ЖДҮХС-гаас зээл авсан гишүүдийг “Бид уучлахгүй” аян эхэллээ | News.MN

ЖДҮХС-гаас зээл авсан гишүүдийг “Бид уучлахгүй” аян эхэллээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.11.07-нд нийтлэгдсэн

ЖДҮХС

ЖДҮХС-гаас зээл авсан гишүүдийг “Бид уучлахгүй” аян эхэллээ

ЖДҮХС-гаас зээл авсан гишүүдийг “Бид уучлахгүй” аян эхэллээ

Тайваний Үндэсний Формоса их сургуулийн монгол оюутнууд “Бид уучлахгүй” цахим хөдөлгөөн эхлүүлж буйгаа өнөөдөр /2018.11.7/ зарлалаа. Хөдөлгөөний зорилго нь  Жижиг дунд үйлдвэрийг хөгжүүлэх сангаас (ЖДҮХС) эрх мэдлээ урвуулан ашигласан төрийн албан хаагчдад хариуцлага тооцуулах аж.

Тэд “Монголд болж буй шударга бус үйл явдлыг тэвчиж чадахгүйнэ. ЖДҮХС-гаас эрх мэдлээ урвуулан ашиглан, өөрийн хамаарал бүхий компаниар дамжуулан зээл авсан Ж.Энхбаяр, Н.Учрал, тэргүүтэй УИХ-ын гишүүдийг  бид уучлахгүй. Тэдэнд ёс зүй, улс төр, ёс зүй, хуулийн хариуцлага тооцохыг уриалж байна. Тэд уучлалт гуйсан ч хүлээж авахгүй. Бид уучлахгүй. Баг зүүсэн хулгайч нар ордонд биш шоронд байх ёстой. Бидний сошиал жагсаалыг дэмжвэл нэгдэж, үзэл бодлоо илэрхийлэхийг хүсье. Бид хулгайч тэжээж чадахгүй We can not forgive” гэлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
34
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ПАРТИЗАН 2018-11-07 64.119.17.67

ЗӨВДӨӨ.ТЭМЦ ТЭМЦ.САЙН ТЭМЦ.

Avatar

Зочин 2018-11-07 202.9.40.158

Энэ чинь зээл шдээ. Төлж таарнаа. Идэж уугаад ул мөргүй залгичихсан нөхдийг уучлаад байгаам уу? Эрдэнэтийн 49-ийн луйвар чинь хэдэн тэрбум долларын ноогдол ашгаа алдаж байгааг та нар ойлгож байна уу? АСЕМ-аас Бондуудаас, Гашуунсухайт төмөр замаас, Үнэ тогтворжуулах нэрийн дор гээд тоо томшгүй идэлтүүдийг яах гэж байна вэ? Дуугүй л байх уу? Энэ улс төр үү?

Avatar

Зочин 2018-11-07 202.131.227.42

Za bitgii tenegt tulburtui commentchid

Avatar

Цэвэрлэгээ эхлэх ёстой 2018-11-07 185.89.216.233

Нэг буруу зүйлийг бурууг нь хэлэхээр өөр зүйл сөргүүлж тавиад л.. Авсан нөхөд ингэдэг биз. Жишээ нь нэг нөхөр нөгөөгөө цусыг гартал зодоход хэрэг үүсгэж зодсоныг буруутгах нь зөв биз дээ. Эсвэл бүгд л зодолддог биз дээ, зодоо л биз, зодож л байг гээд хараад байхуу???

Avatar

ПАРТИЗАН 2018-11-07 64.119.17.67

ЧИ ХЭДИЙГ АВЖ БИЧДЭГ ВЭ.ККК

Avatar

нам бус иргэн 2018-11-07 202.21.120.242

Монгол ардын нам харин хариуцлага хүлээлгэж гишүүдээ хүртэл огцоруулж чадсан нам гэж боддог харин ардчилсан нам бол улам идэж ханахгүй хариуцлага байхгүй байна даа

Avatar

зайлаа 2018-11-07 103.26.193.151

Улаан хувьсгалч Дорж чи нам бус энэ тэр гэж битгий ш*****а

Avatar

Зочин 2018-11-07 64.119.17.67

ЗАЙЛАА.

Avatar

Харцага 2018-11-07 64.119.24.127

МАН-ын гишүүд нь эсрэгээрээ" Нийлээд Авцгаая Манайхаан" гишүүд болжээ

Avatar

Иргэн 2018-11-07 122.201.22.199

Зөв шаардлага тавьж бна дэмжиж бна

Avatar

АРД 2018-11-07 66.181.167.194

Өлсгөлөн зарлах гээд байгаа бол хөрөнгөө хураалгаагүй дээрээ сайн дураараа огцроод тэр шорондоо очиж өлсгөлөнгөө зарла!

Avatar

АРД 2018-11-07 66.181.167.194

УИХ-ын гишүүн Х.Болорчулуун, Б.Батзориг, Т.Солтан, Н.Учрал, Ж.Энхбаяр, Я. Содбаатар, А.Сүхбат, Н.Оюундарь нар гишүүний бүрэн эрхээс түдгэлзэж чөлөөлөгдөх өргөдлөө өгөх нь шударга ёсонд нийцнэ. Бид бүхний тэмцлийн үр дүнд Б.Батзориг өөрийн хүсэлтээр огцорлоо. Одоо Я.Содбаатарыг сайдаас нь огцруулж чадахгүй бол жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухна хүрэлсүх өөрөө огцор! Дээрээс нь оркуудын бөөс жанхуу амлалтаа мурисан тул огцор! Үхсэн баасных нь өлсгөлөн зарлах! Өлсгөлөн зарлах гээд байгаа б

Avatar

Зочин 2018-11-07 202.21.106.169

Залуу үе нь тэмцэж гарч ирэх цаг нь болсон доо. Бусад үеийнхэн бол ямарч тэмцэлгүй болсон. Амаараа бол ярьж чадах байх.

Avatar

зочин 2018-11-07 203.91.118.247

Тэнэг залуус аа, ичээч ,,, одооноос ингээд мөнгөөр жагсагчид болох уу,
Шударга ёсыг үнэхээр хүсэж байвал Хөгжлийн банкны луйвар, АСЕМ-ын луйвар, Бондын мөнгөний луйварыг эхлээд ярь,,,,,,жагс,,,
Ийм арчаагүй залуу үе төрж байгаа улс орон хөгжих үү

Avatar

Ard tumnii neg 2018-11-07 203.91.116.138

Chi tegeed Jijig dundaas huuli busaar zeel avahiig zow gj bodoj bganmu?

Avatar

Зочин 2018-11-07 103.57.93.167

ард түмнээ ажлын байргүй болгоно гэдэг бол маш том гэм буруу.иддэг иддэг гэхэд бүр хоолыг нь улаан цайм булаагаад зусалдаг ичидгүй новшнууд

Avatar

зочин 2018-11-07 103.14.36.6

Дэмжиж байна фс-ээр зөндөө зөндөө шейр хийнэ ээ

Avatar

Ok 2018-11-07 66.181.186.27

Yostoi zuv gazraas zuv humuus ayan ehluulj bna

Avatar

СЭРЭЛТ 2018-11-07 202.70.40.154

УЛСЫН ИРЭЭДҮЙГ БҮТЭЭХ ОЮУТАН-СЭХЭЭТЭН ЗАЛУУСЫН САНААЧЛАГА-СЭРЭЛТ БАЙЛАА. БАЯРЛАЛАА.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж