Ерөнхийлөгчийн сүүлчийн, Ерөнхий сайдын эхний сум | News.MN

Ерөнхийлөгчийн сүүлчийн, Ерөнхий сайдын эхний сум

Ерөнхийлөгчийн сүүлчийн, Ерөнхий сайдын эхний сум

Ерөнхийлөгчийн сүүлчийн, Ерөнхий сайдын эхний сум

Ерөнхийлөгчийн сүүлчийн сум УИХ дээр, Ерөнхий сайдын эхний сум намынхан дээрээ буулаа. Хэн, хэн нь жижиг дундын дуулиан дээр оноо авах зорилготойгоор Ерөнхийлөгч нь ялсан монголчуудын балиашигтай, Ерөнхий сайд нь жижиг дунд үйлдвэрлэгчид хийгээд, энэ сангаас зээл авсан эрх баригчдыг эсэргүүцсэн, буруутгасан, цөхөрсөн иргэдийн дэмжлэгтэй тоглолт хийж байна. Хожил хоёр хүнд ирэхгүй нь ойлгомжтой. Тиймээс Ерөнхийлөгчийнх богино зайных, Ерөнхий сайдынх хэрэвзээ “үхэхээс айхгүй” эр зоригоо үүн дээр гаргаж чадвал жинхнээсээ холын зайны улс төр болж мэдэх юм.

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга 2017 онд Ерөнхийлөгчийн сонгуульд ялснаасаа хойш эрх баригчид руу ээлж дараагүй довтолсон, энэ удаад эцсийн сумаа тавилаа. Аравдугаар сарын 29-ны өдөр спикер М.Энхболдод гардуулсан “Зөвшилцөх тухай” албан бичигтээ тэрбээр “2019 оны төсөвт УИХ-ын гишүүд өөрсдийн тойрогт тус бүрт таван тэрбум төгрөгийн төсөв суулгуулсан, нэр бүхий гишүүд ЖДҮХС-гаас зээл авсан нь ил болсон. Тиймээс УИХ бүрэн эрхээ хэрэгжүүлэх боломжгүй гэж үзэн өөрөө тарах шийдвэр гаргах”-ыг УИХ-д санал болгосон юм.

Эрх мэдлийн төлөөх Ардчилсан намын өнгөрсөн дөрвөн жилийн алдааг алхам бүр давтаж яваа МАН-ын хагарал Төрийн тэргүүнд бөөн барьц өгөөд зогсохгүй жижиг, дундын зээл бүр ч сайхан далим болж, "ура, УИХ тар" гэж Ерөнхийлөгчийн зүгээс хашгирч эхэллээ.

Угтаа 64-үүлээ, УИХ-ын бүдүүн бүлэг байж ганц “дайчинд” барьц өгч байвал, МАН-ын хохь. Цувж явсан барнаас цуглаж суусан шаазгай дээр гэдэг.

Мэдээж, Ерөнхийлөгчийн хүсэлтийг УИХ хүлээн авах боломжгүй. Учир нь, УИХ-ыг тараах эрх зөвхөн УИХ-д байдаг бөгөөд Монголын төрийн дээд байгууллагыг тараахын тулд М.Энхболдын парламентын 75 гишүүнээс 51 нь дэмжих ёстой. Үүнийг өнгөрсөн дөрвөн жил УИХ-ын дарга хийсэн, улс төрд хатуу самар болтлоо “чанагдсан” Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд мэдэхгүй байна гэж лав үгүй. Харамсалтай нь, ардчиллаар овоглож, ардчиллын буянаар хөлжиж, албан тушаалд болгонд зоолттой явсан нөхдүүд эргээд ардчилал руугаа нулимахыг үздэг бид мөн азгүй хүмүүс ээ.

Ардчиллыг тугаа, автораа болгож ирсэн Ардчилсан намын дарга С.Эрдэнэ энэ удаад эр хүн шиг тайлбар өглөө. “Ерөнхийлөгчийн засаглалыг, Ерөнхийлөгчийн хийж буй улс төрийг дэмжихгүй” гэдгээ ил шулуухан хэлсэн С.Эрдэнийн үгнээс харахад Ардчилсан нам Ерөнхийлөгчийн засаглал болоод УИХ-ыг тараах Ерөнхийлөгчийн байр суурийг дэмжихгүй нь. Энэ өнцгөөс нь харвал Ерөнхийлөгч мэдрэмж сайтай ч ашиггүй нүүдэл энэ удаад хийлээ. Нэмээд  хэлэхэд, Төрийн тэргүүн өлсгөлөн зарлана гэдэг нь ертөнцийн онигоо. Өөрөө унасан хүүхэд уйлдаггүй гэж.

Үндсэн хуулийн өөрчлөлтийн өмнө эрх баригчдын эмзэг цэг дээр улс төр хийх гэсэн Ерөнхийлөгч цагаа онож буудсан ч байгаа онож чадсангүй. Өчигдрийг хүртэл Ерөнхийлөгчийн засаглалыг дэмжиж ирсэн "хуурай дүү" Л.Оюун-Эрдэнэ нь хүртэл эсэргүүцээд эхэлсэн гэхээр Х.Баттулгыг “хаан”  болгож, өөрөө “хатан” нь болох З.Энхболдын хүсэл талаар болох нь.

Хэдийгээр ирэх 2020 оны сонгуулийн өмнөхөн ЖДҮ-ийг хөгжүүлэх сангаас идэж уусан эрх баригчдын булай илэрч, МАН хөлөг онгоцтойгоо сүйрч буй харагдавч, хархнуудаа живүүлээд У.Хүрэлсүх уснаас хуурай гарах боломж бий. Учир нь, тэрбээр жижиг дундын зээлтэй нэр холбогдсон намын гишүүдээ эргүүлэн татдаггүй юм аа гэхэд ирэх 2020 оны сонгуульд Я.Содбаатар Д.Амарбаясгалан, Х.Болорчулуун, Г.Солтан,  Б.Ундармаа, Н.Оюундарь, Л.Оюун-Эрдэнэ, Б.Жавхлан, Ж.Энхбаярыгаа бүгдийг нь нэр дэвшүүлэхгүй гэдгээ ил тод зарла. Хэрэв  ингэж чадвал МАН-д ялангуяа У.Хүрэлсүхэд ирэх 2020 онд ялах боломж байна. Товчхондоо, У.Хүрэлсүхийн ирэх сонгуулийн ялалтын гол хөзөр нь У.Хүрэлсүхийн намынхан нь болно гэсэн үг. Хэрэв У.Хүрэлсүх үүнийг хийхгүй бол улс төрийн карьер нь дуусна. Үндсэндээ намынхандаа хариуцлага хүлээлгэхээс гадна Үндсэн хуулийг өөрчлөх гэрийн даалгавраа биелүүлэх цаг У.Хүрэлсүхэд чухам одоо л ирж байна. МАН-ынхан Үндсэн хуульд зөвхөн "косметик" хагалгаа хийнэ гэдгээ зарласан. Харин Ерөнхийлөгчийн зүгээс Үндсэн хуулийг үндсээр өөрчлөхийг хүсч буй. Ашиг сонирхлын энэ зөрчил нь У.Хүрэлсүх болон Х.Баттулга хоёрын улс төрийн зам салах эхлэл нь байж мэднэ.

Ерөнхийлөгчийн болон Ерөнхий сайдын тавьсан суманд УИХ үүрээ эвдүүлсэн шоргоолж шиг бужигнаж байна. Ялангуяа, Тусгаар тогтнолын ордныхон. Гэвч, нэг асуулт байна. Эрх баригчдын энэ мэт сэдвийг сэвж, нийгмийн түрлэг болгох Ардчилсан намын залуус харин хаана байна. Жижиг дундын зээл бол АН-ын залуусын хувьд попордог, улстөрждөг, шоуддаг жинхэнэ гоё сэдэв биш гэж үү!

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ХахаХаха
4
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

62 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-11-06 202.179.24.75

Үйлдвэрлэгчид аливаа тендерийг авах гэж компанидаа олох ашгаа цагаан захтнуудад авилга болгож өгсөний улмаас ажлын гүйцэтгэлийн чанар авилгын хэмжээгээр дорддог.Ийм учраас монголд шударга тендер байхгүй, зээл хэрэгтэй газраа очихгүй байгаа юмдаа

Avatar

зочин 2018-11-06 67.180.129.0

Баттулга нь шууд нэвтрүүлэгт болох болохгүй юм яриад өлсөнө гээд хэлчихлээ. Хөөрхий З.Энхболд залруулах гэж үйлээ үзэж байна доо. Та нар минь eрөнхийлөгчөө ингэж шууд мууд юманд битгий оруулж бай л даа. Жаахан боловсрох хугацаа өг л дөө. Энэ чинь дөнгөж хэлд орж байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2018-11-06 66.181.178.217

хүмүүс битгий яс хая гээд л бичих юм ѳнѳѳдѳрхүрэлсүх хамтраад бүгдийг мартаад улс орноо аварья гэх ухааны юм ярьчих шиг болсон АНы хэд зѳрүүлээд тунирхаад байх шиг байсан шүү инээдттэй МАН болоод АН нэг л чиг үүрэгтэй хамтархаараа бүр ч хорлонтой ажил хийдгийг ЖЭрдэнэбат сангийн сайд байхдаа дубайд балай гэрээ хийчихээд ирсэн гэдгийг АНы ацнууд МАНы ммал гишүүд дэмжигсэд мэдмээр дэээ

Avatar

Зочин 2018-11-06 45.117.35.12

muu oi muutai yim bna.bolor sangiin said bxad dubaid ochij ter gereeg xiisen yim. yimiig meddeg baij comment bichej bai. malaa

Avatar

Зочин 2018-11-06 64.119.19.94

Хүрэлсүх өөрөөс тань арай илүү ухаантай юм шиг байна аа. Заасан замаар тань орвол буцахдаа юу тээх нь ойлгомжтой бус уу хэхэхэ. Ер нь ингэх хэрэггүй ээ. Тэд бас өөрийн толгойтой, арай л ухаантай хандах байх аа.

Avatar

Зочин 2018-11-06 80.153.196.113

Сайн бичсэн байна!!!!!!!

Avatar

Жа 2018-11-06 66.181.184.204

Миеэгээ унагаах нь гэж ньюсыхэн уурлахаар хэн АНын залуусыг дэмжиж олон түмэнтэй уулзуулах вэ, манкурт боолуудаа

Avatar

saihnaa 2018-11-06 66.181.161.73

2 goe tumur urugdug gar l da ug ni

Avatar

Төрөө 2018-11-06 139.5.216.57

Энэ Нямсүрэн. дандаа хүмүүсийн хооронд яс хаяж явах юмаа

Avatar

mmeedee 2018-11-06 103.10.21.69

миний бидний ерөнхийлөгчийг яагаад ертөнцийн онигоо болно гэж бодоов тэгэхүү яахав гэж биднээс асуусан юм л даа.МАН ыг үндсэн хуулиараа хориглох заалт оруулья гээд түс тас хэлээд тэмцвэл тэмцэе.ийм бөөрөнхий юмыг бөөрөнхийлөөд л бичээд байдаг мөн дэнэг сэтгүүл ч юм даа чи.

Avatar

Зочин 2018-11-06 103.26.193.215

ugaasaa l onigoo shdee ter beleg temdegiin ug mun uu

Avatar

цаашаа цаашаа 2018-11-06 124.158.113.11

нийлээд ажиллаж чадахгүй бол зайлцгаа. Монгол өчнөөн сайн сайхан хүмүүс бий

Avatar

Зочин 2018-11-06 66.181.179.162

Хөрөнгө нь багтахаа байсан Компанийн эзэд-УИХ-ын гишүүдээ яаж ч чадахгүй дээ ноён Хүрэлсүх У . Намаа санхүүжүүлэх гэж үйлээ үзэж байгааг чинь далимдуулан наад олигархууд чинь УИХ-д шургалцгаасан нь нууц биш Бүр давраад УИХ-ын гишүүн Б.Дэлгэрсайхан Намынхаа бодлого руу нулиман "Эрдэнэтийн 49 хувийг хувийн хэвшилд өгсөн нь зөв" гэж солиорч байсан Нээрээ л Удирдах зөвлөл , Намын дарга бол "Шүдгүй Арслан Намд хатуу сахилага бат хэрэгтэй эв нэгдэл хэрэгтэй 2020 он хаяанд ирлээ

Avatar

putin 2018-11-06 103.10.21.69

манай армийнхан гэж хөөтэй төлөг шиг хэдэн юм байх юм.системээ эргэлтээр өөрчлөөд эдийн засгаа аварч үлдсэн хөгжсөн улсуудаас ичдэггүй тэгээд генералууд гээд байгаа шүү бас чааваасдаа.

Avatar

Зочин 2018-11-06 202.179.26.251

Нямсүрэнгийн нийтлэлийг унших дуртай

Avatar

Зочин 2018-11-06 66.181.161.102

Эбатай адилхан дугуйнууд байнөө 2 жил юу ч хийсэнгүй эба энхрийлээд өнгөрөөлөө юу н оффшор юу н шударга ёс түй май гэж салаавч өглөө бидэнд азгүй ард түмэн юмооо ллалар

Avatar

Irgen 2018-11-06 174.209.18.163

Zaaa yaahav ,salaavch ugch lll baidgiin ,uul ni mongolchuud gaigui humuus.daanch aimhai hulchgar huvia hicheesen deer ni zalhuu urvagch bolson.Odoo zarim zalhuu urvagch shaaruud hyatadiig dagahuu orosiig dagahuu,hen bidend mungu uguhuu geed tusgaar togtnol erh chuluuguu zarah geed yariad bdg bolson bna . Neg heseg ni yerunhiilugchuu dagaad orosd dagaar orood hyamdhan benzin heregleye ch geh shig shivshigiin yum yariad yavj bna.Urvagch nar bol zalhuu belen yum harsan archaagui shaaruud.

Avatar

Зочин 2018-11-06 66.181.161.102

Эбатай адилхан дугуйнууд байнөө 2 жил юу ч хийсэнгүй эба энхрийлээд өнгөрөөлөө юу н оффшор юу н шударга ёс түй май гэж салаавч өглөө бидэнд азгүй ард түмэн юмооо ллалар

Avatar

Браво 2018-11-06 103.57.94.29

2020 оны сонгуульд Я.Содбаатар Д.Амарбаясгалан, Х.Болорчулуун, Г.Солтан, Б.Ундармаа, Н.Оюундарь, Л.Оюун-Эрдэнэ, Б.Жавхлан, Ж.Энхбаярыгаа бүгдийг нь нэр дэвшүүлэхгүй гэдгээ ил тод зарла. Хэрэв ингэж чадвал МАН-д ялангуяа У.Хүрэлсүхэд ирэх 2020 онд ялах боломж байна.

Avatar

Зочин 2018-11-06 64.119.18.105

Юун үлгэр хэн сараачаав?

Avatar

Анар. 2018-11-06 202.9.42.19

Хүрэлсүх гэгч сүржин даржин эрийг солио.Хаянхярваач юм уу Сумьяабазар гээд л байж л байна.

Avatar

Зочин 2018-11-06 66.181.161.102

60 Тэрбумынхан зөндөө хахаха

Avatar

Amur 2018-11-06 202.126.89.94

Setguulchid iim balai ylsyyd shd hydaldagdsan

Avatar

Зочин 2018-11-06 103.57.92.30

Битгий яс хая.Буруубусармагт автаж.ёс зүй нь ёроолдоо хүртэл унасан УИХ-ыг захиалгаар ѳмгѳѳлдѳг сэтгүүлч новш юм даа.

Avatar

Зочин 2018-11-06 182.160.35.99

Монгол улс Ц.Элбэгдорж хэмээх зангарагтай ухаалаг ерөнхийлөгчтэй байжээ.

Avatar

KKK 2018-11-06 182.160.0.178

Арай биш ...

Avatar

Зочин 2018-11-06 103.57.95.29

Xurelsux 2020 ond lalariin novshuudtaigaa zailaarai.MAH odoo luivarchin xamgaalbal ingeed SONOJ bgaa ym.

