“URBAN” брэнд “GARUDA-2018” цомын эзэн боллоо | News.MN

“URBAN” брэнд “GARUDA-2018” цомын эзэн боллоо

Хуучирсан мэдээ: 2018.11.01-нд нийтлэгдсэн

“URBAN” брэнд “GARUDA-2018” цомын эзэн боллоо

Монгол Улсын нийслэл Улаанбаатар хотод шинэ брэнд үүсгэж, хэрэглэгчдэд чиглэсэн, иргэдийн таашаалд нийцсэн, экспортыг орлох бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэж, ажлын байрыг олноор бий болгон, эдийн засгийн хөгжилд үлэмж хувь нэмэр оруулсан “ДЕНИМОН” ХХК-ийн “URBAN” брэнд нь НИЙСЛЭЛИЙН БҮТЭЭН БАЙГУУЛАЛТЫН ДЭЭД ШАГНАЛ “GARUDA-2018” цомын эзэн боллоо.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
3
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2018-11-01 64.119.21.47

uildwer n hangalttai huchin chadaltai bish. uildver baih n bgaa. ende tsuun toonii baraagaa l hiideg, urd inhenhiig n hiidegchgui bur belen yum avchirch zardag shdude.

Avatar

Зочин 2018-11-01 66.181.160.35

UGasa hyatad

Avatar

Зочин 2018-11-01 66.181.160.35

UGasa l hyatad, teneg hun huurj bga bishde.

Avatar

Zochin 2018-11-01 66.181.160.2

Hytad gsen barimtaa delgeed yrildaa vildwer n hvrtel mongoldoo bdg bzdee brend hogjin gj zvil bna yuch medhgvi baij ingej hamaagvi helj bolohgv bhaa

Avatar

Zochin 2018-11-01 66.181.161.115

Hyatdaas baraagaa oruulj mongol shoshgo naaj zardag shde. Gaali maaliinhan medne. Deelnuudee ch gesen ihenhiig n hyatad uildvereer oyulj tsuun hediig n mongolii. Oydolchdoor huvaaj oyuldag. Umdnuud n razmeriin olon gajilttai bdag hyatdad oyuldag bolohoor.

Avatar

Бат 2018-11-01 103.57.94.242

Утгагүй юм.

Avatar

зочин 2018-11-01 202.179.27.48

хятад бараа ихээр оруулж ирлээ гээд цом өгч бгаан бхдаа

Avatar

Зочин 2018-11-01 64.119.27.206

УБ–хотын иргэдийн төлөөлөгчид түгжирлийг багасгахын тулд борлуулалтын машинийг өдрийн цагаар явуулахгүй шөнийн цагт бараа түгээнэ гэдэг яриа,сенсаац дэгдээгээд хүнсний барааны үнийг нэмэгдүүлж ашгаа нэмэх аргаа хэрэглээд эхэллээ.Үнэ нэмсний хариуцлагыг хотын иргэдийн төлөөлөгч,замын цагдаагийнханд хүлээлгэх хэрэгтэй.Хүрэлсүх ерөнхий сайдаа!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-01 64.119.27.206

УБ–хотын иргэдийн төлөөлөгчид түгжирлийг багасгахын тулд борлуулалтын машинийг өдрийн цагаар явуулахгүй шөнийн цагт бараа түгээнэ гэдэг яриа,сенсаац дэгдээгээд хүнсний барааны үнийг нэмэгдүүлж ашгаа нэмэх аргаа хэрэглээд эхэллээ.Үнэ нэмсний хариуцлагыг хотын иргэдийн төлөөлөгч,замын цагдаагийнханд хүлээлгэх хэрэгтэй.Хүрэлсүх ерөнхий сайдаа!!!!

Avatar

Зочин 2018-11-01 202.55.188.38

хятад бараанд цом өгдөг болжээ

Avatar