Д.Эрдэнэбатын албан тушаалаа урвуулсан 10 баримт | News.MN

Д.Эрдэнэбатын албан тушаалаа урвуулсан 10 баримт

Хуучирсан мэдээ: 2018.10.31-нд нийтлэгдсэн

ЖДҮХС

Д.Эрдэнэбатын албан тушаалаа урвуулсан 10 баримт

Д.Эрдэнэбатын албан тушаалаа урвуулсан  10 баримт

Улс төрийн хүрээнд нэг ийм “ хэлц” байдаг. “МАН нууж, АН-ынхан ил иддэг” гэж.  Жижиг дунд үйлдвэрийг хөгжүүлэх сангаас олгодог зээлийн дуулианаар “пий, паа” болж, ажил хаялт зарлаж байсан Ардчилсан намынхан ч энхийн цагаан тагтаанууд биш байжээ.

Ердөө долоо ч хүрэхгүй хоногийн өмнө “Ардчилсан намынхнаас хэн, хэн хэдэн төгрөгийн зээл авсныг гаргаад ир” хэмээн тодорч суусан АН-ын дарга С.Эрдэнэ,  бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат нартай холбоотой их мөнгөний баримтууд өдгөө илчлэгдээд байгаа юм.  Тухайлбал, С.Эрдэнэ гишүүний охин Э.Содгэрэлийн хувь эзэмшдэг компанитай холбоотой асуудал шүүх дээр очсон гэх мэдээлэл цацагдсан бол Д.Эрдэнэбат гишүүн Аж үйлдвэрийн сайдаар ажиллах үедээ  ЖДҮ-ийг хөгжүүлэх сангийн хөрөнгийг баруун солгойгүй цацсан баримт байна.

 Хэвлэлийн бага хурлын үеэр АН-ын гишүүд “ЖДҮ-ийг дэмжих сангийн бүх орлого, зарлагыг  ил гаргах ёстой” гэсэн зарчмын шаардлага тавьсан. Энэхүү зарчмын шаардлагын хүрээнд Д.Эрдэнэбат гишүүний  Аж үйлдвэрийн сайд байхдаа сонгон шалгаруулалтгүйгээр  олгосон олон тэрбумын зарцуулалт болон эргэн төлөлтийг ил болгох нь зөв биз.

Өөрөөр хэлбэл, 2014-2016 оны хооронд Аж үйлдвэрийн сайдаар ажиллаж байхдаа "шударга ардчилагч" Жижиг дунд үйлдвэрийг хөгжүүлэх зээлийн сангийн олон тэрбум төгрөгийг сонгон шалгаруулалтгүйгээр олгосон гэх “хэрэгт”  холбогдсон арван баримтыг дэлгэе.

БАРИМТ 1: 2015 оны зургадугаар сарын 8-ны өдөр тэрбээр 108 тоот тушаал үйлдэн  “Само” компанид хоёр тэрбум , “Он энд офф” компанид нэг тэрбум , “Гэтженероус” компанид  988 сая төгрөг,  “Сити палас” компани  нэг тэрбум  40 сая гээд нийтдээ 5.02 тэрбум төгрөгийг хөнгөлттэй нөхцөлөөр сангийн эргэн төлөлтөөс өгчээ.

БАРИМТ 2:  2015 оны аравдугаар сарын 13-ны өдрийн 170 тоот тушаалаар  “Топ шилэн хийц” компанид 350 сая, “Замбага трейд” эмнэлгийн өргөтгөлд 350 сая, “Бумконстракшн”-д 430 сая төгрөгийг  олгосон байна.

БАРИМТ 3: 32015 оны арваннэгдүгээр сарын 17-ны өдөр 183 дугаар тушаал гаргаж “ВИДҮ” компанид хоёр тэрбум төгрөгийг  сангийн эргэн төлөлтийн мөнгөнөөс олгох шийдвэр гаргасан бөгөөд хүү болон зээлийн эргэн төлөлтийн хугацааг тусгаагүй.

 БАРИМТ 4: 2016 оны дөрөвдүгээр сарын 11-ний өдрийн 61 тоот тушаалаар “Глобал аппарел лимитед” компанид хоёр тэрбумыг  өгчээ.

БАРИМТ 5: 2016 оны дөрөвдүгээр сарын 15-нд нийт 40 төсөлд хоёр тэрбумыг  сонгон шалгаруулалтгүйгээр мөн олгохоор шийдвэрлэж, үүнээс  “Буян од” компанид 987 тэрбум төгрөгийг өгчээ.

БАРИМТ 6: 2016 оны тавдугаар сарын 4-ны өдөр “Ораметалл” компанид 1.3 тэрбум төгрөгийг олгожээ.  Сонгуулиас болохоос ердөө нэг сарын өмнө гэсэн үг.

 БАРИМТ 7: Аж үйлдвэрийн сайдаар ажиллаж байхдаа 2016 оны зээлийн эргэн төлөлтөөс 17 тэрбум 799 сая төгрөгийн зээлийг санхүүжүүлсний дийлэнх нь Сэлэнгийн, тодруулбал өөрийнх нь тойргийнх нь иргэд  байжээ.

БАРИМТ 8: “Тэгшхан” ХХК, “Эн жи Ди” ХХК ба М.Золзаяа /Шилдэг ширмэл ХХК/, “Левел Юнит” ХХК-иуд болон “Аж үйлдвэрийн цогцолбор” төрийн өмчийн оролцоотой  хаалттай  хариуцлагатай компани  гэрээ байгуулснаас хойш зээлийн хүү төлсөн мэдээ байхгүй байна.

БАРИМТ 9: Аж үйлдвэрийн сайдын 2016 оны хоёрдугаар сарын 8-ны өдрийн А/25 дугаар тушаалын дагуу Жижиг, дунд үйлдвэрийг хөгжүүлэх сангаас “Аж үйлдвэрийн цогцолбор”  төрийн өмчит хувьцаат компанитай байгуулж  үүнээс хэдхэн хоногийн дараа тус компанид хүүгүй, барьцаагүй 1,800,000,000 төгрөгийн  зээл олгон,  үүнийгээ   Говийн  бүсэд  барих газрын  тос  боловсруулах  үйлдвэрийн  урьдчилсан техник эдийн засгийн  үндэслэл боловсруулах ажлын гүйцэтгэгчээр шалгарсан Унгарын Евройл  компанийн ажлын  хөлсөнд  шилжүүлсэн нь гэрээг  ноцтой   зөрчсөн  үйлдэл   болжээ.

БАРИМТ 10: УИХ-ын сонгуулиас ердөө зургаахан хоногийн дараа буюу “Локал менежмент” ХХК-д 600.0 сая,  иргэн Н.Гүрбаатарт 200 сая, “Ё-Эс-Би” ХХК-д 500сая  нийт 1,3 тэрбум  төгрөгийг олгосон бөгөөд дээрх компаниуд ямар нэгэн  сонгон  шалгаруулалтад  хамрагдаагүй байна.

Сангийн яамны Санхүүгийн хяналт, шалгалтын хэлтсийн улсын ахлах байцаагч Г.Янжинсүрэнгийн тайлбарыг хүргэе.

Ийнхүү  УИХ-ын гишүүн Д.Эрдэнэбат сайд байхдаа сангийн мөнгийг таалсандаа хүүгүй, сонгон шалгаруулалтгүй, барьцаагүйгээр олгодог байсан бол таалагдаагүйдээ таван хувийн хүүтэй, таван жилийн хугацаатай зээл өгдөг байсан бололтой.  Ямар ч байсан Аж үйлдвэрийн экс сайдын ашиг сонирхлын гэх 17 тэрбумын баримт дэлгэгдэж эхэлсэн нь  “алив тэгээд, бидний идсэн, уусан баримтыг гаргаад ир” гэж аархаж суусан АН-ынхныг ичээндээ бүгж, ичсэндээ дүлий болоход хүргээгүй байлтай.

Д.МЯГМАР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
28
ТэнэглэлТэнэглэл
14
БурууБуруу
11
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ГайхмаарГайхмаар
2
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

64 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.9.43.209

ene huniig ATG shalgah heregtei

Avatar

Зочин 2018-10-31 66.181.183.103

Бүгд өлөн пизданууд

Avatar

Бах 2018-10-31 192.82.77.47

Дугуй дугуйгаа олох юм даа. Эрдэнэ ван+Халзан Эрдэнэбат кк

Avatar

чу 2018-10-31 122.201.21.232

Буяан жагаа хэлээ биз дэ. Багануурын баарны луйварчин гэж. үнэн юм байна билээ. Зүгээр л АТГ-д алгуульяа

Avatar

Иргэн 2018-10-31 203.91.115.44

Эрднэбатгэдэг гэмгүй царалсан хулгайчийг цаанаа ямар их луйвар хийж байдгийг мэдэхгүй сайн хүн гэж мөн ч их итгэж маш их дэмжиж хайрлажявдаг байлаа.Гэтэл Эрдэнэтийн 49 % -ийн луйварт оролц нууцаар гарын үсэг зурж тэр луйвраа үхэн хатан хамгаалж байгааг нь харснаас хойш энэ этгээдийн талаар анзаараад байхад том луйвар бүгдэд идэвхитэй оролцсон бололтой . Энэ залуу гишүүд түргэн ялж Эрдэнэбат мэтийн ард түмний тархийг угааж байсан нуугдмал луйварчинг хөрөнгийг нь хурааж шоронд хатаах хэрэгтэй .

Avatar

Batmunkh 2018-10-31 66.181.161.59

Shoroondo l or oor yu heleh ve ardchilal bna u

Avatar

Төр 2018-10-31 103.229.120.94

Улс төрийн хэмжээнд хууль бус үйлдэлүүд их л илэрч байна даа үүнийг манай хуулийхан учрыг нь олох хараа хяналтандаа аваа байлгүй дээ их
зүйл гарч ирнэ дээ. Аймшигтай идэж уусан байна шүү.

Avatar

Oogii 2018-10-31 64.119.23.116

Genet bayjasad hubiin ongotstoi balai boltoloo bayjsan muusain namantsaruud

Avatar

зочин 2018-10-31 103.212.118.81

Л.БОЛДЫГ УРВАГЧ ГЭСНИЙ ТӨЛӨӨ БОЛИОЧ.

Avatar

Erka 2018-10-31 66.181.161.26

Ene nobshoos yagaadch sain zuil garahgui shuu estoi darga harj doldgondog archaagui nobsh shuu de erthen zailuul

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.21.116.108

Шударга л байх хэрэгтэй дээ. Энэ нөхрийг АТГ нь шалгаж байгаа болов уу. Хариуцлагаа хүлээх л хэрэгтэй дээ.

Avatar

Ган 2018-10-31 202.179.31.121

Арай арай хэлэх ч үг алга. Дэндүү дэндүү. жинхэнэ албан тушаалыг ашиглахыг үзүүлж өгчээ. Эрдэнэбат энэ чинь л Монгол улсыг самраад элгээр нь хэвтүүлсэн дампууруулсан явдал биш үү. Х.Баттулга ерөнхийлөгч нүд нь алагчилж харчихгүй бол энийг л шүүмээр сэн

Avatar

SS 2018-10-31 66.181.168.8

arai ch dee,

Avatar

мгл 2018-10-31 202.179.11.230

Энэ нөхрийг шалгах хэрэгтэй юм байна даа. Улс төрч нэртэй хулгайч нар дүүрэн болжээ.

Avatar

Зочин 2018-10-31 103.14.38.131

Эрдэнэбатаа ДЭЛГҮҮР жижиг дунд үйлдвэр мөн үү? Энэ нөхрийг АТГ шалга

Avatar

Луйварчин 2018-10-31 103.57.93.241

Өгсөн зээлүүд нь бүгд ах дүү хамаатан садангууддаа өгчихсөн, одоо нөгөө зээл нь төлбөрийн чадваргүй буюу компани нь дампуурсан нэрээр хүчингүй болсон зээл арай л дэндүү юм аа