Avatar

Ард 2018-11-06 202.179.17.85

2020 оны сонгуулиас омно ЕРОНХИЙЛОГЧИЙГ Монгол улсыг удирдах чадвартай хунээр солих хэрэгтэй. Тэр цагт Монгол улс хогжлийн зов замд орно.

Avatar

kkk 2018-11-06 202.179.31.6

BITGUU HUTS BUZAR MINI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TER MIE ENKHBOLDOO HOOJ ZAILUUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\nHUUHDIIN PARK ODOOO HAANA BN!!!!!!!!!!!!!!!????????????????? BUZAR ENKHBOLD UTAA ENKHBOLODOOO HOOO!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-06 202.179.17.85

Баттулга гэдэг хун Тусгаар Тогтносон Бурэн эрхэт МОНГОЛ улсын еронхийлогч гэдгээ , бас ард тумний эв нэгдлийг эрхэмлэх, эх орныхоо аюулгуй тайван байдлыг хангах ...., г.м зондоон уурэгтэй гэдгээ мэддэг хун уу ????. Дандаа хагалж бутаргах л юм хийгээд суух юм. Энэ чинь Монгол улсыг харь орны идэш болгох боломж л болгоод бна шуу. Энэ Уйлдлууд нь Ундэсний аюулгуй байдалд маш ноцтой уршигтай .!!! Оорийн толгойгуй Улс Орныг Удирдах Чадваргуй ЕРОНХИЙЛОГОО оорсчилох хэрэгтэй Монголчуудаа

Avatar

Хѳндлѳн 2018-11-06 103.57.92.30

Дарлуулж дээрэлхүүлж ханадаггүй мал вэ чи.Үүнээс илүү яаж энэ улс орныг самрах ёстой вм бэ малаа

Avatar

Ард Аюуш 2018-11-06 202.72.245.209

ТЭМЦЭНЭ ЭЭ ХИЙНЭ ЭЭ БҮТЭЭНЭ ЭЭ Л ГЭЭД ОЛОН УДАА АМАЛЛА АА ДАА ТЭМЦСЭН ХИЙСЭН БҮТЭЭСЭН НЭГ Ч ЮМ АЛГА Л БАЙХ ЮМ ОДОО БҮТЭН ХАГАС ЖИЛ ИНГЭЖ АМЛААД Л ЯВАХ УУ ТЭР ХООРОНД ХИЧНЭЭН САН ХӨМРӨГ ХООСРОХ БОЛ ААН? ХҮҮК ЭЭ

Avatar

Зочин 2018-11-06 103.50.206.62

энэ 2ч ерөөсөө өөдгүй Монгол эр хүний жудаг чанар түй гээд байхгүй балиар хогийн шаарууд.Энэ үйлдэл нь эргээд өөрсдийнх нь толгойг ороож байгаа нь энэ.Гороо амсаж байгаа нь энэ дээ.Буруу гарын хүмүүс өөдөө явах түүх байхгүй.Гөлөгнүүдээ дагуулаад энэ 2 банхар төрөөс зайлваол болно доо.Баттулгыг огцруул.2-ллаа төрөөс явах нь үнэн.

Avatar

11111111 2018-11-06 183.177.106.66

Баттулгын хүү Тариалан эрхлэлтийг дэмжих сангаас 1,0 тэрбум төгрөгийн зээл авсан гэнэ. 21 санг шалгаад үнэн мөнийг нь олоод ялгаад салгаад өгөөсэй.

Avatar

Өлсгөлөн чоно лугаа адил 2018-11-06 65.49.68.158

Боломж л гарвал барьж идэх гэсэн хогийн муу санаатай женко болон түүний тойрон хүрээлэгчид. Монгол улсын эрх ашиг гэж түй ч байхгүй шүү. Луйвар хийж, хүн гүтгэж төрд гарчихаад, Монгол улсын Ерөнхийлөгч байж улсынхаа эв нэгдэл, ард түмний эрх ашгийг юман чинээ бодохгүй байгаа нь цусанд нь харь орны бохир орсноос гарцаагүй.

