Г.Солтан гүрийв | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Энгийн иргэдийн хүсээд ч авч чадаагүй жижиг дундын зээлийг эрх баригчид хуваагаад авчихсан нь олон хүний урмыг хугалсан. Бизнес эрхлэгчдээ дэмжих нэрээр төсвөөс мөнгө баталчхаад өөрсдөө хуваагаад авчихсан үйлдэлдээ уучлалт гуйхыг ард иргэд шаардаж эхэлсэн. Гэтэл гишүүдийн зарим нь мэдэн будилж, зарим нь уучлалт гуйхгүй гэдгээ хэлээд амжсан.

Харин Ерөнхий Сайд У.Хүрэлсүх чуулганы индэр дээрээс “зээл авсан гишүүд хууль бусаар зарцуулаагүй гэдгээ нотлоод, уучлалт гуйх ёстой. Ингээд зээлээ яаралтай төлөхгүй бол намын нэр дээр дахин нэр дэвшүүлэхгүй. Зээл авахдаа эрх мэдлээ ашиглаж, хууль бусаар зарцуулсан эсэхийг хуулийн байгууллага шалгана” гэж мэдэгдсэн юм.

Ерөнхий сайдын ийнхүү мэдэгдээд байхад Г.Солтан гүрийхээр шийджээ. Учир нь түүний хамаарал бүхий “Монгол шаазан” компани Жижиг дунд үйлдвэрийг хөгжүүлэх сангаас зээл авсан байдаг. Харин Г.Солтан гишүүн энэ асуудалд хамааралгүй гэдгээ илэрхийлээд, уучлалт гуйхгүй гэжээ. Тэрбээр “намын даргыг хүндэлж байна. Гэхдээ би уучлалт гуйх шаардлагагүй. Энэ асуудлаа намын Бага хурал дээр хэлэлцээд, учир зүгийг нь олно биз” гэсэн байна.

Т.НОМИН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

tumur 2018-11-07 71.202.35.160

muusain xasaguud galzuurch bn ene muusainiig ix xurald songodoggui bolgoe

More fact 2018-11-07 198.44.212.248

http://factnews.mn/mux

Зочин 2018-11-07 64.119.24.97

Шаазан Ваарны сайхан үйлдвэр байсныг хувьдаа аваад байхгүй болгосон нөхөр юм байна л даа

иргэн 2018-11-07 202.179.24.84

Ийм гишүүн байдгийм уу харагддаггүй дуулддаггүй юм идэх гэж бүгж бсийм бна

Зочин 2018-11-07 66.181.191.95

Алтай сентерийн эзэн гэсэн үү

Зочин 2018-11-07 202.179.24.11

Яаж гүрийж чадаж байна вэ? Байнга л шаазангийн үйлдвэрийн хашаандаа явж байдаг шүү дээ. Ичээч

зочин 2018-11-07 66.181.188.239

авсан юмаа өгөхгүй гээд байгаа бол шоронд нь хийх хэрэгтэй

иргэн 2018-11-07 66.181.160.74

Гайгүй хасгууд мэднэ л дээ. Гэхдээ сая Баян-өлгийд очиход хасагууд урианхай, халх зэрэг цөөнхөө илт гадуурхаж ажил олгодоггүй, банкинд ажиллаж байгаа хасгууд нь теллерээсээ эхлээд урианхай, халхуудыг гадуурхаж зээлээ өгөхгүй сар хүртэл хугацаагаар гонжирдог бол хасгууддаа өдөрт нь гаргаад өгдөг, аажим аажмаар халхуудыг баянөлгийгөөс шахаж байна. Эд нар ер нь цаашаа сэтгэлтэй, хойноос ирээд хот минийх, хотонд ороод хонь минийх гэсэн сэтгэлтэй хогийн шаарууд. Монгол төрийн бодлого тэнд огт алга.

Зочин 2018-11-07 103.26.194.89

Солтан салтаадсан мөнгөө төлөөрэй!!!

Зочин 2018-11-07 103.26.194.89

Салтаан салтаадсан мөнгөө төлөөрэй!!!

Зочин 2018-11-07 103.26.194.89

Нэг бүтэн чуулганы хуралдаанд огт үг хэлээгүй гишүүнээр тодорч Гиннесд орж явсан чинь энэ гөлгөр хулгайч хулгай хийх болохоор хоцордоггүй юм байна.Эсвэл дуугуй сууж байхад хүчээр мөнгө өгч хөөрхийг ХЭЛМЭГДҮҮЛСЭН байх.

бодлын хулгайч 2018-11-07 66.181.167.53

\'\'\'САЛТАА\'\'\' ЧИ ГҮРИЙГЭЭД ХЭРЭГГҮЙ

hhhhhhhhhhhhhhhhh 2018-11-07 64.119.20.169

er n hasag hytad nar hezee bhdaa mongol setgelei bsan yum be?ahiuhan yum tsohij avaad Jekei Murat uur hen hen ch bilee?tedniihee araas kazakstanruu zailchih ym l bodoj bga.

Зочин 2018-11-07 43.242.241.86

ene shar nogoon zda yu ve.. muu kazakuud ubsuud bur davarchee.. baidagt n avaachich tavi YERUNHII SAID AA>> YERUNHIILUGCH UU

Зочин 2018-11-07 202.179.26.147

Шалтгаан байгаа байх. Бараг бүгд авсан, зохион байгуулалттай юм болсон болохоор зөрүүд зан нь хөдөлсөн байх.

Зочин 2018-11-07 103.9.89.18

Нүдэнд хүйтэн амьтан бэ