Avatar

Зочин 2018-10-31 103.57.93.241

Энэ пизда_ хуучинаар залуучуудын ордон буюу МИУС-ийн баруун хойн байрлах залуус зочид буудлыг 500 хан сая төгрөгөөр хувьчилж авсан дээр нь ингэж их хууль зөрчиж олгосон зээлүүд нь бүгд ах дүү хамаатан садангууд нь авчихаад бүгд төлбөрийн чадваргүй болгочихож байгаа юм даа

Avatar

Зочин 2018-10-31 66.181.165.32

МАНгарууд тэгээд тэр идсэн юм чинь би хулгайлах ёстой гэж байгаа юм байна

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.179.31.17

Өөрийн хамааралтай компанид өгөөгүй юм чинь учиртай хө МАНгарууд хань татах гэж үзэж байх шив

Avatar

Зочин 2018-10-31 188.62.88.27

MAN iin p**a nar bantahdaa balairav

Avatar

Иргэн 2018-10-31 203.217.139.225

Эрдэнэбат ч хөгийн амьтан л даа. Гэхдээ өмнө нь энийгээ гаргаж байх нь яасан МАНгарууд вэ??

Avatar

Зочин 2018-10-31 66.181.177.229

man-yn durakuud uursdiikh ni tukhay yaria bolood irekheer iim balay yum khiikhee boli , ene sangiin yamny awgaygyn yarianaas kharwal nuguu sangiin yamny shalgakh kheseg namynkhaa durakuudyn asuudlyg shudraga shalgakh uu? ene awgay 2020 ond ajilguy boljee

Avatar

иргэн 2018-10-31 66.181.167.54

Яагаад туха бүрт нь шалгаж гаргаж ирээгүй юм.Хаана нуун дарагдав.Шалгалтын дүн дор бүр нь шийдвэрлэгдээд явдаг.Сайд болон улстөрчдийн мөнгө гэхээр хав дарагддаг энгийн иргэдийн зээл болохоор акт тавигддаг энэ балиар шалгалтаа зогсоогоочээ.Үр дүнгүй шалгалтууд хийж байнаа Аудитынхан.Хуйвалдаан байнаа.Худлаа дүгнэлт их гаргаж байна аудитынхан.Зөрчилтэй газрууд нь зөрчилгүй гараад зөрчилгүй газруудыг зөрчилтэй гаргаж нягтлангийн сольж өөрсдийнхөө хүмүүсийг тавьж мөнгө идэж байгаад анхаараачээ АТГ

Avatar

Эндээ 2018-10-31 202.179.25.207

Энэ жагсаалтанд юу нь болохгүй байгаа юм. Хэнд ч өгөхгүй байх байсан болж байна уу

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.179.27.51

МАН-ынхан, Нямдоржтонгууд захиргааны хэргийн шүүхэд ЗГ-ын эсрэг гомдол гаргах иргэдийн эрхийг хязгаарлах, бүр татан буулгах хуулийн төсөл оруулж ирсэн байдаг. Одоо ингэх нь, зүйрлэвэл Засгийн газар нь УИХ-ын гишүүдэд бэлэн мөнгө хувиарлаж эсвэл жижиг дунд үйлдвэрүүдэд очих ёстой зээлийг дундаас нь завшиж УИХ-ын гишүүдэд өгсөнийг эсэргүүцэж иргэд Дорж эсвэл төрийн бус байгууллагууд ЗГ-ыг шүүхэд өгөх эрхгүй болгох гэж санаархсан байгаа юм. Энэ тэгээд Нямдоржийн шударга зан мөн үү?

Avatar

Зочин 2018-10-31 212.95.7.234

Mon

Avatar

Ard 2018-10-31 202.179.8.186

Sod Mongolian anandbazariin karmanaas tejeegddeg a Namibian Telegraph. Zagging gazriin 30,0 Sayana dollariin batalgaa gargaj ugh baisniig ni shalgaaraa

Avatar

иргэн 2018-10-31 202.9.43.20

Өөрт нь хамааралгүй ч гэсэн зуучлагчаар дамжуулаад, тэд нь зээл авагчаас хувь аваад хуваагаад байсан шигээ. магар биш юу гэж өөрөө байх вэ дээ.