Avatar

Зочин 2018-11-06 202.21.124.21

muu teneg janko ard irged deer togloj bna . muu luivarchin dald oroosoi

Avatar

Зочин 2018-11-06 202.179.27.114

АН 16 онд ялагдсан. Одоо МАН төр барьж байна. Ийм л юм. Одоо АН-ыг ингээчээ тэгээчээ гэх нь утгагүй хэрэг.

Avatar

Зочин 2018-11-06 202.21.106.162

Үндсэн хуульд хэрэгжих боломжгүй муу заалт байвал аваад хаях хэрэгтэй ш дээ. Ерөнхийлөгч хуулийн дагуу л шаардлага тавьж байхад тэрийг нь биелэхгүй юм хийлээ гэж дооглож байх юм.

Avatar

Зочин 2018-11-06 103.10.21.77

Ер нь Зи-г Ерөнхийлөгч л гээд бодчих. Монгол улс нууцЕрөнхийлөгчтэй.

Avatar

зочин 2018-11-06 202.9.43.101

та нар ерөнхийлөгчөө тэнэг л гэх юм хэргээс мултрах , хуурч мэхлэх, хулгай хийхдээ та нараас хавьгүй илүү байгаа биздээ. ан ын нэрээр тэрбум тэр бумаар мөнгө тараагаад л баригдаад л санал худалдаж аваад л намын шадар сайдыг урвуулж аваад л м.энхболдыг хонь болтол ноолоод л ерөний болоод байхад та нар хаана байсан юм .одоо та нар огцоруулах болом байв ч зориггүй амьтад шүү дээ. та нар чадахгүй намыхаан

Avatar

Зочин 2018-11-06 43.242.243.111

-" Х.Баттулгыг “хаан” болгож, өөрөө “хатан” нь болох З.Энхболдын хүсэл" гэнэ шүү . ха ха ха . онож хэлжээ

Avatar

ард олон 2018-11-06 202.126.89.144

З.ЭНХБОЛДЫН ҮНЭЭР ЯВААД УЛАМ Л ТЭНЭГИЙГЭЭ ХАРУУЛААД БАЙХИЙН ЭНЭ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ УДАА ДАРАА ХОРИГ ТАВИАД ТЭРИЙГ НЬ ХЭН Ч ТООХГҮЙ ӨӨРИЙГӨӨ Л ДООШОО ХИЙЙГЭЭД БХИЙН ДАА АРАЙ ДЭНДҮҮ ТЭНЭГҮҮ ҮГҮЙ ЮУ

Avatar

Нэг ард 2018-11-06 202.179.26.186

Чи ганцаараа ард олон болохгүй. Бодол чинь богино байна.

Avatar

зочин 2018-11-06 202.126.89.144

Энэ ерөнхийлөгч ОВОО тэнэг гэдгийгээ удаа дараа харуулаад байна л даа БҮХ ЗҮЙЛЭЭ УСАН ТЭНЭГ З.ЭНХБОЛДООР удирдуулаад байдаг хоиг болгон нь хүчингүй болгогдоод өөрийнхөө нэрийг бузарлаад л дуусдаг шүү дээ з.Энхболд гухай их мөрөөджээ ӨМНӨ НЬ УИХ-ын дарга байхдаа л суудлаа ашиггүй бна гээд дээгүүр доогуур гоншигноод явдаг байсныг хүн болгон л мэднэ л дээ Баттулгад хачиг шиг наалдчихаад л араас нь шруфдээд л тэр нь хэзээ ч бүтэхгүй гэдгийг ойлгох чадваргүй З.ЭНХБОЛДЫГ НОХОЙ Ч ТООЖ ШИНШИХГҮЙ ДЭЭ

