗГЫГ ТАРААХ ЁСТОЙ ШУДАРГА ТӨР ШҮҮХ АРД ТҮМЭНД ХЭРЭГТЭЙ ХЭТЭВЧТЭЙ ЯРЬДАГ ШҮГЧИДИЙГ ЯЛЛАХ ЁСТОЙ ШААРДАЖ БНА

ээжүүд 2018-11-07 202.9.42.108

хэрхэн шийдвэр гаргахыг ард түмэн харж байна шүүүүүүүүүүү. хэрэв................бүгд нэгдэнэээээээ

Зочин 2018-11-07 202.179.25.180

Улс шүүж чадахгүй бол нааш нь өгчих бид наад 2-г чинь үүүшээд өгөе.

монгол хүн 2018-11-07 139.5.216.129

цаазлах багадна зовоож тарчилгаж алах хэрэгтэй балиар араатнаас дор буүрын хүн хогнуудыг ямао эх эцэг төрүүлдэг бна аа

монгол хүн 2018-11-07 139.5.216.129

цахзлаач шоронд орохоор нь хоригдол ялтангууд наад 2 ыг чинь үйлийг үзээд өх блгүй больж тэгээд үхэж далд ороосой таилагдаж үхээсэй үхэтлээ эмлүүлээрэй гэж ерөөё ха ха

Зочин 2018-11-07 66.181.161.65

Хоёрыг шууд буудчихгүй аав н тэгээд дуусаа шүүгч нар хэзээч үнэний талд зогсохгүй прокурорын бас

зочин 2018-11-07 182.160.37.209

энэ хоёрын талынхан мөнгө ихтэй юм бишүү ? муу хоёр сүгүүдийг хог хаядаг буруу харсан жалганд аваачаад бөгсөнд нь шургааг шааж үхүүл!

Зочин 2018-11-07 43.228.131.110

Арчаагүй 2 новшыг алаач.

Zochin 2018-11-07 202.126.89.128

Сайн шийтгэх хэрэгтэй энэ алуурчидыг өмгөөлж байгаа өмгөөлөгч лав хүн биш байх .

Зочин 2018-11-07 202.9.43.114

Адгууснаас дор ийм арчаагүй алуурчид хүчиндэгч харгис нөхдийг өмгөөлж бдг эх хүн бас бнаа!!! Эсвэл өөрөө охингүй хүүхэдгүй эм үү!!! Энэ алуурчдын ... гэж ямар бас гэмт хэрэгтнүүд бга болдоо!!!

Зочин 2018-11-07 66.181.176.82

Ene muusain amitangaas ch dor yumnuudiig yamar teneg ni omgoolodog bnaa.novshiin aluurchid hamgiin muu muuhaig ene zovlogooroo tuulj zovoosoi.uhchihvel setgel zurh biye ni tarchlahguishdee

Зочин 2018-11-07 139.5.219.218

2 новшийг юунд нь хамгаалдаг юм бэ? Шүүх шүүж чадахгүй байгаа бол талбай дээр авчираад хаячих. Бүх нийтээр шүүгээд өгье!!! Тэр худал дүгнэлт гаргадаг Шүүх Шинжилгээнийхнийг бас.

Зочин 2018-11-07 202.131.245.243

Амийг амиар, ясыг ясаар, цусыг цусаар. Өөр яриа байх ёсгүй.

Зочин 2018-11-07 66.181.160.108

Ерөнхийлөгч цаазын ялыг сэргээе гээд санал оруулаатахсан чинь урдаас нь олон улсын хууль дүрэм яриад бас л сураггүй боллоо. Энэ Элбэгдоржийн балаг яасан их вэ?Монголын төр, Монголын хууль цааз, шүүх, хүчний байгууллагуудыг естой нэг жонхуугий нь хутгалаа даа.Алсын хор хөнөөл,Монголын өнөөгийн нийгэмд зохих уу? энэ тэрийг бодолгүйгээр,Үр дүн хамаагүй.Далимд нь өөрийгөө шоудахаас өөр тэр юу хийсэн юм бэ?.Элбэгдоржийн Хуулийн зөвлөхүүд нь юугаа харж байсан юм бол оо??

Зочин 2018-11-07 43.242.243.103

Охиныг ямар ч гэм зэмгүй гэж үзэх нөхцөл байгаамуу? 2 зандалчныг бол байж болох дээд хэмжээгээр яллах нь зүйтэй.

Зочин 2018-11-07 66.181.161.125

Бууд наад ллаларууудааа

Зочин 2018-11-07 64.119.21.97

Арөй биш бүр дэндүү аймшигтайгаар хүчирхийлж, амийг нь хөнөөсөн энэ муу алуурчидад амьд явах эрх байхгүй. Элбэгдорж гэж балай төрийн хутгуур новш цаазыг хэрэглэхгүйгээр түдгэлзүүлчихсэн байгаа энэ цаазын зүйл анги эрүүгийн хуулинд байж байна. Хүн адгууснуудыг цөөлж, нийгмийг айдас хүйдэсгүйгээр тайван амгалан амьдрах нөхцлийг бүрдүүлж чадахгүй байгаа энэ хуулиа өөрчилж чангагтгах хэрэгтэй. Зэрлэг балмад танхайчууд бөөс мэт үржиж байна. Амийг амиар. Хөөрхий охин ямар их тарчилсныг мартаж болохгүй

Зочин 2018-11-07 27.123.214.2

Uheech nowshnuudaa

Mgl 2018-11-07 66.181.161.28

Tsaaz amiig amiar alaad uguu

Зочин 2018-11-07 202.21.106.141

Хурдан яллаад байх ёстой газарт нь явуул

Зочин 2018-11-07 202.126.89.133

Jigshij baina

Зочин 2018-11-07 202.126.89.133

Iim hun bolgoj osgodog aav eej bas buruutai. Buruu humuujiltei hun sugnuud baina.

Зочин 2018-11-07 175.38.117.60

Бузар лларуудыг нарсанд амьсгалуулж байгаад зүйл дуусгах хэрэгтэй...