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.179.27.51

МАН гүтгэлэг хийгээд сурчихсан нам. Мөнгөтэй болохоор эвгүй хүмүүсийг ажиллуулдаг байх. 60 тэрбум дээрх Сандуйн "эвгүй хүмүүс"-ийг.

Avatar

zochin 2018-10-31 66.181.161.54

Erdenebat gedeg halzan zolbin ovgon hurdan uruu tuluud turuus zailaach, haltar zolbin nohoi sh

Avatar

бат 2018-10-31 66.181.184.251

МАН ын малнуудаа та нар арайч өөрийнхээ компанид шууд өгөөгүй юм хийдэг салбар
аа танигдсан самомах гм компаниуд авсан л бна,

Avatar

Зочин 2018-10-31 124.158.94.88

Хүчээр худлаа яриулж байгаа юм шиг нүүр нь байдгаараа улаачихаж.

Avatar

Зочин 2018-10-31 124.158.94.88

Тэгээд шалгаад Эрдэнэбатад хариуцлага тооцохын оронд барьцаж байгаа юм шиг өөрсдөө зээл авдаг нь ямар учиртай юм бэ? ямар ч байсан Эрдэнэбатын үед аль нэг гишүүн, сайд нь энэ хямд зээлнээс аваагүй л юм шиг бна.

Avatar

zochin 2018-10-31 202.70.46.20

Яасан ч гэнэн юм. Эдгээр компаниудын ард нь Эрдэнэбат ба түүний нөхөд зогсож байгаа.

Avatar

Зочин 2018-10-31 66.181.189.143

Яг үнэн.өөрсдийх нь асуудал босохоор үнэнч юм уу худлаа ч юм уу юм бичих юмаа

Avatar

adf 2018-10-31 66.181.164.60

haha adilhan hulgaichuud bie bieniihaa yumiig delgeed sursun bazaa hiigeed. Mongolchuud mini bid mud nar uzehguie. bidnii ue, daraagiin ue duusjiij magadgui

Avatar

zochin 2018-10-31 202.21.99.42

yanjincvren hoorhii daramtad orood i
liim yam yarjee ter ved jijig dyndin zeelig bankaar olgoj bcan ogcon geed bgaa zeel no ch bada yam bna odoo caidin garin vcgeer ogdog bolcond hamag ychir bna daa yanjhaa mini bitgii injej ard tvmnii tolgoi ygaagaad bai chamaig teneg haragdyylj bna

Avatar

Үнэн 2018-10-31 103.11.193.98

Та нар бас идсэн болхоор дуугай бай гэсэн утгатай нийтлэл юм уу. Нөгөө сангийн сайд шиг бас Ми Энхболд шиг чи ч гэсэн хулгайлаа биз дээ гэдэг шантааж дээр манай улс төр явах юм аа.
Бид хэнийг сонгоод байгаа юм бэ? Бид сонгоод байгаа юм уу, эсвэл тэд сонгоод байна уу. Манай систем буруу байна. Бид тэдний дэвшүүлсэн хүмүүсийг л сонгох эрхтэй тэд нар нь бүгд хулгайч бол тэндээс л сонгоно. энэ сонголт биш энэ тулгалт. Намууд нь хамгийн сайн хуваадаг хулгайчаа л санал болгодог. ЭНЭ МАНАЙ СОНГУУЛь

Avatar

Зочин 2018-10-31 150.129.141.170

DAGZ TA DELE NOMROD GANTS GERRU YV MANAGINHANGAS MONGOLCHUD SALAH TSAG BOLJE

Avatar

Зочин 2018-10-31 64.119.17.99

бодвол 10/ ийн болзол хангасан ААНүүдд аваа биз мѳн ах дүү хамаатан садан нь гээд шууд авсан мѳн ѳѳрѳѳ ч энд тэнд нууц комппани байгуулж авсан байлгүй ддээ бид олуулаа гээд л МАН АНыхан бусад намыг жижиг буурайгаар нь дээрэлхээд байдаг ийм учиртай болоод л энэ намууд байнга гарч ирээд байдаг юм байна бас хар машин луйвар гээд эдэнд хийхгүй муу ююмгүй л дээ

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.126.89.224

АН-ЫНХАН МАН-ЫГ ХОРЛОХ ГЭЖ ӨӨРСДИЙНХӨӨ ХУЛГАЙГ ДЭЛГЭЖЭЭ !!! ХОЁР ТОМ ХУЛГАЙЧУУД !!! БҮГДИЙГ НЬ ШОРОНД ХИЙВЭЛ ТААРНА !!! ХЭЗЭЭ НЭГЭН ЦАГТ БҮГДИЙГ НЬ БАЗАХ ХҮН ГАРЧ ИРНЭ ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.126.89.224

АН-ЫНХАН МАН-ЫГ ХОРЛОХ ГЭЖ ӨӨРСДИЙНХӨӨ ХУЛГАЙГ ДЭЛГЭЖЭЭ !!! ХОЁР ТОМ ХУЛГАЙЧУУД !!! БҮГДИЙГ НЬ ШОРОНД ХИЙВЭЛ ТААРНА !!! ХЭЗЭЭ НЭГЭН ЦАГТ БҮГДИЙГ НЬ БАЗАХ ХҮН ГАРЧ ИРНЭ ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.126.89.224

АН-ЫНХАН МАН-ЫГ ХОРЛОХ ГЭЖ ӨӨРСДИЙНХӨӨ ХУЛГАЙГ ДЭЛГЭЖЭЭ !!! ХОЁР ТОМ ХУЛГАЙЧУУД !!! БҮГДИЙГ НЬ ШОРОНД ХИЙВЭЛ ТААРНА !!! ХЭЗЭЭ НЭГЭН ЦАГТ БҮГДИЙГ НЬ БАЗАХ ХҮН ГАРЧ ИРНЭ ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.126.89.224

АН-ЫНХАН МАН-ЫГ ХОРЛОХ ГЭЖ ӨӨРСДИЙНХӨӨ ХУЛГАЙГ ДЭЛГЭЖЭЭ !!! ХОЁР ТОМ ХУЛГАЙЧУУД !!! БҮГДИЙГ НЬ ШОРОНД ХИЙВЭЛ ТААРНА !!! ХЭЗЭЭ НЭГЭН ЦАГТ БҮГДИЙГ НЬ БАЗАХ ХҮН ГАРЧ ИРНЭ ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.126.89.224

АН-ЫНХАН МАН-ЫГ ХОРЛОХ ГЭЖ ӨӨРСДИЙНХӨӨ ХУЛГАЙГ ДЭЛГЭЖЭЭ !!! ХОЁР ТОМ ХУЛГАЙЧУУД !!! БҮГДИЙГ НЬ ШОРОНД ХИЙВЭЛ ТААРНА !!! ХЭЗЭЭ НЭГЭН ЦАГТ БҮГДИЙГ НЬ БАЗАХ ХҮН ГАРЧ ИРНЭ ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.126.89.224

АН-ЫНХАН МАН-ЫГ ХОРЛОХ ГЭЖ ӨӨРСДИЙНХӨӨ ХУЛГАЙГ ДЭЛГЭЖЭЭ !!! ХОЁР ТОМ ХУЛГАЙЧУУД !!! БҮГДИЙГ НЬ ШОРОНД ХИЙВЭЛ ТААРНА !!! ХЭЗЭЭ НЭГЭН ЦАГТ БҮГДИЙГ НЬ БАЗАХ ХҮН ГАРЧ ИРНЭ ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.126.89.224

АН-ЫНХАН МАН-ЫГ ХОРЛОХ ГЭЖ ӨӨРСДИЙНХӨӨ ХУЛГАЙГ ДЭЛГЭЖЭЭ !!! ХОЁР ТОМ ХУЛГАЙЧУУД !!! БҮГДИЙГ НЬ ШОРОНД ХИЙВЭЛ ТААРНА !!! ХЭЗЭЭ НЭГЭН ЦАГТ БҮГДИЙГ НЬ БАЗАХ ХҮН ГАРЧ ИРНЭ ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.72.245.194

ИЙМ ИХ ХУЛ ГАЙ ХИЙСНИЙГ МЭДСЭЭР БАЙЖ НУУН ДАРАГДУУЛЖ БАЙСАН ХУЙ ВАЛДАНЧЛЫГ БАС ШАЛГАЖ ШО РОНД НЬ СУУЛГА МӨН ӨНӨӨДӨР ЖДҮГИЙН ХЭДЭН ЛУЙВАРЧИН ШИНЭЭР НЭМЭГДЭХ ВЭ ГЭСЭН ТААВАР ЯВУУЛЦГААЯ. МИНИЙ ХАРИУ 5

Avatar

мгл 2018-10-31 103.26.195.93

сангуудын зарлага ,эргэн тололтииг ил тод байлгадаггуй нь эрх мэдэлтнууд тонуул хиих боломж олгож байна.Олон жилиин зарцуулалтыг нь шалгавал олон зуун тэрбумын луйвар гарна,хуулиинхан гуйцэд шалгахгуй рекетлэж байгаад авилгаа аваад л хэрэгсэхгуй болгодог амташсан аргатай.
хуулиихны ,тэр тусмаа ер прокурор,шуугчидиин шиидсэн хэргуудииг эргээд шалгавал монгол улс авилгал хулгайд живсэн,оронд орсон,ниигмиин ес суртахуун унасны учир гарнадаа

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.21.106.166

Энэ нөхдүүд ерөнхий сайдаа огцруулна гэж айлгаж.дарамталж байгаад л тэрбум тэрбумаар нь авдаг байхаа. Жижиг дунд үйлдвэрийн нэрээр төсөл ч үгүй.тендэр ч үгүй аваад л өөр юманд зарцуулж мөнгө угаадаг байх.

Avatar

Зочин 2018-10-31 99.248.197.144

Энэ зээлийг одоогийн УИХ-гишүүд шиг зориулалтыг нь өөрчилөөд хууль зөрчөөд өөрсөдөө авчихаагүй олон жижиг компагид өгсөн юм байна шдээ.Тийм болохоор би зээл аваагүй гэхгүй яах юм.Бас хэмжээ нь ёстой тэмээ ямаа шиг байгаа биздээ. .

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.179.27.51

Бас арилжааны банкуудаар дамжуулж өгдөг байсан. Эрсдэлийг банк хариуцаж байсан. Одоо бол ганц хүний гарын үсгээр өгдөг болгож өөрчилсөн байна.

Avatar

Amar 2018-10-31 202.179.25.230

Энэ албан тушаалтангууд мөнгө авч нэг нь л 10 ЖДҮ-ийг хөл дээрээ босох замыг хаасанд л хамаг муухай нь байгаа юм.

Avatar

Amar 2018-10-31 202.179.25.230

Хууль журам зөрчсөн сайд байсан хүнд бүр хатуу арга хэмжээ ав.Ер нь хууль,журам зөрчсөн хүн болгонд нам харгалзахгүй хуулийн хариуцлага хүлээлгэх хэрэгтэй.Харин бүр их идэж уусан хүмүүс үүгээр далимдуулж битгий Засгийн газар,УИХ-руу дайраад бай.У.Хүрэлсүх,Ч.Хүрэлбаатар хоёр байгаагүй бол энэ хэрэг илрэхгүй байсан шүү.

Avatar

Зочин 2018-10-31 182.160.36.199

АН-хан шанагадаж иддэг МАН-хан халбагадаж иддэг

Avatar

Зочин 2018-10-31 182.160.36.199

Он опп-ийн ононбат зээлээ төл. Банк бус санхүү байгуулцан цаашаа 3 хувиар зээл өгөөд байсан. Хүүгүй аваад хүүлээд байсан күүр байжээ

Avatar

ард 2018-10-31 103.111.68.3

Хүүеэ энэ ЖДҮ-ийн төслийн зээлээс хэн авав гэдэгт гол учир нь байгаа юм МАН-ынхаан, Эрдэнэбатын үед олгосон зээлийг хар, жижиг дунд бизнес эрхлэгч, зээлийг авах ёстой хүмүүс нь авсан байна. Харин одоо бол ЖДҮ-ийн зээлийг улстөрчид, тэр дундаа МАН-ын сэтэртэй УИХ-ын гишүүд авсан байна. Гол ялгаа нь энэ. ЖДҮ-ийн зээл жижиг, дунд бизнес эрхлэгчдэд олдохгүй байгаа мөртөө МАН-ын улстөрчид хэдэн зуун сая, тэрбумаар нь авсан байна. Хогийн новшнууд.

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.179.27.51

МАН-ын төлбөртэй мэдээ байна. Арилжааны банкаар дамжиж олгогдсон байсан. Одоо бол шууд өгдөг болсон байна. Өөрөөр хэлбэл шууд авч байна.

Avatar

ардын индэр 2018-10-31 103.111.68.3

Хүүеэ энэ ЖДҮ-ийн төслийн зээлээс хэн авав гэдэгт гол учир нь байгаа юм МАН-ынхаан, Эрдэнэбатын үед олгосон зээлийг хар, жижиг дунд бизнес эрхлэгч, зээлийг авах ёстой хүмүүс нь авсан байна. Харин одоо бол ЖДҮ-ийн зээлийг улстөрчид, тэр дундаа МАН-ын сэтэртэй УИХ-ын гишүүд авсан байна. Гол ялгаа нь энэ. ЖДҮ-ийн зээл жижиг, дунд бизнес эрхлэгчдэд олдохгүй байгаа мөртөө МАН-ын улстөрчид хэдэн зуун сая, тэрбумаар нь авсан байна. Хогийн новшнууд.

Avatar

уншигч 2018-10-31 103.111.68.3

Хүүеэ энэ ЖДҮ-ийн төслийн зээлээс хэн авав гэдэгт гол учир нь байгаа юм МАН-ынхаан, Эрдэнэбатын үед олгосон зээлийг хар, жижиг дунд бизнес эрхлэгч, зээлийг авах ёстой хүмүүс нь авсан байна. Харин одоо бол ЖДҮ-ийн зээлийг улстөрчид, тэр дундаа МАН-ын сэтэртэй УИХ-ын гишүүд авсан байна. Гол ялгаа нь энэ. ЖДҮ-ийн зээл жижиг, дунд бизнес эрхлэгчдэд олдохгүй байгаа мөртөө МАН-ын улстөрчид хэдэн зуун сая, тэрбумаар нь авсан байна. Хогийн новшнууд.

Avatar

зочид 2018-10-31 103.111.68.3

Хүүеэ энэ ЖДҮ-ийн төслийн зээлээс хэн авав гэдэгт гол учир нь байгаа юм МАН-ынхаан, Эрдэнэбатын үед олгосон зээлийг хар, жижиг дунд бизнес эрхлэгч, зээлийг авах ёстой хүмүүс нь авсан байна. Харин одоо бол ЖДҮ-ийн зээлийг улстөрчид, тэр дундаа МАН-ын сэтэртэй УИХ-ын гишүүд авсан байна. Гол ялгаа нь энэ. ЖДҮ-ийн зээл жижиг, дунд бизнес эрхлэгчдэд олдохгүй байгаа мөртөө МАН-ын улстөрчид хэдэн зуун сая, тэрбумаар нь авсан байна. Хогийн новшнууд.

Avatar

зочин 2018-10-31 103.111.68.3

Хүүеэ энэ ЖДҮ-ийн төслийн зээлээс хэн авав гэдэгт гол учир нь байгаа юм МАН-ынхаан, Эрдэнэбатын үед олгосон зээлийг хар, жижиг дунд бизнес эрхлэгч, зээлийг авах ёстой хүмүүс нь авсан байна. Харин одоо бол ЖДҮ-ийн зээлийг улстөрчид, тэр дундаа МАН-ын сэтэртэй УИХ-ын гишүүд авсан байна. Гол ялгаа нь энэ. ЖДҮ-ийн зээл жижиг, дунд бизнес эрхлэгчдэд олдохгүй байгаа мөртөө МАН-ын улстөрчид хэдэн зуун сая, тэрбумаар нь авсан байна. Хогийн новшнууд.

Avatar

Зочин 2018-10-31 202.9.41.174

Далбигнаад олон долоон юм яриад байдаг нөхөр үү

Avatar