Avatar

зочин 2018-11-06 202.126.89.144

Энэ ерөнхийлөгч ОВОО тэнэг гэдгийгээ удаа дараа харуулаад байна л даа БҮХ ЗҮЙЛЭЭ УСАН ТЭНЭГ З.ЭНХБОЛДООР удирдуулаад байдаг хоиг болгон нь хүчингүй болгогдоод өөрийнхөө нэрийг бузарлаад л дуусдаг шүү дээ з.Энхболд гухай их мөрөөджээ ӨМНӨ НЬ УИХ-ын дарга байхдаа л суудлаа ашиггүй бна гээд дээгүүр доогуур гоншигноод явдаг байсныг хүн болгон л мэднэ л дээ Баттулгад хачиг шиг наалдчихаад л араас нь шруфдээд л тэр нь хэзээ ч бүтэхгүй гэдгийг ойлгох чадваргүй З.ЭНХБОЛДЫГ НОХОЙ Ч ТООЖ ШИНШИХГҮЙ ДЭЭ

Avatar

зочин 2018-11-06 202.126.89.144

Энэ ерөнхийлөгч ОВОО тэнэг гэдгийгээ удаа дараа харуулаад байна л даа БҮХ ЗҮЙЛЭЭ УСАН ТЭНЭГ З.ЭНХБОЛДООР удирдуулаад байдаг хоиг болгон нь хүчингүй болгогдоод өөрийнхөө нэрийг бузарлаад л дуусдаг шүү дээ з.Энхболд гухай их мөрөөджээ ӨМНӨ НЬ УИХ-ын дарга байхдаа л суудлаа ашиггүй бна гээд дээгүүр доогуур гоншигноод явдаг байсныг хүн болгон л мэднэ л дээ Баттулгад хачиг шиг наалдчихаад л араас нь шруфдээд л тэр нь хэзээ ч бүтэхгүй гэдгийг ойлгох чадваргүй З.ЭНХБОЛДЫГ НОХОЙ Ч ТООЖ ШИНШИХГҮЙ ДЭЭ

Avatar

Яахаа мэдэхээ байсан иргэн 2018-11-06 203.91.118.180

Зөвхөн ЖДҮ зээлийг л ярих юм. Цаана нь ил болоогүй хэрнээ ил тодоор завшсан, идэж уусан олон улс төрчид, албан тушаалтнууд ард иргэдийг "хэн юу хэлэх вэ" гэж доромжлоод, үгээ хэлсэн нэгэнийг нь айлгаж сүрдүүлж дээрлэхээд байж л байна шүү дээ. Ядарч зовсон иргэд нь сонгосон төр засагтаа үгээ хэлж чадахгүй, мэдэхгүй, бие бие рүүгээ бухимдан, өдөр өдрийнхөө амьдралыг үргэлжлүүлэн "миний хэлсэн үг хэнд хамаа байх вэ дээ, угаасаа л бүгд тэмцээд дийлэхгүй, засч залруулж чадахгүй" гэж амьдарч байна.

Avatar

зочин 2018-11-06 202.70.44.238

Энэ сэтгүүлч өөрийнхөө бодлыг бичсэн байх шиг байна. Энэ бол сэтгүүлч чиний л бодол. Би бол өөр бодолтой. Монголын ард түмнээс сонгогдсон Ерөнхийлөгчийн үг хэл, үйлдэл бол монголын нийт ард түмэн сайн сайхан амьдрахыг л хүсэж, шударга нийгэм байгуулахын тулд ард түмнийхээ дуу хоолой болж яваа гэж харж байгаа. Санал ч 100 хувь нийлдэг. Ерөнхийлөгч хувийн эрх ашгаа бодож нэг ч алхам үйлдэл хийгээгүй. чиний миний төлөө, бидний үр хүүхдийн төлөө шударга нийгэм байгуулахын төбүхнээ зориулж байгаа хүн

Avatar

Зочин 2018-11-06 175.38.117.60

Хуцаач, хулгайлсан 280 саяыг нь хэн төлөх үү?

Avatar

АРД 2018-11-06 66.181.167.194

Бид бүхний тэмцлийн үр дүнд Б.Батзориг өөрийн хүсэлтээр огцорлоо. Одоо Я.Содбаатарыг сайдаас нь огцруулж чадахгүй бол жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухна хүрэлсүх өөрөө огцор! Дээрээс нь оркуудын бөөс жанхуу амлалтаа мурисан тул огцор! Үхсэн баасных нь өлсгөлөн зарлах! Өлсгөлөн зарлах гээд байгаа бол хөрөнгөө хураалгаагүй дээрээ сайн дураараа огцроод тэр шорондоо очиж өлсгөлөнгөө зарла!

Avatar

Зочин 2018-11-06 66.181.161.95

АН НАМЫНХАН БАС ХӨГЖИЛИЙН БАНКААС ШААСАН ШҮҮ ДЭЭ АЙГААД АМАА ХУМХСАН МӨНГӨ ХЭДЭН УЛС ТӨР ХИЙГЭЭД НӨГӨӨ ХЭДЭЭ ЖИЙХ ХЭРЭГТЭЙ ДЭ

Avatar

Зочин 2018-11-06 66.181.161.118

ХӨГИЙН ШУНАЛЫН ТУЛАМНУУД, АЛТАА ӨВАӨЛ ҮХЭЭРЭЙ

Avatar

зочтн 2018-11-06 66.181.161.118

ХӨГИЙН ХӨГИЙН ГЭХЭД ҮНЭХЭЭР ХӨГИЙН ШААРНУУД.ЯДАРСАН ТҮМНЭЭ ШУЛЖ ДЭЭРЭЛХЭЖ ХАНАХГҮЙ БАЙНА УУ

Avatar

Зочин 2018-11-06 66.181.161.118

ХӨГИЙН ПИЗДАНУУД, ЯДАРСАН ТҮМНЭЭ ШУЛЖ ДЭЭРЭЛХЭЖ ХАНАХГҮЙ БАЙНА УУ

Avatar

Хатан ухаант хагас хүн зика бол хааныхаа махан толгойнд шигдсэн хорт хавдар юм 2018-11-06 175.38.117.60

Зөв зөв, жижиг болон дунд орлогтой иргэдийн амьжиргааг тонож хувхай болтол нь ядууралд унагаж байгаа энэ зээлийг олгосон болон хүртсэн аливаа албан тушаалтнуудад хатуухан шийтгэл ноогдуулбал таарна! Хожимын хулгайч нарт ч САНУУЛГА болох биз...

Avatar

Gfr 2018-11-06 139.5.218.21

KHURELSUKHED 2020 OND YAMAR CH BOLOMJ BAIHGUI. BOLOMJ BAINA CH GEH SHIG BITGII TSAASAN MALGAI UMSGUU...UURUU GARAHAD CH HETSUU

Avatar

Зочин 2018-11-06 122.201.22.222

Энэ Болор дуран гэдгийн цаана мангарын нэгэн бүдүүн бор шувуу байдаг юм. Хэлчих үү илчлээд өгөх үү

Avatar

Зочин 2018-11-06 122.201.22.222

Ёстой ой гутлаа. Арай ч дээ. Их сургуулийн 1 курсын оюутан хүртэл иймэрхүү юм яриад суухгүй л байх. Хаянхярваа гэж амьтан хамгийн их хутгуур хийж байгаа шүү. Батзандан маш сайхан хэллээ. Хүрэлсүх жулдаж байна. МАН ёс зүйгүй нам гэдгээ батлав. Одоо энэ хэдийг яахыгаа Ард түмэн минь өөрсдөө мэдтүгэй. Нөгөө шударга царайлаад байдаг Оюун эрдэнэ, Жавхлан оролцсон гэхээр ойлгомжтой. Төрөөр наадаж байна даа. Шударга ёс Монголд алга. Үнэхээр хумхын тоос ч мэт алга байгаа нь аймшигтай.

Avatar

Зочин 2018-11-06 183.90.36.138

Богино, урт гэх шиг сүрхий дүгнэх юмаа

Avatar

Зочин 2018-11-06 202.9.43.168

Энэ хүн юу бичиж байгаагаа ойлгож байна уу

Avatar

Хүрлээ ЖДҮ 2018-11-06 146.185.31.213

Ж.Энхбаяраа баяртай, явахдаа Хөдөлмөр нийгмийн яамнаас дүү дэд сайд болох будмал, хоосон толгойтой Мөнгөнчимэгээ явч явахаа мартав

Avatar

Зочин 2018-11-06 119.40.100.142

Хмм бас шахаатай. Шударга царайлж гүйгээд байсан худлаа золиг байсан байх чив.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж